» »

Formula F1 2014

Formula F1 2014

Temo vidijo: vsi
««
2 / 57
»»

Super Sonic ::

Kakor sem jaz razumel Kobajašija, je sedež dobil zaradi kvalitete in naloge, da vodi moštvo, tistih 8 miljonov € zbranih od sponzorjev in oboževalcev pa ni uporabil za lobiranje?

Ma imamo spet šveda v F1, Marcus Ericsson. Zanj ne vem, kaj pretirano uspešen do sedaj ni bil. Davide Valsecchi recimo je dosti bolj renomiran, pa bo letos spet brez sedeža.

Hura za McLaren. ;) Kakorkoli že, še par dni in dirkalniki bodo zunaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Valsecchi je zmagal GP2 po 4 polnih sezonah, potencialni F1 voznik bi to moral opravit v prvem poskusu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Ericsson sploh nič ni zmagal :).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Če bo vozil za Caterham bo tako tudi ostalo. :)

P.S: Uradni grid za F1 2014 je potrjen.
F1 2014 @ Wikipedia
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Sriple Tix ::

SS, tudi jaz mislim, da so ga angažirali zaradi nespornih dirkaških kvalitet, čeprav teh ne moremo oporekati niti Kovalainenu, pa je žal ostal brez sedeža. Lani se sicer ni pretirano izkazal v WEC, kajti ferrari je pričakoval več od njega, toda zapriseženemu vozniku open wheelerjev, tega ne moremo zameriti :).

Super Sonic ::



Evo jo, Force India VJM07 je prehitela vse. Lepa barvna kombinacija. Čeprav glede nosu:
"Our nose is a launch spec and later we will have an updated front end of the car, which potentially is quite different."

http://www.f1fanatic.co.uk/2014/01/22/n...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

IcEk` ::

Uf, huda je. :)

PrimozR ::

Zelo všečno ja. Na zadnjem endplateu je sponzor O2?

dzinks63 ::

IcEk` ::

Super Sonic ::


;)

Sicer se bo pa treba navadit, pa bo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

galimim ::

Z izjemo prvih xy cm tistega "fuck you" nosa zgleda prou dobr.
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Super Sonic ::

Zanimivosti (tisto kar se mi zdi zanimivo, pred jutrišnjim McLarnom in potem Ferrarijem, pa potem testiranjem, ipd):
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/01/22/f...
Tony Fernandes je povedal, da ima moštvo zadnjo možnost, da pride do točk. V bistvu je to za njih kar izziv, ker letos bodo razlike v razvoju enormne in mislim, da bo ravno za slabša moštva težje. Sicer so tudi oni letos začeli koristiti 60% vetrovnik pri Toyoti, kljub vsemu pa bo aerodinamika manj pomembna kot motor, ERS, mogoče tudi sam način vožnje posameznik dirkačev. Slišati je tudi, da je Kobayashi precej razjezil Ferrari s tem ko bo dirkal v tem moštvu. Jasna je sedaj tudi razporeditev denarja, ki je bila vložena v moštvo; Kobayashi je plačal za svoj sedež 1 miljon €, pri čemer bo dirkal zastonj, Magnusen pa je v moštvo prinesel 11 miljonov €.

Če se dotaknemo motorjev, čigar osnovno delovanje so že opisali v Avtomaniji:
http://www.f1fanatic.co.uk/2014/01/22/f...
Po besedah človeka, ki bdi nad sitaucijo, kakšnega bistvega upada hitrosti dirkalnikov na račun motorjev ne bo. Seveda zavisi od steze do steze, ampak simulacije so pokazale, da bodo dirkači precej na istem ko govorimo o končnih hitrostih, hitrostih skozi ovinke ali pa pospeševanju. Še najbolj vse skupaj "skrbi" zanesljivost ERS enote, baterij, (torej bivšega KERSa), ker bo stvar približno 3x bolj obremenjena.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

z3ro ::

Meni so se zdeli lanski nosovi (sploh tisti, ki so imeli stopnico vmes) grši od tega williamsa na sliki.

BT52 ::

Uhh kar veliko se dogaja. Predstavitve so pred vrati, nekatere ekipe so že objavili dražljive slike...

