» »

Formula 1 2011

Formula 1 2011

««
8 / 23
»»

ABX ::

Vsi vozniki so čustveno navezani na svoj bolid. Če si petrolhead boš razumel.

Nekateri jim celo govorijo zadnje kroge v dirki. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Blinder ::

Js sm že nekaj krat videl, da v kvalifikacijah na ravnini dosežejo limitator obratov v zadnji prestavi. Prestavna razmerja po kvalifikacijah ne smejo spreminjat ane?
Zanimivo tudi na enmu posnetku ko mclaren od buttona je imel limitator v zadnji prestavi pred 18000 rpm, za mal šparat motor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

roCkY ::

Koliko so ti podatki za javnost sploh realni?

ABX ::

Blinder je izjavil:

Js sm že nekaj krat videl, da v kvalifikacijah na ravnini dosežejo limitator obratov v zadnji prestavi. Prestavna razmerja po kvalifikacijah ne smejo spreminjat ane?
Zanimivo tudi na enmu posnetku ko mclaren od buttona je imel limitator v zadnji prestavi pred 18000 rpm, za mal šparat motor.



Tako je, po kvalifikacijah ni dovoljeno več spreminjat gear ratio. Motorji imajo različne nastavitve in jih 100% odprejo šele v Q3.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

z3ro ::

Mene pa zanima kje se da dobiti čase vseh krogov nekega dirkača na dirki (recimo čase vseh Hamiltonovih krogov na prejšnjih dirkah)? če najde kdo, prosim naj kr tu not prlima..

Blinder ::

lahko provaš na uradni strani od F1. se registriraš in upaš da tej podatki niso šđe plačljivi
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Jst ::

Če se ne motim, ima WarpedOne te informacije glede krogov.


--

>Motorji imajo različne nastavitve in jih 100% odprejo šele v Q3.

What? V tretjem delu kvalifikacij se lahko uporabljajo vse nastavitve, v Q1 in Q2 pa ne?

Sem prav razumel? Ča da, potem WTF. Lahko malo bolj podrobno obrazložiš?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

ABX ::

Motor ima več nastavitev in jih uporabljajo kakor jim paše. Ker je število motorjev omejena na sezono jih 100% uporabljajo v najbolj pomembnih trenutkih.

Za dirko tudi ne natočijo dovolj bencina za 100% izkoristek motorja, zaradi teže, zato so en lep del dirke v "fuel save" mode.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"Motor ima več nastavitev in jih uporabljajo kakor jim paše. Ker je število motorjev omejena na sezono jih 100% uporabljajo v najbolj pomembnih trenutkih."

Red Bull je bil v tem pogledu izjemen. Šli so tako daleč, da so "optimizirali" vžig in ustvarili t.i. Q mapping: http://scarbsf1.wordpress.com/2010/07/1... V bistvu gre bolj kot ne za predvidevanje.

Med samo dirko vidimo, da je RB bolj "počasen", to pa zato, ker mu zadek zaradi teže sili k tlom in avto ne dobi željenega podtlaka. Bolj ko gre dirka proti koncu, bolj je RB dominanten.

Veliko je bilo tudi govora o sprednjem krilcu RB, ki ga je Vettel sesul v Turčiji. Novinarji so poslikali žice, ki so visele iz prednjega dela RedBulla in najbolj kredibilna ideja je bila ta, da naj bi te žice grele nos RB, ki bi se tako bolj raztezal kot sicer. No, za to zadnje se je izkazalo, da gre za klobaso.

"Je minimalna teža na os povezana s (skoraj) fiksno razporeditvijo teže, ki so jo uvedli letos, ali je to še dodatno pravilo?"

To so letos uvedli, ker drugače nihče ne bi imel KERSa.

Naslednja dirka v Barceloni bo prelomna. Vsi napovedujejo izboljšave in v kolikor bodo vsi skupaj našli pot do RB potem bo sezona zanimiva, drugače bo pa kar veljalo, da se bo Seb sprehodil do naslova.

_____________________________________________________________________

Še nekaj zanimivosti od Hekkia Kovalainena. Teža dirkalnika po dirki je nekje do 200 gramov nad dovoljeno. Če poberejo še odpadlo gumo, to lahko prinese do 0,5 kg, tako, da so bolj "safe" če to počnejo. Idealen reakcijski čas za optimalen štart dirkača naj bi bil 0,1s. Kar je pod to mejo bi bil "jump start", nad pa imamo Fernanda Alonsa, ki letos ni še 1x štartal dobro in posledično veliko izgubljenih mest.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Alec999 ::

Zakaj ima Webber letos tako katastrofalne štarte?

Super Sonic ::

On ima problem v kvalifikacijah, ko gum ne dobi na temperaturo. Oz. to težavo naj bi on že odpravil (čeprav dvomim), Vettel naj bi enostavno bolj razumel gume, jih bolje vozil (manj obrabljal). Letos je predvsem Webbru nekajkrat na štartu zatajil KERS, nekajkrat je pa štartal konkretno zadaj. Zato je težko napisat, kaj je realno z njim na štartu. Ampak kot že rečeno, najprej naj odvozi spodobne kvalifikacije.

