» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
12 / 23
»»

CHAOS ::

OMFG :) Schumacher je že zopet polomil prednje krilce. :)

Sledi kazen, edino pravilno. Starcu je treba dopovedat kako se obnaša na stezi.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CHAOS ()

Blinder ::

kje se da gledat F1 online zastonj?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

connel ::

AvtoR ::

CHAOS je izjavil:

OMFG :) Schumacher je že zopet polomil prednje krilce. :)

Sledi kazen, edino pravilno. Starcu je treba dopovedat kako se obnaša na stezi.


Si mogoče pomislil , da boš tudi sam nekoč starec?

Je pa res , da je prehiteval nekoliko na silo in da je bila krivda za nesrečo na njegovi strani.

Blinder ::

Itak je utrpel škodo ko je moral v box zamenjat nos formule. Tako da pomoje bi lahko šlo tut brez kazni.
Kako se vam je zdelo na koncu hamilton & massa? 24 tisočink je blo med njima na ciljni črti.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

njok ::

Prehitevanje dneva gre definitivno Buttonu :) Massa in Hamilton tud odlična bitka, prikrajšani pa smo bli za Webber vs Vettel in potencialno Alonso vs Vettel, če ne bi mehaniki zafrknili.

Me zanima, če bo ferrari obdržal tempo, jim nova pravila res tako ustrezajo? Sicer pa je res bedno, da tako spreminjajo pravila. FIA je bila vedno nagnjena k temu, da vodilne ekipe skuša približati ostalim s takim početjem, samo včasih so se vsaj malo potrudili to delat na skrivaj.

Blinder ::

dodatne kile za unega ki zmaguje jim ni všeč zgleda. ponekod se je to delalo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

CHAOS ::

AvtoR je izjavil:


Si mogoče pomislil , da boš tudi sam nekoč starec?

Je pa res , da je prehiteval nekoliko na silo in da je bila krivda za nesrečo na njegovi strani.


Schumacher kot oseba ni noben starec. Oznaka v slabšalnem smislu je zgolj in le v njegovem udejstvovanju v F1. Včasih sem bil goreč privrženec in nato še dolgo časa slepo verjel, da je mogoče, da bo pokazal svoje mojstrstvo. Če bi že takrat, ko se je po Massini nesreči preizkusil v Ferrariju, poslušal Super Sonica, ki je vedel, da iz te moke ne bo kruha, mogoče danes drugače reagiral. On je starec le v svoji glavi, kjer se enostavno ne obnaša primerno svoji trenutnim sposobnostim in s tem drugim uničuje dirke. Skrajno nedopustno in je prav, da se ga najstrožje disciplinira. Žal je trenutno sposoben biti le številka 2 in prej kot bo to dojel, prej bo bolje za njega in vse, ki so od njegova povratka do danes bili zaradi njegovega načina dirkanja oškodovani. Če resnično uživa v dirkanju, naj to tudi pokaže tako, da za spremembo pride v enem kosu (nosu) čez celotno dirko. :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Icematxyz ::

Treba je vedeti, da nekateri ne bi več (občasno) gledali F1, če se ne bi vrnil MS. Niti DRS žal ni dovolj pa čeprav je malo popestril dirke in letos je malo boljše stanje, kot je bilo prejšnja leta. Ampak težava je, da je prejšnja leta bila F1 tako zanič, kot " moto "šport" "...

Ampak vse to je danes spet mi izzvenelo malo čudno. Od kdaj je popolnoma sprejemljivo v zadnjem krogu javno po radijski zvezi reči dirkaču, da je druga violina v moštvu in da ne sme prehiteti moštvenega kolega? Se pravi ni to nič novega in je v F1 samoumevno (žal), ampak vseeno. Od kdaj več tega ne skrivajo niti pred gledalci? Drugače pa sam še samo čakam na stopničke MS potem pa ne vem, če bom še gledal F1. Starec je praktično še edina stvar, kar me pri F1 veseli in verjamem, da bo uspel.

PrimozR ::

Jah načeloma je horner povedal, da so imeli nas topničkah 2 avta ter da bi bilo brezveze, da spet odstopi edne (oz. celo oba), če bi se zahakljala, samo zaradi Webbrovih dodatnih treh točk. Red Bull bi bil tako ob 40 točk v konstruktorskem prvenstvu.

