» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
6 / 57
»»

Super Sonic ::

Meni osebno je bilo najlepše do sedaj slišat letnik 2011, ampak Red Bull (drugi se pripelje):


Pa jasno tudi Lotus je imel tak nor izpuh.


Drugače pa tudi Toro Rosso z obilico težav na "snemalnem" dnevu (z novimi mapingi in ostalim softwarom, tudi z posodobljeno inačičo baterij in ostalega hardwara ki pritiče) in res nič dobrega se ne kaže za vsa Renaultova moštva, dober mesec pred začetkom.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Boobiz ::

Ta zvok je žalost. Zveni identično kakim neserijskim superšportnikom. Sploh nimaš več filinga moči in ekskluzive, ki jo je do zdej F1 imela.
V8 in blown difusser pri RBR iz '11 je pa absolutno epsko. 8-)
I'm drunk, what's your excuse?

PrimozR ::

Vprašanje če se TR-jevcem ne kolca po Ferrarijevih motorjih ;)

Ne vem kaj tako jamrate čez zvok, zadeva je še vedno precej podobna V8, razen opazno nižjih obratov in zvoka turbine. Ki je pa itak samo plus :D

Glede na tole:

V12 ni pretirano poseben. Je V10 še vedno najbolj divji zvok (kjer s ceste pomaga npr. BMW-jev motor iz prejšnje M5). Žal nimamo primerljivega V12, kjer bi bili obrati vsaj približno tako visoki. Cosworth je recimo v časih, ko V12 še ni bil prepovedan, rahlo planiral V12, ki bi šel an 20k obratov :D

Pomoč pri turbo zvoku (ja, vem da je V12):

Pri 8m 43s ;)

Aja, ne vidim pointa v zvoku RBR-ja. En kup prdenja :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

AvtoR ::

Tole tudi ni slabo, lepo zalaja....

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Jst ::

Kaj naj drugega rečem, kot samo: LOL!!!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

MaterVola ::

Škoda, da doughnut ni obvezen. Med kvalifikacijskim krogom :)

BT52 ::

1. Pa še to, da se dirkači posluževali teh manevrov v eri, ko je na voljo samo 5 motornih enotk? Mislim da poznamo odgovor na to vprašanje.

2. Potem začel se je Bahranjsko testiranje...

Lotus razkril svojo asimetrično čudo od dirkalnika...
 Ne le asimetrija spredaj ampak tudi zadaj.

Ne le asimetrija spredaj ampak tudi zadaj.


Pričakovano ali ne! Glede, da imajo asimetrčen nos bi to pričakovali ampak ne v tej izvedbi z izpuhom in temle podpornikom. Zato pa so na FOTOmotažni sliki skrivali oz. niso prikazali popolne slike zadka z izpuhom...

Ostalo pa poteka skoraj enako kot na prejšnjih testiranjah... Mercedes falanga štepa kroge, kot nora, Ferrari sledi (sicer Suber odpljel od tejh največ krogov ) ipd. RB in TR še vedno redko obiščeta progo, bomo videli kako bo zdaj po kosilu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

Za vse tiste, ki sten zamudili Windsdor je na svojem kanalu objavil serijo tehničnih pogovorov z nekdanjim inženirjem F1. Pogovarjala sta se o Mclarnovem novem "gobastem" vzmetenju, ter o drugih AERO načinih nadomestitve izgubljenega effecta podpornega ti "beamwing" krilca...

Potem poglejte si še SUPER interaktiven onboard krog z Mercedesom, kjer lahko ti z miško nastavljaš prostorski pogled kamere...

treker ::

link? hvala

BT52 ::

Link od česa? Saj imaš vse na netu... za Windsdorja poišči na yt. Mercedes pa najdeš na uradni strani pod naslovom MERCEDES-BENZ LAUNCHES PIONEERING 360 DEGREE FILMS (3 kliki)... Za live timing pa je verjetno najbolje AUTOSPORT stran....

BT52 ::

Evo 360 view: http://www.mercedesamgf1.com/en/car/f1-...
YT windsdor: http://www.youtube.com/user/peterwindso... pa seznam uredi po datumu, da si lahko pogledaš najnovejše vsebine..

