» »

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

1
...
3 4
5
»

damjan1980 ::

V današnjem času je edina prednost zetorja 1L nižja poraba napram turbo bencinarjem. Pa še to ni prava prednost, ker zetor stane v štartu ca. 2 jurja več, servisi so držaji in so turbina, šobe, egr, dpf in podobna šara potrošni material, ki je zelo drag. Povprečen janez te razlike na svojih 3km vožnjah nikoli ne spravi noter. Ampak traktoristom to ni važno, ker treba je šparat, pa vseeno koliko stane.
Če pa kdo trdi da današnji zetorji ne tresejo v prostem teku, pa jaz gladko trdim da je s takšnimi ljudmi nekaj hudo narobe. Verjetno tudi taisti trdijo da nič ne smrdijo. Se vozim pogosto v novem pasatu...trese. Novi bmw 3...trese. Ker je pač traktor in traktorji so vedno tresli in vedno bodo

IL_DIAVOLO ::

Nismo mi krivi, da si ti siromak, ki ne more in ne zna vzdrzevati dizla in takoj vidi tezavo v tistih, ki si ga lahko privoscijo in ga tudi rabijo. Meni sploh ni treba opravicevati dizla, jaz vem da mi dobro sluzi, stroski so minimalni in ne vidim nobene tezave v tistih ki vozijo bencinarje.

Tsunamii ::

sandmat je izjavil:

D3m je izjavil:


Insignia, Astra še ima za enkrat GM motorje preden bodo pošle zaloge in bo PSA še to zamenjal z njihovimi motorji.

pol se splača počakat, trenutni motorji so zabavni, k moraš generalko delat pri 60kkm


Ne wem od ki da je treba generalko po 60kk? potem bi moral jaz ze 3x jo naredit ...

D3m ::

damjan1980 je izjavil:

V današnjem času je edina prednost zetorja 1L nižja poraba napram turbo bencinarjem. Pa še to ni prava prednost, ker zetor stane v štartu ca. 2 jurja več, servisi so držaji in so turbina, šobe, egr, dpf in podobna šara potrošni material, ki je zelo drag. Povprečen janez te razlike na svojih 3km vožnjah nikoli ne spravi noter. Ampak traktoristom to ni važno, ker treba je šparat, pa vseeno koliko stane.
Če pa kdo trdi da današnji zetorji ne tresejo v prostem teku, pa jaz gladko trdim da je s takšnimi ljudmi nekaj hudo narobe. Verjetno tudi taisti trdijo da nič ne smrdijo. Se vozim pogosto v novem pasatu...trese. Novi bmw 3...trese. Ker je pač traktor in traktorji so vedno tresli in vedno bodo


A benz pa nima turbine? Pa egr? Pa dpf?

facepalm je izjavil:

Torej se zavedas, da trese:) in tudi vedno bo.
Razumem razlike med motorjema, samo me vedno zmoti, ko nekdo zatrdi, da moderen dizel ne trese in bi se lahko po udobju primerjal z bencincem, ker enostavno ni res. Dizel ima prednost pri porabi in navoru. Pri slednjemu niti ne vec dosti.


Preveč dobesedno jemlješ besedo trese.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

PandaFlow2 ::

damjan1980 je izjavil:

V današnjem času je edina prednost zetorja 1L nižja poraba napram turbo bencinarjem. Pa še to ni prava prednost, ker zetor stane v štartu ca. 2 jurja več, servisi so držaji in so turbina,


Kako pa turbobencinar skrbi za povecevanje tlaka, ce ne s turbino?

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tudi to ni res. Cuti se samo malo vibracij, to pa je vse.

V cem je pa razlika med vibriranjem in tresenjem, ti fizikalni genij?

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nismo mi krivi, da si ti siromak, ki ne more in ne zna vzdrzevati dizla in takoj vidi tezavo v tistih, ki si ga lahko privoscijo in ga tudi rabijo.

Pravi nekdo, ki pravi sam zase, da si ne more privoscit novega nemskega dizla. Jaz si lahko celo bencinarja, ne samo cenejsega dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

karafeka ::

damjan1980 je izjavil:

V današnjem času je edina prednost zetorja 1L nižja poraba napram turbo bencinarjem. Pa še to ni prava prednost, ker zetor stane v štartu ca. 2 jurja več


Če tule prav gledam https://cc.porscheinformatik.com/sl-si/..., potem so TDI golfi cenejši od TSIjev. Očitno zanimanje za dizle upada.

antrim ::

Narobe gledaš in iz tega vlečeš napačne zaključke. Glej cenik vozil in ne trenutne zaloge.

IL_DIAVOLO ::

Turbo bencinarji so konkurencni napram turbo dizlom, jasno kot beli dan. Ampak je pa treba vzeti v zakup, da bojo stroski vecji oz. identicni turbo dizlom. Vprasanje tudi koliko so zanesljivi oz. vzdrzljivi. Dizel ni samo traktor zaradi glasnosti, ampak tudi zaradi tega ker ne crkne.

