» »

efektivna vožnja dizla

efektivna vožnja dizla

1 2
3
4

francek1 ::

Olórin je izjavil:

če živiš v mestu in delaš v mestu ne razumem niti zakaj imaš dizla.

ker, če bi dizla imel za kar je namenjen, ne bi napisal tako slabega komentarja.

Kdo pa pravi, da živim v mestu? In kaj je tu slabega?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Olórin ::

Dizel in mesto ne gre skupaj. Dizel je low end torque stroj, zaradi visokega navora v nizkih obratih namenjen vleki težkih bremen in mirnemu potovanju z nizkim RPM po avtocesti.

Dizel ni namenjen vožnji po mestu.

Z vožnjo po mestu boš tudi škodil turbini, saj jo boš vrtel s prenizkimi obrati da bi se ustrezno mazala.
Da ne govorim o vožnji na kratkih relacijah in kakšno škodo s tem delaš dizlu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

francek1 ::

hojnikb je izjavil:

>Ti kolega ima polota GTI 1.4 180KM in ima porabo 5l.

po hribu nazdol ima lahko vsak bencinar 5L porabe...

Pozabil je napisat "na 50 kilometrov....":8)

Olórin je izjavil:

Dizel in mesto ne gre skupaj. Dizel je low end torque stroj, zaradi visokega navora v nizkih obratih namenjen vleki težkih bremen in mirnemu potovanju z nizkim RPM po avtocesti.

Dizel ni namenjen vožnji po mestu.

Z vožnjo po mestu boš tudi škodil turbini, saj jo boš vrtel s prenizkimi obrati da bi se ustrezno mazala.
Da ne govorim o vožnji na kratkih relacijah in kakšno škodo s tem delaš dizlu.

A dej no? 30 let že dizle vozim in enkrat najmanjšega problema s turbino nisem imel. Na zadnjem imam trenutno 330.000...2,5 TDI.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Olórin ::

Namesto nasveta: vozi "varčno", menjaj nad 2000 rpm (ali bencinar nad 3000 rpm) bo moj nasvet takšen:

- vozi normalno z bilokakšno hitrostjo želiš, dokler je pod omejitvijo hitrosti.
- skrbi da bo motor v 100% brezhibnem stanju. Redne servise opravljaj _redno_.
- poskrbi, da bo tlak v pnevmatikah pravi.
- pospešuj s 3/4 gasa. Če boš pospeševal počasi ne boš dosegel ničesar. poraba ne bo opazno nižja, motor pa bo postal zapacan.
- načeloma vozi z normalnimi obrati, hitro menjaj prestave navzgor in navzdol, vsake toliko pa le motor poženi do rdečega, da ga očistiš.

- GLAVNO NAČELO PA JE: vozi z najvišjo prestavo, ki nudi dovolj moči, da se avto normalno pelje. torej ne sme biti previsoka, da se motor ne bo mučil, niti prenizka, da bo motor rohnel zaradi visokega RPM.
NE POSPEŠUJ S PREVISOKO PRESTAVO, ker s tem celoten motor zelo trpi. Ne muči ga, ker boš z nekaj centi nižjim računom na črpali dosegel izjemno visok račun pri mehaniku.


- ŠE BOLJ GLAVNO NAČELO: če boš dizla priganjal, mu takrat, ko se ustaviš nameni kakšno minuto, da se sistem normalizira. Drugače boš zelo hitro menjal turbino.


------ bottom line: bolj pomembno je, da paziš na to, da bo motor ostal v brezhibnem stanju, sicer bo strošek popravila dosti višji kot boš privarčeval goriva. Na to dosti ljudi pozabi, potem pa se kvarijo stvari, ki se ne bi smele.

francek1 je izjavil:


A dej no? 30 let že dizle vozim in enkrat najmanjšega problema s turbino nisem imel. Na zadnjem imam trenutno 330.000...2,5 TDI.


eno so nasveti za specifične modele in ljudi, ki so vajeni voziti dizle, drugo pa so trotlzihr nasveti za ljudi, ki dizle šele spoznavajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Olórin ::

pozabil sem dodati:

- Ne bodi tak kot tipičen len fotr iz mlade družine, ki se vozi naokoli s trugo na strehi, ker so bili pred 3 leti na kampiranju. ta reč je killer za porabo goriva.

