» »

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto)

1 2
3
4 5

Ghost7 ::

D3m je izjavil:

Iz katere doline si?

Šentflorjanske ;)

Stari89 ::

napaka

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stari89 ()

springfield ::

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.

D3m ::

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.


A ti imaš še Golf mk.1? :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

springfield ::

Ne, sem sluzbeno vozil prejsno generacijo Golf Variant 2.0TDI in se je prav streslo vse. Isto je bilo v A3 1.6TDI.

tomazic89 ::

springfield je izjavil:

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?

Odvisno kaj zelis voziti. Ko sem 2 leti nazaj kupoval avto, bi lahko za moj budget vzel novo astro, kakrsno opisujete, a sem raje vzel rabljen BMW touring serije 3 320d. Res da sem rabil vec kot pol leta, da se je prodajal tak, kateri je imel vso opremo, katero sem jaz zelel. Ampak pol leta se caka tudi nove avte, ce se zmisljujes pri opremi.
Cena novega vozila: 45k EUR.
Kupil sem 4 leta starega za ~15k (imel je 170kkm). Cez leto dni sem vlozil 2k (veriga, sklopka, vztrajnik, preventivna obnova turibne) in zelo verjetno bom imel mir, dlje kot ti z novo Astro. Trenutno imam > 250kkm - vozim in tanakm.
Avto je prepeljan z nemcije, ce bi mu stevec obrnil za 150k nebi nihce opazil. Ko sem v sloveniji gledal avte z 100k so bili proti mojemu 'prezveceni'.

Zakaj sem kupil rabljenega in ne novega?
- Nov je 45k. To mi je za avto prevec.
- do 20k mi je bil sprejemljiv budget in sem ga lahko skesiral. Verjamem tudi, da imam avto za naslednjih 10 let. (ce primerjam 15 let stare BMW-je in 10 let stare Ople... I would go with bimmer again - imam tudi trojko 1997 z 350kkm (bencin R6). Brez skrbi ga prtisnem tudi cez 200, 20 let starega opla pomojem nebi upal).
- Letno delam 35k km. Raje jih delam z BMW kot z Oplom. Maksimalno sem fural 1400km v kosu (4-je postanki za kavo in skret), na cilju sel se na pivo in naslednji dan normalno vstal in funkcioniral.

Pac vsak si kupi po njegovih zeljah, financnih zmoznostih in za kaj sploh rabi avto.
Dejstvo je da je BMW/Audi/MB drazji za vzdrzevanje kot Opel, ali pa Golf, sploh nima veze. Ampak vsak se odloci kaj zeli voziti in koliko je za to pripravljen placati.
Enako kot jaz nikoli nebi kupil iPhone X za 1400EUR, cez poletje pa sem pokuril za podoben znesek bencina z 20 let starim bemflom - za lust. Pac iPhone me ne zanima in mi ne narise nasmeha na obrazu ko ga primem v roke. Ko pa obrnem kljuc v 20 let starem bemflu z vrstnim sestvaljnikom, se mi pa cisto vsakic.
Tisti, kateri rabi avto od A do B za 10k na leto. Valda nabavis nov avto za 15k in mirna bosna naslednjih 10 let.
Ce si avtomobilski navdusenec (kot sem sam), bos verjetno gledal za cim drugim.

Priznam pa, da ce bi tistega starejsega bencinarja kupil prej. Bi za tistega drugega (daily-a) dal max 10k.

facepalm ::

Avtomobilski navdusenec ne kupuje dizla, kot edino vozilo. Razen v primeru, ce si bencinca ne more privosciti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

springfield ::

tomazic89 je izjavil:

kot ti z novo Astro.

Jaz nimam Astre.

facepalm ::

Eno vprasanje za GreamReaperja..
Kako to, da si se odlocil kupit ravno Astro napram konkurenci (focus st, megane gt..)?

tomazic89 ::

facepalm je izjavil:

Avtomobilski navdusenec ne kupuje dizla, kot edino vozilo. Razen v primeru, ce si bencinca ne more privosciti.

Ce nisi zasledil imam bencinca za joy ride in dizla za v sluzbo...

springfield je izjavil:

Jaz nimam Astre.

Saj ves kaj sem mislil.. vseeno mi je kaj kdo vozi.

Zgodovina sprememb…

Ghost7 ::

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.


Seveda! Sem že razložil zakaj.

