Slo-Tech
Prijavi se z GoogleID

» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

1
...
67 68
69
»

servo ::

A RTVS bo letos prenašala?

Jst ::

Jaz sem za predlagano skupno temo. Itak so bile že v tej temi debate, ki niso bile neposredno vezane na Formulo 1. Pa še zanimivo je bilo brati.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

TribesMan ::

Renaultova barvna shema je samo za testiranje, potem se bo spremenila...

Jaz sem bolj za ločeno temo. Nevem če bi šel vse to skupaj mešat, ker bo zmešnjava.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

F1 pa mir. WEC tema je bila itak praktično neaktivna, za Formulo E mi pa dol visi :D

billy ::

Čas bo za F1 2016.

BorutK-73 ::

servo je izjavil:

A RTVS bo letos prenašala?

Možno da bo prevzel Planet TV.
2500K|SabertoothP67|12GB|RX570|WD240GB
Nexus7 32GB|Redmi5|ZenPad10
http://mightytext.net/RsoDtvN

KuntaKinte ::

sportklub itak prenaša,tak da bi bilo zaželjeno,da se nihče ne odloči

Gregor5816 ::

Na RTV in na Planet TV formule letos ne bo. Za sportklub pa nimam nobenih informacij.

          ::

Torej bomo še naprej gledali na ORF.

roCkY ::

Če ne bo zatemnjen in bo Sky nedostopen.

MaterVola ::

Če nihče ne bo imel pravic za SLO, potem ne bo razlogov za zatemnjevanje, ne?

Super Sonic ::

Prednosti skupne teme: vse kar ni povezano s F1 lahko dobi dodano zanimanje; recimo WEC je praviloma zelo zanimiv, pa medijsko relativno slabo pokrit in moraš imeti direktno zanimanje za šport, da ga spremljaš. Enako velja za E-Formulo in verjetno za Rally, kakšne motorje, ipd. Če bi vse to združili bi verjetno posredno posrkali ogromno informacij, ki se včasih lahko povezujejo.

Slabosti skupne teme: verjetno bi slej ali prej izgubili rdečo nit, različni dogodki v različnih serijah pa bi lahko odvzeli marsikatero informacijo, v temo pa bi verjetno prišlo še dodatnih 1000 trolov, recimo ob kakšnem "škadalu".

Tako, da če tehtam: sem za ločeno temo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

connel ::

Ločene teme, itak, bo čisto v redu.

roCkY ::

MaterVola je izjavil:

Če nihče ne bo imel pravic za SLO, potem ne bo razlogov za zatemnjevanje, ne?

Ja tako nekako gre to, čeprav je z logiko skregano.
Ko noben nima pravic vsi lahko, ker nihče ne zahteva da ostali ne smejo. Pravzaprav so zadeve rešene tako da se temni tujec, ki se oddaja prek meje na svojo zahtevo, da domači "lep" izpade.

Sem za ločene teme, ker določene zadeve spremljam bolj druge manj. Ves avtomoto v eni temi bo en kup nepreglednega balasta.

BT52 ::

Ok! Potem pa bo ostalo po starem. Enkrat v teh dneh bom naredil temo. Zdaj sem malce zaseden... Lahko pa kdo drug. Ne bom jezen. Ha ha

Drugače pa je bil Renojeva predstavitev zgolj sama sebi namen. Da pokažejo delničarjem in tudi oboževalcem, da mislijo resno. Torej vse se je vrtelo okoli same uradne potrditve dirkaške dvojice in neposredno razkazovanje sponzorjev. Dirkalnik pa je itak "na hitro" skup spacan poliizdelek (pač lanska šasija z "reno" zadkom). Tole leto bo za njih tranzicijsko in bodo praktično polagali temelje za naprej. Govori se, da bodo pravi dirkalnik predstavili kasneje... Nekaj podobnega, kot je lani storila Force India.

