Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
facepalm ::
Alternativa je lahko ta, da se dizlu ukine subvencija in se ta nameni bencinu. Ze s tem bi se drasticno zmanjsala prodaja dizlov.
Druga varianta je ta, da zacnejo dizle vgrajevat le v tezke terence in kombije (poleg tovornjakov, ladij itd..).
Druga varianta je ta, da zacnejo dizle vgrajevat le v tezke terence in kombije (poleg tovornjakov, ladij itd..).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
zmaugy ::
Cas je, da crknejo vsi po vrsti.
Dizli.
Never ever. Diesels are forever.
Alternativa je lahko ta, da se dizlu ukine subvencija in se ta nameni bencinu. Ze s tem bi se drasticno zmanjsala prodaja dizlov.
Druga varianta je ta, da zacnejo dizle vgrajevat le v tezke terence in kombije (poleg tovornjakov, ladij itd..).
Dizlov je toliko na cesti, da se jih ne bo dalo znebiti kar tako. Poleg tega bi bilo to neekološko. Da ne govorim o tem, da bi vsi ti ljudje, ki so lastniki dizlov, to kaznovali na volitvah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
facepalm ::
Kako bi bilo to neekolosko?
Prodalo bi se bistveno manj novih in rabljenih dizlov.
Tako bi sli rabljeni dizli v prodajo dalje na jug.
Z leti bi dominirali bencinci.
Elektricni avti pa niso se primerni za vsakega Janeza, ker:
1. Imajo relativno kratek doseg
2. So drazji od bencinca/dizla tudi ko odstejemo subvencijo in pristejemo 200kkm prevozenih
3. nerazsirjena polnilna infrastruktura
Prodalo bi se bistveno manj novih in rabljenih dizlov.
Tako bi sli rabljeni dizli v prodajo dalje na jug.
Z leti bi dominirali bencinci.
Elektricni avti pa niso se primerni za vsakega Janeza, ker:
1. Imajo relativno kratek doseg
2. So drazji od bencinca/dizla tudi ko odstejemo subvencijo in pristejemo 200kkm prevozenih
3. nerazsirjena polnilna infrastruktura
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
m0LN4r ::
Ja in ? Z danes na jutri ce zamenjate dizle za bencinarje, onesnazevanje nebo nic manjse samo bolj kislo bo.
Ce zamenjate dizle zastonj za elektro avte, bo pa problem z masovno proizvodnjo, zamenjavo in stran metanjem dotrajanih baterij z boksigavedi kaksnimi kemikalijami.
Plin je dobra alternativa za prehodno obdobje, samo jebeno je ce bos glih ti fasal tank, ki ga lahko v 10 letih 1x raznese, pa se tankstele je treba prilagodit, ker ce se gozdni joza mora zato pelat 40km dalec, da bo tankal to ni sprejemljivo dandanes.
Po drugi strani, lastnosti voznje 2.0 TDIja in 1.0 TGIja niso niti priblizno primerljive.
Ce zamenjate dizle zastonj za elektro avte, bo pa problem z masovno proizvodnjo, zamenjavo in stran metanjem dotrajanih baterij z boksigavedi kaksnimi kemikalijami.
Plin je dobra alternativa za prehodno obdobje, samo jebeno je ce bos glih ti fasal tank, ki ga lahko v 10 letih 1x raznese, pa se tankstele je treba prilagodit, ker ce se gozdni joza mora zato pelat 40km dalec, da bo tankal to ni sprejemljivo dandanes.
Po drugi strani, lastnosti voznje 2.0 TDIja in 1.0 TGIja niso niti priblizno primerljive.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Vse mora bit v ravnovesju. Dizli za maratonce, bencinarji za tiste s krajsimi relacijami in ev nasopat v mesta. Eni pa bi radi kar danes vse ukinili kar je na hlape in sli na elektriko. Kdo pa bo proizvedel toliko elektrike? Tudi cena bo 100x visja.
Ne se hecat no.