Icematxyz ::

Kaj pa gledalci? Se pravi osebno mi je jasno zakaj je "moral" Vettel priti v cilj drugi Webber pa tretji. V F1 (žal) pač tako je. Ni mi pa jasno od kdaj točno je popolnoma sprejemljivo to izraziti preko radijske zveze, katero slišijo tudi gledalci? OK "transparentno" delovanje in na glas pove moštvo pač kako je na stvari, ampak ni včasih bilo celo prepovedano (uradno) dajati takšna navodila? Zgražanje je zagotovo bilo prisotno pa se sploh ni na glas povedalo.

PrimozR ::

Ja, gledalci smo bili prikrajšani za še eno bitko v zadnjih ovinkih. IIRC ja, ukazi iz boksov so prepovedani. Ampak tukaj je situacija rahlo bolj jasna, kot takrat z MSC-jem in Barrichelom, ko se je slednji moral umakniti. Takrat za to ni bilo nobenega razloga. Tukaj po drugi strani razlogi za takšen ukaz so. Spomni se na turčijo iz lanskega (a je bilo lani?) leta, ko sta Red Bullovca sama poskrbela zase. Ko sta bila IIRC na prvih dveh mestih. Tukaj so želeli preprečiti še en tak moment v dobro ekipe. Izpadlo je, kot da pomagajo prvi violini (no, saj so), ampak verjetno (upajmo) bi enako storili tudi v obratni situaciji. Če bi v obratni situaciji sploh prišlo do takšnega napada, Vettel namreč ima precej lepo prednost v točkah, Webber pa je tisti, ki mora nekaj dokazati.

bozicek ::

Kaj pa vidva klobasata?
Mostveni ukazi so zopet dovoljeni od lanskega leta
Darila letos samo za poredne

ABX ::

Tako, od incidenta s Ferrarijem so se odločili da bojo moštveni ukazi spet dovoljeni.

Fernando is faster then you! :)
Za tiste ki vam fraza ni znana si poglejte race edit. Germany 2010.
http://www.formula1.com/video/race_edit...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

dzinks63 ::

F1 je vse drugo kot pa tekmovanje dirkača za naslov svetovnega prvaka. V prvi vrsti je vse podrejeno moštvu, oziroma avtomobilu in šele nato dirkaču. Dirkač je le en element celokupnega paketa posameznega moštva, lahko ga enačino z motorjem, aerodinamičnim paketom celotnega avtomobila, podvozja, vseh nastavitev na avtomobilu, ostalo zakulisno logistiko in še česa. Pač nek peti element, kateri se mora čimbolj vklopiti v celoto. Vse skupaj bi še nekako zgledalo, če bi vsako moštvo imelo le samo en avtomobil z enim dirkačem na stezi, takrat bi še lahko govorili, da je vse podrejenu le temu edinemu dirkaču za osvojitev svetovnega prvaka, pa še to bi bil bolj privid, v ozadju bi še vedno bilo bolj pomebno s katero ekipo je dirkač osvojil naslov svetovnega prvaka.

Kakor hitro pa imamo na stezi dva ali celo več preko nekih sesterskih ekip tekmovalcev, pa vse to odpade. Vse se podrereja moštvenemu šefu in kakor se zaukaže, tako mora biti, seveda se v javnosti to čimbolj prikriva, saj bi na takšen način postala zadeva preveč nezanimiva, ker bi nekateri bili le mašilo, rezerva, topovska hrana ali karkoli že tretjega uporabnega. Če pa se vse to že kar javno počne in ne v zakulisju, potem se pa vidi tudi kakšen je odnos do navijačev. Praktično zelo podcenjujoč in nepomeben, za ekipo so važni sponzorji in čimvečji dobiček pri vsem skupaj. Časi ko so bili to neki amaterji, entuziasti, kateri so vse skupaj počeli iz veselja in za svojo dušo, so pa že zdavnaj minili. Zadeva je skomercializirana do obisti, pa če je kumu to všeč ali pa ne.

JayKay ::

je bil C. Horner pol na BBC F1 forumu in je lepo rekel da noben posameznik ni večji od ekipe. Tak je vedno bilo in bo. Red Bull jima sicer pusti dirkat tekom dirke, ampak zdaj so 2 kroga pred koncem dali ukaze, zato ker nočejo izpasti nesposobni, kot se je to zgodilo v Turčiji in ekipi več pomeni 33 točk kot pa 3 več za enega dirkača. Verjetnost da se oba razbijeta je bila velika.

