Forum » Na cesti » Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)
Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)
GrimReaper ::
Ker je Mavrik začel brisati poste, pa sem se precej namatral (celo uro, a si ti resen?), bom ustvaril kar novo temo.
Fuck it, sem že mislil da lahko zapustim Slo-Tech, ampak očitno obstaja tudi opcija ponastavitve gesla, pa ravno o mojem avtu ste govorili, in tudi ne preveč lepe stvari.
Prvo kar me je zmotilo, Astra K 1.6T 200 je najdražja 30k in ne 25k, vem, ker sem enkrat ravno to sestavljal.
Za 24,5k oz. s popustom 21,5k oz. z lizingom enako kot brez popusta, sem sam dobil kar lepo opremljeno. Danes pri 2°C mi je prav prišlo avtomatsko ogrevanje sedeža (velika razlika ali je ročno ali avtomatsko, ker imaš drugače še eno stvar več za upravljat) ter ogrevan volan. Matričnih LED luči zdaj ene 2 tedna ne bom tolk koristil, ker bo svetlo ob 6-ih, drugače pa lepo preklaplja med kratkimi in dolgimi.
Športni sedeži me lepo držijo v ovinkih. Sport tipka, kaj pa vem, če se ti odpre cesta, je sigurno bolje vklopit, ker imaš boljši občutek, da se avto želi premikat. Drugače pa sploh ni take razlike, ker ne poveča ne konj, ne navora.
Elektronska klima bi pa itak morala bit že serijsko, sem dal potem tistih 300EUR, pri tej je ravno prav stopenj - 8, druge prednosti pa niti ne vidim napram ročni.
Keyless, to pa je bil problem, 2x zapored ugasnem avto, ker sem ga hotel lepše parkirat (rabil bi še kakšno zunanjo kamero), in se ga ni dalo več zakleniti. Potem kasneje sem sprintal navodila (zdaj moram dat kompletna v avto), dal ključ v predal in normalno zagnal in kasneje zaklenil avto.
To je ena stvar, druga stvar je, da hočejo, da če ne moreš odklenit avta, da prideš do ključavnice kar tako da s KOVINSKIM ključem odstraniš plastični pokrovček. Dobro, mi je jasno, da gledajo, da lahko odpiraš s stvarjo, ki jo ima res vsak pri sebi (poleg tiča), to je v glavnem ključ in kovanec. Meni je že pokrovčka škoda, kaj šele laka, ki je takoj ob njem. Tako da sem naredil plastični ekvivalent temu ključu, v primeru da kdaj ne bom mogel v avto.
Tako da v bistvu še dobro, da se mi je to že sedaj naredilo, da sem dobro pripravljen za naprej.
Vaše alternative, Civic 1.5T 180 in Corsa OPC, prvi ne gre nikamor, drugi je preveč trd in nizek za naše ceste. Oz. prenizek tudi za parkirišča, dons so ble že take jame, da sem še z Astro komaj prišel čez.
Kdo bo vzemal ovinke tolk na limitu pa ne vem, vem pa da v Cliu RS nisem upal nič hitreje kot z Astro, to rabiš od enega drugega avto, če je tvoj, je trdota prej v napoto kot korist.
400KM kje boš rabil? Prvi km mogoče res ne, da ne rabiš prvih 5km od doma, pa ne vem kje se voziš.
Recimo danes, kako gre to z 200KM, seveda je glavni problem mrzel motor, do 6000rpm že ima 7s do 100, do 3-4k pa normalnih 10-12s. Sem mislil ravno ta vikend, zadnji pred menjavo na zimske, poštopat na vsake 1000rpm, ker me res zanima kolk sploh gre. Edino 80-120 v IV. sem poštopal 5,0s, ampak tukaj ne morem videt kaj prinesejo obrati, pa tudi 0-100 ne mislim probat ravno s kurjenjem gum.
Prideš izven enega naselja, že vidiš en kombi se kesonom pred ovinki, ki se vlači 50-60. Ma včasih, ko sem imel še atmosferce in so bile na cesti urejene bankine (zdaj so itak jame da se ti pogrezne celo kolo, kdo bo to prehiteval), sem dal v 2. in sem imel noter 90 kot za šalo, me je brigalo za ohranjenost motorja. Zdaj ne gre to tko, je treba kar potrpet, voda je bila na komaj četrt proti 90, sem ugotovil da turbo rabi nekje 6km namesto 4km, sploh če je okoli 0°C, kje je potem šele olje.
Na vrhu klanca se pa začne, sploh ne vem iz kje se je vzel, ampak pred mano se je znašel še en kombi. Ga prehiti Audi pred mano, ga prehitim še jest, ampak to rabiš v 3. nekje 4000rpm (omenjam, ker je bilo za mano komaj 6km), da prideš do 85 (mal je moral stisnit po gasu, al pa res rabiš vsaj 85, da prehitiš 65), folk kar misli, uf, 200KM, kolk to leti, to je zato ker niso vozili več kot 100KM, če tistega poženeš do 5-6k, ta 1.6T ni nič posebnega.
Kesonar je bil bolj problematičen, nasproti je bil promet, tako da sva morala počakati ene 3 ravnine, da sva prehitela.
Ampak potem, ko sem prehiteval, in sem prav zanalašč uskladil hitrost z njegovo in je kazalo 80, čeprav je prej vozil 60 (mi sploh ni jasno kako se to ni dalo prehitet, ampak več sigurno ni šel, ko sem potegnil proti 70, sem se mu že približeval), in naju je že prej oviral cele 4km, namesto da bi naju spustil naprej, kot bi to naredil normalen človek, mi je pa popolnoma dopizdilo, čeprav na to nisem ponosen in upam da tega ne bom več delal.
In sicer sem zmanjšal na 40, ko je hotel prehitet, sem mu pa zaprl pot, potem ni več probaval. Po par 100m se že naveličam in potegnem.
Kasneje pridem do enga P308 dizla, iz katerega se je res kadilo (ga že poznam od prej). Ni bilo možnosti za prehitet, tako da probam zmanjšat na 40, ampak se mi tudi ni oddaljil na več kot 200m, folk res vozi kot po jajcih tistih 60-65. Sem že večkrat hotel tako zmanjšat, da sprednji pobegne (recimo v dežju, da ti ne šprica po avtu, ko vidiš da se ne bo dalo prehitet do naslednjega naselja), 2. prestava pri 40 ni dovolj, je treba verjetno kar v 1. pri 20, da ti uide za vsaj 500m. Tako da vklopim še notranje kroženje zraka, ker sem že na jeziku čutil njegovo svinjarijo (FU AMZS, da take spuščaš na cesto že vsaj 3 leta zapored).
