Forum » Na cesti » Dizel apokalipsa na vidiku
Dizel apokalipsa na vidiku
MH0 ::
mikhaair ::
D3m ::
Danes tankal Premium diesel.
Edina sprememba je samo mirnejši motor. Ostalo ne opazim.
Cena: 1.344 €/l
Edina sprememba je samo mirnejši motor. Ostalo ne opazim.
Cena: 1.344 €/l
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
MrStein ::
Dans iz Pirana v Maribor po precej prazni cesti, s tempomatom na 130km/h, povprecna poraba 6.1l. Drugace pa povprecna poraba v tem avtomobilu 5.8l po cca 60.000km kombinirane voznje (vecina sicer AC in regionalke). Skoda Octavia Combi 1.9 TDI.
Nevem kako vam ratuje z vsaj priblizno normalno voznjo voziti s povprecno porabo pod 5l. In hkrati se pizdit, da se vam folk ne umika s prehitevalnega pasu. :>
Mogoče manjši avto.
Službeni Golf Golf na avtocesti ima pod 6 porabo. Bom naslednjič pogledal točno cifro.
MB-LJ-MB (avtocesta, 140 km/h tempomat, razen vmes malo gneča 100 km/h), vključuje pol ure cijazenja po LJ v gneči z 0,3 km/h.
Po računalniku 5,0L/100km.
Po tankanju (po vožnji dotankal na polno) pa : 11,39L / 256km = 4,45 L/100km
Golf "karavan" 2.0 TDI (110 kW) letnik 2015
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Sparkxl ::
Samo traktoristi ste res neverjetni, vaše debate in merjenje organov kateremu deci manj pije so res epic. To imate prav beležke, kjer pišete vsakodnevno 15 parametrov in potem vsaki večer kalkulator v roke?
Jaz vam predlagam še en izračun: koliko NOX delcev je kateri izpustil MB-LJ-MB X število traktoristov = število smrtnih žrtev zaradi zasvinjanega zraka
Jaz vam predlagam še en izračun: koliko NOX delcev je kateri izpustil MB-LJ-MB X število traktoristov = število smrtnih žrtev zaradi zasvinjanega zraka
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: GeForce ()
MrStein ::
Pomiri se. Nekdo se je začudil, a je taka poraba realna ali ne in nekaj tednov pozneje, ko je tak podatek "šel mimo mene", sem ga objavil.
Ni odzadaj nobene zarote.
Ni odzadaj nobene zarote.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
m0LN4r ::
Samo traktoristi ste res neverjetni, vaše debate in merjenje organov kateremu deci manj pije so res epic. To imate prav beležke, kjer pišete vsakodnevno 15 parametrov in potem vsaki večer kalkulator v roke?
Jaz vam predlagam še en izračun: koliko NOX delcev je kateri izpustil MB-LJ-MB X število traktoristov = število smrtnih žrtev zaradi zasvinjanega zraka
Najvecja napaka, ki jo lahko nardis glede cistoce zraka je da nasploh zivis v mestu, povrh tega velikem z tovarnami v kotlini.
No, iz izpuha turbo bencinarjev tudi ne letijo ven ravno rožice.
Ce bi v ljubljani vozili samo bencinarji bi bil zrak bolj cist kot v triglavskem narodnem parku.:)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Samo traktoristi ste res neverjetni, vaše debate in merjenje organov kateremu deci manj pije so res epic. To imate prav beležke, kjer pišete vsakodnevno 15 parametrov in potem vsaki večer kalkulator v roke?
Jaz vam predlagam še en izračun: koliko NOX delcev je kateri izpustil MB-LJ-MB X število traktoristov = število smrtnih žrtev zaradi zasvinjanega zraka
Tvoja formula ne pije vode.
Bolje, če se raje ukvarjaš s čim drugim. Bo bolje za vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|
mikhaair ::
Pri dizlu je treba opisat kako si ga natankal na polno. Ker s penjenjem rocka odklopi 10x, preden bo sla noter zadnja kapljica. In je lahko takoj liter razlike.
GrimReaper ::
No, iz izpuha turbo bencinarjev tudi ne letijo ven ravno rožice.