Formula 1 ::

Redbulu še vedno ne gre, zaenkrat samo 13 krogov, Lotus samo 7 ampak Caterham jih ima pa že 52 tako da je Renault izgleda svoje delo opravil.

billy ::

Rbr je tudi crknil na progi...

billy ::

14:42 Williams and Lotus appear to be suffering some car issues

BT52 ::

Za Williams so baje imeli velike težave z črpalko za gorivo (Pat Symonds). Zdaj katera črpalka pa je to pa vprašanje. Verjetno gre za sekundarno tj. tista ta druga BOSCH črpalka, ki je obremenjena do 500 bar.

O RB in Lotus pa zaenkrat nimam nič tehtnega...

billy ::

Reports coming out that Renault powered cars won't have full access to their MGU-H for the first 3 races

Kaj bi naj to pomenilo točno?

BT52 ::

@billy Craig Scabruogh preko 4ih drugih poročevalcev poroča o težavah z ERS-K!! Baje gre za konstrukcijsko težavo z prenosom med motorno kolenčasto grednjo pa gredjo elektromotorja. Gred el motorja potrebuje večjo modifikacijo...


Craig Scarborough has reported new information on this Renault problem on the Pit Stop Radio Show podcast on Monday evening.

@ minute 14:17, after discussing the ES problem briefly, Craig then says the big problem is in the ERS-K system. He said the ERS-K was apparently bringing its power in too quickly back to the ICE mainshaft, causing failure in the ERS-K, and the crankcase itself. He said there is a fundamental problem with the shaft of the ERS-K. Consequently, they now have a big redesign.

"For the rest of testing, they're going to have to without full ERS power... There is also some debate as to whether this part will be ready for Melbourne as well. So potentially for some of the first races the Renault engines could be handicapped because of this problem with this motor generator."

That is the fourth person to report some information on this same problem... First the Judge from the Jerez paddock reported it directly, then Rob White of Renault Sport F1 alluded to this in his interview of Jan 31st, Gian Carlo Minardi's own article of Feb 13th had an obtuse reference to this, and now this Scarborough podcast interview describes it more directly


Potem pri Lotusu pa naj bi prišlo do slabega stika ali nekega segreavnja konektorja nekje okoli ERS-a...

In še slika Lotusa kako je sam priredil pihanje zraka pod pokrov motorja. Iz tega lahko sklepamo, da imajo tudi oni težave z odvajanjem toplote (tako, kot večina na gridu)...

 Lotus preventiva z hlajenjem pogonske enote

Lotus preventiva z hlajenjem pogonske enote



billy je izjavil:

Reports coming out that Renault powered cars won't have full access to their MGU-H for the first 3 races

Kaj bi naj to pomenilo točno?


Kaj pa pomeni izguba ERS zmogljivosti? Ja okoli 3 sekunde na krog, če nič ne deluje. Če pa deluje recimo z 50% pa okoli 1.5s zaostanka na krog...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Am... Tole je za takrat, ko se avto pripelje v boks, na podoben način ohladijo še zavore (hladijo z leaf blowerjem). Ne vozi se s temle naokrog. Also, ročična gred, ne kolenčasta.

A ni v pravilih, da mora biti izpuh na sredini?? o.O

galimim ::

Pravila pravijo
5.8.4
a) Form a thin-walled unobstructed right circular cylinder with its axis +/- 5° to the car centre line when viewed from above the car and between 0° and 5° (tail up) to the reference plane when viewed from the side of the car. The entire circumference of the exit should lie on a single plane normal to the tailpipe axis and be located at the rearmost extremity of the last 150mm of the tailpipe.

c) Be located no more than 100mm from the car centre line.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

Am... Tole je za takrat, ko se avto pripelje v boks, na podoben način ohladijo še zavore (hladijo z leaf blowerjem). Ne vozi se s temle naokrog. Also, ročična gred, ne kolenčasta.

A ni v pravilih, da mora biti izpuh na sredini?? o.O


Se opravičujem za nesporazum...Vem, da se s tem ne vozi okoli...:) to bi bil LOL. Je samo idikator kako tesno imajo tolerance pri PU hlajenju. Samo to sem hotel povedat. RB hladi z gasilnim aparatom Lotus pa je že pripravil lunkje za pihalnik...

Potem pa ta izraz kolenčasta gred je verjetno že zastaran, ampak še vedno, kar v uporabi. Mislim, da ni nič narobe, če ga omenjam.