Blinder ::

vettlu so naredili napako pri menjavi gume nalašč, da bi bil championship bolj zanimiv?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Jst ::

zanimivost: NASCAR se je v Ameriki začel tako, da so entuziasti primerjali svoje mašine, s katerimi so (prej) bežali (pobegnili) policijskim avtomobilom.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Icematxyz ::

Mostveni ukazi so zopet dovoljeni od lanskega leta


Tako, od incidenta s Ferrarijem so se odločili da bojo moštveni ukazi spet dovoljeni.


No saj to sem spraševal, če sem sam kaj spregledal, ker to včasih ni šlo kar tako "transparentno".

Torej, kot sem rekel višje. MS in njegov pohod na stopničke, potem pa F1 nasvidenje. "Moto "šport"".

JayKay ::

BTW, Vettel je bil gost v nedeljskem Top Gear-u in postavil za 0.3s najboljši čas pred Rubensom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: JayKay ()

Jst ::

in-joke: Kaj je to hitreje od Angeline?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

[Michael] ::

Lara Croft? :D

JayKay ::

Jst je izjavil:

in-joke: Kaj je to hitreje od Angeline?

malenkost :)

njok ::

Meni se ukaz Webbru ni zdel sporen oz. celo edino logičen. Preveč možnosti, da bi namesto stopničk oba dobila DNF. Poleg tega če ekipa ne bi zajebala Vettlovega postanka, bi najbrž sploh ne bilo te situacije, zato je prav, da naredijo kar je v njihovi moči, da to storjeno škodo ublažijo.

Icematxyz ::

Ja, kar zagovarjamo jih gledalci, kako imajo prav in kako logično je njihovo početje! Imamo mnogo od tega.

Vettel je torej bil oškodovan v boksih pri menjavi koles in edino normalno je, da ga Webber za to ne sme prehiteti? Prehitevanje v F1 pa se bo tako vedno končalo v pesku, zato ga naj bo čim manj! Če komu takoj po tem, ko zapusti bokse odpade kolo, pa se mora dirka nemudoma prekiniti? Kaj naj rečem na to? Vem da tako pač je v F1, ampak kljub temu recimo:

Ne smeš prehiteti Vettla

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

SmeskoSnezak ::

Kuj neke. Te pa se naj moštva razcepijo na dva ali tri dele in bo dejansko zares tekmovalo 24 dirkačev in to vsak zase.
@ Pusti soncu v srce... @

Icematxyz ::

Da. MotoGP deluje tako brez nekih težav. Razdeljeni ekipi v istem moštvu, ki tekmujeta tudi med seboj. Sem takoj za to!

Zgodovina sprememb…

Good Guy ::

Se v f1 obrne preveč denarja. tako da so to samo sanje

Icematxyz ::

Da, tudi sam ne verjamem v takšne spremembe, ker so v F1 pač pomembnejše druge stvari. MS še počakam, da se vrne na stopničke in to je to.

SmeskoSnezak ::

Prevec denarja? A ni to razlog za taksno ureditev? Win-win, ker bi se še več denarja obrnilo :P
@ Pusti soncu v srce... @

Icematxyz ::

Nič ni narobe, če ustvarjajo velike količine denarja, ampak ko se bolj splača iti kakšnemu arhitektu ogledati neko na novo zgrajeno dirkališče, ker gre v njegovi stroki za presežek, kot navdušencu nad moto športom ogledati dirko F1 na tem istem dirkališču... Potem pač z vidika moto športa ne moreš več govoriti o nekih presežkih. Nekaj let so se vozili od štarta do cilja v koloni in se prehitevali le v boksih. In nihče ni rekel, da tu pa nekaj ne štima z vidika moto športa?

No Comment

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

dzinks63 ::

o.t.
Prihaja tudi igra F1 2011 za PC, PS3, XBox 360, napovedana je za september, grafika bo lepa, upamo da tudi vse ostalo.

Jst ::

Kaj me srbijo prsti za preorder...