Ne se hecat no.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Sparkxl ::
Zetorji povzročajo največ problemov v mestih. Najlažje bi se stvari lotili najprej z ukinitvijo subvencije na dizl. Naslednji korak prepoved vseh zetorjev kar je pod razredom passata. Če odstranimo vse mini zetorje, ki delajo povprečno 3km z neogretim motorjem v eno smer, bi že veliko naredili.
D3m ::
Zetorji povzročajo največ problemov v mestih. Najlažje bi se stvari lotili najprej z ukinitvijo subvencije na dizl. Naslednji korak prepoved vseh zetorjev kar je pod razredom passata. Če odstranimo vse mini zetorje, ki delajo povprečno 3km z neogretim motorjem v eno smer, bi že veliko naredili.
Najbolje, da kar tebe ukinemo.
Tako se problema ne rešuje.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Invictus ::
Še ta brihtne damo na bicikle, pa odpadejo avtomobili v mestih v celoti.
Saj brihtni smo že na biciklih .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MxxW5 ::
Z dizli v osebnih avtomobilih je konec. To pa sedaj ja mora biti jasno vsakemu, ne?
O tem sem že pisal (ne vem, ali v tem topicu, ali v katerem drugem), ampak prvi in najpomembnejši razlog je ta, da je "čist" dizel (tj. tak, ki realno izpolnjuje čedalje strožje okoljske norme) drag. Drage so raziskave (R&D), draga je izdelava in drago je vzdrževanje. Dizel, ki hoče (realno) izpolnjevati npr. EURO6, ima na sebe namontirano kemično tovarno, ki mu čisti izpuh. To je drago za izdelovati in drago za vzdrževati. Že z DPF-ju je cel halo, tisto, kar prihaja bo še dražje, bolj občutljivo in bolj pokvarljivo. Posledica bo ta, da se majhnih "poceni" dizlov ne bo več splačalo ne izdelovati, ne kupovati. IMO bo vse, kar ima manj kot 150 KM, izginilo. Oziroma drugače, proizvajalci bodo obstoječo tehnologijo (npr. tako zelo popularne 1.5 in 1.6 dizle), jih na hitro pokrpali, kolikor se bo dalo, nato pa jih bodo umaknili iz prodaje. Naslednikov ne bodo dobili.
Drugi, pomembnejši razlog (ki pa je vezan na prvega) je ta, da so dizli strupeni in smrtno nevarni. Oziroma je takih večina, razen par res najnovejših, ki jih prešteješ na prste mizarjeve roke.
Razvoj in uporaba dizlov sta bila rentabilna in poceni, dokler smo sami sebi lagali, da niso strupeni. Dokler smo uporabljali teste, ki so kazali od 10x do 30x nižje izpuste škodljivih snovi od resničnih. Za to so v Evropi vedeli vsi vpleteni, vse skupaj se je začelo podirati šele, ko je resnica prišla iz druge strani Atlantika. To ni jebena šala ali teoretični problem! Za temi številkami resničnih izpustov NOx in trdih delcev stojijo resnične zdravstvene težave in smrti in uničena življenja. Vpleteni (tako proizvajalci kot oblast) so to vedeli, storili pa niso nič, ampak so na tržišče veselo pošiljali avtomobile, ki so v ozračje dejansko izpuščali nekaj desetkrat več škodljivih snovi, kot je bilo na njih deklarirano in kot bi jih smeli. Kar se mene tiče, to ni prav nič manjša svinjarija od tiste z žveplom v bencinu.
Skratka, dizli bodo crknili, hvalabogu. Dvajset let prepozno in po žrtvah, ki jih nikoli ne bo nihče preštel. Proizvajalci, ki bodo pri njih vztrajali, bodo šli za njimi. Srednjeročno je seveda konec z vsemi motorji na notranje izgorevanje. Prihodnost je elektrika in čisto oziroma čistejše pridobivanje energije.
