Slo-Tech

» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

1
...
33 34
35
36 37 38

ABX ::

Super Sonic: Ta del F1 me ne zanima in ga ne komentiram. Dejmo vsaj nekateri držat nivo tukaj. Kot sam praviš je vse skupaj brez-veze.

Jaz še vedno gledam F1 z užitkom, RedBull pač daš v posebno kategorijo, tako kot Caterham in Marussia in to je to. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Jaz še vedno gledam F1 z užitkom, RedBull pač daš v posebno kategorijo, tako kot Caterham in Marussia in to je to. :)

Vsaka čast za tole, ker jaz tega ne zmorem ;).

A je kdo šel že film gledat?
http://www.kolosej.si/filmi/film/dirka-...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Čakam da pride na Obalo.

Lauda ga je pohvalil.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alexius Heristalski ::

Sem že gledal dokumentarec na to temo, holivudski bulšit me ne zanima.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Boobiz ::

http://www.imdb.com/title/tt2518788/?re...

Tole stvar je vredno pogledat. Od začetkov F1 do danes.
I'm drunk, what's your excuse?

MaterVola ::

Super Sonic ::

MaterVOla - tenks, fajn za pogledat.

Sem že gledal dokumentarec na to temo, holivudski bulšit me ne zanima.

Tko je, jaz sem film pogledu, pozna se ker je Lauda še živ in je sam prikazan mal bolj, no ja, da ne bo spet drame na forumu, mogočno. Sicer pa fajn film, ni tolk mim kot vsi prejšnji iz Holivuda, se ga splača pogledat, če ne druzga je Tyrrellov P34 dostkrat prikazan, pa tudi nekari effekti so izjemni, enako sama zasedba folka ni mim.

Super Sonic: Ta del F1 me ne zanima in ga ne komentiram. Dejmo vsaj nekateri držat nivo tukaj. Kot sam praviš je vse skupaj brez-veze.

Zdej tud tko je: F1 je zelo širok pojem, šport, vse vpliva na vse. In jaz sem vedno menil, da je ta rumeni del, del F1. Eden brez drugega ne moreta, na koncu se pa to odraža tudi na dirkaču, na njegovi psihi, ipd. Je pa seveda tudi meni tehnika, taktika, detalji, pred rumenim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Jaz še vedno gledam F1 z užitkom, RedBull pač daš v posebno kategorijo, tako kot Caterham in Marussia in to je to. :)

Vsaka čast za tole, ker jaz tega ne zmorem ;).

A je kdo šel že film gledat?
http://www.kolosej.si/filmi/film/dirka-...

Ja. Kocine so mi pri nekaterih (zvočnih) posnetkih šle pokonci, je pa pod črto še vedno Holywood. Ni popolnoma Holywoodski, ampak kar se tiče dokumentiranja, Sennu pač ne seže do pet (filmu seveda).

Aja, glede spremljanja, očitno mam srečo, da me v bistvu zanimajo samo tehnikalije (ki se jih žal zve šele par let kasneje, ampak okej). Še dirk mi ne uspe gledati, če se že uležem na kavč je itak pol prespim ^^

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

PrimozR ::

Aja, pa če koga zanimajo tehnikalije, super članek o poslavljajočih-se V8 motorjih oz. o kralju le-teh Cosworthovem CA.

http://www.f1technical.net/features/188...

ABX ::

Super Sonic je izjavil:


Zdej tud tko je: F1 je zelo širok pojem, šport, vse vpliva na vse. In jaz sem vedno menil, da je ta rumeni del, del F1. Eden brez drugega ne moreta, na koncu se pa to odraža tudi na dirkaču, na njegovi psihi, ipd. Je pa seveda tudi meni tehnika, taktika, detalji, pred rumenim.


