» »

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Avto na plin- podatki, izkušnje...

Temo vidijo: vsi
««
2 / 56
»»

Boeing ::

Ja, vse skupaj je prišlo cca 1400 ojro, ker sem si zmišljeval še ene dodatne neumnosti in večji toroid, ki je zahteval malo konkretnejšo predelavo spodnjega dela... je pa performance sistem in res, dela ko ura.
Od začetka me je sicer malo motilo, ker led indikator ni pravilno kazal nivoja plina - po 100km je padel na 1/4, po 150 pa na rdečo lučko in potem sem se na rdeči lučki vozil še 400, 500km... pa sem se enkrat mimogrede oglasil pri njih in so zadevo uštimali z nasmeškom na obrazih, kar jim štejem za večji plus, kot če bi dotična stvar delala iz prve.

Je pa tudi res, da s-max je hvaležna platforma za take predelave, ker je kvalitetno narejen motor in ima ogromno prostora zadaj... na plineksu, recimo, so rekli da se to ne da... :|

V glavnem, v prihodnje pri meni tudi za tovorna vozila ne pridejo več v poštev dizli ampak samo še benz+g1 predelava... bolj kot sem zadovoljen, skoraj nebi mogel biti.

(mogoče, če bi imel ST motor :D)
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

TOP ::

Na leti prišparaš 500e.Se pravi 3 leta boš moral to imeti,da si pokriješ stroške montaže.Šele potem boš služil.Vedi pa tud to da inektorji gredo prej v maloro.Da je pa motor bolj odziven pa ziher ni res,ker sem se vozu in vem kolko gre.Drugač pa je važen da si zadovoljen.

Brane2 ::

Pri G-1 imam par pomislekov:

- €1.600 se mi zdi rahlo veliko glede na uporabljeni material, tko pri njih kot pri konkurenci.
- pri G-1 pravijo, da jih je Evropa nosila po rokah za ta sistem. Zanimivo, Google ne ve o tem _nič_.
- v cenovnem razredu rabljenega poceni avta je rahlo težko najti opravičilo za tak strošek, ker greš lahko vedno na dizla, razlika v ceni med porabo dizla in plinca pa ni tako bistvena.
- tisti podatki o večji trajnosti motorja zgledajo rahlo sumljivo ob podatkih, da trpijo izpušni ventili in da je pri mnogih avtomobilih potreben dodatek za njihovo hlajenje.

Plin bi veliko lepše zgledal vsaj meni, če bi lahko dobil tovarniškega plinca. Takrat bi tudi doplačilo bilo veliko manjše oziroma ga ne bi bilo, stvar pa bi že v štartu delala kot mora.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Boeing ::

Pol leta, 500 ojro. Do the math as it should have been done...

Služil? Ne, avto je strošek, kakorkoli obrneš (če nisi avtoprevoznik) -> 1000€ letno manj stroška, ie: letni dopust za 2 osebi. Hvala, G1 :)

Če/ko bojo šli injektorji v maloro, jih bom menjal in se s tem sploh ne bom obremenjeval. Ni vse v €.

In ja, sem prekleto zadovoljen.

edit: Brane, kot že rečeno, lahko kadarkoli prideš lastnoročno sprobat.
1600€ pa se meni ne zdi tako gromozanska vsota. Bi si upal človeka, ki ti šari po avtu, dela z eksplozivnimi/vnetljivimi sredstvi in posledično nosi odgovornost za del tvoje varnosti na cesti, plačat manj?

Če delaš matematiko z rabljenim avtomobilom, je tvoja odločitev. Pravilna odločitev po mojem mnenju je nakup novega avta in vgadnja sistema in nato tak avto voziti 5-6 let, v tem času pa noter spraviš 4-5k€ pri stroških za pogon...

Trajnost motorja je dokazano večja, hlajenje ventilov pa pri novih avtih ni več potrebno, in če je sistem vgrajen tako kot mora biti, že v štartu dela tako kot mora.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

hlodex ::

Boeing a poves prosim kako je tocno s porabo? Torej koliko bencina ti se vedno porabi in pa koliko % plina porabi več kot ti je bencina. Meni trenutno še ropoče pod pokrovom (diesel), ampak bi z veseljem za naslednji avto vozil bencinca oziroma plinca.

Brane2 ::

Pol leta, 500 ojro. Do the math as it should have been done...


O.K. Imam stara , vendar dokaj hitra jetra. Astra 1.8 16V. Stvar žge ene 8.5/100 - če jo vozim lepo.

Po vdelavi plina lahko računam na porabo ene 10/100. To pomeni investicijo reciva €1.500, nato pa prihranek pri gorivu.
Letno tankam ene 20 krat, vsakič tistih 45L benza. Naj bo to 1T benza, kar pri teh cenah pomeni cca €1.000.