2. Drugače pa ja Renaultu se res obetajo še dolge noči.

Že sam pogled na slike RB vs. Lotus in Caterham paketov izhodnih odrptin na zadku pove vse...


3.Aja zdaj ko sem razmišljal o teh pripravah v boksih. Mi je padla na pamet anekdota, ko je Mclaren pozabil tist vmesnik na glavni stranski odprtini na dirki za VN Monaca. Potem pa so se čudili, kako da se jim motor tako hitro pregreva in so mogli prvi stint takoj skrajšati in poslati dirkača predčasno v bokse, da so med postankom mehaniki odspranili vmesnik ali adapter..:)) Se kaj hitro lahko zgodi tudi letos kaj takega...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Ktj ::

BT52 je izjavil:

...zhodnih odrptin na zadku pove vse...


3.Aja zdaj ko sem razmišljal o teh pripravah v boksih. Mi je padla na pamet anekdota, ko je Mclaren pozabil tist vmesnik na glavni stranski odprtini na dirki za VN Monaca. Potem pa so se čudili, kako da se jim motor tako hitro pregreva in so mogli prvi stint takoj skrajšati in poslati dirkača predčasno v bokse, da so med postankom mehaniki odspranili vmesnik ali adapter..:)) Se kaj hitro lahko zgodi tudi letos kaj takega...


Jenson je na tisti dirki zaradi tega odstopil v drugem krogu in če se ne motim so to napako odkrili šele po tem ko je odstopil.

billy ::

Danes vettel že celo 30 krogov ;)

Jst ::

BT52, hvala, da si zašel na ta forum pisati o F1. Do sedaj se je vsake toliko razpisal samo SuperSonic, pa še tega so par sezon nagnali fani Ferrarija ali koga že. :) Dobro je prebirati mnenja in informacije o F1 tistih, ki bolj podrobno spremljajo.

KTJ: Enkrat je takoj odstopil, ker so spredaj pozabili odlepiti na eni strani vhod (v sidepod?). Mislim pa, da je možno, da BT52 misli eno drugo dirko, ko je še Hamilton dirkal pri McLarnu, ko je Jenson po desetih krogih začel zgubivati mesta in so mu govorili po radijski zvezi, da je prevroče. Potem po dirki se pa ne spomnim, kaj je točno bilo, se spomnim pa njegove izjave, ki je rekel nekaj takšnega, da "je škoda, [...nekaj...] zaradi takšne malenkosti, ker so imeli pripravljen dober paket." Hamilton je bil pa pri vrhu, tretji ali četrti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

BT52 ::

1. @Jst ja hvala! Sicer pa se sam tudi včasih kje zmotim ali pa kaj pomešam. Ampak kvečjemu se trudim, da mi uide, čim manj stvari...

Drugače mogoče vsi mislimo prav! Ker če mi spomin še služi sem 100%, da je Widsdor v eni izmed svojih oddajah o motorjih in hlajenju, ter ostalih stvareh izrecno omenil, da so ga potegnili po nekaj časa v bokse (zdaj ne vem po koliko krogih). In da v končni fazi tole ni vodilo do odstopa, toda mu je zaradi slabega timinga in narave proge povsem pokvarilo dirko...

2. Super napredek RB-ja ni kaj. Malo se računal za kaki procent so si zvišali današnjim delom pridobljeno kilometrino. Pretvoril sem kroge z obeh testov v kilometre, ker dolžina prog je različna. Tako sem dobil, da je na prvih testih RB odpeljal vsega 93km (21 krogov po 4.428m). Zdaj ko pa so v Bahrajnu pa začenši z včeraj in danes kar 73 krogov, kar je preračunanih 395 km. To pomeni 81% izboljšanje kilometrine med obema testoma. Impresivno LOL. Malo za šalo.

3. Danes je baje Ferrari navil motor ali pa so vsaj drugače navili AERO nastavitve (ali celo preizkušali malo drugačen režim prestavljanja), kajti bojda po poročanjih AMUSA se je njihova končna hitrost z včeraj dvignila na velikih 18 km/h. Moram pa še reči, da so razmere z temperaturo ozračja in asfalta bila veliko boljša, kot včeraj, kaj prav gotovo drugače vpliva na performanco motorja.

