Forum » Na cesti » Formula 1 2015
Formula 1 2015
PrimozR ::
Aktivno podvozje vrže stran cel kup problemov pri nastavitvah le-tega, ker je aktivno. Standardno, ki ga imajo vsi, še toliko bolj. Pogruntaš, kaj paše tvojemu avtu, nakucaš tistih par vrstic kode, prideš, odpelješ, si tam kjer si, done.
Trenutno je podvozje še vedno tista komponenta, ki se jo precej nastavlja in da kar nekaj sprememb na obnašanje avta. Let's keep it that way.
LMP1 z malo manj bodyworka in ožjo banjo za voznika. Pa brez luči.
Trenutno je podvozje še vedno tista komponenta, ki se jo precej nastavlja in da kar nekaj sprememb na obnašanje avta. Let's keep it that way.
Čisto mimogrede: http://www.theverge.com/2015/12/3/98408...
McLaren has unveiled a new concept for a Formula One car: the MP4-X. It's a "vision of the future" that looks deadly, but comes with a strong focus on safety. As well as a heads-up display similar to those seen in fighter jets, and tire sensors that warn drivers of imminent blow-outs, the MP4-X incorporates an enclosed cockpit — a change to F1 design currently being considered by the sport's bosses to prevent head injuries.
LMP1 z malo manj bodyworka in ožjo banjo za voznika. Pa brez luči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
Aktivno podvozje vrže stran cel kup problemov pri nastavitvah le-tega, ker je aktivno. Standardno, ki ga imajo vsi, še toliko bolj. Pogruntaš, kaj paše tvojemu avtu, nakucaš tistih par vrstic kode, prideš, odpelješ, si tam kjer si, done.
Trenutno je podvozje še vedno tista komponenta, ki se jo precej nastavlja in da kar nekaj sprememb na obnašanje avta. Let's keep it that way.
Ok dobro to je tvoje mnenje.
Jaz še celo menim, da bi aktivno podvozje celo pocenilo AERO oz. CFD razvoj (ok za lase privlečeno ampak ja). Manjše ekipe bi lažje investirale v "tranzicijske" spremembe tokovnic, saj bi imele opravka z manj neznankami - lažja velikostna analiza in famozne korelacije. Čeprav bi se hitreje približevali optimumu dizajna (če sploh ta obstaja :D )in bi bile potrebne bolj konstante spremembe pravilnika. Čeprav če gledamo trenutne trende tole ni problem (velik remont pravil na vsake 2-4 leta).
Je pa tale Mclarnova ideja z plasma "krilci" pa z spominskimi materiali po želji odbita.
TribesMan ::
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
BT52 ::
a) Ha ha šaljivci. Ne in ne morejo pozabiti Renoja:
https://twitter.com/redbullracing/statu...
Ko pa so zaradi dobre konstrukcije glave motorja lahko navijali "offtrottle mape" do daska pa ni bilo problema...
b) http://www.fia.com/news/fia-announces-w...
Bv. FIA je zjutraj potrdila nekaj sprememb glede uporabe več kompletov gum čez vikend. Jaz pozdravljam tole. Prvotna ideja Force Indie oz po novem Aston Martina. Jap lepo se sliši upam, da spremenijo barve. Recimo v kako "britansko" klasično zeleno, da dobimo malo bolj barven grid. Tale črnina mi gre na živce. Upam, da ga Haas ne zaserje z kako črno rdečo kombinacijo HAAS AUTOMOTIONS in da bo držal besedo pri rumeni (oz drugačni barvi) barvi...
Objavljene so še bile spremembe glede VSC-ja na Petkih (in DRS coni čez dirko), in tokenih do 2020 + odobren dovoljen med-sezonski razvoj.
c)
Čudovit analitični pristop. Balzam za mojo dušo in OCD. Hvala Haha. Sem pozabil tole pogledati. Lepo, da je posodobil, kot je obljubil.
https://twitter.com/redbullracing/statu...
Ko pa so zaradi dobre konstrukcije glave motorja lahko navijali "offtrottle mape" do daska pa ni bilo problema...
b) http://www.fia.com/news/fia-announces-w...
Bv. FIA je zjutraj potrdila nekaj sprememb glede uporabe več kompletov gum čez vikend. Jaz pozdravljam tole. Prvotna ideja Force Indie oz po novem Aston Martina. Jap lepo se sliši upam, da spremenijo barve. Recimo v kako "britansko" klasično zeleno, da dobimo malo bolj barven grid. Tale črnina mi gre na živce. Upam, da ga Haas ne zaserje z kako črno rdečo kombinacijo HAAS AUTOMOTIONS in da bo držal besedo pri rumeni (oz drugačni barvi) barvi...
Objavljene so še bile spremembe glede VSC-ja na Petkih (in DRS coni čez dirko), in tokenih do 2020 + odobren dovoljen med-sezonski razvoj.
c)
Mal statistike za večerno čtivo...
https://f1metrics.wordpress.com/2015/12...
Čudovit analitični pristop. Balzam za mojo dušo in OCD. Hvala Haha. Sem pozabil tole pogledati. Lepo, da je posodobil, kot je obljubil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
no comment ::
Torej se je začelo odštevanje do njihovega ponovnega (popolnega/delnega) odhoda. Obstaja katera firma, ki ima bolj šizofreno udejstvovanje v F1?
::
no comment je izjavil:
Torej se je začelo odštevanje do njihovega ponovnega (popolnega/delnega) odhoda. Obstaja katera firma, ki ima bolj šizofreno udejstvovanje v F1?
