Prijavi se z GoogleID

» »

Formula 1 2015

Formula 1 2015

strani: 1 ... 64 65 66 67 68 69

TribesMan ::

#placesalonsowouldratherbe

https://twitter.com/search?f=images&ver...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

billy ::

Kako kaže glede vremena, bo ali be bo mokro?

billy ::

billy je izjavil:

Kako kaže glede vremena, bo ali be bo mokro?


Ob lokalnem času 1pm je možno 85% padavin, potem pa vedno manj.

Vseeno bi morala kakšna plohica bit ob takšni verjetnosti, upam da ne bo prehuda ali prešibka ;)

glede na sky live sliko je trenutno suho...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Super Sonic ::

Ena najbolj dolgočasnih dirk letos. Sploh ni kaj komentirat -> razen dolgih nosov pri Ferrariju. Nekako imam občutek, da so interno mislili, da bodo bližje MBju ob koncu sezone.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

roCkY ::

Le 2 tovarniški moštvi v istem krogu resnično ni nič prida za zanimivost dirk v prihodnji sezoni. S tem, da je prvi Ferrari občasno na kaki ravni še videl zadnjo mečko. za priti blizu in prehiteti pa je zelo zelo daleč.

          ::

Tudi z letošno sezono je f1 naredila korak navzdov kakor že tudi veliko prejšnih let.

BT52 ::

Dirka pa res ni bila dolgočasna? Ham vs. ter tudi jaca Vestapna. In tudi Ferrarijev poizkus iz ubupa presenetiti Merca... Meni osebno z vidika strategije definitivno dobra dirka. Vsekakor bolje od Sochija, recimo.

Definitivno pa je manjhen zaostanek Ferrarija spodbuden. Ostale tovarniške ekipe pa niti nimajo porihtanih zadev, tako da na "power" progi, kot je ta v Sao Paolu niti niso imele možnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Dr_M ::

Massa je bil diskvalificiran. Baje prevroce gume na startu.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

billy ::

Ne baje, so bile in to konkretno, 130 ali celo 140 stopinj.

TribesMan ::

Tole mora bit nekaj zanimivega :)

https://www.reddit.com/r/formula1/comme...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Super Sonic ::

In tudi Ferrarijev poizkus iz ubupa presenetiti Merca... Meni osebno z vidika strategije definitivno dobra dirka.

To je bil pa res strateški zeh. Kaj pa češ s tem kar so delal? Ni bilo hitrosti. Enostavno je ni bilo, tudi Kimi je "spal", čeprav na tej progi nikol ni bil ravno hiter (za razliko od Seba, ki se je vrnil po katastrofalnem vikendu). Taktični manevri, ki mejijo na čisti loto so meni povsem nezanimivi.

Vestapen je ok, ampak tudi on mora še priletet na trda tla. Če bi se vozil spredaj bi lahko samo sanjal prehitevanja. On jih je lahko izvajal, ker je bil na neki točki bistveno hitrejši od tistega pred njim - pa še to le na neki točki dirke; Lewis pač ni bil. Steza ta vikend je bila uničena, robniki previsoki in pač ne da se, če ravno nisi konkretno hitrejši.

Left hand magic oz. "Left hand magic torque only, not right hand."... Povsem nezanimiva reč, se je jo že večkrat slišalo, sicer pa menim, da je nekaj s tem v vezi "its obvious it has something to do with the getaway traction after the pitstop is complete, diff setting/launch setting". Zdej roko na srce, MBjevi časi v in-lapu niso nekaj svetovnega oz so odvisni od degradacije gum prej, sami postanki in dolžina v boksih enako... out-lap pa... ni magic no ;).

Tudi dvomim, da bi kaj res "pomembnega" takole javno imenovali magic. Če imaš kaj res pomembnega si tiho kot miš čim dalj časa. Pomoje gre samo za frazo, ki jim pomeni določen setup na njihov program okoli postanka.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

"Zanimivo" je bilo edino to, da je Hamilton pridno ubogal moštvo.

Na neki točki je bil res hitrejši od Rosberga, časi, ki sta jih vozila, ko sta bila 2-3 sek narazen, so bili skoraj identični.

Meni popolnoma nezanimiva dirka. Tudi zadaj, v "midfieldu" se ni kaj veliko dogajalo.