- pnevmatike izberi najožje, ki so homologirane za tvoje vozilo. Izberi pnevmatike z nizkim kotalnim uporom. Navadno so to modeli narejeni za Toyoto Prius in podobne hibridne avte.

- izprazni prtljažnik. Ne, ne rabiš 5 litrov olja, ketne, 5 litrov čistila za šipe in vrečo cementa vozit nonstop za sabo.
S takšnimi stvarmi boš privarčeval dosti več goriva kot če pospešuješ z minimalnim gasom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Invictus ::

Da ne govorimo o vseh drekaških voznikih dizla, ki ne upajo niti stopiti na gas, ker mislijo da jim bo motor odneslo v motoristična nebesa. Ki mislijo da če dizel malo bolj zarjove, da je to slabo.

Jih gledam vsak dan na avtocesti ... Uvoz na pas z 60 na uro in pospeševanje do 100 nadaljnih 5 km ... Ker kao prihranijo na gorivu ... A zmečejo vsaj 20k za avto ... Če bi dali 15k, bi imeli za gorivo nadaljnih 10 let za večjo porabo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:

Da ne govorimo o vseh drekaških voznikih dizla, ki ne upajo niti stopiti na gas, ker mislijo da jim bo motor odneslo v motoristična nebesa. Ki mislijo da če dizel malo bolj zarjove, da je to slabo.

Jih gledam vsak dan na avtocesti ... Uvoz na pas z 60 na uro in pospeševanje do 100 nadaljnih 5 km ... Ker kao prihranijo na gorivu ... A zmečejo vsaj 20k za avto ... Če bi dali 15k, bi imeli za gorivo nadaljnih 10 let za večjo porabo.


Ma daj ne jezi se čez nek problem, ki ga imaš samo v glavi. Nekateri ljudje, ki na bencin vozijo pljujo čez dizle kot da so največje zlo sveta. Očitno imate v glavo vprogramirano da je dizelski motor len, z odzivnostjo crknjenega konja, da zasmraja in kadi in vam gre vse toliko na živce iz čisto ničnega razloga. Sem večkrat opazil da kakšni bencinarji bolj mečkajo pri speljevanju iz križišč in vključevanju na AC. To kar pa ti opisuješ je pa način vožnje ljudi ki so kake 70+ ali pa so preko ovinkov izpit dobili in se nikoli niso naučili vozit. Očitno je zelo priljubljeno na podlagi par ekstremov posploševati in pljuvati čez ostale.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

francek1 je izjavil:

ampak do zadnje prestave vozi do 2000 obratov.
To je nekam nizko. Komot greš do 3 jurjev.

Majk ::

Motorji v avtobusih/tovornjakih so drugačni. optimalen navor in moč imajo na nižjih obratih kot motorji v osebnih avtih. Povečini imajo blokado že pod 3000 obratov.

francek1 ::

Majk je izjavil:

Motorji v avtobusih/tovornjakih so drugačni. optimalen navor in moč imajo na nižjih obratih kot motorji v osebnih avtih. Povečini imajo blokado že pod 3000 obratov.

Zato pa delajo milijon kilometrov. Proizvajalcem avtomobilov pa to ni v interesu.
so pa visokokubikažni motorji seveda primernejši za vožnjo pri nizkih obratih. Tule je primerjava med 1.9 in 1.6 TDI-jema VW skupine. Vidi se, da 1.9 do 2000 obratov že dosega poln navor.

Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:


Ma daj ne jezi se čez nek problem, ki ga imaš samo v glavi. Nekateri ljudje, ki na bencin vozijo pljujo čez dizle kot da so največje zlo sveta. Očitno imate v glavo vprogramirano da je dizelski motor len, z odzivnostjo crknjenega konja, da zasmraja in kadi in vam gre vse toliko na živce iz čisto ničnega razloga. Sem večkrat opazil da kakšni bencinarji bolj mečkajo pri speljevanju iz križišč in vključevanju na AC. To kar pa ti opisuješ je pa način vožnje ljudi ki so kake 70+ ali pa so preko ovinkov izpit dobili in se nikoli niso naučili vozit. Očitno je zelo priljubljeno na podlagi par ekstremov posploševati in pljuvati čez ostale.

Ne nimamo. Smo in vozimo tudi dizle.

Pizdimo nad mentaliteto ljudi, ne nad avti.

Malo bralne pismenosti ne bo škodilo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

Invictus je izjavil:


Pizdimo nad mentaliteto ljudi, ne nad avti.