Potem se ustavim ob robu ceste, na moji levi se pa ustavi kombi s kesonom. Najprej sem mislil da sem zdaj pa res pečen, potem pa le vidim da je bilo pred mano do robnika ravno še dovolj prostora, da sem se mu izmuznil.
Čeprav mogoče je bil pa v redu dečko in bi se ga dalo podučit kaj je delal narobe in kaj mora pazit v naslednje, ampak je verjetnost za to res majhna in je bil verjetno navaden bedak.
To je FAKING 10km, in kakšne probleme imam, pa to ne enkrat na leto, to je 1x-2x na mesec, oz. da delajo take zastoje s 60km/h se vsak dan najde kakega.
Ma jest resno razmišljam, da bi fuknil avto v graben in tekel do šihta, ker to ni več normalno. Za poleti pa magar kupil skuter, to je pomoje edino prevozno sredstvo s katerim lahko voziš 50-60 brez da bi izgubil živce.
Peš ti pa sigurno ne bo noben delal problemov, vem, ker mat že 20 let hodi v LJ z vlakom in to je enkrat ali dvakrat na leto zamuda, drugače pa prideš na šiht BP.
Ti si dejansko fuknjen, da se to sprašuješ, tukaj se normalen človek lahko sprašuje samo kje dobiti 75kEUR za RS3.
Do Mercatorja 500m ali tudi 2km, tudi sam znam prit s 50-200KM, greš ven iz tega, pa takoj rabiš 400KM.
Ker folk pač na zna normalno vozit 100, oz. 60-80 tam kjer 100 ni mogoče, vedno so vsaj 20 pod. Popoldne, to je milina, daš v 6. in lepo kruzaš 100-105, na tej 2,5km ravni poti, kontra od tiste zjutraj kjer sem prehiteval kombije, tudi ni noben problem prehitevat, ker imaš noter že zalet.
Ne vem, kako vi vozite, al mam sam jest take probleme? Dejstvo je, da se 60 pač ne da vozit niti s 50KM, sem ga že imel in je tudi treba peljat 100.
Sploh ne vem, a ne gremo vsi na cesto z enakim razlogom, da pridemo do enega cilja? Moj je seveda samo šiht, ker da bi se še popoldne ukvarjal s takimi norci mi pa res ne pride na pamet, popoldne imam da se umirim do naslednjega dne. Vem pa da je bolano avto za 21,5k in komaj 21km na dan, ampak sam nisem našel drugega, ki bi bil vsaj tolk močan, da se vsaj približno da prehitet, pa da ga imaš lahko vsaj 10, če ne 20 let BP. Ker 5 let starega avta pač ne moreš imet dosti več kot 5 let.
Fuck it, sem že mislil da lahko zapustim Slo-Tech, ampak očitno obstaja tudi opcija ponastavitve gesla, pa ravno o mojem avtu ste govorili, in tudi ne preveč lepe stvari.
Prvo kar me je zmotilo, Astra K 1.6T 200 je najdražja 30k in ne 25k, vem, ker sem enkrat ravno to sestavljal.
Za 24,5k oz. s popustom 21,5k oz. z lizingom enako kot brez popusta, sem sam dobil kar lepo opremljeno. Danes pri 2°C mi je prav prišlo avtomatsko ogrevanje sedeža (velika razlika ali je ročno ali avtomatsko, ker imaš drugače še eno stvar več za upravljat) ter ogrevan volan. Matričnih LED luči zdaj ene 2 tedna ne bom tolk koristil, ker bo svetlo ob 6-ih, drugače pa lepo preklaplja med kratkimi in dolgimi.
Športni sedeži me lepo držijo v ovinkih. Sport tipka, kaj pa vem, če se ti odpre cesta, je sigurno bolje vklopit, ker imaš boljši občutek, da se avto želi premikat. Drugače pa sploh ni take razlike, ker ne poveča ne konj, ne navora.
Elektronska klima bi pa itak morala bit že serijsko, sem dal potem tistih 300EUR, pri tej je ravno prav stopenj - 8, druge prednosti pa niti ne vidim napram ročni.
Keyless, to pa je bil problem, 2x zapored ugasnem avto, ker sem ga hotel lepše parkirat (rabil bi še kakšno zunanjo kamero), in se ga ni dalo več zakleniti. Potem kasneje sem sprintal navodila (zdaj moram dat kompletna v avto), dal ključ v predal in normalno zagnal in kasneje zaklenil avto.
To je ena stvar, druga stvar je, da hočejo, da če ne moreš odklenit avta, da prideš do ključavnice kar tako da s KOVINSKIM ključem odstraniš plastični pokrovček. Dobro, mi je jasno, da gledajo, da lahko odpiraš s stvarjo, ki jo ima res vsak pri sebi (poleg tiča), to je v glavnem ključ in kovanec. Meni je že pokrovčka škoda, kaj šele laka, ki je takoj ob njem. Tako da sem naredil plastični ekvivalent temu ključu, v primeru da kdaj ne bom mogel v avto.
Tako da v bistvu še dobro, da se mi je to že sedaj naredilo, da sem dobro pripravljen za naprej.
Vaše alternative, Civic 1.5T 180 in Corsa OPC, prvi ne gre nikamor, drugi je preveč trd in nizek za naše ceste. Oz. prenizek tudi za parkirišča, dons so ble že take jame, da sem še z Astro komaj prišel čez.
Kdo bo vzemal ovinke tolk na limitu pa ne vem, vem pa da v Cliu RS nisem upal nič hitreje kot z Astro, to rabiš od enega drugega avto, če je tvoj, je trdota prej v napoto kot korist.
400KM kje boš rabil? Prvi km mogoče res ne, da ne rabiš prvih 5km od doma, pa ne vem kje se voziš.
Recimo danes, kako gre to z 200KM, seveda je glavni problem mrzel motor, do 6000rpm že ima 7s do 100, do 3-4k pa normalnih 10-12s. Sem mislil ravno ta vikend, zadnji pred menjavo na zimske, poštopat na vsake 1000rpm, ker me res zanima kolk sploh gre. Edino 80-120 v IV. sem poštopal 5,0s, ampak tukaj ne morem videt kaj prinesejo obrati, pa tudi 0-100 ne mislim probat ravno s kurjenjem gum.
