Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
m0LN4r ::
dejstvo je da so v povprečju nepremičnine na deželi nižje kot v mestu... za nagrado dobite še potne stroške tisti ki se vozite v redni zaposlitvi v mesto... torej ste dejansko dvojno priviligirani...
Zato sem vprasal, zakaj se upiras tem privilegijem in ne poisces eno dzabe nepremicnino na podezelju?
Otroci v vrtcu, OS in dijaki ne dobijo nobenih potnih stroskov. Nevem od kod tebi to. Vrtec je v eni vasi, srednja sola v drugi, ena sluzba v tretji, cetrta sluzba pa v cetrti. Nevem kako predstavo mate v LJ o kakem manjsem mestu v Sloveniji in kako je tam s sluzbami... Ni sans, da delamo vsi v LJ-CE-MB in tudi tam zivimo.
Jaz nic ne jamram, imam avto. Povedal sem samo vzrok temu, zakaj je potrebno imeti avto. Ker je javni prevoz obupen, pa ne samo zaradi povezav.
Preselis se tudi lahko sele takrat, ko najdes kupca za svojo "domacijo" kdo pa jo hoce imeti? Nihce. Bos ti kosil, obrezoval, podiral, oral zastonj? Bos ti popravljal nonstop? Kje se najde tak kupec iz mesta, ki bi se rad spustil v to.
Pa tudi ce bi se najdel, bo potem ta iz mesta imel enak problem pozneje - rabi avto-dva
Tudi mescani se posluzujete avtov in to v zelo zelo velikem stevilu. LJ MB CE Si ze videl kolko avtov je notri na dvoriscih naselij, ob cesti in spodaj v garazah? Namrec samo stanovalci tam parkirajo in ravno oni so prvi zjutraj, ki prdijo in delajo guzvo v centru.
V bloku kjer sem stanoval je imelo vsako stanovanje eno parkirisce. Po izracunu na seji, smo imeli 1,5 avta na stanovanje. MB strogi center. Zakaj rabijo avte? Da grejo iz Centra v druge predele MB za vikende pa k babici v vukojebino.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Evo v Mariboru ima vsak 2. prebivalec avto. Odstejes otroke in tiste, ki nimajo izpitov in vec niso zmozni vozit. Ugotovis, da je v mestu 50.000 avtov, samo od mescanov.
Pavsalno bi lahko rekel, da ima povprecno vsak mescan z izpitom en avto. Nima pa vsak kolesa in vozovnice.
Pavsalno bi lahko rekel, da ima povprecno vsak mescan z izpitom en avto. Nima pa vsak kolesa in vozovnice.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Seveda imamo avte tudi v mestih, ampak kilometrina ki jo nardim jaz kot mestjanar je okol 4.000 letno v povprečju... koliko pa nardiš ti?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
harvey ::
dejstvo je da so v povprečju nepremičnine na deželi nižje kot v mestu... za nagrado dobite še potne stroške tisti ki se vozite v redni zaposlitvi v mesto... torej ste dejansko dvojno priviligirani...
Zato sem vprasal, zakaj se upiras tem privilegijem in ne poisces eno dzabe nepremicnino na podezelju?
Otroci v vrtcu, OS in dijaki ne dobijo nobenih potnih stroskov. Nevem od kod tebi to. Vrtec je v eni vasi, srednja sola v drugi, ena sluzba v tretji, cetrta sluzba pa v cetrti. Nevem kako predstavo mate v LJ o kakem manjsem mestu v Sloveniji in kako je tam s sluzbami... Ni sans, da delamo vsi v LJ-CE-MB in tudi tam zivimo.
Jaz nic ne jamram, imam avto. Povedal sem samo vzrok temu, zakaj je potrebno imeti avto. Ker je javni prevoz obupen, pa ne samo zaradi povezav.
Preselis se tudi lahko sele takrat, ko najdes kupca za svojo "domacijo" kdo pa jo hoce imeti? Nihce. Bos ti kosil, obrezoval, podiral, oral zastonj? Bos ti popravljal nonstop? Kje se najde tak kupec iz mesta, ki bi se rad spustil v to.
Pa tudi ce bi se najdel, bo potem ta iz mesta imel enak problem pozneje - rabi avto-dva
Tudi mescani se posluzujete avtov in to v zelo zelo velikem stevilu. LJ MB CE Si ze videl kolko avtov je notri na dvoriscih naselij, ob cesti in spodaj v garazah? Namrec samo stanovalci tam parkirajo in ravno oni so prvi zjutraj, ki prdijo in delajo guzvo v centru.
V bloku kjer sem stanoval je imelo vsako stanovanje eno parkirisce. Po izracunu na seji, smo imeli 1,5 avta na stanovanje.
+1.
Seveda na mobilnost je potrebno gledati širše in ni vse samo javni prevoz kot čarobna palčka.
No če se vrnem na dizle in zadnja dogajanja v Nemčiji s sodbo, da lahko mesta s prekoračenimi koncentracijami NOx izdajo ukrepe za prepoved dizelskih motorjev z standardi EURO4 (2008 in starejši) in EURO5. Brali smo naslove, da Nemčija prepoveduje dizle, a sporočilo je sledeče, da naslednje leto (če sploh bodo) v dveh mestnih središčih prepovedani motorji EURO4 dizli, leto kasneje pa še EURO5. Nova vozila s standardom EURO6 (letnik 2015 in novejša) ne zapadejo pod te možne ukrepe. Sicer pa že sedaj veljajo v Nemčiji ekocone (Umwelt Zone) in si moral imeti nalepko za vožnjo po središčih.