Benetton?
no comment ::
Benetton se je v F1 pojavil najprej kot sponzor, potem je kupil moštvo in ga prodal (Renaultu, itak). Kaj je tu šizfrenega? Lepi "in & out, commando style".
Renault je kot dobavitelj motorjev in kot moštvo imel ene par izstopov. In vstopov. Rebadgev.
Renault je kot dobavitelj motorjev in kot moštvo imel ene par izstopov. In vstopov. Rebadgev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: no comment ()
Super Sonic ::
Obstaja katera firma, ki ima bolj šizofreno udejstvovanje v F1?
Kljub temu so relativno uspešni. 12 naslovov konstruktorja, okoli 170 zmag... kr v redu statistika. F1 je pač tak šport. V bistvu bi težko človek našel globalni šport, ki se je v zadnjih 30 letih tako korenito spremenil. Posledica je taka kot je. Bodo pa naredil raketo od motorja slej ali prej. RB gre absolutno predaleč, ampak sej je že povsem jasno, da niso nič kaj posebno moštvo; vse boninete jim je zagotovil Newey, sama konstrukcija moštva in ljudje tam ne delajo nič kaj dosti boljše od ostalih moštev. Spoznanje boli, obnašajo se kot 5 letni otroc.
Sej edini zares resen je Ferrari. Vse ostalo je bolj tko... pride pa gre.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
no comment ::
Super Sonic je izjavil:
RB gre absolutno predaleč, ampak sej je že povsem jasno, da niso nič kaj posebno moštvo; vse boninete jim je zagotovil Newey, sama konstrukcija moštva in ljudje tam ne delajo nič kaj dosti boljše od ostalih moštev. Spoznanje boli, obnašajo se kot 5 letni otroc.
Wow! Zdej, ko se noben z Renaultovim motorjem ne more vozit niti pribl. spodobno, je pa kar naenkrat (in to povsem) jasno, da imajo še šasijo/aero zanič. Wow! Kolk so za Mercedesom in Ferrarijem samo zaradi svojega povprečnega avta? 2s? Če ne bi imeli fantastičnega Renaultovega motorja bi bili pa 4s, verjetno...
Ja, lepo so obdelali Renault. Ampak trdit, da jim Renault ni zjebal zadnjih sezon (nalašč ali pa zaradi spleta okoliščin (zajeb na začetku, premalo denarja, pravil)) je pa mal...
Super Sonic ::
http://www.infiniti-redbullracing.com/e...
RB will drive forward with TAG Heuer power unit in 2016.
no comment -> narobe sva se razumela. Seveda jim je zjebal obe sezoni prav Renault, ampak prav tako jim je prejšnje štiri omogočil 4 naslove. Newey je še vedno zraven, ampak daleč stran po drugi strani, ker nima izziva delati 24/7 na tem projektu, saj ima preveč zvezane roke, zato je delno pustil šestilo drugim. Šasija pri RBju je poslednično samo še "relativno OK" (letos so imeli na začetku sezone konkretne težave kjub zebrasti inačiči avtomobila na testiranju, pa tudi sicer neke bistvene razlike na momente z mlajšim moštvom, ni bilo; to je izpostavljal tudi Renault. Odločil je potem razvoj v drugem delu sezone, ki pa je neposredno pogojen s proračunom), precej več kritike pa namenjam ostalemu delu moštva: vodstvu, ki se je skoraj kardinalno zaplezalo z motorjem, javno jokanje z umikom iz F1 (to kaže na neodraslost vodstva, ki kljub vsem uspehom in +400 miljoni proračuna ne zmore dobiti ene tovarne izven F1, ki bi jih podprla); pa tudi taktično se moštvo ni ravno izkazalo v zadnjih dveh letih (videli smo ogromno napak), enako jim nagrade za hitre pitstope pobirajo drugi, ipd.
Skratka, ne vem. Neke vizije moštvo nima. Ne vem kaj ali koga čakajo. Da Renault naredi spet nekaj več na motorju in da Newey pride nazaj v 100% obsegu, vmes bodo pa jokal. Jih pa po drugi strani razumem, da boli, če veš, da si +50 konjev zadaj in ne moreš nič narediti zato.
Še najbolj sem navdušen nad njihovim razvojem mladih dirkačev, ki je za moj okus res najboljši v F1 in njihova dirkaška zasedba je najboljši price/performance v F1; brez dvoma. Ampak ravno tle je čar McLarna, da je šel v projekt s Hondo.
RB will drive forward with TAG Heuer power unit in 2016.
no comment -> narobe sva se razumela. Seveda jim je zjebal obe sezoni prav Renault, ampak prav tako jim je prejšnje štiri omogočil 4 naslove. Newey je še vedno zraven, ampak daleč stran po drugi strani, ker nima izziva delati 24/7 na tem projektu, saj ima preveč zvezane roke, zato je delno pustil šestilo drugim. Šasija pri RBju je poslednično samo še "relativno OK" (letos so imeli na začetku sezone konkretne težave kjub zebrasti inačiči avtomobila na testiranju, pa tudi sicer neke bistvene razlike na momente z mlajšim moštvom, ni bilo; to je izpostavljal tudi Renault. Odločil je potem razvoj v drugem delu sezone, ki pa je neposredno pogojen s proračunom), precej več kritike pa namenjam ostalemu delu moštva: vodstvu, ki se je skoraj kardinalno zaplezalo z motorjem, javno jokanje z umikom iz F1 (to kaže na neodraslost vodstva, ki kljub vsem uspehom in +400 miljoni proračuna ne zmore dobiti ene tovarne izven F1, ki bi jih podprla); pa tudi taktično se moštvo ni ravno izkazalo v zadnjih dveh letih (videli smo ogromno napak), enako jim nagrade za hitre pitstope pobirajo drugi, ipd.