Še več, če gremo malo v statistiko gledat bomo opazil, da letos, ne samo, da ni premagal Vettla v kvalifikacijah, ne obstaja niti en krog na dirki, kjer bi bil Webber pred Vettlom. Razmerje je, govorim z glave, 259:0 v prid Vettla. Kar tudi doda nek pogled na situacijo pri RB.

ps
Povprečen zaostanek Webbra za Vettlom na kvalifikacijah je letos 0.594s. Še nekaj ostalih, ki so zanimiv:
Rosber vozi Šumija zadaj kar za 0.673s, Alonso Masso za 0.336s in Hamilton Buttna za 0.261s. Sicer sta si najbližje D'Ambrosio in Glock (0.09s). Nasplošno pušča D'Ambrosio odličen vtis, medtem ko Glock samo godrnja (razumljivo). Sicer je D'Ambrosio že lani kazal odlične predstave na tistih trening, kjer je dobil šanso. Še eno lepo presenečenje letos je di Resta, tam Sutilu teče voda v grlo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Še več, če gremo malo v statistiko gledat bomo opazil, da letos, ne samo, da ni premagal Vettla v kvalifikacijah, ne obstaja niti en krog na dirki, kjer bi bil Webber pred Vettlom. Razmerje je, govorim z glave, 259:0 v prid Vettla. Kar tudi doda nek pogled na situacijo pri RB.


wrong :P

razen če ni napaka na F1express:
Turčija:
NAJHITREJŠI KROG Mark Webber
1:29.703

saj drugače se strinjam s teboj :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Blinder ::

Meni so zelo všeč nova onboard grafika. Digitalni števec hitrosti in dobro čitljiv obratomer. Ve kdo kje bi se dalo celo dirko gledat onboard?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Super Sonic ::

Ne v najhitrejših krogih, narobe si razumel ali pa jaz neumno napisal, v glavnem, ni bilo kroga na dirki, ko bi Webber VOZIL pred Vettlom. Pa so mimo že 4 dirke.

Najhitrejši krogi so letos fake, ker so gume tako odločine, da nima veze vseskupaj sploh spremljat. Če se nekdo proti koncu zaleti in gre v boks po nove (če jih še ima ;) ) gume bo z lahkoto popravil najhitrejši čas na dirki. Pravzaprav je zelo hecna tabela če gledamo letos najhitrejše kroge na dirki:
1x Massa in 3x Webber ;D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Malo trolla. :)

Vsak ki želi razume kaj si napisal.

Di Resta prihaja iz DTM kar je precej atipično.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedGone ::

Tule so surovi podatki časov zadjih dirk. Za Turčijo sm skuhal čase krogov vseh dirkačev. Tule je preglednica, spodaj pa graf časov mal bol zanimivih dirkačev.

Zbogom in hvala za vse ribe

Alec999 ::

barakus ::

RB in Mclaren sta bila zelo skupaj tokrat, dosti bolj kot na kvalifikacijah.

Blinder ::

kako to da je hamilton skoraj preihtel vettla na koncu? Je imel manj obrabljene gume?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Thagirion ::

Vettel imel težave s kersom, kot vedno :D

Super Sonic ::

"kako to da je hamilton skoraj preihtel vettla na koncu? Je imel manj obrabljene gume?"

Več razlogov je zato:
1. RB je bistveno počanejši v dirki, kot v kvalifikacijah s prazno posodo.
2. RB se pregreva KERS in iz tega naslova sledi, da ga morajo med dirko izklapljati in vklapljati. Tudi če ga imajo "on", ga oba dirkača koristita le par %. Oz. po domače povedano, vsakič, ko ga vklopijo nazaj, ga lahko koristijo manj časa.
3. McLaren je edino moštvo, ki je naredilo zares en korak naprej v razvoju. Sicer se to v soboto to ni videlo, pa vendar, na dirki so imeli hitrejši ritem in boljšo hitrost. Bili so odlični na trdih gumah in sedaj se lahko oni smejijo vsem, ki so se njim na testiranjih, ko so letošnjo sezono začeli tako, da so najprej podatke primerjali z lanskim dirkalnikom.

Najbolj zanimivo je pa to, da je McLaren vozil ritem Red Bulla na njihovi stezi. To je tisto kar me navdušuje. Bo pa še zelo zanimivo, če jim bodo "skinili" ta Q-mapping in pihanje motorja v difuzor, ker pričakujem, da bo to zelo prizadelo Red Bull in McLaren. Ferrari in Mercedes sta pa itak izgubljena v vesolju in lahko samo dobita neke bonitete s te strani.

In pa velja omeniti fenomenalen vikend Alonsa. Iz dirkalnika je potegnil 20000%.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Jst ::

Pohvaliti treba Hamiltona tudi zato, ker je spremenil način vožnje in obrablja gume sedaj na nivoju Red Bulla. Ni pa na nivoju Buttona, ki se mi zdi, kot da izvaja neko magijo nad gumami, ker je ob majhni porabi vseeno dovolj hiter.

