Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
m0LN4r ::
LOL.
Najbolj nagravžno je videti nekoga, ki kadi v avtu.
Takega avta ne kupim.
Najlepse je pa videt ekofasiste, ki simfajo dizle kerbso strupeni, sebe pa zastrupljajo z cigareti pa boksigavedi kako poceni spricano hrano vsak dan...
Nihče ne misli, da bodo električni avti rešili podnebje. Ampak to je brezvezna logika: "Če z x ne bomo čez noč rešili vseh problemov tega sveta, potem nima smisla!" Seveda dizelski avtomobili niso najhujši problem tega sveta ali celo najhujši onesnaževalci. A potem je pa vse v redu, po tej logiki, ali kaj?! Dizli dejansko onesnažujejo od 10-30x več kot bi smeli po sprejetih predpisih, ampak ker onesnažujejo tudi drugi, potem je vse v redu. Če misliš, da ni prav, da proizvajalci lažejo in zavajajo z dizli in njihovimi emisijami, potem si kupi kolo ali hodi peš!
Saj ne morem verjeti, kakšne argumente prodajte nekateri. A so res sami srednješolci na Slo-Techu, ali kaj?!
Dvignemo toleranco predpisov in to je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PacificBlue ::
Mater ste traktoristi že tečni s temi ladjami. So problem ja, ampak gonja proti dizlom se dogaja, ker je problem preveč traktorjev na kupu v mestu, od katerih svinjarijo vdihavate tudi vi, ki to sranje povzročate. Tiste ladje sredi oceana ne vohate
Proizvodnja kilograma govedine sprosti toliko metana v luft, kot pa en povrečni evropski avto po 250 kilometrih voznje. Niso samo ladje problem. Težava je že v tem, da ljudje ne znajo več sešteti ena plus ena in reševati probleme tam, kjer bi se dejansko lahko pokazali rezultati. Potem bi se pa nekateri radi šli trajnostni razvoj.
I’m out.
:3
:3
MxxW5 ::
S slamnatimi možmi se je zabavno boriti, ja.
Ampak vseeno ponavljam vprašanje:
Ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in bencinarji) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
Ampak vseeno ponavljam vprašanje:
Ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in bencinarji) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
D3m ::
Mater ste traktoristi že tečni s temi ladjami. So problem ja, ampak gonja proti dizlom se dogaja, ker je problem preveč traktorjev na kupu v mestu, od katerih svinjarijo vdihavate tudi vi, ki to sranje povzročate. Tiste ladje sredi oceana ne vohate
Nisem še videl traktorja v centru. Pa se velik vozim po centru.
Lažem! Sem videl.....ko je padel prvi sneg in je plužil, da so vaše ritke prišle varno na cilj.
S slamnatimi možmi se je zabavno boriti, ja.
Ampak vseeno ponavljam vprašanje:
Ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in bencinarji) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
To se dela že dolgo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
andromedar ::
Damn. Sem prej misli, da vse ladje na svetu cca. 20.000 onesnažujejo več, kot vsi avtomobili na svetu.
Ampak 16!!!!
Te ladje kurijo največjo svinjarijo, ki ostane po predelavi nafte. Nekam mora iti...
Zato bi končno te eko fašiste lahko malo podučili, da gredo težit na prave konce.
Kak dober filter na dimniku bi rešil precej problemov. Saj so v bistvu precej slabe termoelektrarne.
Pa ne pozabit še cel kup predelovalne industrije, sploh v tretjem svetu, kjer se jim sladko jebe za okoljevarstvene standarde. In kamor "čista" Evropa preprodaja svoje stare stroje.
Koliko krat na dan tebi supertanker pelje mimo okna?
Eh?
PacificBlue ::
S slamnatimi možmi se je zabavno boriti, ja.
Ampak vseeno ponavljam vprašanje:
Ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in bencinarji) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
To se uveljavlja že od leta 2014, že stara zadeva. Počakajmo raje na EURO7, ki bo še drastično omejil izpuhe, posebej opa pri dizlih:)..
I’m out.
:3
:3
m0LN4r ::
Torej pravis, da ce nebi bilo dizlov in bi zato bilo vec bencinarjev bi zivel 3 leta dle?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MxxW5 ::
PacificBlue je izjavil:
S slamnatimi možmi se je zabavno boriti, ja.
Ampak vseeno ponavljam vprašanje:
Ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in bencinarji) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
To se uveljavlja že od leta 2014, že stara zadeva. Počakajmo raje na EURO7, ki bo še drastično omejil izpuhe, posebej opa pri dizlih:)..
