» »

Dizel apokalipsa na vidiku

Dizel apokalipsa na vidiku

««
«
1 / 24
»»

Sparkxl ::

Kot posledica dieselgate in vseh nadaljnih svinjarij, ki so se odkrile po njem, se zdaj kažejo posledice in trend za prihodnost: v razvitem delu evrope dizlov nočejo več. Spodaj so podatki za nemčijo, so pa zelo podobni tudi za UK, Francijo in podobne države. Na novo registrirana vozila predstavljajo še samo 20-30% dizli. Še leto dni nazaj je to bilo 50%. Glavni razlog je dejstvo, da ob prodaji čez nekaj let več ne bodo nič vredni, oz. bistveno manj kot zdaj. Cene rabljenih dizlov so v UK padle ponekod že za 20%. Torej ves smisel, zakaj se dizl kupuje (šparanaje), je tam že zdaj izgubljen.

In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000€ nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.

Preberite si spodnji članek in se zamislite, koliko je danes smiseln nakup dizla, glede na to da to z zamikom, tako kot vse ostalo, prihaja tudi k nam v zelo kratkem času.

http://www.autozeitung.de/wertverlust-d...
  • zaklenil: BigWhale ()

pegasus ::

Enako razmišljanje razširi še na vse avtomobile z motorjem na notranje izgorevanje ter na avtomobile, ki se ne znajo voziti sami naokrog. Čez 5-10 let bo to vse ničvreden pleh, ki ga ne bo hotel nihče niti zastonj odpeljat, kaj šele kupiti. No, razen kakih zbirateljskih primerkov.

Machete ::

LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

juroz ::

Mogoče mate prav. Jaz zase pa vem da sem prodal starega bencinarja in kupil malo manj starega dizla. Nabavno ceno avta sem že notri prinesel s tem ker porabim manj za dizel. Avto, če bo šlo tako naprej, bom imel še za 3 leta.
Okvara je bila ena. Redni servisi na ravni prejšnjega avta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: juroz ()

Machete ::

Jaz sem vzel dizla brez razloga. Sploh ne vem zakaj (*edino da sem bil s prejšnim zelo zadovoljen, poraba, neokvare, dovoljšna poskočnost itd..).
Preprosto sem navajen in mi je žal da nisem bencinarja (+ močnejšega) vzel.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Heavy ::

Kupiti dizla, zato da ga kasneje dražje prodaš... Ali pa tista 2 jurja več daš vezati in jih čez 10 let pobereš iz računa skupaj z obrestmi. Ista figa. To dokazuje, da tudi Hansi, Reneji in Charlsi kupujejo dizle, da privarčujejo tisti liter goriva ko gredo po bagete, klobase in čaj.


Kdor pa res dela dolge relacije pa bo še vedno kupoval dizle. Taki lahko razliko v ceni pokrijejo že po enem letu ali dveh uporabe.
#TeamFelix

Utk ::

Taki niti niso toliko sporni in nihče se ne bi niti vtikal v njih, če bi dizel ostal pri njih. Pravi problem so mali dizli v malih mestnih avtih, ki serjejo sranje po mestih. Dizel, ki dela 50-80,000 km na leto, ne dela tega po mestih, tak dizel, v večjem avtu, je tudi lahko dražji, z boljšimi filtri itd. Če hočeš "čisti" dizel v cliotu in polu za 12 jurjev, imaš pa problem, je pač treba goljufat.

Machete ::

Mimogrede, Avstrijci bodo začeli prodajati nek 'premium' dizel. Na začetku na AC križu. Bo pa 10c dražji.
https://www.zurnal24.si/avto/dizel-dies...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

ginekk ::

Saj dizel je zgolj anomalija Evrope. In to zadnjih 15-20 let, pred tem so prevladovali bencinarji in je bil dizel bolj za delovne stroje.

Povsod drugje po svetu, se dizel ni tako dobro prijel (malo je tudi posledica evropske davčne politike in avto lobijev).

mmcmmc ::

Naslov teme: o dizlu.