Tudi pri 3 leta starem ne sme biti stroškov, razen rednih vzdrežavanj, pač kupiš avto srednjega razreda, kateri so delani za 300.000, če vanj potem vložiš 2 jurja pa do 400.000 in tudi več. Odvisno kako se je avto vzdrževalo v celotni dobi.
Delam okoli 30.000 na leto, avto kupim za 7 let, po 5 letih sem ga običajno že "sit", pri 300k (in 10 letih) gre od hiše. Zgubim na vrednosti v povprečju 800€ na leto.

Dizel prestavna ročica strese? :D Pri zjaganem in 300k že mogoče.

Si kdaj vozil "american muscle?", ko tam zalaufaš se cel avto strese. Potem zvok počasnih obratov? klok - klok - klok - sanjsko!
Pri dizlu ko zalaufam se avto nič ne strese, prav tako ne prestavna ročica. Ko stojim na semaforju avto ne vibrira (pri prejšnjem je). Ima poštimane nosilce motorja. Zvok? Fenomenalen. Navor? Pejva 160 na Vrhniški klanec :D Z dizlom za šalo ob 9 litrih trenutne porabe (pri atmosferskem bencinarju 25l in težko 160km/h). I.t.d.

Pač, če bom le lahko bom imel turbo dizla, četudi zamenjam službo in se bom vozil manj.
Jemlem ga kot prestiž, zaradi vožnje navora, zvoka i.t.d
Na avtocesti pri kruzanju pri 150km/h je tišji kot katerikoli bencinar.
Dražji servisi? Lahko, ampak odvrne z vožnjo.
Poraba? Četudi bi pil liter več (kot praviš), bi ga še vedno imel.

springfield ::

Ghost7 je izjavil:

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.


Seveda! Sem že razložil zakaj.

Tudi pri 3 leta starem ne sme biti stroškov, razen rednih vzdrežavanj, pač kupiš avto srednjega razreda, kateri so delani za 300.000, če vanj potem vložiš 2 jurja pa do 400.000 in tudi več. Odvisno kako se je avto vzdrževalo v celotni dobi.
Delam okoli 30.000 na leto, avto kupim za 7 let, po 5 letih sem ga običajno že "sit", pri 300k (in 10 letih) gre od hiše. Zgubim na vrednosti v povprečju 800€ na leto.

Dizel prestavna ročica strese? :D Pri zjaganem in 300k že mogoče.

Si kdaj vozil "american muscle?", ko tam zalaufaš se cel avto strese. Potem zvok počasnih obratov? klok - klok - klok - sanjsko!
Pri dizlu ko zalaufam se avto nič ne strese, prav tako ne prestavna ročica. Ko stojim na semaforju avto ne vibrira (pri prejšnjem je). Ima poštimane nosilce motorja. Zvok? Fenomenalen. Navor? Pejva 160 na Vrhniški klanec :D Z dizlom za šalo ob 9 litrih trenutne porabe (pri atmosferskem bencinarju 25l in težko 160km/h). I.t.d.

Pač, če bom le lahko bom imel turbo dizla, četudi zamenjam službo in se bom vozil manj.
Jemlem ga kot prestiž, zaradi vožnje navora, zvoka i.t.d
Na avtocesti pri kruzanju pri 150km/h je tišji kot katerikoli bencinar.
Dražji servisi? Lahko, ampak odvrne z vožnjo.
Poraba? Četudi bi pil liter več (kot praviš), bi ga še vedno imel.

Avto je imel manj kot 5k prevozenih, ko sem ga prvic vozil in je strslo.
Zvok pri dizlu fenomenalen? Ocitno se nisi vozil konkretenga bencinarja.
Motor je se kaj drugega kot navor, ki ga dizlasi ves cas ven mecete, ker drugega tak nimate. In ves kaj je fajn pri navoru? Da ga lahko uravnavas s prestavami. Koliko navora ima motor na testni mizi nic ne steje, steje samo navor, ki pride do koles.

Ghost7 ::

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.


Seveda! Sem že razložil zakaj.

Tudi pri 3 leta starem ne sme biti stroškov, razen rednih vzdrežavanj, pač kupiš avto srednjega razreda, kateri so delani za 300.000, če vanj potem vložiš 2 jurja pa do 400.000 in tudi več. Odvisno kako se je avto vzdrževalo v celotni dobi.
Delam okoli 30.000 na leto, avto kupim za 7 let, po 5 letih sem ga običajno že "sit", pri 300k (in 10 letih) gre od hiše. Zgubim na vrednosti v povprečju 800€ na leto.