Prihranek bo torej tam nekje €500/letno. Nekaj malega manj, ker stvar še vedno kuri tudi benz in ker je potrebno dodatno vzdrževanje itd. Ampak naj bo €500. Se pravi, začetna investicija se mi vrne v nekako 3 letih, če ne upoštevam:

- obresti
- gnjavaže s pumpami
- možnih sprememb cenovne politike
- nihanja v mešanici propan/butan

Aja, pa ta fora vožnje brez rezerve je totalen BS. Run-on-flat se sliši lepo, a le dokler ne zaideš v detajle.
Če uporabljaš posebne obroče na feltnah, trpi guma in jo dostikrat treba zamenjati. Če pa menjaš gumo, valjda ne boš menjal samo ene - seveda boš zamenjal vsaj še drugo. Ravno tako, če uporabiš tisti sprej- obvezno sledi menjava gume.
Takrat pa, adijo prihranki.

Sploh pa postane zanimivo, če nisi ravno na cesti v predmestju ampak recimo v nekih hribovitih rovtah brez asvatiranih površin.

Varianta 2: Prodam svoja jetra in nabavim kaj v stilu Toyote Yaris dizla. Poraba: 4.2/100, ajde naj bo pri meni 4.5.

Pa sem celo pod ceno plina, z verjetno manjšo začetno investicijo ( če že ne brez nje) in brez vseh ostalih zajebancij.

Vsaj v tem razredu se mi zdi dizel zaenkrat še pred plinom.


Služil? Ne, avto je strošek, kakorkoli obrneš (če nisi avtoprevoznik) -> 1000€ letno manj stroška, ie: letni dopust za 2 osebi. Hvala, G1 :)

Če/ko bojo šli injektorji v maloro, jih bom menjal in se s tem sploh ne bom obremenjeval. Ni vse v €.


Čaki mal. Cela fora plina je v €. Tudi tvoj prvi stavek je v €. Drugi pa kar naenkrat ni.

In koliko po tvoje dejansko stane obdelava ležišč in zamenjava ventilov ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Brane2 ::


1600€ pa se meni ne zdi tako gromozanska vsota. Bi si upal človeka, ki ti šari po avtu, dela z eksplozivnimi/vnetljivimi sredstvi in posledično nosi odgovornost za del tvoje varnosti na cesti, plačat manj?


Čaki mal. A ni plin bolj varen od bencina ? Vsaj to nam pravijo reklamni pamfleti...


Drugače pa, saj ga že sedaj. Tip, ki ti šari po avtu sedaj, tudi dela z eksplozivnimi/vnetljivimi sredstvi.
Ravno tako tip, ki ti je natankal benz, koneckoncev.
On the journey of life, I chose the psycho path.

TOP ::

Brane2 se strinjam z napisanim.Boeing strinjam se tud,kar si napisal da se splača v novo vozilo to je res,sam da je življenska doba dalša,tle si pa mimo useku.Moj oče se je zanimal na servisu v Trstu za predelavo Ford Focusa na plin in mi ja sam reku,da lahko ampak takoj novega in naj ga po 5 letih proda,ker motor uniči bilj,kot če je naplin.Jaz tega nisem verjel,dokler ni sodelovec kupu Mondeota starega 7 let in je bil predelan na plin.Avto ga je začel zafrkavat po pol leta in je peljal na servis.Morali so zamenjati celindre,in ventile,ker so bili zelo obrabljeni posledica je bila ker pri plinu se sproščajo večje temperature.Avto pa je bil na plin 4 leta.

TOP ::

In še nekaj napisal si da je nevarno,ko ti šari po avti.Enkrat sem bral test v Motoreviji.Avti ki so predelani na plin niso nevarni za eksplozjo,tudi če pride do nesreče in avto zagori,ker če bi bilo to res potle nebi ugrajevali tega sistema.

Brane2 ::

Meni je v oko padla cena delov.

Sem mislu, da gre levji delež za tank. Kad ono, tank stane ~€80. Ventili pa tudi ene €200. Računalnik je, če sklepam po tem, kar je v računalniku bencinarja, tam od €50-€100. pa €100 recimo stroški napeljave ( konektorji, cevi).

Do €1.600 je pa še ohoho.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

TOP ::

Brane2 vedi,da morejo tud oni nekaj zaslužit in še homologacjo ti zrihtajo,ker nekaj stane.

Brane2 ::

Homologacija stane manj kot €100.

Da morajo nekaj zaslužit, mi je jasno. Ampak videti je, da si oni "nekaj" razlagajo povsem drugače od mene.
On the journey of life, I chose the psycho path.

BigWhale ::

Kako se pa cilindre v avtu zamenja? Nisem vedel, da se to sploh da....