Malo bralne pismenosti ne bo škodilo ...


Katere sem opredelil. Torej starejši upokojenci (lagano sportski počasi s slabimi refleksi) in ljuje ki se avta bojijo - tu sem mislil tiste, ki sploh vozit ne znajo.

Ne vem kje živiš. Ampak v naših koncih ni ravno videt da bi se dizle šparalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:

Invictus je izjavil:


Pizdimo nad mentaliteto ljudi, ne nad avti.

Malo bralne pismenosti ne bo škodilo ...


Katere sem opredelil. Torej starejši upokojenci (lagano sportski počasi s slabimi refleksi) in ljuje ki se avta bojijo - tu sem mislil tiste, ki sploh vozit ne znajo.

Ne vem kje živiš. Ampak v naših koncih ni ravno videt da bi se dizle šparalo.

Vprašaj malo po servisih koliko s sajami zamašenih avto delov zamenjajo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spock83 ::

Blinder je izjavil:

Avto ima 163 konjev. Tako da pospešuješ gas do konca in držiš motor med 2000 in 3000 rpm, da najbolj čutiš navor. Avto je diesel, tako da je sedaj čas, da si daš malo duška s hitrostjo. Ko boš imel bencinarja ti bo žal da nisi vozil hitreje v časih ko si imel dizla. Lahko uživaš v vožnji in imaš še vedno nižjo porabo od majhnih bencinskih kant.


Moja stara honda letnik 97 VTI je imela podobno moč in verjetno precej manj navora. Pa mestna nikoli ni bila nad 9 litrov in to bencinar, ki se je kar dinamično vozil ;)

Olórin ::

Zakaj se mora vedno oglasiti nekdo s prazgodovinsko hondo.

Honde so slabe. Šibki motorji, ki svojo šibkost nadomeščajo s high rpm.

Tu gre debata o močnih strojih, ki ne rabijo 7000 rpm da kaj naredijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Blinder ::

francek1 je izjavil:

Tule je primerjava med 1.9 in 1.6 TDI-jema VW skupine. Vidi se, da 1.9 do 2000 obratov že dosega poln navor.



Medtem ko novejiš 1.6 tdi doseže navor že pri 1500 rpm. Bravo!
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

nicksonn ::

Spomnil sem se še na tole:
BSFC
Ki je tko al tko vedno omenjena v temah o porabi...
Zgoraj je teorija, spodaj pa primeri za različne motorje, bencin in diesel:
različni primeri

In...ja, zmeri je treba mešat dizle in honde...

Olórin je izjavil:

Zakaj se mora vedno oglasiti nekdo s prazgodovinsko hondo.

Honde so slabe. Šibki motorji, ki svojo šibkost nadomeščajo s high rpm.

Tu gre debata o močnih strojih, ki ne rabijo 7000 rpm da kaj naredijo.


Vse je seveda že bilo preračunano, podebatirano...
avtomobilizem.com (ko je bil še uporaben) - post #16
Zadnji post prve strani vsebuje link do tabel, ki so omenjene v računih.

Na kratko:
Pri dizlu je navor sicer fajn, ampak ima omejeno območje delovanja.
Pri bencinarju navora v spodnjih vrtljajih sicer ni, ampak zato imamo menjalnike. Ki so v svojem bistvu pravzaprav pretvorniki navora.

AMPAK, ker se folku v osnovi ne da šaltat, in ker niso dirkaški vozniki (ne gonijo skos na obrate), jim zadošča navorno obilen dizel.
Ki obenem še malo porabi, double-win.
Uuu, ne, pa dizel je še cenejše gorivo....triple win!
:)
x n!

Blinder ::

Majk je izjavil:

Motorji v avtobusih/tovornjakih so drugačni. optimalen navor in moč imajo na nižjih obratih kot motorji v osebnih avtih. Povečini imajo blokado že pod 3000 obratov.


Večja kot je zadeva počasneje se vrti motor. RC vozila, par 10k rpm. TOvornjak do 2500 rpm. Avto do 4500 rpm. Giant ladja do 100 rpm. Ker z manjšimi obrati tudi raste teža motorja. Pri 10000000000000 tonski ladji par ton več teže na račun motorja ne igra vloge. V 900 kg avtomobilu pa se 50 kg pozna.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

CoolBits ::

nicksonn je izjavil:

Spomnil sem se še na tole:
BSFC
Ki je tko al tko vedno omenjena v temah o porabi...
Zgoraj je teorija, spodaj pa primeri za različne motorje, bencin in diesel:
različni primeri

In...ja, zmeri je treba mešat dizle in honde...