BUT: Če pogledaš ta trailer v HD kvaliteti, ni grafika nič posebnega, ampak le-ta mi ni tako pomembna. Bolj mi je pomemben handling, ker v F1 2010 se včasih dogajajo takšne bedarije, da te kar glava boli. Recimo ko se igra odloči, da boš v naslednjem ovinku letel ven, boš odletel ven, pa čeprav si ga prej na enak način zvozil (od začetka enako). Sploh se to rado dogaja pri nastavitvi daljše dirke, ko ti inženir reče "push it, you can overtake" pa čeprav si recimo peti in nimaš šans za prehitevanje. Enkrat boš odletel ven, čeprav si bil v boxih in imaš gume "samo" tretji krog. Pa je igra up to date z dx11 patchem. (ali sta bila dva popravka) :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Res je, malo jih je lahko sram za vse buge ki so pustili notri.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

FIA Q&A: Off-throttle diffuser regs back to Valencia spec

http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Icematxyz ::

Ker ni namenske teme za MotoGP na slo-tech bom kar tukaj napisal:

Današnja dirka MotoGP za VN Nemčije (kraljevski razred) je bila prava moto športna poezija...

Dr_M ::

Kdo je zmagal? :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

z3ro ::

Icematxyz je izjavil:

Ker ni namenske teme za MotoGP na slo-tech bom kar tukaj napisal:

Današnja dirka MotoGP za VN Nemčije (kraljevski razred) je bila prava moto športna poezija...


Tema je, vendar se že dolgo ni pisalo v njo. Drugače pa se strinjam. Me veseli da je Lorenzo prehitel Kamenkota...

PrimozR ::

Dr_M je izjavil:

Kdo je zmagal? :)

Pedrosa, Lorenzo, Stoner, Dovi, Spies, Simoncelli, Bautista, Hayden, Rossi. Bitke so bile na koncu v prvi trojici (oz. Pedrosa je ~10 krogov pred koncem pobegnil), v drugi trojici ter v tretji.

Icematxyz ::

Dr_M je izjavil:

Kdo je zmagal? :)


V takšnih dirkah je to manj pomembno. Zmagal je moto šport!

Blinder ::

Icematxyz je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Kdo je zmagal? :)


V takšnih dirkah je to manj pomembno. Zmagal je moto šport!


Če je Rossi deveti to ni zmaga z amotošport :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Dr_M ::

Ja to je tudi res, ampak moram navijat za Lorenza in Spiesa :)

Če je Rossi deveti to ni zmaga z amotošport :))


Naj gre motor vozit, ne pa tisto mulo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

dzinks63 ::

Pišite v MotoGP 2011, naslov teme je najbolj logičen kar je možno.

Super Sonic ::

"največ dogajanja pa seveda okoli novih pravil, najprej 10%, potem 50, sedaj pa ponovno 10% pihanja plinov."

Sam sem si v teh dneh z mularijo privoščil malo počitnic, ampak dirke pač nisem zamudil ;D. Je bilo zelo zanimivo čitati Twitter tisti vikend in morje zgražanja nad tem početjem. RB sem, McLaren tja, Mercedes po svoje, še najbolj smešno je pa deloval Ferrari. Scarbs je pisal (ta vikend je bil v padocku), da je edini "čist" za slišat samo Ferrari (kar je tudi precej logično, saj ta sistem razumejo najslabše od vsega oz. drugače povedano, pojma nimajo kako bi to skopiral). V glavnem ena čista burleska, vrnil pa so se na mappinge iz Valencije (torej nič power mape za soboto) do konca sezone.

Na tiskovki v petek sta se zapela Christian Horner (Red Bull) in Martin Whitmarsh (McLaren), saga pa se nadaljevala še pozno v nedeljo, ko je Whitmarsh imel 15 minutni monolog pred zbrano publiko na temo izpuha. Stvar je definitivno ušla izpod nadzora in prav je, da se te stvari doreče in ukine tiste dele, kjer nekoga ni moč nadzorovati.

"Sledi kazen, edino pravilno. Starcu je treba dopovedat kako se obnaša na stezi."

Tudi meni je šlo na smeh, ko je spet polomil krilce. Kazen se mi tokrat ni zdela ravno upravičena, ker je enostavno izgubil nadzor nad vozilom. On (pre)večkrat vozi na njegovem limitu in rine v stvari, ki nimajo neke podlage za uspeh. Tisto se mi zdi še dokaj upravičeno kaznovanje, ker pač nekomu zaradi lastne neumnosti uniči dirko, tokrat pa je šlo za manever, ki bil posledica dirkaške napake in to je pač dirkanje. On je kazen že dobil, ko je moral v bokse po novo krilce. Pogoji na stezi so bili izjemno težki tisti čas, tudi to je potrebno vzeti v račun pri takšnem kaznovanju.