Glede dirke pa sem bil navdušen. Toliko prehitevanj, potem Button z strategijo treh postankov, ki ga je pripeljalo na stopničke. Potem končno dobra predstava Šumija. Čeprav sem ga včasih sovražil iz dna duše, se mi po vrnitvi kar smilil, ko mu je Rosberg delal takšne štale in bil čisto nekonkurenčen. Pa Alonsu je uspel neverjetni štart na prvo mesto, kar je pomoje najbolj koristilo Hamiltonu. Res je potegnil 110% iz avtomobila, čeprav je treba pohvaliti tudi borbenost Hamiltona zadnjih 10+ krogov.

Sedaj pa Monako. Bomo videli kako se bo ta zgodba razpletla...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Blinder ::

sm z powerdirectorjem pogledal onboard štart alonso F1. 2,7 sekund do 100 km/h. Pred štartom 13.500 rpm, potem pri speljevanju padejo do 9000. Zanimivo da mu že pri ~80 km/h - 12.000 rpm prižge lučke da menja v višjo prestavo. Pri ~100 kmh da v drugo in enx ko ima v drugi da gas do konca. 14.000 rpm v drugi mu prižge lučke da da v višjo prestavo. Mal pozneje, 15.000 rpm, da v tretjo. V tretji prestavi pa prekorači 17.000 rpm.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Bili so odlični na trdih gumah in sedaj se lahko oni smejijo vsem, ki so se njim na testiranjih, ko so letošnjo sezono začeli tako, da so najprej podatke primerjali z lanskim dirkalnikom.

What do you mean? Uporaba Pirellijk na lanskem dirkalniku? Ker smejanje temu se mi zdi kar malo neverjetno (ne spremljam preveč podrobno scene). Itak pri testiranju novotarij MORAŠ imeti dobro poznane podatke oz. stabilna sidršča za nabiranje novih, da veš pri čem si.

Blinder je izjavil:

sm z powerdirectorjem pogledal onboard štart alonso F1. 2,7 sekund do 100 km/h. Pred štartom 13.500 rpm, potem pri speljevanju padejo do 9000. Zanimivo da mu že pri ~80 km/h - 12.000 rpm prižge lučke da menja v višjo prestavo. Pri ~100 kmh da v drugo in enx ko ima v drugi da gas do konca. 14.000 rpm v drugi mu prižge lučke da da v višjo prestavo. Mal pozneje, 15.000 rpm, da v tretjo. V tretji prestavi pa prekorači 17.000 rpm.

Thja, 'traction control' :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

Prej launch control. Čeprav daleč od tistega ki so enkrat imeli.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Blinder ::

Sam a ni launch control pa tut traction control prepovedan?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

JayKay ::

double clutch. je Di resta za bbc na gridu razložil postopek štarta

Super Sonic ::

"What do you mean? Uporaba Pirellijk na lanskem dirkalniku? Ker smejanje temu se mi zdi kar malo neverjetno (ne spremljam preveč podrobno scene)."

To je bilo še med testiranji, ko je McLaren pripeljal nek hibridni dirkalnik z lansko osnovo in so vozili. Aldo Costa je takšno početje označil za dvomiljivo, ker so letošnji dirkalniki vendarle toliko drugačni (fiksna razporeditev teže, enojni difuzor, KERS, DRS), da to naj ne bi imelo kakšnega smisla. TOrej, med tem ko je Ferrariji nabijal kilometre v F150, so pri McLarnu primerjali podatke z lanskim dirkalnikom. Tudi sicer je McLaren naredil le 1/3 Ferrarijevih kilometrov. Takrat smo imeli malo morje skeptikov in posmehovanja.

Ampak, vidi se da so te stvari so postale brez garancije za uspeh, saj se je Ferrari letos že pokvaril, McLaren pa še ne ;D. Da o tem, kako MP4-26 razume gume, sploh ne bi. F150 je na zadnji dirki, na najbolj trdi Pirellijevi gumi, zaostajal po 3s na krog! Tudi RB je v tem pogledu bil zelo slab, toda s tako boljšim podtlakom jim je nekako uspelo.

Monako bo zanimiv. McLaren je dolg kot avtobus, RedBull generira podtlak na ravnini ;), Renault pa ima najboljši mehanični oprijem. Potem sta pa tu še Ferrarija in Mercedesa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Jst ::

Čudno mi je, da ima Red Bull težave s KERSom že od začetka sezone, katerih očitno še niso uspeli rešiti...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

No, verjemi, da so oni v naprej vedeli v kaj se spuščajo. Newey bi KERS tako ali tako najraje brncil ven, ampak ker so mu fiksirali težo v pravilniku, je zadevo vseeno vpeljal v avtomobil, če ne drugega zaradi štarta.

Najverjetneje jim pa te povezave ne delujejo ali pa celo sama pozicija baterij povzroča težave. Sedaj je še precej jasno zakaj gre, sistem KERS se jim pregreva. Zato ga med dirko veselo izklapljajo in vklapljajo, ampak bolj, ko gre dirka proti koncu, manj energije lahko izkoriščajo (če jo že imajo). Webber je pred Turčijo povedal, da trenutno koristijo KERS do 70% njegovih zmožnosti. Glede nato, da so na začetku sezone bili nekje na 30%, je bil to dober preskok.