Skratka, ne vem. Neke vizije moštvo nima. Ne vem kaj ali koga čakajo. Da Renault naredi spet nekaj več na motorju in da Newey pride nazaj v 100% obsegu, vmes bodo pa jokal. Jih pa po drugi strani razumem, da boli, če veš, da si +50 konjev zadaj in ne moreš nič narediti zato.
Še najbolj sem navdušen nad njihovim razvojem mladih dirkačev, ki je za moj okus res najboljši v F1 in njihova dirkaška zasedba je najboljši price/performance v F1; brez dvoma. Ampak ravno tle je čar McLarna, da je šel v projekt s Hondo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
TribesMan ::
RB will drive forward with TAG Heuer power unit in 2016.
Ki bo popolnoma isti kot Renaultov pogonski sklop? :>
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
no comment ::
Super Sonic je izjavil:
Seveda jim je zjebal obe sezoni prav Renault, ampak prav tako jim je prejšnje štiri omogočil 4 naslove.
Pa kva še. To pa dejansko JE povsem jasno, da je bil v teh sezonah med dobavitelji motorjev mrtvi tek. RB bi te sezone zmagal praktično s čimerkoli so se vozili ostali njihovi konkurenti.
Boli jih, da so bili premalo pod žarometi, ko so zmagovali z RB? A v PR-u, ki ga je Renault ravnokar poslal ven pa pri 12 konstruktorskih naslovih s katerimi se hvalijo ni nobene zvezdice in opombe, da jih je dejansko ene deset manj. Se mi zdi, da RB in Renault kar zaslužita eden drugega.
Super Sonic ::
Ki bo popolnoma isti kot Renaultov pogonski sklop? :>
Bo, samo bo dihal z Illienom, kar pomeni, iz izkušenj, več odstopov. ;)
Se mi zdi, da RB in Renault kar zaslužita eden drugega.
Ja, zato je pa škoda, da so naredil tak linč letos, da je Renault šel po svoje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
TribesMan ::
Kar je RB delal letos okoli Renaulta je čista oslarija.
Ja so zajebal pri Renaultu... in kaj potem? Kaj RB je kaka sveta krava ki bognedaj da bi se jim kaj grdega storilo?
Koliko drugih ekip je bilo v preteklosti ki so izgubile dobre motorje. Kolikokrat se je to zgodilo McLarnu in Williamsu?
Je kdo jokcal in šimfal svoje supplyerje vsepoprek, izsiljeval z izstopom, ...?
Uglavnem to kar so danes predstavili pač ni nič. Motor ne bo popolnoma nič drugačen kot bi bil brez te objave "rebrandinga".
To kar je naredil Ilien bo šlo tako v tovarniške Renaulte, kot v "TAG Heuer" Red Bulle.
Še vedno ni nobene garancije da bodo spremembe prinesle kak bistven napredek, in če sem malo žleht, upam da dobijo še kako leto "šolanja", da se malo skulirajo.
Ja so zajebal pri Renaultu... in kaj potem? Kaj RB je kaka sveta krava ki bognedaj da bi se jim kaj grdega storilo?
Koliko drugih ekip je bilo v preteklosti ki so izgubile dobre motorje. Kolikokrat se je to zgodilo McLarnu in Williamsu?
Je kdo jokcal in šimfal svoje supplyerje vsepoprek, izsiljeval z izstopom, ...?
Uglavnem to kar so danes predstavili pač ni nič. Motor ne bo popolnoma nič drugačen kot bi bil brez te objave "rebrandinga".
To kar je naredil Ilien bo šlo tako v tovarniške Renaulte, kot v "TAG Heuer" Red Bulle.
Še vedno ni nobene garancije da bodo spremembe prinesle kak bistven napredek, in če sem malo žleht, upam da dobijo še kako leto "šolanja", da se malo skulirajo.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
no comment ::
...upam da dobijo še kako leto "šolanja", da se malo skulirajo.
Sej, to si vsak pravi F1 fan želi.
Da pobegne še petina že tako siromašnega grida. Da bomo lahko gledali kako se McLaren in Renault dajeta s Sauberjem (če bosta naredila velik korak naprej, seveda), medtem ko bomo čakali, da mine 30 let (na vsake toliko se Ferrariju uspe sestavit, da so se sposobni borit za WC).
Jst ::
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ripmork ::
Zakaj ne bi bila logična?
Vsaj meni se zdi oboje smiselno - tako Ferrarijeva želja pridobit Mercedezovega člana s čimveč uporabnimi podatki o motorju, kot tudi Mercedesov counter-ukrep. Taka situacija se ne dogaja ne prvič, ne zadnjič. Dobili so ga z roko v medu, želijo preprečiti, da bi uporabne podatke že naslednjo sezono prenesel k rdečim.
Vsaj meni se zdi oboje smiselno - tako Ferrarijeva želja pridobit Mercedezovega člana s čimveč uporabnimi podatki o motorju, kot tudi Mercedesov counter-ukrep. Taka situacija se ne dogaja ne prvič, ne zadnjič. Dobili so ga z roko v medu, želijo preprečiti, da bi uporabne podatke že naslednjo sezono prenesel k rdečim.
pirlo ::
Zakaj ne bi bila logična?
Ker ni logike v zgodbi, ali pa je jaz ne vidim.
