» »

Formula 1 2013

strani: « 1 2 3 ... 38

Jst ::

Torej, FIA je že objavila uraden koledar dirk za sezono 2013:

17/03 Grand Prix of Australia
24/03 Grand Prix of Malaysia
14/04 Grand Prix of China
21/04 Grand Prix of Bahrain
12/05 Grand Prix of Spain (Barcelona)
26/05 Grand Prix of Monaco
09/06 Grand Prix of Canada
16/06 Grand Prix of Jersey (New York) *
30/06 Grand Prix of Great Britain
14/07 Grand Prix of Germany
28/07 Grand Prix of Hungary
25/08 Grand Prix of Belgium
08/09 Grand Prix of Italy
22/09 Grand Prix of Singapore
06/10 Grand Prix of Korea
13/10 Grand Prix of Japan
27/10 Grand Prix of India
03/11 Grand Prix of Abu Dhabi
17/11 Grand Prix of USA (Austin)
24/11 Grand Prix of Brazil
Proton decay is a tax on existence.

sammy73 ::

Dolga bo še do sredine marca.

Jst ::

Pa naštejmo voznike za leto 2013:

Red Bull
Engines: Renault

1. Sebastian Vettel (Has contract)
2. Mark Webber (Has contract)


Ferrari
Engines: Ferrari

3. Fernando Alonso (Has contract)
4. Felipe Massa (Has contract)


McLaren
Engines: Mercedes

5. Jenson Button (Has contract)
6. Sergio Perez (Has contract)


Lotus
Engines: Renault

7. Kimi Raikkonen (Has contract)
8. Romain Grosjean (Has contract)


Mercedes
Engines: Mercedes

9. Nico Rosberg (Has contract)
10. Lewis Hamilton (Has contract)


Sauber
Engines: Ferrari

11. Nico Hulkenberg (Has contract)
12. Esteban Gutierrez (Has contract)


Force India
Engines: Mercedes

14. Paul di Resta (TBC)
15. TBC (TBC)


Williams
Engines: Renault

16. Pastor Maldonado (Has contract)
17. Valtteri Bottas (Has contract)


Toro Rosso
Engines: Ferrari

18. Daniel Ricciardo (Has contract)
19. Jean-Eric Vergne (Has contract)


Caterham
Engines: Renault

20. Charles Pic (Has contract)
21. TBC (TBC)


Marussia
Engines: Cosworth

22. Timo Glock (Has contract)
23. Max Chilton (Has contract)



---

Plače pa nisem našel; samo za leto 2012. Če kdo izbrska plačo kakšnega dirkača, please post it.

Trije sedeži še niso potrjeni, videli bomo nekaj novih dirkačev. Navaditi se bomo morali Hamiltona, ki se bo vozil na 10. mestu :). Pa osebno upam, da se Adrian Newey-u spet kaj posveti v glavi, da bi bili spet neulovljivi.


---

Nekaj je tudi sprememb v pravilniku. Težje gume. Bolj popolni crash testi. Teža se dvigne za 2kg. Sprednje krilce se lahko upogne samo za 10mm, prej 20mm. Na prostih treningih je uporaba DRS sistema dovoljena samo na tistih mestih, kjer je med dirko. Delavne ure se v četrtek zmanjšajo iz 8 na 6 ur. Iz 4 jokerjev glede teh delavnih ur, bosta v sezoni 2013 dovoljena samo 2.

(Te spremembe sem prepisal iz McLarenove spletne strani.)
Proton decay is a tax on existence.

MaterVola ::

Ne razumem, zakaj bi hotel gledati dirke, kjer eno moštvo vse druge z lahkoto obrne za krog na dirko.

krispe ::

Zakaj pa je pri Jerseyu zraven *?
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

springfield ::