Od leta 2014? Kako? A ni WLTP šele stopil v veljavo oziroma v uporabo? Prvi avto, testiran po WLTP v Evropi je bil Volvo XC40. Torej misliš, da je bil NEDC zadosten?
Torej pravis, da ce nebi bilo dizlov in bi zato bilo vec bencinarjev bi zivel 3 leta dle?
Odgovori na vprašanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Utk ::
Vsi samo govorite o dosti bolj skodljivo, a nic konkretnega. Dokler mediji niso trobili dizel na vsakistrani in je EU privila tolerance,
ste bili tudi antidizelasi tiho, ker tudi sami niste vedeli nic o nox.
To ni res, jaz to blejim že 15 let. Najprej so ble problem saje, potem delci, zdaj so pa NOx-i, vsakič ko eno stvar "rešijo", naredijo novo še večje sranje. Dizel ne bo nikoli čist, vsaj ne v avtu za 15 jurjev.
V dizel se pa šlo, ker so se bali konkurence iz Koreje in Kitajske. Morali so najti nekaj v kar drugi ne bojo toliko vlagali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
darksamurai ::
Nehajte že prosim opevat bencinerje, ker so turbo bencinerji mnogo slabši od dizlov.
Od prašnih delcev boste dejansko zboleli, predvsem od PM2.5, ki so v izpustih novih bencinerjev!
Če ze gremo delat bencinerje naj bodo atmosferci, ampak potem so pač malo večji izpusti CO2.
Od prašnih delcev boste dejansko zboleli, predvsem od PM2.5, ki so v izpustih novih bencinerjev!
Če ze gremo delat bencinerje naj bodo atmosferci, ampak potem so pač malo večji izpusti CO2.
m0LN4r ::
Utk elektrika je cista, samo se okolju prijazne baterije in proizvodnjo bo treba.
Ker ce gremo na silo v elektro, bomo pozneje brali o battery gate
Ker ce gremo na silo v elektro, bomo pozneje brali o battery gate
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
PacificBlue ::
Nemška avtomobilska industrija financirala testiranja učinkov izpustov na ljudeh in opicah
https://www.rtvslo.si/svet/nemska-avtom...
I’m out.
:3
:3
Invictus ::
andromedar je izjavil:
Koliko krat na dan tebi supertanker pelje mimo okna?
Če ti ne vidiš problema, to še ne pomeni da ga ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
AvtoR ::
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Če je tole res, potem bo to bolj varčno od diesla.
56% termična učinkovitost. Do sedaj je imel rekord Mercedes F1 motor blizu 50%.
Če je tole res, potem bo to bolj varčno od diesla.
56% termična učinkovitost. Do sedaj je imel rekord Mercedes F1 motor blizu 50%.
Invictus ::
Upam, da bo.
Počasi bom rabil nov avto .
Počasi bom rabil nov avto .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
IL_DIAVOLO ::
Citiram:
Po Mazdinih izračunih so nekateri električni avtomobili ob upoštevanju celotnega energetskega procesa bolj umazani od tistih z najučinkovitejšimi bencinskimi motorji.
LeQuack ::
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilno...
Če je tole res, potem bo to bolj varčno od diesla.
56% termična učinkovitost. Do sedaj je imel rekord Mercedes F1 motor blizu 50%.
Ni panike, bodo uradniki EU še malo dvignili trošarine na bencin in spustili na dizel. Kot so do sedaj to delali.
Quack !
zmaugy ::
Kako bi bilo to neekolosko?
Prodalo bi se bistveno manj novih in rabljenih dizlov.
Tako bi sli rabljeni dizli v prodajo dalje na jug.
Z leti bi dominirali bencinci.
Elektricni avti pa niso se primerni za vsakega Janeza, ker:
1. Imajo relativno kratek doseg
2. So drazji od bencinca/dizla tudi ko odstejemo subvencijo in pristejemo 200kkm prevozenih
3. nerazsirjena polnilna infrastruktura
A “jug” je na drugem planetu? Neekološko je uničiti avtomobile, ki odlično delujejo, s CO2 manj onesnažujejo okolje od klasike in jih nadomeščati z novimi (po možnosti z umazanimi bencinci) pri čemer se trošijo surovine in energija in onesnažuje okolje.
Električni avtomobili bojo po mojem v roku enega leta eksplodirali in v petih letih predstavljali velik delež novih nakupov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
MaticKregar ::
No, eni govorite, da disel in bencinar je razlika 1 liter. Ja bencinar 1.4 in disel 1.9 je pa razlika v vožnji. 1.9 bencinar je pa precej večja razlika v porabi..
facepalm ::
MaticKregar je izjavil:
No, eni govorite, da disel in bencinar je razlika 1 liter. Ja bencinar 1.4 in disel 1.9 je pa razlika v vožnji. 1.9 bencinar je pa precej večja razlika v porabi..