Dizel prestavna ročica strese? :D Pri zjaganem in 300k že mogoče.

Si kdaj vozil "american muscle?", ko tam zalaufaš se cel avto strese. Potem zvok počasnih obratov? klok - klok - klok - sanjsko!
Pri dizlu ko zalaufam se avto nič ne strese, prav tako ne prestavna ročica. Ko stojim na semaforju avto ne vibrira (pri prejšnjem je). Ima poštimane nosilce motorja. Zvok? Fenomenalen. Navor? Pejva 160 na Vrhniški klanec :D Z dizlom za šalo ob 9 litrih trenutne porabe (pri atmosferskem bencinarju 25l in težko 160km/h). I.t.d.

Pač, če bom le lahko bom imel turbo dizla, četudi zamenjam službo in se bom vozil manj.
Jemlem ga kot prestiž, zaradi vožnje navora, zvoka i.t.d
Na avtocesti pri kruzanju pri 150km/h je tišji kot katerikoli bencinar.
Dražji servisi? Lahko, ampak odvrne z vožnjo.
Poraba? Četudi bi pil liter več (kot praviš), bi ga še vedno imel.

Avto je imel manj kot 5k prevozenih, ko sem ga prvic vozil in je strslo.
Zvok pri dizlu fenomenalen? Ocitno se nisi vozil konkretenga bencinarja.
Motor je se kaj drugega kot navor, ki ga dizlasi ves cas ven mecete, ker drugega tak nimate. In ves kaj je fajn pri navoru? Da ga lahko uravnavas s prestavami. Koliko navora ima motor na testni mizi nic ne steje, steje samo navor, ki pride do koles.


Eh, Đabe... Še enkrat preberi moj post. Btw: Ne vem kakšen navor imaš ti na mizi, ampak običajno ga motor prenaša na cesto preko koles... ... seveda preko menjalnika (s prestavami...)...

springfield ::

Ghost7 je izjavil:

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

springfield je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

Ne prejšnji ne trenutni ni ne bel ne črn. Oba sta (bil in je) 1.6. Cena rabljenega 3 leta z okrog 95kkm je ravno polovico cenejša od enakega novega. Četudi je bil slučajno službeni, bla-bla i.t.d, imam polovico denarja do novega za popravilo. In fact kupim lahko kar nov motor, za 4 jurje, če bi me tako hudo našponali pa sem še vedno v plusu. Res, da imaš lahko sr*nje.

Moraš nekaj vedet: Ko odpelješ avto iz salona 1 dan -10%.
Novi avto po 1 letu nova cena -35% in nato na preostanek vsako leto -10% (toliko ti naračuna Porsche Verovškova za rabljen avto) Zato 9 let star avto začne zelo malo zgubljati na vrednosti.

Glede bencinarjev? Mejte jih in uživajte z njimi, jaz uživam z dizli in ne me prepričevat kako smrdi, kadi i.t.d. Če je redno vzdrževan tako kot je treba, teh simptomov ni. Mimogrede, tudi bencinci niso brez vonja. Upam, da si bom lahko privoščil kdaj 3.0 V6 TDI še preden nas EU zaje*e z regulativami in se bom moral vozit s kinder jajčkom ala "leaf", kjer se gumbe bojiš uporbabljat, ker izgledajo tako izdelani iz najbolj cenene plastike.

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?
Al pa kupis avto za 10let in se ne obremenjujes koliko bo izgubil na vrednosti, prva 3 leta pa tako ni nekih stroskov z njim. In ce kupim avto za 10 let, res hocem, da ima, kar si zelim. Ne kar je trenutno v ponudbi.
Novi dizli res ne smrdijo. Ampak uzitek v voznji pa ni niti malo primerljiv. Takoj ko vzges dizla in se prestavna rocica strese, ves, da to ni to. Seveda pa bote ljudje vztrajali na dizlih za tisti liter nizjo porabo.


Seveda! Sem že razložil zakaj.