D3m ::

Odvisno od vzdrževanja vozila.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Turbo bencinarji so konkurencni napram turbo dizlom, jasno kot beli dan. Ampak je pa treba vzeti v zakup, da bojo stroski vecji oz. identicni turbo dizlom. Vprasanje tudi koliko so zanesljivi oz. vzdrzljivi. Dizel ni samo traktor zaradi glasnosti, ampak tudi zaradi tega ker ne crkne.

nice joke you made there :))
#brezpodpisa

IL_DIAVOLO ::

Seveda govorim o tdi-ju, da ne bo pomote.

hojnikb ::

*ahem* 2.0 tdi *ahem*
#brezpodpisa

D3m ::

Kateri? Ker posplošuješ.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

"cough" 1.9 tdi "cough"

hojnikb ::

D3m je izjavil:

Kateri? Ker posplošuješ.

passat b6 recimo.

IL_DIAVOLO je izjavil:

"cough" 1.9 tdi "cough"

to je pa tut mende edini ok motor iz vag grupe. In dejansko traktor motor.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

PandaFlow2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

"cough" 1.9 tdi "cough"


In koliko desetletij ze VAG ne uporablja tega motorja?

D3m ::

Nazadnje skoraj 10 let.
|HP EliteBook|R5 6650U|

damjan1980 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ampak je pa treba vzeti v zakup, da bojo stroski vecji oz. identicni turbo dizlom.


Aja? Splošno znano je, da so servisi za zetor 30% več. Pokliči na prvi servis če ne verjameš.
Je pa avtomagazin ne dolgo nazaj delal izračun stroška lastništva na 5 let golf bencin, dizl in elektro. Bencinc je daleč najcenejši, za njim egolf, zetor najdražji. Ampak povprečni Janez takšnega izracuna ni sposoben narediti, zato kupi traktor, ker špara, pa naj stane kolko hoče

ivanuscha ::

Jaz se tudi odločam o morebitnem nakupu novega avta, pa mi izgledajo te mali turbo bencinarji zelo atraktivno. Kakšne so kaj izkušnje s stroški in servisi napram normalnim atmosfercem? Konkretno gledam Kia Stonic 1.0T 120 KM.

Utk ::

damjan1980 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ampak je pa treba vzeti v zakup, da bojo stroski vecji oz. identicni turbo dizlom.


Aja? Splošno znano je, da so servisi za zetor 30% več. Pokliči na prvi servis če ne verjameš.
Je pa avtomagazin ne dolgo nazaj delal izračun stroška lastništva na 5 let golf bencin, dizl in elektro. Bencinc je daleč najcenejši, za njim egolf, zetor najdražji. Ampak povprečni Janez takšnega izracuna ni sposoben narediti, zato kupi traktor, ker špara, pa naj stane kolko hoče

Povprecen janez kupi 5 let starega passata, dizla, in okoli govori, da vsak, ki nima passata, hoce passata, samo da si ga ne more privoscit. Ker on si pa kao lahko. Tistega, ki ga je ze odpisala neka nemska firma.

K0l1br1 ::

V 160 kkm so bili stroški: 100 EUR olje, filtri, na 15kkm, ležaj kolesa, diferenčni senzor DPF (80 EUR). Res 30% več od primerljivega benzinarja, s tem da je primerljivi benzinar vsaj svečke 2x menjal v tem času.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

damjan1980 ::

Stroški nekje isti, zmogljivosti pa neprimerno boljše in precej nižja poraba

K0l1br1 ::

damjan1980 je izjavil:

Stroški nekje isti, zmogljivosti pa neprimerno boljše in precej nižja poraba

Zmogljivosti so mi ok, poraba je ok, stroški podobni, tako da bi bili višji stroški kar po nekem pravilu, niso. Lahko pa so, pri enem ali pri drugem, vendar iz tega osebno ne bi posloševal nič.

IL_DIAVOLO ::

Povprecni Janez naredi servis za 70 evrov, gozdni Joza ga za 200.

D3m ::

damjan1980 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ampak je pa treba vzeti v zakup, da bojo stroski vecji oz. identicni turbo dizlom.


Aja? Splošno znano je, da so servisi za zetor 30% več. Pokliči na prvi servis če ne verjameš.
Je pa avtomagazin ne dolgo nazaj delal izračun stroška lastništva na 5 let golf bencin, dizl in elektro. Bencinc je daleč najcenejši, za njim egolf, zetor najdražji. Ampak povprečni Janez takšnega izracuna ni sposoben narediti, zato kupi traktor, ker špara, pa naj stane kolko hoče


Mhhhhmmmmm veliki servis je pa cenejši, kot pri bencinarju. Se lahko pozanimaš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

K0l1br1 je izjavil:

V 160 kkm so bili stroški: 100 EUR olje, filtri, na 15kkm, ležaj kolesa, diferenčni senzor DPF (80 EUR). Res 30% več od primerljivega benzinarja, s tem da je primerljivi benzinar vsaj svečke 2x menjal v tem času.

svecke so like 5e po komadu.
#brezpodpisa

D3m ::

Odvisno za katero vozilo.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Odvisno za katero vozilo.


In odvisno od kvalitete svečk.
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116898 (96213) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446110083 (68965) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157200780 (160942) BigWhale
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528842 (24644) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743199885 (164898) Spajky

Več podobnih tem