Prideš izven enega naselja, že vidiš en kombi se kesonom pred ovinki, ki se vlači 50-60. Ma včasih, ko sem imel še atmosferce in so bile na cesti urejene bankine (zdaj so itak jame da se ti pogrezne celo kolo, kdo bo to prehiteval), sem dal v 2. in sem imel noter 90 kot za šalo, me je brigalo za ohranjenost motorja. Zdaj ne gre to tko, je treba kar potrpet, voda je bila na komaj četrt proti 90, sem ugotovil da turbo rabi nekje 6km namesto 4km, sploh če je okoli 0°C, kje je potem šele olje.
Na vrhu klanca se pa začne, sploh ne vem iz kje se je vzel, ampak pred mano se je znašel še en kombi. Ga prehiti Audi pred mano, ga prehitim še jest, ampak to rabiš v 3. nekje 4000rpm (omenjam, ker je bilo za mano komaj 6km), da prideš do 85 (mal je moral stisnit po gasu, al pa res rabiš vsaj 85, da prehitiš 65), folk kar misli, uf, 200KM, kolk to leti, to je zato ker niso vozili več kot 100KM, če tistega poženeš do 5-6k, ta 1.6T ni nič posebnega.
Kesonar je bil bolj problematičen, nasproti je bil promet, tako da sva morala počakati ene 3 ravnine, da sva prehitela.
Ampak potem, ko sem prehiteval, in sem prav zanalašč uskladil hitrost z njegovo in je kazalo 80, čeprav je prej vozil 60 (mi sploh ni jasno kako se to ni dalo prehitet, ampak več sigurno ni šel, ko sem potegnil proti 70, sem se mu že približeval), in naju je že prej oviral cele 4km, namesto da bi naju spustil naprej, kot bi to naredil normalen človek, mi je pa popolnoma dopizdilo, čeprav na to nisem ponosen in upam da tega ne bom več delal.
In sicer sem zmanjšal na 40, ko je hotel prehitet, sem mu pa zaprl pot, potem ni več probaval. Po par 100m se že naveličam in potegnem.
Kasneje pridem do enga P308 dizla, iz katerega se je res kadilo (ga že poznam od prej). Ni bilo možnosti za prehitet, tako da probam zmanjšat na 40, ampak se mi tudi ni oddaljil na več kot 200m, folk res vozi kot po jajcih tistih 60-65. Sem že večkrat hotel tako zmanjšat, da sprednji pobegne (recimo v dežju, da ti ne šprica po avtu, ko vidiš da se ne bo dalo prehitet do naslednjega naselja), 2. prestava pri 40 ni dovolj, je treba verjetno kar v 1. pri 20, da ti uide za vsaj 500m. Tako da vklopim še notranje kroženje zraka, ker sem že na jeziku čutil njegovo svinjarijo (FU AMZS, da take spuščaš na cesto že vsaj 3 leta zapored).
Potem se ustavim ob robu ceste, na moji levi se pa ustavi kombi s kesonom. Najprej sem mislil da sem zdaj pa res pečen, potem pa le vidim da je bilo pred mano do robnika ravno še dovolj prostora, da sem se mu izmuznil.
Čeprav mogoče je bil pa v redu dečko in bi se ga dalo podučit kaj je delal narobe in kaj mora pazit v naslednje, ampak je verjetnost za to res majhna in je bil verjetno navaden bedak.
To je FAKING 10km, in kakšne probleme imam, pa to ne enkrat na leto, to je 1x-2x na mesec, oz. da delajo take zastoje s 60km/h se vsak dan najde kakega.
Ma jest resno razmišljam, da bi fuknil avto v graben in tekel do šihta, ker to ni več normalno. Za poleti pa magar kupil skuter, to je pomoje edino prevozno sredstvo s katerim lahko voziš 50-60 brez da bi izgubil živce.
Peš ti pa sigurno ne bo noben delal problemov, vem, ker mat že 20 let hodi v LJ z vlakom in to je enkrat ali dvakrat na leto zamuda, drugače pa prideš na šiht BP.
Ti si dejansko fuknjen, da se to sprašuješ, tukaj se normalen človek lahko sprašuje samo kje dobiti 75kEUR za RS3.
Do Mercatorja 500m ali tudi 2km, tudi sam znam prit s 50-200KM, greš ven iz tega, pa takoj rabiš 400KM.
Ker folk pač na zna normalno vozit 100, oz. 60-80 tam kjer 100 ni mogoče, vedno so vsaj 20 pod. Popoldne, to je milina, daš v 6. in lepo kruzaš 100-105, na tej 2,5km ravni poti, kontra od tiste zjutraj kjer sem prehiteval kombije, tudi ni noben problem prehitevat, ker imaš noter že zalet.
Ne vem, kako vi vozite, al mam sam jest take probleme? Dejstvo je, da se 60 pač ne da vozit niti s 50KM, sem ga že imel in je tudi treba peljat 100.
Sploh ne vem, a ne gremo vsi na cesto z enakim razlogom, da pridemo do enega cilja? Moj je seveda samo šiht, ker da bi se še popoldne ukvarjal s takimi norci mi pa res ne pride na pamet, popoldne imam da se umirim do naslednjega dne. Vem pa da je bolano avto za 21,5k in komaj 21km na dan, ampak sam nisem našel drugega, ki bi bil vsaj tolk močan, da se vsaj približno da prehitet, pa da ga imaš lahko vsaj 10, če ne 20 let BP. Ker 5 let starega avta pač ne moreš imet dosti več kot 5 let.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
- spremenil: GrimReaper ()
Isotropic ::
kaksni so ti matrični žarometi, dobri?
čeprav le-ti nebi smeli nikoli ugasniti dolgih, razen na unem odseku, kjer je avto nasproti.
za preklapljanje kratke-dolge je druga funkcija.
čeprav le-ti nebi smeli nikoli ugasniti dolgih, razen na unem odseku, kjer je avto nasproti.
za preklapljanje kratke-dolge je druga funkcija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
koyotee ::
Voda se ze segreje v 6km olje pa rabi še malo več. Kupi si dizla ne pa 1.6t navita jajčka za šminkerje.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Isotropic ::
kolikor mi je znano, ima on zgolj par km do šihta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
GrimReaper ::
Ta tema zna bit kar moj dnevnik kaj se mi dogaja po cesti, če je ne bodo prej zaklenili.