Ja, sam sem hitro ugotovil, da zjutraj ni pametno najprej prižgat avta, potem pa vzet v roke spreja za odmrzovanje. Samo kakšna minuta ali dve in že nimaš zraka za dihat, tolk kadi.
Ampak dokler ni električnega avta z 200KM z 200km dometa za 20kEUR, itak ni nobene alternative 1.6T 200KM bencinarju.
Porihtani dizli mene tudi ne motijo, se da BP voziti 10m za njimi enako kot za bencinarji, motijo me edino tisti kateri kadijo vidno črno, da moraš vklopiti notranje kroženje zraka in povečati razdaljo na 500m, ne vem kdo to spušča čez tehničnega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
MrStein ::
Tisti, ki prejme 20 EUR podkupnine? ;)
Seveda. Zato sem dal to zraven kot dodaten podatek, zraven podatka iz armaturke.
Pri dizlu je treba opisat kako si ga natankal na polno. Ker s penjenjem rocka odklopi 10x, preden bo sla noter zadnja kapljica. In je lahko takoj liter razlike.
Seveda. Zato sem dal to zraven kot dodaten podatek, zraven podatka iz armaturke.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Invictus ::
GrimReaper je izjavil:
motijo me edino tisti kateri kadijo vidno črno
KAdijo praktično vsi. Tudi novi ob določenih pogojih... Čeprav so super vzdrževani...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
D3m ::
Kadijo vsi avtomobili kadar je mrzla mašina.
Pa še to ne para, da ne boste mislili, da je strupeni oblak.
Pa še to ne para, da ne boste mislili, da je strupeni oblak.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
IL_DIAVOLO ::
GrimReaper je izjavil:
No, iz izpuha turbo bencinarjev tudi ne letijo ven ravno rožice.
Ja, sam sem hitro ugotovil, da zjutraj ni pametno najprej prižgat avta, potem pa vzet v roke spreja za odmrzovanje. Samo kakšna minuta ali dve in že nimaš zraka za dihat, tolk kadi.
Ampak dokler ni električnega avta z 200KM z 200km dometa za 20kEUR, itak ni nobene alternative 1.6T 200KM bencinarju.
Porihtani dizli mene tudi ne motijo, se da BP voziti 10m za njimi enako kot za bencinarji, motijo me edino tisti kateri kadijo vidno črno, da moraš vklopiti notranje kroženje zraka in povečati razdaljo na 500m, ne vem kdo to spušča čez tehničnega.
Ne primerjat napol delujoce traktorje z redno servisiranimi dizli. V najslabsem primeru bos videl bel dim. Ta prave dizle vecina sploh ne loci od bencinarjev, edino pod stant gasom.
mikhaair ::
Tisti, ki prejme 20 EUR podkupnine? ;)
Pri dizlu je treba opisat kako si ga natankal na polno. Ker s penjenjem rocka odklopi 10x, preden bo sla noter zadnja kapljica. In je lahko takoj liter razlike.
Seveda. Zato sem dal to zraven kot dodaten podatek, zraven podatka iz armaturke.
Mi je jasno vse, ampak se vedno ne kupim porabe po AC 4.5l pri 140 kmh. Bi pac moral naredit to furo 4x in pol bi videli z malo vecjo natancnostjo.
D3m ::
Je tudi par dejavnikov. Recimo kje živiš in dostop do službe.
Pri meni se začne 3 min po regionalni pol imam pa že AC pri Uvozu Krtina proti LJ-rudnik.
To je 90% AC pri dokaj ravni cesti (razen predor Golovec).
Zato tudi poraba 4.5l pri 130-140 kmh
Pri meni se začne 3 min po regionalni pol imam pa že AC pri Uvozu Krtina proti LJ-rudnik.
To je 90% AC pri dokaj ravni cesti (razen predor Golovec).