Brane2 ::

Zamenjaš srajčke. Ponekod gre lažje kot drugje.
On the journey of life, I chose the psycho path.

hlodex ::

Stari, če daš kot praviš 900 EUR na leto za gorivo, potem ni ne diesel in ne plin zate.
Težave s plinom in zažganimi ventili so pa kadar je inštalacija nepravilna, nekateri motorji rabijo imet s plinom vgrajeno dodatno mazanje ventilov, drugi motorji pa nasploh niso primerni za vgradnjo.
Je pa zanimivo videt 20 let star motor z več kot 400 tisoč prevoženimi na plin, olje je po 15 tisoč še vedno svetlo kot da bi bilo sveže.
Torej, plin v pravi konfiguraciji tudi podaljša dobo motorja in tudi zmanjša kak strošek ali dva, ampak kdor ne dela veliko kilometrov se mu enostavno ne splača predelovat, razen če kupi že predelanega.

koyotee ::

@bw: if ur geek, thats obvious
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Valvoline ::

V Bolgariji npr sistem ki ga pr nas plačaš 1600e tam stane 400-500e največ. Vsekakor imamo preveč napihjene cene. K bo mal več konkurence bo cena zihr padla na polovico.
P.S. Če nisi preveč navezan na avto,prodaj in si nabavi dizla. Izključno VW dizel in nič druzga.

Valvoline ::

In kot sem povedal problem je v naših birokratskih pijavk in prepožrešne javne administracije,pa zaboga ni normalno da je nafta v avstriji 80c pr nas pa 1.05e. Sramotno.

nastyboy ::

Dokler plinske napeljave ne bodo serijsko vgrajene na velikih količinah in to pač ne bo poceni... pač je to trenutno storitev, ki je draga... ko bodo pa mašine v tovarnah štancale pa se bo definitivno splačalo. Seveda pa bo zelo verjetno tudi cena takrat višja.

Je pa dobro premisliti določene stvari pred predelavo, nekje je pač točka ko se predelava ne splača:
-cena vgradnje
-homologacija
-prevoženi km/leto
-bližina plinske/plinskih črpalk (velja tudi če je na vsakodnevni relaciji)
-koliko časa boš avto imel
-verjetno so tudi kakšni letni pregledi (ki tudi stanejo)
-stalno imaš v avtu še dodatno težo zaradi dodatnega tanka
...

Na koncu pa si naredi tudi tabelco v kakšenm excelu... pa boš imel dosti bolj otipljive rezultate.

Valvoline ::

http://www.lovatogas.co.rs/cene.php

Evo ti,v Srbiji stane 620e najnovejši sekvenčni Lovatov sistem. Tle pa hočejo 1600e :)

Boeing ::

hlodex: če se vozim kot povprečen voznik, ene 7.5-8 litrov benza... če se vozim po pameti, cca 7, če pa se res potrudim in zelo zelo merkam, ga zbijem pod 6... lanski rekord je bil 5.7, v koloni pri konstantnih cca 70-90 in daljša razdalja, na tempomat... plina pa zaenkrat žre preračunano okoli 8 litrov, +/- 2 do 3 deci, kakor kdaj... pri popolnoma normalnem režimu vožnje, brez merkanja in brez tiščanja. Benz sem v pol leta dotankal 2x po cca 15 litrov. Ta motor je za moje pojme odličen, bi pa lahko bil še boljši :)

brane2: no ja, astra 1.8 ni lih nek pojem hitrosti, brez zamere... se pa da z njim lepo s ceste zletet, to pa vsekakor :)
Kot že rečeno v star oz. celo rabljen avto dajat plin je rahlo neekonomično, razen če ga imaš fiksen namen zgonit do onemoglosti in potem inštalacijo prenest na nov oz. drug avto.
Po drugi strani pa, tankam 4-5x na teden (prej cca 4x) in se mi prihranki nabirajo s svetlobno hitrostjo. Če ti tankaš 2x mesečno in še to manj kot jaz in se voziš žabji skok daleč, si pač v drugačni situaciji, ki jo moraš sam precenit. Jaz avto kupim in ga imam namen imet 6-8 let, kakor bo pač naneslo, in se mi definitivno splača, pa mi sploh ni potrebno delat nekih detajlnih izračunov.
In, če si me že potegnil za jezik - res ni vse v €... osebno dam precej na ekologijo tudi pri vseh drugih aktivnostih v življenju in v to investiram dosti časa in denarja in mi to, da vendarle malo manj svinjam, kot bi sicer, dosti pomeni. Če ne verjameš, malo pobrskaj po starejših temah, pa boš videl, da je nabijam.
Če nič ne investiraš, ne moreš nič prišparat. Šparanje brez investicije je kot perpetuum mobile - neizvedljivo.