Recimo dons, prej lepo ogrejem avto, imam do enega krožnega 2km, tako da sem bil že samo s tem 4km v plusu, in bi imel do tistega mesta noter že 10km, oz. na sredini klanca kjer se tudi da prehitet (še avtobus mi je ratalo do 4k rpm, za avto rabiš 3k), 8km. Seveda potem lahko po tem ogrevanju koristiš tudi že sport tipko, moram rečt da se res kar pozna v vožnji.
Ok, zjutraj nisem imel problemov, tako da ni rečeno da je vedno zjutraj, bo pa vsak dan ali zjutraj ali popoldne nek problem.
Popoldne tudi vozim lepo 100, pred mano eden enako. To je dovolj majhna hitrost tudi v primeru da en uleti iz stranske ceste, kar se je tudi zgodilo.
In sicer eden zapelje direktno pred naju (seveda sem imel dovolj varnostne), wtf je to. Pa to je speljal ravno izpred svojega doma, nekaterim ni mar tolk kot meni za vsaj približno primerno ogretost motorja (8-10km).
Sam potem prehitim prvega, potem pa probam še tega. Ampak kaj se je zgodilo, tako kot vedno, mora pokazat kolko zmore njegov avto. Nek Seat Leon 2. generacije, kaj jest vem kolk konj, raje 160 kot 100, dizel pomoje ni bil (kadil ni), niti tukaj nima tolk veze navor. Potegnil je zelo dinamično do 100. Na začetku je to povsem prav, če se je že tako po kavbojsko vključil, problem je da kasneje ni odnehal, čeprav je dobro videl, da sem sam že na levem pasu. Potem sem stegnil do 5k rpm v 3. in sem bil mimo. Potem sem še spustil šipo in mu pokazal fakiča, on pa zamahnil z roko, češ spelji se mi iz ceste, ker je v moji lasti.
Glede 200KM, v takih primerih je ravno za glih, da je dovolj, res pa da bi ga lahko preprosto spustil naprej. Ampak meni v takih primerih nekaj klikne v glavi in jih moram podučit, da so delali narobe. Enako kot sem učil včeraj tistega v kombiju. Mogoče bom počasi doumel, da so ostali pač povečini trdoglavci.
Pa tudi če gledam tako, če sem res sam na cesti, imam rad čimboljšo dinamiko, še raje bi imel avto s 5s kot pa 7s do 100. To je recimo Golf R 300KM (43k€), že omenjen RS3 400KM (74k€) ima celo 4s. Cene v oklepaje sem dal zato, da se vidi zakaj nimam takega avta s 1000€ plače.
Pa to ni edini tak, v tej dolini se 90% folka tako vključuje, ne vem s čim jih futrajo. Normalno je seveda, da se na koncu stranske ceste ustaviš, IN TO V VSAKEM PRIMERU, ne da ti nekaj misliš, da če v tistem trenutku, ko se približuješ glavni nobenega ne vidiš, da lahko kar brez ustavljanja zapelješ na glavno.
Torej, vse kar hočem je da se peljem 100 po cestah izven naselja, in da se me spušča naprej, če se vidi da se me ovira s počasno vožnjo. Ne vem, a res zahtevam veliko? Ker če bi bili vsi kulturni (recimo če bi vozili sami GrimReaperji po cesti), ne bi prihajali na plan moji izpadi. Ker drugače vozim zelo lepo, sigurno sem med 0,01% najboljših v SLO, ampak mi pa takoj dopizdi, če eden ne vozi kot bi moral.
Recimo dons, prej lepo ogrejem avto, imam do enega krožnega 2km, tako da sem bil že samo s tem 4km v plusu, in bi imel do tistega mesta noter že 10km, oz. na sredini klanca kjer se tudi da prehitet (še avtobus mi je ratalo do 4k rpm, za avto rabiš 3k), 8km. Seveda potem lahko po tem ogrevanju koristiš tudi že sport tipko, moram rečt da se res kar pozna v vožnji.
Ok, zjutraj nisem imel problemov, tako da ni rečeno da je vedno zjutraj, bo pa vsak dan ali zjutraj ali popoldne nek problem.
Popoldne tudi vozim lepo 100, pred mano eden enako. To je dovolj majhna hitrost tudi v primeru da en uleti iz stranske ceste, kar se je tudi zgodilo.
In sicer eden zapelje direktno pred naju (seveda sem imel dovolj varnostne), wtf je to. Pa to je speljal ravno izpred svojega doma, nekaterim ni mar tolk kot meni za vsaj približno primerno ogretost motorja (8-10km).
Sam potem prehitim prvega, potem pa probam še tega. Ampak kaj se je zgodilo, tako kot vedno, mora pokazat kolko zmore njegov avto. Nek Seat Leon 2. generacije, kaj jest vem kolk konj, raje 160 kot 100, dizel pomoje ni bil (kadil ni), niti tukaj nima tolk veze navor. Potegnil je zelo dinamično do 100. Na začetku je to povsem prav, če se je že tako po kavbojsko vključil, problem je da kasneje ni odnehal, čeprav je dobro videl, da sem sam že na levem pasu. Potem sem stegnil do 5k rpm v 3. in sem bil mimo. Potem sem še spustil šipo in mu pokazal fakiča, on pa zamahnil z roko, češ spelji se mi iz ceste, ker je v moji lasti.
Glede 200KM, v takih primerih je ravno za glih, da je dovolj, res pa da bi ga lahko preprosto spustil naprej. Ampak meni v takih primerih nekaj klikne v glavi in jih moram podučit, da so delali narobe. Enako kot sem učil včeraj tistega v kombiju. Mogoče bom počasi doumel, da so ostali pač povečini trdoglavci.
Pa tudi če gledam tako, če sem res sam na cesti, imam rad čimboljšo dinamiko, še raje bi imel avto s 5s kot pa 7s do 100. To je recimo Golf R 300KM (43k€), že omenjen RS3 400KM (74k€) ima celo 4s. Cene v oklepaje sem dal zato, da se vidi zakaj nimam takega avta s 1000€ plače.