O tem sem že pisal (ne vem, ali v tem topicu, ali v katerem drugem), ampak prvi in najpomembnejši razlog je ta, da je "čist" dizel (tj. tak, ki realno izpolnjuje čedalje strožje okoljske norme) drag. Drage so raziskave (R&D), draga je izdelava in drago je vzdrževanje. Dizel, ki hoče (realno) izpolnjevati npr. EURO6, ima na sebe namontirano kemično tovarno, ki mu čisti izpuh. To je drago za izdelovati in drago za vzdrževati. Že z DPF-ju je cel halo, tisto, kar prihaja bo še dražje, bolj občutljivo in bolj pokvarljivo. Posledica bo ta, da se majhnih "poceni" dizlov ne bo več splačalo ne izdelovati, ne kupovati. IMO bo vse, kar ima manj kot 150 KM, izginilo. Oziroma drugače, proizvajalci bodo obstoječo tehnologijo (npr. tako zelo popularne 1.5 in 1.6 dizle), jih na hitro pokrpali, kolikor se bo dalo, nato pa jih bodo umaknili iz prodaje. Naslednikov ne bodo dobili.
Drugi, pomembnejši razlog (ki pa je vezan na prvega) je ta, da so dizli strupeni in smrtno nevarni. Oziroma je takih večina, razen par res najnovejših, ki jih prešteješ na prste mizarjeve roke.
Razvoj in uporaba dizlov sta bila rentabilna in poceni, dokler smo sami sebi lagali, da niso strupeni. Dokler smo uporabljali teste, ki so kazali od 10x do 30x nižje izpuste škodljivih snovi od resničnih. Za to so v Evropi vedeli vsi vpleteni, vse skupaj se je začelo podirati šele, ko je resnica prišla iz druge strani Atlantika. To ni jebena šala ali teoretični problem! Za temi številkami resničnih izpustov NOx in trdih delcev stojijo resnične zdravstvene težave in smrti in uničena življenja. Vpleteni (tako proizvajalci kot oblast) so to vedeli, storili pa niso nič, ampak so na tržišče veselo pošiljali avtomobile, ki so v ozračje dejansko izpuščali nekaj desetkrat več škodljivih snovi, kot je bilo na njih deklarirano in kot bi jih smeli. Kar se mene tiče, to ni prav nič manjša svinjarija od tiste z žveplom v bencinu.
Skratka, dizli bodo crknili, hvalabogu. Dvajset let prepozno in po žrtvah, ki jih nikoli ne bo nihče preštel. Proizvajalci, ki bodo pri njih vztrajali, bodo šli za njimi. Srednjeročno je seveda konec z vsemi motorji na notranje izgorevanje. Prihodnost je elektrika in čisto oziroma čistejše pridobivanje energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
Wrop ::
Če se bo uporabljal bencin, se bo tudi dizel. Pri rafineriranju se ne da izbirati koliko bo česa prišlo ven.
hammock ::
Dr_M ::
Se pridruzujem tistim, ki upadjo na crkovanje dizlov, ceprav sem ga pred kratkim nabavil (euro 6), ampak to zgolj zato, ker dobit par let starega solidnega bencinarja ni za dobit.
Dizli bodo sli, vecji proizvajalci so ze napovedali, da bodo obstojece se izpopolnjeval, novih pa ne bodo razvijal, tko da je stvar jasna.
Dizli bodo sli, vecji proizvajalci so ze napovedali, da bodo obstojece se izpopolnjeval, novih pa ne bodo razvijal, tko da je stvar jasna.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PacificBlue ::
Dizli bodo se vedno z nami, ne se bat. In vedno bolj bodo pridobival na ceni..
I’m out.
:3
:3
Dr_M ::
Vem da bojo, folk se bo vozil s starimi neizpravnimi jajci. Bo treba mal folk na tehnicnih pregledih malo privit, pa zakonodaji zaostrit, se bo hitro zmnajsalo stevilo dizlov na cestah.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PacificBlue ::
Dokler bo transportni promet in ostali stroji na dizlu, se res ni kaj za bat.
Sicer pa cestni promet se zdalec ne onesnazuje toliko kot ladijski promet. 16 cezoceank ustvari tolk svinjarije, kot vsi avti na svetu skupaj. Tako, da vso sreco.
