» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
4 / 38
»»

Daedalus ::

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SebaR ::



Mclarnu je 2x šla po gobe pumpa za gorivo, Mercedesu, ki pravi da je čez zimo delal predvsem na izpuhu, je tam zagorelo :D, Chilton pa je ene 3 ure pred koncem odstopil zaradi okvare zadnjega vzmetenja. Edini na današnjem testiranju z lanskim modelom je bil Williams.

Masa pravi da je avto totalno druga zgodba v primerjavi z lanskim in da je avto komajda obdržal na stezi. Predvsem je izpostavil veliko degradacijo zadnjih gum. Rosberg pa je povedal da je po prvem vtisu zadovoljen z lego avtomobila.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Daedalus ::

Ma vsi so super hepi... se pravi, vemo 0. Razen tega, da zgleda Lotus OK in zaenkrt ni mel nobenih težav... za razliko od spet-je-šla-bencin-pumpa-McLarna.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IcEk` ::

http://www.planetf1.com/driver/18227/84...

Asked to compare his first day of running this year to last year's, Massa told Autosport: "I think if you compare to last year it is a completely different planet.

"Last year I remember we were struggling a lot to drive the car. It was tricky to keep the car on the track, so this year the base on the car is completely different to last year.

"The car is much more balanced. I felt a good direction on the rear of the car as well, with traction.

"This is a track that is very difficult on the rear, degradation is very high. I would say that the difference to last year is huge."

In pa..

"The 1m18.8s [Button's time] is an incredible time definitely, but the 1m19.7s [of second fastest Mark Webber] I don't think is.

Mclaren bo letos zelo hiter kot kaže. Al ipak so to komaj prva testiranja, do prve dirke bo še dosti sprememb.

šernk ::

Naj samo spomnim, da je lani mercedes na testiranjih tudi pokazal izjemne čase. Skratka iz testiranj se da ugotovit le zanesljivost. In mclarnu hitri časi ne bodo pomagali nič, če bo vsakih 20 krogov moral menjat pumpo za gorivo :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Daedalus ::

Mclaren bo letos zelo hiter kot kaže. Al ipak so to komaj prva testiranja, do prve dirke bo še dosti sprememb.


Al pa so pobrali ves balast iz avta, natankali za par krogov in se šli glory run... Testiranja ne povejo dosti. Nekaj se da sklepat iz lege avta na stezi, pa še tam nikol ne veš, kak aero setup kdo vozi in koliko goriva ma v dirkalniku.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Naj samo spomnim, da je lani mercedes na testiranjih tudi pokazal izjemne čase.

Še več, bili so zelo hitri tudi na začetku sezone in ravno to je tisto, zakaj je treba ta testiranja vzeti z levo roko - prav vse se bo še 5x spremenilo tja do meseca maja, ko se bo stvar začela vrteti zares.

Al pa so pobrali ves balast iz avta, natankali za par krogov in se šli glory run...

Ne. McLaren ni šel do daske, zato so pa vsi en drugega čudno gledali pri McLarnu. Lani je šel Alonso v zadnjem dnevu 1:18.877, dejstvo je, da so letošnji dirkalniki bistveno hitrejši od lanskih, gume dodajo še 0,5s na čas, hkrati pa velja, da bodo časi krogov v kvalifikacijah padli, zaradi DRS krilca, ki ga bo dovoljeno uporabljati le tako kot na dirki in ne kadar si nekdo to želi.

Torej že samo z (ne)uporabo DRS krilca lahko nekdo popolnoma popači sliko, kje so šele vse ostale klasične megle (gorivo, rabljene pnevmatike, flexi krilca, KERS, ipd).

Marrusia je povedala, da je Luiz Razia drugi dirkač v ekipi. Zdej mora samo še Force India povedati kdo bo vozil za njih. Na splošno; če so moštva lani dala priložnosti talentom, je letos samo denar tisti, ki odloča kdo kje vozi. Hamko je včeraj zmerjal vse šefe teh slabših moštev z idioti (ker ni nihče Hekkiea aktiviral) in mogoče ima celo prav, saj imamo celo poplavo mladcev, ki tam sedijo zaradi denarja in pričakujem kar nekaj zapletov na ta račun letos na dirkah.

Hkrati bi rekel, da je MB izbral zelo ponesrečeno barvno kombinacijo čelad in označitve dirkalnikov, Rosberg in Hamilton sta skoraj identična čez kamero in ju bo zelo težko ločiti.

forplan je izjavil:

Pozdravljeni!