4. Že v prejšnji "lanski" temi vsa z uporabnikom PIPI debatirala o PORSCHE motorju za LMP1 in njegove primerjave z F1. Zdaj so prišle vesti od glavnega dizajnerja, da so se odločili vendarle za konvencionalni bencinski dizajn V4 turbo 4 valjalnika z izjemno zanimivo ločenim regeneracijskim ERS-H delom z še eno dodatno turbino zraven. Ker sem sam bil za vrstno izvedbo je tale gospod (pozabil ime) lepo rekel, da je odločitev vendarle prevesilo dejstvo, da je uporaba motorja, kot nosilni del v smislu paketa vendarle optimalnejša izbira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Se spomnim, da so v Spaju enkrat COultharda na progos pustili s pokrovi čez sprednje krilce. Seveda je zletel na travo, enega je vrglo s krilca, Ališič je pa zagnal paniko ;)

EDIT: ja, Porsche je šel na V4 zaradi nosilnosti, tako kot sem rekel, da je smiselno. Aston Martin je recimo imel v AMR-1 2.0 vrstni 6 motor in subframe, pa so imeli precejšne težave, tako s togostjo samega paketa kot s torzijsko togostjo ročične gredi.

Sicer je pa tisti podatek, da je ERS-H ločen od turbine IMO en velik WTF... Me zanima zakaj takšna odločitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

Sky Sports F1 2014 - 2nd Test Bahrain Day 1 - Report
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Sky Sport 2nd Test Bahrain Day 2 - Report
http://www1.skysports.com/watch/video/9...

Sky: Ask Crofty Bahrain Day 2
http://www1.skysports.com/watch/video/s...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

BT52 ::

Uh komaj čakam jutrišnja testiranja. Toliko stvari se je med vikendom zgodilo. Ene ekipe so v zaostanku, imajo podrte načrte... Ohho zdaj je konec šale...

Pogledal veliko videjev z Windsdorjevega kanala (priporočam, tam so tudi POROČILA z testov), potem še nekaj on track videjev itd. Upam, da mi bo delo konec vikenda dopuščalo da si malo bolj pogledam zamujene stvari...

Bi pa vrgel eno kost kaj mislite glede Lotusovega nosu. Slednje je že omenil Craig Scarborough, da ti asimetrija onemogoči simetrično simuliranje polovičke v CFD.ju. Namreč uporabiti moraš cel dirkalnik (ponavadi v polni 1 : 1 velikosti, ker drugače si še bolj zakompliciraš življenje in imaš potem sranje z dvojno korelacijo, kot da že ena ni dovolj). Kar zna biti ob strožjih oz. omejenih urah v CFD-jih in vetrovnikih, ter testiranjih velik MINUS. Čeprav imajo ekipe superračunalnike zna moštvo naredit veliko manj iteracij drugih rešitev, kar te kaznuje na drugih AERO področjih (od krilca pa vse do izpuha). Koliko pridobiš, potem toliko več izgubiš z razvojem ostalih komponent. No mogoče lahko to rešijo z kako pametno korelacijo, kar verjetno počnejo. Ampak spremembe še posebej spredaj, ko moraš zagnat celotno simulacijo bodo pravi izziv kako čim bolj racionalno uporabiti inženirje, čas in denar...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Hm... Vprašanje, koliko se tista majhna razdalja sploh pozna, če niso tega kar zanemarili. SKoraj bolj se IMO zna poznati asimetrija na riti, torej izmaknjen izpuh.

Ne vem v bistvu, CFD ni moje področje :D

Jst ::

Ob koncu drugih testiranj, je so iz RB prišle informacije, da so na polovici načrtovanega programa. Mercedes in Ferrari so na drugih testiranjih že dvigovale performans in grejo v tretjo fazo v nastavitve, RB in ostala Renault moštva pa niso niti programa zanesljivosti dobro končala.

Trenutno izgleda, da imajo Renault moštva velik hendikep. Tudi fotografi ob stezi pravijo, da se Mercedes & company najlepše vozi.

Kar se mi pa ne zdi too far fetched, je pa to, da bo RB potegnil zajca iz klobuka in prišel na prvo dirko "preveč" konkurenčen. Zaenkrat zgleda to nemogoče, ampak roke v ogenj pa ne bi dal. Preveč sumljivi so...