Tudi pri 3 leta starem ne sme biti stroškov, razen rednih vzdrežavanj, pač kupiš avto srednjega razreda, kateri so delani za 300.000, če vanj potem vložiš 2 jurja pa do 400.000 in tudi več. Odvisno kako se je avto vzdrževalo v celotni dobi.
Delam okoli 30.000 na leto, avto kupim za 7 let, po 5 letih sem ga običajno že "sit", pri 300k (in 10 letih) gre od hiše. Zgubim na vrednosti v povprečju 800EUR na leto.

Dizel prestavna ročica strese? :D Pri zjaganem in 300k že mogoče.

Si kdaj vozil "american muscle?", ko tam zalaufaš se cel avto strese. Potem zvok počasnih obratov? klok - klok - klok - sanjsko!
Pri dizlu ko zalaufam se avto nič ne strese, prav tako ne prestavna ročica. Ko stojim na semaforju avto ne vibrira (pri prejšnjem je). Ima poštimane nosilce motorja. Zvok? Fenomenalen. Navor? Pejva 160 na Vrhniški klanec :D Z dizlom za šalo ob 9 litrih trenutne porabe (pri atmosferskem bencinarju 25l in težko 160km/h). I.t.d.

Pač, če bom le lahko bom imel turbo dizla, četudi zamenjam službo in se bom vozil manj.
Jemlem ga kot prestiž, zaradi vožnje navora, zvoka i.t.d
Na avtocesti pri kruzanju pri 150km/h je tišji kot katerikoli bencinar.
Dražji servisi? Lahko, ampak odvrne z vožnjo.
Poraba? Četudi bi pil liter več (kot praviš), bi ga še vedno imel.

Avto je imel manj kot 5k prevozenih, ko sem ga prvic vozil in je strslo.
Zvok pri dizlu fenomenalen? Ocitno se nisi vozil konkretenga bencinarja.
Motor je se kaj drugega kot navor, ki ga dizlasi ves cas ven mecete, ker drugega tak nimate. In ves kaj je fajn pri navoru? Da ga lahko uravnavas s prestavami. Koliko navora ima motor na testni mizi nic ne steje, steje samo navor, ki pride do koles.


Eh, Đabe... Še enkrat preberi moj post. Btw: Ne vem kakšen navor imaš ti na mizi, ampak običajno ga motor prenaša na cesto preko koles... ... seveda preko menjalnika (s prestavami...)...

Podatki o navoru motorja so vedno direk iz motorja, ne preko menjalnika, ker tam variira. Da pa ne znas vozit bencinarja in menjas pri 3krpm pa nekak ni problem v avtu.
In zakaj primerjas atmosferskega bencinarja s turbo dizlom? Potem primerjajmo oboje s turbino, ne rabis dat dizlo ogromno prednost in se hvalit, kako potegne.
Pa s porabo ste tudi smesni, menimo se o avtih, ki novi pridejo 40k+, vi bi pa sparali pri gorivu. Kupite si dacio za 8k pa bote bistveno vec prisparali.

Zgodovina sprememb…

tomazic89 ::

Js se strinjam z obema... chillax dudz.. vsak naj si nabavi kar si zeli, ce rabi to opravicevati je falil portal =)
long story short: dizel smrdi, upam na tak napredek bencinskih motorjev v naslednjih letih, kot se je zgodil pri dizlih 10 let nazaj (vsekakor se ze kaze), pa naj ukinejo smrdljivce.

D3m ::

springfield je izjavil:

Ne, sem sluzbeno vozil prejsno generacijo Golf Variant 2.0TDI in se je prav streslo vse. Isto je bilo v A3 1.6TDI.


Če ne znaš voziti ni problem avto.
|HP EliteBook|R5 6650U|

koyotee ::

Fak je ta springfield tezak.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

bambam20 ::

D3m je izjavil:

springfield je izjavil:

Ne, sem sluzbeno vozil prejsno generacijo Golf Variant 2.0TDI in se je prav streslo vse. Isto je bilo v A3 1.6TDI.


Če ne znaš voziti ni problem avto.


Kaj ima tukaj vožja, če imata oba 4 cilidre in večina tresljaje na ročici menjalnika v prostem teku?

springfield ::

koyotee je izjavil:

Fak je ta springfield tezak.

