Prijavi se z GoogleID

» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

strani: 1 2 3 4 ... 38

sammy73 ::

Včasih (v 90.ih) sem bil reden gost dirk v Imoli, Budimpešti in Zeltwegu. V Imoli sem bil tudi tistega žalostnega leta 1994, tako na kvalifikacijah, kakor na dirki. Kasneje mi je F1 postala precej nezanimiva in je nisem spremljal niti po televiziji, zadnja leta pa se to spreminja in me vse bolj spet vleče na dirko.

PrimozR ::

Jst enakih gum za več serij ne boš videl na F1 avtu, vsaj dokler imajo takšno konfiguracijo. Pri trenutni arhitekturi (OGROMNO downforcea) so gume kritičen del vzmetenja, vzmeti pa izredno trde (lastna frekvenca ~4 do 5 Hz, v osebnih avtih s ~3x težo pa 1 do 1,5 Hz). Z bolj 'standardnimi (nižjimi) gumami je vprašanje, kako bi se avto sploh peljal.

black ice ::

ABX je izjavil:

Jaz tudi že celo življenje pravim kako bom šel a nikoli ne grem. :(

Kaj če bi naredili slo-tech varianto in nas gre več? :)

Ideja je vredna razmisleka. :)

Alexius Heristalski ::

Jst je izjavil:

Tisti youtube posnetki "zvoka" mašine just doesn't do 'em any justice. To moraš v živo slišati! Škoda, da ni več dirke na Madžarskem; v Italijo me pa ne vleče preveč. Ampak vseeno bom verjetno šel nekam v živo si spet ogledati dirko.
Si mislil reči v Avstriji (Zeltwegu)?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Super Sonic ::

Res bi lahko šli na eno dirko, jaz bi lahko peljal 3 zraven. Stroški vsega so seveda relativna reč, pri čemer je glavna reč vstopnica. Splača se pripraviti tistih 400€ za vstopnico in dirko doživet na en pristen način, sicer so pa najcenejše vstopnice okoli 80€. To je sicer veliko denarja, ampak mislim, da ne bo nobenemu žal če bo nedeljsko popoldne preživel ob neki fenomenalni stezi, recimo, Eau Rouge v SPAju - to je moja želja, saj tam še nisem bil in še časovno je dovolj ugodno zame.

Predlagam, da tisti, ki bi bili zainteresirani to poveste, izbere se naj dirka ki ustreza večini, število dni za katere bi šli, na voljo so (tja kamor sem pripravljen jaz vozit);
Gran Premio de Espa?a, Spain Circuit de Catalunya 12 May
Grand Prix de Monaco, Monte Carlo 26 May
Großer Preis Santander von Deutschland, German GP 7 July
Hungarian GP[84] Hungary Hungaroring, Budapest 28 July
Shell Belgian Grand Prix Spa-Francorchamps, Francorchamps 25 August
Gran Premio Santander d'Italia, Monza 8 September

Če nas bo več, bo verjetno lahko vozil še kdo (?). Izogibal bi se enodnevnih tur, ki so zelo izčrpljajoče, ponavadi se pojavi hektika in se pozna, ali še isti dan ali dan kasneje, pri čemer stvar ni doživeta v nobenem pravem smislu. Tako da moja želja je vsaj tri dni nekega bivanja in dobra vstopnica, bi se pa jasno prilagodil večini, če bo obstajala. Sam financ za tole trenutno sicer nimam, ampak bi v parih mesecih, predvidevam, napraskal tega ekstra jurja, kolikor ocenjujem, da bi me tole stalo.

Za tiste, ki niste tako udarjeni kot jaz in bi dali manj denarja:
- 80€ je recimo najcenejša enodnevna vstopnica (odvisno od dirkališča), pri čemer se res splača vzeti paket petek-sobota-nedelja, ker lahko zlasti v petek lezeš malo bolj naokoli in vidiš več, kar nanese okoli 120€,
- da se spati v šotorih, kempi so ponavadi relativno blizu ali ob dirkališču, cen pa žal ne vem, ker nikoli sem bil v šotoru ob F1 eventu,
- C4 ima porabo 4L na 100km, tako da nafto častim jaz,
- pa nekaj je treba še pojest.