Sicer sem pa čital, da je bilo nekaj spet napisanega o njem. Glavno vprašanje pri vsem tem je, kako dober je Nico Rosberg. Največ kar vemo o njem je to, da se ga Lewis Hamilton boji kot hudič križa in da je takrat zlobiral praktično vse resourse, da Nico ni prišel v McLaren. Nico je precej hitrejši od Šumija, ima pa letos tudi on ogromno težav z ogrevanjem gum. To je sicer bolj kot ne posledica dirkalnika W02, še vedno je pa zelo težko ocenit hitrost oz. razliko. Ko je pa Šumi v sezoni 2009 testiral v simulatorju KERS in ko se je srečal z gumami, ki niso bile delane za njegov stil vožnje, je bil zdravnik precej dober izgovor za fiasko, ki se mu je obetal. Eden drugemu so zarinili nož v hrbet, od vsega skupaj se je umaknil tudi Santader (Fernando) in "jest drek" je šel Badoer; kasneje Fisico.

Zanimivo je to, pa se v medijih ne piše ravno kaj dosti o tem, da so med seboj skregani kot psi in mačke. Govorim za razmerje Montezemolo-Šumi, itak se je pa Fernando dodobra usidral moštvo, ga "poangležil" in pripeljal svoje ljudi iz Renaulta. Ferrari danes je Fernando. Na nek način tudi upravičeno. Fernando je resnično odličen voznik, je v življenjski formi in precej hitrejši od Felipeja. Fraza "Fernando is faster than you" je na nek način zelo ironična, ker mislim, da na njegovem nivoju lahko dirkata le dva aktualna dirkača, pa če tadva bi imela izredno veliko težav pri tem. Škoda pa je, da ta odlična leta zapravlja s Ferrarijem, ki samo kopira. Razlika med lanskim F10 in letošnjim F150 Italia dirkalnikoma ni v hitrosti, ker sta oba nekako enako nekonkurenčna. Razlika je RB, ker se letos ne kvari.

"Me zanima, če bo ferrari obdržal tempo, jim nova pravila res tako ustrezajo?"

Težko je rečt, ker so ravno na to dirko stavili sezono. Torej, v Silverstone so pripeljali nove dele, dirkalnik je dobil dodano vrednost, vreme je bil slabo, dirko so pa zmagal. Ve pa se, to je povedal prav Adrian Newey, da oni ta sistem štekajo najmanj od vseh. Pa tudi vidi se, pred sezono so pripeljal iz bivše Toyote še par ljudi ravno na ta oddelek. Je pa težko karkoli rečt relevantnega. Fernando se vozi odlično (poglejte kje je Felipe) in dodaja neke nore dodane vrednosti na avto že sam po sebi. RB je bil prepričan, da bo, ko je bežal pred Vettlom in Hamiltonom, uničil gume, pa je vsem zaprl usta in odpeljal brezhibno ter naredil razliko, ki je Vettel ni prej celo dirko. Realno pa kakšne čaravnije nimajo in bo dala Nemčija odgovor. Je pa Vettel 99,9% svetovni prvak za letošnje leto.

"Mostveni ukazi so zopet dovoljeni od lanskega leta"

Sej moštveni ukazi so vedno, če ne drugače se v pisarni kakšnega po papi udar, da pa mir. ;) No, če se vrnem v leto 2011, seveda so dovoljeni ukazi, bi pa od Red Bulla pričakoval, da bodo Webbotu pustili svoje. Stvar me namoč spominja na tisto iz pred let v Avstriji, ko je moral Šumi mimo Rubensa, čeprav je imel točkovnega naskoka pred zasledovalci na šaflat iz razpredelnice. Je pa to zelo slabo za RB, ker se je vedno "trudil" biti pravičen do obeh dirkačev. Tukaj se je lepo videla ta dvoličnost Horneja, kako je šel potem lagat v kamero kaj in kako. Stvar je povsem jasna; Vettel je hitrejši, bolje razume letošnje pnevmatike in ne dela večjih napak. In pač tako je; Vettel je številka 1 in Webbo je št. 2. Konec debate. Te stvari lahko letos upraviči z povsem jasnimi številkami in primeri.

