» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 57
»»

BT52 ::

KOLEDAR DIRK:

 Koledar dirk

Koledar dirk



2014 F1 DIRKAČI (ekipe ostajajo vsaj za zdaj še vedno enake):
Tukaj na linku si lahko ogledate celotno listo potrjenih 19ih dirkačev

Nepotrjena mesta so v ekipah Marussia (1 sedež) in Caterham (oba sedeža), kot zanimivosti sem prilepil določene potencialne kandidate za ta mesta in opcije VIR...

Still to be confirmed / Likely candidates for remaining seats...:

Charles Pic France Caterham-Renault
(Signed 'multi-year deal' in November 2012)
Giedo van der Garde Netherlands Caterham-Renault
(Signed deal for 2013, contract length not announced)
Heikki Kovalainen Finland Caterham-Renault
(Rumoured to be in the frame to return...)
Marcus Ericsson Sweden Caterham-Renault
(GP2 man has been touted as one possibility for Caterham)

Max Chilton Britain Marussia-Ferrari
(Signed deal for 2013, one-year deal only)


REVOLUCIONARNA SPREMEMBA PRAVIL

Kot rečeno to leto sledi prava tehnološka revolucija. Kar pomeni OGROMNO spremembo tehniških pravil, ki bodo ponovno definirali tehniški miselni pristop k dirkanju z novimi ti. "ENERGETSKIMI ENOTAMI". Skratka tehnika primerna za prenos na cestno tehnologijo in tukaj prilagam še Matt Sommers-ov super "poster" pregleda sprememb pravil, ki nas čakajo (klik za povečano sliko)...

 AERODINAMIKA

AERODINAMIKA



 MOTORNA TEHNOLOGIJA PRIHODNOSTI

MOTORNA TEHNOLOGIJA PRIHODNOSTI



Še zvoki V6 motorjev oz. skupaj z sistemi za obnavljanje energije ti. "energetskih enot". Nekateri clipi so URADNI z testnih miz (Renault, Mercedes, Honda) ali pa neuradni z domnevnih testov na testni muli (Ferrari). Tale spodnji video lepo zbere vse na en kup...




Več o tehniških pravilih in njegovih spremembah na njegovem osebnem BLOGU ali pa na najbolj obširnem, ter obsežnem tehniškem forumu na spletu F1tehnical

VROČE TEME:

Ferrarijeva "superstar" zasedba prvakov, kar se je v zgodovini zgodilo samo 8 krat buri številne razprave in polemike..


Dvojne točke na zadnji dirki v ADUDHABI. Absurd? Vettel in Perez že mislita tako...

Potencialna uvedba "cost capa" od leta 2015...

Mclarnova nova podoba po več, kot deseletju "chromirane" barve? LINK


Še Peter Windsors pogled na Formulo od leta dalje 2014...


Še za neučakane sladokusce, kot sem jaz še datumi PREDSEZONSKIH testiranj (posneje še prilepimo še live timing ipd. ali celo stream, ker nekaj se govori, da naj bi SKY spet telovadil z testiranji opreme za 3D tehniko):
 Pred sezonska testiranja

Pred sezonska testiranja




Tako malo na hitro sem zbral utrinke nove sezone, ki nas čaka in upam na dobro kvalitetno debato vseh SLO ljubiteljev F1! Kar na dan z besedo, nič ni TABU! :D

PrimozR ::

Hm, zdajle mi je šele prebilo, zadnje 3 ekipe Alonsa in Raikkonena so iste - Ferrari, McLaren in Renault. Čeprav se bosta šele letos srečala :)

ttommy ::

Super uvod, BT52!
Gamer

broken/link ::

številke dirkačev so potrjene:
http://www.formula1.com/news/headlines/...

69 je začuda še vedno prosta :D

Sriple Tix ::

Vettel točno ve, kaj mora izbrati, ko (da malo podražim haterje, če) bo izgubil #1. 5 je namreč druga najuspešnejša številka v F1.

