» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
7 / 23
»»

WarpedGone ::

Pirellijeve gume po dirki ;):

No, resnici na ljubo stvar ne zgleda tko (hudo).
Tole na sliki je rezultat tega, da se vroča guma pelje počasi po asfaltu, kjer je polno "opilkov" oz. malih delcev gume, ki se oprimejo in zalimajo na kolo.
Zdelana guma je na oko videt lepo gladka, mogoče malo napokana, nikakor pa ne tkole polna "plastelina".
Zbogom in hvala za vse ribe

connel ::

To so včeraj lepo razložili na BBC-ju, zakaj pobirajo, namerno, te ostanke, zaradi končne teže dirkalnika.

WarpedGone ::

Hah, še to se grejo? Tegale ni niti pol kile. :)
Po drugi strani je pa res, da je dost par 10 gramov premau, da te diskvalificirajo zarad prenizke teže in je tole lahko takšen "poceni trik, ki mogoče na koncu pomaga/prevaga.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

A je Williamsu na treningu v soboto odletel pokrov stran? :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

ABX ::

Dr_M je izjavil:

A je Williamsu na treningu v soboto odletel pokrov stran? :)

Toro Rosso.

Pirelli-jeve gume so točno takšne kot je FIA želela. Bridgsotne bi lahko prinesel gume ki zdržijo celo dirko in so za 7sec hitrejše od današnjih na krog. Vendar ni bilo želje prav zaradi show-business ki danes vidimo. Meni je trenutna situacija dobra, čeprav vem da je vse skupaj mogoče za odtenek preveč umetno.

Guma imajo ene dve podlagi, ko se prva obrabi avto je počasnejši za 3 sec na krog in prav na feelingu dirkača je kdaj jit v pit stop da ne vozi krog z obrabljenimi gumami.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Dr_M ::

Toro Rosso.


Ja tocno.. Je bil Alisic tako tecen, da sem ga utisal. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Alexius Heristalski ::

ABX je izjavil:

Guma imajo ene dve podlagi, ko se prva obrabi avto je počasnejši za 3 sec na krog in prav na feelingu dirkača je kdaj jit v pit stop da ne vozi krog z obrabljenimi gumami.

Ja, ja, faza ena, faza dva, to je to.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

http://www.repubblica.it/sport/formulau...

Zanimiva rešitev če je to res to. Antianti pitch bar :D

A s tistimi 200 kg krilca testirajo s krilci (nosom) na avtu ali je test narejen samo na nosu na testnem benchu?

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Tole samo pove, kje in kolikšne so obremenitve. Ne razjasni pa pogojev testa, kar je tisti ključni del, ki mene zanima.

ABX ::

Ne verjamem da se avto nagiba, ker v tem primeru bi moral biti višji od tal da ne bi prišlo do prekomerne obrabe spodnjega dela.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Zakaj bi pa prišlo do prekomerne obrabe spodnjega dela?

ABX ::

Ker če se avto nagne naprej vse kar je čez polovico bo bližje tal. Razen če ne ciljaš na to da bi se avto upognil čez sprednjo gumo, ampak v tem primeru bi bil zadek pošteno v zraku.

ampak v tej sliki je jasno da se nagiba samo skrajni deli spojlerja in ne celota.
http://www.google.si/imgres?q=red+bull+...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"Ne verjamem da se avto nagiba, ker v tem primeru bi moral biti višji od tal da ne bi prišlo do prekomerne obrabe spodnjega dela."

Ja, mediji so povzeli tisto, kar je govoril Horner zadnjič pred mediji in jim veselo razlagal, da njihovo sprednje krilce premika fizika (in znanost), vzrok vsega naj bi bil pa v zadnjem delu. Povedal je še, da takšno krilce pri McLarnu ne bo imelo nikakršnega vpliva na hitrost, ker drugače iščejo podtlak in drugače rešujejo stvari (nizek zadek -> podobno kot Williams). Skratka, visoki zadek naj bi bil vzrok, da se RB spredaj spusti na tla. Ali prisesa, če hočete.

Bi pa znala biti zadeva zanimiva za Ferrari in MB, ki rada kopirata stvari. Lani je Costa že izumil eno takšno krice, saj je bil Ferrari podobno razvit kot RB, a še vedno s precej nižjo stopnjo podtlaka.