Če bi bilo pa to tako kot on pravi, pa si mislim, da ne bi nobenga kap zadela, če bi Vettel pristal na 3. mestu. In ravno to mu je Whitmarsh med vrsticami govoril, da so moštvo enih hudih bleferjev, ki se zelo rado delal neke vrste "angelčke", češ, naši standardi tretiranja dirkača so nekaj več, kot je to, npr, pri Ferrariju. So fucking not in si bom na tej točki sposodil stavek od dzinska63 "zadeva je skomercializirana do obisti, pa če je kumu to všeč ali pa ne."

"BTW, Vettel je bil gost v nedeljskem Top Gear-u in postavil za 0.3s najboljši čas pred Rubensom."

Lewis je vozil takrat na wet stezi, sigurno bo dobil še eno priložnost, potem bo pa itak veliko prerekanja. Poleg tega ima McLaren precej dodobra izdelano mapo steze in verjamem, da se bo Lewis na tisto pripravil tako dobro, da bo Vettel padel. Bi bilo pa zanimivo videti Fernanda in Kimija. Sicer je pa to čista komerciala. To je za rajo, da pol mal čveka in se prepira na to temo, je pa Jeremy car, tista fora z Adrianom in fiziko me je res nasmejala.

"Bolj mi je pomemben handling, ker v F1 2010 se včasih dogajajo takšne bedarije, da te kar glava boli. Recimo ko se igra odloči, da boš v naslednjem ovinku letel ven, boš odletel ven, pa čeprav si ga prej na enak način zvozil"

Jaz imam sicer PS3 verzijo in tega niti ne občutim, so pa nekatere steze kar hroščate med dirko. Ali pa tale VN Anglije, ki sem jo peljal pred dnevi. Voziš na hard/dež in si hitrejši za 7s od vseh (AI). Potem prideš pa na dirko in AI kar od nekje pobere nove čase in prvi krogi so potem enako hitrim tvojim v kvalifikacijah, med dirko pa časi ne padajo (kar bi morali). LOL
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Jaz imam sicer PS3 verzijo in tega niti ne občutim, so pa nekatere steze kar hroščate med dirko. Ali pa tale VN Anglije, ki sem jo peljal pred dnevi. Voziš na hard/dež in si hitrejši za 7s od vseh (AI). Potem prideš pa na dirko in AI kar od nekje pobere nove čase in prvi krogi so potem enako hitrim tvojim v kvalifikacijah, med dirko pa časi ne padajo (kar bi morali). LOL


Pri meni je pa obratno na PCju. Na kvalifikacijah komaj pridem v Q2, na dirki pa potem komot do ~5. mesta.

Sicer je pa F1 2010 narejen na EGO 1.5 pogonu. Dirt 3 pa na EGO 2.0 in druga verzija je super optimizirana za PC. Razlika med MIN FPS in AVG je minimalna, to kar se tehnologije tiče. Handling je pa zaje*ab in moraš res paziti. Super špil, samo morijo tiste misije, kjer moraš delati fore. Totalka brezveze. (Brez teh misij pa ne moreš končati... najbližje je besedi "prvenstvo.")

Sorry za offtopic.


---

>"BTW, Vettel je bil gost v nedeljskem Top Gear-u in postavil za 0.3s najboljši čas pred Rubensom."

Baje, da je Vettel drugače full samovšečen in se dela visokega. Recimo: Rosberg je bil na istem letalu kot Vettel, Resberg ga pozdravi, on pa nič. Drugače je pa Clarkson imel res dober intervju z njim.


>Ve pa se, to je povedal prav Adrian Newey, da oni ta sistem štekajo najmanj od
>vseh. Pa tudi vidi se, pred sezono so pripeljal iz bivše Toyote še par ljudi
>ravno na ta oddelek.

O komu govoriš? Kdo kater sistem ne šteka? Ferrari ne šteka "gas med ovinki" skozi difuzor?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

PrimozR ::

Tako sem jaz razumel ja (da Ferrari ne šteka). Mislim glede na rezultate je to tudi najbolj logično, kajne? :D

dzinks63 ::

FIA preizkuša materiale iz vojaških letal, ki bi lahko varovali dirkače pred letečimi predmeti.

Kakšne posledice pusti z 225 kilometri na uro 20-kilogramska leteča guma dirkalnika formule ena na troslojnem 30 milimetrov debelemu polikarbonatnem ščitu in na prozornem pokrovu iz vojaške letalske industrije.