In še: steza sploh ni zanimiva.


ps: Komentar glede 30% manj prehitevanja, glede na lansko sezono:

F1 is just a load of shit, nothing more than high stakes politics with a lot of cash involved. Teams want more areo so they can spend more money to make the cars quicker and more competitive, drivers/fans want less downforce and more mechanical grip so drivers can actually race each other.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

WarpedOne ::

F1 is just a load of shit

Dobro jutro. Do tega sklepa sm prišel ob sranju z michelin gumami v ameriki 2005.
Na ta kupu dreka je letos skočil tud MotoGP.
Do you know what you don't know?

pirlo ::

Je možno da ima "left hand magic" kaj s tem? Mogoče omogoča ostrejše zavijanje v levo, podobno kot je dodatna zavora na Mclarnih bila pred leti in so ga spomnili, da ne bi preveč zavil in povozil mehanikov? Vem, da je butasta ideja :)

billy je izjavil:

Ne baje, so bile in to konkretno, 130 ali celo 140 stopinj.

To bi jih verjetno že pregreli... nekako ne verjamem, da bi se toliko zmotili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: pirlo ()

Jst ::

WarpedOne: Letos je 30% manj prehitevanja, kot lani. Da je v F1 politika&denar pred športom, vemo menda že itak vsi...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Izaso ::

Jst je izjavil:

WarpedOne: Letos je 30% manj prehitevanja, kot lani. Da je v F1 politika&denar pred športom, vemo menda že itak vsi...


Saj to je marsikje, ampak F1 začenja izgubljat na gledalcih, kar se jim po precej poznalo, če bodo želeli vse korporacije in milijone zadržat.

PrimozR ::

pirlo je izjavil:

Je možno da ima "left hand magic" kaj s tem? Mogoče omogoča ostrejše zavijanje v levo, podobno kot je dodatna zavora na Mclarnih bila pred leti in so ga spomnili, da ne bi preveč zavil in povozil mehanikov? Vem, da je butasta ideja :)

billy je izjavil:

Ne baje, so bile in to konkretno, 130 ali celo 140 stopinj.

To bi jih verjetno že pregreli... nekako ne verjamem, da bi se toliko zmotili.

Jah, če je left-hand magic zavijanje v levo tako močno, da se pokaže volanska letev (kot je povedal že tip v naslednjem postu), potem ja :D

billy ::

Tako so med prenosom dejali na SKY, jim verjamem, ker so potem še nekaj debatirali kako je to sploh možno in jako čudno vse skupaj, itd.

Kaj nihče ni gledal tam dirke, da bi se spomnil tega? :)

BT52 ::

Super Sonic je izjavil:

To je bil pa res strateški zeh. Kaj pa češ s tem kar so delal? Ni bilo hitrosti. Enostavno je ni bilo, tudi Kimi je "spal", čeprav na tej progi nikol ni bil ravno hiter (za razliko od Seba, ki se je vrnil po katastrofalnem vikendu). Taktični manevri, ki mejijo na čisti loto so meni povsem nezanimivi.


Jah včasih dobiš včasih izgubiš, včasih pridobiš. A ni to čar? Educated geuss pač. Sploh pa so imeli razliko, da so si tole lahko privoščili? Zakaj pa ne. Še Merca sta šla verjetno preventivno (kot tudi sam praviš) na postanek.

Worth trying predvsem iz vidka lani preplaščene podlage, katera je lanske/pretekle podatke predvsem sprmenila. Namreč vrhnja plast dodobra sprala oz. se je zbrusila stran. Ter vremenske neprilike in podnebje je dodalo svoje. Potem spremenjeni robniniki tudi niso pomagali. Tako, da so bili že z setupom primorani inprovizirat še toliko bolj, kot so tole predvsem ta bogata moštva z zelo uporabnimi "simulaotorji" navajena. Meni je pač odoločitev v ozadnju zakaj so tole poizkusili razumljiva in zanimiva, kot celoten paket. F1 sprejema, kot paket od "sitnega dirkača" do nečimrnega inženirja, kateremu je na dynoju razneslo 20 interacijo bloka motorja (asociacija na Reno&Hondo je naključna)... :D


Vestapen je ok, ampak tudi on mora še priletet na trda tla. Če bi se vozil spredaj bi lahko samo sanjal prehitevanja.


To si ti rekel. Meni se zdi v pozitivnem smislu zelo prizemljen. Mislim seveda bo rekel "dajte mi merca pa bom pokazal, koliko je vreden ROS&HAM" ampak se zaveda, da se mora nekaj naučtiti. Tudi zgleda, da ima dirkaška jajca in ne "crashnaldojevih" samorilskih nagnjen. NJegovi manevri so prefinjeni z smislom za prostor. Edino v Monaku je precenil zadevo pa ga resno pokronal. Vsi drugi manevri pa če bi se iztekli z trkom bi bili dirkaški incidenti.