Zato tudi poraba 4.5l pri 130-140 kmh
|HP EliteBook|R5 6650U|
m0LN4r ::
Jaz z 1.8 TSI sploh ne pridem pod 7,5 za 7,5 se moram vozit kot babica, medtem ko pri tdiju se ti lahko jebe, pritiskas ko norc in imas na koncu mesca 6
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Ni res, to je čisto od voznika odvisno. Lahko imaš 5.5 ob ZELO pametni vožnji ali pa 7l+. Praktično ni neke omejitve.
ivanuscha ::
Jaz z 1.8 TSI sploh ne pridem pod 7,5 za 7,5 se moram vozit kot babica, medtem ko pri tdiju se ti lahko jebe, pritiskas ko norc in imas na koncu mesca 6
Raje se nauči prvo vozit. Ti moraš bit voznik ki pred rdečo lučjo pospešuje in potem na polno zavira. Voznik ki ne zna predvidevati in uporabljati motorja za zaviranje.
Jaz sem z mojim 1,4 78PS bencinskim mlinčkom v mestu ter na podeželju hitrejši od 90% voznikov, pa imam kljub temu kombinirano porabo večinoma pod 6 litrov.
Parkrat sem avto komu posodil in je poraba magično narasla na 7 litrov+. Povprečna hitrost? Prav nič.
HotBurek ::
Za vsak avto, ne glede na znamko, dizel, bencin, plin, se lahko na tehničnem izmeri CO2je, in od tistega plača davek.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Utk ::
Zakaj? Prvič, ta davek je že plačan, ker če si pihnil ven C02, si moral kupit gorivo, ki, btw, ni poceni ravno zarad davkov. In drugič, CO2 ni strupen.
krneki0001 ::
Invictus ::
Lahko bi dali tudi davek na saje.
In kazen za odstranjeno pečko saj... Kakorkoli se že imenuje pri posameznem proizvajalcu...
Ko bo kazen 2000 EUR za odstranjeno stvarco, si tega ne bo nihče več upal privoščiti...
In kazen za odstranjeno pečko saj... Kakorkoli se že imenuje pri posameznem proizvajalcu...
Ko bo kazen 2000 EUR za odstranjeno stvarco, si tega ne bo nihče več upal privoščiti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
m0LN4r ::
Jaz z 1.8 TSI sploh ne pridem pod 7,5 za 7,5 se moram vozit kot babica, medtem ko pri tdiju se ti lahko jebe, pritiskas ko norc in imas na koncu mesca 6
Raje se nauči prvo vozit. Ti moraš bit voznik ki pred rdečo lučjo pospešuje in potem na polno zavira. Voznik ki ne zna predvidevati in uporabljati motorja za zaviranje.
Jaz sem z mojim 1,4 78PS bencinskim mlinčkom v mestu ter na podeželju hitrejši od 90% voznikov, pa imam kljub temu kombinirano porabo večinoma pod 6 litrov.
Parkrat sem avto komu posodil in je poraba magično narasla na 7 litrov+. Povprečna hitrost? Prav nič.
Ce bi vozil tako kot ti (dinamicno) reces imam gladko 9.
78KM mlincki na kavo nimajo turbine in niti ne grejo nikamor, sem imel takega in tam lahko vozis kakor zelis je vedno 6,5
1.4 MPI 75PS ima porabo 7L, 60PS pa 6,5 nonturbo.
Bencinar brez turbine in manj kot 100km je slabse kot 75konjski tdi, ta vsaj gre v breg normalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
PS:
Zakaj se sploh vozite z avti po mestu, uporabljajte elektricni skuter in kolo.
Zakaj se sploh vozite z avti po mestu, uporabljajte elektricni skuter in kolo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
HotBurek ::
Naj se izmeri Co2, NOx, saje... karkoli, kar je problem za okolje.
Kak smisel ima napadat izključno namško avto industrijo? A hjundaj, tojota, volvo pa nima izpusta?
To sranje so mediji (USfA) zakuhal, da se folk krega, kater avto je boljši. Posledično se dejanski problem ne reši.
V resnici manjka red na tehničnih pregledih, in stalne kontrole miličnikov po naključnih lokacijah. Prometni policaji so pri preventivi glih tko, kot da jih ni. Radar znajo postavt, 1x na leto 8 ur kontrole na avtocesti, ter 1. september pred šolo stat.