Bv. če je kdo zamudil Peter Windsdor je na svojem računu ta mesec objavil 4 zelo zanimive tehnične videje (pullrod vs pushrod, Scarbs o motornih in AERO spremembah). Za tiste ki ste mogoče zamudili...

Bi pa vprašal kaj menite o govorici, da naj bi začasno prevzel vodenje ekipe MCL Sam Michael? Meni osebno se ne zdi tip, kaj napačnega. Vsaj z intervjujev je zelo diplomatski in natančen. Mislim zelo natančno razume delovanje padock-a in F1 dirkalnika.

Ali ga mnogi upravičeno deklarirajo, kot nesposobnega zavoljo navideznega "debakla" pri Williamsu, ko je bil vodja dirkaških inženirjev in večji del obdobja vodja razvoja (na tej poziciji že od leta 2004)?
Res, da je Williams v letu 2012 imel eno najhujših sezon v zgodovini, toda te težave so še vedno nadaljevale v letu 2013.
Ali bi po njegovi karieri statistiki v moštvu, ki se je po odhodu BMW-ja, kot opremljevalca motorjev v glaven krčevito borila za denarna sredstva dali priložnost v vaši ekipi?

Jaz osebno po dolgom premisleku ne! Če gledamo, kaj počne Sauber z veliko manjšim proračunom, vendar z pravilnim vodenjem in organizacijo mu je nekajkrat pošteno uspelo zmešat štrene. Torej se, da! In če držijo podatki, naj bi Williams imel med moštvi za veliko četverico daleč največji proračun in za njih je to nedopustno!!!

Super Sonic ::

Bi pa vprašal kaj menite o govorici, da naj bi začasno prevzel vodenje ekipe MCL Sam Michael? Meni osebno se ne zdi tip, kaj napačnega. Vsaj z intervjujev je zelo diplomatski in natančen. Mislim zelo natančno razume delovanje padock-a in F1 dirkalnika.


Zgodovina ne govori njemu v prid, saj se pri Williamsu se ni pretirano izkazal, pravzaprav so ga načevljal oz. je šel sam, dejstvo pa je, da je Williams tudi težko referenca, ker ni denarja že nekaj let in se vidi kako gre forma moštvo. No, 2012 so zadel kr dobro vse skupaj, sicer pa bolj groza (s stališča rezultatov).

Kaj bi rekel o teh vodjah ekip danes... Dominicali kakšnega posebnega vpliva na dogajanje sploh nima, Horner enako, se že več let vidi da je Marko Helmut tisti, ki odloča,... Po drugi strani Mercedes, ki je imel Rossa Brawna in to moštvo vodil kot pravi vodja, pa tudi Martin je imel ogromno proste roke pri odločitvah znotraj McLarna, ampak ob predpostavki, da je bil Ron Dennis samo obiskovalec dirk. Letos je drugače in pravzaprav je čisto vseeno kdo se kaže na komandnem pultu, če vsi vemo, da bo Ron Dennis na koncu, v kolikor bo to bilo potrebno, potegnil črto nad določeno situacijo.

Tako da v resnici bo imel Ron bolj proste roke, če bo tam Sam Michael, kot če bo tam Ross the Boss, ki ima že v osnovi nekaj pomislekov na strukturnim delovanjem McLarna, poleg tega je pa Ross "iz foha" in je njegovo mešanje v razvoj dirkalnika nekaj povsem običajnega. Recimo Dominicali, Horner, Withmarsh, Boullier, ipd, lahko samo sanjajo o takšni tehnični dovršenosti. Sam Michael ve več, ampak manj kot Brawn.

Možno je, da bo res, sicer pa še slaba ura in McLaren bo "zunaj".

Ko že fantaziram, breaking:
http://www.autosport.com/news/report.ph...

;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Iz Lotusa bežijo kot miši ko se potaplja barka.

Zadnji je Boullier
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krucymucy ::

Žal mi je lotusa in Grosjeana.

Super Sonic ::



Scarbs predvideva Mclarnov nos. Tudi Lotus se je oglasil in povedal, da njihov nos dirkalnika ne izgleda kot "Stojan".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Ha, ha...




No, letos bo še zanimivo s temi nosovi.

Tudi novi Lotus...


ps
McLaren ma fantka, Lotus pa punčko ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

BT52 daj polinkaj tiste Windsorjeve stvari.