Sicer je pa KERS bolj kot ne pesek v oči, kot sam ima dokaj majhen vpliv, sploh med dirko. Na to temo se je razgovoril Gary Paffett (fant, ki razvija MP4-26 v simulatorju), da prinese od 0,2s do 0,4s na krog in ob optimalnem štartu 1 pozicijo. Oz. tako bom rekel, da ob teh gumah in DRS krilcu, se KERS-a sploh ne opazi. Problem Red Bulla v Španiji ni bil KERS, ker tam za njih ni bilo rešitve v obliki 1 sekunde, ampak (ponoven) taktični manjko (prehiter 1 postanek Vettla) in večja degredacija gum kot pri McLarnu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Blinder prepovedna je aktiven traction control, torej ko se guma zavrti, ECU vzame gas. Tukaj mu pa enostavno ne daš celotne konjenice, ki se razvije čez 13/15 tisoč obratov.

Super Sonic ::

Potres v Maranelu, Aldo Costa odhaja, tako kot Chris Dyer, na neznani drugi položaj. ;)

To je približno enako magnitudi odhoda Michaela Schumacherja pred leti. Zamenjal ga bo Pat Fry, novica pa je odjeknila iz nenada. To je že drugi "veliki" predstavnik "stare šole" Ferrarija (prvi je bil Chris Dyer). Nasplošno je obema skupno to, da sta uničila leto dni življenja Fernandu. Dyer je bil taktično uničen lani (ne samo v Abu Dabiju) s strani Red Bulla, Costa pa je ponovno sproduciral skret od skreta. Zgodba gre nazaj v leto 2009, ko so izdelali famozni F60 in že takrat padli na vseh področjih (KERS, dvojni difuzor, ipd). Nato so sredi sezone začeli na avtomobilu za leto 2010 (F10), ki je bil ponovno premagan s strani Red Bulla (pa v bistvu še daleč najbolj konkurenčen Ferrari v zadnjih 3 letih) in prišlo je leto 2011, ko je Costa pokazal F150.

Pat Fry je Alonsov človek in s to potezo je Ferrari končno postal 100% moštvo v lasti Fernanda. Mislim, da ga sedaj resnično težko kdo odnese, vendar nikoli ne veš. No ja, vsekakor bo naslednji Ferrari dosti bolj agresiven in se bo gibal nekje med dirkalnikoma RB7 in W02. Prvi je svetovna uspešnica, drugi pa svetovno skropucalo, ki ga nihčne ne razume. Sta pa oba zelo agresivna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ZaLoMaT ::

Našel sem video, ki prikazuje izdelavo Pirrelijevih pnevmatik.
V posnetku je navedeno, da bi bila najlažja naloga izdelati pnevmatike za celotno dirko.

http://www.youtube.com/watch?v=J2-ToHXNwrM& *nazornejša predstavitev izdelave
http://www.youtube.com/watch?v=ho7P2Fk-_Y4 *primerjava dežnih gum
http://www.youtube.com/watch?v=oPXWFwxAUKQ *opis in predstavitev volana
http://www.youtube.com/watch?v=fO6kv6yuSV4 *fitnes & priprave

Še malce aerodinamike:

dzinks63 ::

Malo off, pa vseeno, za največje navdušence: www.f1simulator.si


TEHNIČNI PODATKI
Formula 1 šasija, model Lotus Renault 2011 (razmerje 1:1).
Originalne dirkalne gume.
Originalni upravljalni mehanizem.
Šasija iz steklenih vlaken.
Programska oprema: PC rFactor Simulator software.
Aktivni volan, Formula 1 oblika.
3 x 22 palčni LCD zaslon.
5.1 Surround Sound Sistem.
Karbonske vzmetne roke.
Pnevmatska platforma, ki ponazarja gibanje:
maksimalni bočni in vzdolžni nagib: +/- 20 stopinj
Maksimalni pospešek do 1,62 g
Dimenzije:
Dolžina: 475 cm, širina: 180 cm, višina 160 cm, teža 550 kg.
Kokpit ustreza približno 190 cm visokemu in 90 kilogramov težkemu uporabniku


Preizkusili smo F1 simulator v Koloseju (video)

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

[Michael] ::

^^ zanimivo, bo treba probat.
Čakam, da SS komentira dirko v Monacu pa švoh kaže :(
Ni mi jasno kako to, da so Vettlu dovolil menjavo gum med prekinitvijo dirke?

connel ::

Khm, vsi so lahko zamenjali gume,...

Super Sonic ::

"Malo off, pa vseeno, za največje navdušence"

Ja, ta simulator je že kar nekaj časa tam, bo treba it pogledat. Moj sicer ni tako dovršen, zato bi bila izkušnja še boljša. Pa še drago ni, baje okol 10€ za 10 minut.

