Forum » Na cesti » Formula F1 2014
Formula F1 2014
Temo vidijo: vsi
Jst ::
Me zanima kako izgleda to pri avtu. (sem binga vprašal pa mi ni znal odgovoriti)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
PIPI: Da. Pri kakšnem V6 Turbo športnem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
TribesMan ::
Kombiniran BSFC pod 200g/kWh? To je pa kr mighty impressive... še dizlom ne bi bilo prav nerodno ob takih številkah :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TribesMan ()
galimim ::
Meni slike ne delajo. Lahko kdo objavi še 1x?
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
BT52 ::
Če koga zanimajo kako približno izgledajo power curve teh novih energetskih enot (? "power unit" kako sploh bi temu lahko rekel, kot strojnik v SLO nisem zasledil boljšega ali primernejšega izraza)...
Tak bežno če koga zanima; priporočam oglede Ted Kravitzov developmend corner s Petka in pa še kaki TRE z Scarbsom...
LP!
Zgleda, da je Host page nekaj zamučkal... Bom pogledal, kaj lahko storim.... Ps. Zelo me mika, da bi kupil tale izvod revije (čeprav se da na netu najti, tudi ampak z par mesečno zakasnitvijo). Mogoče bi potem lahko naredil par slik, če želite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Ktj ::
Mogoče kdo ve, koliko svobode imajo ekipe pri elektroniki? Ali je zaradi direktnega vbrizga mogoč TC po principu, da "piprejo" gorivo.
Glede max moči V8, ne pozabit da, ko so zamrznili motorje so imeli motorji limiter na 20k rmp.
Glede max moči V8, ne pozabit da, ko so zamrznili motorje so imeli motorji limiter na 20k rmp.
Blinder ::
20k rpm so videli, ko še ni bilo omejitve obratov. Potem so dali omejitev na 19k rpm in še potem na 18k rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
PrimozR ::
Če koga zanimajo kako približno izgledajo power curve teh novih energetskih enot (? "power unit" kako sploh bi temu lahko rekel, kot strojnik v SLO nisem zasledil boljšega ali primernejšega izraza)...
Tak bežno če koga zanima; priporočam oglede Ted Kravitzov developmend corner s Petka in pa še kaki TRE z Scarbsom...
LP!
Zgleda, da je Host page nekaj zamučkal... Bom pogledal, kaj lahko storim.... Ps. Zelo me mika, da bi kupil tale izvod revije (čeprav se da na netu najti, tudi ampak z par mesečno zakasnitvijo). Mogoče bi potem lahko naredil par slik, če želite.
Kje se da najti?
Mogoče kdo ve, koliko svobode imajo ekipe pri elektroniki? Ali je zaradi direktnega vbrizga mogoč TC po principu, da "piprejo" gorivo.
Glede max moči V8, ne pozabit da, ko so zamrznili motorje so imeli motorji limiter na 20k rmp.
18 krpm. Pa uporabljajo SECU, torej svobode pri elektroniki pravzaprav ni.
20k rpm so videli, ko še ni bilo omejitve obratov. Potem so dali omejitev na 19k rpm in še potem na 18k rpm.
Cosworth je (med dirko) videl 21k rpm. Nato so začeli z omejitvami.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Evo slike...
Da še enkrat omenim to je sprva objavil član "rscsr" na F1T, tukaj lahko tudi pogledate...
http://www.f1technical.net/forum/postin...
@Pipi Evo tukaj imaš dostop do Race Engine Technology - Issue 072
https://www.highpowermedia.com/p/1161/r...
Power Curves for the Cosworth CA (V8):
[url]http://postimg.org/image/cbdtef94j/[/ur...
Power Curves comparison of the V8 and V6 (forecast):
[url]http://postimg.org/image/55m2bz01f/[/ur...
relative fuel consumption of the V6:
[url]http://postimg.org/image/aiawq3nxv/[/ur...
Da še enkrat omenim to je sprva objavil član "rscsr" na F1T, tukaj lahko tudi pogledate...
http://www.f1technical.net/forum/postin...
@Pipi Evo tukaj imaš dostop do Race Engine Technology - Issue 072
https://www.highpowermedia.com/p/1161/r...