V bistvu je tak koledar zaenkrat:
01 2013 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne) 15 - 17 Mar
02 2013 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX (Kuala Lumpur) 22 - 24 Mar
03 2013 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX (Shanghai) 12 - 14 Apr
04 2013 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX (Sakhir) 19 - 21 Apr
05 FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA 2013 (Catalunya) 10 - 12 May
06 FORMULA 1 GRAND PRIX DE MONACO 2013 (Monte Carlo) 24 - 26 May
07 FORMULA 1 GRAND PRIX DU CANADA 2013 (Montréal) 07 - 09 Jun
08 2013 FORMULA 1 BRITISH GRAND PRIX (Silverstone) 28 - 30 Jun
09 FORMULA 1 GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2013 (TBA) 05 - 07 Jul
10 TBA (TBA) * 19 - 21 Jul
11 FORMULA 1 MAGYAR NAGYDÍJ 2013 (Budapest) 26 - 28 Jul
12 2013 FORMULA 1 SHELL BELGIAN GRAND PRIX (Spa-Francorchamps) 23 - 25 Aug
13 FORMULA 1 GRAN PREMIO D'ITALIA 2013 (Monza) 06 - 08 Sep
14 2013 FORMULA 1 SINGAPORE GRAND PRIX (Singapore) 20 - 22 Sep
15 2013 FORMULA 1 KOREAN GRAND PRIX (Yeongam) 04 - 06 Oct
16 2013 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX (Suzuka) 11 - 13 Oct
17 2013 FORMULA 1 AIRTEL INDIAN GRAND PRIX (New Delhi) 25 - 27 Oct
18 2013 FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX (Yas Marina) 01 - 03 Nov
19 2013 FORMULA 1 UNITED STATES GRAND PRIX (Austin) 15 - 17 Nov
20 FORMULA 1 GRANDE PRÊMIO DO BRASIL 2013 (São Paulo) 22 - 24 Nov

*se še niso dokončno odločli

Jerseya pa letos baje še ne bo

Jst ::

MaterVola je izjavil:

Ne razumem, zakaj bi hotel gledati dirke, kjer eno moštvo vse druge z lahkoto obrne za krog na dirko.


Hotel sem napisati NIKALNO poved. Da ne bi bili neulovljivi. My mistake.

Neweyju se bo ziher kaj posvetilo v glavi, ampak upam, da se bo tudi drugim in da bomo gledali celo sezono tako, kot do zadnje tretjine 2012 sezone; možnost za naslov večih dirkačev. To sem hotel napisati, pa mi je škrat požrl en "ne." To, da bi gledali samo RB na mestih 1., 2., celo sezono si najmanj želim. Dobro, da si to izpostavil, da sem se lahko izjasnil.


---

Kdaj bodo pa prva testiranja?
Proton decay is a tax on existence.

Jst ::

Kdo so Esteban Gutierrez, Valtteri Bottas in Max Chilton?
Proton decay is a tax on existence.

MaterVola ::

OK, Jst, si normalen :)

Jst ::

Zimska testiranja bodo pa februarja: od 19. (torek), do 22. (petek), glede na exclusivegp.com, kjer prodajajo pakete za ogled. Viri iz 4 mesecev nazaj pa pravijo, da bodo testiranja petega februarja. Ne najdem nobenega bolj "uradnega" datuma - travell agency bo že vedel, če si lahko rezerviraš različne pakete, ki jih ponujajo: exclusivegp.com.

The VVIP Team Hospitality consists of:
F1 Paddock access
Complimentary access to viewing areas around the circuit
Circuit tours around perimeter track (subject to availability)
Team garage tour
Private pit lane viewing access
Complimentary drinks and three-course lunch in a team hospitality unit
Exclusive behind-the-scenes view of the teams operations
F1 goody bag & Driver autograph opportunities


Od 1000 funtov naprej. Mora biti zanimivo...




---

MaterVola: po pravici povedano, se mi ne da googlat. Če kdo koga pozna iz nižjih serij (zaradi spremljanja teh nižjih serij), naj pove, kakšne dosežke ima, kakšen karakter je...

Sicer pa te nisem dobro razumel. Pozabil si ločilo. Ali je vprašaj, pika, mogoče klicaj? Vsa tri ločila spremenijo sporočilnost tvoje enovrstičnice. :)

ps: ne, mislim, da po socioloških normah nisem normalen. ;)
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

MaterVola ::

Moja enovrstičnica se je nanašala na tvoj odgovor meni, torej odsotnost ene tvoje nikalnice glede dominacije :) Gledati izrazito dominantnost ene ekipe je zame pravi snorfest. Novi dirkači se bodo pa že pokazali. Upam, da ne bodo preveč vneto lomili karbona.

pegasus ::

Kdaj se začne Formula-E? Si zasluži svojo temo?