Unsurprisingly, the #1 has more wins than any other number, with defending champions taking 181 wins.
Next up is #5 on 130. Under the post-1996 system, all numbers from #3-#6 have accumulated plenty of wins as unsurprisingly the teams taking second and third places in constructors' championships remain frontrunners.

edit, link:
http://au.eurosport.com/formula-1/stats...

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Dobra izbira:
27 Nico Hulkenberg, Force India
.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

PrimozR ::

Meni se je zdelo bolj da je Vettlova izbira številke 5 nekakšen namig :D

hojnikb ::

in kolk KM bojo dosegale te nove turbo V6 mašine ?
#brezpodpisa

BT52 ::

ICE oz. mašine z notranjim zgorevanjem okoli 600 KM (upam, da me ne bodo tožili zakonodajalci, ker bi mogel pisat zraven pretvorjene enote kW :D). Torej to je v rangu GP2 avta.

Ostale konje pa bodo dodali dodatni sistemi MGUH in sicer po izračunu za 33s na krog okoli 160 KM ali 120 kW, če se ne motim.

Skratka povsem enaka MOČ nekdanjim V8 (okoli 750 KM), ki so šli v pokoj.

Toda, kar je pomebneje bodo porabili za enak efekt do 30% manj goriva, kar je ravno ključnega pomeni pri uvedbi te tehnike v bodočo velikoserijsko proizvodnjo.

z3ro ::

Goriva za dirko bo na voljo enako kot lani ali manj?

PrimozR ::

Manj, omejeni so na 100 kg za celo dirko.

springfield ::

Manj, menda bo dovoljeno 100kg. Za prejšnja leta pa ne vem, če je sploh bila omejitev.

BT52 ::

Ja koliko mi je znano iz tehniških medijev...

Lani količine goriva od 150-180 litrov, seveda odvisno od proge pa od proizvajalca. Baje naj bi imel Renault pri v8 malekeostno prednost do 10l.

Letos čez celo dirko, kot že rečeno ne več 100 Kg tj. okoli 130 litrov. Torej ja nekje v rangu 30%.

Naj dodam, da je lepota teh novih sitemov ta "fora":

Omejen je samo tok energije do MGUK (ZDAJ ne vem kateri izraz se bo več uporabljal velja namreč tudi ERS-K) tj. 2 MJ na en krog (pobiranje energije je do 4MJ). MGUH lahko uporabljaš neomejeno v okviru razpoložljivosti baterije in ne moreš povoziti pravila pobiranja energije, lahko narediš pa še narediš direktno povezavo v ERS-K (tukaj ta povezava še mi ni jasna ali vključuje še vedno tisto mejo 2MJ? Moram malo prečekirat pravila oz. osvežit spomin.).

Torej za MGUK ot pomeni: če malo poračunam, se lahko ekipe igrajo z močjo, ki jo ahko dobijo na posamezni čas na posameznem odseku proge.

P==A/t; za 30s uporabe na krog lahko porabiš 66kW; za 40s 50 KW, za 10s 200kW, za 60s 33kW=>to je potem pomemben ta #engine managmet#, katerega se bo toliko omenjalo drugo leto?

Inženirji se sprašujejo oz. se se spraševali kako skonstruirati periferije ERS (MGU) in jih uspešno vljučiti v energetsko enoto, da boš lahko pokrival dovolj konkurenčen in širok spekter optimalnega delovanja na večini dirkališč po svetu. Velik spekter nastavljivosti motorne enote bo v končni fazi vsaj po mojem mnenju ključnega pomena za konstruktorski oz. dirkaški naslov. Dirkači z Vettlovo, Rosbergovo dirkaško delovno etiko imajo tukaj manjšo prednost. Oziroma prednost bodo imela tista moštva, katera imajo jasno in zelo močno dodelan simulacijski program testiranj v simulatorjih ala RB, Mclaren, mogoče še Lotus.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

Blinder ::

pa omejeno je na max 120kW/160hp. ali 118kw 160hp 158bhp 163hp,torej nič 10s z 200kw
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Disclaimer: Naj me kdo popravi če se motim.