BT52 ::
Mogoče kdo ve, koliko svobode imajo ekipe pri elektroniki? Ali je zaradi direktnega vbrizga mogoč TC po principu, da "piprejo" gorivo.
Glede max moči V8, ne pozabit da, ko so zamrznili motorje so imeli motorji limiter na 20k rmp.
Že ostali so ti že nekaj odgovorili, toda bistva ravno ne. Odgovori: TC ne! Priprenje goriva z lahkoto DA! Namreč še vedno se bo motorni navor oz posledično moč določala izkljulčno na izbrano pedalno map ( glede na pomik stopalke za plin ni nujno da linearno!), katera poganja power unit in tudi engine map. Zdaj že od lani so naredili neki slabi 3% koridor, kjer še lahko pride do kake spremembice ampak v osnovi se to izključno ravna na dirkaev slog oz, občutek v nogi. Dandanes bo samo igranje z nastavitvami v katerem sektorju kroga bo posamezni pogonski sklop opravljal svoje delo.
Zdaj ali bo V6 v sredini apeksa v počasnem ovinku popolnoma izkljopljen ali delno (od 1, 2, 3, 4, pad do 5 ali celo 6 valjev) in bodo glavno delo pobiranja energije povsem prenesli na ERS-K in potem zradi priprave na pospeševanje v ERS-H je na ramah inženirjev da optimirajo poraba vs. lap time. (za primer recimo) Če to skombiniramo z zgornjimi Cosworthovimi številkami lahko vidimo, kje se da kaj prišpart in kak output boš dobil zato...
Že zdaj se po posnetkih opazi, da ekipe predvsem Ferrari in Mercedec testirajo občutno različne mape, kar še dodatno popertsi zadevo. Baje je Ferrari z nastavitvami ERS-K dosegel izjemno blag prehod v fazi prestavljanja (videoposnetki nekako to dokazujejo), kar bi lahko po besedah Garya Andersona bil dober znak. Na drugi strani pa je Mercedes testiral učinek pihanja "monkey seat-a" skratka gre za enak off throtle postopek, kot lani.
Aja lahko pa narediš nekakšen TC mapo v fazi ZAVIRANJA, ker imajo dirkači dovoljen brake by wire na zadnjih kolesih in bi se dalo z pametnim programiranjem predvidet slip kolesa. Ampak, da to lahko 100% potrdim bi mogel natančno prelet pravila, Zato bom v prihodnje to malo vzel pod uč...
Jebela cesta moja napaka pri linkih upam, da bo zdaj to delovalo drugače še bom doktoriral... :D Jao..
Power Curves for the Cosworth CA (V8):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Zdaj bi moglo delovat, kot kaže tale forum ne pusti pri miru samostojnih linkov...
Power Curves comparison of the V8 and V6 (forecast):
http://postimg.org/image/55m2bz01f/
relative fuel consumption of the V6:
Power Curves comparison of the V8 and V6 (forecast):
http://postimg.org/image/55m2bz01f/
relative fuel consumption of the V6:
PrimozR ::
@Pipi Evo tukaj imaš dostop do Race Engine Technology - Issue 072
https://www.highpowermedia.com/p/1161/r...
Kje kupit vem, a nisi govoril o free verziji? ;)
BT52 ::
Aja saj mi je bilo čudno! ;) Ja včasih najdeš na kaki spletni ali na torrentu, ko jo doda kateri dobrodušnež. So pa njihove revije, kar nedostopne (logično) za razliko od racecar engineeringa, katera FEB 2014 številka je že dostopna na spletu za free.