Itak da je vse skupaj povezano. Ampak prav tu je čar gledat F1 na Sky/BBC, rumenega dela se ravno toliko dotaknejo da razumeš v kakem kontekstu je trenutna situacija voznika in ne drezajo v njega. Če že sprašujejo to počnejo zelo profesionalno in korektno. V končni fazi interview dela bivši voznik/inženir/šef ekipe in razume situacijo in ne dreza v osebo ki ima nasproti. Tudi zaradi tega ko imajo kak interview se jim osebe na drugi strani odprejo ker je spoštovanje obojestransko in ni preveč političnih odgovorov.

Edit:
Evo en briljanten primer

Računaj na to da Whitmarsh in Jenson se še nista pogovorila o situaciji, ampak se je odvil kar live pred kamerami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

vilser ::

Friday, November 08, 2013

F1: Nigel Stepney says the Ferrari was illegal in 2007

Former Ferrari team manager Nigel Stepney claims this week the Italian team knowingly cheated in order to win the first Grand Prix of 2007.

The Briton, who was a leading figure in that year's infamous "spygate" scandal, told Racecar Engineering that the car driven by Kimi Raikkonen in Australia had an illegal moveable floor.

"I like to try to win on a fair basis but when I was there I disagreed with something that was going on within Ferrari," revealed Nigel Stepney, who now runs the sports car team JRM Racing.

"I thought it was not correct, and although I was wrong to discuss it [with a rival], winning until you get stopped was not the correct way. It went against the grain."

Knowing the issue, McLaren asked for clarifications from the FIA. The rear-wing was declared legal, but the floor wasn't.

Team principal Ron Dennis choose not to protest the result of the Australian Grand prix, won by Ferrari.

Interestingly, Kimi Raikkonen won the 2007 world championship by 1 point. If Ferrari would have been disqualified, the Fin would have lost 10 points and the title would have gone to Lewis Hamilton equals in point with Fernando Alonso.

WarpedOne ::

Knowing the issue, McLaren asked for clarifications from the FIA. The rear-wing was declared legal, but the floor wasn't.


eeeeee?
Do you know what you don't know?

ttommy ::

A to so se zdaj spomnili, ko so Kimija zjebali z dnom v Abu Dabiju..?
Gamer

Super Sonic ::

Nigel Stepney ni ravno najbolj mirodajen, glede nato, da je prodal podatke v McLaren. Od kje kar naekrat "vest" za takšno izpoved? ;)

Za Kimija sem pa slišal, da je fasal 15G v poden in da niso upoštevali udarca v avtomobil, ker naj bi bilo to že drugič letos.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

>Za Kimija sem pa slišal, da je fasal 15G v poden in da niso upoštevali udarca v
>avtomobil, ker naj bi bilo to že drugič letos.

Can you explain this a little bit?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Ko Lotus rukne v tla razbije spodnji del avta in ta ne gre več skozi FIA inšpekcijo. Prvič ko se je to zgodilo je FIa sprejela opravičilo da je nastala situacija posledica trka, na prejšnji kvalifikacijah ni.

Uradna razlaga:
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

TribesMan ::

Raikkonena letos ne bomo več videli dirkati:

http://www.planetf1.com/news/3213/90191...

Kdo ga bo nadomestil?
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

O, boga. Zakaj se mi zdi, da Ferari ni vedel za tole, preden so podpisali? Če bodo kakšne komplikacije, so dobili mačka v žaklju.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ttommy ::

Nima se kaj zakomplicirati. Ferrari je itak vedel, da ima težave s hrbtenico, še preden so podpisali pogodbo. Kimi še bo zagotovo zmagoval v F1.
Gamer

Super Sonic ::

Zakaj se mi zdi, da Ferari ni vedel za tole, preden so podpisali?

Izvor vsega je njegova nesreča že v letu 2001, ko je z Sauberjem priletel z zadkom avtomobila v zaščitne gume (ovinek Chateau d'Eau, steza pa Mangy Course).

Potem je imel še nekaj zares močnih trkov, enega na identičen način v Mclarnu:

(en kreten je dal en oduren komad zraven)

Močno, v Ferrariju, je trčil 2007 v Monzi:
http://www.dailymotion.com/video/xmqjvm...