Olórin je izjavil:

Zakaj se mora vedno oglasiti nekdo s prazgodovinsko hondo.

Honde so slabe. Šibki motorji, ki svojo šibkost nadomeščajo s high rpm.

Tu gre debata o močnih strojih, ki ne rabijo 7000 rpm da kaj naredijo.


Vse je seveda že bilo preračunano, podebatirano...
avtomobilizem.com (ko je bil še uporaben) - post #16
Zadnji post prve strani vsebuje link do tabel, ki so omenjene v računih.

Na kratko:
Pri dizlu je navor sicer fajn, ampak ima omejeno območje delovanja.
Pri bencinarju navora v spodnjih vrtljajih sicer ni, ampak zato imamo menjalnike. Ki so v svojem bistvu pravzaprav pretvorniki navora.

AMPAK, ker se folku v osnovi ne da šaltat, in ker niso dirkaški vozniki (ne gonijo skos na obrate), jim zadošča navorno obilen dizel.
Ki obenem še malo porabi, double-win.
Uuu, ne, pa dizel je še cenejše gorivo....triple win!
:)


Še bolj na kratko: Power sells, torque wins.
Kar poglej lemans zadnja leta 8-)

sandmat ::

nicksonn je izjavil:

Na kratko:
Pri dizlu je navor sicer fajn, ampak ima omejeno območje delovanja.
Pri bencinarju navora v spodnjih vrtljajih sicer ni, ampak zato imamo menjalnike. Ki so v svojem bistvu pravzaprav pretvorniki navora.

AMPAK, ker se folku v osnovi ne da šaltat, in ker niso dirkaški vozniki (ne gonijo skos na obrate), jim zadošča navorno obilen dizel.
Ki obenem še malo porabi, double-win.
Uuu, ne, pa dizel je še cenejše gorivo....triple win!
:)


te misli pa zahtevajo malo premisleka ...

bencinarji imajo skorajda konstanten navor .... Na primer tule - prekinjene črtice na grafih (glej S variante motorja, ki so NA)
https://www.volvoclub.org.uk/tech/V40_A...


Dizel je cenejši zaradi subvencij (kmetje, gospodarstvo), sicer je dražji (glej druge teme na s-t).

dizel sicer porabi manj zaradi izkoristka in večje energijske vrednosti, a tudi bolj onesnažuje (po PM10 delcih je euro 5 dizel motor primerljiv euro 2 bencinarju ... to pa so 20+ let stare mašine).

M-XXXX ::

Dizel je cenejši zaradi subvencij (kmetje, gospodarstvo), sicer je dražji (glej druge teme na s-t).

Joj, pa misliš, da bo že konci bedarij! Dizel subvencioniran?

Če nekaj obdavčiš 100% nekaj pa 120% niti približno ne pomeni, da je nekaj subvencionirano. Dajte si že to v betice zabit!

sandmat ::

M-XXXX je izjavil:

Dizel je cenejši zaradi subvencij (kmetje, gospodarstvo), sicer je dražji (glej druge teme na s-t).

Joj, pa misliš, da bo že konci bedarij! Dizel subvencioniran?

Če nekaj obdavčiš 100% nekaj pa 120% niti približno ne pomeni, da je nekaj subvencionirano. Dajte si že to v betice zabit!

nego kaj?

M-XXXX ::

Povej kako je dizel subvencioniran? Koliko država subvencionira pri vsakem litru? No povej? A mogoče niti približno malo? Ravno obratno, pri vsakem litru vzame ogromen procent? Čist tako mogoče, ideja...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

hojnikb ::

Nič ni druga kot to, da je dizl manj obdavčen kot bencin. Ta trenutek je pa kot surovina vsaj za nas dizel cenejši kot bencin (čeprav temu ni vedno tako). Od tod verjetno miselnost, da je dizl "subvencioniran" (ker je cenejši za končnega kupca, čeprav kot surovina običajno stane več k bencin).
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

SumTingWong ::

Na mobitelu sem, ne morem primerno quotat.

"NE POSPEŠUJ S PREVISOKO PRESTAVO, ker s tem celoten motor zelo trpi. Ne muči ga, ker boš z nekaj centi nižjim računom na črpali dosegel izjemno visok račun pri mehaniku."