Ne pa ko Maldo uleti z očitnim preforsiranjem zavorne točke. Potem pa seveda tudi zaradi zaprte krivulje vstopa nemočno "undeerstira" in pikira v nasprotnika. Da o njegovem "nonspacial awerneesu" ne govorim. Vsekakor pa ima mali "JOS junior" talent (to pa ne pomeni, da je boljši dirkač, kot paket), ki prekaša VET in mogoče tudi HAM.

Se pa strinjam z tabo, da na ta račun trpi tudi Sainz JR. Njegova smola aka Kimi05 ni pač naključje. Vsekako pa ni tole teorija zarote. Seveda se najboljše osebje ne bo enakomerno porazdelilo, ko pač izbiraš me 17 letnikom, ki kaže vrhunske predstave. Pač ti novi hibridi so pain in the ass še za multnacinalke, ne pa za manjne privatnike.

Left hand magic oz. "Left hand magic torque only, not right hand."... Povsem nezanimiva reč, se je jo že večkrat slišalo, sicer pa menim, da je nekaj s tem v vezi "its obvious it has something to do with the getaway traction after the pitstop is complete, diff setting/launch setting". Zdej roko na srce, MBjevi časi v in-lapu niso nekaj svetovnega oz so odvisni od degradacije gum prej, sami postanki in dolžina v boksih enako... out-lap pa... ni magic no ;).



Zahtevno verjento res ne. Ampak bi vseeno pa mogli tudi vprašat Kimija kako je zahtevna startna mapa (pač enako mapo uporabijo tudi na outlapu iz boksov).

Tudi dvomim, da bi kaj res "pomembnega" takole javno imenovali magic. Če imaš kaj res pomembnega si tiho kot miš čim dalj časa. Pomoje gre samo za frazo, ki jim pomeni določen setup na njihov program okoli postanka.


Se strinjam. Pač eni so naredili iz muhe slona. Podobno, kot iz S ducta, ki ga je Merc evaluiral za potrebe raziskah potencila novih smernic AERO razvoja. Predvsem Merc inženirji se igrajo z uporabno te besedne zveze "magic". Lahko ga je res spomnil samo za oposite non standard diff lock.

BT52 ::

Jst je izjavil:

WarpedOne: Letos je 30% manj prehitevanja, kot lani. Da je v F1 politika&denar pred športom, vemo menda že itak vsi...


Pa tudi prehitevanja niso VSE. Recimo tukaj se strinjam z Tribesom. Vzdržljive gume pa "pedal to the metal".

Pač generalno gledano, ko so dikači iz pozicije so dirke zanimive, če pa se na kvali hitri dirkalniki postrojijo po "razredih" ne bo veliko akcije. IMO

Potem naj bo vsaj možnost za brutalno zsledovanje in napad (pritiskanje) skozi vso dirko. Res tudi meni tile "backoffi" zaradi obrabe niso všeč. Tudi lift and coast ni tako simpatičen. Čeprav je oboje bilo že od nekdaj tudi element dirkanja. Vseeno bi pnevmatike prej odstranil, pa naj odloči odločnost dikača (HAM) oz. potrpežjivost dirkača (BUT). Poraba na večini dirkališč ni tako problem tako, da tega ne kupim. Pravzaprav je vedno zmagovala otiminizirana strategija z manj postanki (manj nosilne mase za pospeševanje, ter zavijanje in manj prometa...).

PrimozR ::

Ej BT53, browserji podpirajo spellchecker, razen če v narekovaje daješ namenoma narobe črkovane besede :P (res, preleti poste s spellcheckerjem, bodo precej lažje berljivi).

PredatorX ::

Več DRS uporabe in bolj konkurenčne avte... Brazilija je bila polom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

Jst ::

DRS je problem, ne rešitev.

Kaj če ti DRS, če pa sekundo hitrejši avto pride v DRS cono, ga na koncu prehiti in to je to. En zavoj v celem krogu za prehitevanje, mogoče dva. Res huda umetnost prehitevanja.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Ej BT53, browserji podpirajo spellchecker, razen če v narekovaje daješ namenoma narobe črkovane besede :P (res, preleti poste s spellcheckerjem, bodo precej lažje berljivi).