Definitvno bodo pa vsi tole skopirali, vprašanje je samo kdaj in koliko jim bo to dejansko prineslo (z obzirom na že razvite osnove).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alexius Heristalski ::

Glede f1express.si - odgovor varuhinje pravic gledalcev in poslušalcev:

Spoštovani,

Prav lepa hvala za strpnost in prejmite moje opravičilo, ker ste na odgovor čakali nekoliko dlje.


V želji za gledalce, poslušalce in obiskovalce spletnih strani čim ažurneje in obširneje obveščati o vsakodnevnem dogajanju v Formuli 1, smo si na RTV Slovenija zadali nalogo, da vzpostavimo posebno spletno stran in tudi posebno stran v okviru socialnega omrežja Facebook. Ker pa spremljanje in predstavljanja dogajanja zahteva, da je številna ekipa, ki dela na spletni strani določenega programskega projekta nenehno na voljo, smo se z Miranom Ališičem dogovorili, da za celoten čas trajanja projekta Formula 1 na RTV Slovenija, spletna stran, ki jo ureja njegova ekipa, vizualno postane del spletne strani RTV Slovenija in je tudi dostop do nje omogočen samo prek našega spletnega portala. Različni scenariji (vsebinski in stroškovni) spremljanja tega projekta s pomočjo posebne spletne strani so namreč pokazali, da je za RTV Slovenija to po vsebinski plati daleč najprimerneje, saj nam omogoča stalno večkrat dnevno dopolnjevanje strani ob relativno nizki finančni obremenitvi. Trženje oglasnega prostora na tej posebni strani pa je skupno, izvaja se pod enakimi pogoji z obeh strani, RTV Slovenija pa si v okviru tega sodelovanja obeta nove poslovne dogovore oglaševalskimi partnerji, s katerimi do sedaj sploh ni sodelovala.


Vse dobro vam želim,
Miša Molk
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

ABX prednje vzmetenje poklekne, zadnje se dvigne. Načeloma to ni problem izvesti (navsezadnje na kontra način delujejo anti-roll bari), nastaviš pa pač tako, da sprednji plug še ne drsa po tleh, vse za njim se pa prej dvigne kot spusti. Deska je itak bolj nazaj če se spomnim pravilno, torej bi se tudi deska dvignila. V vsakme primeru pa bi bila pod večjim kotom glede na podlago in bi bila še težje odrsana.

Ja, zadek se dvigne in tako poveča efek difuzorja. Je res, da lahko s strani priteka 'svež' zrak, ampak mislim da pri ~300 km/h še vedno večinski efekt da raztezajoči se zrak, ki vstopa od spredaj. In ekola, imaš ogromen podtlak Red Bulla.

ABX ::

Upam da ta link dela.
http://www.flickr.com/photos/12709551@N...

Verjetno je kombinacija več faktorjev. Sprednji del zgleda ene malo nižje pri RedBull vendar krila se upogibajo tudi ob strani.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Ja saj to sem videl. Ampak vseeno pa krožijo tudi slike/teorije, da se 'zvija cel nos'. Nagibanje avta bi bila lepa rešitev tega vprašanja. Me zanima, če bomo sploh kdaj točno vedeli, kaj se dogaja :)

ABX ::

Če veš, se lahko javiš pri Ferrariju. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ripmork ::

Ja, zadek se dvigne in tako poveča efek difuzorja. Je res, da lahko s strani priteka 'svež' zrak, ampak mislim da pri ~300 km/h še vedno večinski efekt da raztezajoči se zrak, ki vstopa od spredaj. In ekola, imaš ogromen podtlak Red Bulla.

Odlično strnjeno. Mislim, da gre za kombinacijo nagiba dirkalnika naprej in zviajočega prednjega krilca... tu pa se ponuja več možnosti:

- upogibanje nosu, ki je sestavljen iz dveh komponent - slika
- spretno oblikovano prednje krilce, ki se zaradi specifičnega načina izdelave iz vlaken ob aero-loadu upogne, na testih pa ne - slika
- prednje krilce zasnovano iz dveh komponent - uporabljeno že pri Bennetonu v preteklosti

Ni čudno, da Red bull leti po pisti:)
Genialnost Newey-a, kapo dol. Vseeno pa ti testi niso sami sebi namen: njihov cilj je, da preprečijo upogibanje aero elementov na dirkalnikih (trik, ki je že stalnica v f1). Z leti prihaja do novih idej, zato se morajo temu primerno tudi testi zaostrovati. Kaj pa sedaj, ko testi očitno ne preprečijo tega, kar bi morali?