Pri bencinarju sem bil kdaj pa kdaj navajen v drugi speljat pri semaforju. Je pri dizlu to lahko problem ali druga se ni tako?

Siddh ::

SumTingWong je izjavil:

Na mobitelu sem, ne morem primerno quotat.

"NE POSPEŠUJ S PREVISOKO PRESTAVO, ker s tem celoten motor zelo trpi. Ne muči ga, ker boš z nekaj centi nižjim računom na črpali dosegel izjemno visok račun pri mehaniku."

Pri bencinarju sem bil kdaj pa kdaj navajen v drugi speljat pri semaforju. Je pri dizlu to lahko problem ali druga se ni tako?


Sklopka trpi, na kakšnem avtu z zelo kratko prvo in drugo prestavo še gre, ponavadi so to kake 1.2 mašine. Če ne voziš tovornjaka potem speljuj v prvi, saj zato jo avto ima.


Blinder ::

eh 1.2 kante imajo isto dolge prestave kot 1.6. Z razliko da s temi kantami boš moral dlje časa brusit sklopko za speljat ali pa speljat z višjimi obrati.
Dizli znajo tudi bit problematični za speljat v drugi prestavi ko pri 1000 rpm nimajo nič navora.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
AMD 2200G Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

jizzer ::

Da ne odpiram nove teme si bom sposodil to (brez zamere)...
Dobre 4 mesece vozim dizla (prej bencinar). Z polnim tankom (52 L, vedno tankam polnega), sem naredil okoli 900km pa sem prišel že na 950, sem mislil da bo počasi na 1000. Zdaj pa mi zadnje 4 do 5 tankov pride samo do 820-850 al pa še to ne... Kaj bi bil vzrok tega? Vozim se več al manj enako (vsak dan v mb in nazaj(50km), 3 dni med tednom, še kakih 10km po okolici doma - 1 tank = 15-17 dni (was)).
Zanimivo je da zadnji mesec ne vozim več toliko okoli za vikende (krajše razdalje, dosti ustavljanja(ena gostilna,druga gostilna,...),sem pa tja) kar načeloma ni dobro za dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jizzer ()

Siddh ::

@Blinder
ni res, vsaj za clio 1.2 vem, da ima krajše prestave kot megane 1.6
govorim za tretjo generacijo clia in drugo gen. megana


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

PandaFlow2 ::

Imaš avtomatsko klimo? Pri zunanji temperaturi 15-20°C začne avtomatska klima namreč uporabljati kompresor, ki lahko kar precej zviša porabo...

rupsi31 ::

PandaFlow2 je izjavil:

Imaš avtomatsko klimo? Pri zunanji temperaturi 15-20°C začne avtomatska klima namreč uporabljati kompresor, ki lahko kar precej zviša porabo...


Ja. Celih pol litra. Lol.

Buggy ::

rupsi31 je izjavil:

PandaFlow2 je izjavil:

Imaš avtomatsko klimo? Pri zunanji temperaturi 15-20°C začne avtomatska klima namreč uporabljati kompresor, ki lahko kar precej zviša porabo...


Ja. Celih pol litra. Lol.


zakaj pa lolas?

Sej pol litra pri porabi 5,5 je skoraj 10% in toliko se je jizzer-ju, ki sprasuje po vzrokih povisanja zadnje case, ta tudi povecala. FileGo1 je dal cisto valid razlog, ce tankas vedno na isti crpalki. Je pa seveda za taksno relativno majhno povecanje porabe lahko prisotnih vec drugih razlogov.

..ce je prej z 52 litri delal povprcno 925km (5,6L/100km) sedaj pa z isto kolicino 835km (6,2l/100km) je klima lahko komot razlog za povecanje. Pri meni vem da se tudi poveca poraba nekako v teh okvirih.

rupsi31 ::

Lolam zato, ker precej povišana poraba ni pol litra pač pa 2-3 litra.

hojnikb ::

Prečekiraj še gume, če je klima na off. Tudi pogosto spregledan problem
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

rupsi31 ::

jizzer je izjavil:

Da ne odpiram nove teme si bom sposodil to (brez zamere)...
Dobre 4 mesece vozim dizla (prej bencinar). Z polnim tankom (52 L, vedno tankam polnega), sem naredil okoli 900km pa sem prišel že na 950, sem mislil da bo počasi na 1000. Zdaj pa mi zadnje 4 do 5 tankov pride samo do 820-850 al pa še to ne... Kaj bi bil vzrok tega? Vozim se več al manj enako (vsak dan v mb in nazaj(50km), 3 dni med tednom, še kakih 10km po okolici doma - 1 tank = 15-17 dni (was)).
Zanimivo je da zadnji mesec ne vozim več toliko okoli za vikende (krajše razdalje, dosti ustavljanja(ena gostilna,druga gostilna,...),sem pa tja) kar načeloma ni dobro za dizla.