Javnosti se je govorilo, da je šel ven brez posledic (kar je tudi bilo vidno, ko je skočil ven z avta), pa vendar, na dan dirke je komaj vstal in dobil blokade. Tako da Ferrari ve za te njegove težave, pa tudi tale operacija je izogib dirkanju v Lotusu, zgleda da je dokočno počilo, čeprav je kazalo da ni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

"Prijetno s koristnim"
Do you know what you don't know?

Super Sonic ::

No sej, voznik št. 1 pri Ferrariju ni pa nič boljši ;):
http://grandprix247.com/2013/11/11/alon...

"after his high-G bump over the Abu Dhabi kerbs a week ago, Alonso admitted he was in back pain"
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

clix ::



Je kr dobr premetal Alonsota, ja.

krispe ::

Valtteri Bottas

I'm happy to confirm that I will be racing with @WilliamsF1Team in 2014 with @Felipe1Massa as my team-mate!


https://twitter.com/ValtteriBottas/stat...
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Alexius Heristalski ::

Super Sonic je izjavil:

No sej, voznik št. 1 pri Ferrariju ni pa nič boljši ;):
http://grandprix247.com/2013/11/11/alon...

"after his high-G bump over the Abu Dhabi kerbs a week ago, Alonso admitted he was in back pain"

Točno, ja, zdi se mi, da naj bi dobil 25G ... uf.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ttommy ::

Drugo leto bo imel Ferrari hrbtenična bolnika, ki bosta pometala z zdravo konkurenco...
Gamer

vilser ::

McLaren decides that Magnussen will replace Perez in 2014 F1 season

Monday, November 11th 2013, 18:46 GMT

McLaren has taken the decision to replace Sergio Perez with Kevin Magnussen for the 2014 Formula 1 season.

Sources have confirmed to AUTOSPORT that the team has decided to promote the Formula Renault 3.5 champion, although a contract has not yet been signed.

Magnussen, a McLaren development driver, became the favourite for the seat in the days following the Abu Dhabi Grand Prix.

Speaking earlier on Monday, team principal Martin Whitmarsh had declined to comment on the prospect of Magnussen racing for McLaren next year.

"The fact is at the moment we haven't confirmed our driver line-up, we haven't signed contracts with drivers," he said.

Perez je dobil brco. Torej naslednje leto bosta Magnussen in Button v McLarnu.

Kaj se vam zdi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

Weasel ::

Škoda Pereza, ker je dober dirkač.

krispe ::

Podpiram njihovo odločitev!
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Super Sonic ::

Kaj se vam zdi?

McLaren hoče poštartat novega Lewisa čim prej in nova era motorjev je pravi čas za to, bo izkušenem dirkaču, jasno.

Massa se je pa dobro zrinil v Williams. Tole z Bottasom je super kombinacija za to moštvo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Ripmork ::

Podpiram angažiranje Magnussena. Če Williamsu uspe pod kapo dobit še Brawn-a (dvomim sicer, ampak je možnost) je tole optimistično zanje. Tako Perez kot Maldonado mi delujeta pretrmasta in preveč zaletava. Oba sta imela dobre momente, a jima ego hitro ven udari.

Upam, da Hulkenberg dobi ride pri Lotusu, pa da ekipa ne izgubi momentuma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ripmork ()

WarpedOne ::

Tole z Bottasom je super kombinacija za to moštvo.

Dej podnapise. Ne da ne verjamem, sploh si ne predstavljam niti v plus niti minus.
Do you know what you don't know?

Super Sonic ::

Williamsu gre prekleto slabo. Letos je to 1 pika.

Zdej Bottas je resnično obetaven, mlad, hiter, Massa pa je izkušenj, sicer mal lev, ampak zelo hiter na 1 krog in je v dobri formi na kakšni dirki; pa ne moremo rečt da ni, letošnjo sezono je precej bližje Alonsu. Poleg tega prihaja iz Ferrarija in bo lahko veliko stvari doprinesel v team.