- aprila so ga prestavli v DTM program in mu dali nov laptop, email in podatke za prijavo
- po tem bi si naj prenesel zaupne podatke o F1 programu iz serverja, do katerega so mu odvzeli dostop
- pol so nekako ugotovili, da jih je imel na laptopu (čeprav bi naj forenzično zbrisal vse podatke). Zraven tega še na telefonu, sd kartici, tabletu in zunanjem disku; moraš bit butast, da maš toliko kopij in vse v službi.
- za konec pa so še pri Mercedesu ugotovili, da bi naj vse to naložil nekam na splet
Super Sonic ::
V zgodovini dirkanja smo videli že zelo veliko tega, nazadnje je odmeval McLaren in kazen, ki bi lahko celo podrla celo moštvo na tla.
Kar se tiče pa Ferrarija je pa tako, da so na moči motorja precej napredovali, praktično kot edini so uspeli zakrpat lanski deficit in dodat še nekaj zraven. Recimo letošnji čas Kimija na zadnji dirki v kvalifikacijah je bil 1:41.051s, lanski pa 1:42.236s. Med tem, ko je recimo Rosberg šel letos komaj kaj hitreje 1:40.237s, lani pa 1:40.480s.
Se pravi je napredek letos, ki ga je pokazal Ferrari, res velik, ter večji od vseh. Glede nato, da jim kaj takšnega ni uspevalo že vrsto let, je čisto mogoče, da so dobili kakšno bližnjico do še več HP. Obratno je pa seveda možno tudi to, da je MB že začel z vojno za mizo, ker se jih lahko upravičeno bojijo na stezi drugo leto, sploh, ker je FIA spisala tako "izjemen" pravilnik o izbiri gum za leto 2016 iz katerega je razvidno, da bo lahko v dirke vpletene bistveno več sreče, kot jo sicer ta šport dopušča. Vsekakor ne dobra novica za zmagovalce preteklih dveh let.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/12/08/f...
Kar se tiče pa Ferrarija je pa tako, da so na moči motorja precej napredovali, praktično kot edini so uspeli zakrpat lanski deficit in dodat še nekaj zraven. Recimo letošnji čas Kimija na zadnji dirki v kvalifikacijah je bil 1:41.051s, lanski pa 1:42.236s. Med tem, ko je recimo Rosberg šel letos komaj kaj hitreje 1:40.237s, lani pa 1:40.480s.
Se pravi je napredek letos, ki ga je pokazal Ferrari, res velik, ter večji od vseh. Glede nato, da jim kaj takšnega ni uspevalo že vrsto let, je čisto mogoče, da so dobili kakšno bližnjico do še več HP. Obratno je pa seveda možno tudi to, da je MB že začel z vojno za mizo, ker se jih lahko upravičeno bojijo na stezi drugo leto, sploh, ker je FIA spisala tako "izjemen" pravilnik o izbiri gum za leto 2016 iz katerega je razvidno, da bo lahko v dirke vpletene bistveno več sreče, kot jo sicer ta šport dopušča. Vsekakor ne dobra novica za zmagovalce preteklih dveh let.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/12/08/f...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
pirlo ::
Super Sonic je izjavil:
V zgodovini dirkanja smo videli že zelo veliko tega, nazadnje je odmeval McLaren in kazen, ki bi lahko celo podrla celo moštvo na tla.
Kar se tiče pa Ferrarija je pa tako, da so na moči motorja precej napredovali, praktično kot edini so uspeli zakrpat lanski deficit in dodat še nekaj zraven. Recimo letošnji čas Kimija na zadnji dirki v kvalifikacijah je bil 1:41.051s, lanski pa 1:42.236s. Med tem, ko je recimo Rosberg šel letos komaj kaj hitreje 1:40.237s, lani pa 1:40.480s.
Se pravi je napredek letos, ki ga je pokazal Ferrari, res velik, ter večji od vseh. Glede nato, da jim kaj takšnega ni uspevalo že vrsto let, je čisto mogoče, da so dobili kakšno bližnjico do še več HP. Obratno je pa seveda možno tudi to, da je MB že začel z vojno za mizo, ker se jih lahko upravičeno bojijo na stezi drugo leto, sploh, ker je FIA spisala tako "izjemen" pravilnik o izbiri gum za leto 2016 iz katerega je razvidno, da bo lahko v dirke vpletene bistveno več sreče, kot jo sicer ta šport dopušča. Vsekakor ne dobra novica za zmagovalce preteklih dveh let.
http://www.f1fanatic.co.uk/2015/12/08/f...
Tisto z McLarnom je blo res amatersko narejeno, s fotokopijami in predajo komplet dokumentacije .
Imam občutek, da je že lani Ferrari ogromno naredil na motorju, ko so ugotovili kje so zaje****. Samo takrat ni blo medsezonskega razvoja in je zato vse ostalo do konca enako, nato pa velik preskok, ki so ga kazali že na prvih testiranjih.
Motor jim ni bil nikoli šibka točka razen lani. Druga zgodba pa je s šasijo, tu še jim pa vedno manjka precej. Bomo videli, če lahko za drugo leto naredijo kaj na tem, ker od dominacije RB so tu precej zadaj. Rešujejo jih predvsem nevzdržljive gume, da se aerodinamika še bolj ne pozna.
BT52 ::
Tale škandal je predvsem zanimiv iz različnih zornih kotov:
-kako je HPP zagotovil varnost lastne baze podatkov, ko pa so Hoyu domnevno odvzeli dostop do podatkov? Jih je že imel od prej?