Plin je bolj varen od bencina/dizla, definitivno. Ampak, če si šlampast, je možno marsikaj... napisano je bilo v tem smislu :)
Pa tudi tank ne stane 80 ojro, vem da je moj 70 litrski toroid stal malo več kot 300 ojro, kar je realna cena, 80€ pač ne, razen če se misliš vozit na 20L piksno, po možnosti s ponarejenim atestom. Ventili niso za drobiž, injektorji tudi ne vem če so lih po par € komad... pa še človek mora od tega nekaj zaslužit, ker je le 2 cela dneva pod mojim avtom.
Od 1600€ pa najprej odbijte davek, pa se potem pogovarjajmo naprej o cenah, da bo bolj fer...


Glede mazanja ventilov - pozanimal sem se pri več ljudeh in vsi so mi zatrdili, da pri novih fordovih motorjih mazanje ventilov in predelava sedežev ventilov nista potrebna, ker so motorji že tovarniško dizajnirani za flex-fuel varianto (benz-etanol-plin). Za ostale znamke ne vem, če uporabljajo fordove 1.6, 1.8 in 2.0 (vsi DOHC) flex-fuel motorje, zanje velja enako, prav tako za volvov 5 valjni turbo stroj, ki ga dajejo v ST verzije fordov in focusa RS.

Run flat gume - avto po defoltu pride brez rezerve in z felgami za run-flat gume, kar je specifično poudarjeno v bukvi. Mislim, da tu ni kaj več filozofirat, če pa ti guma spusti, ti pač spusti, jebiga. V vsakem primeru, run-flat ali ne, pa se spodobi, da menjaš obe gumi na isti osi... kako bi lahko nekdo menjal samo eno in se potem vozil z nesimetričnim oprijemom, mi ni jasno, ampak očitno obstajajo ljudje, ki jim na pamet pade tudi takšna neumnost.

valvoline: whatever. Tu je tema o LPG, in to na kulturnem nivoju. Pojdi smetit drugam.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Brane2 ::

brane2: no ja, astra 1.8 ni lih nek pojem hitrosti, brez zamere... se pa da z njim lepo s ceste zletet, to pa vsekakor :)


Brez zamere. ne palim se na avto. Zame je samo sredstvo. letenje s ceste mi še ni ratalo, sploh če voziš po predpisih.


Po drugi strani pa, tankam 4-5x na teden (prej cca 4x) in se mi prihranki nabirajo s svetlobno hitrostjo. Če ti tankaš 2x mesečno in še to manj kot jaz in se voziš žabji skok daleč, si pač v drugačni situaciji, ki jo moraš sam precenit. Jaz avto kupim in ga imam namen imet 6-8 let, kakor bo pač naneslo, in se mi definitivno splača, pa mi sploh ni potrebno delat nekih detajlnih izračunov.


Ampak ti nisi povprečna stanka. Če porabiš cca 7L/100, to pomeni, da prevoziš ene 700 km/tank in 3.000+ km/teden oziroma 12.000 km/mesc oz /150.000 km/letno...


In, če si me že potegnil za jezik - res ni vse v €... osebno dam precej na ekologijo tudi pri vseh drugih aktivnostih v življenju in v to investiram dosti časa in denarja in mi to, da vendarle malo manj svinjam, kot bi sicer, dosti pomeni.


O.K. Ampak potem tako povej, da je ekologija bila bistven faktor pri nakupu, da bodo tisti, ki jim ni, znali korigirati tvoje rezultate za svoj namen...


Pa tudi tank ne stane 80 ojro, vem da je moj 70 litrski toroid stal malo več kot 300 ojro, kar je realna cena, 80€


Mp, jaz sem dobil povsem drugačne cene, bom preveril. Sploh pa, ob tvojih cenah poceni predelave ( venturi sistemi itd) za €200-€300 ne bi bile možne.


Od 1600€ pa najprej odbijte davek, pa se potem pogovarjajmo naprej o cenah, da bo bolj fer...


Zakaj ? Vse navedene cene so tudi že z davkom.


Run flat gume - avto po defoltu pride brez rezerve in z felgami za run-flat gume, kar je specifično poudarjeno v bukvi.


Kateri avto ? Obe moji Astri in turbodizel Corsa imajo rezervno kolo.


Mislim, da tu ni kaj več filozofirat, če pa ti guma spusti, ti pač spusti, jebiga. V vsakem primeru, run-flat ali ne, pa se spodobi, da menjaš obe gumi na isti osi...


Ne.
Če imaš rezervo in najnavadnejšo dvigalko in ključ, pač zamenjaš kolo in daš par € vulkanizerju. Če ni bilo večje škode, valjda ne boš menjal gume...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Boeing ::

Valjda da boš menjal gumo. Obe na prizadeti osi. Halo, ker del ti tu ni jasen ?!