Opis: Nabijanje o "slovenceljih"

Ni to "vsi drugi so boljši samo Slovenci smo luzeri" malo izpeto?

m0LN4r ::

Cirka 150 konjski hatchback dizel potrosi v 5 letih/80.000km 4000eur goriva,
podoben turbobencinar na isti poti pa 7000eur. Razlika v nabavni 800eur.

Ta 2 jurja res nista veliko. Pokrijeta pa vsaj strosek za redne servise in dva kompleta gum in en komplet alu felg.

PS:
Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

Problem je, ker država subvencionira dizle z manjšo trošarino na dizelsko gorivo. Ko bosta trošarini enaki, bo cena dizla višja od cene bencina, ker je nabavna cena dizla višja.

m0LN4r je izjavil:

Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?


Mene pa bolj skrbi slabo izgorevanje v turbobencinarjih (enako kot v turbodizlih) in izpuščanje NOx zaradi tega.

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

m0LN4r je izjavil:

Cirka 150 konjski hatchback dizel potrosi v 5 letih/80.000km 4000eur goriva,
podoben turbobencinar na isti poti pa 7000eur. Razlika v nabavni 800eur.

Ta 2 jurja res nista veliko. Pokrijeta pa vsaj strosek za redne servise in dva kompleta gum in en komplet alu felg.

PS:
Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?


To si ti kar malo predpostavil da dizl porabi 4l, bencinar pa 6,7 ... bullshit. Razlika v porabi je kakih 20%
Also meni porabi 150KM dizl povprecno 7,5

TheBlueOne ::

Cirka 150 konjski hatchback dizel potrosi v 5 letih/80.000km 4000eur goriva,
podoben turbobencinar na isti poti pa 7000eur. Razlika v nabavni 800eur.


Tako pavsalno racunati stroske avta je brezpredmetno. Strosek avta se mora vedno racunati po kilometru, kjer se morajo upostevati vsi stroski.

Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?


Deli motorja, ki se ne menjajo pri servisih so praviloma konceprirani za 300.000km, kjer se uposteva daljsi servisni interval, kot je predpisan. Verjetno Bodo novi motorji drzali zelo dolgo, ce se jih bo vozilo previdno in manj dolgo kot stari, ce se jih bo "teralo".

m0LN4r ::

krucymucy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Cirka 150 konjski hatchback dizel potrosi v 5 letih/80.000km 4000eur goriva,
podoben turbobencinar na isti poti pa 7000eur. Razlika v nabavni 800eur.

Ta 2 jurja res nista veliko. Pokrijeta pa vsaj strosek za redne servise in dva kompleta gum in en komplet alu felg.

PS:
Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?


To si ti kar malo predpostavil da dizl porabi 4l, bencinar pa 6,7 ... bullshit. Razlika v porabi je kakih 20%
Also meni porabi 150KM dizl povprecno 7,5

Ja nevem, kakega dizla ti to vozis, verjetno kakega 2 tonskega karavana, jaz sem govoril o hatchbacku.
Sem vzel informacije kr od doma.
Mamin dizel trosi 4,5 - sestrin novejsi pa 4. Fotrov dizel pa 5,5 - star bencinar pa 6,5-7, moj novi turbobencinar pa 7,5...
Vem kolko tankamo za en in za drug avto.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Sparkxl ::

Turbo bencinarji so na trgu že skoraj 10 let. Ni slišat da bi jih bilo polno po odpadih, ker bi razpadali.
Drugače pa, kot je že nekdo omenil, dizli nisi bili problem, dokler so bili tam, kjer so smiselni - veliko km na avtocesti. Zdaj, ko pa je to že v vsakem polo mlinčku, ki naredi 5 km dnevno v mestu, pa je problem ja.

@m0LN4r, če se že greš neke primerjave, ne glej avtov od mami in atija, ampak spritmonitor, enak avto, približno enaka moč in tam primerjaj. Da ti malo pomagam, 2.0 tdi vs 1.4 tsi, oba 150km, tam okrog 1l je razlike.
TSI nižja nabavna cena, nižja cestnina, 30% nižji servisi, ni crkajočih delov kot na TDI (dpf, egr, šobe,...) Kak iz teh podatkov povprečen janez z 13000km letno potegne finančni plus ven iz TDIja, mi ni jasno. K temu še lahko prištejemo padec vrednosti ob prodaji čez nekaj let.

krneki0001 ::

Sparkxl je izjavil:

Turbo bencinarji so na trgu že skoraj 10 let.