Ferrarija so cca 10 let nazaj sumili, da uporablja traction control - niso ga pa komisarji našli, ker so to pri rdečih tako spretno izvedli. Posledica? - Legalizacija TC-ja. Bi bilo zdaj pravično le pustit stanje takšno, kot je? Pri DD difuzorjih se je šlo za relativno enostaven koncept in različne interpretacije pravilnika pri ekipah; zdaj pa se gre za očitno zelo prefinjeno pogruntavščino, kjer bodo ekipe potrebovale dolgo časa, da sploh ugotovijo, kako točno to bikom uspe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

Super Sonic ::

"Kaj pa sedaj, ko testi očitno ne preprečijo tega, kar bi morali?"

FIA šola svoje ljudi vsako leto bolj in namen je, da se jih "izšola" še bolj. Trenutno je njihovo tehnično stanje na najvišji stopnji v zgodovini. Je pa jasno, da inženirji vedo več in iščejo svoje poti. Vedno so jih in vedno jih bodo. Sicer pa prvi link ima zelo dober opis stanja.

"kjer bodo ekipe potrebovale dolgo časa, da sploh ugotovijo, kako točno to bikom uspe."

Mislim, da bodo precej hitro pogruntali kako to gre, vprašanje je pa, če bo to delovalo tako. Namreč Newejeva ekipa je izdelala avto tako in ne verjamem, da imajo težave s KERSom samo zaradi aerodinamike. Toda njihova stopnja podtlaka je tako visoka, da si lahko privoščijo to, da KERSa praktično ne uporabljajo na večini stez.

Še slika dneva:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

ABX je izjavil:

Če veš, se lahko javiš pri Ferrariju. :)

Bi rekel da pri ferrariju precej bolje vedo, kaj se dogaja. Če ne je pa to njihov problem :D

RIPMORK nekje sem zasledil podatek, da pri RB-ju kao izkoriščajo ne-linearni elastični raztezek karbonskih vlaken. Ta mora sicer biti po definiciji nateznega preizkusa linearen, saj se sicer del po odstranitvi obremenitve ne skrči več na prvotne dimenzije (prav določanje deformacije poteka tako, da od neke točke potegneš vzporednico z linearnim elastičnim delom in z X osi grafa odčitaš raztezek). Meja plastičnosti je določena z 0,2% stalno deformacijo predmeta, ki je jasno določena z vzporednico, ki namesto iz 0 štata iz 0,2% raztezka.

Koliko je pa resnice v nelinearnosti karbonskih vlaken pa ne bi vedel, ker je program FS zaenkrat v nižjih letnikih še vedno anravnan bolj v smer kovin (predvsem železovih zlitin).

EDIT: videl Benetton grafiko, zanimiva rešitev :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Jst ::

F1 2011 Kitajska



Čestitke Hamiltonu za zmago, Webru za preboj iz 18. mesta na stopničke. Graja komentatorju Ališiču. Jaz sem drugo polovico dirke samo spremljal, nisem gledal in me zanima, kako to, da je lahko Hamilton prehitel Vettela?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: WarpedGone ()

Blinder ::

Jst je izjavil:

 F1 2011 Kitajska

F1 2011 Kitajska



Čestitke Hamiltonu za zmago, Webru za preboj iz 18. mesta na stopničke. Graja komentatorju Ališiču. Jaz sem drugo polovico dirke samo spremljal, nisem gledal in me zanima, kako to, da je lahko Hamilton prehitel Vettela?


vettel je nareidl samo dva postanka za zamenjat gume in je zato proti koncu imel obrabljene gume. Webber pa obratno, naredil tri postanke, štartal z hard gumami in končal z mislim da kar novim setom soft gum tako da na koncu dirke je kr letel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Icematxyz ::

Hamilton zna dirkat, Vettel in Button sta dobila lekcijo, Massa se zelo slabo obnese pod stresom in Alonso, Schumacher, Rosberg bi rabili boljši bolid, Webber ima dober bolid in izkušnje...