Torej dizel motorji čakajo na "očiščenje". Kako se bo to odrazilo v ceni in ponudbi bomo pa verjetno šele videli. Starejša vozila z motorji Euro4 in Euro5 bodo verjetno izgubljali na ceni in pristali na evropske obrobju in potem naprej v Afriki. Verjetno to ni rešitev, če že, bi jih morali dati ven iz prometa že v matičnih državah.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
fikus_ ::
Citiram iz Financ:
"Kolega, ki je šel brat sodbo pravi, da sodba sicer pravi, da lahko omejijo stare dizle, vendar pri upoštevanju naslednjih omejitev:
1. Upoštevati morajo upravičena pričakovanje potrošnikov do uporabne dobe izdelkov, ki so jih kupili potrošniki (načelo zaupanja v pravo) - kar pomeni starih vozil ne morejo kar prepovedati - dati morajo dolga prehodna obdobja za vsak razred posebej.
2. Prepovedi ne smejo izvesti tako, da bi se emisije preselile na drug tip vozil ali v drugo obliko emisij ali pa na drugo lokacijo (npr. na obrobje mesta)."
Tako da ni kar črno-belo in bo še pestro! Se govori tudi, da naj bi država, proizvajalci, . . . krili stroške eko predelave vozil, ne pa lastniki.
"Kolega, ki je šel brat sodbo pravi, da sodba sicer pravi, da lahko omejijo stare dizle, vendar pri upoštevanju naslednjih omejitev:
1. Upoštevati morajo upravičena pričakovanje potrošnikov do uporabne dobe izdelkov, ki so jih kupili potrošniki (načelo zaupanja v pravo) - kar pomeni starih vozil ne morejo kar prepovedati - dati morajo dolga prehodna obdobja za vsak razred posebej.
2. Prepovedi ne smejo izvesti tako, da bi se emisije preselile na drug tip vozil ali v drugo obliko emisij ali pa na drugo lokacijo (npr. na obrobje mesta)."
Tako da ni kar črno-belo in bo še pestro! Se govori tudi, da naj bi država, proizvajalci, . . . krili stroške eko predelave vozil, ne pa lastniki.
m0LN4r ::
Seveda imamo avte tudi v mestih, ampak kilometrina ki jo nardim jaz kot mestjanar je okol 4.000 letno v povprečju... koliko pa nardiš ti?
Cakaj malo, debata poteka o tem, da so mesta onesnazena in bodo tam prepovedali dizle. Jaz naredim po mestu samo 1km, ko grem delat in to z bencinarjem. Shopping pa opravim se pred mestom. Torej 200 dni delam, torej 200km po mestu. Ostalo naredim po regionalki, kjer je zrak zaenkrat cist.
Ti pa delas 15-20km na delovni dan, to je za mescana, ki bi se lahko vozil s kolesom preveliko in verjamem, da si en izmed tistih mescanov, ki se bolj malo vozi po mestu.
Torej ti oz. en drug mescan s svojim dizlom bolj onesnazuje lastno mesto, kot jaz.
Ce se ze gremo ekstremne primere, moji sodelavci so 3/4 iz mesta in se vsi pripeljejo z avtom. Nekateri celo uspejo naredit toliko km po mestu, kot jaz vseskupaj, ker se pac za vsak drek vsedejo v avto. Tudi cruzanje zvecer po mestu je priljubljeno.
Delavci vsaj uporabljajo P&R, mescani pa celi dan prdijo po mestu.
Seveda imamo avte tudi v mestih, ampak kilometrina ki jo nardim jaz kot mestjanar je okol 4.000 letno v povprečju... koliko pa nardiš ti?
Za mestjanarja naredis 4000km prevec.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Starejša vozila z motorji Euro4 in Euro5 bodo verjetno izgubljali na ceni in pristali na evropske obrobju in potem naprej v Afriki. Verjetno to ni rešitev, če že, bi jih morali dati ven iz prometa že v matičnih državah
Nemci pravijo, da je vseskup to samo za pospesitev gospodarstva. Placalo bo seveda ljudstvo. Spet se bo prodalo vec novih avtov, kar je super za njih.
Ravnotako bodo tretje drzave, koncno mele malo boljse avte na voljo. Kaki stari BMWji, Golfi z Euro4/5 bodo tam veselo prdeli se 10 let.
Kdor pa misli, da bo s temi prepovedmi kaj manj avtov v mestih, se moti. Bo pac malo vec novejsih avtov in to je to. Koncno dober cas za nakup starega dizla za na podezelje in bencinarja za v mesto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Seveda jih bo manj, vendar ne cez noc. Jih je v obtoku prevec, cez kakih 10-20 let pa bojo spremembe vidne.
Mato989 ::
Seveda imamo avte tudi v mestih, ampak kilometrina ki jo nardim jaz kot mestjanar je okol 4.000 letno v povprečju... koliko pa nardiš ti?
Cakaj malo, debata poteka o tem, da so mesta onesnazena in bodo tam prepovedali dizle. Jaz naredim po mestu samo 1km, ko grem delat in to z bencinarjem. Shopping pa opravim se pred mestom. Torej 200 dni delam, torej 200km po mestu. Ostalo naredim po regionalki, kjer je zrak zaenkrat cist.