Tudi jaz se ne palim na avto, zato ga ne menjam na 2-3 leti, ampak ga zvozim in po 6+ letih je avto za moje pojme zvožen in ga menjam iz čisto racionalnih razlogov, ne zaradi mode.

Mojih rezultatov ni treba nič korigirati, ker sem povsem jasno napisal od cen in porabe do tehnikalij, kaj, kako in zakaj. Da pa na isto stvar vsak gleda popolnoma po svoje, pa je seveda samoumevno.

80 ojro - ddv = cca 65 ojro. 40-50l toroid je težek 20 kil, najmanj. Kila jekla primerne kvalitete je evro do 1.2 evra, pa sva na že na 40 evrih, pa ne upoštevam odpada pri razrezu. Priprava materiala - krivljenje, sestava in varjenje traja določen čas, bruto ura atestiranega varilca oz. amortizacija robota pa ni manj kot 10€, pa sva na 30, če si zelo na brzino fertik. Nato pride obvezna ultrazvočna kontrola varov, lakiranje, vgradnja ostale opreme (merilniki itd), pakiranje, logistika, česar pa je ne bom ovrednotil, ker je preveč neznank. Nadalje od razlike odštej še davek na dobiček podjetja, ki to dela in prideš na smešno nizke cifre.
Kvaliteten rezervoar ne more stati 80 evrov.

Govorim o S-maxu, in to je bilo že parkrat eksplicitno napisano. Letnik 2006, titanium, 2.0 DOHC, 143 konjev. Ima serijsko run-flat felge+gume in nima rezerve, ima pa prostor kot nalašč za 70L toroid.
Če bo vse po sreči, upam da bom lahko v kratkem podal še izkušnje z ameriškim v8 motorjem, seveda na plin.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Valvoline ::

Mal se pozanimaj glede homologacije za ameriška vozila. Mam enega znanca ki se ukvarja z uvozom avtomobilov,in so prek nemškega podjetja prpeljal nekega hudega BMW-ja po naročilu,in ga je potem mogu prodat naprej ven iz Slovenije(reexport).
Vglavnem nikakor niso moga opravit homologacijo oz potrditev o skladnosti z evropskimi pravili.
P.S.
Ti bi rad nam povedal da ti s-max 2.0 z 140km porabi manj k 10l plina ?? hahahahahaha. The wizzard of Oz. hahahahahahaha.
Ok pol pa jaz povem da men golf porabi 3l na 100. Pa bebci naj verjamejo. Se grem stavit da ne prideš na manj k 12-13l plina na 100km. Edino če se pelješ skoz po regionalki z 50-60kmh v najvišjo prestavo :)

Zgodovina sprememb…

Loki ::

Videti je, da je tu ogromna množica mazačev in nekaj kolikortoliko poštenih _rokodelcev_.

evo, ravno tak vtis sem dobil pri branju spletnih strani. da ne omenim, da so prakticno vse _enake_. majhne razlike v izgledu, po vsebini pa ne.
I left my wallet in El Segundo

Boeing ::

Homologacija je ŽE urejena, hvala za skrb.

S-max 2.0, 143 konjev porabi povprečno 8 litrov, +/- 2 do 3 deci plina na 100km z G-1 performance instalaciji in normalni relacijski vožnji z 1 osebo na krovu. Če o svojem avtu česa bistvenega ne vem, mi, prosim, razodeni.

Sicer pa, naslov teme je "podatki, izkušnje", kar pa mislim da sem dokaj dobro podal. Če še koga kaj zanima, rade volje razložim, polemizirati pa ne mislim (več).

edit: v zgornjem postu sem opazil _rahlo_ napako. Tankam 4-5x na MESEC, ne na teden (prej cca 4x), kar letno nanese cca dobrih 35.000km. Tako bo bolj prav, da se ne bo kdo obesil na podatek o prihranjeni vsoti v pol leta. Če bi res tankal praktično vsak dan, pa odločitev o plinu sploh nebi bila več odločitev, ampak nujnost.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Boeing ()

matvoz ::

Eno stvar v tej debati je še potrebno povedati.. Avtoplinske sisteme mečejo nekateri v isti koš. Razlikujejo se po načinu delovanja kot tudi po sami kakovosti izdelave. Kaj ti nuca, če lahko dobiš plinski sistem za 400€ (pišem na pamet), ko pa je zanj potrebno iti dvakrat na servis, pa ti še ne zoptimizirajo računalnika za dani avto + vprašljivost o kvaliteti.
Tudi nalitih gum praviloma folk ne da na svoj avto, ampak raje vzame nekaj bolj kvalitetnega.. Problem je samo, ker ne poznam za kak kompetentet test vseh avtoplinskih sistemov, kjer bi testirali dele, računalnik, vzdržljivost, porabo avtomobila in obrabo motorja..
Je pa res, da plin nikakor ni za tiste, ki delajo malo kilometrov na leto. Vozijo se sicer bolj eko, samo cenovno pa je predolgi rok amortizacije.

simcre ::

Da zmanjšam pomisleke o predelavi starejšega vozila!
Renault Safrane 2.5, letnik 1998
NXgas sistem
Normalna vožnja (mestna + primestna + avtocesta vse blizu omejitev) cca. 180 km dnevno
Poraba bencina: 9 l/100km
Poraba plina: 11 l/100km

Doslej prevoženo cca. 70.000 km.

