Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
D3m ::
V bosni so Euro 4 zelo iskani.
Tukaj imate vsa vozila z EURO 5 emisijami.
http://equaindex.com/euro-5-vehicles/
Lp.
Volkswagen je začel vgrajevati DPF šele v modelna leta 2011.
Tukaj imate vsa vozila z EURO 5 emisijami.
http://equaindex.com/euro-5-vehicles/
Lp.
Volkswagen je začel vgrajevati DPF šele v modelna leta 2011.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
fujtajksel ::
Kolikor razumem, je sodišče zaenkrat dovolilo prepoved vseh dizlov, ker drugačna delujoča rešitev zaenkrat ni pripravljena. Najbrž jo bodo sčasoma dorekli, bo pa morala reševat problem previsokih koncentracij NOx izmerjenih v mestnih središčih.
Hec je da tudi povprečen EURO6 dizel niti približno ne dosega predpisanih limit in da so celo uzakonili nekakšno konvergenčno obdobje glede tega celo za nove avte, starih pa nihče ne kontrolira in to niti ni predvideno. Te stvari so že pisale v nižjestopenjski sodbi, ne verjamem da bi šla skozi neka rešitev z novo nalepko ki bi zahtevala kaj manj kot EURO6.
Zdaj je žogica nazaj pri avtomaherjih in z njimi zlizani politiki, ki so pričakovali da ta prepoved ne bo obveljala.
DPF je za saje, za NOx SCR z adblue ipd, problem je da vgrajeni sistemi tipično niso dovolj učinkoviti, retrofit pa bi bil precej drag.
Hec je da tudi povprečen EURO6 dizel niti približno ne dosega predpisanih limit in da so celo uzakonili nekakšno konvergenčno obdobje glede tega celo za nove avte, starih pa nihče ne kontrolira in to niti ni predvideno. Te stvari so že pisale v nižjestopenjski sodbi, ne verjamem da bi šla skozi neka rešitev z novo nalepko ki bi zahtevala kaj manj kot EURO6.
Zdaj je žogica nazaj pri avtomaherjih in z njimi zlizani politiki, ki so pričakovali da ta prepoved ne bo obveljala.
DPF je za saje, za NOx SCR z adblue ipd, problem je da vgrajeni sistemi tipično niso dovolj učinkoviti, retrofit pa bi bil precej drag.
Utk ::
Prepovedi določenih dizlov.
Ne vseh.
Sodišče je odločilo, da je dovoljeno omejevat dizle posameznim mestom. Katere točno se bojo mesta odločila, lahko prepovejo tudi vse če hočejo. In to je glih bil namen, nekatere dizle se je lahko omejilo že zdaj, in tudi so omejeni po večjih nemških mestih. In to je proizvajalcem čisto ustrezalo, ker so prodali več novih. Da prepovejo njihove dragocene 1 leto stare dizle je pa za en kurc reklama.
D3m ::
Nikoli ne bodo prepovedali vseh.
Imajo možnost določiti.
Imajo možnost določiti.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Heavy ::
Precej hinavsko:
https://www.reuters.com/article/us-auto...
These mini-motors sailed through official lab tests conducted - until now - on rollers at unrealistically moderate temperatures and speeds. Carmakers, regulators and green groups knew that real-world CO2 and nitrogen oxide (NOx) emissions were much higher, but the discrepancy remained unresolved.
In real-driving conditions, the French carmaker's 0.9-litre gasoline H4Bt injects excess fuel to prevent overheating, resulting in high emissions of unburned hydrocarbons, fine particles and carbon monoxide.
https://www.reuters.com/article/us-auto...
#TeamFelix
K0l1br1 ::
Saj so naslednji na vrsti. Kmalu bosta za mestne centre ostala avtobus in kolo. Ostali itak niso pomembni.
Sparkxl ::
Bravo za nemce, ampak za nas je to hudo slaba novica. Namreč zdaj bodo cene rabljenih dizlov v nemčiji strmoglavile. In to je raj za nas, saj se bodo še bolj množično uvažali in še dodatno svinjali zrak.
Ker kot je znano, povprečnemu janezu se yebe za okolje, glavno da prišpara 1 liter.
Na tak način bodo nemci svoj problem izvozili na vzhod in balkan.