Ti pa delas 15-20km na delovni dan, to je za mescana, ki bi se lahko vozil s kolesom preveliko in verjamem, da si en izmed tistih mescanov, ki se bolj malo vozi po mestu.
Torej ti oz. en drug mescan s svojim dizlom bolj onesnazuje lastno mesto, kot jaz.
Ce se ze gremo ekstremne primere, moji sodelavci so 3/4 iz mesta in se vsi pripeljejo z avtom. Nekateri celo uspejo naredit toliko km po mestu, kot jaz vseskupaj, ker se pac za vsak drek vsedejo v avto. Tudi cruzanje zvecer po mestu je priljubljeno.
Delavci vsaj uporabljajo P&R, mescani pa celi dan prdijo po mestu.
Seveda imamo avte tudi v mestih, ampak kilometrina ki jo nardim jaz kot mestjanar je okol 4.000 letno v povprečju... koliko pa nardiš ti?
Za mestjanarja naredis 4000km prevec.
Jaz delam to z všteto vožnjo na morje... kar znese 2x letno 600km... pa od tega sem se vozil še v drug kraj v šolo zadnji 2 leti zato je povprečje 4.000km, zdaj kose je šola zaključila se bo to zmanjšalo za 2.000km... in tako pridemo do povprečja 2.000km od tega je 1.200km na morje torej naredim reci in piši cca. 800km... pa še od teh 800km je verjetno 80% po regionalki ko gremo skupaj z kolegi v kino, ali pa kam na žurko...
Ampak nima veze mesto ali podeželje, bistveno za onesnaževanje je kilometrina, kaj ti misliš da če se voziš po egionalki z dizlom je pa to eco ali kako? Ne tam samo ni tako vidno da onesnažuješ! Ampak v komulativo prispevaš ti več onesnaževanja kot jaz, to je dejstvo.
Pa saj te ne krivim, debatiram pač... jaz do predlani sploh avta nisem mel pa sem se rodil v 80tih... tistih 5x na leto sem si ga izposodil od fotra...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
feryz ::
Ne, to ne moreš. Zaradi ustavne enakosti.
Boljše bi bilo, da po vaseh in gozdovih začnejo risati plave črte. Če se tistim, ki imajo v Ljubljani zastonj (ali subvencioniran) park plac, zahoče malo gobe nabirati.
Če mora kmet v Ljubljani plačati, naj bi tudi Ljubljančan na kmetih plačal.
Boljše bi bilo, da po vaseh in gozdovih začnejo risati plave črte. Če se tistim, ki imajo v Ljubljani zastonj (ali subvencioniran) park plac, zahoče malo gobe nabirati.
Če mora kmet v Ljubljani plačati, naj bi tudi Ljubljančan na kmetih plačal.
m0LN4r ::
Lahko bi pa prebivalcem mest prepovedali imeti avto v lasti.
Ja sej, vidis da se jim nocejo odpovedat. Rajsi smradijo sami sebe.
Mato saj jaz tudi samo debatiram, ampak debata tece o mestih, o tem da si sami smradite pred nosom po nepotrebnem. Namrec nisem slisal, da bi prepovedali dizle na vaseh.
Mescani sploh ne potrebujete avtov, kakor sami recete, pa statistika pravi, da ga ima v povprecju vsak zaposleni.
Hkrati sam sebe ne poslusas, zakaj se ne peljes z vlakom na morje? Zakaj se nisi za 2 leti preselil? Ves na kaj ciljam?
Sicer pa voznja po mestu onesnazuje nkrat huje (Prezetno samo 1., 2., prestava in visoki obrati, neogreti motorji) kot konstantna voznja po regionalki s toplim motorjem in optimalnimi obrati. To ti pove ze dejstvo, da mestna vozna porabi 2x vec nafte, kot regionalna.
Pa ti ves, da 50.000 avto v mariboru onesnazuje Maribor bolj, kot 50.000 avtov razprsenih po podezelju? Vec koliko avtov je to? V nasi vasi je samo na oko samo 80 avtov.
Moj prdec razpiha veter, ampak tisti kancerogeni smrad, ki si ga sami mescani spuscate v kotlino bolj tezko razpiha. Tudi prepoved dizlov vam nebo pomagala. Saj boste se vedno imeli 50.000 lastnih bencinarjev...
pa še od teh 800km je verjetno 80% po regionalki ko gremo skupaj z kolegi v kino, ali pa kam na žurko...
Malo nazaj si rekel, da si mescan. Do kinoja prides z busom al kolesom ali nimas Kinoja in Zurke v mestu? Zakaj se potem ne preselis tja, kjer to imas?
Vidis na kaj ciljam? To nima nobene veze s tem, da je source problema, da je v mestih zavladala razvajenost in ima MB recimo 50.000 avtov, proti LJ pa je se vec oz. se huje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mato989 ::
Hkrati sam sebe ne poslusas, zakaj se ne peljes z vlakom na morje? Zakaj se nisi za 2 leti preselil? Ves na kaj ciljam?
Narobe ciljaš... Če imaš šiht v kraju A, greš pa v šolo ki je 2x mesečno v kraj B, se logično ni smiselno preselit v kraj B ampak se je smiselno 2x mesečno tja peljat četudi je to skupaj 250km...