"Čakam, da SS komentira dirko v Monacu pa švoh kaže"

Sem čakal, če bo kakšen kaj pripomnil, pa nič. Bila je to zelo zanimiva dirka, ki ponovno pokazala nekaj čisto novih stvari. Pod največje razočaranje bi uvrstil Renault, ki je bil zelo obupen. Tudi Boullier je po dirki udaril po mizi in tudi meni se zdi, da je Renaultov dirkalnik iz dirke v dirko manj konkurenčen (ne slabši, samo razvoj je manjši, kot je bilo to pričakovati).

Sama dirka je imela zelo zanimivo vsebino. Prvič so letos imeli pri Red Bullu težave v komunikaciji (če odmislimo Webbota) in Vettlov prvi postanek je bil prava mala katastrofa. Nepripravljeni mehaniki (to se je videlo iz TV slike), ki so namestili NAPAČNE pnevmatike na Vettlov dirkalnik (to se ni vedelo). Vettel bi na tistem postanku moral dobiti super soft gume, dobil je pa trdo inačico (soft) in to je bilo to. Bolj ko je šla dirka proti koncu, bolj se je videlo, da jim nekaj v tej taktiki ne štima. Vsega je bila kriva slaba komunikacija na relaciji Guillaume Rocquelin - Vettel in ko je Rocquelin v 62 krogu povedal po team radiju "Button has now caught up. That should keep Alonso busy for a bit. Good job mate." je bilo povsem jasno, da gredo "na glavo". To je bil čisti gamble, saj vemo kako letos sestojilo Pirellijeve gume in tudi to, da na prostih treningih nihče ni delal takšne razdalje. Časi Vettla so padal, mislim, da so bili pred rdečo zastavo okoli +1.20.5s, torej sta takrat imela Button in Alonso za okoli 1,5s - 2s na krog boljše gume. 10 dodatnih krogov bi prineslo pravi triler, čeprav je Pirelli nedavno zatrdil, da bi gume vzdržale (kar pomeni samo to, da ne bi razpadle, še vedno bi se pa Vettlovi časi dvigovali in če bi prišli preko 1.22 bi bilo že preklemansko nevarno.) Skratka pravo mesarsko klanje se je obetalo, kljub "softiču" Buttnu, ki bi tokrat verjetno šel vsaj probat (da o Alonsu sploh ne govorimo). Vprašanje pa je tudi, koliko psihično stabilen je Vettel. Po Barceloni, kjer je imel po zmagi cmok v grlu, njegova samozavest verjetno ni več tako 100%.

Oduren vikend je imel Lewis; najprej sobota in nato še nedelja. Mogoče je šel tokrat res čez mejo, pa vendar, za moj okus - še OK. Maldonada je preveč na silo vzel (čeprav je trdil, da je zaviral za celo dolžino dirkalnika prezgodaj, tam ni bilo opravičila za Lewisa), z Masso je bilo nekako ok oz. je bil Massa kar sam kriv, da ga je tako radikalno zaprl in praktično izrinil na robnik (tisto v tunelu je bila čista Felipejeva greška). Lewis je pač en tak dirkač, on bo vedno sporen. Še so živi spomini z Alonosovih časov, časov Raikkonena, ko sta se udarila v SPAju, ipd. Teh posnetkov njegovih "zelo optimističnih" prehitevanj je ogromno in tko bo tudi v prihodnje. Koliko naslovov bo pa zato dobil, bomo pa čez leta preštevali (če bo za preštevat). Vsekakor je ljubljenec komisarjev (in pa zelo posrečno so zapisali na F1 lite -> "The MASSIVE COCK-UP AWARD goes to Hamilton. Today he would have made Yamamoto look like Alain Prost, which takes something special.").


Vsekakor bi človek lahko rekel, da McLaren daleč najbolje obvladuje tehnično poznavanje pnevmatik, da je Red Bull daleč najbolje razumevajoč do podtlaka in da je Ferrari najboljša kopija. ;)

Sedaj se veliko govori o tem, da jim bodo prepovedali zažiganje bencina in posledično manj vpihavanja v zadnji difuzor, ter, da bo to najbolj prizadelo RB. Vprašanje vse skupaj, govori pa se, da bodo dirkalniki na 1 krog izgubljali tudi po 1 sekundo.

Druga fama trenutno je Bahrain, ki ga je FIA potrdila (LOL).

Tretja pa sama dirka v Montrealu. Vprašanje kako bo po tej stezi šel RB, ker zadnji del steze je izredno hiter, zato naj bi popolnoma delujoč KERS prinesel celo 0,5s na krog. Ferrari je danes obelodanil, da popolnoma razumejo kako so delovale trde gume v Španiji (ko smo že tle; Stoner je povedal, da je nanos Perellijevih gume na stezah kjer dirka tudi F1 tako velik, da imajo motoristi hude težave z oprijemom. Samo primerjava časa letos: Moto Gp 1'42.413s, F1 1.20.981s, s tem, da sta bila za motoriste zadnja dva ovinka spremenjena v njihovo korist). Aldo Costa bo prejemal enako plačo še naprej in preselil se bo na cestni oddelek, kjer bo verjetno čez nekaj časa odpuščen (trenutno nosi v sebi še preveč (ne)koristnih informacij). Kdo vse prihaja v Maranelo je tudi zgodba zase, tista najbolj hecna pa govori celo o prihodi Sama Michaela - Williams. Kakorkoli, veliko se dogaja okoli rdeče boginje.