Ker kot je znano, povprečnemu janezu se yebe za okolje, glavno da prišpara 1 liter.
Na tak način bodo nemci svoj problem izvozili na vzhod in balkan.
K0l1br1 ::
m0LN4r ::
Kok bi sele svinjal ce bi menjaval baterije in ali se te vzgale
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
D3m ::
Saj so naslednji na vrsti. Kmalu bosta za mestne centre ostala avtobus in kolo. Ostali itak niso pomembni.
Avtobus je diesel.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Invictus ::
Saj so naslednji na vrsti. Kmalu bosta za mestne centre ostala avtobus in kolo. Ostali itak niso pomembni.
Avtobus je diesel.
Precej jih je v LJ že na plin...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
RedDrake ::
Ne bodo prepovedali dizle z DPFjem. Ampak dizle z Euro 4 navzdol.
Narobe.
Nekatere novice govorijo o tem, da bodo prepovedali vse razen EURO6.
Kar je dobra novica za vas, traktor loverje.
A si predstavljaš, kako bo sedaj tri leta stara bavarija s 3.0 dizlom poceni v nemčiji?
Balkan se bo pa utopil v traktorskih zvokih ...
facepalm ::
jaz sem za, da bi nove dizle vgrajevali le se v tovorna vozila in delovne stroje. stare pa postopoma ukinjevat ampak naj ne bo kriterij starost ali tovarniski izpusti, temvec dejanski izpusti vsakega vozila na tehnicnem. ce preseze doloceno vrednost co2 in nox, se mu dodeli doloceno omejitev. npr.:
- izpust pod n = neomejeno gibanje
- izpust pod 2n = prepoved v mestna sredisca
- izpust nad 2n = neopravljen TP
Vrednost "n" pa naj se cez leta postopoma znizuje.
- izpust pod n = neomejeno gibanje
- izpust pod 2n = prepoved v mestna sredisca
- izpust nad 2n = neopravljen TP
Vrednost "n" pa naj se cez leta postopoma znizuje.
RedDrake ::
Jep, kaj takega.
Razni "žagaj stran DPF, blindiraj EGR pa še chipaj ECU da mi da 50% več moči" bi takoj prodali, ko bi zvedeli, da morajo najprej vložit kakega jurja ali dva, da sploh čez TP pridejo
Ampak novih dizlov ni potrebno prepovedati. Ker nikoli ne veš, kaj če bo v roku 5 let ena od firm nekaj zgruntala in bodo izpusti minimalni?
Če samo ves čas nižaš dovoljeno mejo, potem bodo taki ostali na cesti (in s tem ni nič narobe, če ne svinja mi je vseno kaj je pod pokrovom).
Razni "žagaj stran DPF, blindiraj EGR pa še chipaj ECU da mi da 50% več moči" bi takoj prodali, ko bi zvedeli, da morajo najprej vložit kakega jurja ali dva, da sploh čez TP pridejo
Ampak novih dizlov ni potrebno prepovedati. Ker nikoli ne veš, kaj če bo v roku 5 let ena od firm nekaj zgruntala in bodo izpusti minimalni?
Če samo ves čas nižaš dovoljeno mejo, potem bodo taki ostali na cesti (in s tem ni nič narobe, če ne svinja mi je vseno kaj je pod pokrovom).
Invictus ::
Razvoj dizla je ustavilo kar precej firm.
tako, da je zgleda to počasi postala mrtva veja. Vsaj v osebnem lastništvu...
tako, da je zgleda to počasi postala mrtva veja. Vsaj v osebnem lastništvu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
vostok_1 ::
Point je predvsem, IMO, da proizvajalci se bodo sedaj losali razvojnih oddelkov za dizel. Oz. on subsistence level ali zgolj za industrijske namene. Pomojem nek večji denar ne bodo vlagali. Za tretji svet pa je itak dovolj že EURO 3 standard.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
D3m ::
Ne bodo prepovedali dizle z DPFjem. Ampak dizle z Euro 4 navzdol.
Narobe.
Nekatere novice govorijo o tem, da bodo prepovedali vse razen EURO6.
Kar je dobra novica za vas, traktor loverje.
A si predstavljaš, kako bo sedaj tri leta stara bavarija s 3.0 dizlom poceni v nemčiji?