200 konjski turbo bencin (1.6l) ima 1l visjo porabo kot 180 konjski diesel (2.0l).
Pac gledamo na primerljiv performance. Ce gledamo po kubaturi, pa 350 konjski bencinc (2.0t) pozre tudi 5l vec kot 220hp 2.0 dizel. Ve se pa zakaj.
springfield ::
Ne tak. Mores primerjat 2.0 NA bencinca in 2.0 turbo dizla. To so edine primerjave, ki so vsec dizlasom.
IL_DIAVOLO ::
Problem dizlov sploh ni več, da ne bi bili čisti, ampak da so z vsemi komponentami(filtri) ZELO dragi za vzdrževanje.
Seveda moč in poraba dizla je še vedno nesporna
Seveda moč in poraba dizla je še vedno nesporna
nsa_ag3nt ::
Dizli so ok, seveda z delujočim adblue dodatkom in čist filter trdnih delcev (dpf), ki je problematičen https://www.amzs.si/motorevija/mobilnos... .
Koliko od vas dizel uporabnikov, ki delate veliko km, ga je že zamenjalo z novim ali očistilo do stanja novega ?
Da bi zaradi goljufivih VW ukinil celotno branžo je norost.
Ter seveda so namenjeni za drug namen uporabe, ne da se 1x dnevno voziš po mestu 3 km prve trgovine in nazaj.
Koliko od vas dizel uporabnikov, ki delate veliko km, ga je že zamenjalo z novim ali očistilo do stanja novega ?
Da bi zaradi goljufivih VW ukinil celotno branžo je norost.
Ter seveda so namenjeni za drug namen uporabe, ne da se 1x dnevno voziš po mestu 3 km prve trgovine in nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
BigWhale ::
Umirite se z off-topic in neargumentiranimi objavami in drzite se nekih osnovnih pravil debate.
Stari maček ::
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €. Na ceni avta izgubil 800 €. Vi pa kar kupujte bencinarje....pa električna jajca.
bambam20 ::
Stari maček je izjavil:
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €.
Sumljivo poceni te je prišel novi dvomasni vztrajnik in komplet sklopke. Drugače je pa to jajca od avta, kjer moraš pri 100.000 prevoženih km menjat sklopko.
facepalm ::
Ce vozis dizla in ciljas na magicnih 5l/100km bo vztrajnik precej trpel. Zato so tako famozne menjave vztrajnikov pei dizlih. Lastniki se izgovarjajo da je to zato, ker so dvomasni. Jaz imam in sem imel dvomasne tudi na bencincih, pa ni problemov:)
krneki0001 ::
Stari maček je izjavil:
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €. Na ceni avta izgubil 800 €. Vi pa kar kupujte bencinarje....pa električna jajca.
Lej, pred dvemi leti je en človek nujno rabil denar in je prodal svoj avto globoko pod realno ceno moji ženi. Cena je bila 3000€ in gajba piva. Danes se taki avtomobili prodajajo med 5 in 6k evrov.
Torej je*eš passata, ki izgublja na ceni, moraš kupit avto, ki pridobi na ceni.
Ce vozis dizla in ciljas na magicnih 5l/100km bo vztrajnik precej trpel. Zato so tako famozne menjave vztrajnikov pei dizlih. Lastniki se izgovarjajo da je to zato, ker so dvomasni. Jaz imam in sem imel dvomasne tudi na bencincih, pa ni problemov:)
Ne da ni problemov. So. Ampak bencinar ima manjši navor in posledično se manj čuti, da je uničen. Pa tudi kasneje dvomasni vztrajnik crkne, ravno zaradi manjšega navora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Česa pa nima turbo bencinar, kar ima turbo dizel?
Če že primerjaš, potem primerjaj NA dizla z NA bencinarjem in turbo bencinarja s turbo dizlom.
Namreč tudi navaden dizel brez turbine nič nima, pa vseeno crkujejo.
Če že primerjaš, potem primerjaj NA dizla z NA bencinarjem in turbo bencinarja s turbo dizlom.
Namreč tudi navaden dizel brez turbine nič nima, pa vseeno crkujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
facepalm ::
krneki0001 je izjavil:
Ne da ni problemov. So. Ampak bencinar ima manjši navor in posledično se manj čuti, da je uničen. Pa tudi kasneje dvomasni vztrajnik crkne, ravno zaradi manjšega navora.