Še nekaj okoli Mercedesa - slišati je bilo, da naj bi Nico Rosberg v Španiji od Rossa zahteval, da ga Schumacher spusti naprej. Odgovor je bil kratek in jedernat, pogled na lestvico pa vam bo odkril, kaj je Ross odgovoril. :)

Sezona je sicer zanimiva, točkovno pa precej dolgočasna. Zdi se, da je Vettel letos pokasiral vso svojo lansko smolo, pretvorjeno v skupek sreče (predvsem Monako).

"Ni mi jasno kako to, da so Vettlu dovolil menjavo gum med prekinitvijo dirke?"

To je v bistvu neumno pravilo (kaj vse sta pogruntala Jeffra in Mirko med dirko, tisto RES ni bilo za poslušat. Jeffra je sicer res fajn človek in ima res nekatere edinstvene poglede na dirkalni šport, ampak, ko dobi mikrofon pred nos je pa čist bogi), ki dovoljuje, da se v tem primeru lahko zamenja in popravi vse. Hamilton je zamenjal "pol" dirkalnika, ostali pa samo gume. Vsega je bil pa kriv Petrov, ki je sam poklical reševalce, saj ni čutil svoje nogice. Kasnejše preiskave so pokazale, da nima nikakršnih modric, zlomov, brazgotin; česarkoli že pač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Zakaj za vraga čakaš s temi poročili na komentarje? Ljudje si želijo(mo) kruha in iger, igre dobimo v nedeljo ob dveh, tole je pa kruh :P

Ne resno, se mi zdi, da je takšno precej in depth poročilo odlična iztočnica za debato.

Glede Hamiltona, se strinjam, da je bila poteza z Maldonadom rahlo prehuda, ampak ja, pri Massi je bilo pa dirkanje. Na silo, ampak dirkanje. Mislim halo no, sej DIRKAJO. Če nočejo prehitevanj (čeprav stalno nekaj nakladajo o povečevanju možnosti za prehitevanje), naj vsakega spustijo na stezo za 5 krogov, primerjajo čase in podelijo nagrade. Oz. naj nagrade kar žrebajo, dirka naj bo pa 5 krogov dolga procesija za varnostnim avtom pa fertik.

Petrov je pa res zajebal potencialno odličen konec dirke ://

ABX ::

Trenutno je v debati ali bi to pravilo zamenjali. Ker je res škoda da nismo videli kako bi se bitka končala.

Montreal je proga brez enega samega hitrega ovinka, kar pomeni da RB naj ne bi bila v prednosti.

Lanski rezultat:
http://www.formula1.com/results/season/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

black ice ::

Super Sonic je izjavil:

Ja, ta simulator je že kar nekaj časa tam, bo treba it pogledat. Moj sicer ni tako dovršen, zato bi bila izkušnja še boljša

Lastiš si simulator? Ne bit tako skrivnosten, prilepi kakšno slikico. ;)

ttommy ::

To pa res- po mojem vse zanima kak simulator imaš...
Gamer

Super Sonic ::

"Zakaj za vraga čakaš s temi poročili na komentarje? Ljudje si želijo(mo) kruha in iger, igre dobimo v nedeljo ob dveh, tole je pa kruh :P"

Kamot delam povzetke (dobre in manj dobre), samo pol so tako očitki, da je to moja tema, ipd.

"Glede Hamiltona, se strinjam, da je bila poteza z Maldonadom rahlo prehuda, ampak ja, pri Massi je bilo pa dirkanje. Na silo, ampak dirkanje. Mislim halo no, sej DIRKAJO. Če nočejo prehitevanj (čeprav stalno nekaj nakladajo o povečevanju možnosti za prehitevanje), naj vsakega spustijo na stezo za 5 krogov, primerjajo čase in podelijo nagrade. Oz. naj nagrade kar žrebajo, dirka naj bo pa 5 krogov dolga procesija za varnostnim avtom pa fertik."

Massa mu je šel notr zapirat prostor, Lewis se je umaknil na robnik, ampak ga je Massa hotu ustavit na 0 km/h, kar je popolna bedarija, saj je za tem prišel ovinek v desno in če bi Massa tam ostal na zunanji liniji, Lewis ne bi imel šans. Še vedno pa ni rečeno, da se v tunelu ne bi zgodilo enako/podobno. Lewis je agresiven, dostikrat precej na meji, ampak tole z Masso je bilo, po moji oceni, ok; še v meji dovoljenega. Za Maldonada bi si pa zaslužil malo večjo kazen, ker v tistem primerju ga je pa enostavno porinil v ograjo. To se ne dela. En hecen primer idiotizma (dirkaču grozi odvsem licence):


"Trenutno je v debati ali bi to pravilo zamenjali. Ker je res škoda da nismo videli kako bi se bitka končala."
Ja, mogoče bi ga res lahko, ker najbolj logično je, da bi vrnili dirkače nazaj na pozicijo pred SC ali pa da bi se to pravilo obnašalo kot pravilo za SC. Po drugi strani pa... ...nikol ne veš kaj komu kdaj prav pride. ;)

"Montreal je proga brez enega samega hitrega ovinka, kar pomeni da RB naj ne bi bila v prednosti."