-kaj je osebna intelektualna lastnina, ki jo pridobil tekom "domače naloge" doma?
-kako pravilno "overwrite" HDD?
-kako varno predat podatke v tem primeru?
Potem pomisleki, glede tega zakaj bi metal te podatke po vseh mogočih medijih. Še posebej ko vemo, kako "bulletproof" so OS sistemi tipa Android (tablice, GSM). Sam še menim, če gre za veliko količino podatkov je kraja preko serverja enostavno nepraktična. Ni bolje tole poslat preko pošte na enem HDD-ju.
-kako je HPP zagotovil varnost lastne baze podatkov, ko pa so Hoyu domnevno odvzeli dostop do podatkov? Jih je že imel od prej?
-kaj je osebna intelektualna lastnina, ki jo pridobil tekom "domače naloge" doma?
-kako pravilno "overwrite" HDD?
-kako varno predat podatke v tem primeru?
Potem pomisleki, glede tega zakaj bi metal te podatke po vseh mogočih medijih. Še posebej ko vemo, kako "bulletproof" so OS sistemi tipa Android (tablice, GSM). Sam še menim, če gre za veliko količino podatkov je kraja preko serverja enostavno nepraktična. Ni bolje tole poslat preko pošte na enem HDD-ju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
pirlo ::
Tale škandal je predvsem zanimiv iz različnih zornih kotov:
-kako je HPP zagotovil varnost lastne baze podatkov, ko pa so Hoyu domnevno odvzeli dostop do podatkov? Jih je že imel od prej?
-kaj je osebna intelektualna lastnina, ki jo pridobil tekom "domače naloge" doma?
-kako pravilno "overwrite" HDD?
-kako varno predat podatke v tem primeru?
Potem pomisleki, glede tega zakaj bi metal te podatke po vseh mogočih medijih. Še posebej ko vemo, kako "bulletproof" so OS sistemi tipa Android (tablice, GSM). Sam še menim, če gre za veliko količino podatkov je kraja preko serverja enostavno nepraktična. Ni bolje tole poslat preko pošte na enem HDD-ju.
Prva točka. Glede na to, da so ga aprila premestili, on pa je bral podatke od Madžarske ki je konec julija. Dobili so ga konec septembra. Če je imel ves čas dostop sta tu vmes še SPA in Monza, ki sta z vidika podatkov o motorju veliko bolj zanimivi dirki. Če pa ni imel pa tudi do podatkov o Madžarski ne bi imel dostopa. To nima smisla
Tretja točka. Obstaja kar nekaj standardov prepisa podatkov, tako da jih je skoraj nemogoče obnoviti. Sploh tako, da bi prepoznal iz tega kaj točno je vsebovalo. Ne vem kako so iz tega ugotovili kaj vse je bral.
Meni to vse smrdi. Zelo. Imam občutek, da so jezni, ker hoče it in vedo, da ima kar nekaj teh podatkov v glavi, pa ga probajo očrnit, da ne bi šel k Ferrariju tako hitro. . Bomo videli kaj bo s tega.
PrimozR ::
BTW, ko je toliko jamranja o glasnosti, a sem edini, ki mu je tole noro kul?
Grd je nenormalno, tukaj ni debate, sam bemo da je kul ko je zadeva tako tiha :)
Grd je nenormalno, tukaj ni debate, sam bemo da je kul ko je zadeva tako tiha :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
BT52 ::
BTW, ko je toliko jamranja o glasnosti, a sem edini, ki mu je tole noro kul?
https://www.yocom/watch?v=DMtOAjmk
Grd je nenormalno, tukaj ni debate, sam bemo da je kul ko je zadeva tako tiha :)
Meni je vseeno. Ali je elektrika ali bencin glavno, da ga žge. Že Rimacovi električaji so bomba. Čeprav tihi, ampak tisto zvijanje ob pospeševanjih je tudi nekaj posebnega (tech orgazem). Jup pač ni tistega zvijanja v želodcu pa nošenja čepkov ob brutalnosti groma ob belem dnevu, pa kaj potem. Čeprav priznam, da še nisem bil na LIVE dirki (bilokateri) in nisem izkusil tega osebno. čeprav si tole močno želim. Mogoče drugo leto kaki Le mans, če bo plača dobra... :D Enough said.
Meni to vse smrdi. Zelo. Imam občutek, da so jezni, ker hoče it in vedo, da ima kar nekaj teh podatkov v glavi, pa ga probajo očrnit, da ne bi šel k Ferrariju tako hitro. . Bomo videli kaj bo s tega.
Zadel si žebljico pa glavico. Ker je kar nekaj točk v tej zgodbi, ki ne daje smisla. Oziroma so kar preveč očitna... Bomo videli, če bodo odkrili še kaj dodatnega ozadja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Prva točka. Glede na to, da so ga aprila premestili, on pa je bral podatke od Madžarske ki je konec julija. Dobili so ga konec septembra. Če je imel ves čas dostop sta tu vmes še SPA in Monza, ki sta z vidika podatkov o motorju veliko bolj zanimivi dirki. Če pa ni imel pa tudi do podatkov o Madžarski ne bi imel dostopa. To nima smisla
Za tole izpeljat bi mogla biti vpletena tretja oseba, da bi nekako "heknil" v sistem! Ali... (pazi conspiracy theory) Ali pa je šlo za podtikanje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
::
Ta veliki so vedno namazani z vsemi žavbami in ko jim prideš navzkriž, ne poznajo milosti. Tako da je zgoraj omenjena teorija čisto verjetna.
springfield ::
Meni to vse smrdi. Zelo. Imam občutek, da so jezni, ker hoče it in vedo, da ima kar nekaj teh podatkov v glavi, pa ga probajo očrnit, da ne bi šel k Ferrariju tako hitro. . Bomo videli kaj bo s tega.