Možno je, da voziš z malce višjo hitrostjo .. nad 130 km/h ponavadi poraba naraste. Mogoče čez zimo nisi imel vklopljene klime. Čeprav je pozimi višja poraba zaradi gretja.

Razlika ti znaša prej nekje 5.5- 5.8 poraba in sedaj med 6.3-6.5.. Lahko so šobe že malce zapacane, ena ali več lambda sond ne deluje več optimalno ... Bi bilo mogoče pametno priklopit avto na tester, da se vidi parametre delovanja.

Je pa tako, da tudi niha kvaliteta nafte tudi če tankaš na isti bencinski.

Priporočam ti, da poizkusiš še tankat, če imaš možnost na MOL-u in AGIP-u.

Aston_11 ::

Dizl, ki ga imam 10 let, pravi, da je nafta dobra. Ta drugi, ki ga imam 6 let, pravi isto.
Glej - pri meni je tako, da ne palim na to, kaj kolega pravi, prav tako me ne premakne argument iz_prve_roke. Je treba več, much več.

Aja, glede vode v nafti - moja dizla sta kot mesershmitta in z dodatkom vode sem vedno prvo na AC. Brez vode ga niti točim ne, če pa vidim, da vode ni, jo pa dodam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Buggy ::

no ce smo cist posteni, bencin ni popolnoma nic imun na primesanje vode. Sploh pa je to bolj kot ne (kondenz) vezano na starost crpalke kjer tankate. Meni je prejsni avto kar konkretno pokasljeval ker sem tankal na lokalni pumpi stari vec kot sem sam. Ko sem za podobne simptome slisal se od sokrajanov sem tankal drugje in glej ga ...cudezno je bilo zopet vse ok.

Aston_11 ::

6 let star (2009) je CR, ki se ne šteje med groblje. Morda bi želel utemeljiti "pojem zase" in ga podkrepiti z viri, ki pravijo, da novi avtomobili z novimi CR crkajo po tekočem traku (verjetno to misliš).

GTX970 ::

Ti tankaš v AT :D.

Spock83 ::

Olórin je izjavil:

Zakaj se mora vedno oglasiti nekdo s prazgodovinsko hondo.

Honde so slabe. Šibki motorji, ki svojo šibkost nadomeščajo s high rpm.

Tu gre debata o močnih strojih, ki ne rabijo 7000 rpm da kaj naredijo.


Kaj se mora najdit skoz en pametnjakovič, ki ne zna pravilno prebrati posta. Govora je o majhni porabi, ki zdaleč ni majhna za tak tip motorja.

francek1 ::

GTX970 je izjavil:

Ti tankaš v AT :D.

Zadnje leto in pol...avto pa je letnik 2002!
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

jizzer ::

Ne, ne uporabljam klime še glih zaenkrat, sploh pa ni avtomatska. Gume so nove (kupljene z avtom, tak da to dvomim da je). Sem pa zaj zadnji tank vozil konstantno 110-130km/h,redko več.
Tankam pa vedno na MOL-u, v lormanju ali na pobrežju.

No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.

rupsi31 ::

jizzer je izjavil:

Ne, ne uporabljam klime še glih zaenkrat, sploh pa ni avtomatska. Gume so nove (kupljene z avtom, tak da to dvomim da je). Sem pa zaj zadnji tank vozil konstantno 110-130km/h,redko več.
Tankam pa vedno na MOL-u, v lormanju ali na pobrežju.

No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.


Sem ti svetoval, da pojdi priklopit na tester. Lahko, da se bo pokazalo, da kaj ne deluje več optimalno.

GTX970 ::

jizzer
No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.

Poleti ko je vroče je same shit, če imaš odprta okna ali vklopljeno klimo :)).
Poraba gre za pol litra gor.

rupsi31 ::

GTX970 je izjavil:

jizzer
No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.