Po dolgem času dirka, kjer se dejansko je vsaj malo dirkalo in tekmovalo in dirkači so bili toliko prisebni, da se ni vsako prehitevanje končalo s polomljenimi deli na dirkališču. Se pravi prehitevanje je v moto športu nekaj normalnega, če te kdo prehiti ni treba za to polomiti bolida! Raje ga prehiti nazaj.

Jst ::

Točno ja. Ker nisem videl prehitevanja samega, sem pozabil na to dejstvo. In da je Hamilton lep del dirke vozil po sekundo+ hitreje od Vettla. Sem hotel narediti edit posta, da bi si sam odgovoril, pa si me prehitel z odgovorom, Blinder.

Zanimiva dirka, polna akcije!


Junak dirke je pa brez premisleka Webber! Iz P18 na P3... res je bil dober, imel dobro strategijo in bil agresiven, ko je moral biti.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

LapD ::

Icematxyz je izjavil:

... in dirkači so bili toliko prisebni, da se ni vsako prehitevanje končalo s polomljenimi deli na dirkališču.


Povej to Perezu in njegovim žrtvam :D
web&motion designer

Alec999 ::

super dirka ... upam, da bo čež celotno sezono tako zanimivo. Pri Vettlu so z dvema postankoma naredili taktično napako, ko se gume enkrat obrabijo so res res zelo slabe. Še par kogov pa bi ga Webber prehitel. :)
Mislim, da je bil danes Webber izredno vesel rezultata in se mu je po včerajšnjih kvalifikacijah odvalil kamen od srca.

Zanimivo, da ni Alguersuari odpeljal celoten krog na 3 pnevmatikah. Schumacher bi ziher vztraju do konca. :))
Nico Rosberg je lepo presenetil. Škoda, da nimajo še malenkost boljšega dirkalnika.

Alec999 ::



Kobayashi je tud enga napiču. Mogoče Sauber tekmuje za naslov najbol destruktivne ekipe. ;)

ABX ::

Blinder je izjavil:

Jst je izjavil:

 F1 2011 Kitajska

F1 2011 Kitajska



Čestitke Hamiltonu za zmago, Webru za preboj iz 18. mesta na stopničke. Graja komentatorju Ališiču. Jaz sem drugo polovico dirke samo spremljal, nisem gledal in me zanima, kako to, da je lahko Hamilton prehitel Vettela?


vettel je nareidl samo dva postanka za zamenjat gume in je zato proti koncu imel obrabljene gume. Webber pa obratno, naredil tri postanke, štartal z hard gumami in končal z mislim da kar novim setom soft gum tako da na koncu dirke je kr letel.


Webber je imel 100% soft gume ker ni delal Q1 in Q2 kvalifikacij. Hammilton pa si je pustil en set soft gum za dirko namesto da bi jih izkoristil v kvalifikacij kot Button in Vettel.
Ta strategija bo še zanimiva.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

njok ::

Pomislek glede DRS-ja: so ekipe med dirko preverjane, da ne bi krilca dvigali za nek minimalen kot, ki ne bi bil viden na kameri, vendar bi še vedno za odtenek zmanjšal upor?

Alonsu se je danes za trenutek dvignilo v ne-DRS območju, vendar je bilo precej očitno, ker se je normalno odprlo.

ttommy ::

Tudi meni se zdi, da sem videl pri Alonsu dvignjeno krilce v ne-DRS območju. HD prinaša več podrobnosti..
Gamer

sthep ::

Se mi zdi, da so gume letos kar prevelik faktor, ki vpliva na končni uspeh.

Alexius Heristalski ::

Hvala Pirelliju, da je pripravil take gume, kot so se zmenili. Zato so dirke zanimive.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

njok je izjavil:

Pomislek glede DRS-ja: so ekipe med dirko preverjane, da ne bi krilca dvigali za nek minimalen kot, ki ne bi bil viden na kameri, vendar bi še vedno za odtenek zmanjšal upor?

Alonsu se je danes za trenutek dvignilo v ne-DRS območju, vendar je bilo precej očitno, ker se je normalno odprlo.


http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/formula...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Dr_M ::

Tale DRS je pa en smeh... :))
Se malo, pa bodo pri FII najel kaksne "profesionalne" dirkace, ki bodo v simulatorjih upravljali z avtomobili, tapravi vozniki bodo pa samo za balast.. :))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

njok ::

Pri DRS-ju so smešne omejitve (detection zone, omejen na eno ravnino).