Ne bo več gumba za KERS, ampak bo vse avtomatično. Celo se govori da naj bi motorji v počasnih ovinkih se ugašali za znižat porabo in naj bi delal samo na elektromotorju ker ima ogromno navora.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

BT52 ::

Blinder je izjavil:

pa omejeno je na max 120kW/160hp. ali 118kw 160hp 158bhp 163hp,torej niÄ 10s z 200kw


UPS! Jap, pa ĹĄe to mi je uĹĄlo. ITAK je bolje razporedit na pospeševalnih segmentih, da ne boš preveč "trošil ebergije." Potodbno, kot letos. Mogoče celo z ugašanji, kot pravi ABX. Zakaj pa ne. Ne vidim problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

@Blinder kaj pa je z tisto verigo ERS-H do ERS-K, ki je baje neskočna? Toda ali za to verigo velja meja 2Mj ali samo 4Mj? Malo sem pozabil...

Blinder ::

nevem :)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

BT52 je izjavil:

Ja koliko mi je znano iz tehniških medijev...

Lani količine goriva od 150-180 litrov, seveda odvisno od proge pa od proizvajalca. Baje naj bi imel Renault pri v8 malekeostno prednost do 10l.

Letos čez celo dirko, kot že rečeno ne več 100 Kg tj. okoli 130 litrov. Torej ja nekje v rangu 30%.

Naj dodam, da je lepota teh novih sitemov ta "fora":

Omejen je samo tok energije do MGUK (ZDAJ ne vem kateri izraz se bo več uporabljal velja namreč tudi ERS-K) tj. 2 MJ na en krog (pobiranje energije je do 4MJ). MGUH lahko uporabljaš neomejeno v okviru razpoložljivosti baterije in ne moreš povoziti pravila pobiranja energije, lahko narediš pa še narediš direktno povezavo v ERS-K (tukaj ta povezava še mi ni jasna ali vključuje še vedno tisto mejo 2MJ? Moram malo prečekirat pravila oz. osvežit spomin.).

Torej za MGUK ot pomeni: če malo poračunam, se lahko ekipe igrajo z močjo, ki jo ahko dobijo na posamezni čas na posameznem odseku proge.

P==A/t; za 30s uporabe na krog lahko porabiš 66kW; za 40s 50 KW, za 10s 200kW, za 60s 33kW=>to je potem pomemben ta #engine managmet#, katerega se bo toliko omenjalo drugo leto?

Inženirji se sprašujejo oz. se se spraševali kako skonstruirati periferije ERS (MGU) in jih uspešno vljučiti v energetsko enoto, da boš lahko pokrival dovolj konkurenčen in širok spekter optimalnega delovanja na večini dirkališč po svetu. Velik spekter nastavljivosti motorne enote bo v končni fazi vsaj po mojem mnenju ključnega pomena za konstruktorski oz. dirkaški naslov. Dirkači z Vettlovo, Rosbergovo dirkaško delovno etiko imajo tukaj manjšo prednost. Oziroma prednost bodo imela tista moštva, katera imajo jasno in zelo močno dodelan simulacijski program testiranj v simulatorjih ala RB, Mclaren, mogoče še Lotus.

Jah če je max 2 MJ do MGU-K, je max 2 MJ. NI važno, od kje to energijo dobiš, iz baterije, iz MGU-H, iz lufta ali pa s pomočjo čarovnije. Vsaj z vidika logike.

ABX je izjavil:

Disclaimer: Naj me kdo popravi če se motim.

Ne bo več gumba za KERS, ampak bo vse avtomatično. Celo se govori da naj bi motorji v počasnih ovinkih se ugašali za znižat porabo in naj bi delal samo na elektromotorju ker ima ogromno navora.