Ferrari je ze povedal, da so se samo pogovarjali in ni bilo nobene pogodbe z njim.
http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/143...
McClane ::
Se pravi, dali so mu nov nov, "očiščen" prenosnik, na kateremu so potem forenzično našli en kup obremenilnih dokumentov. Ja, bi se kar strinjal da so ta veliki res sposobni vsega.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
Jst ::
Pri HDDju imaš polno "sledi", kjer se pišejo enice in nule. Ampak v času obratovanja HDDja, se ta sled malenkost zamakne. Malenkost, par mikrometrov je verjetno že preveč. Zato, ko narediš 30x wipe, se ta wipe algoritem dogaja na trenutni sledi. "Obrobje" pa ostane nedotaknjeno. Zato lahko forenzični laboratoriji obnovijo del podatkov, tudi, če si prepisal celo površino 30 krat.
To je zelo dolg in drag proces, ampak je možen.
Vendar: jaz zelo dvomim, da so na takšen način prišli do podatkov. V bistvu mi je vela zgodba malo čudna in sem skeptičen, da je lahko en tip, ki je dobil nov, wiped clean, prenosnik, nove log-in kredence, lahko ukradel "top secret" Mercedesove podatke. Potem jih je pa še na vse naprave, kjer se da shraniti podatke, uporabil. Malo preveč čudno se mi vse skupaj zdi..
To je zelo dolg in drag proces, ampak je možen.
Vendar: jaz zelo dvomim, da so na takšen način prišli do podatkov. V bistvu mi je vela zgodba malo čudna in sem skeptičen, da je lahko en tip, ki je dobil nov, wiped clean, prenosnik, nove log-in kredence, lahko ukradel "top secret" Mercedesove podatke. Potem jih je pa še na vse naprave, kjer se da shraniti podatke, uporabil. Malo preveč čudno se mi vse skupaj zdi..
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
pirlo ::
Pri HDDju imaš polno "sledi", kjer se pišejo enice in nule. Ampak v času obratovanja HDDja, se ta sled malenkost zamakne. Malenkost, par mikrometrov je verjetno že preveč. Zato, ko narediš 30x wipe, se ta wipe algoritem dogaja na trenutni sledi. "Obrobje" pa ostane nedotaknjeno. Zato lahko forenzični laboratoriji obnovijo del podatkov, tudi, če si prepisal celo površino 30 krat.
Ampak, če maš šifrirane podatke, pa ti zmanjka samo par bajtov, ne moreš odšifrirat. Če ne moreš odšifrirat, pa ne veš kaj je bilo šifrirano .
Vendar: jaz zelo dvomim, da so na takšen način prišli do podatkov. V bistvu mi je vela zgodba malo čudna in sem skeptičen, da je lahko en tip, ki je dobil nov, wiped clean, prenosnik, nove log-in kredence, lahko ukradel "top secret" Mercedesove podatke. Potem jih je pa še na vse naprave, kjer se da shraniti podatke, uporabil. Malo preveč čudno se mi vse skupaj zdi..
Zelo čudna je. Nelogična dokler ne podajo več informacij. Zanimivo, ampak nikjer še nisem zasledil kak odgovor Hoyla na to.
Jst ::
BT52: Bi bilo bolj zanimivo videti celo predavanje.
In other news:
Raikkonen making Vettel "work for his money", says Allison
In other news:
Raikkonen making Vettel "work for his money", says Allison
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
S čim pa je kimi "prisilil" vettla k delu, če pa je tako zaniča, da skoraj bolj ne bi mogel biti?
PrimozR ::
Kimi je v bistvu imel pripravljenih par dobrih rezultatov, ko ga je na cedilu pustil avto oz. so kaj zašuštrali v boksih. Presenetljivo je, kako pogosto se je to zgodilo. Če bi imel več sreče (nekje na ravni Vettla), potem bi bil v točkah bistveno bližje.
TribesMan ::
Lol... v 90% primerov je bil redno par desetink na krog počasnejši. Brezveze pač.
Ferrari ga je verjetno podaljšal samo zato da bo Vettel happy, drugega razloga ne vidim.
Če bi bila konkurenca močnejša, recimo ranga 2012, bi bil večkrat izven deseterice kot v njej.
Ferrari ga je verjetno podaljšal samo zato da bo Vettel happy, drugega razloga ne vidim.
Če bi bila konkurenca močnejša, recimo ranga 2012, bi bil večkrat izven deseterice kot v njej.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Super Sonic ::
Kimi je v bistvu imel pripravljenih par dobrih rezultatov, ko ga je na cedilu pustil avto oz. so kaj zašuštrali v boksih.
Sploh na začetku sezone; kar je v bistvu nekak tudi logično, je bil Kimi na kar nekaj dirkah bom rekel takole "bistveno hitrejši" od Vettla.
Ampak.
Dve glavni stvari sta pri Kimiju problematični:
a) spravit skupaj krog takrat ko je to potrebno; se pravi po domače povedano je v Q3 praviloma pogorel - tudi če je bil FP1, FP2 in FP3 spredaj, enako tudi Q1 in Q2,
b) kakor je malo začelo deževati je odpadel kot gumb od gat.