Če pa sem iskren in pravičen je pa res najbolje, da kar z nakupom podpreš njihovo kvalitetno delo in je stvar rešena... :)
Če pa sem iskren in pravičen je pa res najbolje, da kar z nakupom podpreš njihovo kvalitetno delo in je stvar rešena... :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Jst ::
Škoda, da je tako majhna slika. Se ne vidi detajlov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
Evo ga, prvi volan letos ki sem ga uspel videti. Na njem pa povsem novi dashboard lcd zaslon, kjer se letos dirkačem precej ogromno dogaja. Sutil se je dvakrat zašaltal v Jerezu (mislim da se je obakrat zavrtel oz. ustavil), je mal jamral nad vsemi fukcijam, ki jih ima dirkalnik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Super video. Kam je dal McLaren Delta čas.. :S
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Super Sonic ::
Z MSom je in bo tako, da bodo najprej delali postopke, nato pa povedali o morebitnih napredkih. Po domač povedan; vsi bodo izvedeli vse z zamikom, tudi vsi ostali ožji prijatelji v F1, ker žena noče tvegat z uhajanjem informacij. Torej MS je nekje dislocirana enota v bolnici in čisto lahko da je že povsem zbujen (ali pa kontra). Vsak napredek bo prišel ven z zamikom, da bodo vsi vpleteni že pripravljeni na to.
Kakor sem pa uspel nanjušit pred tedni pa v praksi to izgleda tako: odrežejo en del lobanje (zamenjal jo bo plastičen del) in del tkiva, ki je poškodvan potegnejo ven (mora zrast na novo). V detajle se ne bi spuščal ker jih niti ne želim vedeti, dejstvo je, da je poškodba brutalna in da bo pravi čudež če se vrne v vsaj približno takšni obliki kot je bil pred to nesrečo.
Kakor sem pa uspel nanjušit pred tedni pa v praksi to izgleda tako: odrežejo en del lobanje (zamenjal jo bo plastičen del) in del tkiva, ki je poškodvan potegnejo ven (mora zrast na novo). V detajle se ne bi spuščal ker jih niti ne želim vedeti, dejstvo je, da je poškodba brutalna in da bo pravi čudež če se vrne v vsaj približno takšni obliki kot je bil pred to nesrečo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
Tale volan je identičen lanskemu, vendar ima par opisov drugače. Bi bilo zanimivo če bi Lotus obdržal tak volan, glede nato, da so šli vsi na ekrane (ferrari, mb, mclaren, redbull, sauber, force india). Pri ostalih je lahko to že vprašanje denarja in se določene stvari enostavno izključijo, čeprav Marussia bi znala imeti letos lep volan (za razliko od prešnjih let).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
PrimozR ::
Super Sonic je izjavil:
Tale volan je identičen lanskemu, vendar ima par opisov drugače. Bi bilo zanimivo če bi Lotus obdržal tak volan, glede nato, da so šli vsi na ekrane (ferrari, mb, mclaren, redbull, sauber, force india). Pri ostalih je lahko to že vprašanje denarja in se določene stvari enostavno izključijo, čeprav Marussia bi znala imeti letos lep volan (za razliko od prešnjih let).
Denarja? SECU ima po novem interface za tale displej, ki ga prav tako dobavi McLaren. En OLED panelček je pa tudi skoraj đabe (če je nadomestni displej s touch senzorjem za iPhone 5C ~100 €).
TribesMan ::
Sej se ne gre za stroške LCDja, treba je plačat razvoj, predvsem pa čas, ki ga lahko koristneje uporabiš kje drugje... za LCDjčke bo čas tudi kasneje, če bo sila.
Sicer pa itak vsi vozniki pravijo da ni kake koristi od novega volana, preveč neuporabnih informacij.
Sicer pa itak vsi vozniki pravijo da ni kake koristi od novega volana, preveč neuporabnih informacij.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
@TribesMan Točno tako! Finančno šibke oziroma kadrovsko okrnjena moštva lahko, še posebej dandanes bolj učinkovito uporabijo elekro inženirja in programerja drugje (te nove enote so verjetno najzahtevnejši projekt v zgodovini F1).
Sicer se glede neuporabnih informacije ne strinjam. Neuporabne bodo samo toliko, koliko si jih boš sam zapletel. Namreč vsak voznik lahko prikazovalnik nastavi kako mu to srce poželi, pač naj za to plačo najame enega programerja. Dober primer je ALO volan, kjer je zelo princip zelo podoben lanskemu, s to razliko, da ima, pač več vrstic. Pravzaprav tale LCD jim omogoči boljšo personalizacijo (večje črke, jasna signalizacija itd.).