Super Sonic ::

Lotus je treba vzet z rezervo, ker verjetno so se pošalil. ;) Dobra!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::



Sam Michael o letošnjem McLarnu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BT52 ::

Na tem videju, ki ga je objavil @SuperSonic si dobro poglejte tehniške ribse, ki povedo ZELO veliko... Zadnji dvojni monkeyseat, ki usvaja podtlačno cono za boljšo ekstrakcijo izpuha iza ipušne turbine. In ostali zelo drobni dejali npr. prednja bula pred kamero, ki bo verjetno služila, kot DATA logger za teste (spredaj na onem nosilcu prednjega krilca). Potem zelo zanimiva interpretacija podaljšane zadnje roke v območje beamwinga (polos, + 2 kraka, + pullrod)...

@PIPI tu so

Inženir Enrique Scalabroni
2013 pullrod vs. pushrod


2014 pullrod vs. pushrod


Potem Scarbs


PS. pa vidim, da je dodal še nekaj novih videjev, toda zdaj nimam čas pogledat pa si poglejte njegov kanal...
http://www.youtube.com/user/peterwindso...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

mn ::

Pri lotusu bodite pozorni na levi del nosa. Izgleda krajši.

PrimozR ::

Scarbsov video ni povedal nič novega (vsaj zame), je pa push vs. pull video zakon. Scalabronija bi pomojem lahko poslušaš par tednov skupaj :)

BT52 ::

Jap! Točno tako, lepo je prikazal sile in razmerja, kaj to prinese. Logična izbira za 2014...

@mn

Hvala za opazko. Logično en del mora biti konica en pa nosilec. Samo mi ni jasno? Ali ni dovoljen poleg vzdolžnega preseka še en pravokotni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BT52 ()

PrimozR ::

Poglejte kaj je rekel Super Sonic, da je vse skupaj lahko samo šala.

Bomo videli na dirkah, kakšno bo realno stanje. Čeprav nekaj podobnega je že imel Audi v Le Mansu na R15+.

Map ::

Ne vem no, nizek nos je še ok, ampak te ozke konice so pa za bruhat.

Riff ::

men se pa dopade mklarn in lotus :)

mn ::

Na google plus še slika Lotusa od zgoraj.

Lotus Zgoraj


 Slika

Slika

errhec ::

F14T (FIAT ) Da se ve kdo jih financira. LOL
dd

galimim ::

Evo tole je Scarbs narisal na Twitterju



Edit:Twitter post
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

driver_x ::

errhec je izjavil:

F14T (FIAT ) Da se ve kdo jih financira. LOL


Potem nisem samo jaz glasoval tako.

PrimozR ::

errhec je izjavil:

F14T (FIAT ) Da se ve kdo jih financira. LOL

Misliš reči da se ve koga financirajo? Ferrari prinaša težke milijone plusa, ostali deli pa bolj ali manj minus ;)

Alexius Heristalski ::

Fix it 4g4in, Tony. >:D
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

Fizikalko ::

A tisti nos od Lotusa je štos ali res?!?

Skyman ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Fizikalko ::

Deep penetration :)

dzinks63 ::

Zvok Mercedesovega W05sup s katerim je Rosberg švignil mimo boksov v Silverstonu, po prvih bolj slabo komentiranih zvokih letošnjih motorjev v F1, bo tole še kar ok.

Super Sonic ::



Mercedesov W05 in Ferrarijev F14T izgledata zelo podobno. Zanimivo, če pogledamo s strani;
- McLarnov Falus,
- Lotusova Mufla,
- Ferrarijev Sesalec..

Kar precej različne poti, bi rekel.

ps
Zvok se pa res ne sliši tako grozno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Boobiz ::

Men je zvok čist hud. Bistvo je, da se sliši da je turbač.
I'm drunk, what's your excuse?

PrimozR ::

Hm... Ferrari nima monkey seata (in ima dva pylona za podporo zadnjega krilca) pa ima še vedno pullrod če prav vidim?

Skyman ::

Super Sonic ::

pullrod če prav vidim?

Yes.