Balkan se bo pa utopil v traktorskih zvokih ...
Ni res.
Ampak piše, da imajo EURO 5 veljavo še do 2019 potlej je pa treba imeti EURO 6.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Sparkxl ::
http://www.autobild.de/artikel/fahrverb...
vse, razen euro 6!
Se pa lepo vidi kako stvari v nemčiji funkcionirajo. Na politični ravni nič kaj drugače kot pri nas. Politika z gospodarstvom z roko v roki. Pritiskajo civilne iniciative in mediji. Politika se obnaša, kot da se dieselgate ni zgodil in hočejo prepovedi na vsak način preprečit. Kar jim ni uspelo.
Za zetor je to še en izmed zadnjih žebljičkov v krsti. Razvoj se opušča, zunaj so že modeli, kjer dizlov sploh več ni, povpraševanje strmo pada. Porsche, ki se je v svetovnih očeh blamiral na polno, da je sploh šel traktor Porscheja prodajat, ga je zdaj ukinil. Fabia tudi več nima dizla v ponudbi. Polo še samo en model, ki pa je tako drag, da moraš bit res ljubitelj kmetijske mehanizacije, da to kupiš.
Zdaj pa se bo začelo: kratkovidni balkanci, bodo zdaj na polno uvažali poceni traktorje iz nemčije. Ko se bo pa scenarij čez par let odvil pri nas, pa bodo vsi drugi krivi, ko bodo njihovi zetorji nenadoma izgubili na vrednosti
vse, razen euro 6!
Se pa lepo vidi kako stvari v nemčiji funkcionirajo. Na politični ravni nič kaj drugače kot pri nas. Politika z gospodarstvom z roko v roki. Pritiskajo civilne iniciative in mediji. Politika se obnaša, kot da se dieselgate ni zgodil in hočejo prepovedi na vsak način preprečit. Kar jim ni uspelo.
Za zetor je to še en izmed zadnjih žebljičkov v krsti. Razvoj se opušča, zunaj so že modeli, kjer dizlov sploh več ni, povpraševanje strmo pada. Porsche, ki se je v svetovnih očeh blamiral na polno, da je sploh šel traktor Porscheja prodajat, ga je zdaj ukinil. Fabia tudi več nima dizla v ponudbi. Polo še samo en model, ki pa je tako drag, da moraš bit res ljubitelj kmetijske mehanizacije, da to kupiš.
Zdaj pa se bo začelo: kratkovidni balkanci, bodo zdaj na polno uvažali poceni traktorje iz nemčije. Ko se bo pa scenarij čez par let odvil pri nas, pa bodo vsi drugi krivi, ko bodo njihovi zetorji nenadoma izgubili na vrednosti
feryz ::
Kaj so pa prepovedali!? Stare dizle!?
Juhu, vw in kompanija lahko še bolj štemplja nove, ker morajo stari v razhod. Vse za čimvečji biznis.
Je pa lepo, da ste za prepovedi. Ni straha, jih bo čedalje več.
Juhu, vw in kompanija lahko še bolj štemplja nove, ker morajo stari v razhod. Vse za čimvečji biznis.
Je pa lepo, da ste za prepovedi. Ni straha, jih bo čedalje več.
vostok_1 ::
http://www.autobild.de/artikel/fahrverb...
vse, razen euro 6!
Se pa lepo vidi kako stvari v nemčiji funkcionirajo. Na politični ravni nič kaj drugače kot pri nas. Politika z gospodarstvom z roko v roki. Pritiskajo civilne iniciative in mediji. Politika se obnaša, kot da se dieselgate ni zgodil in hočejo prepovedi na vsak način preprečit. Kar jim ni uspelo.
Za zetor je to še en izmed zadnjih žebljičkov v krsti. Razvoj se opušča, zunaj so že modeli, kjer dizlov sploh več ni, povpraševanje strmo pada. Porsche, ki se je v svetovnih očeh blamiral na polno, da je sploh šel traktor Porscheja prodajat, ga je zdaj ukinil. Fabia tudi več nima dizla v ponudbi. Polo še samo en model, ki pa je tako drag, da moraš bit res ljubitelj kmetijske mehanizacije, da to kupiš.