PIPI ::

Marsikaj si zasluži svojo temo, ampak je potem vprašanje aktivnosti le-te.

pegasus ::

Ena za ferarijeve antifane: oglejte si to predavanje, potem pa poglejte, kaj sem o njem povedal na koncu (od 54:14 naprej) talka v kiberpipi. Ob kaki pijači lahko postrežem še z dodatnimi pikantnimi podrobnostmi ;)

[Michael] ::

^^ super 8-)
Torej naj bi tale poteza Ferrarija obetala boljše simulacije oz. večjo konkurenčnost v prihodnji sezoni?

pegasus ::

Niti ne ... to je moralo v javnost, ker je redbull kupil glavnega ITjevca od ferrarija, tako da je sedaj redbull naročil mašino z istimi amd proci, avtor tega predavanja pa je fii priporočil, naj omejitev za hpcje postavijo na porabljeno elektriko in ne na teoretične flopse.

ABX ::

Sicer to bi bilo bolj za temo Formula 1 2014, ampak vseeno.

En hiter članek na kaj nas čaka čez dobro leto.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...

Jst je izjavil:

Kdo so Esteban Gutierrez, Valtteri Bottas in Max Chilton?


Je čas da začneš gledat GP3 in GP2. :)
sicer kaj dosti niti sam ne znam dodatk, ker GP3 ne gledam, GP2 pa sem začel spremljat od polovice sezone naprej in v tistem kaosu težko najdeš koga ki izstopa. Sicer zadnje dirke se je vrnil Valsecchi in takoj zmagal, ampak za kolikor je hiter je tudi nezanesljiv, tako da težko da bo prišel do F1.

Edit: Filippi in ne Valsecchi
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Torej naj bi tale poteza Ferrarija obetala boljše simulacije oz. večjo konkurenčnost v prihodnji sezoni?

Še vedno ne, letos so več kot pol sezone dirke odločale pnevmatike, ne ostali deli dirkalnika, za leto 2013 pa je obljubjen nov nabor pnevmatik, tako po zmeseh, kot tudi samem izboru na dirkah.

Aero CFD defitic so kompenziral pri FIA tudi z dovoljenimi testiranji med sezono in tako še poudarili pomembnost vetrovnika, in potem smo tu že pri izvirnem grehu tima iz Maranela - ujemanje podatkov iz vetrovnika v realnem svetu. McLaren pravi, o samem CFDju, tole:

Q: Presumably you're using up your limit of CFD?
JN: Yes absolutely. We believe we have the right model mix of wind-tunnel hours and CFD time. We are trying to optimise, so for every hour of wind-tunnel time we gather as much accurate data as we can. I want to say 50:50 (wind tunnel to CFD testing) and it's not 80:20. It's nearer 50:50. We are serious about CFD but we're not ready to give up the tunnel yet.
(Johnatan Neal, McLaren)

Ko smo že ravno tu, še nekaj o pomenu opisa "smo nekje 20 točk za RBlom po višini proizvedenega podtlaka":

Q: Jenson Button has suggested you were '30 points' behind Red Bull in terms of downforce and that it would take six or seven races to make up that deficit. Do you agree with that analysis and can you explain what '30 points' means?
PL: A point is Formula One code for a hundredth of a fraction of 'cl', where 'cl' is the downforce coefficient. Physically a Formula One car has a downforce coefficient of let's say 3 to 3.5. So 30 points would be 30 hundredths which would equate to 0.3. So 30 points might be getting on for 10 percent of the downforce on an F1 car and that could be worth about a second a lap. I don't agree that we have that deficit to Red Bull. I think that we've been quicker than them in the last few races - in race trim. Our car's actually outperforming them at that point of the weekend. Clearly in qualifying we've got quite a gap to make up. What exactly it is and how that advantage is gained by Red Bull we don't know, but we're working hard to find the performance, particularly in race conditions. I think we can play to our strengths and win races by being quicker on Sunday and having a good strategy.
(McLarnov Paddy Lowe)


Torej, računalnik v fazi aerodinamike je pomemben, ni pa ključen dejavnik zaenkrat. Zvijajoča krilca, vpihavanja v difuzor, Coanda effekt, razumevanje pnevmatik in držanje njih v temperaturnem oknu in ostale tehnične rešitve - vse te stvari so v preteklih letih prinesle največ v čas kroga. Tudi drugo leto, ko bodo na udaru motorji in KERS naprave, dvomim, da bo CFD odločal dirke.

Čez čas pa zagotovo, saj CFD, kljub vsemu, prevzema čedalje večji del teh nalog aerodinamike kot same. Pravilnik pa se, z leta v leto, oža v smislu svobode.