In prav vsa moštva poudarjajo kako pomembno bo imeti izkušnje drugo leto, se pravi nekega voznika, ki bo lahko ocenjeval avtomobil. Bottas to ne more, Massa pa vendarle sedi že 11 let v dirkalniku. Hkrati se bo Bottas lahko tudi izmeril; kako je dejansko hiter in koliko recimo mu manjka, kar ob Maldonadu ni mogel naredit.

Williams je po drugi strani neko moštvo, ki lahko še vedno izdela nek soliden dirkalnik, recimo lanski FW34 je bil kar soliden če se ne bi unedva tolk zaletavala; drugo leto bodo vozil Mercedesove motorje, Pat Symonds bo zadaj, tale njihov aero (Jason Somerville) se mi zdi zlo kompetenten, enako Ed Wood...

...mogoče imajo še največ "štale" v dirkalnih inženirjih, samo mislim, da bo šel Smeadly z Masso (fajn bi bilo, da bi šel, ker s Kimijem to res ne bo deloval), ipd.

Tko da en cel ta paket, kako se neko moštvo obrne mi je ok, imajo izkušnje, imajo mladost, imajo kader in imajo motorje. Zdej, svetovni prvaki ne bodo, ampak glede na finance tud ne morjo bit, lahko so pa hudo kompetentni, vsaj baseground je.

Pa še nekaj; Massa bo št.1 in bomo vidl koliko bo daleč prišel kot vodilni dirkač v moštvu; v odnosih, razvoju, ipd.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedOne ::

Ja, glih tole mi je spalavo na vrh. Je že massa kdaj bil sploh No1?
Do you know what you don't know?

Super Sonic ::

Je že massa kdaj bil sploh No1?

Bil, ampak nikol on sam. 2008 so ga sforsiral s tistim vzmetenjem naprej, šlo je pa za cel paket: MS je stal zadaj in mu res veliko pomagal, potem celotna falanga inženirjev in razvoja, seveda podprto z ljudmi na posameznih mestih, ki so namerno delovali proti Raikkonenu. V bistvu je bil tak plan že v 2007, pa jih je Raikkonen, ko je v Silverstonu z Dyerjem nastavil TC v nulo, presenetil in od Francije naprej nanizal res neverjetne rezultate, Massa je imel pa nekaj smole in se plan ni izšel. Tako so v 2008 pomagali bolj agresivno, ampak kot že rečen, nikol ni Felipe sam delal stvari v stilu Fernanda.

Pri Williamsu bo moral pa sam, zagotovo Bottas drži nekaj ljudi v Williamsu na svoji strani in bo zanimivo videti kako se bo to izšlo za Masso. Psihično bo pa zelo lahko, ker Williams gre lahko only up, dol gredo res težko, tko da bo Massa razbremenjen tega pritiska.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Naslednje leto bo velik problem držat dirkalnik na minimalni dovoljeni teži in lahek voznik kot Massa bo imel prednost.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Veliko bo vsega drugo leto. Od zanesljivosti, porabe goriva, načina vožnje, načina zaviranja, ERS je bo uporabljal dlje in ga bo treba še bolj efektivno uporabljat, no, o teh 690kg je bilo pa že veliko govora; Bottas bo zagotovo v deficitu proti Massi. Bottas se mi tudi zdi precej "pri močeh" (59 vs 70 kg).

Ampak še vedno bo prvo pravilo, staro pravilo, to finish first first you have to finish.

Med manjšimi spremembami pravil bo pa zanimivo tudi pravilo "false camer"; drugo leto bodo na dirkalniku lahko tisti "izrastki", kjer kamera dejansko bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

vilser ::