Alternativa je še Ten Tours, ki vozi te enodnevne zadeve, se pomoje še najbolj splača, če bi bila večina za 1 dan in to najbolj poceni varianto, ker za nazaj si praviloma precej utrujen.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Zeltweg sem mislil, ja. (Me bedak!) Uh, kako je minilo časa, ko sem bil tam... :/


>Jst enakih gum za več serij ne boš videl na F1 avtu,

Ja vem. Kaj se ne spomniš, ko so lobirali, da bi bile gume večje, da bi jih tudi drugje lahko uporabili?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

barakus ::

Super Sonic, jaz sem zainteresiran za vse tridnevne variante, mogoče raje cenejšo ali pa neko srednjo varianto, ma se prilagodim drugim.

ABX ::

Jaz glasujem za Hungaroring, termin mi ustreza, je blizu in verjetno ne bo šlo preveč denarja.

Mi ni pa problem se prilagodit če želi večina kaj drugega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Jaz bi tudi šel v SPA za tri dni. Raje plačam malo več, pa tudi prespim kot človek v hotelu. Razmišlajam, da bi počitnice nekako združil. Morja ne maram oz. ne maram sonca, ker sem alergičen, pa tudi dosti večji užitek mi je bluziti po EU mestih. Tako, da če bi šel za 5/6 dni, poleg pa še SPA, bi bilo idealno.

Ko enkrat doživiš F1... to je nepozabno. V petek so pri McLarnu in Ferrariju prodajali promo pakete; pri Ferrariju si dobil Marlboro paket - majico, dva vžigalnika, štopeljce za ušesa v ALU tulcu, ki si ga lahko pripneš kot recimo za obesek za ključe (cool looking zadeva), kapco, pa še nekaj malenkosti. Pri McLarnu pa modelček formule in WEST koledar, z slikami F1. (to je bilo drago kot prasica in sem kupil Ferrarijev paket, čeprav so bili "moji" takrat najhujši sovražniki (Hakkinen)).

Ko sem bil v Zeltwegu, so bile za petek-sobota-nedelja dve različni vrsti vstopnic. Navadna in še ena, ki naj bi bila SKORAJ kot PRESS, vendar je bila skoraj dvakrat dražja. 30.000SIT vs. 50.000SIT. Jaz sem kupil za 30kSIT, pa sem lahko v petek in soboto zjutraj relativno prosto vandral okoli. Ta dražja pa ne vem, kaj ti je še omogočala. To je bilo v zadnji tretjini devetdesetih (1997/8 - takrat se mi zdi, da sem jaz šel - bi moral preveriti za točno leto).

Če se začne resna debata, da bi šli za tri dni, se bomo zmenili; verjetno bi pa jaz lahko 2 vzel s seboj. Imam Passata, tako da bo vožnja dokaj udobna. :) Takrat sem šel kot (edini) potnik s Škodo in me je vse bolelo že po dveh urah vožnje. :) (No, na Merceders avtobusih so seveda še boljši sedeži, ampak avtobusa ne bomo najeli najbrž...)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Sriple Tix ::

To sicer ni F1 z vsem svojim glamurjem in bleščicami, toda pravega dirkanja se boste naužili tudi med devetim in enajstim avgustom, ko Zeltweg (RB Ring) gosti ADAC Masters serijo.
Seveda se dirke v vseh serijah vrstijo dva dni zapored od zgodnjega jutra do popoldneva, ko s ketne spustijo GT zverine. Jaz tudi letos zanesljivo ne bom manjkal ... ravno tako ne na DTM dirki, kjer bomo v mercedesu morda videli tudi Roberta Kubico.

http://www.adac-gt-masters.de/uk/artike...
Avti:
http://www.adac-gt-masters.de/uk/starte...