:PNisem nič drastično narobe napisal.

Jst je izjavil:

DRS je problem, ne rešitev.

Kaj če ti DRS, če pa sekundo hitrejši avto pride v DRS cono, ga na koncu prehiti in to je to. En zavoj v celem krogu za prehitevanje, mogoče dva. Res huda umetnost prehitevanja.


Nekako tako. Največji problem je "umazan" turbulentni zrak za dirkalniki, kot je bilo tole že milijonkrat rečeno.

Sicer se trudijo z študijami za 2017 tole popravit. Da ne bom nakladal, naj blebeta KC in TK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

billy ::

pirlo je izjavil:


billy je izjavil:

Ne baje, so bile in to konkretno, 130 ali celo 140 stopinj.

To bi jih verjetno že pregreli... nekako ne verjamem, da bi se toliko zmotili.


Očitno sem si prav zapomnil:

Naj spomnimo, da je bil Massa diskvalificiran, ker naj bi njegovo zadnjo desno pnevmatiko pred štartom z grelci ogreli kar na 137 stopinj Celzija, kar je 27 stopinj nad dovoljeno mejo. Pri Williamsu sicer še vedno vztrajajo, da imajo trdne dokaze, da je bila temperatura zgolj 107 stopinj, vendar pa so kljub temu odstopili od postopka, ki bi prinesel pravne stroške, obenem pa morebitna vrnitev osmega mesta ne bi prinesla nobene spremembe v razvrstitvi letošnjega prvenstva. Primer je tako zaključen.

          ::

Verjetno je samo en birokrat z ir termometrom namesto v gumo ciljal v auspuf.

pirlo ::

billy je izjavil:

pirlo je izjavil:


billy je izjavil:

Ne baje, so bile in to konkretno, 130 ali celo 140 stopinj.

To bi jih verjetno že pregreli... nekako ne verjamem, da bi se toliko zmotili.


Očitno sem si prav zapomnil:

Naj spomnimo, da je bil Massa diskvalificiran, ker naj bi njegovo zadnjo desno pnevmatiko pred štartom z grelci ogreli kar na 137 stopinj Celzija, kar je 27 stopinj nad dovoljeno mejo. Pri Williamsu sicer še vedno vztrajajo, da imajo trdne dokaze, da je bila temperatura zgolj 107 stopinj, vendar pa so kljub temu odstopili od postopka, ki bi prinesel pravne stroške, obenem pa morebitna vrnitev osmega mesta ne bi prinesla nobene spremembe v razvrstitvi letošnjega prvenstva. Primer je tako zaključen.

Ni bil komentar mišljen na to, da si narobe napisal, ampak to, da ne verjamem, da se lahko za 30 stopinj zmotijo.

Jst ::

Meni se tudi to zdi zelo čudno. Kaj imajo tisti grelci zraven termometer in so me "malo" zmotili in ga navili na MAX?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

Nekje je pač bila napaka, na strani williamsa, torej so oni odgovorni.

Bi pa bilo takšnih podobnih zgodb še več, če bi imeli dva gumarja, ker bi spet šli v extreme, zato mi je všeč, da je samo en ponudnik, naj drugje iščejo razlike, pri gumah je skoraj največ varnostnega aspekta, zato se s tem ni za igrat.

Dr_M ::

Najbolje bi bilo, ce bi vsaka ekipa imela svojega proizvajalca gum.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jst ::

>Najbolje bi bilo, ce bi vsaka ekipa imela svojega proizvajalca gum.

Če se prav spomnim, je lani McLaren imel dosti večje težave kot Mercedes z enakimi gumami.


---

Sicer pa sama ideja pa sploh ni slaba. Ampak koliko ekip si pa lahko privošči svojega opremljevalca gum? In a perfect works...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

billy ::

A ni lani P spremenil te zmesi gum, da so postale za eno stopničko "trše", kot pa prejšnja leta (ko je ravno merc imel največ težav) in nekateri ugibajo da je to eden večjih pridobitev merca, ker prej so grizli gume kot nori, zdaj pa naenkrat tega problema ni več...

TribesMan ::

To je bilo 2013. Po tem, ko so v Silverstoneu pokale gume...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

BT52 ::

Pred začetkom zadnjega dirkaškega vikenda še moj pogled na idejo glede neodvisnega nizko-cenovnega individualnega opremljevalca motornih sklopov.