Sicer pa cestni promet se zdalec ne onesnazuje toliko kot ladijski promet. 16 cezoceank ustvari tolk svinjarije, kot vsi avti na svetu skupaj. Tako, da vso sreco.
I’m out.
:3
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
WarpedGone ::
Vem da bojo, folk se bo vozil s starimi neizpravnimi jajci.
Samo dokler, delež tega ne update tja pod polovico.
Potem bodo šli po poti tolerance do kajenja i.e. zbrcalo se jih bo ven iz mest, ven iz urbanih okolij. Ne le dražje - prepoved vstopa.
Zbogom in hvala za vse ribe
Sparkxl ::
Če se bo uporabljal bencin, se bo tudi dizel. Pri rafineriranju se ne da izbirati koliko bo česa prišlo ven.
Jasno da se bo, ampak tam, kjer je v osnovi namenjen: kamioni, kombiji, kmetijska mehanizacija,... Samo v evropi smo bili toliko pametni da smo šli zetorje tlačil v vsaka mini jajca.
Cel svet se nam reži ko vidijo npr. porsche dizl
MxxW5 ::
Človek je pač tako narejen, da zelo težko vidi svoje početje kot škodljivo, če škodljivosti ne zazna takoj. Če gre za škodo, ki se dela počasi, v letih in desetletjih z milijoni vpletenih. Zato je tudi tako težko ustaviti globalno segrevanje in onesnaževanje. Tako nekateri vedo (vemo), da njihovo početje prispeva k škodljivim posledicam, ampak ker je njihov prispevek zelo majhen, tiho nadaljujejo. Drugi celo sebi in drugim opravičujejo svoje početje, ga predstavljajo kot neškodljivo in kljubujejo dejstvom, češ, da ni tako in da njihovo početje ni škodljivo. V človekovi naravi je, da hoče sebe videti kot moralnega. Če dejstva govorijo drugače, so dejstva v zmoti. Če vsak dan spuščam škodljive delce v ozračje zato, da prišparam par evrov na mesec, so be it. Itak ni nič res. Ravno zato je toliko časa trajalo, da so prišle stvari na dan. Proizvajalcem ni bilo težko ljudi prepričati v tisto, kar so sami hoteli verjeti.
Sparkxl ::
Utk ::
Še 5 let nazaj so se Evropejci smejali Američanom, da ne morejo v štacuno po kruh če nimajo vsaj 4000 kubikov in 2,5 toni, zdaj so pa isti. Ker zdaj je prišla dovolj poceni škoda, in zdaj je to v redu. Prej, ko ni blo za več kot golfa s centralnim kot dodatno opremo, so bli pa Američani smešni ja.
facepalm ::
Americani vidijo v nasih SUV-jih to kar vidimo mi v kitajskih kopijah evropskih avtov.
Izgleda ze podobno, manjka pa bistvo.
Izgleda ze podobno, manjka pa bistvo.
Wrop ::
Če se bo uporabljal bencin, se bo tudi dizel. Pri rafineriranju se ne da izbirati koliko bo česa prišlo ven.
Lahko pa dizel porabis za letala in ladje, namesto da ga kuris sredi mesta v kotlini, kjer dihas celo zimo isti zrak.
Komercialna letala uporabljajo kerozin. Ladje kurijo mazut. EU (bi) lahko regulira(la) kaj spušča v svoja pristanišča, ampak, če vse ostale boli k..., kaj smo naredili? Ladijski motorji niso avti.
D3m ::
PacificBlue je izjavil:
Dokler bo transportni promet in ostali stroji na dizlu, se res ni kaj za bat.
Sicer pa cestni promet se zdalec ne onesnazuje toliko kot ladijski promet. 16 cezoceank ustvari tolk svinjarije, kot vsi avti na svetu skupaj. Tako, da vso sreco.
Nope.