Pa to ni edini tak, v tej dolini se 90% folka tako vključuje, ne vem s čim jih futrajo. Normalno je seveda, da se na koncu stranske ceste ustaviš, IN TO V VSAKEM PRIMERU, ne da ti nekaj misliš, da če v tistem trenutku, ko se približuješ glavni nobenega ne vidiš, da lahko kar brez ustavljanja zapelješ na glavno.
Torej, vse kar hočem je da se peljem 100 po cestah izven naselja, in da se me spušča naprej, če se vidi da se me ovira s počasno vožnjo. Ne vem, a res zahtevam veliko? Ker če bi bili vsi kulturni (recimo če bi vozili sami GrimReaperji po cesti), ne bi prihajali na plan moji izpadi. Ker drugače vozim zelo lepo, sigurno sem med 0,01% najboljših v SLO, ampak mi pa takoj dopizdi, če eden ne vozi kot bi moral.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Drugače sem pa odprl to temo, da se našteje alternative Astri 200KM.
Prišli ste do BMW-ja 114d, pa vem da ste se hecali, ampak vseeno. Ta pride s srednjo Sport Line opremo 27.800EUR, z M Sport pa 29.000EUR. Ta avto ima faking 95KM.
Dejstvo je pa, da se začne pri 120i, ki ima cca. 7s do 100, pa še boljši je kot 125i, ker je manual. M Sport pride 31.850EUR. Za ta denar dobiš BP vsaj 250KM, če ne 300KM avto.
Sem pa tudi pogledal pod svoj avto in je spredaj nekje 15cm do tal. To je zame minimum, da je avto normalno vozen, tako da športake B razreda pozabite. Astra H je imela celo 20cm, tisto je bil že na pol džip, je prišlo res prav tisto zimo 2012/2013, ko je bilo po parkiriščih tudi 20cm snega. Športak - ok za striktno poletni avto, za celoletni pa no go.
Da naštejem prave alternative, ampak so vsi minimalno 25kEUR (to sem gledal 2 leti nazaj, ampak mislim da ni sprememb tako pri motorjih kot cenah):
-Škoda Octavia 1.8 TSI 180
-Seat Leon FR 1.8 TFSI 180
-Peugeot 308 GT 1.6 e-THP 205
Omenit velja še Hondo Civic 1.5T 182, ima borih 8s do 100, ampak po Spritmonitor točno liter manjšo porabo. Pri mojem imam do sedaj povprečje 9,6l, tako da Civic okol 8,5l, to je že v rangu 1.6 NA z 80KM manj, kar je odličen dosežek.
Same enovrstičnice, sam pa pišem romane. Pa povej ti kako voziš in kakšne probleme imaš na cesti. Ker da se voziš 60km/h in da se tako počasi z užitkom voziš in da nimaš nobenih problemov in da te nikoli noben ne živcira, pač ne verjamem. Enako velja za vse ostale.
Prišli ste do BMW-ja 114d, pa vem da ste se hecali, ampak vseeno. Ta pride s srednjo Sport Line opremo 27.800EUR, z M Sport pa 29.000EUR. Ta avto ima faking 95KM.
Dejstvo je pa, da se začne pri 120i, ki ima cca. 7s do 100, pa še boljši je kot 125i, ker je manual. M Sport pride 31.850EUR. Za ta denar dobiš BP vsaj 250KM, če ne 300KM avto.
Sem pa tudi pogledal pod svoj avto in je spredaj nekje 15cm do tal. To je zame minimum, da je avto normalno vozen, tako da športake B razreda pozabite. Astra H je imela celo 20cm, tisto je bil že na pol džip, je prišlo res prav tisto zimo 2012/2013, ko je bilo po parkiriščih tudi 20cm snega. Športak - ok za striktno poletni avto, za celoletni pa no go.
Da naštejem prave alternative, ampak so vsi minimalno 25kEUR (to sem gledal 2 leti nazaj, ampak mislim da ni sprememb tako pri motorjih kot cenah):
-Škoda Octavia 1.8 TSI 180
-Seat Leon FR 1.8 TFSI 180
-Peugeot 308 GT 1.6 e-THP 205
Omenit velja še Hondo Civic 1.5T 182, ima borih 8s do 100, ampak po Spritmonitor točno liter manjšo porabo. Pri mojem imam do sedaj povprečje 9,6l, tako da Civic okol 8,5l, to je že v rangu 1.6 NA z 80KM manj, kar je odličen dosežek.
Stari poslji na zs, da ti priporocim dobrega psihiatra
Same enovrstičnice, sam pa pišem romane. Pa povej ti kako voziš in kakšne probleme imaš na cesti. Ker da se voziš 60km/h in da se tako počasi z užitkom voziš in da nimaš nobenih problemov in da te nikoli noben ne živcira, pač ne verjamem. Enako velja za vse ostale.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
xda develope ::
GrimReaper je izjavil:
Drugače sem pa odprl to temo, da se našteje alternative Astri 200KM.
Prišli ste do BMW-ja 114d, pa vem da ste se hecali, ampak vseeno. Ta pride s srednjo Sport Line opremo 27.800EUR, z M Sport pa 29.000EUR. Ta avto ima faking 95KM.
Dejstvo je pa, da se začne pri 120i, ki ima cca. 7s do 100, pa še boljši je kot 125i, ker je manual. M Sport pride 31.850EUR. Za ta denar dobiš BP vsaj 250KM, če ne 300KM avto.
Sem pa tudi pogledal pod svoj avto in je spredaj nekje 15cm do tal. To je zame minimum, da je avto normalno vozen, tako da športake B razreda pozabite. Astra H je imela celo 20cm, tisto je bil že na pol džip, je prišlo res prav tisto zimo 2012/2013, ko je bilo po parkiriščih tudi 20cm snega. Športak - ok za striktno poletni avto, za celoletni pa no go.
Da naštejem prave alternative, ampak so vsi minimalno 25kEUR (to sem gledal 2 leti nazaj, ampak mislim da ni sprememb tako pri motorjih kot cenah):
-Škoda Octavia 1.8 TSI 180
-Seat Leon FR 1.8 TFSI 180
-Peugeot 308 GT 1.6 e-THP 205
Omenit velja še Hondo Civic 1.5T 182, ima borih 8s do 100, ampak po Spritmonitor točno liter manjšo porabo. Pri mojem imam do sedaj povprečje 9,6l, tako da Civic okol 8,5l, to je že v rangu 1.6 NA z 80KM manj, kar je odličen dosežek.