Res pa je tudi, da ga dirkači v vožnji redko uporabljajo. Za prestavljanje slišijo, glavne informacije o nastavitvah dobijo preko radia in je stari LCD dovolj dobro opravljal svojo nalogo. Skratka kak za koga. Sam pozdravljam tole mini posodobitev...
Sicer se glede neuporabnih informacije ne strinjam. Neuporabne bodo samo toliko, koliko si jih boš sam zapletel. Namreč vsak voznik lahko prikazovalnik nastavi kako mu to srce poželi, pač naj za to plačo najame enega programerja. Dober primer je ALO volan, kjer je zelo princip zelo podoben lanskemu, s to razliko, da ima, pač več vrstic. Pravzaprav tale LCD jim omogoči boljšo personalizacijo (večje črke, jasna signalizacija itd.).
Res pa je tudi, da ga dirkači v vožnji redko uporabljajo. Za prestavljanje slišijo, glavne informacije o nastavitvah dobijo preko radia in je stari LCD dovolj dobro opravljal svojo nalogo. Skratka kak za koga. Sam pozdravljam tole mini posodobitev...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Jst ::
Tale velik display + lotus reklama, v kateri so na koncu našteti sponzorji - Microsoft in Symantec, je znak, da bomo videli kakšen Blue Screen Of Death.
---
MS je bil znan to temu, da je na volanu hotel čimveč stikal in gumbov (in informacij). Čeprav spomin na sezono proti koncu devetdesetih, Hakkinen vs MS, pri meni bledi, se spomnim, da je imel MSjev volan precej več stikal in gumbov, od drugih. Se spomnim nekega članka, da je Mika Salo, ki je zamenjal poškodovanega Šumija, imel neke probleme na nekaj dirkah, povezane ravno z ogromno količino stikal in gumbov, ki jih je uporabljal Šumi. Something like that...
---
MS je bil znan to temu, da je na volanu hotel čimveč stikal in gumbov (in informacij). Čeprav spomin na sezono proti koncu devetdesetih, Hakkinen vs MS, pri meni bledi, se spomnim, da je imel MSjev volan precej več stikal in gumbov, od drugih. Se spomnim nekega članka, da je Mika Salo, ki je zamenjal poškodovanega Šumija, imel neke probleme na nekaj dirkah, povezane ravno z ogromno količino stikal in gumbov, ki jih je uporabljal Šumi. Something like that...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
Um... Displej je treba priklopiti v SECU pa narediti plac zanj na volanu. Ne vem kaj si vi predstavljate da je treba narediti, da pobere toliko časa.
BTW, BBC je dobil McNisha med komentatorje.
BTW, BBC je dobil McNisha med komentatorje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
TribesMan ::
PIPI treba je probat, da veš, kolk časa lahko ena taka, na prvi pogled popolnoma banalna, stvar pobere.
Če se ti zdi enostavno, ponavadi pomeni samo to, da preslabo poznaš problematiko.
Če se ti zdi enostavno, ponavadi pomeni samo to, da preslabo poznaš problematiko.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Jah ne vem, zadevo se je prodajalo kot zaključeno celoto... Če že itak izdelujejo svoje volane, zakaj bi jim tole pobralo kaj znatno več časa? Ravno zaradi tega dela zaključene celote. Če bi sami hekali skup, valda, bi jim pobralo kup (nepotrebnih) resourcev. Tako pa... ?
ABX ::
En problem na katerega lahko pomislim da jih ni bilo prej je sončna svetloba. Tej ekrani niso ravno najboljši ko sonce sije direktno v njih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
BT52 ::
En problem na katerega lahko pomislim da jih ni bilo prej je sončna svetloba. Tej ekrani niso ravno najboljši ko sonce sije direktno v njih.
Mclaren piše v svojem pdf- u opisa izdelka, da baje je vidljivost v dnevni svetlobi odlična. Tako, da so verjetno uporabili kaki trik pri odsevnosti in absorbciji svetlobe... Več o tej tehnologiji pa ne vem.
Če me spomin ne vara, naj bi že Nokia na svojih prvih Lumniah poizkušala upeljat neakšen trik kako se znebiti slabe vidljivosti ob močni svetlobi. Zdaj kaj točno pa so počeli pa se ne spomnim (mogel bi pobrskat po spletu)...