In tu je Vettel pokazal zakaj je boljši dirkač od Kimija; je bolj zbran v ključnih trenutkih in zna voziti bistveno bolje v dežju. Bilo je pa jasno tudi nekaj čistih stez, kjer Kimi ni mogel niti blizu Vettlu.
Tako da škoda, da je imel toliko težav z zanesljivostjo letos, ker ga je sreča pustila praktično na vseh dirkah kjer je bil boljši. Tudi tisto nadmudrivanje z Bottasom ni bilo ravno v plus.
Verjamem pa, da inženirji v garaži Ferrarija vedo, da je Vettel občasno obstal odprih ust, ko ga je 36 letnik hendlal po marsikaterem ovinku. Kimi je še vedno tam kjer mora biti (to je tudi dokazal), na koncu sezone je končal tam kjer mora in v moštvo pripeljal nekaj dobrih dirk. Ima veliko izkušenj in čeprav se mu ne da kaj dosti ubadati s prognozami dirk in taktiko, simulatorji in podobnim, se še vedno drži odlično. Kljub temu bi verjetno marsikateri mladenič bil bolj zaželjen na tistem sedežu, predvsem mislim na Hulka, ki še ni imel priložnosti dobiti dobrega avtomobila v roke, pa tudi falanga RedBullovcev, Perez se je letos odlično dvignil, ipd.
Vettel bi moral pa svoje kvalitete pokazati naslednje leto, ko bo avto, v to verjamem, bistveno bolj podrejen njegovim željam.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
PrimozR ::
Glede na tisti članek o analitičnem rangiranju letošnjih dirkačev ne bi bil presenečen, če Hulk ne bo nikoli dobil v roke avta 1. klase.
Super Sonic ::
Tist članek črpa ven statistiko, za katero pa nekateri pravijo, da je največja laž. In v tem primeru menim, da to drži. Pozitivna stran seznama je pa ta, da se spreminja in dopušča napredovanja, tako vidimo kar nekaj skokov gor ali dol, če so pa upravičeni je pa že druga stvar.
Hulk je imel letos nešteto nesreč, kjer praktično ni bil kriv ničesar. V osnovi gre za enega najuspešnejših dirkačev v mlajših kategorijah znotraj F1, ki nastopa v privat moštvu in je plačan za svoje delo. To veliko pove o njem. OK, letos je Perez priletel od nikoder, ampak mislim, da je imel tako dobro sezono zaradi pnevmatik, ki jih je poštekal nekaj bolj kot Hulk. Drugo leto bo lahko že vse drugače, kar zna pri Perezu biti zaščitni znak.
Težko si je predstavljat, da je Hulk dobil naslove (nenazadnje je bil del ekipe tudi v Lemanu) Formule BMW, Master F3, F3 Euro in GP2 za brezveze oz. na podlagi ničesar. Enostavno se mu stvari ne sestavijo F1 in osebno bi rad videl, da dobi še nekaj več priložnosti v drugih moštvih. V Williamsu se ni mogel kaj dosti izkazat, ko je prišel v F1, v FI pa bolj ali manj stagnira od kar je prišel. Ok, boljše kot nič, ampak če ne bo napredoval bi znal it ves talent v nič.
Za razliko od Bottasa on kaže bistveno več dirkaške inteligence, žal pa, vsaj tako se meni zdi, nima pravih ljudi zadaj, ki bi ga vpeli v kakšno boljše moštvo in bojim se, da bo tako tudi ostalo, dokler ne bo letel ven.
Hulk je imel letos nešteto nesreč, kjer praktično ni bil kriv ničesar. V osnovi gre za enega najuspešnejših dirkačev v mlajših kategorijah znotraj F1, ki nastopa v privat moštvu in je plačan za svoje delo. To veliko pove o njem. OK, letos je Perez priletel od nikoder, ampak mislim, da je imel tako dobro sezono zaradi pnevmatik, ki jih je poštekal nekaj bolj kot Hulk. Drugo leto bo lahko že vse drugače, kar zna pri Perezu biti zaščitni znak.
Težko si je predstavljat, da je Hulk dobil naslove (nenazadnje je bil del ekipe tudi v Lemanu) Formule BMW, Master F3, F3 Euro in GP2 za brezveze oz. na podlagi ničesar. Enostavno se mu stvari ne sestavijo F1 in osebno bi rad videl, da dobi še nekaj več priložnosti v drugih moštvih. V Williamsu se ni mogel kaj dosti izkazat, ko je prišel v F1, v FI pa bolj ali manj stagnira od kar je prišel. Ok, boljše kot nič, ampak če ne bo napredoval bi znal it ves talent v nič.
Za razliko od Bottasa on kaže bistveno več dirkaške inteligence, žal pa, vsaj tako se meni zdi, nima pravih ljudi zadaj, ki bi ga vpeli v kakšno boljše moštvo in bojim se, da bo tako tudi ostalo, dokler ne bo letel ven.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Težko si je predstavljat, da je Hulk dobil naslove (nenazadnje je bil del ekipe tudi v Lemanu) Formule BMW, Master F3, F3 Euro in GP2 za brezveze oz. na podlagi ničesar. Enostavno se mu stvari ne sestavijo F1 in osebno bi rad videl, da dobi še nekaj več priložnosti v drugih moštvih. V Williamsu se ni mogel kaj dosti izkazat, ko je prišel v F1, v FI pa bolj ali manj stagnira od kar je prišel. Ok, boljše kot nič, ampak če ne bo napredoval bi znal it ves talent v nič.