Človek je pač tako narejen, da zelo težko vidi svoje početje kot škodljivo, če škodljivosti ne zazna takoj. Če gre za škodo, ki se dela počasi, v letih in desetletjih z milijoni vpletenih. Zato je tudi tako težko ustaviti globalno segrevanje in onesnaževanje. Tako nekateri vedo (vemo), da njihovo početje prispeva k škodljivim posledicam, ampak ker je njihov prispevek zelo majhen, tiho nadaljujejo. Drugi celo sebi in drugim opravičujejo svoje početje, ga predstavljajo kot neškodljivo in kljubujejo dejstvom, češ, da ni tako in da njihovo početje ni škodljivo. V človekovi naravi je, da hoče sebe videti kot moralnega. Če dejstva govorijo drugače, so dejstva v zmoti. Če vsak dan spuščam škodljive delce v ozračje zato, da prišparam par evrov na mesec, so be it. Itak ni nič res. Ravno zato je toliko časa trajalo, da so prišle stvari na dan. Proizvajalcem ni bilo težko ljudi prepričati v tisto, kar so sami hoteli verjeti.
Bi lahko prosim začel uporabljati kolo za vsakdanje potrebe, transport in logistiko.
Thx.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
D3m ::
LOL.
Najbolj nagravžno je videti nekoga, ki kadi v avtu.
Takega avta ne kupim.
Najbolj nagravžno je videti nekoga, ki kadi v avtu.
Takega avta ne kupim.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Heavy ::
Sedaj vem, kadilci so lastniki dizlov, lastniki bencincov so nekadilci.
Vozniki hibridov pa so mamilaši
#TeamFelix
Invictus ::
No, ravno danes se je dizel pocenil, bencin pa podražil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PacificBlue ::
D3m
Si, si.
Fred Pearce: Confessions of an Eco-sinner.
Z večanjem ladij se slabša tudi stanje okolja. Najbolj preseneča statistika, da je le šestnajst največjih ladij na svetu odgovorno za toliko onesnaženosti z žveplom kot vsi avtomobili na svetu. Zaradi njihovih ogromnih motorjev, ki so težki kot majhna ladja, ta super plovila potrebujejo toliko goriva kot manjša elektrarna.
Saj zato me ne cudi, da ljudje mislijo, da bodo z el. avti resili nase podnebje. Wrong, mate.
Si, si.
Fred Pearce: Confessions of an Eco-sinner.
Z večanjem ladij se slabša tudi stanje okolja. Najbolj preseneča statistika, da je le šestnajst največjih ladij na svetu odgovorno za toliko onesnaženosti z žveplom kot vsi avtomobili na svetu. Zaradi njihovih ogromnih motorjev, ki so težki kot majhna ladja, ta super plovila potrebujejo toliko goriva kot manjša elektrarna.
Saj zato me ne cudi, da ljudje mislijo, da bodo z el. avti resili nase podnebje. Wrong, mate.
I’m out.
:3
:3
Utk ::
Torej si spelji izpuh iz teh ladij v dnevno sobo, je zdravilno. Mislim, a imaš bajto na vrhu dimnika ene od teh ladij al kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
PacificBlue je izjavil:
D3m
Si, si.
Fred Pearce: Confessions of an Eco-sinner.
Z večanjem ladij se slabša tudi stanje okolja. Najbolj preseneča statistika, da je le šestnajst največjih ladij na svetu odgovorno za toliko onesnaženosti z žveplom kot vsi avtomobili na svetu. Zaradi njihovih ogromnih motorjev, ki so težki kot majhna ladja, ta super plovila potrebujejo toliko goriva kot manjša elektrarna.
Saj zato me ne cudi, da ljudje mislijo, da bodo z el. avti resili nase podnebje. Wrong, mate.
Damn. Sem prej misli, da vse ladje na svetu cca. 20.000 onesnažujejo več, kot vsi avtomobili na svetu.
Ampak 16!!!!