Ima kdo kakšno informacijo kako je z ogledom testiranj, ki so konec meseca 19.-22. in 28.-3.marca v Barceloni. Ker bom takrat v bližini, bi si šel pogledat.

Ali je za to potrebna vstopnica? Kakšen je urnik? si lahko tam celi dan?

lp


http://www.circuitcat.com/en/carreras/f...
Vstopnice so od 15-20€, ponavadi okoli 17.00 zaključujejo. Uživaj!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Slike Rosberga in Hamiltona?

Super Sonic ::


(Hamilton)


(Rosberg)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

JC Denton ::

Saj MB nima kaj pri tem kakšno čelado bo imel kateri dirkač, dokler so na njej tisti sponzorji, ki pač morajo biti. Sam tudi nisem pričakoval, da bi kdo od njiju zamenjal "svojo" barvo.
Bo pa zanimivo za našega Mirkota, kak se bo znašel.

Super Sonic ::

Seveda da imajo, lani so lepo pobarval še kamere nad dirkačevo glavo v barvo čelade:


Letos bi lahko naredil karkoli bi hotel (ena kamera rumena, ena pa lahko ostane običajno črna, npr), no saj dirke se še niso začele, samo to bo eno iz med najtežjih ločevanj (za vse) v zadnjih letih. V HD načeloma ne bo težav, ker ima Lewis temnejšo rumeno, ampak za vse ostale načine prikazovanja slike bi pa znalo bit hecno.

Pa Monster je tisti glavni krivec, ker imata oba črno črto s tem napisom, Lewis je imel včasih drugačno čelado.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

JC Denton ::

T-cam je pa že od nekdaj različne barve za dirkače. Prvi dirkač ima rdečega drugi pa rumenega.

Monster je pa sponzor, kot sem rekel, ki mora biti tam. Dirkač si pa lahko prosto izbere poslikavo čelade.

Daedalus ::

Hamilton res nima sreče. Je že razbil Mercedesa... rear brake failure.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

T-cam je pa že od nekdaj različne barve za dirkače. Prvi dirkač ima rdečega drugi pa rumenega.


Ojoj... res je!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:


(Hamilton)


(Rosberg)

Hm... No, številka je še vedno različna! :)

(srsly, lani je bilo zakon, ko si imel srebrn avto in relativno dobro kontrastno rumeno oz. rdečo piko na sredini, si res takoj vedel kdo je kdo)

šernk ::

Saj bo verjetno tudi letos, če se ne motim je tisto v pravilnik bilo sprejeto mislim da par let nazaj, ravno zaradi razpoznavnosti dirkačev.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

JC Denton ::

Kaj točno je bil razlog, da je Lewis zletel s proge. Uradno je bilo nekaj z zavorami, če se ne motim

SebaR ::

Lewis Hamilton's first day of testing for MERCEDES AMG PETRONAS was brought to an early conclusion today by a technical problem on the F1 W04.

o Lewis completed 15 laps this morning before suffering a loss of rear brake pressure
o The front brakes enabled him to slow the car however he could not avoid hitting the barrier
o The problem was traced to the hydraulic brake line connecting to the right-rear calliper
o The team did not go out for the remainder of the day as work continued to complete the required repairs
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Daedalus ::

Na avtosport blogu pravijo, da Lotus dejansko izgleda hitro.. Upam, da majo prav>:D Hamilton pa je rekel:

"Out the back of the hospitality I watched some other cars coming past," he said. "Some cars looked nice; the Red Bull looked nice as always.

"The Lotus looks real nice."
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

SebaR ::

IMHO ima Catterham še najlepši odtenek barve. :P
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Sriple Tix ::

JC Denton.

Jst ::

Najbolj sta bila McLarna razpoznavna, ko je še tobačni lobi na veliko reklamiral. Potem so pa v nekaterih državah prepovedali in je na zadnjem krilu pisalo "MIKA" in "DAVID."

ps: takrat so bile meni najlepši bolidi. Dokaj simple, bolidi široki, široki zadnji spojler, dokaj simple prvo krilce. Sicer so že imeli razne "detajle" ampak v primerjavi z današnjimi...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

JC Denton ::

Tnx Sriple Tix

Taka čudna situacija, blokiranje zadnjih koles, prednje pa nič. Kaj takega še nisem videl kdaj.

ttommy ::

Ja tako je, če izgubiš prednje zavore- ob pritisku na stopalko zadnje takoj zagrabijo.
Gamer

driver_x ::

Kako pa imajo dirkalniki F1 porazdeljeno zavorno moč? Pri osebnih avtih je glavnina spredaj in bi v podobni situaciji verjetno zablokiral zadnja kolesa, če bi se hotel ustaviti.