Vsekakor priporočam tudi za starejša vozila (primerno vzdrževana).

Brane2 ::

MIslim, da bodo cene teh zadev v kratkem ZELO padle. Za primerljivo kakovost.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Phoebus ::

stvar je enostavna.
Splača se ti, če se voziš dovolj.

Praviš da letno narediš 20 tankov po 45 litrov pri porabi 8.5, kar je takole čez palec 10500km.

Če računaš 15% višjo porabo (ti si rekel 10l, kar je več) pomeni da boš namesto 900 litrov porabil 1035 litrov.

Pri trenutnih cenah (pred dvemi meseci ni bilo tako vroče) je to 450 eur v enem letu, torej bi rabil tri leta in pol da se ti povrne investicija (da si na nuli), pri čemer boš žrtvoval uporabnost avta (če ti zmontirajo tank horizontalno, pozabi na podiranje zicev, v prtljažnik gre way manj; če daš torid, pozabi na rezervno gumo). Nekaterim dela u piko drugi imajo težave...ampak to pač nima veze.

V zakup vzemi stanje kilometrov na avtu in njegovo splošno stanje (beri: koliko časa ti bo še delal oz. ga misliš imet) in izračunaj, če se ti splača. Enim se, drugim se ne.

Slidy ::

Da se še jaz malce vmešam v tole debato.

Osebno imam že drugo vozilo predelano na plin. Obakrat je bilo predelano z avtoplinskim sistemom G-1.
Zadnjič pred cca 10 dnevi na novi Mazdi 6 2.5i. Zadeva deluje naravnost fantastično.
Kar se tiče garancije avtomobila sem se dogovoril s vodjem servisa, da le ta ostane, če bo predelava kvalitetno narejena,
kar je tudi sam potrdil pred nedavnim obiskom servisa.
Plinski tank je zmontiran v prostor rezervnega kolesa, ki ga pri tem avtomobilu ni! Torej v prostor ki je dejansko prazen, tako, da nisem za nič prikrajšan.

Razlika med poceni sistemi (ala 300€ - 400€) in tem je kolikor je meni znano v sami kvaliteti predelave in kvaliteti plinskega sistema. Saj veste malo denarja malo muzike. Prav vodja servisa mi je rekel, da je videl že zelo veliko vozil, pri katerih so se stranke pohvalile, da so dale 300€ za predelavo, vendar jim avto sedaj ne deluje kot mora. Slišal sem tudi primer, da kabli niso bili lotani med seboj temveč le zviti in polepljeni z izolirnim trakom. ?????????

Jaz osebno sem bil prisoten pri obeh predelavah svojih vozil in moram reči, da fantje vedo kaj počnejo in glede na dosedanje izkušnje ne dam svojega vozila predelati nikomur drugemu kot njim. Tudi če je avto kdaj pocukal, je bila zadeva rešena v 10min po obisku servisa.

Poraba: Pri prejšjem vozilu cca 2-3dec/100km večja, kar pomeni cca do 5%. Pri tem po prevoženih 1500km ugotavljam da je poraba nekje do 5% pri
zelo neekonomični vožnji :).

Kar se tiče polemike dizel ali plin je bila moja računica sledeča:
Pri nakupu dizla je že sama cena vozila toliko višja, da se pokrije vgradnjo plinskega sistema v bencinsko vozilo. Pri meni osebno je bil dizel dražji za cca 1800€. Poleg tega popapca dizel nekje med 6.7 in 8.5l (vsaj kolikor sem bral forume) meni pa popapca 10l plina, kar pomeni pri trenutni ceni plina 52c cca 5,2€/100km (dizel od 6.7€/100km). Sama poraba je v največji meri odvisna od kvalitete plinskega sistema.
Aja evropska direktiva (kolikor je meni znano) je, da je cena avtoplina maximalno 50% cene eurosuper 95 bencina, tako, da kake bojazni ni.
To ceno sem osebno preveril na Nizozemskem in v Nemčiji. V Italiji mislim, da je tudi nekaj takega, na hrvaškem je celo več kot 50% cenejši
plin kot bencin. Mislim, da je bilo na češkem tudi nekaj podobnega, se pa ne spomnem kolikšna je bila točna razlika. Petrol je imel ceno nastavljeno
na nekje 60% cene e95, kar je bil po moji tedajšnji računici zneslo enako, kot če bi se vozil z dizlom.