Stari poslji na zs, da ti priporocim dobrega psihiatra
Same enovrstičnice, sam pa piše romane. Pa povej ti kako voziš in kakšne probleme imaš. Ker da se voziš 60km/h in nimaš nobenih problemov in da te nikoli noben ne živcira, pač ne verjamem. Enako velja za vse ostale.
M135i
GrimReaper ::
Dobro, to je 4 leta star avto, kdo mi garantira da bo šel še 10 let z minimalnimi vložki. Za svojo Astro sem siguren, da bo zdržala 15-20 let, in to za borih 21k€.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
kody ::
Prvo...opel ne bo zdrzal 15-20 let
Drugo...opel je sinonim za čričke
Sem neke vrste trgovski potnik in na letni ravni naredim 60.000 km ...me zivcirajo stvari, predvsem me pa zovcirajo taksni vozniki, ki mislijo da vse vedo in znajo vozit...ker ne razmisljajo 5 sekund naprej in nikoli niso pripravljeni na situacije...
So bolj v stilu...jaz obvladam...se bom ze izvlekel..
Kar se pa tice astre...saj je ok avto...malo placa na zadnji klopi...se manj v prtljazniku...neuporabmo...zato pa jih je tako malo na cesti...oziromajo jih vozino samo starcki...motor pa je itak kosilnica
Drugo...opel je sinonim za čričke
Sem neke vrste trgovski potnik in na letni ravni naredim 60.000 km ...me zivcirajo stvari, predvsem me pa zovcirajo taksni vozniki, ki mislijo da vse vedo in znajo vozit...ker ne razmisljajo 5 sekund naprej in nikoli niso pripravljeni na situacije...
So bolj v stilu...jaz obvladam...se bom ze izvlekel..
Kar se pa tice astre...saj je ok avto...malo placa na zadnji klopi...se manj v prtljazniku...neuporabmo...zato pa jih je tako malo na cesti...oziromajo jih vozino samo starcki...motor pa je itak kosilnica
hojnikb ::
tisti, ki kupi bmw (sploh dizla in 1er) pač ne gleda hp/€. In ja, tudi 95HP verzijo se da natunirat, če ti je to želja.
#brezpodpisa
Utk ::
Same enovrstičnice, sam pa pišem romane. Pa povej ti kako voziš in kakšne probleme imaš na cesti. Ker da se voziš 60km/h in da se tako počasi z užitkom voziš in da nimaš nobenih problemov in da te nikoli noben ne živcira, pač ne verjamem. Enako velja za vse ostale.
Eno je, da ti gre na zivce nek kreten v kakem audiju, ki je vrgel stran 50 jurjev, da se vozi 60, in reces kaksen stavek v srbscini, se to potiho, ce nisi sam v avtu, nekaj drugega pa ce na to temo 5 let pises romane, menjas avte vsako leto, zmeces za avte pol place, in to za faking 5000 km letno al kolk si rekel, da naredis, to je 20 min dnevno v avtu. To je za psihiatra.
Naredi nam in sebi uslugo, pusti siht, in zivi od sociale. Ne bos se vec zivciral na cesti, nikogar ne bos ubil, avto imas itak samo za v sluzbo in ga ne bos vec rabil, denarja bo ti pa ostalo isti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
konspirator ::
Ma jest resno razmišljam, da bi fuknil avto v graben in tekel do šihta, ker to ni več normalno. Za poleti pa magar kupil skuter, to je pomoje edino prevozno sredstvo s katerim lahko voziš 50-60 brez da bi izgubil živce.
In kondicija se ti bo izboljšala.
Za tvojih 10 km dnevno (to bo zdržal vsak avto, ti samo olje dolivaj in tankaj bencin) si kupi rabljenega s4, s6 in s8 so prevelike kište.
Ali kakšnega maserati quattroporte, mb cls, lexus gs 450, vw passat 4motion 4.0 W8.
--
GrimReaper ::
Naredi nam in sebi uslugo, pusti siht, in zivi od sociale. Ne bos se vec zivciral na cesti, nikogar ne bos ubil, avto imas itak samo za v sluzbo in ga ne bos vec rabil, denarja bo ti pa ostalo isti.
Avto bo odplačan julija 2020. Potem pa upam da bo samo 80EUR mesečno za bencin, zavarovanje in ostalo pa pokrijeta oba regresa. To mi ostane še 900EUR, ne vem če dobiš tolk na sociali.
Pa plačajo me seveda ne zastonj 1000EUR, nadomestka v SLO zame sigurno ni, vsaj na približno taki ravni ne, še v DE in na Japonskem verjetno ne najdeš kar na vsakem vogalu takega.
Drugače, če bi lahko prevrtel čas nazaj, bi imel vsak avto dokler bi šel. Tudi meni se zdi moje dosedanje početje resno bolano, da ne boš mislil da nisem priseben.
Najbolj škoda je bilo pa Astre H 2005, ki sem jo 2015 prodal za samo 2.200EUR, avto je bil brez enega problema. To bi bilo bolje, če bi mi ležala na dvorišču in bi jo imel za backup.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
GrimReaper ::
Aja, odjavljam se pa sedaj za dokončno, to bom rešil tako, da sploh ne bom več obiskoval tega podforuma, ne vem pa še kako mi bo to uspelo.
Za začetek bom spet zamenjal geslo za eno random, imaš vsaj en korak zaščite več, da ne moreš pisat.
Veliko preveč časa mi vzame pisanje, ki bi ga lahko porabil za bolj koristne stvari.
Res ne vem kako se vam da, res pa tudi da eno vrstico napišeš v pol minute, za cel sestavek pa rabiš 30-60 minut.
Za začetek bom spet zamenjal geslo za eno random, imaš vsaj en korak zaščite več, da ne moreš pisat.
Veliko preveč časa mi vzame pisanje, ki bi ga lahko porabil za bolj koristne stvari.
Res ne vem kako se vam da, res pa tudi da eno vrstico napišeš v pol minute, za cel sestavek pa rabiš 30-60 minut.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
kody ::
Ce te placajo 1000 € si glih malo nad cistilko...
Pa brez zanere izobrazeni strojniki...cam bi dal place vsaj 2 pa pol
Pa brez zanere izobrazeni strojniki...cam bi dal place vsaj 2 pa pol
Vazelin ::
Če bi bil jaz warpedone bi šel day1 po RS3. Ne pa čakal kdaj bo musk izbojšal proizvodnjo.