ABX ::

Odvisno od oprijema.

Streljam na pamet. 60-40 suho, 80-20 mokro.

S tem da za optimalno rešitev se zadeva nastavlja za vsak ovinek posebej.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Boobiz ::

Obstaja kje kak plačljivi streaming pejđ SAMO za F1? Sky ti podturi celotno programsko shemo, ki me pa niti malo ne zanima.
I'm drunk, what's your excuse?

Blinder ::

praviloma bi moralo bit na mokrem več % zadaj
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SebaR ::

Lotus danes testiral nov dizajn izpuha:
 ob predstavitvi

ob predstavitvi


 danes

danes



Baje je zelo podoben RB9 zarad tistega tunela spodaj.
Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Sriple Tix ::

Zanimivo vprašanje glede zavorne porazdelitve.
Jaz imam v dirkaških simulacijah nastavljeno od 45 zadaj/55 spredaj do 42 zadaj/58 spredaj, pač odvisno od proge. Na stezah, kjer se konfiguracija ovinkov izrazito spreminja, razmerje z gumbi na volanu ponastavljam tudi med samo vožnjo. Seveda govorim o "igricah", ampak izhajam iz dejstva, da naj bi vsaj najbolj kvalitetne dejanske razmere verodostojno prenašale v računalniško okolje.

ABX ::

Blinder je izjavil:

praviloma bi moralo bit na mokrem več % zadaj


Verjetno imaš res. Ampak nisem našel nič pametnega na googlu.

Sriple Tix je izjavil:

Zanimivo vprašanje glede zavorne porazdelitve.
Jaz imam v dirkaških simulacijah nastavljeno od 45 zadaj/55 spredaj do 42 zadaj/58 spredaj, pač odvisno od proge. Na stezah, kjer se konfiguracija ovinkov izrazito spreminja, razmerje z gumbi na volanu ponastavljam tudi med samo vožnjo. Seveda govorim o "igricah", ampak izhajam iz dejstva, da naj bi vsaj najbolj kvalitetne dejanske razmere verodostojno prenašale v računalniško okolje.


Vrednosti so lahko napačne ampak razlog je isti. Ko bremzaš zadek se more lepo premaknit v ovinek. Veliko faktorjev vpliva na to, ampak brake bias je eden izmed teh.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Itak imajo večinoma fino nastavitev biasa na volanu, potem pa še quick setting, kjer z ročko prestavljajo med dvema oz. tremi fiksnimi nastavitvami, namenjenimi posameznim odsekom na progi.

Ma kakšen da se zadek lepo premakne v ovinek, point biasa je, da ti vsa 4 kolesa zavirajo optimalno, z maksimalno silo ki je na voljo, da ti nobeden izmed parov ne blokira pa da ni preveč over oz. understeera (preveč biasa naprej zna zapikirati avto naprej in narediti rit plesočo, dokler ne začne spredaj blokirati). Niti ni važno, kakšne so realne številke, ker ti npr. za osebni avto ne bodo pomagale - razporeditev teže osebnega avta je popolnoma drugačno, skoraj nikoli ne zaviraš na polno v ovinek skupaj s trailbrakingom (za večino ljudi se bremzanje na polno dogaja v ravnini, za tistih par izjem imaš ESP), oprijemi so drugačni, razmere na cestah so drugačne, avtomobili so skoraj vedno nastavljeni na understeer (ker je to kao bolj varno), itd.

Renaultov izpuh se mi pa zdi popolnoma nespremenjen, razen heat shieldinga, ki ni več črn temveč srebrn.

Jst ::

Oversteer je boljši, ker ne vidiš drevesa, ki te ubije:


:)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Itak imajo večinoma fino nastavitev biasa na volanu, potem pa še quick setting, kjer z ročko prestavljajo med dvema oz. tremi fiksnimi nastavitvami, namenjenimi posameznim odsekom na progi.


Točno tako, sicer pa veliko na zavorno razmerje vpliva predvsem sama razporeditev teže po dirkalniku, ki je od 2011 fiksirana (front to rear ratio must be 46:54 percent), aero in speed koleracija, ter pnevmatike (njihova obraba in samo delovanje//temperaturno okno), pa verjetno, predvidevam, še sam KERS, ki se polni s pomočjo zaviranja. Tako enoznačnega odgovora na to vprašanje najverjetnje ni, lahko pa me kdo popravi.


(Juan Pablo Ramirez)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Uf ja, aero igra veliko vlogo, sploh če ima steza veliko visokohitrostnih odsekov. Nabiješ sprednjo krilce na maksimum, zadnje na minimum in kar naenkrat si DALEČ od 46:54 razporeditve teže.