V bistvu vsi ponavljajo v en glas; zanesljivost pred hitrostjo. Ne pozabit, na voljo je le 5 motorjev čez celo leto. Če pa že govorijo o hitrosti, pa motor po pomembnosti prehiti aero. Zaenkrat. Iz tega sledi ven razmišljanje, da bi lahko dobili gromozanske razlike med kvalifikacijami in dirko. Recimo avto, ki bo na en krog hiter, bi lahko na dirki imel prevelike težave s porabo goriva, mogoče z obrabo pnevmatik, sistemom hlajenja ali pa bo celo enostavno tako težak za vozit, da bo voznika prisilil v več napak. Že tale, da mora bit gearbox ratio naštiman za vse dirke enako (letos je še dovoljena 1 sprememba) je lahko huda loterija.

Tudi razmišljanje kaj se bolj splača: aero tunat tako, da bo avto imel manj upora in manjšo porabo goriva, ali tako, da bo zajel čim več podtlaka; to ni eno in ista stvar. Zanimivo bo tudi videti kdaj bodo moštva prišla do željenega 1% natačnosti pri odmerjanju goriva med dirko, kot je bilo to pri prejšnji generaciji motorjev.

Največ težav bo absolutno povzročalo zožano prednje krilce, ki bo povzročilo nemalo težav na vibracijah sprednjega vzmetenja. Po poslušanju Scarbsa je Ferrari nekako vzel konzervativno pot (spet!), na avtu pa ni zaznal Allisonovega podpisa. Tudi sam menim tako, da je njegovo delo trenutno bolj usmerjeno v to, da se prenese pravilne podatke iz testiranj v realno stanje, s čimer je imel Ferrari blazne težave 2012/2013.

ps
Pa še ena bolj ironična; MCDesign je 13 decembra lani zrisal tole v oranžnem McLarnu (lahko primerjate s Ferrarijem ;)): http://wtf1.co.uk/do-it-2014-mclaren-co...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Gearbox v bistvu ni loterija, ker imajo baje motorji med ~10k in 15k obrati konstanten navor, kar omogoča fiksna prestavna razmerja. S starimi V8 atmosferci to ne bi bilo mogoče. Pač v Monacu ne bodo uporabljali 8. :D

EDIT: glede na podobnost fandesigned McLarna in dejanskega Ferrarija... So v Maranellu brez domišljije (torej da so se držali pravil po najbolj očitni poti)? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

W05 (Mercedes) naj bi tudi bil podoben temu modelu, govori pa se, da je Adrian Newey naredil nekaj posebnega v zadku RB10tke. Kar si jaz mislim je to, da bo neka konzervativnost mogoče letos poplačana, predvsem pa je tale vizualnost letos mogoče en velik larifari, če se bo potem ugotovilo, da je nekdo od trojice izdelal blazno boljši/slabši motor.

V bistvu komaj čakam prvo dirko (ne testiranja).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

>V bistvu komaj čakam prvo dirko (ne testiranja).

Enako.

Pričakujem kakšne velike fiaske, odpovedi, to, da bo nekdo sredi dirke, kar naenkrat začel voziti 5 sekund počasneje (električne težave) in nenazadnje, še kakšen crash, povezan z novimi bencin+elektrika pogoni.

Zelo pa upam, da se bosta našla vsaj dva moštva, ki bosta konkurenčna skozi celotno sezono in da bomo gledali zanimive boje za stopničke. Zadnja leta si itak moral odmisliti prvo mesto, če si hotel, da ti je bila dirka zanimiva.

Kje je šele marec...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Vizualnost je itak irelevantna, ker se mislim da za 2015 zniža še bulkhead, torej montažna mesta vzmetnih rok. S tem bo pullrod postal še bolj zanimiva opcija (bolj ugoden kot). Za letos so se moštva zbunila, da bi to prineslo preveč sprememb pri že tako radikalno novih avtomobilih.

Nisem prepričan, če bodo nižali, ampak nekako se mi je tako zdelo logično, če za letos ni šlo skozi.

broken/link ::

Avto je pokazal tudi sauber. Samo eno sliko, ampak iz tega pogleda je to še najlepši avto do sedaj predstavljen :)

««
2 / 57
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430364260 (219855) BT52
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234169 (139995) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272803 (168271) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146130680 (89429) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177396 (140641) WarpedGone

Več podobnih tem