» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
3 / 38
»»

Super Sonic ::

60% je v pravilniku:
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...
22.9 With the exception of the full scale testing permitted in 22.4(c)(iii) above, no wind tunnel testing may be carried out using a scale model which is greater than 60% of full size.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Sprednje krilce in pa odprtina na sidepodih zgledajo kar dodelani na tem Lotusu, pravzaprav kar celi sidepodi, če upoštevamo še nov izpuh. Že vidim Ferrarija in jihovo prednje krilce, ki bo proti temu izgledalo, kot da je iz sedemdesetih. :)

Super Sonic ::

S temle bolj težko kej več naredijo:



Sej so šli letos v Koln k Toyoti.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

No, nazadnje ko sem videl res dodelano prednje krilce je bilo leta 2009 na Brawnu, meni bi bilo lepo videt če bi Lotus začel letošnjo sezono v zelo dobri formi.

PrimozR ::

JC Denton je izjavil:

Sprednje krilce in pa odprtina na sidepodih zgledajo kar dodelani na tem Lotusu, pravzaprav kar celi sidepodi, če upoštevamo še nov izpuh. Že vidim Ferrarija in jihovo prednje krilce, ki bo proti temu izgledalo, kot da je iz sedemdesetih. :)

Na launch avtu je popolnoma brezveze ocenjevati karkoli, kar ni konstrukcijsko pomembno, npr. velikost ohišja menjalnika, glavni stožec nosu, karkoli, kar je vdelano v mnokok (odprtine okrog intakea za dihanje motorja, nosilci in podobne zadeve). Vse ostalo je enostavno spremeniti, obenem pa ekipe vse to skrivajo do prve dirke, da prihranijo čim večjo prednost, če jo imajo.

EDIT: okej, sidepodi načeloma neko obliko morajo imeti, ker imaš v njih skrito crash strukturo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

black ice ::

Super Sonic je izjavil:

60% je v pravilniku:
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...
22.9 With the exception of the full scale testing permitted in 22.4(c)(iii) above, no wind tunnel testing may be carried out using a scale model which is greater than 60% of full size.

Zakaj pa je to dobro? Se bojijo prevelike natančnosti podatkov?

JC Denton ::

Uradno mislim da so razlog stroški, ker naj si manjše ekipe ne bi mogle privoščiti vetrovnika (izgradnje, najema). Zadeva je omejena tudi časovno (ure na teden), če se ne motim.

Super Sonic ::

Zakaj pa je to dobro? Se bojijo prevelike natančnosti podatkov?

Je povedal Denton - zaradi stroškov. Večji ko bi bil model, bolj brutalne razlike med moštvi bi se delale, glede nato, da je vse zamrznjen. 2014 daje mal upanja, čeprav, npr. RB ima to prednost, da skensla Renault če bo motor slab in pokliče v MB ali Ferrari.

Tako je, zadeva je omejena tudi časovno, enako velja za CFD, v temi F1 2012 (proti koncu teme nekje) je nekdo iz programerskega vidika razložil kako se zadeve lahko še malo obrne v svoj prid, ko je CPU moč omejena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Tip iz Slo HPC firme.

FIA omejuje FLOPSe, torej koliko operacij naredi procesor v sekundi - teoretično. Vendar so pa operacije zelo različne. Najbolj preprosta analogija je med CPU in GPU. Vsak ima svoje prednosti in slabosti. AMD je pa za Ferrari(?) naredil procesorje za v farmo, ki čeprav imajo manj FLOPSov, program dela hitreje, ker imajo več enot, katere CFD program največ uporablja. Zanimivo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

pegasus je bil to.

SebaR ::

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Boobiz ::

Kak je mel pa mclaren danes dobro predstavitev, res, kapo dol 8-)
I'm drunk, what's your excuse?

black ice ::

This video is private. Super, naj samo tako ostane.

Super Sonic ::

Ja nič, tale McLaren - ogromno presnečenje. Dvignil so avto na maksimalno višino (spredaj je okoli 7cm višji od lanskega), kar pomeni da so opustili svoj koncept nižjega dirkalnika. Povsem novo je sprednje vzmetenje, ki je imenovano pull-rod in je kopija iz Ferrarija F2012. To naj bi bilo zaradi pretoka zraka, saj se pull-rod usmeritev obes sklada s pretokom zraka prednjega krilca. Zadnji del dirkalnika pa je nekako precej kopiran RB - ali drugače, McLaren gre, po vseh teh letih svojega koncepta, po podtlak in maha z belo zastavico RedBullu.