Bomo videli. Se pa skoraj vsi komentatorji strinjajo, da bo dosežek za moštva že, če bodo prvo dirko sploh končale.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

Ali se že ve, kje bodo letos prenašali F1?

AvtoR ::

Na SLO2!

vilser ::

Ime - čas - lap - motor

1. Sergio Perez 1:35.290 63 Mercedes
2. Nico Rosberg 1:36.524 77 Mercedes
3. Kevin Magnussen 1:37.825 79 Mercedes
4. Adrian Sutil 1:37.892 37 Ferrari
5. Daniel Ricciardo 1:37.908 32 Renault
6. Kimi Raikkonen 1:38.414 28 Ferrari
7. Max Chilton 1:38.610 24 Ferrari
8. Valteri Bottas 1:38.907 79 Mercedes

Vse zgleda, da ima Mercedes nekaj več. Trenutno zgleda, da je najboljši. Jaz imam občutek, da se bo ponovila sezona 2009, ko je bil Brawn GP zelo dominanten in Button je postal svetovni prvak.

Baje, da je RB rešil težave, ker Ricciardo je naredil 32 krogov zaporedno, kar je v redu. Ferrari je imel danes neke težave z elektroniko, sam ni nič resnega. Danes vozi Kimi in jutri bo vozil Fernando ....

BT52 ::

1. Za tiste, ki zanima tehnično ozadje Renaultovih težav. Danes sem z F1T in posledično AUTOSPORT foruma prišel do zanimivih insiderskih informacij glede Renaultovih domnevnih težav. Naj omenim Craig je že po prvih testih nekaj omenjal 2 težavo.

enotsne, on 26 Feb 2014 - 08:19, said:

For those interested. Here are some of the changes Renault have made since Jerez.

Change of battery cell provider. The individual cells that make up the Energy Store have individual over-charge and over-discharge protection. These were proving unreliable due to thermal/vibration issues. Whilst the energy store is sealed in our fitment, I am informed the cells are now supplied by Panasonic.

Change to MGU-K to Crank drive gearing. The original torque multiplication factor was calculated to give a wider spread of torque on acceleration. Track testing found that this was causing traction dificulties and overloading the gearset and causing failure of the crank casing.

Change to turbocharger wastegate function. Renault had originally intended for the H to regulate Turbine speed in 95%+ of normal running. They facilitated this by allowing the H to pull charge (when the energy store was at capacity) to an air cooled heat sink. This strategy proved ineffective in certain environments and a more coventional wastegate is now being used to supplement the H.

Due to both the change in K gear ratio, boost control strategy and the energy store, most of the software relating to the charge and discharge cycling has been modified daily and continues to be refined. There are still issues relating to turbine speed control via H but these are mostly to do with fine tuning of the control software and the syncronisation between H control and wastegate control.

There has been swift progress and software related driveability now appears to be the main issue.


Pojasnitev zakaj je Renault poizkušal vreči nekaj odvečne energije v ti. "heatsink"....

Re the H to K transfer.
There are times when you can't (or wouldn't want to) transfer power from the H to the K but still need to limit turbo speed.

Think along the lines of a short burst of accel then slight decel then accel (such as feathering throttle for traction or in a switch back). The last thing the driver would want is for the K to feed power into driveline.

During those transitional situations Renault wanted to control the speed of the turbo by using the H to maintain shaft speed at or close to max rpm. It turned out (partly because of the driveability issues) that H was dumping to the heatsink far more than had been predicted or modeled. This was causing severe heat related issues in some cars at Jerez and the Renault 'patch' was to disable the H entirely and rely on the mechanical wastegate for the remainder of the test.

Obviously this resulted in dramatically increased lag and reduced performance but allowed some mileage to be put on the ICE.

In the interests of transparency it should be disclsclosed that we have had no first hand experience with the original spec PU used in Jerez.

Our running experience started with a version that had basic H functioning and limited K output.


Kako je razprava potekal pa si lahko natačno in v miru pogledate na te, linku: AUTOSPORT forum

Ps. upam, da ima ta dečko še vedno svojo službo...

2. Drugače ta 1 dan je bil kar razburkam, ker nisem pričakoval toliko posodobitev. Mercedes, Ferrari, TR in še nekateri že začeli razkrivat svoje resnične karte. Še posebej Ferrari je tukaj najboj zanimiv, ker njihov dizajn je bil še od vseh ekip nekako še najbolj osnoven.