Buggy ::
Stari poslji na zs, da ti priporocim dobrega psihiatra
Jaz sem tudi na cesti malo vec kot povprecna slovenska populacija in zadnja leta je cesta res prepolna vsega in svacega. Se mi zdi, da je ravno to problem, ki na zivcke brenka Grimu :) Dejstvo je, da se vozniski izpit dandanes IMO dobi cisto prelahko. Avtosole pa po relaciji kjer vozim, dejansko tolerirajo voznje krepko pod omejitvijo. Ko taksen voznik kasneje vozi samostojno, se ukvarja med voznjo se s telefonom in vsem drugim samo prometu ne sledi, ker na omejitvi 90kmh lahko pri nauceni voznji 60kmh, pregleda se tweet, ki zacinglja ravno tisti cas milenijcku v avtu, seveda ce ga slisi cez slusalke.
Dejstvo je da tega spremeniti zal ne mores pa se lahko se tako spilas "policaja" in ne Grim to ni OK. Pac se prilagodis debilckom na cesti in vozis temu ustrezno. Sprijaznit se je potrebno, da nasa cestna infrasturkutura tudi ni vec zmozna pozreti takega stevila avtomobilov. Potem imamo kolone zivcne voznike in firbce...pa se kaksno zelo doboro prometno ureditev, ki pretocnost zmanjsa. Zapirajo tunele, delajo krozna ki sistem podrejo...
Pa se to! Niso najbolj nevarni pocasneti na SMS-ih s slusalkami v usesih pred tabo (te se da predvidevat), temvec tisti ki vozijo nasproti in "iz neznanega razloga zapeljal..." in "...neprilagojene hitrosti" imamo potem nesrece!
Danes je regionalna cesta navkljub prakticno istim omejitvam kot pred 40 leti in boljismi karakteristikami avtomobilov, postala ravno zaradi nezbranosti na cesti dosti bolj nevarna in vsak dan igra z zivljenjem!
Blinder ::
Grimreaper je en ko vsaj zna vozit.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
kingsix ::
Aja zato ker pričakuje oz zahteva da se mu drugi umikajo oz ravnajo po njegovi volji... zato zna vozit?
Kvačemu deluje zelo nepotrpežljivo/neučakano kar zna bit najslabša lastnost voznika.
On je menda eden izmed tistih, ki se ti pripelje za rit na AC, ko že sam voziš 160kmh in ti blenda medtem ko prehitevaš kolono tovornjakov. Ker je očitno gledal need for speed kjer so se vozili pod tovornjaki...
Kvačemu deluje zelo nepotrpežljivo/neučakano kar zna bit najslabša lastnost voznika.
On je menda eden izmed tistih, ki se ti pripelje za rit na AC, ko že sam voziš 160kmh in ti blenda medtem ko prehitevaš kolono tovornjakov. Ker je očitno gledal need for speed kjer so se vozili pod tovornjaki...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kingsix ()
IL_DIAVOLO ::
Zivcna razvalina, ki ga vsaka napaka voznikov moti, medtem ko sam veselo krsi 1000 pravil pa ze mora biti dober voznik. Kdo pa smo mi, da bomo obsojali njegov nacin voznje.
bambam20 ::
Utk ::
Res po regionalkah zdaj rabis 10, 20 procentov vec casa, da kam prides, se pa vozis veliko bolj varno. Stevilo norcev se je radikalno zmanjsalo, nekateri so umrli, nekateri postarali in spametovali, nove generacije pa itak vozijo kot stare mame, ker so kazni za neke studente drakonske. Tezko rect da je to slabse stanje kot prej.
bambam20 ::
Konec leta 2016 je bilo v Sloveniji registriranih okoli 1.470.000 cestnih vozil, od tega 1.425.000 motornih in 45.000 priklopnih vozil.
Od tega okoli 1.097.000 osebnih avtomobilov.
Število osebnih avtomobilov V Sloveniji
Leta 1977 osebnih vozil 389.192
Leta 1987 osebnih vozil 514.850
Leta 1997 osebnih vozil 765.367
Leta 2004 osebnih vozil 912.773
Keta 2012 osebnih vozil 1.066.028
Iz spodnjega zapisa sodeč sklepam, da je avto postal res splošno dostopen po letu 2000.
Od tega okoli 1.097.000 osebnih avtomobilov.
Število osebnih avtomobilov V Sloveniji
Leta 1977 osebnih vozil 389.192
Leta 1987 osebnih vozil 514.850
Leta 1997 osebnih vozil 765.367
Leta 2004 osebnih vozil 912.773
Keta 2012 osebnih vozil 1.066.028
Iz spodnjega zapisa sodeč sklepam, da je avto postal res splošno dostopen po letu 2000.
Na vseslovenski ravni od leta 2000 do leta 2008 število osebnih avtomobilov povečalo za 17 odstotkov, je bila rast do konca leta 2012 le še 1,9-odstotna.
bambam20 ::
Res po regionalkah zdaj rabis 10, 20 procentov vec casa, da kam prides, se pa vozis veliko bolj varno. Stevilo norcev se je radikalno zmanjsalo, nekateri so umrli, nekateri postarali in spametovali, nove generacije pa itak vozijo kot stare mame, ker so kazni za neke studente drakonske. Tezko rect da je to slabse stanje kot prej.
Sicer sem napisal malce previsoko številko 400.000 pa vseeno se je od leta 2000 do 2016 povišalo število osebnih vozil za 248.517. ( leta 2000 je bilo v Sloveniji registriranih 848.483 osebnih vozil).
To pa ni mala številka. Ravno tako ni zmožno v večini primerov niti prehitevanje.
Letos , če statistika še drži imamo zgolj 84 umrlih v prometnih nesrečah, kar je najnižje število smrtnih žrtev v osamosvojeni Sloveniji. Do sedaj smo imeli, če me spomin ne vara najnižje število mrtvih na cestah leta 2013, ko je terjalo 97 življenj.
scipascapa ::
javni promet je iz leta v leto slabši..... rups31: več je.....
http://www.varna-pot.si/si/335/1870/STA... pa še zadnjega tedna ni notri.
100 bo padla letos, še martinovanje in veseli pijani december.
http://www.varna-pot.si/si/335/1870/STA... pa še zadnjega tedna ni notri.