Spremljevalne serije:
http://www.adac-formel-masters.de/
http://www.formel3.de/en/
http://www.adac-procar.de/default.aspx
http://www.mini-trophy.de/

Sriple Tix ::

Ne morem dodati prejšnjemu postu, zato double ...

Timo Glock je podpisal za BMW ekipo DTM, http://www.crash.net/dtm/news/187497/1/... , že prej omenjeni robert testira mercedesa http://www.crash.net/dtm/news/187494/1/... in meni najpomembejša novica, dirkališče Algarve oziroma po želji Portimao se poteguje za vstop v F1. Upam le, da se ga dirkači ne bodo ustrašili, kajti asfalt gre tu precej gor/dol in na slepo levo/desno. No, vsekakor prijetna popestritev sezone, če bodo portugalci seveda uspeli.
http://www.crash.net/f1/news/187502/1/p...

šernk ::

Koliko je pa okvirno vstopnina za 2 dni za na ADAC Masters serijo?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Sriple Tix ::

Matr, zdaj si me pa dobil. Če se ne motim, so karte od 25€ do 75€ na dan, pač glede na tribuno (najbolje, da preiščeš net, saj so zanesljivo kje objavljene točne cene). Najceneje je tukaj, kjer sem predlani s tamalima spremljal DTM. Tribuna desno od nas nad prvim ovinkom pa je najdražja, saj od tam vidiš dejansko celo stezo (edino vhoda v startno ciljno ravnino se ne vidi).

sammy73 ::

Jaz sem na dirke, kjer je težji dostop z avtom, hodil s Tentursom, v Zeltweg pa z avtom. Jst, če imaš raje hotel (kakor jaz), potem ti priporočam prej omenjeni Tenturs. Prav tako je potrebno biti previden pri kartah, saj imaš npr. v Budimpešti tudi s cenejšo karto dober pogled na stezo, medtem ko v Imoli za ta denar dirkalnike v glavnem le poslušaš. Meni so bili najboljši sedeži na štartni tribuni, saj zelo dobro spremlaš tudi dogajanje v boxih. Na dirko bi šel że letos, a bom najverjetneje počakal, da še otroci malo zrastejo.

Jst ::

Meni je najbolj zanimivo gledati v kakšem ovinku, kjer se vidi v stilu: dolga ravnina - (relativno počasen) ovinek - ravnina. Tako se lepo vidi, kako različni dirkači različno vozijo.

Drugače je pa res to glede vstopnic. Kolega je bil predlani (ali pred-predlani) in je rekel, da je prvo kupil vstopnico za ~30EUR*, šel na hrib in videl samo 100m steze. Potem se je pa "izprsil" in kupil za tribuno ~80EUR* (+žena, seveda) in je rekel, da ni primerjave. Če bi ostal tam za 30EUR, ne bi videl nič.

*(Za točne cene, bi ga moral še enkrat vprašati.)

Ko sem šel jaz takrat, sem lahko šel, kamor sem hotel - no, skoraj...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

sammy73 ::

Jaz sem običajno za kvalifikacije kupoval karto, ki je omogočala pomikanje ob progi, za dirko pa na kakšni tribuni. V Imoli sem bil na tribuni v aqua minerali, enkrat na tisti tibuni, kjer je 1994 v ograjo katapultiralo Baričela, parkrat pa na štartu. V Zeltwegu pa sem bil zmeraj na štartu.

ZaLoMaT ::

Malce za krajšanje časa en zanimiv, sproščen posnetek iz sezone 2011 [Montreal].

PrimozR ::

Že videno. Mislim da celo večkrat.