(optimiziran je tudi srednji del dirkalnika, ki je prilagojen coanda izpuhu)

So pa, za razliko od Lotusa, namestili ti. pokrov in se nos lepo zapelje od začetka do konca, brez "štenge". Najbrž je drugače če delaš koncept iz nule, ampak vseeno ta pokrov nekaj tehta.

Paddy Lowe ostala v McLarnu še eno leto, za naprej se pa ne ve.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

McLaren je tudi potrdil, da se je MP4/28 aerodinamično oblikoval v isti tovarni kot Ferrari F138 (to je tisti, ki bo pokazan jutri). V aero oddelku Toyote v Kolnu. Potrdili so tudi, da nimajo dvojnega pasivnega DRS sistema (ki ga bo imel Lotus), da pa raziskujejo to v simulacijah (ups).

Glede na videno bi rekel, da so šli korak nazaj in v kopiranje, zato sem malo razočaran. Ampak ok, še vedno bo lahko dirkalnik hiter.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Ja prednji del od Ferrarija, zadnji od RedBulla, v sredini pa izgleda, da so se proti lanskemu dirkalniki malo zredili. Lani so bili hitri, letošnji dirkalnik naj bi bil še hitrejši, kljub temu, da ni hudo revolucionaren jih ne gre odpisati, sploh če izboljšajo vzdržljivost.

Super Sonic ::

Ta srednji del je v celoti namenjen temu, da bo izpuh še bolj učikovit. Spredaj bodo dobili več zraka, za v sredini usmerili in potem pospešili v difuzor. Enostavno rečt, težko naredit.

Njihov avto je hudo revolucionaren, ker je samo barva enaka lanskemu (ok pa vse ostalo kar mora bit po pravilniku enako). Tisto kar so lahko spremenili, pa so. Avto je dvignjen, aerodinamično popolnoma spremenjen in ima povsem novo sprednje vzmetenje. Kar je pa vse skupaj eno samo posnemanje in te stvari ponavadi ne delujejo. S tem, da če bodo imeli pasivni DDRS sistem ostali (Mercedes, Lotus, Ferrari, RB) zna biti začetek sezone že kritičen za McLaren. Vprašanje kako "nore" bodo gume spet.

Me prav zanima kaj bo jutri Ferrari pokazal in kaj RB v nedeljo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Ampak vse to smo že videli lani pri drugih moštvih, razen vzmetenja, le-tega je imel samo Ferrari. Edino kar izstopa zaenkrat so zame osebno veliki sidepodi in če bodo delovali tako dobro kot predvidevaš, potem so s5 pogruntali neki dobrega.

Super Sonic ::

Jaz bolj izpostavljam menjanje filozofije. RB5, ata vseh treh ki so pobral naslove (RB6, RB7 in RB8) je bil prvi, ki se mu je dvignil nos. Bolj je Newey dvigoval nos, bolj je McLaren dol tišal MP4ke, z obrazložitivjo, da večletno delo na nižjem težišču bo dalo rezultate (roko na srce, lani bi lahko bili prvaki, če bi bili avtomobili zanesljivi). Tokrat so pa tudi oni prestopil v logiki razmišljanja in se podali na pota RedBullova, kjer je verjetno, tako si samo mislim, Newey spet 5x korakov pred ostalimi.

Torej imamo samo RedBullovce in tek teh piščancev za mamo kuro smo že gledat (3 leta zapored).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

IcEk` ::

galimim ::

Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

Jst ::

Heh, Ferrari ima tudi širše sidepode. Res zadnja leta vidimo veliko kopiranja RB. Je pa res, da je Ferrari z pull rod sistemom očitno zadel - treba se je navaditi na malo drugačen stil vožnje - in so ga lani obdržali tudi v verziji 2. McLaren je bil edini, ki je trmasto vztrajal na svoji filozofiji in mi je res škoda za lansko sezono.


>tako si samo mislim, Newey spet 5x korakov pred ostalimi.

Za letos pa res upam, da je kdo "prelisičil" Newey-ja in da bomo gledali konkurenčen boj - ne tako kaotiko kot v prvem delu sezone, ampak bolj konstantno formo dveh ali več moštev. Recimo kot Šumi in Hakkinnen konec devetdesetih. (Takrat ko je Alonso zmagoval in bil prvak nisem gledal F1 - skupaj ene štiri sezone, tako da se najbolj spomnim bojev MSja in MHja.)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

JC Denton ::

Uf, tale Ferrarijev nos je pa visok. Zadnje krilce zgleda zanimivo, Barvna "shema" mi je veliko bolj všeč kot ta iz zadnjih treh sezon.