Zdaj pa se bo začelo: kratkovidni balkanci, bodo zdaj na polno uvažali poceni traktorje iz nemčije. Ko se bo pa scenarij čez par let odvil pri nas, pa bodo vsi drugi krivi, ko bodo njihovi zetorji nenadoma izgubili na vrednosti
Nisem vedu, da je že tako daleč.
Well. RIP dizel. I can't really say that i'll miss you...glede na to kolikokrat me je že zaplinil.
Kaj so pa prepovedali!? Stare dizle!?
Juhu, vw in kompanija lahko še bolj štemplja nove, ker morajo stari v razhod. Vse za čimvečji biznis.
Je pa lepo, da ste za prepovedi. Ni straha, jih bo čedalje več.
Jz tud ko ni bilo prepovedi nisem nikoli razmišljal o dizlu. Če nisi tovornjakar, kmet, potnik na dolge proge itd. Nima smisla.
Za se furat po sloveniji je dizel itak smešen.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
SmotaniJanez ::
Ja no, zgleda da bom po dolgem času ubodu avdija TDI.
Zdele bojo kmal smešno poceni.
Zdele bojo kmal smešno poceni.
K0l1br1 ::
Zanimivo bo, ko se bo narod spomnil, da so sedaj bencinarji glavni onasneževalci, ko dizlov ne bo več. Noben ne bo verjel, kot tudi sedaj ne, da čistijo zrak, pa še več goriva porabijo, pa NOxi, pa CO2, pa DPF, pa katalizator...... ajej. Bicikl al pa elektrika.
vostok_1 ::
Tko nekak. All good (well, in this case not so much) things must come to an end.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
nejodagreat ::
Načeloma niti za nas ni tak slaba ta prepoved v Nemčiji. Bojo vsaj hribovci menjal svoje golf 3 za golf 6, ostali pa itak v glavnem nimajo dizel motorjev v osebnih vozilih.
m0LN4r ::
SDIji lahk ostanejo xD
Prepovedi so dobre, se proda spet nekaj novega. Isto je kot so nemci meli spet izklop analognih radijskih in tv postaj pa prehod na DVB-T2 c2 in s2 pa se prodaja spet en kup novih TVjev, Digitalnih radiojev in Receiverjev v rekordnem stevilu.
Prepovedi so dobre za biznis, sej stranka placa.
Prepovedi so dobre, se proda spet nekaj novega. Isto je kot so nemci meli spet izklop analognih radijskih in tv postaj pa prehod na DVB-T2 c2 in s2 pa se prodaja spet en kup novih TVjev, Digitalnih radiojev in Receiverjev v rekordnem stevilu.
Prepovedi so dobre za biznis, sej stranka placa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmaugy ::
Nemška histerija (bolj papeški od papeža). Rezultat dolgoletnega pranja možganov s politično korektnostjo - glede na zgodovino je imelo svoj namen in smisel, ampak zdaj se kažejo resni stranski učinki - kisanje možganov. Medtem pa:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
K0l1br1 ::
Njegov avto tudi naredi bistveno več ekološke škode kot dizli s okrog 100 KM in pol manjšo porabo.
otago ::
Razmisljam takole. Lastniki mrcin za razkazovanje, ki zivijo v mestu... je dosti manj od lastnikov podezelcev ali v predmestju. In kdor ima 20km v eno smer za peljat potrebuje avto z malo porabo (v München migrirajo dnevno s 100+km*)... Efekta ne bo veliko. Pred kakim mesecem je odjeknila novica, da naj bi Deutsche Bahn skusal prodati/oddati koncesijo P+R parkirisca okrog Sbahn, lokalnih zelezniskih postaj. Parkiranje je zdaj brezplacno (kao za stranke DB). To bi pomenilo se vec avtomobilov v mestu in predmestjih.
Bavarska ima mocno avtomobilsko industrijo, dezelna vlada ze zdaj ni hotela slisati o prepovedi. Vecina Slovencev ne gre po avto v Berlin ali Hannover. Gredo max do Münchna.
Sem spremljal autoscout zaradi lastnega nakupa december-januar, ni bilo padca dizlov oz sploh vecje razlike euro 4/5 vozil. Novica o stuttgartskem predlogu je ze prej/ta cas odmevala v medijih.