Služba je v osnovi GLAVNI razlog za 90% dnevnih migracij, če pa odštejemo penzioniste in šolarje pa verjetno 99,9%... zato bi moralo biti podvrženo to pri službi... ti ne greš na žurko vsak dan, ti ne greš v šolo izredno vsak dan (ob delu!) na šiht pa greš v povprečju 20x na mesec...
Sicer pa voznja po mestu onesnazuje nkrat huje (Prezetno samo 1., 2., prestava in visoki obrati, neogreti motorji) kot konstantna voznja po regionalki s toplim motorjem in optimalnimi obrati. To ti pove ze dejstvo, da mestna vozna porabi 2x vec nafte, kot regionalna.
Pa ti ves, da 50.000 avto v mariboru onesnazuje Maribor bolj, kot 50.000 avtov razprsenih po podezelju? Vec koliko avtov je to? V nasi vasi je samo na oko samo 80 avtov.
Ja 50.000 avtomobilov v MBju onesnažuje bolj kot 50.000 po podeželju se strinjam, ampak mene pa zanima komulativa izpuhov tistih v MBju in tistih na podeželju...
Jaz mogoče res na km prevoženega onesnažim bolj kot ti, ampak ali moji 2.000km letno onesnaži bolj kot tvojih 40.000 letno? (recimo) I dont think so =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Stavim se, da je najvecji krivec za to vsako leto slabsi in drazji javni prevoz. Ni racunice ali pa so ljudje vsako leto bolj bogati.
Ne, to ne moreš. Zaradi ustavne enakosti.
Boljše bi bilo, da po vaseh in gozdovih začnejo risati plave črte. Če se tistim, ki imajo v Ljubljani zastonj (ali subvencioniran) park plac, zahoče malo gobe nabirati.
Če mora kmet v Ljubljani plačati, naj bi tudi Ljubljančan na kmetih plačal.
Dobra ja.
Jaz ti povem en boljsi predlog, samo najvec nasprotnikov bo ravno iz mescanskega kroga.
Prepoved voznje z vsemi motornimi vozili, razen javnega prometa znotraj sirsega mestnega centra.
Evo resitev za MB:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Ja 50.000 avtomobilov v MBju onesnažuje bolj kot 50.000 po podeželju se strinjam, ampak mene pa zanima komulativa izpuhov tistih v MBju in tistih na podeželju...
Jaz mogoče res na km prevoženega onesnažim bolj kot ti, ampak ali moji 2.000km letno onesnaži bolj kot tvojih 40.000 letno? (recimo) I dont think so =)
Pa tudi ce se jaz neham vozit in ostali iz podezelja, ki prakticirajo P&R bo tvoje mesto nazalost se vedno enako zasrano.
Po moznosti pa se bolj, ker bo vec mesta in si boste mescani se bolj kupovali te male 1.0 avte.
Služba je v osnovi GLAVNI razlog za 90% dnevnih migracij, če pa odštejemo penzioniste in šolarje pa verjetno 99,9%... zato bi moralo biti podvrženo to pri službi... ti ne greš na žurko vsak dan, ti ne greš v šolo izredno vsak dan (ob delu!) na šiht pa greš v povprečju 20x na mesec...
Si ti ze videl kako funkcionira P&R v vecjih mestih izven slovenije? Mescan, ki ima avto sploh ne ve kaj je poanta P&R. Mescan bo vzgal avto zato da se odpelje dve ulici naprej po cigarete ali na kavo.
Se moj sosolec na faksu se je vozil z avtom iz centra na FERI, drugi iz pobrezja oz. niti en se ni pripeljal z busom. Mi iz podezelja smo prisli stirje z enim avtom, sparkirali pod mostom in tam je avto stal 5 dni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Pa se resitev za ljubljancane. Okoli Grada v radiusu 1km (polmer) se prepove voznja z motornimi vozili, razen seveda javni prevoz in oskrba. Lahko se naredi se vec takih con.
Ni smisla prepovedati samo dizle, ce hocete cist zrak boste morali prepovedati vse.
Ni smisla prepovedati samo dizle, ce hocete cist zrak boste morali prepovedati vse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Mato989 ::
Pa tudi ce se jaz neham vozit in ostali iz podezelja, ki prakticirajo P&R bo tvoje mesto nazalost se vedno enako zasrano.
Po moznosti pa se bolj, ker bo vec mesta in si boste mescani se bolj kupovali te male 1.0 avte.
Ne vem no v moji Mestni občini Ptuj, kjer živim, vedno največ zamaška naredijo ljudje ki se vozijo IZVEN mesta po šihtu preko mosta, sploh zdaj ko je 1 zaprt zaradi obnove... oni najbolj smradijo, mestjanarjev je 12 tisoč... in največ gužve je ob 14:00-17:00 ko gredo nemestjanarji domov in se zabaše izvoz za Puhov most...
Tako da nisem ziher glede tvojih navedb, seveda pa je LJ že druga zgodba, ampak jaz sem na Ptuju...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
m0LN4r ::
Ptuj je malo vecja vas in ena anomalija, ker vecina ljudi iz ptuja dela itak v MB. Imate najmanj 10x manj prometa/vozil, kot MB.
Naj se naredita 2-3 kvalitetne obvoznice okoli mesta pa je problem resen.