Hmm, jaz sem imel R5 Turbo letnik 1987 in saab 2.3 turbo aero, tudi letnik 1987. Oba sta bila turbo bencinarja, pa je bilo to 30 let nazaj.

TheBlueOne ::

Ja nevem, kakega dizla ti to vozis, verjetno kakega 2 tonskega karavana, jaz sem govoril o hatchbacku.
Sem vzel informacije kr od doma.
Mamin dizel trosi 4,5 - sestrin novejsi pa 4. Fotrov dizel pa 5,5 - star bencinar pa 6,5-7, moj novi turbobencinar pa 7,5...
Vem kolko tankamo za en in za drug avto.


To ne pove nic, ker ne samo, da so razlicni stili voznje, so verjetno tudi razlicno koncepirani motorji s tehnologijami iz razlicnih casov. Ravno sklepanje pa taksnem kljucu je lahko najbolj zavajujoce.

Zgodovina sprememb…

krucymucy ::

m0LN4r je izjavil:

krucymucy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Cirka 150 konjski hatchback dizel potrosi v 5 letih/80.000km 4000eur goriva,
podoben turbobencinar na isti poti pa 7000eur. Razlika v nabavni 800eur.

Ta 2 jurja res nista veliko. Pokrijeta pa vsaj strosek za redne servise in dva kompleta gum in en komplet alu felg.

PS:
Mene bolj skrbi kako trdozivi so kaj novi turbobencinarji ? Bo zdrzal 10 let oz. v mojem primeru 200.000km ?


To si ti kar malo predpostavil da dizl porabi 4l, bencinar pa 6,7 ... bullshit. Razlika v porabi je kakih 20%
Also meni porabi 150KM dizl povprecno 7,5

Ja nevem, kakega dizla ti to vozis, verjetno kakega 2 tonskega karavana, jaz sem govoril o hatchbacku.
Sem vzel informacije kr od doma.
Mamin dizel trosi 4,5 - sestrin novejsi pa 4. Fotrov dizel pa 5,5 - star bencinar pa 6,5-7, moj novi turbobencinar pa 7,5...
Vem kolko tankamo za en in za drug avto.

Menjajta s sestro avto za kak mesec.

m0LN4r ::

ni crkajočih delov kot na TDI (dpf, egr, šobe,...)

Ja ce imas smolo se ti to lahko zgodi, ce pa nimas pa se ti v 10 letih ne zgodi niti eno. Lahko se ti pa na nasponanem bencinarju poci prstan na batu, pa imam takoj za jurja vecji strosek kot fotr.

Spritmonitor ? Izvoli isti stil voznje in iste relacije: https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...
Za ostala dva nimam podatkov, ker sem jih vozil premalo da bi se splacalo vodit evidenco.

Menjajta s sestro avto za kak mesec.

Sem in sem tankal 1x manj na dober mesec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

karafeka ::

Sparkxl je izjavil:

TSI nižja nabavna cena, nižja cestnina, 30% nižji servisi, ni crkajočih delov kot na TDI (dpf, egr, šobe,...)


A turbno bencinarji nimajo šob? Pa saj so vsi na direktni vbrizg (razen mazd). Tudi egr so letos dobili in morajo vsi novi imet. Pa tudi o nabavni ceni se da debatirati... Se mi zdi, da sta podobno zmogljiva TSI in TDI že tam tam.

Kljub vsemu pa se dizli pooočasi poslavljajo ja (vsaj iz osebnih vozil).

RedDrake ::

Machete je izjavil:

Jaz sem vzel dizla brez razloga. Sploh ne vem zakaj (*edino da sem bil s prejšnim zelo zadovoljen, poraba, neokvare, dovoljšna poskočnost itd..).
Preprosto sem navajen in mi je žal da nisem bencinarja (+ močnejšega) vzel.