Res je, ECU nadzira vse to po novem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

oo7 ::

Prvak bo itak spet Sebastian Vettel;((

To bi mogli imeti vsi popolnoma enake formule edino barve in sponzorje druge, da bi jih ločili pa bi potem videli kdo je najboljši voznik>:D

krucymucy ::

Potem zaviras razvoj. Ze tako se ga prevec IMO.

Sriple Tix ::

Popolnoma enake dirkalnike vozijo v nižjih kategorijah, od kjer se potem boljši (lahko beremo tudi srečnejši/pokroviteljsko zanimivejši/s pravimi priimki ...) prebijejo v dobra ali malce slabša moštva formule 1. Mnogi (tudi) izjemno hitri pa tja žal ne sežejo nikoli.

Zgodovina sprememb…

BT52 ::

Od nekdaj je bilo tako in ne vem zakaj bi se nekaj sprenevedali. Dober dirkač je potreboval konkretno finančno zaledje. Nekoč so si še dirkači napol kupili sedež že z oglaševanje, kakega nacionalnega keramičarskega podjetja. Zdaj temu ni tako. Torej edina razlika je ta, da so v igri veliko večje vsote (inflacija), katere nam navidezno slikajo drugačno sliko. Vloga multinacionalk je veliko večja. Vloga koncernov raste iz dneva v dan, opažajo se veliki lobijski vplivi, tako v gospodarstvu in motošportu. Vse to se odraža tudi v svetu F1, ki je bil in bo povsem podrejen finančni "računici". Konec koncev ironija je ta, da je dirkaška romantika izumrla že ti "zlatih 70ih" z prihodom sponzorjev... Dokler bo F1 biznis ne bo prostora za "romantike"!! Kruto ampak resnično!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

broken/link ::

Do sedaj znani termini predstavitev:

24. januar: McLaren
25. januar: Ferrari
28. januar: Mercedes
28. januar: Caterham
Pred prvimi testiranji v Jerezu: Lotus

BT52 ::

broken/link je izjavil:

Do sedaj znani termini predstavitev:

24. januar: McLaren
25. januar: Ferrari
28. januar: Mercedes
28. januar: Caterham
Pred prvimi testiranji v Jerezu: Lotus


Super si to napisal. Samo si se verjetno zatipkal. Lotus verjetno zaradi finančnih težav in posledično, kot so se tudu sami izrazili zamud v razvojnem procesu ne bodo prisotni naprvih testiranjih v Jerezu.

Bolje napisano;

Samostojna predstavitev:
24. januar: McLaren
25. januar: Ferrari
RB*

Predstavitev na prvih testiranjih:
28. januar: Mercedes
28. januar: Caterham
Dodam še lahko Torro Rosso (uradno potrdili udeležbo),
Force Indio (neuradno, ampak po spodbudnih poročanjih okoli crash testov in že od lani začetih pripravah na to sezono lahko jih 99% štejem v ta krog)

Predstavitev po prvih testih, verjetno na testih v Bahrajnu:
Lotus in drugi potencialni zamudniki...

*Verjamem, da bodo še samostojno predstavitev še izvedli pri RB.

Tako edino Sauber, Marusia ostajata veliki vprašanji, ampak verjamem da bodo tudi slednji že zaradi FERRARIJEVE nuje oz. nujnosti po pravi dirkaški kilometrini bodo tudi ti brez težav zapeljali na 1 teste v Jerezu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

BT52 ::

TUKAJ lahko glasujete za Ferrarijevo oznako bolida za to sezono;

http://2014f1car.ferrari.com/en/#choose

Jaz sem izbral F166 TURBO

Npr. oznaka F14T se mi zdi žaljiva do super serije 312T v kateri je "T" pomenil "transverzale" oz. transverzalni menjalnik. Meni osebno poleg RB5-RB9 serij najboljša evolucija dirkalnikov v zgodovini F1 sploh.