Glede varnosti si pa poglejte adacov test mislim, da je bila opel astra.

Je pa seveda res, da recimo v Avstriji dobiš subvencijo za predelavo vozila, česar pri nas ne želijo niti slišati. Mislim, da je subvencija
pri sosedih 1000€ za fizične osebe in 3000€ za taksiste. Tam je odločitev ali dati 600€ za predelavo definitivno lažja.

Nenazadje imajo pri G-1 tudi 7 letno garancijo, kar pa seveda tudi ni zanemarljivo.

Valvoline ::

Tisti sistemi za 400e pašejo samo na starejše avte z fergazerjem,teh skoraj ni več(ti so najbolj preprosti in so brez računalniškega vbrizga in elektronike).Monoinjection stanejo 1000-1200,za avte ki imajo eno skupno dizo oz brizgalno šobo,Multipoint injection oz sekvenčni so sistemi za sodobnih avtov z brizgalnimi šobami na vsak cilinder posebej in so cene sistemov od 1500e naprej.

Zgodovina sprememb…

Slidy ::

Odvisno kje daš predelati. Veliko primerkom pelje svoj avto predelati v R Srbijo. Prvi zadetek v googlu je tale http://www.autogascentar.com/, kjer so na isti strani cene za Multipoint od 330€ dalje.

Valvoline ::

Odvisno kje daš predelati. Veliko primerkom pelje svoj avto predelati v R Srbijo. Prvi zadetek v googlu je tale http://www.autogascentar.com/, kjer so na isti strani cene za Multipoint od 330€ dalje.

Itak.
Pr nas je 3x dražje,cene so našpanane do maksimuma. No sej je delovna ura 3x večja,ampak še vedno ni opravičila za nabijanje cen.

Slidy ::

No ja tukaj se seveda porodi vprašanje kvalitete vgradnje, ki pa pri tisti ceni ne more biti bogvekaj. Kolikor sem slišal so potem težave s homologacijo. Pa še če je kaj narobe se moraš peljati tja na servis.

Zaenkrat sem več kot zadovoljen s tem kar imam sedaj vgrajeno.

Brane2 ::

Pa, nisem ziher v to.

Na slovenskih forumih navajajo _določene_ srbske servise kot domačim mojstrom nedosegljivo referenco preprosto zaradi izkušenj, če ne drugega. Srbi so vdelali na tone teh zadev. Mnogi tudi hodijo tja na predelavo iz točno tega vzroka.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Slidy ::

Še zmeraj ostane vprašanje homologacije in garancije novega vozila. Kot sem napisal nekaj postov višje je pri meni garancija ostala. Sem pa slišal kritike, da so ljudje vozili avtomobile na predelavo dol in potem jamrali, da ne deluje kot mora. Velika večina trgovcev pri nas se ravno iz tega naslova na vse pretege otepa plinske inštalacije (češ da ob vgranji ni več garancije na vozilu), ker so imeli z njimi probleme.

Brane2 ::

Homologacija je baje rešena.

Folk je dobil papirje, s katerimi je uredil stvari tu.

Pa ne pravim, da je sedaj treba vse vozit tja ( samo osebno ne bi), le da razdalja v tem primeru mogoče ni tako pomembna v vsem, če veš, da gre za kakovosten servis.

Kar se garancije tiče, gre za tvoj primer, ki ga domnevam ne moreš raztegniti na splošno prakso.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Slidy ::

No sej tako kot si rekel. Jaz osebno tudi ne bi peljal avtomobila tja na predelavo. Pač kakor komu ustreza.

Glede garancije sem hotel izpostaviti to, da so se trgovci zaradi neustrezno in nekvalitetno vgrajenih naprav pri sosedih odločili, da v kolikor je le ta vgrajena, avto zgubi garancijo.
Tak primer sem doživel ko sem se zanima za Forda, pa mi je prodajalec gladkomalo odgovoril, da če kupim avto in ga predelam, sem ob garancijo. V isti sapi mi je povedal tudi, da je če kupim taisti avto v nemčiji, ga tam predelam, se garancija ohrani. Ne bodi ga len sem rekel, ok bom pa pri vas kupil pa odpeljal gor vgradit. Pa mu tudi ni bilo prav.

Kasneje sem izvedel, da se je dogajalo na veliko ravno to kar sem napisal nekaj vrstic višje. Ford ni bil osamljen primer, kar nekaj trgovcev mi je na podoben način povedalo isto stvar. Mogoče se je v teh pol leta kaj spremenilo.