V debato o kvaliteti zraka v tako malem mestu se ne bom spuscal, ker ni niti priblizno tako velik problem kot v vecjih mestih. Tistih 100 dizlov, ki te pa moti bo zamenjalo 100 bencinarjev.
Najprej je treba resiti miljonska mesta, nato pol miljonska, potem tiste ki so blizu 100.000.
PS:
Sicer Ptuj-Maribor ima zelo dobro urejen javni promet v slovenskem merilu. Samo Ptujcani in okolica ga ne koristite.
V Ptuju so ga tudi zajebali, ko so most za dve najbolj prometni cesti postavili ravno na sredino mesta.
Naj se naredita 2-3 kvalitetne obvoznice okoli mesta pa je problem resen.
V debato o kvaliteti zraka v tako malem mestu se ne bom spuscal, ker ni niti priblizno tako velik problem kot v vecjih mestih. Tistih 100 dizlov, ki te pa moti bo zamenjalo 100 bencinarjev.
Najprej je treba resiti miljonska mesta, nato pol miljonska, potem tiste ki so blizu 100.000.
PS:
Sicer Ptuj-Maribor ima zelo dobro urejen javni promet v slovenskem merilu. Samo Ptujcani in okolica ga ne koristite.
V Ptuju so ga tudi zajebali, ko so most za dve najbolj prometni cesti postavili ravno na sredino mesta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mato989 ::
Ptuj je malo vecja vas in ena anomalija, ker vecina ljudi iz ptuja dela itak v MB. Imate najmanj 10x manj prometa/vozil, kot MB.
Naj se naredita 2-3 kvalitetne obvoznice okoli mesta pa je problem resen.
V debato o kvaliteti zraka v tako malem mestu se ne bom spuscal, ker ni niti priblizno tako velik problem kot v vecjih mestih. Tistih 100 dizlov, ki te pa moti bo zamenjalo 100 bencinarjev.
Najprej je treba resiti miljonska mesta, nato pol miljonska, potem tiste ki so blizu 100.000.
PS:
Sicer Ptuj-Maribor ima zelo dobro urejen javni promet v slovenskem merilu. Samo Ptujcani in okolica ga ne koristite.
To ne spremeni dejstva da na Ptuju največ smrada naredijo nemstjanarji, ker 80% ptujčanov se ne vozi na šiht če ga imajo v mestu =) Tako kot recimo jaz... vse šihte ki sem jih imel v mestu sem do njih šel peš ali s kolesom, kot večina mojih kolegov...
Drugače pa je Ptuj 8. največje mesto v državi...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
K0l1br1 ::
Da ne bo kdo pogruntal sedaj, da mestni ljudje avta ne uporabljajo in da sploh cest ne bi rabili, če ne bi bilo nemestnih ljudi
m0LN4r ::
Nemestjanarji niso cisto nic krivi, ce so najbolj prometni cesti povezali z mostom in ga postavili na sredino mesta ?!
Ni dovolj, da stara slovenska mesta niso planirali takrat za avte, so za piko na i se zgradili dva mosta tocno tam in povezali dve najbolj prometni regionalki. Potem pa so krivi nemescani.
Kriv je tisti, ki ni uspel izpogajati boljsega prostorskega nacrta.
Ni dovolj, da stara slovenska mesta niso planirali takrat za avte, so za piko na i se zgradili dva mosta tocno tam in povezali dve najbolj prometni regionalki. Potem pa so krivi nemescani.
Kriv je tisti, ki ni uspel izpogajati boljsega prostorskega nacrta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
V Grazu so imeli nekajkrat vecji problem in so naredili 10km dolg predor.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Stavim se, da je najvecji krivec za to vsako leto slabsi in drazji javni prevoz. Ni racunice ali pa so ljudje vsako leto bolj bogati.
Ne, to ne moreš. Zaradi ustavne enakosti.
Boljše bi bilo, da po vaseh in gozdovih začnejo risati plave črte. Če se tistim, ki imajo v Ljubljani zastonj (ali subvencioniran) park plac, zahoče malo gobe nabirati.
Če mora kmet v Ljubljani plačati, naj bi tudi Ljubljančan na kmetih plačal.
Dobra ja.
Jaz ti povem en boljsi predlog, samo najvec nasprotnikov bo ravno iz mescanskega kroga.
Prepoved voznje z vsemi motornimi vozili, razen javnega prometa znotraj sirsega mestnega centra.
Evo resitev za MB:
Samo potem je potrebno javni potniški promet izboljšat.
Jaz imam do službe z avtom 7 minut. Z mestnim avtobusom pa 45 minut, če pa pada sneg pa 105 minut. Z biciklom se mi ne da gonit do šihta, tako da biciklisti odje*ite.
m0LN4r ::
Torej povzetek za cisti zrak mescanom (govorimo o pravih mestih nad blizu in nad 100k prebivalstva):
1. Okoli strogega mestnega centra prepovedati vsa privat motorna vozila v cim vecjem radiusu; elektro lahk ostane.
2. Hkrati izboljsati javni promet znotraj te cone in okoli nje, ter povezave za not in ven.
- hkrati bi moral biti zunanji javni promet poceni in udoben.