Barvno shemo pa bo kot velikokrat diktiral potencialni prihod večjega glavnega sponzorja. Kot smo že v zgodovini imeli primere MildSeven, INC...

galimim ::

Mogoče je vredno razmislit o dveh temah. Ena o F1 kot imamo zdej, ena pa na splošno o moto športu kamor gre use kar ni direktno z F1 povezano.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

PrimozR ::

To bi bla opcija ja.

globoko grlo ::

Noben še ni omenu Rossija :)

F1 + motoGP ena tema, itak se lepo izmenjujejo čez vikend :)

Ostao pa drugje.
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

TribesMan ::

Ja seveda... le zakaj. Kaj pa ima skupnega moto gp z F1?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Gregor5816 ::

Jaz sem za, da F1 ostane v ločeni temi in se tako kot do sedaj vsako leto ustvari nova tema. Glede na to, kako jaz vidim da bi bila stvar najbolj pregledna oz. organizirana, pa za ostalo predlagam 2 možnosti:

1. Ena tema za motoGP, ena za WEC, ena za FE in te teme služijo za več sezon.

2. Ena tema za vse ostale serije (razen F1) v sezoni.

V prvem primeru bi bile teme ločene glede na serije, v drugem po sezonah.

e-marko ::

TribesMan je izjavil:

Ja seveda... le zakaj. Kaj pa ima skupnega moto gp z F1?


Imaš prav.
F1 ni pol toliko zanimiva kot motogp.>:D

Oprosti, se nisem mogel vzdržati, ker si tako lepo pripravil.

Lp
...somebody, somewhere...

PrimozR ::

Gregor5816 je izjavil:

Jaz sem za, da F1 ostane v ločeni temi in se tako kot do sedaj vsako leto ustvari nova tema. Glede na to, kako jaz vidim da bi bila stvar najbolj pregledna oz. organizirana, pa za ostalo predlagam 2 možnosti:

1. Ena tema za motoGP, ena za WEC, ena za FE in te teme služijo za več sezon.

2. Ena tema za vse ostale serije (razen F1) v sezoni.

V prvem primeru bi bile teme ločene glede na serije, v drugem po sezonah.

WEC tema je bila lani praktično prazna. Pomojem ni vredno ločene teme. Če ne drugega tukaj ni publike, so v Mulsanne's corner grupi na Facebooku precej bolj žive debate.

e-marko je izjavil:

TribesMan je izjavil:

Ja seveda... le zakaj. Kaj pa ima skupnega moto gp z F1?


Imaš prav.
F1 ni pol toliko zanimiva kot motogp.>:D

Oprosti, se nisem mogel vzdržati, ker si tako lepo pripravil.

Lp

Mogoče kar se tiče dirkanja, pri tehniki je pa ravno obratno. Jaz sem pa v teh temah zaradi tehnike :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

globoko grlo ::

A pridejo ročni šifterji pa železne bremze v F1?
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

PrimozR ::

Avtomobilski svet gre v smeri avtomatskih in DSG menjalnikov, ti bi pa ročne menjalnike v F1?

Ročne menjalnike se lahko v večini serij lepo pozabi, še Clio Cup je na paddle shifterjih. Takšna je realnost.

Jeklene zavore bi še spravil skozi, ampak tudi ne vidim, če imajo še določeni GT avti karbonske...

globoko grlo ::

Vem, da gre vse proti avtomatiki. Če odvzameš pomagala pride šofer bolj do izraza :)
E6850 @ 3.0GHz | Gigabyte P35C-DS3R @ NON-clockable #!$#%/@@
6GB RAM | HD4890 | SSD Corsair F3 120GB
24" viewsonic

Blinder ::

Rocni menjalnik ne bo naredil da pride sofer bolj do izraza. Bo samo dodala neko 'random' komponento ko se bodo dogajale napake ko jim ne bo slo takoj v prestavo (in potencialno prometne nesrece). Isto je z startom. Naj enmu crkne avto pri startu in je takoj 100x vecja verjetnost da pride do nesrece. Ce hoces da pride sofer bolj do izraza mora bit menjanlik kot je danes, tako da doda cimmanj random komponente.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Ripmork ::

Star članek, ampak še vedno vreden branja na to temo. Močno priporočam. Ko je bil ravno že ročni menjalnik omenjen :)
http://www.jamesallenonf1.com/2010/03/g...