Ja kupovati zetor bavario je malce neumno, res.
Če že, se gre v 3L+ kubaturo z dovolj konjenice in zadnjimi gumami širine 275+.
Potem veš zakaj ga imaš.
Da pa imaš kmečko mehanizacijo pod pokrovom pa na pokrovu Bavario je pa kar boleče za srce ...

springfield ::

m0LN4r je izjavil:


Spritmonitor ? Izvoli isti stil voznje in iste relacije: https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...

Ti se zavedas, da primerjas 110KM dizla in 192KM bencinarja? Zakaj te ne primerjas kar s 5.0 V8? Bo se bolj v prid dizla.

Webmojster ::

Samo v Sloveniji se še pogovarjajo o dizlaših. Preostali razviti svet bo prešaltal na elektriko.

fujtajksel ::

Sparkxl je izjavil:

Kot posledica dieselgate in vseh nadaljnih svinjarij, ki so se odkrile po njem, se zdaj kažejo posledice in trend za prihodnost: v razvitem delu evrope dizlov nočejo več. Spodaj so podatki za nemčijo, so pa zelo podobni tudi za UK, Francijo in podobne države. Na novo registrirana vozila predstavljajo še samo 20-30% dizli. Še leto dni nazaj je to bilo 50%. Glavni razlog je dejstvo, da ob prodaji čez nekaj let več ne bodo nič vredni, oz. bistveno manj kot zdaj. Cene rabljenih dizlov so v UK padle ponekod že za 20%. Torej ves smisel, zakaj se dizl kupuje (šparanaje), je tam že zdaj izgubljen.

In medtem na balkanu pridno dalje šparamo. Kupujemo dizle, da se na povprečno 3km dolglih poteh vozimo varčno in privarčujemo 1l proti bencinarju. Da tu že osnovna matematika pri nas ne funkcionira, namreč da v začetku več plačanih 2000€ nikoli ne dobimo nazaj, nima neke veze pri janezih. Ker mi smo šparaven narod, pa naj stane koliko hoče.

Preberite si spodnji članek in se zamislite, koliko je danes smiseln nakup dizla, glede na to da to z zamikom, tako kot vse ostalo, prihaja tudi k nam v zelo kratkem času.

http://www.autozeitung.de/wertverlust-d...


Kar se dogaja, je čisto pričakovana posledica odziva avtomaherjev na dieselgate. Ker kljub odkriti goljufiji nočejo popravit avtov za nazaj in niti še niso sposobni prodajat po deklariranih specifikacijah čistih dizlov danes. Pogoj da bi bili res čisti bi bil namreč da se emisije redno preverjajo na tehničnih. Če čistilna tehnologija ne zdrži življenjske dobe avta z razumnimi vzdrževalnimi stroški, pač ni sprejemljiva.
Itq so pogruntali, da se jim bolj splača zdej gnat elektriko in v par letih zajahat val gneva proti dizlu. Upam da jih bodo uspeli v zadnjih množičnih akcijah vsaj kej konkretno iztožit, sicer se bo izkazalo, da se goljufija splača. Zaskrbljujoče je zlasti to, da zakonodaje še vedno niso popravili tako, da bi tovrstne goljufije v bodoče resno kaznovali. Avtomaherski lobi je premočan in predobro zlizan s politiko.

Heavy ::

Sparkxl je izjavil:

Turbo bencinarji so na trgu že skoraj 10 let. Ni slišat da bi jih bilo polno po odpadih, ker bi razpadali.


Turboti so vsaj 70 let na trgu, ampak sprva so tega bili deležni motorji večjih kubikov.


Majhni mlinči verjamem, da lepo delajo na 3 cilindrih in 90 konjih. Ampak dajati take motorje v Focuse, Octavie in jih boostati na 125 do 140 konjev? Raje bi kupil starega dizla z 250k km prevoženimi kot pa starega 3 cilindraša z 175k km.


PS: dpf, egr se selijo tudi v bencinarje, tako da to ne bo dolgo izgovor. Pa itak če bi vsak dizel delal relacije, se ti filtri ne bi pacali.
#TeamFelix

m0LN4r ::

Potem pa recimo 250Nm navora ima 150konjski 1.4 TSI BlueGT - Poraba zelo solidna, ker med voznjo izklaplja cilindre (ne hvala).
Isto navora ima 105 konjski 1.4 Dizel.