3. Pred temi conami postaviti velike, poceni garazne/parkirne povrsine. Za primer P&R Nemcija/Avstrija.
4. Poklicati Tom Cruisa, ker je to vseskup misija nemogoce.
1. Okoli strogega mestnega centra prepovedati vsa privat motorna vozila v cim vecjem radiusu; elektro lahk ostane.
2. Hkrati izboljsati javni promet znotraj te cone in okoli nje, ter povezave za not in ven.
- hkrati bi moral biti zunanji javni promet poceni in udoben.
3. Pred temi conami postaviti velike, poceni garazne/parkirne povrsine. Za primer P&R Nemcija/Avstrija.
4. Poklicati Tom Cruisa, ker je to vseskup misija nemogoce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ginekk ::
Torej povzetek za cisti zrak mescanom (govorimo o pravih mestih nad blizu in nad 100k prebivalstva):
1. Okoli strogega mestnega centra prepovedati vsa privat motorna vozila v cim vecjem radiusu; elektro lahk ostane.
2. Hkrati izboljsati javni promet znotraj te cone in okoli nje, ter povezave za not in ven.
- hkrati bi moral biti zunanji javni promet poceni in udoben.
3. Pred temi conami postaviti velike, poceni garazne/parkirne povrsine. Za primer P&R Nemcija/Avstrija.
4. Poklicati Tom Cruisa, ker je to vseskup misija nemogoce.
To ja, meščani imajo najboljše pogoje za neuporabo avta, oni ga bodo torej najmanj pogrešali. :) Za podeželje pa še obvezno one modre črte po gozdu kot je nekdo predlagal.
m0LN4r ::
Saj so ze sami povedali. Vlak+E-Kolo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mirator ::
In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000€ nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.
Ne vem, od kje si dobi ta podatek. S tem ko sem prešel na dizla, sem porabo prepolovil. Pa imam zelo težko nogo.
Spajky ::
... jest pa ne morem razumet Švabof, kako da niso šli delat experimenta plinifikacije z majmuni v naši lepi deželici ... je bližje kot YU-Es-Hey ... ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
krneki0001 ::
In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000€ nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.
Ne vem, od kje si dobi ta podatek. S tem ko sem prešel na dizla, sem porabo prepolovil. Pa imam zelo težko nogo.
Bencinar ali dizel na 3km poti popijeta približno enako goriva. Dokler se dizel ne ogreje, pije enako kot bencinar. Ob tem da dizel, dokler ni ogret, spušča ogromno več svinjarije v zrak.
krneki0001 ::
Govorim za 3km do službe. Torej vžgeš mrzlega in se 3km pelješ do službe. Boš trdil, da je dizel z mrzlo mašino šparoven? Daleč od tega. Sej se je stari vozil s škodo TDI 3km do službe nekih 15 let. Pa poraba ni bila ravno nizka za te 3 km do službe in 3km nazaj.
m0LN4r ::
Sj pri mojem TSIju tudi ni. Dokler se ne ogreje trosi ravno toliko vec, kot dizel imho. Temperatura olja je zdaj pri -10 sele cez dobrih 10km pri 55 recimo, pa startam iz garace na 0c. Seveda voznja tam 55-60 v 5. prestavi in 110 v 6. Ko pridem na siht je okol 90c.
Ne mislim temperaturo vode, tisto je off moment dosezeno.
Meni se na spritmonitorju lepo vidi, povprecne se mi je pocasi dvigovalo do zdaj. Zdaj bo pa slo pocasi dol. Na kratkih relacijah je to se izrazitejse.
Ne mislim temperaturo vode, tisto je off moment dosezeno.
Meni se na spritmonitorju lepo vidi, povprecne se mi je pocasi dvigovalo do zdaj. Zdaj bo pa slo pocasi dol. Na kratkih relacijah je to se izrazitejse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmaugy ::
krneki0001 je izjavil:
Govorim za 3km do službe. Torej vžgeš mrzlega in se 3km pelješ do službe. Boš trdil, da je dizel z mrzlo mašino šparoven? Daleč od tega. Sej se je stari vozil s škodo TDI 3km do službe nekih 15 let. Pa poraba ni bila ravno nizka za te 3 km do službe in 3km nazaj.
Mrzel bencinar za razliko od dizla prvih nekaj kilometrov spušča v zrak vitamine, hlape vrtnic in ameriškega slamnika.
krneki0001 ::
Noben tega ni rekel, ker katalizator tudi začne delat šele ko je ogret na 800 stopinj in več.
Vendar pa spušča še vedno veliko manj svinjarije, kot neogret dizel, pri katerem gre zaradi nepopolnega izgorevanja in neogretih filtrov skozi izpuh ven vse kar dizel spušča v zrak. Filtri namreč šele ko so ogreti začnejo dobro delovat.
Enak problem imajo turbo bencinarji, ki imajo enake filtre in zaradi turbine nepopolno izgorevanje.
Vendar pa spušča še vedno veliko manj svinjarije, kot neogret dizel, pri katerem gre zaradi nepopolnega izgorevanja in neogretih filtrov skozi izpuh ven vse kar dizel spušča v zrak. Filtri namreč šele ko so ogreti začnejo dobro delovat.