PrimozR ::

oo7 je izjavil:

Prvak bo itak spet Sebastian Vettel;((

To bi mogli imeti vsi popolnoma enake formule edino barve in sponzorje druge, da bi jih ločili pa bi potem videli kdo je najboljši voznik>:D

Temu se reče spec serija, ki jih imaš ogromno. F1 to ni, kakor to ni tudi Le Mans, GT serija (čeprav v GT3 delajo performance balancing), WRC, itd.

BT52 ::

LOL še Williams sem pozabil slednji bodo dirkalnik predstavili 28 Januarja tj. na prvih testih v Jerezu.

driver_x ::

BT52 je izjavil:

TUKAJ lahko glasujete za Ferrarijevo oznako bolida za to sezono;

http://2014f1car.ferrari.com/en/#choose

Jaz sem izbral F166 TURBO

Npr. oznaka F14T se mi zdi žaljiva do super serije 312T v kateri je "T" pomenil "transverzale" oz. transverzalni menjalnik. Meni osebno poleg RB5-RB9 serij najboljša evolucija dirkalnikov v zgodovini F1 sploh.



Ha, ha, hvala za link. Vseh pet glasov sem dal za F14T (FIAT).

Blinder ::

haha FIAT :D
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

BT52 -> super uvod!

Uvod predstavitev dirkalnikov:
24. januar: McLaren (petek)
25. januar: Ferrari (sobota)
28. januar: Mercedes (torek, prvi dan testiranj)
28. januar: Caterham (torek, prvi dan testiranj)

Kolikor vem, naj bi Lotus na prva testiranja pripeljal star dirkalnik. Čakamo še Red Bulla, pa potem Sauber, Force Indio, Toro Rosso, Caterham, Williams.

Znane so tudi številke, ki so si jih izbrali dirkači:
1 Current world champion (Vettel)
3 Daniel Ricciardo
5 Sebastian Vettel
6 Nico Rosberg
7 Kimi Raikkonen
8 Romain Grosjean
11 Sergio Perez
13 Pastor Maldonado
14 Fernando Alonso
17 Jules Bianchi
19 Felipe Massa
20 Kevin Magnussen
21 Esteban Gutierrez
22 Jenson Button
25 Jean-Eric Vergne
26 Daniil Kvyat
27 Nico Hulkenberg
44 Lewis Hamilton
77 Valtteri Bottas
99 Adrian Sutil

Williams se je okrepil še z dvema bolj pomembnima inžernirjema:
Jakob Andreasen (nova desna roka Pata Symondsa v povezavi z razvojem dirkalnika, prihaja iz naveze Force India/McLaren),
Craig Wilson (razvoj dirkalnika v testni fazi, prihaja iz Lotusa).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Zdaj ne vem ali je tu primerno pa vseeno je nekako povezano z F1!

Kubica ima po 4 etapi dobre možnosti za skupno zmago, samo 36s za moštvenim kolegom. Drugo mesto pa je mu praktično v dosegu roke 12s. Rezn težav oz. presenečenja z snegom nenadnim snegom v 3 etapi je med najhitrejšimi.

broken/link ::

RedBull je ravnokar objavil datum svoje predstavitve. Po pričakovanjih bo to na prvih testiranjih, 28.januarja, skupaj z Mercedesom in Caterhamom.

BT52 ::

Baje bo Ted Karvitz z Sky Sporta naredil ,kot je bil v običaj lani po vsakem Petkovem prostem treningu svoj "dnevnik" dnevnega dogajanja na stezi.

http://www1.skysports.com/f1/news/22058...

Super jaz osebno sem se nadejal mogoče celo kakega streama. Ampak tako z live timingi in twitterjem se da več, kot dostojno tekom dela, kaj pokukati v dogajanje...

galimim ::

Ecclestone To Stand Trial On Bribery Charge Tole tut zna bit še pestro
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Jst ::

Trivia: Številka 4 je na Kitajskem nesrečna (hudičeva) številka. Ker je večina dirkačev vraževernih, so se vedno otepali številke 4. Tudi Šumi, ko si je zlomil nogo, bi naslednje leto moral imeti št. 4, pa je zamenjal z Masso, tako, da je imel številko 3.