Razlika v ceni? Ko sem zbiral ponudbe razlike ni bilo. Strosek razlike v gorivu pa je na 20.000 oz. enem letu dobrih 600eur.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Tdi-ji nimajo priblizno toliko tezav kot tsi-ji.

Veselo branje:

https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...

springfield ::

m0LN4r je izjavil:

Potem pa recimo 250Nm navora ima 150konjski 1.4 TSI BlueGT - Poraba zelo solidna, ker med voznjo izklaplja cilindre (ne hvala).
Isto navora ima 105 konjski 1.4 Dizel.

Razlika v ceni? Ko sem zbiral ponudbe razlike ni bilo. Strosek razlike v gorivu pa je na 20.000 oz. enem letu dobrih 600eur.

Znova primerjas 150KM s 105KM. Kaj ce bi primerjal 150KM s 150KM? Potem pa vec ni taka razlika. Aja, tocno, dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.

Aston_11 ::

springfield je izjavil:

dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.
Bereš misli?

TheBlueOne ::

Zanimivo, da ima gorivo lahko gorece privrzence. :) Kako to, da nikogar ne moti, kar pri dizlih moti mene in sicer da so spredaj tezki in imajo praviloma izrazito tendenco po podkrmiljenju, da imajo moc v zelo majhnem obsegu obratov, zaradi ceso so zame z navadnim menjalnikom smesni in pa da imajo zvok traktorja na sreroidih (Z izjemo 2,4JTD).

Kaj je resnicno za vecino pri avtu dovolj dober argument, ce je cena 2c manj po kilometru?

mailer ::

Samo v Sloveniji se še pogovarjajo o dizlaših. Preostali razviti svet bo prešaltal na elektriko.
Prešaltal bo na elektriko, ko bo omrezje polnilnic kolikor toliko razširjeno, ko bo 50% baterije napolnjene najkasneje v pol ure in bo cena za avto z polno baterijo in dometom vsaj 500km manj kot 20k€. Do takrat bo pa večina drgnila kar pač ima.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

M-XXXX ::

To je bilo že miljon debat.
Bencinar porabi cca 25% več goriva (5%+-) in to je dejstvo.
Bencin je draži (čeprav se razlike manjšajo), vendar je in je bil.
Tako da je primerljiv dizel s atrani goriva cca 30% (5%+-) cenejši.
Zdaj ko smo to obdelali pa lahko kaj novega zanimivega povemo?

IL_DIAVOLO ::

TheBlueOne je izjavil:

Zanimivo, da ima gorivo lahko gorece privrzence. :) Kako to, da nikogar ne moti, kar pri dizlih moti mene in sicer da so spredaj tezki in imajo praviloma izrazito tendenco po podkrmiljenju, da imajo moc v zelo majhnem obsegu obratov, zaradi ceso so zame z navadnim menjalnikom smesni in pa da imajo zvok traktorja na sreroidih (Z izjemo 2,4JTD).

Kaj je resnicno za vecino pri avtu dovolj dober argument, ce je cena 2c manj po kilometru?


Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D

Aston_11 ::

TheBlueOne je izjavil:

Kako to, da nikogar ne moti
Moti lastnike bencinarjev, zakaj točno, pa ne vem.

TheBlueOne je izjavil:

, kar pri dizlih moti mene in sicer da so spredaj tezki in imajo praviloma izrazito tendenco po podkrmiljenju
Jih vozim že enih 15 let in takih težav še nisem imel ali pa sem nanje navajen. Če to sploh drži.

TheBlueOne je izjavil:

imajo moc v zelo majhnem obsegu obratov
Kaj pa rabiš več? Proti bencinarju, ki je nima nobene, če ni turbo, če ga ne daš na obrate, so smešnica proti turbo dizlom.

TheBlueOne je izjavil:

zvok traktorja na sreroidih (Z izjemo 2,4JTD).
Kaj pa vem

TheBlueOne ::

Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D


Morda pri istik konjih ;) Kolikokrat pa imas sanso prehitevati v klanec pri 150km/h? :)Brutalno speljevanje pa je kratek uzitek, ker moras cez pol sekunde menjat brzino. :)

Aston_11 ::

TheBlueOne je izjavil:

cez pol sekunde menjat brzino. :)
Pol sekunde proti večnosti? Jao, otroški vrtec bo danes na obisku.