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Amdforce ()
MxxW5 ::
Nihče ne misli, da bodo električni avti rešili podnebje. Ampak to je brezvezna logika: "Če z x ne bomo čez noč rešili vseh problemov tega sveta, potem nima smisla!" Seveda dizelski avtomobili niso najhujši problem tega sveta ali celo najhujši onesnaževalci. A potem je pa vse v redu, po tej logiki, ali kaj?! Dizli dejansko onesnažujejo od 10-30x več kot bi smeli po sprejetih predpisih, ampak ker onesnažujejo tudi drugi, potem je vse v redu. Če misliš, da ni prav, da proizvajalci lažejo in zavajajo z dizli in njihovimi emisijami, potem si kupi kolo ali hodi peš!
Saj ne morem verjeti, kakšne argumente prodajte nekateri. A so res sami srednješolci na Slo-Techu, ali kaj?!
Saj ne morem verjeti, kakšne argumente prodajte nekateri. A so res sami srednješolci na Slo-Techu, ali kaj?!
PacificBlue ::
Utk
Ne, zivim 800 m. nad visino, kjer plujejo ladje. Zrak je zelo cist. Sicer pa nisi razumel pointa,vec srece prihodnjic.
D3m
Se je za zamislit, a ne.
Ne, zivim 800 m. nad visino, kjer plujejo ladje. Zrak je zelo cist. Sicer pa nisi razumel pointa,vec srece prihodnjic.
D3m
Se je za zamislit, a ne.
I’m out.
:3
:3
K0l1br1 ::
Invictus ::
Damn. Sem prej misli, da vse ladje na svetu cca. 20.000 onesnažujejo več, kot vsi avtomobili na svetu.
Ampak 16!!!!
Te ladje kurijo največjo svinjarijo, ki ostane po predelavi nafte. Nekam mora iti...
Zato bi končno te eko fašiste lahko malo podučili, da gredo težit na prave konce.
Kak dober filter na dimniku bi rešil precej problemov. Saj so v bistvu precej slabe termoelektrarne.
Pa ne pozabit še cel kup predelovalne industrije, sploh v tretjem svetu, kjer se jim sladko jebe za okoljevarstvene standarde. In kamor "čista" Evropa preprodaja svoje stare stroje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
MxxW5 ::
Saj ne morem verjeti, kakšne argumente prodajte nekateri. A so res sami srednješolci na Slo-Techu, ali kaj?!
Če bi bil korekten, bi omenil tudi bencinarje, pa jih nisi.
A tekmujemo? Dejstvo je, da je NEDC test zavajajoč pri benicinarjih in pri dizlih. Ampak pri dizlih mnogo bolj, saj so drobni delci, ki jih dizli izpuščajo, mnogo bolj škodljivi. Pri bencinarjih so oziroma bodo problem mali motorji s turbino, za katere upam, da jih bo WLTP spravil v red.
Lej. Žalostno je, da nekaterim ne seže dlje od: "Jaz ima TDIja in ga bom branil z vsemi silami po forumih!" Ena taka AMD-Nvidia logika.
EDIT: Če jaz prav razumem in da bomo vedeli kje smo in o čem se sploh pogovarjamo: Po vaše naj NEDC ostane tak, kot je. Dizli tako kot so, so v redu. Njihovi izpusti so v redu. Vse naj bo tako kot je. Ker ladje, Američani, bencinarji in tretji svet. A sem prav razumel?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MxxW5 ()
D3m ::
Saj ne morem verjeti, kakšne argumente prodajte nekateri. A so res sami srednješolci na Slo-Techu, ali kaj?!
Če bi bil korekten, bi omenil tudi bencinarje, pa jih nisi.
A tekmujemo? Dejstvo je, da je NEDC test zavajajoč pri benicinarjih in pri dizlih. Ampak pri dizlih mnogo bolj, saj so drobni delci, ki jih dizli izpuščajo, mnogo bolj škodljivi. Pri bencinarjih so oziroma bodo problem mali motorji s turbino, za katere upam, da jih bo WLTP spravil v red.
Lej. Žalostno je, da nekaterim ne seže dlje od: "Jaz ima TDIja in ga bom branil z vsemi silami po forumih!" Ena taka AMD-Nvidia logika.