Ker imam svoje mnenje?

sandmat ::

Ghost7 je izjavil:


Si kdaj vozil "american muscle?", ko tam zalaufaš se cel avto strese. Potem zvok počasnih obratov? klok - klok - klok - sanjsko!
Pri dizlu ko zalaufam se avto nič ne strese, prav tako ne prestavna ročica. Ko stojim na semaforju avto ne vibrira (pri prejšnjem je). Ima poštimane nosilce motorja. Zvok? Fenomenalen. Navor? Pejva 160 na Vrhniški klanec :D Z dizlom za šalo ob 9 litrih trenutne porabe (pri atmosferskem bencinarju 25l in težko 160km/h). I.t.d.

Pač, če bom le lahko bom imel turbo dizla, četudi zamenjam službo in se bom vozil manj.
Jemlem ga kot prestiž, zaradi vožnje navora, zvoka i.t.d
Na avtocesti pri kruzanju pri 150km/h je tišji kot katerikoli bencinar.
Dražji servisi? Lahko, ampak odvrne z vožnjo.
Poraba? Četudi bi pil liter več (kot praviš), bi ga še vedno imel.


izgleda si vozil samo 1.2 bencinarje. obstajajo tudi večji atmosferci.

IL_DIAVOLO ::

Navadni bencinar ni konkurencen turbo dizlu, se pa zadeva spreminja s turbo bencinarji, ki imajo navor na nivoju dizla.

springfield ::

Kaj pa je tvoje merilo za konkurencnost?

Machete ::

Čez 3.0 190kw dizla ga ni. Razen 240kw bencinar. Pa naj bo audi ali bmw. Ostalo ni omembe vredno. 8-)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

IL_DIAVOLO ::

springfield je izjavil:

Kaj pa je tvoje merilo za konkurencnost?


Turbina in navor.

tomazic89 ::

OMG...Kva ste ozkogledi...
Ja dizel z 200+hp, turbino in vsaj tono in pol je top za na AC in kruzanje. Za vikend pa ma da je NA bnecin, pa da se ne salta pod 6.5k RPM.
Primerjate jabolka in hruske. Vsak avto je (primarno) namenjen in najbolj optimalen za dolocen stil voznje (ali uporabe - kakor hocte).

Mors bit res idiot da imas 30km AC-ja na dan se furas z NA atmosfercem po njej in reces kolk je fajn.. ja je pa res fajn.. pr 160 z 4500 RPM.. ne ni fajn, sploh ce se peljes 50 ali vec km v eno smer.

Spet si pa idot, ce imas 1.6 TDI in reces kolk se je fajn ganjat cez jezersko z njim.

Utk ::

Dej te prosim, 30 km avtoceste na dan prepešačim, ne pa da rabim 200 konjskega dizla za to.

Balkanci itak rabimo za vsakih 10 km 100 konjev več. Madona. Jaz naredim 25,000 na leto, pa imam občutek, da se ne vozim prav veliko, komot bi tudi z nekim 75 konjskim cliotom na bencin to odpeljal. In je to menda vsaj 50% nad slovenskim povprečjem. Ne vem kaj zaboga rabi tolk folka dizel, mislim predvsem na tiste, ki sicer stalno jamrajo nad pomanjkanjem denarja, kar je tudi večina. No, sej ni čudno, če ne znajo računat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tomazic89 ::

Sej nism reku da ga rabis...

In ja se strinjam... pod 20k (mogoce se kaj vec) se dans vec ne splaca dizel. Ampak slovenci smo itak mahneni na dizle in jih imamo za v stacuno za po kruh.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Vsaj smrdijo ne kot bencinska 1.1 jajca. Pa resno govorim. Ker kozlam ko gre med tekom na svežem zraku mimo mene kak 5-20 let star francoz ali azijc.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

D3m ::

Bencin ne smrdi.

Ko delaš samomor mora biti bencin.

Pri dizlu boš pobegnil iz garaže.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Ne se hecat. Resno smrdijo za neprenest. Ko sem kadil nisem zaznal.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

D3m ::

Machete je izjavil:

Ne se hecat. Resno smrdijo za neprenest. Ko sem kadil nisem zaznal.


Vzrok.
|HP EliteBook|R5 6650U|

edi45 ::

tomazic89 je izjavil:

springfield je izjavil:

Dejansko kupujete avte stare 3 leta s 95kkm?