Me pa čudi, da nobena ekipa do sedaj, razen Torro Rosso lani in do neke mere Mclaren lani ne posežejo po bolj podrezanimi sidepodi, ali je višje postavljen radiator res tak hendikep, da ne odtehta boljšega pretoka zraka.

PrimozR ::

Gledam Scarbsov review novega McLarna. Zadeva ima pogonsko os skrito v spodnjo vzmetno roko.

Spomnim se, da je mislim da prav McLaren to naredil že pred leti (za časa Hakkinena), ampak so jim to potem, če se ne motim, prepovedali. Kako to, da je zdaj lahko nazaj? Ve kdo kaj več o tem?

JC Denton ::

Zanimiva rešitev, ne vem kak je to dovoljeno, ker meni deluje, da bi znalo imeti aerodinamičen vpliv, kar pa je prepovedano, ane?

PrimozR ::

Sem ujel v enem članku (ne vem več točno katerem), da pogonska gred ne smet biti pokrita z nekonstrukcijskimi elementi, torej če je skrita v sami roki, načeloma stvar lahko pride skozi?

JC Denton ::

Ja, in če bo šlo skozi, bodo nekateri probali to čimprej kopirat IMO. Kar pa ne bo tak simpl, vrjetno nova geometrija zadnjega vzmetenja, sprememba ohišja menjalnika, še kakšna spremembna pri difuzorju.

TribesMan ::

Ferrari ima tudi "pokrito" pogonsko os...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

True dat, sem prav tako videl ravno prejle.

Difuzor vprašanje če je sploh treba kaj spremeniti, geometrijo vzmetenja pa. Večinoma se namreč zraven vgradi še nastavitev za toe-in/out. Morda je treba še novo ohišje menjalnika/diferenciala, na katerega se potem montira ta obesa.

JC Denton ::

A da Ferrari tud ma podobno rešitev. Nisem videl, ker je bil zadnji del na vseh slikah dobro skrit.

Zanimivo, danes predstavitev Sauberja in se mi zdi, da je njihov nos precej nižji kot v zadnjih sezonah.

Super Sonic ::

Saber je zunaj:


Suhec, ki ima side winglete potisnjene v skrajnost, sidepodi pa skrajno "notr" v avto. Inspiracija nesreča Pereze v 2011 (Monaco): ""Checo had quite a bad accident at Monaco a couple of years ago. When we got that car back we saw the sidepod squashed in and thought 'I wonder if we could actually do that for real'."

Na splošno so veliko delali na teži in baje izdelali precej lahek in zožan dirkalnik. So pa pustil štengo na dirkalniku, se stranico mal popravili.

A da Ferrari tud ma podobno rešitev. Nisem videl, ker je bil zadnji del na vseh slikah dobro skrit.

Seveda, enako. Sej so imeli enak vetrovnik :P (mal heca). Kar se pa tiče samih pravil - en lep primer je sprednje krilce, ki naj bi bilo brez dodatkov že leta, pa je vsako leto bolj kompleksno (recimo en primer: http://www.f1technical.net/development/.... Enako je to s to pogonsko gredjo in tudi logično je, da jo hočejo pokrit.

Sicer je pa F138 baje zelo resno vozilo, eno najboljših na predstavitvi Ferrarije v zadnjih 8 letih. Vprašanje je le, koliko se je odlepil RB.

ps
Sem pa navdušen nad blefom Lotusa, ki je dejansko ukradel šov in pokazal nič.
ps2
Mercedes je prišel z dobro idejo - bolj ko se bo twital, prej bo zunaj W04.
http://www.mercedes-amg-f1.com/en/#/s/n...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Evo jih po vrsti (W04 naj bi bil čisto na dnu in gre za norčijo, ker stvar ne dela ravno najbolje).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SebaR ::

Pa še RB9 z ekstra vijolično:

Sploh niso imel live streama kekci...
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

MaterVola ::

So z Baumgartnerjem pokurili pasovno širino :)

Se mi zdi, da vsi bolj ali manj skrivajo novosti.