Formula 1 teams are concerned that the 2014 technical regulations are forcing them into 'ugly' designs with hooked nose sections, as shown by this AUTOSPORT image.
The rules for next season require a high chassis of 525mm and a low nose tip at 185mm.
But the regulations only demand a relatively small nose tip cross-section, and teams will want to minimise the width of this area to improve air flow under the chassis.
That raises the prospect of slender, drooping nose tip extensions to meet minimum rules requirements for this section, protruding from a higher, more bulky, section that will pass crash tests and fit teams' aerodynamic needs.
While not all teams are believed to be heading down this design route, it is understood that several leading outfits believe it is the best solution.
AUTOSPORT understands that some senior Formula 1 technical personnel have already called for changes to improve aesthetics, but this was not successful due to a lack of agreement on the need to do something.
An FIA technical directive has also been issued ruling out an alternative nose solution that was put forward with a request for clarification.
Red Bull design chief Adrian Newey and McLaren sporting director Sam Michael have admitted that the 2014 cars are likely to be "ugly" due to the front impact structure.
"The low nose is not a problem," Michael explained.
"The problem is the vagaries in the way you get through the crash test - and the teams will mostly be going down one solution.
"It is not because of the chassis height."

MaterVola ::

dildonose :)

Super Sonic ::

Slišim, da so Kovalainena aktiviral za zadnji dve dirki pri Lotusu? Anyone?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ttommy ::

A res? Pametna poteza.
Gamer

MaterVola ::

http://joesaward.wordpress.com/2013/11/...

Sem pomislil nanj, da ima prednost, ker je že vozil letošnji avto.

BT52 ::

1

Da se obrnem težavam FW-35 se mi zdi, da je izključno aero department popustil oz. ni znal pravilno implementirat dizajna coande izpuha. Če se dobro spomnim so bili prav oni, ki so ga lani skupaj z FI, TOrro Rossom, ter tudi konec koncev Mercedesom ZELO POZNO implementirati na lanski FW-34. To je prvi indic težav, ki so na tej osnovi zelo podobne Ferrarijevim, kateri ima ravnotako težave z pravilnejšo umerjenostjo izpušnih plinov (res čudni FLOwisi na VN madžarske 2013 to potrjujejo ipd.).

Druga točka; Kot je za začetku sezone Gary Anderson v svojih kolumnah omenjal nestabilno AERO platformo in slab zadnji downforce. Mogoče je tu še kaka sprememba na vzmetenju naredila svojo "štalo".

Tretja točka pa je vso tisto famozno spreminjanje prednjih nosov in prednji krilc na začetku sezone, ki je trajalo vse nekje do Silverstona. Na tem področju so poizkušali vse možne kombinacije (novo+staro, novonovo+staro, novonovo+novo), mislim , da sem se izgubil pri štetju 6ih kombinacij (pozor samo iz 2eh delov).

Potem "štalo" je še naredil sicer meni zelo všečen sistem "wheel blown-nut" (mogoče drugo leto pridejo bolj v veljavo, ker je ožje prednje krilo, manj ouwash efekta, nizki nos), kateri se ni skladal v novim dnom (tega so umaknili, zda ne vem na kateri dirki ampak se mi zdi, da malo pred azijsko turnejo). Potem tisti Monako, ko so privlekli iz podstrešja staro dno in nos, ko so naredil ponovno korelacijo.

Tako, da ja. Ne vem če so odgovorni(kot pravi en izmed mojih predhodnikov) na AERO področju naredili svoje in dobro usmerili svoje sodelavce. Sicer ne dvomim dobre strokovnjake (vsaj sodeč po Linkedin) in njihovo kredibilnost ampak, če ni kemije med oddelki nebo rezultatov.

2

Kaj pa se tiče kimmija moram se zahvalit za nasvet glede nesrečnega radigate dogodka. Hvala sem pogooglal in ugotovil, da ni bilo čisto tako, kot sem si sam razlagal in preko drugih malo manj zanesljivih virov napačno predstavljal.

Tale njegova poškodba pa je itak že dalj časa znana in me skrbi predvsem narava lete. Kolikor vem naj bi si oklestil živec. Za take operacije posega naj bi bile rehabilitacijske dobe pol leta. Zdaj kaka je resnična resnost te poškodbe, lahko samo domnevamo in se lahko upravičeno strinjam z odločitvijo predčasnega zaključka sezone. Kimmi imam tako še 44 dni do prvih Januarskih testov, da se popolnoma sestavi in pomaga ekipi testirat nove sisteme npr. V6, hlajenja, brake by wire itd.