Hamilton pa očitno išče dvojno nesrečo: 44. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Alexius Heristalski ::

Z Barrichellom.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

Jst je izjavil:

Trivia: Številka 4 je na Kitajskem nesrečna (hudičeva) številka. Ker je večina dirkačev vraževernih, so se vedno otepali številke 4. Tudi Šumi, ko si je zlomil nogo, bi naslednje leto moral imeti št. 4, pa je zamenjal z Masso, tako, da je imel številko 3.

Hamilton pa očitno išče dvojno nesrečo: 44. :)

Na Kitajskem tudi? V japonščini se shi izgovori podobno kot beseda za smrt, čemur se iognejo z uporabo besede yon (Skyline GTR R34 je zato san-yon).

broken/link ::

še sauber in torro roso sta najavla predstavitev nove grdobice:
http://www.formula1.com/news/headlines/...

če naredim kar c/p s strani:
2014 car launches / roll-outs
Team	Date	Venue
McLaren	January 24	Online
Ferrari	January 25	Online
Sauber	January 26	Online
Toro Rosso	January 27	Jerez, Spain
Mercedes	January 28	Jerez, Spain
Caterham	January 28	Jerez, Spain
Red Bull	January 28	Jerez, Spain


Pre-season testing
Venue	Provisional dates
Jerez, Spain	January 28-31
Sakhir, Bahrain	February 19-22
Sakhir, Bahrain	February 27-March 2

driver_x ::

PrimozR je izjavil:

V japonščini se shi izgovori podobno kot beseda za smrt, čemur se iognejo z uporabo besede yon ...


Na to pa nikoli nisem pomislil.

Super Sonic ::

http://www.autosport.com/news/report.ph...

McLaren ima sila veliko težav v povezavi s FIA varnostnim testom, kjer je njihov dirkalnik že večkrat pogrnil. Če jim ne uspe, bodo ob dan, dva testnih dni, kar je določen problem, sploh letos.

Na veliko se tudi govori, da naj bi bil M.Withmarsh degradiran (namiguje se, da je prevzel vso odgovornost tudi za dotični problem z letošnjo šasijo (+ lanski brodolom moštva)) in da na njegovo mesto prihaja Ross Brawn. So pa to samo govorice.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

no comment ::

Jst je izjavil:

Tudi Šumi, ko si je zlomil nogo, bi naslednje leto moral imeti št. 4, pa je zamenjal z Masso, tako, da je imel številko 3.

Lihe številke se bile skoraj vedno praviloma rezervirane za "prve" voznike.

BT52 ::

Meni je malo, kar žal Martina. Ker koliko sem tole spremljal na Sky sportu preko intervjujev ipd. zgleda da je zelo dober poba. Na trenutke daje vtis, da je preveč iskren in neavtoritativen. Avtoriteta in spoštovanje osebja je za vodjo ekipe ključni dejavnik, če ne najpomembnejši.

Res, da se je dalo opaziti že po tistih incidentih v Bahrajnu med JB in Perezom , da je nekako na mehko zagrabil Pereza in tako si naredil medvedjo uslugo.

Verjamem, da zna dobro z sodelavci, toda za čistega liderja moraš biti malo "okrutne" narave oz. imeti jasno postavljeno hierarhijo v hiši (to dobro opiše Rona). Mogoče mi je to spremljanje preko medijev in TV-ja ustvarilo napačno sliko, toda mislim, da je poteza Mcl zamenjave povsem NA MESTU.