Prvi del steze bo RB, ker dobiva podtlak tudi tam kjer ga ni, drugi del bo pa bolj kritičen. Bomo videli - če bodo KERS usposobili na 100% ne verjamem, da bodo daleč stran, bi znala bit pa dirkalna hitrost McLarna uničujoča. Samo, to je že spet -> med dirko je veliko random reči in ni nič sigurnega.

"Lastiš si simulator? Ne bit tako skrivnosten, prilepi kakšno slikico."

Da ne bo kakšne prevelike drame tle ;)), "simulator" ga kličem jaz in je star že vsaj dve leti, drugače ga pa sestavlja:
- Playseats sedež,
- Logitech G25,
- 81cm LG LCD (ki je bil takrat bojda _TO_ za igre) nameščen na minimalno razdaljo,
- PS3 ali komp (trenutno PS3 in F1 2010),
- pa ene slušalke, ker je bilo preveč pritoževanja nad Z-5500.

Playseat bi zamenjal za nekaj bolj naprednega (v smislu fizikalnih učinkov), samo moram to sobo najprej do konca postavt, pa eno knauf steno not nabit. Bo še trajal glede na izkušnje, ampak tudi trenutno se, da kakšen večer čist lepo preživet ob dobri dirki in mučenju. Sploh F1 2010 je dober, ko ugasneš vsa pomagala in skušaš doseči nek dober čas oz. dobro uvrstitev na realni dolžini dirke. Bom dal fotke, ob priliki gor, ampak zaenkrat zgleda to bolj tako (slikano 2 leti nazaj in z razlogom zamegljeno :-):
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: bluefish ()

ABX ::

Offtopic:

Uff, potem sem jaz še večji fanatik. :)

plasma 42, GT3 clubsport in rFactor / iRacing.

Edino stolica ni pravi sedež, čeprav se nagne nazaj v celoti.


rFactor in iRacing pa so korak v pravo smer, ne samo da moreš imeti ritem, še temperaturo gum moraš preverjat in na podlagi tega prilagodit setup ali stil vožnje. Čeprav zna biti mentalno zelo naporno in tudi jaz večkrat prešaltam na F1 2010/Dirt serijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

"rFactor in iRacing pa so korak v pravo smer, ne samo da moreš imeti ritem, še temperaturo gum moraš preverjat in na podlagi tega prilagodit setup ali stil vožnje."

Čisto odkrito povedano - od kar imam otroke, se mi res ne da zvečer pol ure nastavljat avtomobila, ipd ;). PS3 je v tem obziru zakon, enostavno prižgeš, nastavitev je povprečno veliko, ritem vožnje pa kar zahteven v kolikor imaš vse na off. Sploh če se greš +70 krogov, zna bit zelo zahtevno. Nasplošno folk ful pljuva čez F1 2010, ampak če imajo vsi neke skrekane kopije in igrajo na soft, jih razumem. Ko jaz igram, pade tempo gum ful, za*ebeš en apex in adijo prvo mesto. To je pa, po 60 krogih, največ kar se lahko grem, predno mi to že začne vplivat na psiho ;)).

Ko bi vse to obstajal ene 15 let nazaj, bi jaz bil tud srečen ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"plasma 42, GT3 clubsport in rFactor / iRacing."

Kolk daleč stran pa si od TVja? Jaz sem dober meter (LCD - glava). Pa še nekaj. Ko sem kupoval TV, sem hotu vzel dve plazmi, pa so mi rekel prodajalci, da je za igre LCD nekak bolš? Kako se tebi plazma obnese, jaz še nisem tega odtovoril v dnevno in tam probal (ker se mi ne da poslušat bla, bla, bla... ).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Offtopic:

1 - 1.5M, če je ekran "prevelik" popraviš FOV, tako da centralno imaš vedno isto vidno polje, oz. po okusu. (default je ponavadi 75, jaz ga imam na 85-90). Monitor sem tudi dal na pravo višino tako da gledam ravno notri, oz malce pod polovico.

LCD vs plasma, ni zmagovalca, ampak razlike in optimizacija za tisto kar ti potrebuješ.

LCD ima super statično sliko (web browsing) vendar ima težave z dinamično. Ghosting in screen tearing nad 60FPS. Za ghosting ni rešitve, čeprav se počasi popravlja, vendar večji ekran pomeni tudi da ghosting bolj opaziš. Tako da si vedno na istem.

Za screen tearing je rešitev Vsync, ampak v bistvu je hack, doda lag in zniža FPS, koliko poveča lag in zniža FPS je odvisno od implementacije.

LCD lahko ima tudi input lag, če dela post processing (kao 100/200Hz). Ker ko pride slika notri jo obdela za 100/200Hz in prikaže. Nič narobe za TV, ampak za PC dobiš zakasnitev, zato moraš ta efekt izklopit. Kakšen krat se da, drugič ga nima, tretjič je vedno vklopljen. Vse odvisno od modela.