Javneje se naj bi 4 opremljevalci aplicirali na "pobudo":
-Cosworth idejo zavrnil; tvegana investicija ni garantiranih strank
-AER odobril interes. Gre za motor iz LMP serij.
-Ilmor tudi potrdil. Predelava Indy motorja je možna pravijo.
-Mecachrome je za zainteresiran zgolj iz vidika, če bo imel vsaj 2 stranki. Torej 4 avte, da bi bili zadovolji z € računico. Tukaj gre za nadgradnjo GP2 motorja. Sicer je ta motor trenutno v atmosferski konfiguraciji. Ampak je zdizajniran "modularno". Namreč je že pripravljem za turbo ERS nagradnjo (mislim, da od 2017 dalje bodo lahko tudi novinci v tej seriji občutili in se navadili delati z hibridom).

Najbolj sta prepričljiva Cosw in Mecachrome. Kakorkoli ideja je zelo solidna samo me moti, da ne dopušča več "nizkocenovcev" v igro. V principu pa se z uresničitvijo ideje zelo približali WEC formatu, ki že dobro laufa 3 leto zapored (balansiranje po razredih). Mecachrome ponuja nekaj zanimivih "poti" k samemu paketu. Ima namreč na v glavi obrnjene izpušče in sesalne vhode. Torej turbo sedi relativno visoko zgoraj z zelo kratkimi izpušnimi kolektorji.

Več si lahko preberete o tem motorju v zadnji ediciji Race car engineering.

Blinder ::

Motor iz LMP? Indy? atmosferski? Koliko imajo tej motorji skupnega z pravilnikom za F1?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Kako je Cosworth najbolj prepričljiv, če so se odpovedali vstopu? :D

'Privatna' klasa LMP1 v WEC-u je ena slaba šala, kdorkoli pri pameti z nekaj denarja bo šel v cenejši in verjetno bolj zanimiv LMP2, kjer imajo vsaj možnost za realno zmago v razredu, zmaga v LMP1-L je le šminka.

Sicer pa AER-ov V6 twin turbo motor v LMP1-L uporablja AER. Verjetno bi predelali oz. pripravili izvedenko tega motorja.

BTW, meni se se zdi ta ideja low cost motorja fail. Naj magari odprejo pravilnik v celoti v stilu WEC pa gasa.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Kako je Cosworth najbolj prepričljiv, če so se odpovedali vstopu? :D


Ja imajo prepričljiv NE. ;D Ni nujno, da je prepričljiv pozitiva. Pač rad se igram z protislovji. :P

PrimozR je izjavil:

Naj magari odprejo pravilnik v celoti v stilu WEC pa gasa.


Tole si verjetno tudi vsi želimo. Ampak vemo kje je problem (namig: nek lobi)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

'Privatna' klasa LMP1 v WEC-u je ena slaba šala, kdorkoli pri pameti z nekaj denarja bo šel v cenejši in verjetno bolj zanimiv LMP2, kjer imajo vsaj možnost za realno zmago v razredu, zmaga v LMP1-L je le šminka.


Potem tudi je biti zadnji v F1 sramota. In je bolje, da spokaš kufre, če nimaš večjega interesa v ozadju.

Jaz menim, da je za rep midfield-a čist vseeno, če bodo imeli povprečno moč manj za 22kW in da bodo imeli 10 kg več goriva. Oboje je v primerjavi z AERO zamemarljivo. Še pravzaprav toplotni odtis bi znal biti bolj ugoden. Torej optimizacija in balans bi postala zanimiva opcija, recimo za RB.

MaterVola ::

Nikoli niso resno mislili z alternativo trenutnim motorjem.

https://joesaward.wordpress.com/2015/11...

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

PrimozR je izjavil:

'Privatna' klasa LMP1 v WEC-u je ena slaba šala, kdorkoli pri pameti z nekaj denarja bo šel v cenejši in verjetno bolj zanimiv LMP2, kjer imajo vsaj možnost za realno zmago v razredu, zmaga v LMP1-L je le šminka.


Potem tudi je biti zadnji v F1 sramota. In je bolje, da spokaš kufre, če nimaš večjega interesa v ozadju.

Jaz menim, da je za rep midfield-a čist vseeno, če bodo imeli povprečno moč manj za 22kW in da bodo imeli 10 kg več goriva. Oboje je v primerjavi z AERO zamemarljivo. Še pravzaprav toplotni odtis bi znal biti bolj ugoden. Torej optimizacija in balans bi postala zanimiva opcija, recimo za RB.