3

Glede »čudnih« nosov pa se že dalj časa predvsem na f1tehnical napovedovalo s strani uporabnikov na kar nekaj na videz izjemno grotesknih opcij. Upam samo, da nas bo odrešila še veljavna "modesty panel" tj. pravilo dovoljenega krhkega laminatnega pokrova izven cone sekcij prerezov B-B, A-A, ki bo vsaj v nekaterih (upam) primerih tole mizernost pokrila. Čeprav iz Aero vidika je razumljiva odločitev, ker izgubo beamwinga (downforce) moraš naložit v difuzor (vrtinci proti "tire skiert"). Kar pa je ustaljena praksa vse od leta 2009 (RB5) in 2003 Ferrari GA prvi undercut sidepod...

Če se vrnem tisto slike, ki je bila objavljena v autosportu, zmaga ta izjava z njihovega foruma;

Now I want to see if the 2014 regs have made the back of the cars look like vaginas. It could lead to some interesting first-corner accidents. It might be a great way to get some testing for young drivers if 9 races after a crash, a GP2 car is born.


Umiram od smeha.:)) Res pa je v vsakem "hecu" malo resnice. Npr ICE (motor z notranjim zgorevanjem) med F1(tj. brez ti. MGU sistemov +-160 kw) in GP2 bo še po moči skoraj povsem izenačen.

4

Mimogrede, ko sem že pri motorjih lep članek so objavili v reviji autosprint in kjer sem tudi opazil je na f1tehnicalu vrgel en member v translate. Gre se za sicer dolg in obširen intervju z Marmorinijem (glavni Ferrarije inženir zadolžen za razvoj ICE) izključno o novi eri V6 in njegovih lastnosti. Vredno branja, ker vidim, da nas je tukaj veliko tehnikov. LINK

5

Izkoristil bom priložnost in bom tukaj vprašal, ker sem pred zdaj že 1 mesecem poslal Craigu Scarborghu mail, kjer sem ga vprašal glede zmedenosti kako velikost svečke uporabljajo danes in govorici o ferrarijev razvoju nove svoje mini svečke za V6. Odgovora še zdaj nisem dobil ali bi lahko kdo od vas vedel kaj več? Sporočila se mi ni dalo prevajat, pa sem ga uredil in smo prilepil.:|

Hi!

Firstly sorry to bother you! I m Alex engineer and very big technical eutiziast and also i very admire your work on tehnical side of F1. So who is more appropriate than Craig Scarbrough to answer my question.

Current i m ponding problem about F1 sparkplugs. After i look that article http://www.caranddriver.com/columns/tec... and after your corporation on Peter Windsdor The Racers Edge series 22 F1 2014 i m totaly confused

Peter ON THAT show said that Ferrari looking for 10 mm spark plug


Then you confirm that team currently use 13mm? Contradiction? But article says other story that in early 2000s teams already use 7.7 mm Champion sparkplugs...

Podatki iz leta 2000:
Dia: 7.7 mm
Long: 38 mm
Mass 10.7g

Ima kdo kakšne dodatne podatke?

Alexius Heristalski ::

Lotus agrees deal with Heikki Kovalainen to replace Kimi Raikkonen

Zmenjeno.

Heikki Kovalainen will be announced as Kimi Raikkonen's replacement at Lotus on Thursday once final details of his contract with the team have been sorted out.

Following intense discussions that have involved both the Lotus and Caterham teams over the past few hours, AUTOSPORT understands that an agreement has been reached for him to stand in for the final two Formula 1 races of the season.

One of the main hurdles was securing the blessing of Caterham for the deal, because Kovalainen is under contract to the outfit until the end of the season.

But despite a history of friction between Caterham and Lotus dating back to the Team Lotus naming dispute, sources suggest that an amicable deal has been reached for Kovalainen to be released to race for Lotus in the United States and Brazil.

Kovalainen has already visited Lotus' Enstone headquarters to finalise his preparations for a return to racing action for the first time since 2012.