Enak problem imajo turbo bencinarji, ki imajo enake filtre in zaradi turbine nepopolno izgorevanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
K0l1br1 ::
K0l1br1 ::
Zgleda, da bo eko fašizem poskrbel, da se bomo vozili z elektriko ali kolesi - enkrat čez 10 ali 15 let, peči na drva bodo zamenjale toplotne črpalke, svinjarijo bomo preselili v države tretjega sveta. Za tiste, ki ne berejo šokantne novice, pa se ne bo spremenilo nič. Slovenija mestnih središč nima, če pa slučajno kakšno je, pa itak lokalci onesnažujejo z starimi pečmi na drva ali nafto. Potem imamo še pogone 4x4, ki seveda porabijo več in še več svinjarije spravijo v luft. Trenutno se bencinarji še skrivajo za dizli, vendar so naslednji v vrsti.
Spajky ::
krneki0001 je izjavil:
... katalizator tudi začne delat šele ko je ogret na 800 stopinj in več...Mogoče se motim, ma se mi zdi, da ne bo držalo - prej nekje tam okoli slabih 300°C ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
krneki0001 ::
Pretvorba se res začne nekje pri 200 do 300 stopinjah, ampak to je majhen del. Večinoma je pa temperatura med 600 in 800 stopinjami, da deluje optimalno. Moraš pa računat, da je izpuh iz motorja nekje med 800 in 900 stopinjami.
Še zanimivost. Več kot 1000 stopinj uniči katalizator, če bi recimo bencin prišel direktno pred katalizator in se vžgal, bi instantno uničil katalizator, ker bi prišlo do nekje 1200 stopinj v katalizatorju.
Še zanimivost. Več kot 1000 stopinj uniči katalizator, če bi recimo bencin prišel direktno pred katalizator in se vžgal, bi instantno uničil katalizator, ker bi prišlo do nekje 1200 stopinj v katalizatorju.
vostok_1 ::
Zgleda, da bo eko fašizem poskrbel, da se bomo vozili z elektriko ali kolesi - enkrat čez 10 ali 15 let, peči na drva bodo zamenjale toplotne črpalke, svinjarijo bomo preselili v države tretjega sveta. Za tiste, ki ne berejo šokantne novice, pa se ne bo spremenilo nič. Slovenija mestnih središč nima, če pa slučajno kakšno je, pa itak lokalci onesnažujejo z starimi pečmi na drva ali nafto. Potem imamo še pogone 4x4, ki seveda porabijo več in še več svinjarije spravijo v luft. Trenutno se bencinarji še skrivajo za dizli, vendar so naslednji v vrsti.
Plan je nekako tak:
Znotraj mesta se vozili s kolesi vseh sort, izven z električnimi, za daljše relacije pa vlak z avto-vagoni recimo. Za najdaljše relacije pa letalo+car rental.
Peči na drva bi bilo res pametno zamenjati z bolj učinkovitimi sistemi ogrevanja. Bodisi toplotne, kolektorji itd.
Industrijo bi prinesli nazaj v Evropo, vendar zaradi večje učinkovitosti družbe, bomo potrebovali manj svinjat. Pač namesto, da boš vsak teden kupoval kup plastike, boš to počel enkrat na mesec.
Do takrat pa bomo predvidoma že imeli efektivne biorazgradljive plastike, ki bodo manj smetile in tudi potrebovale manjši energijski vložek.
Je pa res, da dokler ljudje ne bodo prostovoljno pripravljeni sprejeti neko tako sliko...bomo pač furali še naprej tko kot je.
Sicer pa ne razumem folka, ki pokroviteljsko gleda na selitev umazane industrije na kitajsko obenem pa bi rad fural dizle in peči na drva.
Like...what is going on up there...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
otago ::
@vostok_1
Peči na drva bi bilo res pametno zamenjati z bolj učinkovitimi sistemi ogrevanja. Bodisi toplotne, kolektorji itd.
Vecina si ne more privosciti prehoda na toplotno crpalko. Najvec kar lahko naredijo pri peceh na trdo gorivo je zalogovnik. Glede na povprecno starost his, lastniki so upokojenci z majhnimi pokojninami bo sprememba zelo zelo pocasna.
Toplotna crpalka, klima tudi niso idealne ce pride do 1-2-3 tedenskih pojavov mraza. Deluje super okrog 0,-5C, kar je manj, je problematicno za omrezje.
Se en razlog za spremembo bodo obstojece peci na trdo gorivo, zivljenjska doba tudi po 30let. Ce stvar dela, lasten las.. ni vzroka za menjavo.
Potrebno je imeti ideale za razvoj druzbe.
Sem veckrat na gradbiscih, v petek v enem v strogem centru mesta. Tam so vzgani bagerji, zerjav cel dan, tovornjaki vozijo not/ven od 7.00-18.00, ko zakljucijo. Verjetno rozice ven pridejo.
Peči na drva bi bilo res pametno zamenjati z bolj učinkovitimi sistemi ogrevanja. Bodisi toplotne, kolektorji itd.
Vecina si ne more privosciti prehoda na toplotno crpalko. Najvec kar lahko naredijo pri peceh na trdo gorivo je zalogovnik. Glede na povprecno starost his, lastniki so upokojenci z majhnimi pokojninami bo sprememba zelo zelo pocasna.
Toplotna crpalka, klima tudi niso idealne ce pride do 1-2-3 tedenskih pojavov mraza. Deluje super okrog 0,-5C, kar je manj, je problematicno za omrezje.
Se en razlog za spremembo bodo obstojece peci na trdo gorivo, zivljenjska doba tudi po 30let. Ce stvar dela, lasten las.. ni vzroka za menjavo.