Točno tako. Q.E.D. Honda (tovarniška ekipa), Toyota, BMW, Renault (tovarniška ekipa par let nazaj), grožnje Red Bulla, itd.

Čeprav je LMP1-L šala (s čimer se strinjajo tudi na Mulsanne's corner, nasploh so stroški povsod postali problem, 488 GTE baje stane 500k, da ti ga dostavijo, kje so še stroški obratovanja, stroški GTE turbo motorjev bodo pa tudi baje šus v glavo v primerjavi z atmosferci), je dejstvo, da privatne ekipe, ki živijo od dirkanja, precej težje poberejo šila in kopita. Če to naredijo, sponzorjev ni več, prihodkov ni več, posledično pa tudi podjetja ni več. In takšni se vozijo tudi zadaj, ker vseeno (načeloma) tolčejo finančni plus na račun sponzorjev.

PrimozR ::

Aja, so pa težki s tem zvokom ko svina. Poglejte WEC, Le Mans ima rekordno gledanost, LMP1-H imajo pa tako tihe motorje, kot še nikoli. Audi je skoraj neslišen, Porsche je ena prdalica, Toyotin atmosferec se pa poslavlja.

Jst ::

F1 lobi še sam ne ve, kaj bi rad. Oziroma ve eno stvar: "more money!"
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Daedalus ::

Poglejte WEC, Le Mans ima rekordno gledanost, LMP1-H imajo pa tako tihe motorje, kot še nikoli. Audi je skoraj neslišen, Porsche je ena prdalica, Toyotin atmosferec se pa poslavlja.


Tam jih rešuje kup atmosferskih N/A V-nekaj mašin iz nižjih serij, ki prav lepo tulijo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

PrimozR ::

Iz leta v leto manj. Nov Ferrari je turbač, Astoni bodo verjetno z naslednjo generacijo (Mercedesovi motorji pa to), vprašanje je, kaj bo s Porschejem (govori se, da pripravljajo 988, konkurent Ferrarijevemu 488, ki bi zamenjal 911ko v GTE in GT3 seriji), BMW je itak pokazal M6 GT3/GTE s turbo motorjem (Z4 ni bila upravičena do uradne GTE klase, ker ni bila naprodaj z V8 motorjem, ki je nameščen v dirkalnik, v ZDA so imeli izjemo), GM je zaenkrat zavezan k velikim atmosfercem, čeprav ATS-V dirkalnik prav tako uporablja V6 turbobencinarja, itd.

Turbobencinarjev bo iz leta v leto več. Še LMP2 motorji se že dobijo s turbino, čeprav bo v 2017 uporabljen spec motor atmosferski se mi zdi.

broken/link ::

funny :)

TribesMan ::

Kuha se:
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

All star lineup v Le Mansu oz. WEC-u v 2016? :)

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

All star lineup v Le Mansu oz. WEC-u v 2016? :)


Meni je prav. V kaki Porsche recimo... Toyota pa jih po čudežu "pooowna". Pa bo imel spet smolo. :(

PrimozR ::

Hja, VAG-ovci so se odločili, da bodo v 2016 imeli oboji le dva avta v Le Mansu (šparanje zaradi škandala), Toyota pa, čeprav bo prav tako imela le dva avta, pripravlja nov avto s turbobencinarjem in baterijami ter z aerodinamično revolucijo. Letošnja slaba forma je bila kar presenečenje, tako da naslednje leto ne bom presenečen v nobenem primeru - al bodo spet takole počasni, tam-tam, ali pa hitri. IMO je vse mogoče.

Je pa tale novica o dveh avtih povsem zaprla vrata Hulkenbergu, branilci letošnje zmage se namreč ne bodo vrnili, vsaj ne pri Porscheju. Obenem pa to zapre vrata za razne vpade, trojke v vseh šetish avtomobilih so bolj ali manj znane.

Kaj se je dogajalo v Abu Dhabiju razen McLarna?

FileGo1 ::

Najprej novi povsem novi motorji na račun varčevanja (ekologija), potem omejitev razvoja s tokeni, zdaj še ena nova "cenejša" različica motorjev.

Še največ bi F1 naredila s spremembami tehničnega pravilnika, ki bi bil omejen le na safety-related stvari.
strani: 1 ... 64 65 66 67 68 69


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664211787 (107255) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114698418 (57167) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127276974 (39353) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116768244 (40564) 'FireSTORM'

Več podobnih tem