Po drugi strani je pa zelo enostavna rešitev, ki na krog prinese približno toliko kot en KERS, ki je bistveno bolj kompliciran - pa še minimalno težo so dvignili za 20kg, da se ga sploh splača dat noter.

Blinder ::

DRS lahko po želji uporabljajo v kvalifikacijah?
Koliko krat pa po koliko časa lahko uporabljajo kers? Kers pri vseh enako moči doda ali nekateri več nekateri manj(pa redbullov 0 ;) )?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

ABX ::

Blinder je izjavil:

DRS lahko po želji uporabljajo v kvalifikacijah?

DA

Blinder je izjavil:


Koliko krat pa po koliko časa lahko uporabljajo kers? Kers pri vseh enako moči doda ali nekateri več nekateri manj(pa redbullov 0 ;) )?

81Hp, za vse isto. KERS se uporablja po želji ampak je omejen za 7 sekund na krog.

njok je izjavil:

Pri DRS-ju so smešne omejitve (detection zone, omejen na eno ravnino).

Po drugi strani je pa zelo enostavna rešitev, ki na krog prinese približno toliko kot en KERS, ki je bistveno bolj kompliciran - pa še minimalno težo so dvignili za 20kg, da se ga sploh splača dat noter.


KERS je bullshit. Ne performančno ne cenovno nima smisla. Uporabljajo ga zaradi bolane politične eko mentalitete.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

roCkY ::

Moč motorjev zmanšat in kers neomejeno.

Ampak iz tega ne bo nič, ker je jasno, da bo ena firma odletela od ostalih.
Tkole kot je je pa le strošek in nekaj več tapkanja za voznike.
Na štartih bosta imela RB probleme vkolkor ne spedenajo do naslednjih dirk.

ABX ::

roCkY je izjavil:

Moč motorjev zmanšat in kers neomejeno.

Ampak iz tega ne bo nič, ker je jasno, da bo ena firma odletela od ostalih.
Tkole kot je je pa le strošek in nekaj več tapkanja za voznike.
Na štartih bosta imela RB probleme vkolkor ne spedenajo do naslednjih dirk.


Bi bilo zanimivo videt kaj je hitrejše. 30kg manj na vozilu ali neomejen KERS.
Računaj da 10kg = 0.3 sec na krog. Trenutni KERS pa prinese ~0.4 sec na krog. Plus je višja hitrost, minus pa obraba gum.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Jst ::

DranRaductionSystem je v trenutni implementaciji bedarija. Komisarji določijo kje ga imaš možnost izkoristiti, pa še to, če si takoj za nekom.

Meni bi bilo bolj smiselno, če bi DRM lahko uporabljal cen krog - če si recimo sekundo zadaj.

Kar se pa KERSa tiče: Kaj niso letos povečali moč - a pustili omejitev na 7 sekund?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

globoko grlo ::

Ma tele omejitve so bull!!!
DRS uporaba povsod kjer pride prav, pa pika. Isto kers.

Super Sonic ::

"pa še minimalno težo so dvignili za 20kg, da se ga sploh splača dat noter."

Ni fora v teh 20 kg, fora je v razporeditvi teže, ki je določena. Minimalno 345 kg na zadnjo in 291 kg na prednjo os, odvzame vse misli o tem, da kdo ne bi imel KERSa. Če bi pa sami lahko razporejali balast, sem pa prepričan, da Newey ne bi niti pomišljal o KERSu.

"Kar se pa KERSa tiče: Kaj niso letos povečali moč - a pustili omejitev na 7 sekund?"

KERS je ostal tak kot je že bil, zaradi stroškov. Računa pa se, da se moč KERS potrojila s prihodom 1,6 turbo motorja. Ni pa še nič dorečenega na to temo.

Sama dirka je sicer bila zanimiva, predvsem taktika je tista, ki je odločala. In prvič smo tudi prišli v situacijo, ko nismo vedeli, čeprav smo spremljali celotni vikend, ali bodo gume na dirkalniku Vettla zdržale do konca ali doživele razpad. Večina te skrivnosti leži v vremenu, saj je bilo v nedeljo bistveno topleje kot celotni vikend. Tako so moštva s tremi postanki manj tvegala, tisti z dvema pa več. Zanimivo je bilo tudi, kako je dirkalnik Mercedesa oživel, dirkalnik Ferrarija pa "umrl".