Za razliko od Bottasa on kaže bistveno več dirkaške inteligence, žal pa, vsaj tako se meni zdi, nima pravih ljudi zadaj, ki bi ga vpeli v kakšno boljše moštvo in bojim se, da bo tako tudi ostalo, dokler ne bo letel ven.
Zanimivo je da je po Le Mansu Hulk enostavno letel. Potem pa ga je naenkrat zmanjkalo, ko je videl, da ne bo povabila ta večjih. Recimo upravičeno se je lahko nadejal Ferrarijevega sedeža, kateri se je tudi na moje presenečenje prehitro zaprl.
Čeprav Italijane lahko razumem, ker imajo dvojec, ki se razume in dejasko sodeluje pri gradnji in zagotavljata nemoteno rast ekipe.
Super Sonic je izjavil:
Tist članek črpa ven statistiko, za katero pa nekateri pravijo, da je največja laž. In v tem primeru menim, da to drži. Pozitivna stran seznama je pa ta, da se spreminja in dopušča napredovanja, tako vidimo kar nekaj skokov gor ali dol, če so pa upravičeni je pa že druga stvar.
Je pa tole najboljši način, ki ga imamo. Dejansko Hulk ima neke skoke forme. Vprašanje, če je Perez res tako slab. Še posebaj Ferrari in Mclaren sta nekaj videla v njem. Mogoče delamo krivico obema.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
BT52 ::
Super Sonic je izjavil:
Za razliko od Bottasa on kaže bistveno več dirkaške inteligence, žal pa, vsaj tako se meni zdi, nima pravih ljudi zadaj, ki bi ga vpeli v kakšno boljše moštvo in bojim se, da bo tako tudi ostalo, dokler ne bo letel ven.
Ha ha ne moreš mimo Bottasa. Heh
Pač je takrat normalno odpeljal linijo katera je bila povsem upravičena. Rai je pa bil predaleč in na njegovo žalost neučakan in nesamozavesten (v smislu lahko bi ga prehitel v zadnjem sektorju v onem ovinku po ravnini).
Vsekakor pa je bil incident smešen. Predvsem iz tega vidika, ker se je po njem njuna borba na stezah spremila v boj za vsak milimeter asfalta ne glede na posledice.
Dr_M ::
Jest pa zmeri dol padem od smeha, ko se govori o neki dirkaski inteligenci in podobnih neumnostih.
Dirkaci so kot fuzbalerji, ko jim gre, so carji, ko jim ne gre, so za vse drugi krivi, pa vreme, pozicija planetov ipd. Kdo vidi kaj vec, ma res dobro robo za zadevat.
Dirkaci so kot fuzbalerji, ko jim gre, so carji, ko jim ne gre, so za vse drugi krivi, pa vreme, pozicija planetov ipd. Kdo vidi kaj vec, ma res dobro robo za zadevat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Jst ::
Dr_M: Ne ne, to pa sigurno ni res. Samo poglej Hamiltona. Ko je prva je nigga, s prijatelji from the streets, a ko mu ne gre, pa se druži z yo-yo rap sceno in sanja o svojih komadih. Vidiš, to je dirkaška intiligenca! Ko ti ne gre, greš na stret, rečeš yo-nigga in sproduciraš komad. Ali pa greš v wrestling ring in si za vedno zapisan v zvezdah. Čakaj,... o kateri (ne)intiligenci se že pogovarjamo? :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Leto je krepko okoli in bi bil že čas za novo 2016 temo...
Razmišljam o bolj splošni moto športni temi. Nas je verjetno par navdušencev, ki spremljamo F1, WEC in Formulo E. Verjetno bi bilo najbolj smiselno, da bi debate o dirkanju potekalo v bolj združeni varianti. Sam ne vidim problema kvečjemu so tematike med sabo zelo povezane:
1. Od dirkačev, stez, ter pristopa do dela na področjih nastavitev, strategij, konstruiranja pogona, podvozja in aerodinamike.
2. Še največja rdeča nit je PR pristop k zelenim tehnologijam. Sektor, ki iz leta v leto raste.
3. Pa še število komentarjev ni tako veliko, da bi upravičilo novo temo iz bolj "butičnih" serij. Kaj pravite?
Jaz bi poimenoval temo takole: Motošport 2016: F1, WEC in FE
Če pa bo odziv bolj kot ne deljen oz. negativen bom pa naredil v čez par dni novo klasično tematiko: Formula 1 2016
Razmišljam o bolj splošni moto športni temi. Nas je verjetno par navdušencev, ki spremljamo F1, WEC in Formulo E. Verjetno bi bilo najbolj smiselno, da bi debate o dirkanju potekalo v bolj združeni varianti. Sam ne vidim problema kvečjemu so tematike med sabo zelo povezane:
1. Od dirkačev, stez, ter pristopa do dela na področjih nastavitev, strategij, konstruiranja pogona, podvozja in aerodinamike.
2. Še največja rdeča nit je PR pristop k zelenim tehnologijam. Sektor, ki iz leta v leto raste.
3. Pa še število komentarjev ni tako veliko, da bi upravičilo novo temo iz bolj "butičnih" serij. Kaj pravite?
Jaz bi poimenoval temo takole: Motošport 2016: F1, WEC in FE
Če pa bo odziv bolj kot ne deljen oz. negativen bom pa naredil v čez par dni novo klasično tematiko: Formula 1 2016
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
innerspace ::
Jp, F1 naj bo zase, ostalo pa pod skupno temo. Naj vkljucuje tudi WRC, lepo prosim:)
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181096 (112655) | broken/link |
» | Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Na cesti | 244216 (150042) | Alexius Heristalski |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 184153 (147398) | WarpedGone |