TheBlueOne ::

Pol sekunde proti večnosti? Jao, otroški vrtec bo danes na obisku.


Biti resen pri temi ali je boljsi bencin ali diesel je brezveze. Malo se hecat je pa fletno. :)

IL_DIAVOLO ::

TheBlueOne je izjavil:

Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D


Morda pri istik konjih ;) Kolikokrat pa imas sanso prehitevati v klanec pri 150km/h? :)Brutalno speljevanje pa je kratek uzitek, ker moras cez pol sekunde menjat brzino. :)


Na avtocesti je to standard.

TheBlueOne ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D


Morda pri istik konjih ;) Kolikokrat pa imas sanso prehitevati v klanec pri 150km/h? :)Brutalno speljevanje pa je kratek uzitek, ker moras cez pol sekunde menjat brzino. :)


Na avtocesti je to standard.


Na avtocesti je hitrost bolj kot ne konstantna, navor potrebujes pri pospesevanju. Skoraj vsak avto pa zmore kaj vec kot 150km/h, seveda v Nemciji. :)

Grey ::

Sparkxl je izjavil:

Turbo bencinarji so na trgu že skoraj 10 let. Ni slišat da bi jih bilo polno po odpadih, ker bi razpadali.
Drugače pa, kot je že nekdo omenil, dizli nisi bili problem, dokler so bili tam, kjer so smiselni - veliko km na avtocesti. Zdaj, ko pa je to že v vsakem polo mlinčku, ki naredi 5 km dnevno v mestu, pa je problem ja.

@m0LN4r, če se že greš neke primerjave, ne glej avtov od mami in atija, ampak spritmonitor, enak avto, približno enaka moč in tam primerjaj. Da ti malo pomagam, 2.0 tdi vs 1.4 tsi, oba 150km, tam okrog 1l je razlike.
TSI nižja nabavna cena, nižja cestnina, 30% nižji servisi, ni crkajočih delov kot na TDI (dpf, egr, šobe,...) Kak iz teh podatkov povprečen janez z 13000km letno potegne finančni plus ven iz TDIja, mi ni jasno. K temu še lahko prištejemo padec vrednosti ob prodaji čez nekaj let.

Turbo-bencinar ima ravno tako turbino, DPF (GPF se reče temu za bencin in mora imet, drugač svinja enako kot turbo-dizel) in EGR.

Tako, da če gledaš pravilno izveden turbo-bencinski motor ima vse te dele in enake stroške kot dizel. Zrak svinja pa tudi enako.

Samo neuki nasedajo temu, da so turbodizli neka pošast.

Namesto, da se drkajo okoli ICEjev naj raje postavijo zračne recirkulatorje, ki odstranjujejo smog in CO2 iz ozračja po mestih...še en stebriček več ob cestah al jebat ga, želimo čistejši zrak.

Aston_11 ::

TheBlueOne je izjavil:

navor potrebujes pri pospesevanju.
Se ne spomnim, da na AC kdaj ne bi pospeševal. Bencinarje sem velikokrat gledal v vzvratnem ogledalu, pa nimam močnega dizla (110), potem pa so, čez n-minut pridrveli mimo za vse solde - do prvega klanca, jasno. Vozil sem precej časa tudi 1.0 bencinarja.

RedDrake ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Brutalnost pri speljevanju, prehitevanju v klanec pri 150+ km/h, medtem ko mlincek na desni strani sopiha :D


Morda pri istik konjih ;) Kolikokrat pa imas sanso prehitevati v klanec pri 150km/h? :)Brutalno speljevanje pa je kratek uzitek, ker moras cez pol sekunde menjat brzino. :)


Na avtocesti je to standard.

Takim zetor počasnelam jaz malo poblendam, se jim nalepim za rit pri 160 v vrhniški klanec in potem, ko se kočno spokajo čez kak kilometer na desni pas, švignem mimo.
Je pa cca 450Nm navora od 2500 obratov naprej. Pa ni zetor ...