EDIT: Če jaz prav razumem in da bomo vedeli kje smo in o čem se sploh pogovarjamo: Po vaše naj NEDC ostane tak, kot je. Dizli tako kot so, so v redu. Njihovi izpusti so v redu. Vse naj bo tako kot je. Ker ladje, Američani, bencinarji in tretji svet. A sem prav razumel?
Narobe si razumel.
Še zmeraj je potrebno vlagati in v alternative in primarne "motorje".
|HP EliteBook|R5 6650U|
PacificBlue ::
Seveda je potrebno delati na cistejsi energiji, vsaka sprememba na boljse je dobrodosla. Ampak je potrebno tudi pritiskati v nasem primeru na EU in kljucne institucije, da se loti tega problema celovito, in da ne pade okoljska obremenitev na pleca navadnih drzavljanov. Predvsem privit industrijo in koorporacije, ni samo nafta problem, so se njeni derivati..plastika itd. Je pa vprasanje, kdo se je zmozen in se je pripravljen v imenu drzavljanov boriti proti mlinom na veter..saj veste kko je. Se vedno je denar v igri. Zal.
I’m out.
:3
:3
MxxW5 ::
Ne sprašujem tega. Sprašujem, ali je potrebno od avtomobilskih proizvajalcev zahtevati, da njihovi produkti (dizli in benc.) realno, na cesti, izpolnjujejo EURO6?
Utk ::
PacificBlue je izjavil:
Utk
Ne, zivim 800 m. nad visino, kjer plujejo ladje. Zrak je zelo cist. Sicer pa nisi razumel pointa,vec srece prihodnjic.
Ti ga tudi nisi razumel. Izpuhi iz dizla so zelo lokalni problem. Do 300-400 metrov od prometne ceste je problem, naprej več ne kaj dost. Ladja sred oceana nima nobenega vpliva nate.
Sparkxl ::
Mater ste traktoristi že tečni s temi ladjami. So problem ja, ampak gonja proti dizlom se dogaja, ker je problem preveč traktorjev na kupu v mestu, od katerih svinjarijo vdihavate tudi vi, ki to sranje povzročate. Tiste ladje sredi oceana ne vohate
K0l1br1 ::
fikus_ ::
"Pri rafineriranju se ne da izbirati koliko bo česa prišlo ven."
Se da in to tudi delajo!
Cracking (chemistry) @ Wikipedia
Oil refinery @ Wikipedia
. . .
Se da in to tudi delajo!
Cracking (chemistry) @ Wikipedia
Oil refinery @ Wikipedia
. . .
scipascapa ::
Jebeni javni prevoz naj izboljšajo, pa bo manj avtov....simple as that. Samo potem kapne v državo manj €.
Sparkxl ::
Mater ste traktoristi že tečni s temi ladjami. So problem ja, ampak gonja proti dizlom se dogaja, ker je problem preveč traktorjev na kupu v mestu, od katerih svinjarijo vdihavate tudi vi, ki to sranje povzročate. Tiste ladje sredi oceana ne vohateIn bencinarjev. Bodi korekten.
Tudi mojih prdcev, ko me šraufa kateri dan za popydit, da bom še bolj korekten. Ampak ne metan iz moje riti, ne izpuh iz bencinarjev ni tako smrtnonosen kot traktor izpuh.
Nevem no, ali eni res ne morete razumeti problematiko zetorjev, ali enostavno nočete razumeti? Ker argumenti tipa "ja ono in ono pa še bolj smrdi" ne spremenijo dejstva da so traktorji pač postali problem, ker jih je enostavno preveč
"Pri rafineriranju se ne da izbirati koliko bo česa prišlo ven."
Se da in to tudi delajo!
Cracking (chemistry) @ Wikipedia
Oil refinery @ Wikipedia
. . .
Ja jasno da to delajo. Kaj pa dela preostali svet, razen evrope, ki se prevaža skoraj da izključno na bencin? Dizl stran meče?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50803 (40874) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110189 (69071) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155463 (54557) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28912 (25117) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 200012 (165025) | Spajky |