Najbolj tragikomicen pa je bil zupan v Oberallgäu, ki je rekel, da bi prepoved vstopa starejsih dizlov resno vplivala na turizem. Turisti se pripeljejo od dalec... uganite s cim?
* in glej to pokvarjenost. Nemska vlada podpira pendlerje, mobilnost izven svojega kraja, davcno olajsavo za voznjo do drugega doma in vzdrzevanje dveh domov(gospodinjstev).
Bavarska ima mocno avtomobilsko industrijo, dezelna vlada ze zdaj ni hotela slisati o prepovedi. Vecina Slovencev ne gre po avto v Berlin ali Hannover. Gredo max do Münchna.
Sem spremljal autoscout zaradi lastnega nakupa december-januar, ni bilo padca dizlov oz sploh vecje razlike euro 4/5 vozil. Novica o stuttgartskem predlogu je ze prej/ta cas odmevala v medijih.
Najbolj tragikomicen pa je bil zupan v Oberallgäu, ki je rekel, da bi prepoved vstopa starejsih dizlov resno vplivala na turizem. Turisti se pripeljejo od dalec... uganite s cim?
* in glej to pokvarjenost. Nemska vlada podpira pendlerje, mobilnost izven svojega kraja, davcno olajsavo za voznjo do drugega doma in vzdrzevanje dveh domov(gospodinjstev).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
m0LN4r ::
Nemska vlada podpira pendlerje, mobilnost izven svojega kraja, davcno olajsavo za voznjo do drugega doma in vzdrzevanje dveh domov(gospodinjstev).
To ni nic pokvarjenega. Pendler v nemciji ne dobi tolko potnih (upravicen davka) na koncu leta, kot slovenc cez celo leto.
Jaz tudi pendlam, zato ker nocem ziveti v mestu. Imam raje mir na vasi in tistih 20 minut do dela in za vikend se nekam odpeljat.
Zakaj bi se naj clovek guzval v busu ali na vlaku, ce mu ni treba?
Mobilnost je nekaj zelo lepega in udobnega, ekofasisti raje studirajte o vozilih na zrak namesto prepovedi, le tako bomo prisli naprej. Ali pa gremo nazaj v preteklost, konji, kolesa, kocije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
andromedar ::
Nemska vlada podpira pendlerje, mobilnost izven svojega kraja, davcno olajsavo za voznjo do drugega doma in vzdrzevanje dveh domov(gospodinjstev).
To ni nic pokvarjenega. Pendler v nemciji ne dobi tolko potnih (upravicen davka) na koncu leta, kot slovenc cez celo leto.
Jaz tudi pendlam, zato ker nocem ziveti v mestu. Imam raje mir na vasi in tistih 20 minut do dela in za vikend se nekam odpeljat.
Zakaj bi se naj clovek guzval v busu ali na vlaku, ce mu ni treba?
Mobilnost je nekaj zelo lepega in udobnega, ekofasisti raje studirajte o vozilih na zrak namesto prepovedi, le tako bomo prisli naprej. Ali pa gremo nazaj v preteklost, konji, kolesa, kocije.
Zakaj?
Kaj je slabega na tem, da dizli ne (bi) smeli več v mesto?
Razen, da če imaš ti dizla in ti to pač ne paše...ampak na to si (ali pa nisi) študiral, ko si dizla kupoval. Da so izpusti dizlov umazani ali kancerogeni ni ravno znano šele od 2015.
Naredijo se naj parkirišča zunaj mesta, od koder vozijo plinski ali električni busi/vlaki v center.
Eh?
borisk ::
a na vasi pa lahko kadimo z dizli? pri nas naredimo kvantni preskok, če samo tehnične preglede toliko zaostrimo, da bodo vsi avtomobili tehnični izpravni. kolkrat se peljem za DPF-free avtomobilom, pa bi ga po vseh pravilih moral imeti+ adblue.
m0LN4r ::
Razen, da če imaš ti dizla in ti to pač ne paše...ampak na to si (ali pa nisi) študiral, ko si dizla kupoval.
Nimam, bo pa ista zgodba za bencinarje kmalu. Euro7,8,9 - najprej bo treba raji prodat ogromno bencinarjev, nato pa se te drkat cez par let, da naj kupujejo drage elektricne avtomobile, nato pa jih drkat, da morejo zamenjati strupene baterije za boljse itn.