Odvisno kaj zelis voziti. Ko sem 2 leti nazaj kupoval avto, bi lahko za moj budget vzel novo astro, kakrsno opisujete, a sem raje vzel rabljen BMW touring serije 3 320d. Res da sem rabil vec kot pol leta, da se je prodajal tak, kateri je imel vso opremo, katero sem jaz zelel. Ampak pol leta se caka tudi nove avte, ce se zmisljujes pri opremi.
Cena novega vozila: 45k EUR.
Kupil sem 4 leta starega za ~15k (imel je 170kkm). Cez leto dni sem vlozil 2k (veriga, sklopka, vztrajnik, preventivna obnova turibne) in zelo verjetno bom imel mir, dlje kot ti z novo Astro. Trenutno imam > 250kkm - vozim in tanakm.
Avto je prepeljan z nemcije, ce bi mu stevec obrnil za 150k nebi nihce opazil. Ko sem v sloveniji gledal avte z 100k so bili proti mojemu 'prezveceni'.

Zakaj sem kupil rabljenega in ne novega?
- Nov je 45k. To mi je za avto prevec.
- do 20k mi je bil sprejemljiv budget in sem ga lahko skesiral. Verjamem tudi, da imam avto za naslednjih 10 let. (ce primerjam 15 let stare BMW-je in 10 let stare Ople... I would go with bimmer again - imam tudi trojko 1997 z 350kkm (bencin R6). Brez skrbi ga prtisnem tudi cez 200, 20 let starega opla pomojem nebi upal).
- Letno delam 35k km. Raje jih delam z BMW kot z Oplom. Maksimalno sem fural 1400km v kosu (4-je postanki za kavo in skret), na cilju sel se na pivo in naslednji dan normalno vstal in funkcioniral.

Pac vsak si kupi po njegovih zeljah, financnih zmoznostih in za kaj sploh rabi avto.
Dejstvo je da je BMW/Audi/MB drazji za vzdrzevanje kot Opel, ali pa Golf, sploh nima veze. Ampak vsak se odloci kaj zeli voziti in koliko je za to pripravljen placati.
Enako kot jaz nikoli nebi kupil iPhone X za 1400EUR, cez poletje pa sem pokuril za podoben znesek bencina z 20 let starim bemflom - za lust. Pac iPhone me ne zanima in mi ne narise nasmeha na obrazu ko ga primem v roke. Ko pa obrnem kljuc v 20 let starem bemflu z vrstnim sestvaljnikom, se mi pa cisto vsakic.
Tisti, kateri rabi avto od A do B za 10k na leto. Valda nabavis nov avto za 15k in mirna bosna naslednjih 10 let.
Ce si avtomobilski navdusenec (kot sem sam), bos verjetno gledal za cim drugim.

Priznam pa, da ce bi tistega starejsega bencinarja kupil prej. Bi za tistega drugega (daily-a) dal max 10k.


avtomobilski navdušenec z dizlom karavanom pa še to najnižja serija od bmwja? :O isto bi blo kot da bi imel a4 karavana ali pa passata in se imel za navdušenca lol pa zakaj bi sploh kupil avto z tolk prevoženimi če misliš ga met dalj časa? Sami dodatni nepotrebni stroški bodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: edi45 ()

Machete ::

To so res malo prehudi km. Takrat se avto proda na ne kupi, ker se problemi šele začnejo. Jaz sem kupil pri 25kkm za pol cene. Kar je pri 60kEUR kar lepa razlika.
*Če se ne motim pa je rekel da ima to za šiht, za joyride pa bencinca, ker je nice sweet spot. Po drugi strani pa bi naredil isto kot on če ni ful gnarja raje vzamem 20 let star strup od trojke kot neko novo astro. Ravno predvečrajšnjim sem pred enim barom občudoval e49 3er.. Kot iz salona. Notranjost in zunanjost brezčasna.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

IL_DIAVOLO ::

In 500k km.

Utk ::

Kater je pa e49? Ce mislis na e46 je zgledal zastarelo se ko so ga delali. Je pa res po tolkem casu lahko lep oldtimer, ceprav se zmeraj ni tolk star kot zgleda da je. Ce pogledamo recimo kaksno alfo iz tistega casa, je ta bmw za zjokat. Ali pa kaksnega francoza za ta denar, vel satis in podobno.

koyotee ::

Ma kaki bmw, dizajn v K****, ko pogledas razne x3, x5 te srat prime.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

tomazic89 ::

@Machete se strinjam, ampak sem naredil kompromis, zaradi opreme. Zato sem nato preventivno postimal rizicne sklope in upam da bo mir.
@edi45 preberi se enkrat moj post...