Zaradi manjsega navora se ga vozi na visjih obratih. Dizla, ko vozis na 1800rpm v klanec, dela vztrajnik overtime, da zgliha vibracije:) naceloma, ce bi vozli dizle pri "normalnih" obratih, recimo nad 2200rpm, bi bila obraba vztrajnika manjsa. Bi pa iznicli poanto dizla. Nizko porabo.
Da ne omenjam glasnega zvoka v kabini..
poweroff ::
Stari maček je izjavil:
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €. Na ceni avta izgubil 800 €. Vi pa kar kupujte bencinarje....pa električna jajca.
Vprašanje če bo še držal ceno. Po dizelski aferi so v lanskem letu cene dizlom v Britaniji padle za 20%...
sudo poweroff
facepalm ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
1800 rpm v klanec? To pa bolj tezko.
S tvojim sigurno. Moderen 2.0TDI pa bp. Govorim o voznji in rahlem pospesevanju. Se moj 2.0t nima tezav malo pod 2000rpm, pa nima niti 300Nm navora. Nimam pa srca, da bi ga obremenjeval pod 2500-3000 rpm
zenith1 ::
Webmojster je izjavil:
Samo v Sloveniji se še pogovarjajo o dizlaših. Preostali razviti svet bo prešaltal na elektriko.
Preostali nerazviti svet bo pa kopal rudnine za tvoje baterije in jih izdeloval po hudo nizki ceni.
Še vedno ne vidim v tem nek napredek.
FTad ::
Stari maček je izjavil:
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €.
Sumljivo poceni te je prišel novi dvomasni vztrajnik in komplet sklopke. Drugače je pa to jajca od avta, kjer moraš pri 100.000 prevoženih km menjat sklopko.
A stevilo km prejsnjega lastnika pa ne bos uposteval? Ce jih je prejsnji naredil tudi cca 100kkm, potem je realno, da je potrebna menjava vztrajnika, sploh ce ni z avtom lepo upravljal.
MrStein ::
Stari maček je izjavil:
Kupil Passata 1.9 TDI pred tremi leti. Vmes je žena naredila 100.000 km. Zamenjal vztrajnik in sklopko, kar stane 500 €. Na ceni avta izgubil 800 €. Vi pa kar kupujte bencinarje....pa električna jajca.
Vprašanje če bo še držal ceno. Po dizelski aferi so v lanskem letu cene dizlom v Britaniji padle za 20%...
Verjetno bo prodajal na Balkanu, ne pa na otoku.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
1800 rpm v klanec? To pa bolj tezko.
S tvojim sigurno. Moderen 2.0TDI pa bp. Govorim o voznji in rahlem pospesevanju. Se moj 2.0t nima tezav malo pod 2000rpm, pa nima niti 300Nm navora. Nimam pa srca, da bi ga obremenjeval pod 2500-3000 rpm
Actually...sem danes bil pozoren in ja 1800-2000 v 3.
MrStein ::
Kaj je tu čudnega?
Če ni ravno 1.4 "dizelček" in 100% naklon, bi moralo iz brez težav, sploh v tretji prestavi. To še marsikateri bencinar spravi skoz (mogoče malo z muko).
Če ni ravno 1.4 "dizelček" in 100% naklon, bi moralo iz brez težav, sploh v tretji prestavi. To še marsikateri bencinar spravi skoz (mogoče malo z muko).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
fujtajksel ::
Nemško sodišče je ignoriralo nemške avtomaherje in politiko, dovolilo prepovedi dizlov po mestnih središčih.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/dies...
http://www.bbc.com/news/business-432119...
http://www.delo.si/svet/evropa/nemsko-s...
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/dies...
http://www.bbc.com/news/business-432119...
http://www.delo.si/svet/evropa/nemsko-s...
Invictus ::
Saj je dovolj, da prepoveš več kot 10 let stare dizle.
Če bi še tehnični pregledi izločili vse, ki si odstranijo DPF in ostale pripomočke, bi imeli še prihodnost...
Tako pa jih mečejo ven iz središč. Škoda, ker tega ne naredimo pri nas...
Če bi še tehnični pregledi izločili vse, ki si odstranijo DPF in ostale pripomočke, bi imeli še prihodnost...
Tako pa jih mečejo ven iz središč. Škoda, ker tega ne naredimo pri nas...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50009 (40080) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 108713 (67595) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 153769 (52863) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28641 (24846) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 197656 (162669) | Spajky |