Jst ::

Jaz sem bil pa samo enkrat. Bil sem pa... po štartni ravnini je zavoj v desno, kjer je dolga ravnina, potem pa počasen ovinek v desno na ravnino. Tam se je najlepše videlo, kako različno dirkači vozijo.

Na dirki sem bil pa na tribuni.

Prej sem iskal kje imam vstopnico, pa je nisem našel. Imam pa še vedno oba vžigalnika, ki sem jih kupil "od Ferrarija."

Prejšni odgovor namenjen sammyju.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

JC Denton ::

ttommy ::

Ha ha- Kimi je svetovna faca. Vsi ostali dirkači se tako pocukrano obnašajo in se postavljajo kot da so Hollywoodske zvezde in primadone......
Gamer

Dr_M ::

Zaigrano, ampak cisto v njegovmu slogu. :D
Vedno bolj usec mi ratuje, kot dirkac in to... :))

MaterVola ::

Če bi še igral, kot vozi...

PrimozR ::

Ma, malo preveč na silo zaigrano IMO...

Super Sonic ::

Raikkonena je treba pazit, se bojim, da bodo šli predaleč v Lotusu. Kimi nikakor ni ena marketinška lutka, zajebancije pa bodo, v kolikor bodo letos slabši od lanskega leta, imele nasprotni učinek. Sploh pa vse kar Kimi reče je spontano in ob ponavljanju izpade prav trapasto. Kljub vsemu so se mu lani dobro marketinško prilagajali.

Dans imajo predstavitev E21-tke, predstavitev bo potekala na YT kanalu (GTM PM 7:15): http://www.youtube.com/lotusf1team

ps.
Ross Brown je potrdil, da je Aldo Costa v celoti dizajniral novi Mercedes W04 in če sem odkrit, pričakujem zelo konkurenčen dirkalnik (predstavitev 04.02.).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Raikonen je kar je, dokler ima odlične rezultate je vse lepo in prav. Lotus nima kaj dosti izbire kot se malo pohecat na to kar se dogaja.

Bojo pa trolli takoj postali glasni ko ne bo več vozil na TOP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

IcEk` ::

Lotus launches its new E21 Formula 1 car



http://www.autosport.com/news/report.ph...

ttommy ::

Sem gledal v živo na Youtube. Zdaj pa odštevanje do prve dirke...
Gamer

JC Denton ::

Kaj je Alison povedal glede tiste štenge na nosu, nisem bil pozoren ko je o tem govoril.

Super Sonic ::

Rekel je, da bi brezveze izgubljali na teži s tistim pokrovom, zato je najbolje, da je tam še naprej štenga. Za zraven je pa tudi za povedat, da ta štenga popolnoma nič ne vpliva na aerodinamiko (je poveda že Newey lani). Mislim, da jo bo kar nekaj moštev pustilo tam na miru.

Drugače sam dirkalnik v celoti izpeljan okoli coanda izpuha, ki je precej kopiran RedBull. Sprecej usmerjen je tudi sidepode (ki naj bi deloval v prid coanda izpuha):


Totalno zamegljen je nos dirkalnika, saj je na njem eno iz med lanskih krilc in pa pod nosom ni nameščenih usmerjevalnikov zraka.

Večina novosti je očem skrita in mislim, da bo podobno veljalo tudi za ostala moštva.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Upam, da bodo imeli v naslednjih sredah dobre goste v the flying lap podcastu...

edit: če koga zanima: http://smibs.tv/the-flying-lap jaz poslušam podcaste med sprehodi s psom.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

PrimozR ::

Zanimivi sta grbi na štengi, desna je bistveno bolj izrazita od leve. Kaj se skriva tam spodaj pa ni nikomur jasno :>

Daedalus ::

Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Lejte to debelino stranice zadnjega krila:


DDRS pasivni sistem... hudo ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Daedalus ::

Ja, so rekli da bojo to letos uporabljali.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Je Allison lepo povedal:
"Mind you, even with no changes to the text of the regulations, we never stop poring over the rules to look for new loopholes. Quite often, young engineers fresh from university will point out an ambiguity in the text of a regulation that has been settled for decades because they are looking at what is written with fresh eyes and no preconceived ideas about what is actually intended."