Za advokate tehnologije in razvoja: Dirkalniki z aktivnim vzmetenjem v začetku 90-ih so bili na nek način precej bolj napredni kot ti, ki jih gledamo danes.
So pa očitno že z razlogom zadevo umaknili ven,... dandanes se nihče več ne obregne ob to. Mislim, da bi na enak način lahko še marsikaj poenostavili in naredili "step back" v dobro športa. Sainz je dobro razložil kalvarijo dandašnje f1 z izjavo, da večino časa in energije v dirkalniku prebije ob nastavljanju knofov na volanu. Hkrati pa neko umetno hypanje športa s prehitevalnimi conami,... švoh vodeno in zamišljeno vse skupaj. Predvsem pa zakomplicirano.

Osebno mi je precej bolj zanimivo brat kak dober članek o aerodinamiki kot gledat dejansko dirko - a če že gledam dirko, jo gledam zarad dirkaških borb, ne pa borb inženirjev/korporacij (ali bohnedaj, taktičnih postankov z dolivanjem goriva).
I guess sem starokopiten :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

PrimozR ::

Itak se morajo 90 % dirke šparati, še ko ga pohodijo, le malce dvignejo hitrost. Bojda še v kvalifikacijah ne morejo narediti celega kroga na polno, ker bi sicer pregreli gume.

Potem imaš pa WEC, kjer so 2010 pri Audiju uspeli zmagati z 9 kompleti gum (~600 km na stint, nekako dve dolžini dirke F1 torej), redno naredijo 3, morda celo 4 stinte (do 3 ure) z enim kompletom gum še danes, zraven se pa koljejo za položaj. Dirkajo na nož.

Problem F1 ni samo aerodinamika, menjalniki, knofi in zavore, problemi so globlji.

šernk ::

Itak se morajo 90 % dirke šparati, še ko ga pohodijo, le malce dvignejo hitrost. Bojda še v kvalifikacijah ne morejo narediti celega kroga na polno, ker bi sicer pregreli gume.


saj sploh ne morejo na polno žgat, ko so itak omejeni s pretokom goriva. potem imaš na eni strani še motor ki mora zdržati 5 vikendov in na drugi strani gume ki zdržijo pol kroga. torej ko gredo "na polno" vsaj na 2 stvareh varčujejo. in to varčevanje je meni naredilo F1 nezanimivo za gledat. max kar iztisnejo iz sebe na dirko sta 2 hitra kroga, 80% dirke pa poslušamo po radiu pritoževanje inžinirjev da jim primanjkuje goriva ali pa da naj pazijo na gume, kdor proba koga prehiteti ima pa točno 2 ovinka časa potem je kaznovan na strani gum in ostane zadaj do menjave.

ja morda se je v preteklosti dirke odločalo v boksih ampak če sta si bila dva avta podobno hitra si imel 60 krogov vožnje enega za drugim, če je bil spredaj nekoliko počasnejši avto si imel po 20-30 krogov borbe za vsak meter v vsakem ovinku, danes imaš zanimivo dirko če nekdo, ki bi moral štartat kot prvi štarta kot zadnji, ostali se pa 90% dirke vozijo v razmaku 2 sekund, ker če pridejo bližje so ob vse možnosti da bi lahko končali dirko pred njimi, ker jim bo gume pobralo. umetna prehitevanja s pomočjo DRS okoli 10. mesta me pa ne ganejo kaj dosti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

Ma omejitev pretoka je kul, tega ne bi spreminjal. V WEC deluje. Odstranil bi pa omejitev 100 kg na dirko. Pač spremenil bi tako, da bi ga lahko celo dirko žgali na polno.

BT52 ::

Se vidi, da še sami ne pridemo na enako valovno dolžino, kaj bi radi od F1. Kako lahko tole pričakujemo od FOTE, fia...

Kot sem obljubil ustvarjena nova tema za tole leto; LINK FORMULA 1 2016

Za drugo motošporte pa bom dal bolj obširno tematiko "Ostali motošporti razen F1". Tam se pa nebo delilo na sezone, naj debata spontano steče.
1
...
67 68
69
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664212013 (107481) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114698550 (57299) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127277011 (39390) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116768263 (40583) 'FireSTORM'

Več podobnih tem