Trollanje je itak izven kontrole, že nekaj časa, noben ni več resen ...


Če sem malce resen.
Dizle znajo relativno kmalu prepovedati po kakšnih večjih mestih - takrat bo cena rabljenih strmoglavila in vsak prihranek na gorivu bo izničen - razen če vam uspe narediti 300kkm v treh letih ali kaj podobnega.
Tisti pa, ki zgoraj sanja, kako bodo čez 5 let standard samovozeči EV-ji, pa naj pomisli, kolikšen odstotek prebivalstva si jih bo lahko privioščil. Namig - precej manj kot 20% v zahodni evropi in cca 5-10% pri nas.

Grey je izjavil:


Turbo-bencinar ima ravno tako turbino, DPF (GPF se reče temu za bencin in mora imet, drugač svinja enako kot turbo-dizel) in EGR.

Tako, da če gledaš pravilno izveden turbo-bencinski motor ima vse te dele in enake stroške kot dizel. Zrak svinja pa tudi enako.

Moja dva turbo bencinarja nimata GPF, nimata EGR, in imata za velikosten razred nižje izpuste kot dizli _Z_ temi sredstvi.
Pa še dasta od sebe častitljivih 220KM in 300KM.
Je pa res, ker nimata direktnega vbrizga je poraba malce večja. Ampak, klinc, 20L mestne in 10L AC je minimalen strošek pri 10000km letno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

TheBlueOne ::

Aston_11 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

navor potrebujes pri pospesevanju.
Se ne spomnim, da na AC kdaj ne bi pospeševal. Bencinarje sem velikokrat gledal v vzvratnem ogledalu, pa nimam močnega dizla (110), potem pa so, čez n-minut pridrveli mimo za vse solde - do prvega klanca, jasno. Vozil sem precej časa tudi 1.0 bencinarja.


Ti bom Moral verjeti, ker sam se nikoli nisem gledal kaksna oznaka je na avtih ki jih prehitevam ali pa me prehitevajo. :) Moj bencinarcek definitivno zmore 200km/h+ na vsek odsekih slovenskih avtocest, ga pa nikoli nisem teral nad 180km/h, praviloma do 150km/h, da ne bo kdo rojil...

RedDrake ::

TheBlueOne je izjavil:


Ti bom Moral verjeti, ker sam se nikoli nisem gledal kaksna oznaka je na avtih ki jih prehitevam ali pa me prehitevajo. :) Moj bencinarcek definitivno zmore 200km/h+ na vsek odsekih slovenskih avtocest, ga pa nikoli nisem teral nad 180km/h, praviloma do 150km/h, da ne bo kdo rojil...

Zakaj bi kdo rojil. Pretvori v milje, pa si šel po omejtivi, b.p. :)
Joking aside, na vožnji v Berlin sem z Hyundai i30 1.6 karavanom, s petimi odraslimi + prtljago dosegel hitrost 203km/h (po GPS navigaciji!!!), kljub temu, da gre avto uradno samo 190 ... (pa ni bilo klanca - da ne bo kdo rojil)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

tomaz- ::

ko smo že ravno pri navoru:

Dosedaj sem imel C4 Picasso 2.0HDi 136KM robotiziran. navora 270Nm pri 2000 obratih, pospešek 12.1sec - teža 1640kg - poraba 6.8l

zdaj imam novi P3008 1.2 puretech bencin avtomatik 130KM , navora 230Nm pri 1750 obratih, pospešek 10.5sec - teža 1270kg - poraba 7.3l

Novi avto ima v nosu trivaljni mlinček, ne rabim razlagat, koliko časa sem porabil, da sem v glavi naredil preklop in odmislil vse floskule v zvezi s "centrifugami" v takih gajbah.. Ampak: avto se pelje suvereno, brez težav, relacije in stil vožnje so ENAKI kot s prejšnjim avtom, s tem, da dejansko ne občutim nobenega pomanjkanja navora, prej trdim, da je novi avto bolji "živec" kot je bil Picasso.. kakih hudih okvar na netu pa tudi ni najti za puretech motorje: Poleg tega, da je z naskokom bolj uglajen in tih..