Valvoline ::

Ah,sej k bo več konkurence bomo imel bl pametne cene. Realna cena multipoint sekvenčnega sistema je tam nekje 800-1000e,če upoštevamo da so stroški dela večji kot v Srbiji.

neo ::

Avto predelan pri G-1 - Alfa Romeo 1.8TS - letnik 2006

- pred predelavo pila cca. 9,5 litra (kombinirano), če sem jo res gonil je poraba prišla na cca. 11 litrov.

- po predelavi - zadeva pije cca.13 litrov plina, halo, kje je tu govor o max. 5% večji porabi??? IN to pri več ali manj normalni vožnji po avtocesti pri 130-140 km/h. Pa še števec za plin laže totalno, prevozim 100 km pa sem že na rezervi. Možno je, da niso kaj vredu nastavili.

Čakam na njihov odgovor,samo še nič od včeraj, no, mogoče so na dopustu.
Neo's

Buggy ::

Meni so pri G-1 celo zagotovili da 90% avtomobilov dejansko ne porabi nic vec (BMW-ji celo manj) edini avto, ki ga je izpostavil da pije po predelavi vec plina kot bencina, je bil Xsara 1.6

Tudi mene to zelo cudi in bi prosil za dodatne informacije, kaj ti bodo povedali. Sem (bil) zelo resen kandidat za predelavo se v tem mesecu ko imajo akcijo.

..je pa tako da se njihove napeljave po vgradnji bojda nic vec ne prilagaja ali nastavlja, saj naj bi bila njihova elektronika taka, da samo pobira signale iz injektorjev ter jih uporablja na svojem racunalniku.

neo ::

No, včeraj tankal, z polnim tankom LPG-ja naredil 310 km, zraven pa dotočil 42,8 litra, kar pomeni porabo tam od oka 14 litrov. Investicija v avtoplin se mi zdi vedno manj in manj upravičena. Od g-1 pa še vedno ni nobenega glasu,še vedno se tolažim da so mogoče na počitnicah....
Neo's

Valvoline ::

No, včeraj tankal, z polnim tankom LPG-ja naredil 310 km, zraven pa dotočil 42,8 litra, kar pomeni porabo tam od oka 14 litrov. Investicija v avtoplin se mi zdi vedno manj in manj upravičena. Od g-1 pa še vedno ni nobenega glasu,še vedno se tolažim da so mogoče na počitnicah....

Boš mogu še ene parkrat hodit tja da zadevo nastavijo.Če se bo sploh dalo kaj naredit.Upam da se bo zej čimprej boeing oglasil i n nam povedal svoje mnenje. Kolegov pasat 1.8 porabi 13l plina tako da manj ni za pričakovat.
Sodobn SDi ali TDI 1.9 porabi 5-7l na 100.

Zgodovina sprememb…

matvoz ::

@neo: Za direktorja sem ziher da je na dopustu. Kako je z ostalimi tam, pa nimam pojma. Samo kolker jih poznam, bi ti že odgovorili, če bi bili tam.

Se zgodi, da se pri kakem avtu "nenormalno" poveča poraba, pa nihče ne ve zakaj.. V večini primerov pa bi morala biti v tolerantnem območju.

Boeing ::

neo: zanimivo. Kolikor sem prebral, v Avstraliji, kjer na veliko predelujejo bencinske američane na LPG, toliko plina požrejo 5, 6 litrski motorji... Čisto možno, da je kakšna malenkost narobe nastavljena, en del "krivde" pa je gotovo v dejstvu, da pač voziš - alfo. Sorry.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

Buggy ::

neo: si dobil ze kaksen odgovor od g-1 glede tvoje prevelike porabe?

neo ::

Boeing in kje bi naj bila krivda na strani Alfe? Ali je edini problem to da je pač Alfa, e jebi ga, pač nisem človek ki bi kupil nemca, dizelaša seveda, pol pa se okoli hvalil da mi pije 5 litrov.

Do sedaj še nobenega odgovora glede prevelike porabe pa je od tega že cca. 14 dni. Sam pa tudi nisem neke gnjavil ker sem prišel komaj z dopusta.
Neo's

aljosa321 ::

Če katerga zanimajo informacije o firmi iq sistemi (avto na plin), se obrnite na moj mail in z veseljem vam razkrijem tudi najbolj temne informacije o tej firmi in njihovih KAO dosežkih ki se vsak teden kvarijo. Podpis: Bivši zaposleni.

Boeing ::

Užaljeni bivši zaposleni pa so, kot vedno, izjemno kredibilen vir.

No daj, ne podi pezde in nam te temnotemne informacije zaupaj javno...
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
««
2 / 56
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35338185 (25577) KAVINSKY
»

predelava na plin (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1068770 (5577) hojnikb
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6911389 (4763) zobnik
»

Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)

Oddelek: Na cesti
124176 (947) zobnik
»

Izbira ponudnika predelave na plin

Oddelek: Na cesti
216545 (5997) Buggy

Več podobnih tem