Naj še dodam, da Brawna nekako ne vidim v tej viziji skupaj z Ron-om. Nekako ne vidim Brawna, kot marioneto, ki bi se pustil. Njega bi prej videl v kakem manjšem oz. bolj oprtem kolektivu, kot je to npr. Williams. Slednji bi njegovo pomoč tudi veliko bolj potreboval. Potem še ta Mclarnov znanstveni in urejeni pristop k delu nekako ne opiše Brawnove karierne poti od strojnega tehnika do vodja razvojnega oddelka. No če poročanja držijo si bo Brawn vzel vsaj 6 mescev počitka in se bo njegova nadaljnja pot razvijala malce kasneje od pričakovanega.

Sicer pa v F1 nikoli ne veš. Prihod Honde bi znal tudi igrati veliko vlogo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Hja, Dennis je načeloma odstopil s položaja vodje ekipe. Torej potrebe po marioneti ni, če bi bil vodja ekipe pravi človek.

EDIT: PA Brawn je že dobro sodeloval s Hondo. Kaj pa veš, mogoče gre na dopust na Japonsko :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

driver_x ::

PrimozR je izjavil:

PA Brawn je že dobro sodeloval s Hondo. Kaj pa veš, mogoče gre na dopust na Japonsko :D


Ali pa pride spet na Sočo loviti ribe.

Super Sonic ::

Prihod Honde bi znal tudi igrati veliko vlogo?

V bistvu je, ali se mi pa samo zdi, McLaren vzel tole leto bolj tko-tko. Tudi zato, ker so šli v strukturne spremembe dokaj pozno, če jih gledamo odnosno na 2014 sezono, poleg tega bodo pa zagotovo hendikepirani s strani Mercedesa, ki zagotovo ne bo hotel izdajati najnovejših trikov partnerju, ki bo vse odnesel v konkurečno okolje, sploh ne ob koncu leta recimo, ko bo razvoj motorjev najvišji. Ali pa je ta lojalnost možna in imam jaz napačno mišljenje oz. bo neka situacija naredila to reč drugačno.

Sej ne, da govorim o tem, da je McLaren že sedajle odpisan za letošnjo sezono, gre samo zato, da se Mclaren pripravlja na nekaj večjega na daljše časovno obdobje in tja bi Ross tudi pasal. Tudi sicer je Mercedes postavil dokaj analitično in znanstveno, podobno kot deluje McLaren, je pa res, da tudi Ross (tako kot Newey) rabi precej svobode in tega pri McLarnu pač ni.

Meni je malo, kar žal Martina.

Meni tudi, ampak precej razvidno je, da je McLaren pod njegovim vodstom naredil korak nazaj, tudi če pogledamo na dirkaškem nivoju, pa tehničnem, ipd. Sploh lani no, kaj jim je bilo treba nos dvigovati, mi še dans ni najbolj jasno, enako Perez - brca v temo. Za McLaren more dirkat presežek, Magnusen baje je in Jensona kolegi javno stvarijo, da bo mali hiter še from day 1.

Se pa poraja vprašanje kaj tak premik pomeni za Alonsa, ki je lani, sit Ferrarija in šefa, konkretno koketiral z McLarnom za +2017 (morda že prej). Če bo Ron gor, pomoje nima niti najmanjše šanse, da pride v McLaren. Recimo Whitmarsh bi z Alonsom šel čez kamot.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Kako Alonso trenira.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

broken/link ::

en zanimiv članek oz bolje rečeno povzetek o tehničnih spremembah v letu 2014
http://www.infiniti-redbullracing.com/a...

Sriple Tix ::

Kamui nazaj v formulo :D.

http://www.crash.net/f1/news/199607/1/c...

OK, ne bo fajtal za mesta, kakršna je dosegal s Sauberjem, ampak vsaj za nekoga bom z veseljem navijal.

galimim ::

McLarnu so požegnali šasijo tako da predstavitev v petek bo!
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me
««
«
1 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361564 (217159) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899232319 (138145) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664270944 (166412) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146129792 (88541) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189176336 (139581) WarpedGone

Več podobnih tem