Super Sonic ::
Denarja?
Mnja, že na starem volanu je bilo do 80 kombinacij ko si šel lahko v različne menije, s tem displajem jih je pomoje 3x več. V glavnem, ne gre za zaslon kot sam po sebi, gre za nujo, da se to sploh gor inštalira. Se pravi rabiš povsem novo serijo izdelovanja volana, programiranja, učenja in zmožnosti uporabe potem na stezi.
Zdej strošek niso ravno miljoni, gre pa za več 100 tisočakov zagotovo. Težko je ocenit, ker gre za individualno (o)ceno in delo, ampak en volan je stroškovno nekje na 10 jurjev EUR in slabša moštva so šparala predvsem na takšnih stvareh (če so lahko).
Glede Šumija; on je preferiral, da se vse kar so imeli razmetano po kokpitu zmeče na volan. Najprej jih je valda kap, potem so pa vsi skupaj ugotovili, da na to lahko povežejo še ostale parametre ki so jih takrat rabil in razvil se je, kar se je. Se pravi je lahko Šumi nek "oče" te ideje.
Po drugi strani se pa, enako njegova ideja, ni prijela grafika v čeladi. Zaenkrat.
En problem na katerega lahko pomislim da jih ni bilo prej je sončna svetloba.
Pomoje pa je stvar v tem, da so bili dirkači na skrajni meji tega, koliko potez je treba vlečt med vožnjo po stezi. Alonso in Raikonen sta fajn pizdila po Jerezu, da je to tumač kar se gredo, ker zdej se bo mogel dirkač med vožnjo po sistemu šetat. Tega prej niso hotli, ampak sedaj zaradi turbo in ERS sistema ni več druge.
Recimo razliko v nadležnosti fajn vidiš v fotografiji. Dober aparat ima vse potrebno na dosegu roke in lahko vse tri parametre ki določajo sliko; šum, blendo in čas rihtaš od zunaj z enim premikom. Slab aparat ima vse to v faking meniju in predno ti programsko pošetaš gor in dol po meniju, je že davno vse mimo. Tko da jaz si to tko plastično razlagam, da je dirkač moral imeti vse na gumbih, zdej bo moral pa kdaj tudi v meni, pa potem na prej med nekaj 10 kombinacij poiskat tisto, kar mu bodo rekli. Poleg tega je pa sedaj sama baterija v krogu tako pomembna, da rabi bolj obsežno grafiko.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Jst ::
Predlani, ko sem gledal eno dirko na BBCju, je nekaj časa kazalo Vettla iz cockpita in sem bil pozoren na dirkačeve roke in volan. Bil sem prav presenečen, kolikokrat je Vettel pritiskal razne knofe v enem krogu. Nisem štel, ampak pred vsakim zaviranjem ter na ravnini je nekaj prestavil ali pritisnil.
Sedaj pa, ko je performans tako zelo odvisen od energijskih enot (kako čuden izraz), predvidevam, da bo nastavitev OGROMNO in da bodo morali dirkači za optimalen izkoristek/hitrost/varčevanje preklapljati kot nori. Zato me ne bi presenetilo, če bi izvedeli, da se je porabilo ogromno denarja za razvoj volana.
Sedaj pa, ko je performans tako zelo odvisen od energijskih enot (kako čuden izraz), predvidevam, da bo nastavitev OGROMNO in da bodo morali dirkači za optimalen izkoristek/hitrost/varčevanje preklapljati kot nori. Zato me ne bi presenetilo, če bi izvedeli, da se je porabilo ogromno denarja za razvoj volana.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
@Billy Ne beri teh SLO jajc... Tukaj kontradiktorna izjava bolnišnice...
http://sports.ndtv.com/formula-1/news/2...
Skratka dokler se ne bo bolnica javno oglasila verjetno z kar precejšnjim zamikom in tedaj ko bo družina odobrila objavo bomo vedeli zagotovo kako je stanje. Prej pa vsa natolcevanja padajo v vodo...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lotus je pokuril letošnji bonus 2eh testiranj za promocijske namene tj. 2 krat po 100 km/dan.