Potrebno je imeti ideale za razvoj druzbe.
Sem veckrat na gradbiscih, v petek v enem v strogem centru mesta. Tam so vzgani bagerji, zerjav cel dan, tovornjaki vozijo not/ven od 7.00-18.00, ko zakljucijo. Verjetno rozice ven pridejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
nsa_ag3nt ::
Upokojenci in lasten les nekako ne gre skupaj.Ker jih večina ni več v telesni formi, ukvarjati** se z lesom (4-5x prelagati drva), **in s tem mislim cca 20 kubikov letno za kurjavo - vsako leto.
Toplotna črpalke so seveda delovale tudi v lanskem januarju/letošnjem februarju, ki je bil najbolj mrzel mesec.
Seveda mora biti izbrana prava tč, bolj je problem ker je tipična Slo hiša iz leta 1970 z vsemi tedanjimi pritiklinami, torej staro stavbno pohištvo in brez izolacije.
Okoli 0 in +90% r.z.v. so problem defrosti, pod -5C / +5X je delovanje boljše.
Peči na trdo gorivo (1) so največji onesnaževalci, sploh če ni zalogovnika.
Slo nafta so peleti, tudi peletna peč ni tako draga kot npr dobri uplinjevalni kotli z lambdo na trda goriva.
Bolj je žalostno da ima več peletarjev zalogovnik kot (1), kar je zelo priporočljivo, sploh če je kotel 25-30 kW in hiša nima tako velikih energijskih izgub.
Toplotna črpalke so seveda delovale tudi v lanskem januarju/letošnjem februarju, ki je bil najbolj mrzel mesec.
Seveda mora biti izbrana prava tč, bolj je problem ker je tipična Slo hiša iz leta 1970 z vsemi tedanjimi pritiklinami, torej staro stavbno pohištvo in brez izolacije.
Okoli 0 in +90% r.z.v. so problem defrosti, pod -5C / +5X je delovanje boljše.
Peči na trdo gorivo (1) so največji onesnaževalci, sploh če ni zalogovnika.
Slo nafta so peleti, tudi peletna peč ni tako draga kot npr dobri uplinjevalni kotli z lambdo na trda goriva.
Bolj je žalostno da ima več peletarjev zalogovnik kot (1), kar je zelo priporočljivo, sploh če je kotel 25-30 kW in hiša nima tako velikih energijskih izgub.
D3m ::
Moji bodo imeli peč na trda goriva kolikor dolgo se bo dalo.
Smatram, da še kaki dve ali tri sezone.
Smatram, da še kaki dve ali tri sezone.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Spxy ::
Upokojenci in lasten les nekako ne gre skupaj.Ker jih večina ni več v telesni formi, ukvarjati** se z lesom (4-5x prelagati drva), **in s tem mislim cca 20 kubikov letno za kurjavo - vsako leto.
Presenetilo bi te, v kakšni telesni formi so upokojenci, sploh na podeželju. Večina jih je vajena tega in jim tistih par kubikov letno (sploh če imajo lasten gozd in mehanizacijo) ne predstavlja težav. Pa še zamotijo se. Imam takega doma in je najbolj vesel ko motorka poje. Pa tudi, gozd je treba redno čistiti, tako da če imaš par hektarov gozda, se ti za letno kurjavo nabere samo tega kar je treba pospraviti (bolezen, polomljena drevesa zaradi vetra).
vostok_1 ::
^^
To je vsekakor res. Mestni ljudje so običajno bolj švoh od kakih kmetov, ki cel lajf delajo fizično. Ni za podcenjevat.
Je pa res, da pač treba gledat objektivno.
Največ se seveda naredi z primerno izolacijo. Brez tega, je skoraj nesmiselno govorit o čemrkoli drugemu.
Realno gledano, spremembe prej kot v 2 generacijah ne bodo stekle. 50 let minimum, da se stare novogradnje sesujejo in obnovijo.
To je vsekakor res. Mestni ljudje so običajno bolj švoh od kakih kmetov, ki cel lajf delajo fizično. Ni za podcenjevat.
Je pa res, da pač treba gledat objektivno.
Največ se seveda naredi z primerno izolacijo. Brez tega, je skoraj nesmiselno govorit o čemrkoli drugemu.
Realno gledano, spremembe prej kot v 2 generacijah ne bodo stekle. 50 let minimum, da se stare novogradnje sesujejo in obnovijo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
krneki0001 ::
Upokojenci in lasten les nekako ne gre skupaj.Ker jih večina ni več v telesni formi, ukvarjati** se z lesom (4-5x prelagati drva), **in s tem mislim cca 20 kubikov letno za kurjavo - vsako leto.
Ne drži. Pri nas stari (v pokoju) še vedno sam vsako leto les napravlja za kurjavo pozimi. Spomladi v hosti razreže na take kose, da jih lahko naloži na prikolico, si jih pripelje pred bajto na travnik in jih tam počasi reže in seka pa zlaga. Do jeseni so vsa drva suha in zložena.
Ko ne bo več mogel sam, mu bomo pa ostali pomagali.
Pa je mestni človek, ki je oddal mestno stanovanje v najem in se preselil na vas v vikend, kjer sedaj živi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50778 (40849) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110142 (69024) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 155428 (54522) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28894 (25099) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199944 (164957) | Spajky |