Formula E
http://www.jamesallenonf1.com/2012/12/f...
Še najbolje kar se je za to serijo zgodilo, se mi zdi to, da bo Mclaren tisti, ki bo razvijal same pogonske sklope.

Svojo temo si zasluži, saj gre za korak v prihodnjost, čeprav upam, da sam vrh dirkanja, torej F1, čim dlje ostane na bencinu.

ps
pegasus - odlična razlaga, hvala.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Jah pravilnik se oža že koliko, zadnjih 20, 30, 40, celo 50 let? Pa vseeno najdejo neke nove luknje. Popolnoma zdefinirati avto pa tudi ni smiselno, ker bo potem vse skupaj samo ena spec serija. Čeprav za vodstvo F1 bi bilo to bolj zanimivo, ker bi dejansko imel bitke dirkačev, ne pa bitke konstrukterjev, kakor je zdaj.

ABX ::

Bitko voznikov imaš v nižjih serijah, če te to zanima imaš dovolj izbire.

F1 mora biti bitka razvoja in dirkačev.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PIPI ::

Ne pravim da ne, ampak pravim pa, da kjer so avtomobili med seboj bolj izenačeni, dobiš neprimerno bolj napeto dirkanje. Okej, letošnja F1 je bila na koncu hudo napeta, ampak velikokrat se je zgodilo, da se je favorit pokazal že v začetku sezone. V bolj bojevitih serijah imaš pa tudi po 4 oz. 5 voznikov na zadnji dirki, ki lahko še osvojijo naslov.

ABX ::

Hja, to je magija pravilnika, spodbudit razvoj ampak ga tako sestavit da ne bo samo en pogruntal vseh for.

Tukaj pa je FIA zadela v polno, kapo dol za to kar so naredili v zadnjih 2 letih.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Edino Pirelli gume bi morale biti malo bolj "razumevajoče." Tako da 2013 sezona ne bi bila, "kateremu avtu na kateremu dirkallišču bolj pašejo gume," ampak gume v "klasičem pomenu," kot potrošni material, za katerega moraš v boxe.
Proton decay is a tax on existence.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

broken/link ::

če ima kdo 30min odvečnega časa si lahko pogleda kratek filmček red bull racinga, objavljenega decembra 2012

PIPI ::

Smo že imeli link v lanski temi.

Jst ::

Lahko branje iz BBCja o prihajajoči sezoni:

F1 2013: What the year ahead has in store for teams and drivers alike
Proton decay is a tax on existence.

Jst ::

Poslal sem vprašanje kar webmaterju rtvslo strani, ker drugih kontaktov nisem našel:

Zdravo.

Ne vem, kam bi poslal vprašanje, zato ga pošiljam vam, upravitelju strani in vas lepo prosim, če vprašanje forward-ate pravemu človeku.

Zanima me pa, če bo RTVSLO v letu 2013 predvajal sezono Formule 1?


ODGOVOR:

Spoštovani!

TV Slovenija ima podpisano pogodbo za prenos Formule 1 tudi za sezono 2013.

Lep pozdrav!

Webmaster
Proton decay is a tax on existence.

Sriple Tix ::

... kar pomeni, da bodo še naprej temnili Sport Klub 3. Dobro, da se Germanov s tem ne upajo lotiti.
Edi
http://www.bookrix.com/_ebook-matej-lakota-edi/

M-Power ::

Škoda,da je šel Lujz stran od Mclarna;(
(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Daedalus ::

Kako izdelati dirkanik F1, prvi del. Nekaj za lažje čakanje na testiranja:)

Pa sicer ni lih F1, se pa splača pogledat - Nissan Deltawing. Radikalna reč in precej impresivne performance. Ko smo že lih sami petrolheadi tule>:D
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Sriple Tix ::

Reveža so torpedirali že na dveh (obeh) dirkah.

Le Mans:


ALMS dirka Road Atlanta:
Edi
http://www.bookrix.com/_ebook-matej-lakota-edi/

Jst ::

Na tem zadnjem posnetku sem samo debelo gledal, kako s čelado po tleh rije!! Fak...
Proton decay is a tax on existence.

PIPI ::

TBH meni ne zgleda, kot da bi res ril po tleh. Morda tam na travi, ko mu pretegne pasove in rahlo pade ven iz avta. Na asfaltu pa ne. Razen če se na čeladi vidi odrgnine (bi bilo treba videti slike).

Jst ::

Anyhow, meni je zgledalo grozno.