Day 1: Naj bi odvozili samo en inštalacijski krog po poročanjih Jamesa Allena.
Day 2: Odvozili naj bi celodnevno kvoto 20ih predvsem inštalacijskih krogov tj. približno malo pod 100 km. (James Allen naj bi to ravno tako preko nekega voluharja/očividca spet potrdil)
Renault je baje zadovoljen z prvimi popravka in da se baje niso pojavljale enake težave. Vendar še vedno naj bi bil tempo 15 od najboljšega dosežka Mercedesovih ali tudi Ferrarijeve mašine.
PS. pa škoda, da je Lotus z Renaultom spodil z dirkališča fotografe in smo mi ostali prikrajšani za par slik... Škoda... :(
http://sports.ndtv.com/formula-1/news/2...
Skratka dokler se ne bo bolnica javno oglasila verjetno z kar precejšnjim zamikom in tedaj ko bo družina odobrila objavo bomo vedeli zagotovo kako je stanje. Prej pa vsa natolcevanja padajo v vodo...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lotus je pokuril letošnji bonus 2eh testiranj za promocijske namene tj. 2 krat po 100 km/dan.
Day 1: Naj bi odvozili samo en inštalacijski krog po poročanjih Jamesa Allena.
Day 2: Odvozili naj bi celodnevno kvoto 20ih predvsem inštalacijskih krogov tj. približno malo pod 100 km. (James Allen naj bi to ravno tako preko nekega voluharja/očividca spet potrdil)
Renault je baje zadovoljen z prvimi popravka in da se baje niso pojavljale enake težave. Vendar še vedno naj bi bil tempo 15 od najboljšega dosežka Mercedesovih ali tudi Ferrarijeve mašine.
PS. pa škoda, da je Lotus z Renaultom spodil z dirkališča fotografe in smo mi ostali prikrajšani za par slik... Škoda... :(
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Super Sonic ::
Te dvojne pike so tko... nekak tudi logična stvar.
Večina športov ima končnico. Se pravi 3/4 leta hodiš nekam gledat, kjer se vsi borijo za končnico, potem pa finale. Takšne dvojne točke bi lahko vzel točno v tak kontekst, kar bi lahko spremenilo pristop ekip do prvenstva. Prvih nekaj dirk bi tako lahko postalo povsem nepomembnih iz stališča rezultata svetovnega prvaka. F1 ima to strukturno prednost, da poleg tega, da večina gledalcev komaj čaka začetek, še vsaka dirka zase nosi svojo nagrado. Gledalcev bi tako v Avstraliji še vedno bilo toliko kot jih je bilo vedno, kljub temu, da bi njihova dirka v samo prvenstvo prinesla manj relevatnih točk za naslov prvaka. Pomislit velja tudi kaj to pomeni za stališče financ, ko poveš vsem sodelujočim, npr, da bodo zadnje 4 dirke vredne več, tako za vsa moštva, kot posledično za gledalce.
Skratka, kakor se neumno in debilno sliši, zadeva ni tako mimo, če jo gledaš iz določenega stališča. Zdej, ali bodo te pike ukradle prvenstvo na koncu ali ne, težko kdorkoli reče. Načeloma je enako za vse, je pa dejstvo, da so ekipe, ki imajo več denarja za razvoj, avtomatično še v boljšem položaju, kot sicer. Ampak dvomim da to koga moti.
Iz stališča samega športa pa v resnici nima veze. Imeli smo že kar nekaj točkovnih sistemov, bilo je že mnogo, mnogo sporni dirk, spornih momentov, spornih odločitev... (koliko ljudi je že reklo, da F1 nikoli več ne bo gledalo, bla, bla.. pa so vedno nazaj prišli) Torej... se bomo že navadili še na to.
Za Renault zaenkrat stvari tečejo zelo slabo, ampak recimo ravno tak sistem točkovanja lahko na koncu nevede pomaga kakšnemu RedBullu, ki bo očitno prišel v Avstralijo precej slabše pripravljen kot prejšnja leta. Newey mora praktično podret zadek novega Red Bulla in to v fazi, kjer ostala moštva trenutno so, ni ravno velik plus.