KERS sem imel pravzaprav namen omeniti, pa mi je pred koncem posta potem to ušlo. Ja, KERS itak vpliva, bias se premakne naprej, voznik pa takrat, ko anbira energijo, verjetno zavira manj močno. Si upam staviti, da je KER mode eden izmed quick settingov na ročki, če nimajo kar KERS 'on/off' ročke. No, spet verjetno odvisno od steze do steze (kjer je veliko trail braking ovinkov je bias drugačen od močnih zaviranj v lasnice).

Jst ::

Meni se zdi, da je v letu, kjer so vsi imeli KERS (ne tisto leto prej, ko so eni imeli KERS, Brawn in polovica ostalih ekip pa ne), sem gledal en video, kjer je tip razlagal "formula 1 volan for dummies" in če se prav spomnim, so morali (vsaj za tisti bolid, katerega volan so kazali) med zaviranjem pritisniti knof, da se je KERS filal. Sedaj je verjetno to avtomatizirano oziroma je samo on/off za polnjenje. Predvidevam, vem pa ne. Ko gledaš on board kamero med dirko, uporabljajo samo knof za KERS "boost."

Če je drugače, please someone explain...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Ne ni, ker je to stavr dirkača, kdaj polni. Polni pač takrat, ko mu paše, ko mu ne podre stabilnosti. Ves čas pa ne moreš polniti, ker nimajo neomejenega recovery-ja energije. No, recovery je že neomejen (verjetno), problem je, da lahko samo določen del energije vrnejo nazaj na asfalt. Torej imajo prebitek energije, torej je smiselno, da ne polnijo ves čas (obenem se tako manj obremenjuje pogonski sklop, motorji za polnjenje so namreč pri bencinskem tanku na drugem koncu motorja, vezani neposredno na ročično gred).

Jst ::

Bolj sem imel v mislih, da se to nastavi na prostih treningih. Na kateremu koncu ravnine, ko zaviraš, da se avtomatsko polni, drugje pa ne...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Oversteer je boljši, ker ne vidiš drevesa, ki te ubije:


Oversteer is when passengers are scared. Understeer is when driver is scared.

Zdaj pa si naj vsak izbere, kaj ima rajši>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

driver_x ::

Po moje je odnašanje sprednjega konca manjši problem, saj nas večina reagira tako, da v primeru težav dvignemo nogo iz stopalke za plin. Avto se pri tem večinoma sam poravna v smeri vožnje. Tudi proizvajalci gum priporočajo zadaj gume z boljšim oprijemom (manj obrabljene) ravno iz tega razloga.

šernk ::

Jah vendar lahko samo upaš da se bo poravnal, kaj dosti vpliva na tisto nimaš (understeer je zame nekako kot pri vožnji z letalom, če crkne motor si globoko v dreku) zato je bolje da do odnašanja sprednjega konca niti ne pride, ker če pride kaj dosti rešitev nimaš kot upanje da se boš izvlekel, medtem ko pri odnašanju zadnjega konca imaš še vedno smer pod nadzorom, je pa res da za se rešit moraš malce fiziko poznat, če zmrzneš si pač gotof.

Tudi proizvajalci gum priporočajo zadaj gume z boljšim oprijemom (manj obrabljene) ravno iz tega razloga.


da in ne, zadeva se je kakšnih 5-10let nazaj šele obrnila v to smer, prej so vsi priporočali nove gume spredaj, da imaš čim več nadzora nad avtom. Pri formuli je enako, eni dirkači imajo raje over drugi understeer dirkalnike, večina jih sicer mislim da teži h prekrmarjenju, vendar obstajajo izjeme (MSC je če se ne motim v najboljših letih vozil izrazito podkrmarjenje avtomobile (Irvine, je dejal, da tak dirkalnik sploh ni mogoče vozit), sedaj se je pa pri mercedesu konstantno pritoževal ravno zaradi prevelikega podkrmarjenja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

driver_x ::

V takih primerih ne moremo primerjati dirkačev v F1 z navadnimi vozniki. Po mojih izkušnjah odnašanje prednjega konca še ne pomeni izgube nadzora nad avtomobilim (če seveda stvar ni pretirana in zletiš naravnost v ograjo). Pred leti sem vozil avto s štirikolesnim pogonom, ki mu je pri prevelikih hitrostih "zelo lepo" odnašalo sprednji konec. Tam sem moral samo malo bol obrniti volan. Seveda tak način vožnje ni bil prijazen do gum ...

driver_x ::

Hotel sem povedati, da avto pri drsenju sprednjega konca še vedno drži smer, pri odnašanju zadnjega konca pa dobi tudi rotacijo. Navadni vozniki pa v takih primerih spustimo gas ali celo pohodimo zavoro. Kaj se zgodi v obeh primerih pa je jasno.