---

Se že kaj ve, kdaj nameravajo ekipe predstaviti letošnji* avtomobil?


*ki je v bistvu približek, ampak je vseeno zanimiv dogodek. Meni zato, ker potem poslušam podcaste od kakšnih mojstrov (inženirjev) F1, ki so sedaj v pokoju in jih imajo za goste in pokomentirajo kakšne rešitve.
Proton decay is a tax on existence.

Super Sonic ::


Tale DeltaWing ima cool dimenzijo koles spredaj (dober video).

Se že kaj ve, kdaj nameravajo ekipe predstaviti letošnji* avtomobil?

Sauber je 02.02., McLaren 31.01, Force India 01.02. in tudi za ostale menim, da bo šlo v tem duhu.

Ena bolj zanimih sprememb, ki ni povezana toliko s samim tehničnim razvojem avtomobila, je ukinitev proste uporabe DRSja na kvalifikacijah (tudi med treningi prej). To je še ena manjša bombica za RedBull, saj so lahko DRS praviloma odpirali v kvalifikacijah več kot ostali in tako dobivali na času. Sedaj bo DRS pravilo enako cel vikend in se bo krilce lahko uporabljalo le na določeni coni.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Še bolj cool je zadnje vzmetenje Delta Winga, ki ima različna leverage ratiota za double bump (vzporedno premikanje šasije glede na tla) in za roll.

Super Sonic ::

Se že kaj ve, kdaj nameravajo ekipe predstaviti letošnji* avtomobil?

V ponedeljek bo Lotus F1 team, kot prvo moštvo v 2013, pokazalo E21.

McLaren 31.01
Ferrari 01.02
Force India 01.02
Sauber 02.02
Toro Rosso 04.02
Mercedes 04.02
RedBull (verjetno 04.02)
Caterham 05.02
Marussia (???)

Zaenkrat bo zapoznel tudi Williams, ki misli predstaviti dirkalnik na drugih testiranjih. 12 dnevna testiranja bodo porazdeljena v 3 sklope po 4 dni. Testiranja se začnejo 05.02.2013 in se zaključijo 03.03.2013.

Prosta so še 4 mesta za dirkače:
1. Caterham F1 Team,
2. Marussia F1 Team,
3. Sahara Force India F1 Team (2 dirkača, di Resta si namreč za 2014 želi v boljšo ekipo in še ni uradno potrjen za 2013).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Lotus je objavil prvi zagon E21, na žalost samo zvočni zapis.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Glock je šel pa nazaj v DTM:
http://www.f1fanatic.co.uk/2013/01/24/t...

Tudi Brawna se hočejo znebiti (prva izbira naj bi bil Hamiltonov Paddy Lowe, ki pa je dobil dodatno ponudbo pri McLarnu in tudi če gre, bo pogodbeno vezan).
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...

Takle zvočni zapis ni kej dosti vreden, ker je bil zreguliran, mogoče pa hočejo kej namignit ;) Motor bo sicer tudi letos enak (RS27) prejšnjim.
http://lotusf1team.com/-RS27-Engine-.ht...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Ponovno bi znali imeti živahen začetek sezone 2013, Pirelli je namreč namešal nove pnevmatike.

Najtrša pnevmatika bo ponovem oranžne barve (gre za različico lanske medium gume):


Glavno dejstvo - vse pnevmatike bodo letos še mehkejše kot lanske. Pod črto bo to pomenilo za okoli 0,5s hitrejše čase v samih gumah od lanskih, citat:
"The defining characteristic of the 2013 Pirelli Formula One tyres is softer compounds all round, which will allow them to reach peak operating temperature faster and deliver lap times that are around 0.5 seconds faster than last year."

Nekaj o samih značilnosti pnevmatik (ne bi prevajal):
"The tyre sidewalls are softer this year, but the shoulders are stronger. The effect of this is faster thermal degradation while the tyre's peak performance window is extended. Traction is also improved, which translates into faster lap times, especially on the exit of corners and in combined traction areas, from braking to acceleration and vice versa. + Faster thermal degradation and a bigger performance gap between the compounds will encourage overtaking throughout each race."


Tyre shoulders:


Tyre sidewalls:


Še Pirellijeva izjava:
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

krispe ::

Mehkejše gume pomenijo le slabe čase Ferrarija :|
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

dzinks63 ::

Te omejitve in monopol z gumami v F1 je neumnost, gume bi naj bile prosto dostopne od bilo katerega proizvajalca (10 in več bi se jih našlo) , potem pa je odločitev na moštvu , katere, kako in koliko jih bo uporabljal, tole kar je sedaj je en prisiljen zmazek.