Večina športov ima končnico. Se pravi 3/4 leta hodiš nekam gledat, kjer se vsi borijo za končnico, potem pa finale. Takšne dvojne točke bi lahko vzel točno v tak kontekst, kar bi lahko spremenilo pristop ekip do prvenstva. Prvih nekaj dirk bi tako lahko postalo povsem nepomembnih iz stališča rezultata svetovnega prvaka. F1 ima to strukturno prednost, da poleg tega, da večina gledalcev komaj čaka začetek, še vsaka dirka zase nosi svojo nagrado. Gledalcev bi tako v Avstraliji še vedno bilo toliko kot jih je bilo vedno, kljub temu, da bi njihova dirka v samo prvenstvo prinesla manj relevatnih točk za naslov prvaka. Pomislit velja tudi kaj to pomeni za stališče financ, ko poveš vsem sodelujočim, npr, da bodo zadnje 4 dirke vredne več, tako za vsa moštva, kot posledično za gledalce.
Skratka, kakor se neumno in debilno sliši, zadeva ni tako mimo, če jo gledaš iz določenega stališča. Zdej, ali bodo te pike ukradle prvenstvo na koncu ali ne, težko kdorkoli reče. Načeloma je enako za vse, je pa dejstvo, da so ekipe, ki imajo več denarja za razvoj, avtomatično še v boljšem položaju, kot sicer. Ampak dvomim da to koga moti.
Iz stališča samega športa pa v resnici nima veze. Imeli smo že kar nekaj točkovnih sistemov, bilo je že mnogo, mnogo sporni dirk, spornih momentov, spornih odločitev... (koliko ljudi je že reklo, da F1 nikoli več ne bo gledalo, bla, bla.. pa so vedno nazaj prišli) Torej... se bomo že navadili še na to.
Za Renault zaenkrat stvari tečejo zelo slabo, ampak recimo ravno tak sistem točkovanja lahko na koncu nevede pomaga kakšnemu RedBullu, ki bo očitno prišel v Avstralijo precej slabše pripravljen kot prejšnja leta. Newey mora praktično podret zadek novega Red Bulla in to v fazi, kjer ostala moštva trenutno so, ni ravno velik plus.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
driver_x ::
Hm?
http://www.zurnal24.si/schumacher-se-ne...
Ko bo karkoli uradno znanega, se bodo o tem razpisali vsi mediji.
Alexius Heristalski ::
Kot sem že rekel. Ali BBC ali nič.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Jst ::
McLarnov display:
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
PrimozR ::
Porušitveni test karbonske MTB gonilke (os je seveda jeklena):
Os namenoma popusti prej. Pa še ena primerjava iz sveta biciklov: http://www.pinkbike.com/news/santa-cruz...
Os namenoma popusti prej. Pa še ena primerjava iz sveta biciklov: http://www.pinkbike.com/news/santa-cruz...
AvtoR ::
Ma zvok ni nič posebnega, podoben kot sredi 80ih let v turbo eri. Turbina se kar lepo sliši kar je meni osebno plus.
Kakih 20let nazaj je bil V8 prava bolečina za ušesa, V12 in V10 pa balzam za ušesa (samo moje mnenje).
Kar se zvoka tiče ga ni čez V12! Tudi V10 je imel nor zvok. V8 je lepo zvenel šele zadnjih 10-15let, ko so obrate zviševali od cca dobrih 12000 pa vse do 20000, kar je bilo zadnja leta spet slišati noro dobro.
Jaz osebno bom pogrešal ta zvok!
Kakih 20let nazaj je bil V8 prava bolečina za ušesa, V12 in V10 pa balzam za ušesa (samo moje mnenje).
Kar se zvoka tiče ga ni čez V12! Tudi V10 je imel nor zvok. V8 je lepo zvenel šele zadnjih 10-15let, ko so obrate zviševali od cca dobrih 12000 pa vse do 20000, kar je bilo zadnja leta spet slišati noro dobro.
Jaz osebno bom pogrešal ta zvok!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 380410 (236005) | BT52 |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244675 (150501) | Alexius Heristalski |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 284280 (179748) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135943 (94692) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184499 (147744) | WarpedGone |