Super Sonic ::

RB9 je pokazal, da je šel Sauber v pravo pot, ostali pa bolj ne (?). Bo kar kriza zožati dirkalnike med sezono, tako npr. RB9 od spredaj izgleda:


Sauber:


Ferrari:


McLaren:


Lotus:


Jutri še odgovor na to, kaj je naredil Aldo Costa z W04. Aeropodobnosti med RB9 in Sauberjem je kar nekaj, med drugim sta šla oba delno zapirat pokrov, ostali pa v celoti ali nič.

RB veliko skriva, jasno, gre za moštvo, ki kje v zadnjih treh sezonah dobilo 65% vseh razpoložljivih točk, 70% pole positionov in skoraj 50% vseh dirk (hudo, brutalna statistika). Karkoli so oni naredil je bilo pomembno, zato je to skrivanje očitno pomembno še naprej. Tako nismo videli zadnjega vzmetenja, pasivnega DDRS sistema, kar bo zgleda ključno v 2013. Je pa Newey po moji presoji deloval precej utrujeno, FIA jih dobro zapira, letos mislim, da so jih dobro usekal s tem prepovedanim in usmerjenim odpiranjem DRS krilca med vikendom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

šernk ::

Kako to misliš zožati dirkalnike med sezono?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Super Sonic ::

Poglej Ferrarija po širini: sidepoda segata do gum in še čez. Sedaj pa poglej RB in Sauber pa si oglej koliko zraka gre lahko tam mim. Tolk ozka sta v primerjavi z lanskimi dirkalniki.

Lotus vseen zgleda mal boljš, če je drug zorni kot:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Samo a ni minimalne širine dirkalnika v predelu sidepodov?

Jst ::

Iz teh slik poglejte prvo krilce. McLarnovo, Ferrafijevo in Lotusovo. Trije čisto različni pristopi. Zanimivo.

Glede širine je pa Ferrari, po teh slikah (katere so lahko tudi mala optična prevara), najširši od vseh. Lotus, od zgoraj, se zaradi fish eye ne vidi dobro, ampak se mi zdi, da so nekje na sredini.

Me pa prav zanima, kaj bo vozil Hamilton. Mercedes, we're waiting for you...


---

Kaj mislite, kaj bo na prvih testiranjih? Verjetno bodo vsi sprobavali 10 različnih vrst raznih konfiguracij krilc in iz prvega in drugega testiranja ne bomo izvedeli nič. Mogoče na zadnjem testiranju in pa seveda v Avstraliji. Začetek pač. Ko bo pa prišla F1 v Evropo, pa upam, da bomo videli vsaj tri favorite... (mokra želja)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Samo a ni minimalne širine dirkalnika v predelu sidepodov?

Ne vem če je, zagotovo prej trčiš v problem kam stlačit vse tiste dele ob straneh, da delujejo optimalno še naprej. Poleg varnostnih zahtev, verjetno ena najtežjih stvari pri ožanju dirkalnika.

Iz teh slik poglejte prvo krilce. McLarnovo, Ferrafijevo in Lotusovo. Trije čisto različni pristopi. Zanimivo.

Lotus nima nič, gor so dal eno brezvezno stvar - lahko bi tud dilo nabil čez. McLaren in Ferrari (sploh Ferrari) sta igrala bolj odkrito, pa še vedno bo krilce v Avstraliji popolnoma drugačno.

Kaj mislite, kaj bo na prvih testiranjih?

Nič ne bo. Vedeli bomo samo tisto, če bo kdo mimo s časi (tako kot lani Ferrari), ali če se bo kdo preveč kvaril. Enostavno je preveč dejavnikov, preveč skrivanja. Lani je bil nekdo prav pameten po teh testiranjih, da je Raikkonen na en krog še hiter, na razdalje pa ne. Glede nato, da je Raikkonen že od nekdaj slovel po zelo močnem dirkalnem ritmu, so bile stvari vprašljive. Kasneje se je izkazalo, da je šlo za povsem napačne signale s strani Lotusa, pri čemer je bil njegov način in pristop merjenja povsem ok.

RedBull se boji pnevmatik in mislim, da bo glavni poudarek na tem. Pnevmatike bodo letos bolj pisane na kožo moštvom z močnim/močnejšim motorjem. Omogočale bodo več oprijema pri izhodi in tudi zdržale večje obremenitve pri pospeševanju. Lani je so imeli, še posebno pri Mercedesu, mercedesovi motorji kar nekaj težav s tem radiranjem pnevmatik ob pospeševanju. Letos bo mogoče stvar ravno obrnjena in bo Renault na slabšem.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Za omejitve širine ne vem, ampak nekaj je gotovo problem pri prekomernem ožanju - basanje varnostnih struktur v 'preozek' sidepod, saj bi le-te lahko gledale ven. Ampak tudi to ni tak problem, lepa ilustracija je McLaren, ki ima crash strukturo pravzaprav pred sidepodom, na strani se luknja začne bolj nazaj.