Moram reči: sem precej okleval ampak zdaj mi nizti za hip ni žal, da sem preklopil na bencin.. Nisem pa bil frik na porabo niti prej, niti zdaj nisem.. Sem pa res začel razmišljat o bencinu zgolj zaradi gonje.. Pa mi res ni žal..
Letno naklepam okoli 25000km
Hočem samo povedat, da tisti, ki dizla tako vozi, da ima porabo 5litrov, bo imel ob enaki vožnji hudo podobno tudi s primerljivim modernim bencinarjem..razlike ne bo toliko, kot bi eni radi prikazali..

codeMonkey ::

Renault jih bo nehal proizvajati do leta 2020, če se prav spomnim. VW grupa tudi že stimulira prehod s subvencijami. To zadnje je meni še posebej zanimivo. Proizvajalec, ki proda ogromno dizlov, se je zelo dobro sporazumel z nemško vlado in stimulira nakup novih vozil. Pri PSA so karte odkrili (odkrito povedali da je razvoj postal predrag za njih), tukaj je pa to malo bolj spretno zavito.

Vseeno dvomim, da bo vrednost avta padla drastično čez noč in se bo v prehodnem obdobju dalo najti rešitev. Pred tremi leti mi nihče od preprodajalcev ni želel vzeti tri leta starega Forda Focusa 1.6, ker so baje edino dizle lahko prodali. Pri nakupu novega avta, dizla, pa so ga vzeli za relativno pošteno ceno. Zaradi koristi od prodaje novega seveda. To je recimo en način kako se znebiti avta. V primeru, da pa tudi to ne bo šlo, bo pa pač šel v Bosno, tako kot moj prvi avto, ki prav tako ni nikogar zanimal tukaj (18 let star kadett 1.6D).

Prav tako dvomim, da Slovenija zaostaja za Nemci v prehodu zaradi neke zaplankanosti in ne vem kaj se še da prebrati. Bolj verjeten razlog sem mi zdi to, da nimamo velikih mest. Tudi če LJ prepove dizla znotraj obvoznice, bo ta vseeno zanimiv za veliko ljudi.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Zakaj bi kdo rojil. Pretvori v milje, pa si šel po omejtivi, b.p. :)
Joking aside, na vožnji v Berlin sem z Hyundai i30 1.6 karavanom, s petimi odraslimi + prtljago dosegel hitrost 203km/h (po GPS navigaciji!!!), kljub temu, da gre avto uradno samo 190 ... (pa ni bilo klanca - da ne bo kdo rojil)


No s tabo ne bi sedel v avto. :)

m0LN4r ::

springfield je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Potem pa recimo 250Nm navora ima 150konjski 1.4 TSI BlueGT - Poraba zelo solidna, ker med voznjo izklaplja cilindre (ne hvala).
Isto navora ima 105 konjski 1.4 Dizel.

Razlika v ceni? Ko sem zbiral ponudbe razlike ni bilo. Strosek razlike v gorivu pa je na 20.000 oz. enem letu dobrih 600eur.

Znova primerjas 150KM s 105KM. Kaj ce bi primerjal 150KM s 150KM? Potem pa vec ni taka razlika. Aja, tocno, dizlasi vidite samo navor, ki ga nikoli ne rabite.

Kako ne? Navor rabis vedno, pri vsakem pospesevanju, vleki vecjega tovora in hribih.
Ravno zato sem pa pri nakupu tbencinarja gledal boljkone samo na navor, ker konjske moci ne povejo nic prakticnega o voznih lastnostih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

M-XXXX ::

Hočem samo povedat, da tisti, ki dizla tako vozi, da ima porabo 5litrov, bo imel ob enaki vožnji hudo podobno tudi s primerljivim modernim bencinarjem..razlike ne bo toliko, kot bi eni radi prikazali..

Kot sem že rekel cca 30% cenejši je dizel glede na podobne pogoje. Tko kot zadnjih par 10 let.
««
«
1 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143724 (33795) -valvoline-
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101861 (60743) Berserker
»

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
440143319 (42413) krneki0001
»

Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12026430 (22635) RedDrake
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186042 (151055) Spajky

Več podobnih tem