Ghost7 ::

@edi45: Zato, da si avtomobilski navdušenec se meri po tem, kakšen avto imaš (si ga lahko privoščiš)? Sepravi po tvoji logiki, ker me avtomobilizem in vse kar diši po "fosilnih gorivih" zanima, moram kupiti avto za 100kEUR se zapufati do grla, in tankati za 10EUR in jesti makarone z sončničnim oljem? Sorry.. To pa ne.

In, če pravi "tomazic89", da je avtomobilski navdušenec in ga avtomobilizem zanima, kdo si ti, da ga meriš po tem kaj vozi? Po kakšnem merilu določaš kdo je lahko avtomobilski navdušenec?

Glede na to, da vozi BMWja in je za ceno pripravljen sprejeti kompromis in ve, da pri prevoženih 200k bo potrebno še kaj vanj vložiti, se mi zdi veliko bolj navdušenec, kot tisti, ki kupi nov Clio takoj ko pride nov model in kupuje, vsakič, ko je nov model, novega.

btw: 5 let (verjetno tudi precej strejši prejšnji model) star BMW se vozi precej bolje kot nov Megan. Bencinar ali pa Dizel.

Je pa kompromis... Novo ali že napol izrabljeno in bo potrebno kdaj kaj zamenjat. Če si malo iznajdljiv... + servisiraš kjer hočeš, in te običajno (sploh redni) servis pride precej ceneje kot za Renaulta v garanciji.

Sam sem tiste vrste: kupim 3 leta starega pod 100kkm, ker se ga je nekdo naveličal za pol cene. Pa ne BMWja ali Renaulta (vsaj do sedaj ne).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost7 ()

bambam20 ::

Ghost7 je izjavil:



btw: 5 let (verjetno tudi precej strejši prejšnji model) star BMW se vozi precej bolje kot nov Megan. Bencinar ali pa Dizel.


Mislu si 17 let.

IL_DIAVOLO ::

Se povsem strinjam.

Tudi sam sem taksen, da se rad lotim kakega projekta in popravim sam ali dam popraviti mojstru. Vecina avtov ima zanic tako zvocno izolacijo kot avtoakustiko in tukaj se da z nekaj vlozka naredit nekaj, kar ne vidis niti v novejsih avtih. Zakaj? Ker vlozijo minimalno casa in denarja v take stvari.

Kasneje je lahko taksen avto tudi lep oldtimer :)

facepalm ::

Spet odvisno kasen primerek rabljenega avta dobis. Konkreten servis podvozja in motorja/menjalnika, pride hitro na 5k eur pri BMW. Dodaj se vsaj 10k eur nakupne cene za 15 let starega 6cyl BMWja. Pa gume za vsaj 500eur, pa upaj da so feltne ravne, pa obraba notranjosti, 500 malih malenkosti za porihtat itd...
Super kot 2. avto in sanjski projekt. Kot edini avto? Dam raje 20k eur za novega Megana z max opremo. Predvsem zaradi zanesljivosti in ker je VSE novo in CISTO. Voznja? Dovolj dobra da bi si ga predstavljal voziti 10 let.

Se pa strinjam, da se tudi stari BMWji lepo vozijo. Amapk takih je precej malo na nasih cestah, se manj pa v oglasih.

Edit: bi pa raje placal 20k eur za 15 let starega, popolnoma renoviranega in brezhibnega BMWja 6cyl, kot novega Megana:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

Dodaj se vsaj 10k eur nakupne cene za 15 let starega 6cyl BMWja.


Da ne bo kaj res. 5 jurjev, pa še to mora biti v res dobrem stanju.

tomazic89 ::

Ghost7 je izjavil:

@edi45: Zato, da si avtomobilski navdušenec se meri po tem, kakšen avto imaš (si ga lahko privoščiš)?



Avto/moto navdusenec sem bil ze, ko se niti izpita nisem imel. In tudi ko sem ga naredil in 5 let vozil Golf MK3 1.9 TDI.

@rupsi31 med 15 in 20 let je res 'sweet spot' kar se cene tice. Sam tezko lepega dobiti, da je dober za 'staranje'. Jaz sem letos nabavil Coupe-ja 1997 in jih je cezdalje manj na trgu. Vsak mesec (pozimi pa vsak teden) je en manj na cesti in en vec v kosih =). Jaz ga imam namen starati za 'oldtimerja'.