MaterVola ::

 F1W04

F1W04

Daedalus ::

Še delujoča slikca:

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JC Denton ::

Če ni omejitve širine, potem res čudno, da nihče ni prej poskušal zožati dirkalnika. Mi pa Sauber zgleda ožji kot RedBull.

MaterVola ::

S formula1.com: The size and dimensions of Formula One cars are tightly controlled by the regulations. They must be no more than 180cm wide.

Omejeni so torej pri največji širini.

Daedalus, moja je večja ;)

Jst ::

Ta Mercedes sigurno ni verzija, ki bi se peljala po stezi. To je PR. Drugi so vsaj nakazali, kam ciljajo (RBjeva ozkost, McLarnov dvig in sprememba filozofije, Ferrari pa evolucija, nadaljevanje iz konca prejšnje sezone); ta kao F1W04 ni pa ničemur podoben. Stripped down vsega.

Se samo meni tako zdi?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

http://www.racecar-engineering.com/news...

http://www.f1technical.net/features/181...

Hm, a je letos kdo, ki nima pokrite pogonske osi? :D Merc je že vsaj tretji. So pa tudi oni šli na rahlo ožje sidepode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

dzinks63 ::

Nekaj iz zakulisja Red Bulla:

Super Sonic ::

Če ni omejitve širine, potem res čudno, da nihče ni prej poskušal zožati dirkalnika. Mi pa Sauber zgleda ožji kot RedBull.


Sauber je dobil idejo za to početje tle:


Ko so dobili Perezov dirkalnik na mizo po tej nesreči se je nekomu prikazala Marija in danes je avto točno tak. Zakaj niso tega počeli prej? Pomoje zaradi vpihavanja v difuzor. Delovanje zračnih tokov je lahko precej različno in je morda bil čas za ožanje dirkalnika sedaj, ko je aktualen coanda efekt in precej fiksiran položaj izpuha. Je pa to skrajno početje, če vemo, da se jim nadomestna plošča, ki naj bi tehtala par dek na nosu, zdi pretežka.

Sauber je najbolj ekstremen, tle ni dvoma. V isti koš bi vrgel potem RB, Lotus in MB, za njimi McLaren, zadaj pa še Ferrari. Kako se bo to obneslo na dirkah pa nihče ne ve. Ne pozabit, da je lani Ferrari na prvi dirki zaostal skoraj po 2s na krog, pa bil potem vseeno skoraj prvak. Razvoj šteje, med sezono pa so dovoljena 1 testiranja.

Ta Mercedes sigurno ni verzija, ki bi se peljala po stezi. Se samo meni tako zdi?

To je Aldo Costa v popolnosti. On enostavno ni radikalen, zato je tudi letel iz Ferrarija. Ampak ne pozabit,tole so bili njegovi dirkalniki:
2007 F2007
2008 F2008
2009 F60
2010 F10
2011 Ferrari 150° Italia

2007 - svetovni prvak, 2008 - Massa ob naslov v zadnjem krogu, 2009 - Brawn izzigra pravila, 2010 - Fernando izgubi naslov v Abu Dhabiju, 2011 - Costa pozabi na vpihavanje v difuzor in se mora posloviti.

Torej, 3:2 je zelo dober rejting in v povezavi z nekimi novimi gumami, ki bodo bolj naklonjene Mercedesovi moči ob pospeševanju, se W04 zdi najbolj konkurenčen MB zadnjih 4 let. Sicer pa počakajmo, je še daleč vse skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

forplan ::

Pozdravljeni!

Ima kdo kakšno informacijo kako je z ogledom testiranj, ki so konec meseca 19.-22. in 28.-3.marca v Barceloni. Ker bom takrat v bližini, bi si šel pogledat.

Ali je za to potrebna vstopnica? Kakšen je urnik? si lahko tam celi dan?

lp
da se strinjam
««
3 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430379122 (234717) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664283300 (178768) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146135480 (94229) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189183813 (147058) WarpedGone

Več podobnih tem