V dejanski Švici so mene na tehničnem vrgl, med drugim, zaradi razštelanih sprednjih meglenk (v Sloveniji tega sploh ne preverjajo). Tam ni zajebancije, tehnični pregled traja 40 minut, avto se pregleda vse! Npr. model je pogledal, če so vsi varnostni pasi delujoči. Pol se vsede v avto in gre na poligon za 3 minute testne vožnje.
Ko bo red, za vse, tudi pri nas, bomo pa nova švica. Do takrat pa 20€ na roke in je tehnični narejen...
Kak smisel ima napadat izključno namško avto industrijo? A hjundaj, tojota, volvo pa nima izpusta?
To sranje so mediji (USfA) zakuhal, da se folk krega, kater avto je boljši. Posledično se dejanski problem ne reši.
V resnici manjka red na tehničnih pregledih, in stalne kontrole miličnikov po naključnih lokacijah. Prometni policaji so pri preventivi glih tko, kot da jih ni. Radar znajo postavt, 1x na leto 8 ur kontrole na avtocesti, ter 1. september pred šolo stat.
V dejanski Švici so mene na tehničnem vrgl, med drugim, zaradi razštelanih sprednjih meglenk (v Sloveniji tega sploh ne preverjajo). Tam ni zajebancije, tehnični pregled traja 40 minut, avto se pregleda vse! Npr. model je pogledal, če so vsi varnostni pasi delujoči. Pol se vsede v avto in gre na poligon za 3 minute testne vožnje.
Ko bo red, za vse, tudi pri nas, bomo pa nova švica. Do takrat pa 20€ na roke in je tehnični narejen...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Wrop ::
Kolko ekofasistov v slo se vozi stem po mestu ?
Vozijo se samo mestni redarji, precej redko pa še kakega zanesenjaka srečaš. Ostali samo gobcajo za ekranom in vozijo TDI z odstranjenim DPF. Tisti najhujši se pa z zasebnimi letali vozijo na podnebne konference in drugim govorijo naj nehajo že za božjo voljo onesnaževati okolje.
Twizy bi bil zanimiv kot drugi avto, če bi bil pol cenejši, brez najema baterij, malo močnejši in z okni.
borisk ::
m0LN4r ::
Eh ma kaki, postavi tisto pred avto za dve sekundi, vmes pozdravi jozeka ki je lihkar prisel na pregled in adijo lep dan.
15 let stari avto lahko pelas prek tehnicnega kot keks, ce si pa avtodiler pa spravis prek kaj hoces.
15 let stari avto lahko pelas prek tehnicnega kot keks, ce si pa avtodiler pa spravis prek kaj hoces.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DamijanD ::
Bom rekel kakor kje. Meni so pri starem avtu kar težili za luči... Je pa res, da meglenk mi pa še nikoli niso pogledali.
m0LN4r ::
Tezijo vcasih, ce ni tistga, ki ga poznas. Pa vedno se da vse zmenit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
facepalm ::
Meni so pregledali tudi meglenke in za par eur se idealno nastavili zaromete. Zanimivo, da sem eno meglenko na blef pritrdil na odbijac, ker ima pocen nosilec in je slo cez tehnicni bp.
Druga stvar. Avto od zene. Ko sem se vozil za kaksnim avtomobilom, sem opazil, da luc na voznikovi strani sveti visje od desne. Ko je peljala zena avto na tehnicni, sem ji rekel naj ji nastimajo luci. Na tehnicnem pa so ji rekli, da so ok. Ker mi je slo na zivce, sem jo sam nekoliko spustil. Bomo videli kaj bodo rekli drugo leto na tehnicnem.
Druga stvar. Avto od zene. Ko sem se vozil za kaksnim avtomobilom, sem opazil, da luc na voznikovi strani sveti visje od desne. Ko je peljala zena avto na tehnicni, sem ji rekel naj ji nastimajo luci. Na tehnicnem pa so ji rekli, da so ok. Ker mi je slo na zivce, sem jo sam nekoliko spustil. Bomo videli kaj bodo rekli drugo leto na tehnicnem.
IL_DIAVOLO ::
Naj se izmeri Co2, NOx, saje... karkoli, kar je problem za okolje.