Top plasma od Panasonica ima refresh do 600Hz, čeprav input je samo 60Hz (3D ready je 120Hz, vendar ne vem če dela v praksi). Tako da si še vedno omejen z prikazovanjem 60FPS ampak, tudi če imaš 200FPS (jaz jih imam z rFactor), slika ni nikoli popačena ampak vedno perfektna, recimo veje drevesa v daljavi ko močno zaviješ niso nikoli "zlomljena".


Minus plasme je statična slika, če bereš (recimo forum) boš opazil da slika utripa, kar postane moteče. Zato plasma ne more biti edini monitor in potrebuješ še drugega.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Kamot delam povzetke (dobre in manj dobre), samo pol so tako očitki, da je to moja tema, ipd.

Kdor noče komot ne bere. Mislim pa da nas bo kar nekaj takšnih, ki bomo z veseljem prebrali takšno poročilo.

Kaj a LFS je že popolnoma pozabljen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

Dan traja samo 24ur. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

predno mi to že začne vplivat na psiho ;)).


Jaz vozim počasnejše kategorije ala DTM , F1 je preveč hiperaktivna zame. v F12010 še gre ker se ne dogaja dosti, ampak v rFactor(LFS, iracing, ...) za vozit F1 moraš biti psiho.

Res je, en apex zgrešiš in je takoj 0.5 sec na krog. Ampak ko poskusiš pravi simulator ceniš voznike ki vozijo 2 uri perfektno.

iRacing ima super to da imaš možnost real time preverjat časa z optimal lap. Tako se redno učiš najboljše linije in postaneš boljši voznik.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

ABX - v televiziji nisem nekaj domač, sem pa takrat, ko sem to kupoval, se tako odločil (Panasonic plazma za TV in LCD za "kvazi" simulator). Govorili so podobno kot ti, mi je pa zanimivo, da si se odločil za plazmo.

"Jaz vozim počasnejše kategorije ala DTM , F1 je preveč hiperaktivna zame. v F12010 še gre ker se ne dogaja dosti, ampak v rFactor(LFS, iracing, ...) za vozit F1 moraš biti psiho."

Jaz ne vozim nič drugega kot F1 (predno je F1 izšla je simulator stal), mogoče kakšen raili, ampak ga imam hitro dovolj. DTM mi ne paše, čeprav verjamem, da je tudi super. F1 2010 je čisto spodobna reč, le na off je potrebno nastaviti, AI na hard, 70 krogov, pa da vidmo junaka. Gume padajajo premosorazmerno, enako je s težo goriva. Ima igra sama po sebi nekaj bednih for (tako kot vsaka), pa vendar sem se na njo privadil in mi je ok. rFaktor sem tudi vozil (komp), ampak mi nekako povezava z volanom ni uspela najbolje, nekaj hroščev tudi sicer. Sama linija vožnje je bila sicer ok, zelo zahtevna, je pa to vsekakor delikatna reč, kjer rabiš globino za rezultate (doooh ;)). iRacing pa ne poznam, bom pogledal.

"Ampak ko poskusiš pravi simulator ceniš voznike ki vozijo 2 uri perfektno."

Ja sej to je sedaj tisto - ne da je MS slabši kot je bil, ostali so tako napredovali. In za njimi bodo prišli še boljši, vse pa nekje izda človeški faktor. Nasplošno imamo generacijo Vettel, Hamilton, Alonso, Rosberg, ki je praktično nezmotljiva. Ampak to je delo v nižjih kategorijah. Spomnim se, ko mi je Jerančič govoril o Alonsu, da ga pozna iz gokart scene in da je bil vseprevečkrat v steni takrat, ko je bilo to najbolj pomembno. Posledično je bil tudi mnenja, da od njega ne bo nič. Hamiltona so pa na akademiji tako ali tako učili brat knjigo med vožnjo v simulatorju -> virtualno so mu ob stezo dajali odseke za čitat. Skratka, šport napreduje, dobro zanj pa je, da ta ti. super nivo, dosega več dirkačev, ne samo en.


Sedaj pa če se vrnemo v temo.

Dr. Marko Helmut je povedal, da bo nekdo od Torro Rossa prišel v RB, če bo prazno mesto v Markovem dirkalniku. Seveda se bo moral najprej dokazati, in bog upam, da to ne bo Hajme; to bi bilo zares sramotno.

Bahrain odpade.

Jutri bosta na konferenci Hamko in Maldonado; kateremu se je sicer Lewis opravičil po telefonu.

Tehnično je pa zanimivo tole branje: http://scarbsf1.wordpress.com/2011/06/0... RB poden, ki so ga v Monaku (ne)veselo razkazovali....
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
8 / 23
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2013 (strani: 1 2 3 435 36 37 38 )

Oddelek: Na cesti
1899258183 (164009) Alexius Heristalski
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664296143 (191611) ABX

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189192601 (155846) WarpedGone
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127292319 (54698) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116782833 (55153) 'FireSTORM'

Več podobnih tem