Pa še nekaj je bilo pokazano. Da lahko ob koncu dirke največ pridobi RB (s svežimi pnevmatikami), ker je njihov avtomobil s prazno posodo bistveno boljši od ostalih. Tako se jim splača razmišljati v tej smeri, da proti koncu dirke delajo razliko, ker dejansko se zdi, da ko so posode za gorivo polne, njihova hitrosti ni tako očitna.

Sicer pa prihajajo dirke, ki so RedBulu pisane na kožo in mislim, da bi znalo biti vseskupaj en velik dolgčas.

Velja tudi zapisati še par stvari:
- Webber ima strašanske težave z ogrevanjem gum na temperaturo, zato si predstavljam, da ga Vettel z lahkoto odpravil v kvalifikacijah. Med dirko se težava nekako reši, ampak v kvalifikacijah bo imel pa Webber še hude težave (v kolikor zadeve ne reši).
- Jeeeee! Felipe je premagal Alonsa. Tokrat je bilo čisto kot solza, Alonso je bil počasnejši med dirko. Saj po letu in pol je bil že čas za kakšen tak rezultat. Poleg tega mu je Felipe odvzel vse tri štarte letos. Alonso je na teh pnevmatikah zelo nesrečen in vprašanje kako naprej.
- Lewis je veliko pot k zmagi naredil v soboto, kjer je za dirko prišparal: 1x povsem nerabljen set trdih gum, 1x povsem nerabljen set mehkih gum in 1x malo rabljen set mehkih gum. To mu je omogočilo, da je bil na stezi ob koncu dirke nekoliko bolj svež od Buttna, ki je zašel v težave. Na splošno bomo gledali v Q3 minimalno št. krogov, ker bo veliko varčevanja z gumami. Tisti, ki pa bo v soboto preveč vozil in lovil kvalifikacije, bo v nedeljo pogorel (Lewisov primer iz Malezije).
- MS je ponovil lansko formo, ko je bil v prvih treh dirkah popolnoma zasenčen s strani Rosberga.
- Zanimivo je, da Petrov drži Heidfelda.
- Zanimivo je, da DiResta drži Sutila.
- Lotus je edino od slabših moštev, ki je med premorom naredilo korak naprej. Če bi imeli KERS bi bili še boljši.
- Najslabši štart Willamsa v vsej zgodovini.


V Turčiji pričakujem prevlado Vettla.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Paul di Resta je res dober.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

barakus ::

Tale DRS je kar kul, v eni dirki so se toliko prehitevali kot skupno v polovici lanske sezone...

CHAOS ::

barakus je izjavil:

Tale DRS je kar kul, v eni dirki so se toliko prehitevali kot skupno v polovici lanske sezone...

To so gume. New vs. old pomeni prektično 2s razlike na krog. In prehitevanja se dogajajo praktično na celi progi in ne zgolj na odseku za DSR.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CHAOS ()

njok ::

Super Sonic je izjavil:

"pa še minimalno težo so dvignili za 20kg, da se ga sploh splača dat noter."

Ni fora v teh 20 kg, fora je v razporeditvi teže, ki je določena. Minimalno 345 kg na zadnjo in 291 kg na prednjo os, odvzame vse misli o tem, da kdo ne bi imel KERSa. Če bi pa sami lahko razporejali balast, sem pa prepričan, da Newey ne bi niti pomišljal o KERSu.


Hvala za pojasnilo. Je minimalna teža na os povezana s (skoraj) fiksno razporeditvijo teže, ki so jo uvedli letos, ali je to še dodatno pravilo?

ABX ::

Še ena odlična dirka in dokaz da Vettel se ne heca več.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Meni je pa hecno to, da ko prvi trije parkirajo, potem Vettel pride ven, gre do mehanikov, potem gre pa še malo potrepljati svoj bolid. To je (prvič?) lani storil Hamilton na eni dirki...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
««
7 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899234254 (140080) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664272892 (168360) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189177460 (140705) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127288336 (50715) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116778739 (51059) 'FireSTORM'

Več podobnih tem