100 bo padla letos, še martinovanje in veseli pijani december.
Machete ::
Pa ne morš dat za astro 25-30k, kaj vam je?? Za ta denar vzameš 3er leto, dve star in imaš vsaj avto za 10 let. Plus ne vem zakaj kupujete avte, ki si jih ne morete privoščit? Če bo odplačan leta 2020, ffs si ga ne moreš privoščit! In ko bo končno tvoj boš šele začel resneje metat za servise, sploh ker je govora o oplu. Res neumen nakup na kredo do konca.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Machete ::
Nasvet je bil kot boljša alternativa v isto neprivošljivem budgetu, drugače imaš prav in nimaš. Raje 2 leta staro bemfo kot nesorazmerno nakrancljan jajc s strelo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
springfield ::
Ljudje smo si razlicni. Eni pac ne nosijo radi rabljenih gat in si kupijo nov avto po lastnih zeljah, ne pa kaj se je nekdo odlocil prodat.
Machete ::
Ne čisto logična. Nov avto je nov samo 1 mesec, potem pa se ta eksluziva v življenski dobi porazgubi praktično po nekaj mesecih. Drugo je s telfonom in gatami. Drugače pa imaš seveda prav, vsak po svoje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
zobnik ::
Men se fu*ka za avte in najbolj pomembno mi je kolk imam stroškov na 100KM. Trenutno vozim na plin vsi končni stroški so 5 evrov/100km, plina gre za 4 evre.
Ghost7 ::
Ne čisto logična. Nov avto je nov samo 1 mesec, potem pa se ta eksluziva v življenski dobi porazgubi praktično po nekaj mesecih. Drugo je s telfonom in gatami. Drugače pa imaš seveda prav, vsak po svoje.
Nekdo mora kupit nov avto, da ga lahko potem mi kupimo po treh letih za pol cene.
Machete ::
Dokaj drago glede na to da moderni dizli dosegajo od 4-6 l/100km. In to celo z 200 konji.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
bambam20 ::
sandmat ::
Dokaj drago glede na to da moderni dizli dosegajo od 4-6 l/100km. In to celo z 200 konji.
bi rad videl takšnega dizla. Verjetno bi bil tehnološka uspešnica, ali pa govorimo o premo enakomerni vožnji pri 70km/h. V tem primeru tudi moj bencinar pride na takšne številke. Če pa izkoristiš 200KM, ni šans, da imaš 4-6 l/100km porabo.
Heavy ::
Dokaj drago glede na to da moderni dizli dosegajo od 4-6 l/100km. In to celo z 200 konji.
bi rad videl takšnega dizla. Verjetno bi bil tehnološka uspešnica, ali pa govorimo o premo enakomerni vožnji pri 70km/h. V tem primeru tudi moj bencinar pride na takšne številke. Če pa izkoristiš 200KM, ni šans, da imaš 4-6 l/100km porabo.
Pa verjetno tisti, ki kupi Octavio RS ne vozi 70 po avtocesti.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Dizli so že pred 15 leti imeli solidne porabe med 4-6 litri, seveda z manj konji kot današnji.
#TeamFelix
konspirator ::
Dokaj drago glede na to da moderni dizli dosegajo od 4-6 l/100km. In to celo z 200 konji.
To verjetno misliš 2 tonske suv-e, ko se vozijo na Vršič .
7,2 l na 100 k km prevoženih
http://www.autozeitung.de/skoda-octavia...
Im Durchschnitt des Langstreckentests über die gesamten 100.000 km begnügte sich der Skoda mit 7,2 Liter Diesel auf 100 Kilometern. Damit schlägt er sich auch im Vergleich zu größeren Konkurrenten nicht schlecht: Der Mazda 6 Kombi mit 175-Diesel-PS benötigte im Dauertest 7,4 Liter auf 100 km. Ein BMW 320d Touring mit ebenfalls 184 PS erreichte über 100.000 km allerdings einen Durchschnitt von 7,0 Liter.
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
bambam20 ::
bi rad videl takšnega dizla. Verjetno bi bil tehnološka uspešnica, ali pa govorimo o premo enakomerni vožnji pri 70km/h. V tem primeru tudi moj bencinar pride na takšne številke. Če pa izkoristiš 200KM, ni šans, da imaš 4-6 l/100km porabo.
Tvoj bencinar nima 4.7l porabe na avtocesti pri hitrosti 150 km/h. 191 konjski dizelski bmw serije 3 pa jo ima.
D3m ::
Pa ne morš dat za astro 25-30k, kaj vam je?? Za ta denar vzameš 3er leto, dve star in imaš vsaj avto za 10 let. Plus ne vem zakaj kupujete avte, ki si jih ne morete privoščit? Če bo odplačan leta 2020, ffs si ga ne moreš privoščit! In ko bo končno tvoj boš šele začel resneje metat za servise, sploh ker je govora o oplu. Res neumen nakup na kredo do konca.
Kolikor sem razumel jo je dobil na koncu za 21k na leasing?
|HP EliteBook|R5 6650U|
IL_DIAVOLO ::
Saj pa je logicno da se bo z vecjo mocjo avto manj matral in posledicno manj porabil. Temu se dodaj dizlov navor. Se moj 100 konjski dizel ima porabo pod 6l, ce ga ne teram.
konspirator ::
rupsi31
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
Po drugi strani me to spominja na osebka, ki kupi kwb peč za 11 k eur, da bo lahko na sezono potem porabil 2 kubika manj drv (oz v denarju 100-120 eur).
Tvoje hvaljenje ima kakšen vir ?
Ker v zgornjem autozeitung testu ima bmw porabo genau 7,0 l.
Po drugi strani me to spominja na osebka, ki kupi kwb peč za 11 k eur, da bo lahko na sezono potem porabil 2 kubika manj drv (oz v denarju 100-120 eur).
--
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: konspirator ()
D3m ::
Za info.
Trenutno sem imel na Astri defekt cilinder sklopke, katero so jo zamenjali v garancijskem sklopu pri cca. 25.000km.
Trenutno sem imel na Astri defekt cilinder sklopke, katero so jo zamenjali v garancijskem sklopu pri cca. 25.000km.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116887 (96202) | gddr85 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110081 (68963) | Berserker |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200777 (160939) | BigWhale |
» | Prvi avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28842 (24644) | krneki0001 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199880 (164893) | Spajky |