Kak smisel ima napadat izključno namško avto industrijo? A hjundaj, tojota, volvo pa nima izpusta?
To sranje so mediji (USfA) zakuhal, da se folk krega, kater avto je boljši. Posledično se dejanski problem ne reši.
V resnici manjka red na tehničnih pregledih, in stalne kontrole miličnikov po naključnih lokacijah. Prometni policaji so pri preventivi glih tko, kot da jih ni. Radar znajo postavt, 1x na leto 8 ur kontrole na avtocesti, ter 1. september pred šolo stat.
V dejanski Švici so mene na tehničnem vrgl, med drugim, zaradi razštelanih sprednjih meglenk (v Sloveniji tega sploh ne preverjajo). Tam ni zajebancije, tehnični pregled traja 40 minut, avto se pregleda vse! Npr. model je pogledal, če so vsi varnostni pasi delujoči. Pol se vsede v avto in gre na poligon za 3 minute testne vožnje.
Ko bo red, za vse, tudi pri nas, bomo pa nova švica. Do takrat pa 20€ na roke in je tehnični narejen...
Ne vem, kje ti opravljas tehnicni pregled, ampak na tehnicnem ki ga jaz opravljam, se pregleda kompletno podvozje, izpuste, luci in vse kar spada zraven.
darthvader ::
kot zanimivost:
https://www.msn.com/en-gb/cars/news/die...
Fleets overseen by the British Vehicle Renting and Leasing Association (BVRLA) and figures obtained from the Department for Transport by car sales website Buyacar.co.uk show average CO2 emissions of new cars rising for the first time in 14 years and low-CO2 diesel cars are abandoned in favour of petrol engines.
Official government figures show that the average figure for new cars sold in 2017 is 121.1g/km CO2, which is on course to bust last year's average of 120.3g/km. Car makers have EU targets to average 95g/km CO2 by 2021, which is looking increasingly difficult to meet as diesel sales plummet.
Diesel sales have tanked in 2017 as a result of the Dieselgate emissions scandal and policy changes by the government and local authorities.
Quite a lot of petrol vehicles do not use the latest technologies available and still have higher CO2 emissions than comparable diesel cars.
However, the - unfortunately often repeated - statement that diesel cars are necessary to decrease CO2 emissions is simply wrong. Instead, hybridising petrol vehicles and transitioning to electric vehicles today makes more sense for vehicle manufacturers.
https://www.msn.com/en-gb/cars/news/die...
Fleets overseen by the British Vehicle Renting and Leasing Association (BVRLA) and figures obtained from the Department for Transport by car sales website Buyacar.co.uk show average CO2 emissions of new cars rising for the first time in 14 years and low-CO2 diesel cars are abandoned in favour of petrol engines.
Official government figures show that the average figure for new cars sold in 2017 is 121.1g/km CO2, which is on course to bust last year's average of 120.3g/km. Car makers have EU targets to average 95g/km CO2 by 2021, which is looking increasingly difficult to meet as diesel sales plummet.
Diesel sales have tanked in 2017 as a result of the Dieselgate emissions scandal and policy changes by the government and local authorities.
Quite a lot of petrol vehicles do not use the latest technologies available and still have higher CO2 emissions than comparable diesel cars.
However, the - unfortunately often repeated - statement that diesel cars are necessary to decrease CO2 emissions is simply wrong. Instead, hybridising petrol vehicles and transitioning to electric vehicles today makes more sense for vehicle manufacturers.
Utk ::
V dejanski Švici so mene na tehničnem vrgl, med drugim, zaradi razštelanih sprednjih meglenk (v Sloveniji tega sploh ne preverjajo). Tam ni zajebancije, tehnični pregled traja 40 minut, avto se pregleda vse! Npr. model je pogledal, če so vsi varnostni pasi delujoči. Pol se vsede v avto in gre na poligon za 3 minute testne vožnje.
To je bedarija, ampak v Švici je to potrebno, da se denar od bansterjev nekako prelije še do raje - avtomehanikov in podobnih. Kaj bi pa tist folk drugače delal? No, delal še, samo kako bi zaslužil 50 evrov na uro?