ABX ::

@dzinks63
"Those who don't learn from history are doomed to repeat it

Na zadnje ko je bil trg gum prost je Ferrari zmagala vse. Zakaj? Ker so plačevali mastne denarje zato da se guma razvije namensko za MS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

Kaj sploh djajo te posnetke od tega starega V8. Če že hočejo dat kaki sound, pol naj snemajo bodočega V6, ko bo nekaj novega za slišat.

Gume pa bi morale bit trde ter obvezno dva pitstopa na dirko, tako da vozniki bi dirkali, namesto da se grejo neko varčno vožnjo. Za varčno vožnjo so take dirke
http://www.paccar.ethz.ch/news/index
pri F1 bi morali poskušat naredit čimboljši laptime, ne pa božat gume, da trajajo čimdlje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
G3258, GT740 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

Na zadnje ko je bil trg gum prost je Ferrari zmagala vse. Zakaj? Ker so plačevali mastne denarje zato da se guma razvije namensko za MS.

Potem se je pa stvar obrnila in neglede nato koliko podtlaka in moči je ustvarjal Ferrari, je Michelin posekal Japonce tudi po 2s/krog in spet je bilo javskanje, da to tako ne gre.

Načeloma ta platforma enega proizvajalca gum ne gre skupaj z neko logiko F1 športa, ampak glede na zamrznjen razvoj mnogih komponent (motor, elektrika, določena razporeditev teže, ipd) so gume samo eden od teh "problemov".

Kaj sploh djajo te posnetke od tega starega V8.



Zvok lahko pomeni marsikaj in čisto možno je, da so zvok postavili na platno zato, da namignejo tudi letos nekaj podobnega ali pa enostavno samo to, da je avto že sestavljen in da čaka 05.02 v Jerezu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PIPI ::

Blinder je izjavil:

Kaj sploh djajo te posnetke od tega starega V8. Če že hočejo dat kaki sound, pol naj snemajo bodočega V6, ko bo nekaj novega za slišat.

Gume pa bi morale bit trde ter obvezno dva pitstopa na dirko, tako da vozniki bi dirkali, namesto da se grejo neko varčno vožnjo. Za varčno vožnjo so take dirke
http://www.paccar.ethz.ch/news/index
pri F1 bi morali poskušat naredit čimboljši laptime, ne pa božat gume, da trajajo čimdlje.

Oximoron, trde gume pomenijo manj postankov, mehke več.

Takrat trg gum NI bil prost, ekipe so se zavezale k enemu proizvajalcu s pogodbo. Prost trg bi pomenil, da bi se vsako dirko lahko odločili za nekega proizvajalca gum. Če bi en začel prevladovati, bi pač vsi spokali k njemu, razen če bi drugemu avtu močno ustrezale druge gume.

Jst ::

Idealno bi res bilo, da bi več proizvajalcev ponujalo gume, samo jaz močno dvomim, da bi se jim splačalo - v smislu denarja, ki bi ga vsak proizvajalec porabil za R&D. Ideja je dobra in v času debelih krav bi mogoče celo šlo. Ampak saj so že lani jokali, da bi radi, da bi bile gume drugačne, večje, da bi jih lahko uporabljali tudi za druge športe, se spomnite?


---

Tisti youtube posnetki "zvoka" mašine just doesn't do 'em any justice. To moraš v živo slišati! Škoda, da ni več dirke na Madžarskem; v Italijo me pa ne vleče preveč. Ampak vseeno bom verjetno šel nekam v živo si spet ogledati dirko.


---

Kaj mogoče kdo ve, če se bo dalo kje spremljati testiranja pred sezono?
Proton decay is a tax on existence.

ABX ::

Jaz tudi že celo življenje pravim kako bom šel a nikoli ne grem. :(

Kaj če bi naredili slo-tech varianto in nas gre več? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Lahko bi. Imam enak problem - se odpravljam že par let, nisem se pa še nikol odpravil.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

IcEk` ::

Priporočam vsakomur, tudi če ni privrženec bencinskih hlapov. :)
strani: « 1 2 3 ... 38


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664133749 (29217) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
118985377 (48622) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127267241 (29620) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116759269 (31589) 'FireSTORM'

Več podobnih tem