Pohvalno, vrhunski materiali prenesejo čuda in pol obremenitve, vozniki bi bili res bolj varni in še zavarovani pred vremenskimi neprilikami, vendar, kako bodo čistili kupolo med dirko, samo med postankom v boksu, bo to dovolj? Bo pa v kupoli vroče kot v topli gredi, a bo nova F1 imela tudi klimatsko napravo, lahko bi, zakaj pa ne.

PrimozR ::

V Le Mansu je klima obvezna že nekaj let, v zaprtih avtomobilih so jo aktivno uporabljali, Audi recimo je pa imel klimo nameščeno, a izklopljeno v R10. V primeru neuporabe klime je namreč sledil balast, ki je bil znatno težji od klime. Ne vem pa točno kako je z R18, nekaj se je govorilo o tolikšnem pretoku zraka skozi kokpit, da naj klima ne bi bila potrebna. Zrak izkokpita je skozi monokok speljan v motor, kjer hladi menjalnik in nekaj drugih komponent.

Super Sonic ::

"Baje, da je Vettel drugače full samovšečen in se dela visokega. Recimo: Rosberg je bil na istem letalu kot Vettel, Resberg ga pozdravi, on pa nič. Drugače je pa Clarkson imel res dober intervju z njim."

Preprostih karakterjev v F1 ni že iz tega razloga, ker potrebuješ včasih še precej več kot le tehnično dovršenost v pomenu perfekcije, da se usedeš v F1 dirkalnik. Muhasti so pa vsi, Vettla bo pa potrebno počakati na čase, ko mu ne bo šlo; torej, ko bo sam izgubljal naslove in sam pritiskal čez limit, da bi ujel kakšno stopnico. Takrat se pokaže koliko je ego pripravljen sprejeti poraze.

"O komu govoriš? Kdo kater sistem ne šteka? Ferrari ne šteka "gas med ovinki" skozi difuzor?"

EBD mapping so moštva izpeljala zelo različno. Renault je okoli njega speljal celotno zasnovo dirkalnika (izpuh je na polovici avtomobila, da zadek potem dobi kar največ potlaka), RB naj bi ga zoptimiziral nekje na 40% (ne več), Mercedes je imel strašanske težave s tem sistemom, vendar so ga poštimali do neke mere oz. izvedli alternativo v fired-overrun sistemu, ki počne podobno kot Renault, najslabše pri tem pa so jo odnesli pri Ferrariju in Cosworthu, ki na te sisteme niso bili pripravljeni. Williams za naslednjo dirko obljublja popravek EBD mape na nek normalen nivo, Ferrari pa naj bi že bil blizu temu. Je pa moštvo Renault tudi sporočilo, da imajo nek update za to nedeljo ravno na EBD mapi.

Skratka, pri Ferrariju zgleda niso bili pripravljeni oz. niso ugotovili, da naj bi v teh sistemih ležala skoraj 1s na krog. In če bi te mape oz. ta programiranja motorja FIA sredi sezone ukinila, bi najmanj izgubila prav moštva, ki vozijo Ferrarijeve in Cosworthove motorje. Torej, šlo se je zato, kdo bo najmanj izgubil, pri čemer je tisti argument, ki je pretehtal, da letos to ostane do konca sezone, bil izpeljan na vižo zanesljivosti.

Nisem še omenil stvari, ki je stala Vettla zmage v VB -> http://yfrog.com/z/kj69kgwj Precej enostavna reč, ki se je zataknila (če kdo ve kaj več o tem, naj pove).

"kako bodo čistili kupolo med dirko, samo med postankom v boksu, bo to dovolj?"

Če pogledaš LeMans se vidi, da čisto lepo vidijo po 20 minutah. Bi pa jaz naredil obratno. Nižja prvenstva bi lahko imela te kupole in bi lahko ščitila dirkače, medtem, ko bi kraljevski razred vendarle moral ostati takšen kot je.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::



Težava je bila v matici/pištoli, ne v dvigalki (očitno). Če se prav spomnim se je tudi po TV videlo, da so nekaj mutili pri kolesu, ne z dvigalko. Če kdo najde posnetek samega postanka bomo pa itak vedeli več.
««
12 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899247060 (152886) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287170 (182638) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186123 (149368) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290629 (53008) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116781033 (53353) 'FireSTORM'

Več podobnih tem