Neskoncni krog, nic pretresljivega.
Naredijo se naj parkirišča zunaj mesta, od koder vozijo plinski ali električni busi/vlaki v center.
Nekatera mesta imajo zal katastrofalno infrastrukturo. Z avtom pridem iz ene ulice Munchna v drugo, recimo 20 minut. Z busom (ce na tej relaciji sploh obstaja) rabim eno uro, ker se moram se veliko sprehajati sem pa tja, da o udobju ne govorim, ne stojim rad na busih, prestopam in lovim te stvari, rad bi tudi se dal kaj v prtljaznik, razen rukzaka. Z busi in vlaki si vezan na cas, timing.
Prikrajsevanje posameznikove mobilnosti in udobja, ni resitev.
od koder vozijo plinski ali električni busi/vlaki v center.
Jaz bi imel avtobus za dve osebi, vsakih 5 minut v vse smeri. Recimo najprej zobozdravnik, potem na Finanzamt, nato v EDEKO po nekaj malenkosti, po eno vreco zemlje v OBI, vmes s kolegom na en Burger v najljubsi restavraciji in zvecer se k frizerju, nato pa na obisk k zenini sodelavki. Vmes pa en postanek doma, da se preoblecem.
Kje imajo take avtobuse po ugodni ceni?
a na vasi pa lahko kadimo z dizli? pri nas naredimo kvantni preskok, če samo tehnične preglede toliko zaostrimo, da bodo vsi avtomobili tehnični izpravni. kolkrat se peljem za DPF-free avtomobilom, pa bi ga po vseh pravilih moral imeti+ adblue.
Mesta ne bodo nikoli cista, pa se lahko na glavo postavijo. Zakaj se ne preselijo iz umazanih mest? Raje zivijo v natrpanem, zabasanem, zaguzvanem, glasnem, zabetoniranem miljonskem mestu v bloku z nenormalnimi sosedi, potem pa vsak drug vikend z vlakom na en sprehod okoli jezera. lol
have fun
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mikhaair ::
Najvecja migracija v zadnjem stoletju je bila iz vasi v mesta. Na svetu je 50% ljudi v mestih. V razviteih predelih je to 80%. Tako da mesta in svinjarija so realnost. Iz vizuelno cistega okolja, se sedaj nase misli preusmerjajo na zrak, vodo, zemljo. In to ni ekofasizem, le zelja po cimbolj cistem, zdravem okolju, kakrsnega imamo dolznost zapustit zanamcem.
MH0 ::
Zakaj se ne preselijo iz umazanih mest? Raje zivijo v natrpanem, zabasanem, zaguzvanem, glasnem, zabetoniranem miljonskem mestu v bloku z nenormalnimi sosedi, potem pa vsak drug vikend z vlakom na en sprehod okoli jezera. lol
have fun
Problem si ti ker rineš dnevno iz vasi v mesto. Če je vas tako fajn, pa si še šiht tam najdi.
Invictus ::
Nekatera mesta imajo zal katastrofalno infrastrukturo. Z avtom pridem iz ene ulice Munchna v drugo, recimo 20 minut. Z busom (ce na tej relaciji sploh obstaja) rabim eno uro, ker se moram se veliko sprehajati sem pa tja, da o udobju ne govorim, ne stojim rad na busih, prestopam in lovim te stvari, rad bi tudi se dal kaj v prtljaznik, razen rukzaka. Z busi in vlaki si vezan na cas, timing.
have fun
A si se preselil v Munchen?
Greva lahk pol na pir .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: MrStein ()
Wrop ::
Prvi ukrep bi res moral biti, da se tehnične preglede glede DPF in EGR ventilov zaostri.
Naredi se spisek največjih osnaževalcev in stroški, da se jih odstrani oz. zmanjša. Nato se jih izloča, dokler se ne doseže ciljev.
Naredi se spisek največjih osnaževalcev in stroški, da se jih odstrani oz. zmanjša. Nato se jih izloča, dokler se ne doseže ciljev.
D3m ::
Ne pozabiti na GPF.
Moje službeni avto je že EURO 6.
Privat Astra EURO 6 ter Meriva EURO 5.
Moje službeni avto je že EURO 6.