Daedalus ::

da in ne, zadeva se je kakšnih 5-10let nazaj šele obrnila v to smer, prej so vsi priporočali nove gume spredaj, da imaš čim več nadzora nad avtom. Pri formuli je enako, eni dirkači imajo raje over drugi understeer dirkalnike, večina jih sicer mislim da teži h prekrmarjenju, vendar obstajajo izjeme (MSC je če se ne motim v najboljših letih vozil izrazito podkrmarjenje avtomobile (Irvine, je dejal, da tak dirkalnik sploh ni mogoče vozit), sedaj se je pa pri mercedesu konstantno pritoževal ravno zaradi prevelikega podkrmarjenja.


IIRC je v času uporabe TC-ja Alonso vozil izrazito undesteeran dirkalnik... zadnji del je bil pribit na stezo in pol je nos dirkalnika dobesedno "tiščal" v ovinek. Samo to je bla bolj izjema, methinks.

@sammy - če pohodiš bremzo, si fucked either way>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Bolj sem imel v mislih, da se to nastavi na prostih treningih. Na kateremu koncu ravnine, ko zaviraš, da se avtomatsko polni, drugje pa ne...

Kako boš pa polnil avtomatsko? Ne verjamem, da imajo lahko tak sistem, imeti bi ga morali v ECU-ju, piggybacka pa verjetno ni dovoljeno imeti. Pa spet, kaj pa če ti tekom dirke polnjenje na tistem mestu ne paše več, ko se avto izprazne in se razpored teže spremeni? Ko se ene zavore bolj obrabijo kot druge in posledično spremeniš razmerje spredaj:zadaj? Če ti crkne KERS?

JC Denton ::

Tist je bilo bolj zaradi gum kot TC-ja, če pogledaš v letih 2007 in 2008 njegov understeer sploh ni več tak izrazit.

PrimozR ::

driver_x je izjavil:

Po moje je odnašanje sprednjega konca manjši problem, saj nas večina reagira tako, da v primeru težav dvignemo nogo iz stopalke za plin. Avto se pri tem večinoma sam poravna v smeri vožnje. Tudi proizvajalci gum priporočajo zadaj gume z boljšim oprijemom (manj obrabljene) ravno iz tega razloga.

Ja, failsafe je precej lažji, spustiti gas pri oversteeru te še bolj zavrti. Ampak ko si navajen voziti nasploh (če nisi vreščeča mtka, ki začne tuliti, samo da avto rahlo zdrsne) ter ko si vajen obnašanja avtomobila, oversteer niti ni tako kritična zadeva. Plus današnji ESPji...

driver_x je izjavil:

Hotel sem povedati, da avto pri drsenju sprednjega konca še vedno drži smer, pri odnašanju zadnjega konca pa dobi tudi rotacijo. Navadni vozniki pa v takih primerih spustimo gas ali celo pohodimo zavoro. Kaj se zgodi v obeh primerih pa je jasno.

V bistvu imaš pri understeeru manj, pri oversteeru več, pri normalnem stabilnem zavijanju pa neko srednjo vrednost rotacije. Nimaš je le, ko greš naravnost ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Za vse fene Kimi Raikkonena je Dimitris Papadopoulos (znan kot mr.enigma(Twitter)) spisal eno berljivo zgodbo:
http://blogit.mtv3.fi/mrenigma/2013/02/...

Intervju Garyija Andersona je končno na voljo (kdo je bil v Jerezu dejansko najhitrešji - ja, tudi on postavlja McLaren na mesto št.1)
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...
Ampak kot že rečeno, to ne pomeni kaj dosti oz. pomeni skoraj ali natančno nič.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Glede polnjenja KERSa, recimo MB ima vrtljiv gumb na volanu (zgoraj levo) z oznako HARV:


S tem gumbom dirkač določa polnitev KERS baterij.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Pirelli has announced the tyre compounds for the first four races of the season:

Australia - medium & super soft
Malaysia - hard & medium
China - medium & soft
Bahrain - hard & soft

Super soft gume za Melbournu prvič od kar Pirelli dobavlja pnevmatike!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
4 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363588 (219183) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272496 (167964) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130487 (89236) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177181 (140426) WarpedGone

Več podobnih tem