Dejansko so pa vsi že v sezoni 2014, v to ne dvomim. Dobra podlaga za tisto leto lahko prinese precej več kot letošnji dirkalniki.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Oh ja, ko bi vsaj slovenske firme spoznale, da so lahko tudi frišni diplomanti uporabni za firmo :)

Super Sonic ::

PIPI - pojavlja se praksa, da za 700€/mesec so ;).

Sicer je pa novi Lotus prvič izdelan po modelu iz vetrovnika v velikosti 60%. Dodelali so tudi CFD področje, zaradi česa pričakujejo hitrejše izdelovanje delov za dirkalnik in kupili nov simulator. Vse te strukturne spremembe so zelo pomembne v boju za naslov.

Intenzivno pa delajo tudi na letu 2014:
"The RPM and torque range of the 2014 engine is so different to what went before it that we must replace our factory testing facilities to make sure that they are compatible with the new designs. This investment will ensure that Enstone's 2014 gearboxes are fast and reliable from the moment that the season begins."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Kaj pa prej, 25% al 100% model v vetrovniku?

Mnja, to je ta fora, da si danes res lahko vesel, če takoj s faksa pobašeš 700, 800 € na mesec. Če ne drugega imaš vsaj službo.

Boobiz ::

http://f1.rtvslo.si/koledar-hitrikrog-2...

Je kdo kupil ali pa videl to zadevo? Me mika, da mi malo polepša, po besedah ženske, "špartansko urejeno" sobo.
I'm drunk, what's your excuse?

Daedalus ::



:))
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JC Denton ::

Super Sonic je izjavil:

Lejte to debelino stranice zadnjega krila:


DDRS pasivni sistem... hudo ;)


tisto rdeče so sidepodi, drugače se mi pa ne zdi krilce nič bistveno dobelejše kot lansko mercedesovo. Ali pa narobe gledam.

PrimozR ::

Ne ne, se vidi debelino plat. Poglej z notranje strani, kjer je zunanji obod tanek, potem se pa odebeli.

JC Denton ::

a zdaj vidim ja. Pa res zgleda kar debelejše ja.

MaterVola ::

Čeprav glede na to sliko:



Ni videti neke hude debeline.

PrimozR ::

Slaba fotka IMO. Ne vidi se točnega robu na levi strani.

Super Sonic ::

Itak je tudi ta del skrit oz. so privleki neko xy krilo. Dejstvo da je dans stvar tako konkurečna, da tisti, ki ima "kaj", bo to držal čim dlje stran od fotoaparatov. Allison je pa lepo odgovoril, da so se odločili za 28.01 v marketingu, da poberejo medijsko zanimanje. On lahko nabije gor na tistle E21 lih kar če.

Morm pa priznat, da me hkrati zelo zanima koliko moštev bo ohranilo stopnico.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

SebaR ::

Povej ti to raje komu brez nog, da bo lahko skakljal po cesti...
:>

Super Sonic ::

How to Drive the Formation Lap


SebaR: podaljšan in povišan ;)

Kaj pa prej, 25% al 100% model v vetrovniku?

50% so imeli, tako kot Ferrari in kompanija.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Kaj ni pravilo FIA, da imaš lahko v vetrovniku samo (do) 50% velikosti?


---

Glede formation lapa, sem pa jaz enkrat dal link (ki ga seveda sedaj ne najdem!), kaj morajo vse delati dirkači, so stalno na zvezi z svojim inženirjem in se med formation lapom prenastavi veliko stvari.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
strani: 1 2 3 4 ... 38


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664211770 (107238) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189133659 (96904) WarpedOne
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127276974 (39353) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116768241 (40561) 'FireSTORM'

Več podobnih tem