Privat Astra EURO 6 ter Meriva EURO 5.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
m0LN4r ::
Nekatera mesta imajo zal katastrofalno infrastrukturo. Z avtom pridem iz ene ulice Munchna v drugo, recimo 20 minut. Z busom (ce na tej relaciji sploh obstaja) rabim eno uro, ker se moram se veliko sprehajati sem pa tja, da o udobju ne govorim, ne stojim rad na busih, prestopam in lovim te stvari, rad bi tudi se dal kaj v prtljaznik, razen rukzaka. Z busi in vlaki si vezan na cas, timing.
have fun
A si se preselil v Munchen?
Greva lahk pol na pir .
Bil sem na obisku. Ma ni mi vsec tak stil zivljenja, da se cel dan vozis z busom/trolo, nimas prostora za prtlago ali cesarkoli.
Park, lokali ali stanovanje v bloku. Thats it. Zal mi domaca terasa, dva soseda, mir in tisina in malo dvorisca bolj pase, sem pripravljen za to tudi onesnazevati xD haha
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Zakaj se ne preselijo iz umazanih mest? Raje zivijo v natrpanem, zabasanem, zaguzvanem, glasnem, zabetoniranem miljonskem mestu v bloku z nenormalnimi sosedi, potem pa vsak drug vikend z vlakom na en sprehod okoli jezera. lol
have fun
Problem si ti ker rineš dnevno iz vasi v mesto. Če je vas tako fajn, pa si še šiht tam najdi.
Mesto naj ostane kr samo za industrijo in delavce, po sihtu se pa vrnem na vas, kjer me docaka svez zrak in mir ki ga v mestu _nikoli_ ne boste/bom meli, fakt.
Za vecino prometa cez dan po mestu, ste krivi vecinoma mescani sami, ki se vozite iz enga konca mesta v drugega za vsak drek.
Za primerjavo se jaz in pendlerji vozimo po mestu minimalno.
Po mestu se ne vozim veliko, samo takrat, ko je malo vec opravkov za obavit. Pridem do sihta, sparkiram in ugasnem.
To je vseskup 1-2km mestne voznje, ostalih 20km naredim cez podezelje.
Mescan z avtom v vecjem mestu, naredi 20km po mestu pa se tega sploh ne zaveda.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Machete ::
Nemška histerija (bolj papeški od papeža). Rezultat dolgoletnega pranja možganov s politično korektnostjo - glede na zgodovino je imelo svoj namen in smisel, ampak zdaj se kažejo resni stranski učinki - kisanje možganov. Medtem pa:
Nice. Moja 3ka izpušča rožice.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
MH0 ::
Nemška histerija (bolj papeški od papeža). Rezultat dolgoletnega pranja možganov s politično korektnostjo - glede na zgodovino je imelo svoj namen in smisel, ampak zdaj se kažejo resni stranski učinki - kisanje možganov. Medtem pa:
Nice. Moja 3ka izpušča rožice.
Pozabljaš, da meritve niso objektivne ampak so produkt lobističnih pogajanj.
zmaugy ::
Jebat ga, dejstvo je, da nemški dizli - in to ne kar katerikoli, ampak predvsem Volkswagnovi - onesnažujejo najmanj od vseh dizlov. Ampak refleks samokaznovanja, ki so jim ga vcepili in gojili in gonili zadnjih 70 plus let je premočen. Treba zdaj vse dizle ukinit. To je podobno kot ko se telo obrne proti samemu sebi - imunskemu sistemu se zmeša in potem nastanejo vse možne vrste sranja.
Gambino ::
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: njyngs ()
Machete ::
A ni cela Slovenija v bližini lastnega doma? A lahko še kak bolj idiotski predlog podaš?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
zmaugy ::
Dejstvo je, da bi morali v Sloveniji ukinit stroške prevoza in naj se ljudje zaposlijo v bližini svojih domov, ne da smradijo s svojimi traktorji po mestih. Če pa se že vozijo v mesta potem naj plačajo ekološko takso!
Dejmo kar ceste podret. Kar pridelaš, to lahko poješ, kar izdelaš, to lahko uporabiš in oblečeš.
/sarcasm
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50795 (40866) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110162 (69044) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155441 (54535) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28906 (25111) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199976 (164989) | Spajky |