Lotus is expected to make an announcement confirming Kovalainen's deal on Thursday morning, just hours before he is due to arrive at the Austin track.

Kovalainen's deal comes after efforts to sign Nico Hulkenberg came to nothing when the German decided against joining the team, despite having visited Enstone earlier this week.

SCHUMACHER APPROACHED

It has also emerged that Lotus sounded out Michael Schumacher about a possible comeback after his retirement last year.

Schumacher's manager Sabine Kehm told German newspaper Bild: "There have been quite a few requests in the past.

"Michael would still be fit enough but he has a new life. I don't find it unusual that people ask.

"Many people changed their assessment about Michael because of Nico Rosberg's recent performances compared to those of Lewis Hamilton.

"Michael drove as well as Nico, just as Nico is driving as well as Lewis."
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

Takole na hitro, iti na manjšo svečko ima precej smisla, saj novi motorji dobijo še neposreden vbrizg, torej bo poleg štirih ventilov in svečke imeti še eno luknjo za injektor. Če torej zmanjšaš svečko in narediš relativno majhen injektor, ventili ne izgubijo skoraj nič prostora (realtivno glede na vrtino, ki bo nekoliko manjša, tako zaradi kubature - odrezati dva cilindra bi pomenilo 1.8 litra, kakor tudi zaradi nižjih obratov, ki bodo dovoljevali nekaj višji hod in s tem več navora, ki bo dal višjo moč pri nižjih obratih).

Zdaj specifik ne vem, ker se v tehnični pravilnik nisem nikoli poglabljal (že tako fali časa, da bi predelal vse zanimivosti), tako da je možno, da sem kaj hudo zabluzil.

Super Sonic ::

Ok, tale Heikki, sam človek se res vpraša zakaj potem rezervni dirkači sploh še so. Tko mal za pozirat po dirkališčih.

Kot je za načetku sezone Gary Anderson v svojih kolumnah omenjal nestabilno AERO platformo in slab zadnji downforce.

Anderson je sicer zelo fajn tip, tudi veliko, veliko pove, vendar je treba bit kritičen v razmišljanju. (Ob)Sodbe na začetku sezone so precej čustvene narave, saj vsi čakamo na začetek, Avstralja recimo je čisto mim kot steza, pa se dostikrat dela neke xy zaključke. Se spomnim kako je 2012 "zdisal" McLarna, pa je šlo potem vse kontra, pa še nekaj kiksov je blo. Kar je tudi logično, vsak, ki dela ob F1 praviloma ugiba, saj so stvari skrite do skrajnosti in tu Scarbs opravlja res izjemno delo.

Glede same sezone in Ferrarija bi rekel, da jih pokopal predvsem preskok na drugačno strukturo gume in razvoj med sezono. Razvoj tekom leta je blazen problem za vsa moštva, saj RB običajno (že 4 leto zapored) od SPAja naprej naredi cca +1s/krog gledano na perfomanci. Od tu tudi največja skrb, da drugo leto ne bo kaj drugače, saj se teh stvari ne dobi čez noč in tudi zato se Alonso precej spogleduje z McLarnom za 2015 (menjava za Buttna). Ravno McLaren je edini, ki lahko drži ta razvoj med sezono. Ok, ok, dost se lahko še zgodi, ampak Ferrari v teh zasedbi v razvoju nima za burek, bomo pa vidli učinek kreativnega Allisona drugo leto, pa novega vetrovnika in moč motorja.

Ko smo že ravno pri Ferrariju: http://www.ngk.de/en/home/
Oni delajo svečke za njihov F1 motor, mogoče lahko malo potipaš kako je s tem, glede nato, da se menja motor in gredo takšni podatki lažje v javnost. Po googlu sem prišel jaz do istih linkov/zaključkov kot ti.

Ne vem če so odgovorni(kot pravi en izmed mojih predhodnikov) na AERO področju naredili svoje in dobro usmerili svoje sodelavce. Sicer ne dvomim dobre strokovnjake (vsaj sodeč po Linkedin) in njihovo kredibilnost ampak, če ni kemije med oddelki nebo rezultatov.