MrStein ::
Kot pravi gospod pred mano.
Prej se bodo Slovenci polivali z bencinom in zažigali, kot pa pustili k nam švicarski red.
Prej se bodo Slovenci polivali z bencinom in zažigali, kot pa pustili k nam švicarski red.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Heavy ::
Prej se bodo Slovenci polivali z bencinom in zažigali, kot pa pustili k nam švicarski red.
Naše je vse kurac, tuje je vse super.
#TeamFelix
m0LN4r ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Naj se izmeri Co2, NOx, saje... karkoli, kar je problem za okolje.
Kak smisel ima napadat izključno namško avto industrijo? A hjundaj, tojota, volvo pa nima izpusta?
To sranje so mediji (USfA) zakuhal, da se folk krega, kater avto je boljši. Posledično se dejanski problem ne reši.
V resnici manjka red na tehničnih pregledih, in stalne kontrole miličnikov po naključnih lokacijah. Prometni policaji so pri preventivi glih tko, kot da jih ni. Radar znajo postavt, 1x na leto 8 ur kontrole na avtocesti, ter 1. september pred šolo stat.
V dejanski Švici so mene na tehničnem vrgl, med drugim, zaradi razštelanih sprednjih meglenk (v Sloveniji tega sploh ne preverjajo). Tam ni zajebancije, tehnični pregled traja 40 minut, avto se pregleda vse! Npr. model je pogledal, če so vsi varnostni pasi delujoči. Pol se vsede v avto in gre na poligon za 3 minute testne vožnje.
Ko bo red, za vse, tudi pri nas, bomo pa nova švica. Do takrat pa 20€ na roke in je tehnični narejen...
Ne vem, kje ti opravljas tehnicni pregled, ampak na tehnicnem ki ga jaz opravljam, se pregleda kompletno podvozje, izpuste, luci in vse kar spada zraven.
Seveda se pregleda, pa pogleda skozi prste tudi.
Jaz sem 4 ali celo 5 let prisel skozi z malo lukno na katalizatorju in nehomologiranimi felgami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
MrStein ::
A v dedka mraza tudi verjameš?
Kjer pustijo skoz avte z nedelujočimi zavorami je kurac, kjer preverijo vse, pa je super.
Se strinjam.
Prej se bodo Slovenci polivali z bencinom in zažigali, kot pa pustili k nam švicarski red.
Naše je vse kurac, tuje je vse super.
Kjer pustijo skoz avte z nedelujočimi zavorami je kurac, kjer preverijo vse, pa je super.
Se strinjam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
Bla bla
(dodajam, ker se mi je tema zataknila v "Moje teme")
(dodajam, ker se mi je tema zataknila v "Moje teme")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
V nemskem BILD ne pise unaware, so kr lepo sofinancirali poskuse pri BMW in DAIMLER.
Sicer pa vodja tega je bil nek azijc, na drugi celini. Sploh ni cudno... cudno je kako so lahko slepo zaupali kaj takega enmu madeinchina direktorju
Sicer pa vodja tega je bil nek azijc, na drugi celini. Sploh ni cudno... cudno je kako so lahko slepo zaupali kaj takega enmu madeinchina direktorju
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Heavy ::
V naših kopalnicah je verjetno 75%+ izdelkov bilo testiranih na živalih.
Nič manj ali nič več bolano ni kot testiranje tamponov na psih.
Nič manj ali nič več bolano ni kot testiranje tamponov na psih.
#TeamFelix
SmotaniJanez ::
Cas je, da crknejo vsi po vrsti.
Dizli.
In kaj je alternativa, električni avto, z nizko avtonomijo. Drago baterijo, smešno visoko ceno.....
Po moje je dobra alternativa plin, dokler se ne naredi ene normalne baterije, ki bo zmogla ob majnši teži ene 600 km.
En kup mojih znancev se že vozi na plin.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SmotaniJanez ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50374 (40445) | -valvoline- |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109421 (68303) | Berserker |
» | Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 154379 (53473) | krneki0001 |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28758 (24963) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198850 (163863) | Spajky |