Utk ::

Zato, da si avtomobilski navdušenec se meri po tem, kakšen avto imaš (si ga lahko privoščiš)?


Ne, ne meri se pa niti po tem kolk starega bmwja imaš. Nov avto je nov avto, me prav zanima za vas navdušence ali ste sploh imeli kdaj nov avto, da trdite, da se stara kripa lepše vozi. Ker druga možnost je, da v resnici nimate nobenega občutka za vožnjo.

Sej jaz se tudi ne bi branil kakega oldtimerja, porscheja, mercedesa, bmwja, cabrio po možnosti, ampak da bi šel raje z njim čez Evropo kot z novo Astro pa vseeno dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

edi45 ::

Osebno rajši kupim nižji razred avta, vendar novi kot pa neko 15-20 let staro zjahano jajco od BMWja samo zato da je "BMW". Ker vem da se bom mnogo dlje časa vozil brez straha in brez stroškov, če pa kaj crkne slučajno je pa tak v garancji. Če si frajer si kupiš novega bmwja ne pa kako e39 za 1500-2000€ pa se frajerja pičiš potem. Sem že vozil marsikateri BMW e39 530i, e60 535D, f10 520d in X5 4.6is, saj avti se dobro peljejo samo vseeno ne morem rečti da so me tak hudo navdušli oz fascinirali da bi bil mnenja da izstopajo oz so boljši avti kot ostale znamke, pač avto kot avto, nič posebnega. Potem kakšen Mercedes S400l 2017 je pa že druga pesem, tam sem pa bil res očaran in fasciniran, nad samo kvaliteto in udobjem vožnje, nivo opreme itd..to pa lahko rečem da izstopa od ostalih znamk, ne pa BMW, sploh pa serije 3 in 5, ki niso nikoli bile nič posebnega in si plačal samo znamko.

IL_DIAVOLO ::

Raje rabljen nemec(pod 150k), kot pa nova francoska jajca.

Seveda bi z veseljem peljal novega nemca, ampak niso vredni tega denarja.

Zgodovina sprememb…

borisk ::

kdo pri zdravi pameti bi šou prodajat avto z manj kot 150kkm? če ima avto manj kot 150kkm in je naprodaj je možno samo par stvari, ali je zanič, ali ima zbite kilometre, ali pa si naletel na samoroga (nasvet:začni špilat eurojackpot). če ima avto več kot 3 leta in manj kot 150km je samo ena stvar, balkanska posla...

bambam20 ::

borisk je izjavil:

kdo pri zdravi pameti bi šou prodajat avto z manj kot 150kkm? če ima avto manj kot 150kkm in je naprodaj je možno samo par stvari, ali je zanič, ali ima zbite kilometre, ali pa si naletel na samoroga (nasvet:začni špilat eurojackpot). če ima avto več kot 3 leta in manj kot 150km je samo ena stvar, balkanska posla...



Kaj ti misliš, da povprečen slovenec naredi 150.000 km v 2 letih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

RedDrake ::

borisk je izjavil:

kdo pri zdravi pameti bi šou prodajat avto z manj kot 150kkm? če ima avto manj kot 150kkm in je naprodaj je možno samo par stvari, ali je zanič, ali ima zbite kilometre, ali pa si naletel na samoroga (nasvet:začni špilat eurojackpot). če ima avto več kot 3 leta in manj kot 150km je samo ena stvar, balkanska posla...

Zgleda da smo v familiji sami samorogi.
Jaz sem prodal 8 let star avto z 92kkm, fot'r 7 let starega dizla z 75kkm, mat' pa ma na svojem 7 let starem avtu trenutno 30kkm.
Aja pa pred par leti sem kupil 11 let star avto z 70kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

bambam20 ::

RedDrake je izjavil:


Zgleda da smo v familiji sami samorogi.
Jaz sem prodal 8 let star avto z 92kkm, fot'r 7 let starega dizla z 75kkm, mat' pa ma na svojem 7 let starem avtu trenutno 30kkm.
Aja pa pred par leti sem kupil 11 let star avto z 70kkm.



Nemogoče. Zagotovo ste prevrteli kilometre za 200.000. Malo sarkazma.
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624115018 (94333) gddr85
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446108588 (67470) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198361 (158523) BigWhale
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528502 (24304) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197234 (162247) Spajky

Več podobnih tem