Glede Williamsa to vse drži kar si napisal, pa vendar, če vzameš konsistenco zadnjih let, vidiš, da zelo nihajo in afaik, delajo najdlje od vseh moštev na dirkalniku za 2014. Jaz sem hotel s svojim postom višje povedat zgolj to, da lahko zadanejo (ne da bodo zadel) in en tak voznik, kot je Massa, lahko to pretvori v neke dobre rezultate, zraven je pa še zelo hiter in mlad Bottas. Verjetno tudi veš, da se učinek aero oddelka za naslednjo sezono zmanjša za okoli 30%, gledano na čas kroga, imeli pa bodo Mercedesove motorje, torej še enkrat: moja ocena je bila, da se je Williams kot moštvo obrnil v gibanju in ima dobre/boljše predpozicije za 2014, kakor slišim bodo pa nekaj naredili tudi na strateškem področju (Rob Smedley na mesto glavnega stratega je dobra odločitev; če bo).

Kar pa nikakor ne pomeni, da jih vidim v borbi za naslov, saj zato nimajo razvojnih sredstev. Bo pa zares veliko odvisno od zanesljivosti v 2014.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

JOJ se opravičujem na tistem video zgoraj mi ni upoštevalo časovne prestavitve (če nimate časa in da ne boste iskali, ter gledali celotne oddaje). Ne vem zakaj ampak video bi se mogel začet okoli po 30 min...

PrimozR ::

Sriple Tix ::

Včeraj sem po sili razmer gledal formulo na RTVSlo in ... ne morem verjeti, kdo lahko sploh posluša Ališiča, kajti tip je poden od podna, kar se tiče komentiranja dotičnega športa (naj ob tem še enkrat naglasim, da je povsem soliden novinar in njegove pisane prispevke rad prebiram).
Po startu dirke je pol kroga razpredal, kako sta Red Bulla v prvem ovinku uspešno zapirala vse ostale, dokler se mu ni utrnilo, da je Mark šele četrti in ob tem iskrico dopolnil z ugotovitvijo, da je moral predse spustiti tudi Hamiltona. Moral je predse spustiti Hamiltona ... v prvem ovinku? Varnostni avto trenutek kasneje seveda napove z nečloveškim tuljenjem in kmalu ga imam dovolj ter preklopim na A kanal, kjer May, Hammond in Clarkson iščejo izvir Nila. OK, čez dobro uro sem nazaj na dirki, kjer Miran ravno razpreda, da je Čeko Perez dokazal vsem v McLarnu, da bi moral ostati v ekipi, kajti uvrščen je pred Jensonom in ta misel ga vznemiri do te mere, da spet začne vpiti na ves glas in se mu ne uspe pomiriti še naslednje dva kroga.
Cvetka desetletja pa sledi v enainpetdesetem izmed šestinpetdesetih krogov. V prejšnjih je namreč Alonso fino lovil Hamiltona pred seboj in se mu približal na manj od sekunde, toda naenkrat se je zaostanek še enkrat povečal. Komentatorski veleum je tokrat z mirnim glasom ugotovil, da Fernando morda varčuje z gumami za napad v zadnjih krogih. Hm, še enkrat glasno. V 51-tem izmed 56-tih krogov naj bi Alonso začel varčevati z gumami, ker bo Hamiltona morda napadel v zadnjih krogih. Briljantno, za v anale!
Z eno besedo katastrofa in v isti sapi odgovarjam na klasično vprašanje, ki ga dobim ob sleherni kritiki M. A.: "Bi, po dvajsetih letih zanesljivo!"

bzp ::

Včeraj sem jaz imel občutek da se je režiser nekaj nalezel od Ališiča - kazal je čisto vse, samo tistega ne kjer se je karkoli zanimivega dogajalo.
1
...
33 34
35
36 37 38


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664212049 (107517) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189133872 (97117) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127277017 (39396) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116768263 (40583) 'FireSTORM'

Več podobnih tem