Poleti ko je vroče je same shit, če imaš odprta okna ali vklopljeno klimo :)).
Poraba gre za pol litra gor.


Lohk tud za liter ali 3. ODvisno kok si žejen. :))

Siddh ::

GTX970 je izjavil:

jizzer
No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.

Poleti ko je vroče je same shit, če imaš odprta okna ali vklopljeno klimo :)).
Poraba gre za pol litra gor.


Ni res, vozim scenica 1.5 dci, pri hitrosti 90kmh, z vklopljeno klimo je poraba slabe 4 litre v 6. prestavi, če se pa okna spustijo (samo sprednje) pa naraste za vsaj pol litra, če je vetrovno še več.


GrimReaper ::

Invictus je izjavil:

Jih gledam vsak dan na avtocesti ... Uvoz na pas z 60 na uro in pospeševanje do 100 nadaljnih 5 km ... Ker kao prihranijo na gorivu ... A zmečejo vsaj 20k za avto ... Če bi dali 15k, bi imeli za gorivo nadaljnih 10 let za večjo porabo.

Saj je Invictus že dobro povedal, in sam mislim enako, kdor se pretirano sekira za porabo goriva, je kupil predrag avto.
Problem je edino pri tistih, ki res nimajo denarja, in se jim pozna tistih 10-15EUR pri 1000km na mesec, če jim avto pije 7 namesto 6l. Ampak grem stavit, da zapravijo še vsaj ene par 10EUR za nepotrebne stvari.

Je pa stanje na cestah res nenormalno, pičlih 10km na zelo neprometni cesti ne moreš normalno pri 90km/h prevozit, samo par posebnežev je potrebnih, da se naredi totalni zastoj.
Danes celo policaj s prižganimi lučmi lagano sportski 60-70. Saj bi ga prehitel, ampak so bili sami ovinki.
Izjema je edino kakšna hitrejša cesta, recimo zadnjič od Jesenic do Lesc, ko sem s Twingom pred mano lepo prevozil celo pot pri 100km/h.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

jizzer ::

Why such hate? Pač gledam kje se da prišparat kaki gnar, pa magari v nafti, in v tem primeru mi je teh 120km manj padlo v oko. Na forumu pa sem glih zasledil to temo in sem vprašal.
Mislim valda da se glih ne sekiram za teh 100 kilometrov, samo informativno poizvedovat pa tut ni nič slabega, in ni treba zaj hejtat ker pač izpostavljam to količino tak izrazito. Sem še relativno mlad in me take stvari pač zanimajo, da bi pač v prihodnosti lahko take pičkarije sam reševal.
Naprimer prvič čujem da je pač poleti poraba večja, kar je tut logično, ampak sam pač nebi prišel hitro do tega zaključka.

Pa hvala za odgovore, ga bom pelal nekam priklopit. :)

GrimReaper je izjavil:


Problem je edino pri tistih, ki res nimajo denarja, in se jim pozna tistih 10-15EUR pri 1000km na mesec, če jim avto pije 7 namesto 6l. Ampak grem stavit, da zapravijo še vsaj ene par 10EUR za nepotrebne stvari.


This! Kot študentu se mi vsaki cent pozna, pa tudi drugi del je res, ampak če bi imel teh 15EUR več, bi spet lahko zapravil za neko nepomembno stvar. Raje vseeno to kot pa da izpuhti v luft.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jizzer ()

dzinks63 ::

Počiščen offtopic in kaskada postov katera se je navezovala na izbrisane poste

GTX970 ::

Siddh je izjavil:

GTX970 je izjavil:

jizzer
No jaz sem mislil da je pol litra dosti, oz. zame je.

Poleti ko je vroče je same shit, če imaš odprta okna ali vklopljeno klimo :)).
Poraba gre za pol litra gor.


Ni res, vozim scenica 1.5 dci, pri hitrosti 90kmh, z vklopljeno klimo je poraba slabe 4 litre v 6. prestavi, če se pa okna spustijo (samo sprednje) pa naraste za vsaj pol litra, če je vetrovno še več.

Si prebral kaj si napisal ?

http://www.motorevija.si/si/345/1445/am...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
44662838 (21720) Berserker

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157104028 (64190) BigWhale
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27141289 (21753) blay44
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14515186 (10988) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12824307 (20015) Mavrik

Več podobnih tem