Veseli me, da je Marussia opravila nekaj več krogov in postavila osebni rekord testiranj. Bravo za njih. Res jim privoščim. Potem Renault pa še vedno ne more najti koraka, mogoče so te težave res takšne, kot jih opisal gospod zgoraj... Rabijo samo čas, da pogruntajo tole grozno programovje z ERS H, ter uporabo heatsinka + wastegate...

3. Tole z RTV me je presenetilo! Nobene objave, nič. Ker koliko mi je bilo znano so že 2 leti nazaj potrdili, da zaradi finančnih razlogov ne morejo nadaljnjo podpirati projekta prenosov F1. Baje se na netu najde seznam, kjer je to neuradno potrjeno? Ampak nisem prepričan, če je WIKI članek dovolj kredibilen.

Aja pa že baje se je že vrtela reklama na TV? Sam tega nimam te možnosti, ker TV-ja ne gledam veliko. Tako, da ugibam, da so to pri RTV namerno tiho izvedli. Sklepam, da niso hoteli preveč razburkat javnosti, da ob teh časih, ko RTV krči proračun porabljajo denar nekaj tako potratnega, kot je F1 (vem sliši se grozno, ampak F1 je luksus).

Meni osebno bo to potrata denarja. Ker si ne prestavljam Mirkota komentirat ob vsej tej tehnični megalomaniji. To bodo komedije za tiste, ki ne boste gledali nemških, ali katerih drugih prenosov.

ttommy ::

Meni je gledati F1 na SLO2 HD super in me sploh ne briga kdo komentira.
Gamer

driver_x ::

Tudi jaz bom letos šaltal na Mirkota, zaradi HDja.

Alexius Heristalski ::

Ko greš enkrat na BBC/Sky Sports F1, se več ne vrneš - Mirko objektivno izpade kot slaba šala.

Tole z RTV me je presenetilo! Nobene objave, nič. Ker koliko mi je bilo znano so že 2 leti nazaj potrdili, da zaradi finančnih razlogov ne morejo nadaljnjo podpirati projekta prenosov F1. Baje se na netu najde seznam, kjer je to neuradno potrjeno? Ampak nisem prepričan, če je WIKI članek dovolj kredibilen.
Wiki seveda ni kredibilen oz. lahko ima stare podatke, če jih ni nihče posodobil. So pa na SLO2 včeraj predvajali oglas za prenose F1, tako da je to to.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MaterVola ::

SLO HD sliko prek VLC-ja sinhroniziram z zvokom s Skya ali z BBC-ja :)

driver_x ::

Kje pa dobiš Skyjev ali BBCjev zvok?

connel ::

Radio BBC2 ali 3 prenaša, ne vem točno kateri že, ampak vsako dirko je prenos tudi preko radia. Upam da bo spet kdo prenašal HD, ker Mirsada ne morem več prebavljat.

JayKay ::

bbc radio 5 live

MaterVola ::

Stream na netu, jih je polno. Potem samo ustaviš sliko v VLC-ju, dokler je angleški stream ne dohiti.

ABX ::

3rd Test Bahrain Day 1 - Ted's Notebook
http://www1.skysports.com/watch/video/9...

Če ne naloži lahko uporabite
https://hola.org/ za UK proxy
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

TribesMan ::

Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Alexius Heristalski ::

JayKay je izjavil:

bbc radio 5 live

Jap. Sicer so drugi komentatorji kot na televiziji, ampak vseeno odlični.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

vilser ::

Če se bo Red Bullu vendar na koncu vse izšlo bo njihovih trenutnih najboljših močeh, pol bi morali imeti 760 CV proti 820 CV od PU-ja (power unit) od Ferrarija, in 900 CV od PU-ja Mercedes. In letos se pri izpustih RB ne more nič več izmisliti ali izumiti.

Kako vi vidite slednjo razliko pri pogonskemu sklopu Red Bull - Ferrari - Mercedes ?

Kaj se vam zdi ?

PrimozR ::

Od kje te cifre?

ABX ::

Ted's Notebook - 3rd Test Bahrain Day 2
http://www1.skysports.com/watch/video/s...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
««
6 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430380410 (236005) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899244676 (150502) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664284280 (179748) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146135944 (94693) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189184499 (147744) WarpedGone

Več podobnih tem