» »

Lej ga, tramvaj!

Lej ga, tramvaj!

«
1
2

sketch ::

Klikkety-klick!

Poflodr!

(naša prestolnica ima navigacijsko naravnost obupno stran ;( blargh...)

Okej, za kaj v bistvu gre - Ljubljana naj bi se v prihodnjih 15 letih s tramvaji in železnicami povezala s širšo ljubljansko regijo (če bo toliko dinar O.o) preko novega prometnega kompleksa, ki bo stal namesto sedanje A/ŽP ter ljubljanski center zaprla za promet in naredila delno podzemni tramvaj.

Kaj pa vi mislite o tem?
:D

lp
s.
Adapt and overcome.

b ::

Nisem se prebral clanka, ampak naceloma orgazmiram.

Seveda mora bit poskrbljeno za dostavo ter za recimo taxije,
da lahko v centru Ljubljane se kaj kupis in nekako brez vecjih
tezav odneses ven, to se s kolesom in javnim transportom
seveda ne da. OTOH, trgovine s pralnimi stroji in podobno
ogromno saro nekako ne spadajo v center mesta.

Ce za to ne bo poskrbljeno, potem je pa to se en udarec za
trgovine v centru mesta (Trubarjeva,...), ki ze tako zamirajo
zaradi JavnoSkladiscnega lobija in njegovega vpliva na oblast
v mestu.

V bistvu bi zelo rad videl zaprt center mesta, ampak zna se
zgodit da bo zaradi tega center posledicno izgubil svoj car.

Kajpavem, mogoce pa jaz samo malo prevec crno gledam na
vse :-)))

lp,
Borut.

sketch ::

Če si blizu/v LJ, si pojdi pogledat razstavo k Mačkovi (pri Filipovem dvorcu). Jako poučno, kljub rahlemu poveličevanju tramvaja v alfa-in-omega rešitev.
Adapt and overcome.

Cosmo ::

Škoda denarja za take igračke. Naj raje dajo $$$ za pospeševanje razvoja drugih regij, posebej vzhodnih.:D
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

b ::

Huh?! In zakaj tocno bi mesto Ljubljana svoj denar porabilo
za nekoga drugega? Mesto lahko svoj proracun razporedi
kakor hoce, ce zgradi tramvajsko mrezo je gotovo bolje kot
ce zgradi parkirne hise v centru mesta.

Za razvoj katerekoli regije naj denar zagotovi drzava, ne neko
z njo nepovezano mesto.

Da (ce) pa drzava zapostavlja nek del prebivalstva na racun
drugih je drug problem. Prav tako bi bil problem ce bi se nic ne
ukrenilo pri prometni ureditvi v Ljubljani.

lp,
Borut.

Cosmo ::

Dvomim, da bo denar za morebitno gradnjo dala samo lj. obcina. Normalno, da bodo nasi državni specialisti za ultra drage investicije pomagali kolko se pac da in se vec, se posebej ker je v igri LJ.>:D
Centralizem all the way...
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

b ::

Vsaka drzava ima take politike, kot si jih zasluzi.

Popravek: take, kot si jih zasluzijo drzavljani.

lp,
Borut.

jetam ::

Tista razstava in predlogi so nikoli izvedljiva utopija. Kot prvo Lj je že imela tramvaj, pa je šel, torej to ni več opcija. Idejno tisto sicer izgleda fascinantno ampak izvedbeno pa popolnoma nemogoče.
Mesto, ki pripravlja projekte tipa "vzpenjača na grad" za 600 miljonov ne bo nikoli sposobno izvesti projekt takšnih megalomanskih razsežnosti.

TheHijacker ::

Pred tednom nazaj sem bil za tri dni v Londonu... Tako dobre podzemne železnice pa še nisem videl!!! Nikoli nisem čakal več kot štiri minute, da pripelje nov vlak... Kapo dol Britancem!

Škoda, da je Ljubljana premajhna za kaj takšnega.:\
http://www.google.si

sketch ::

Denar bo prispevala tudi država, če sem prav videl.

zzyxz: Zdi se mi, da je tole res mogoče malo centralistično, ampak bi pa omogočili veliko hitrejši razvoj ljubljanski okolici, ki bi postala tesno povezana z mestom. Tako da se mi ne zdi tako slaba ideja...

Hijacker: V planu je podzemni tramvaj v ožjem centru, kar je podobno.

In zdi se mi, da LJ nujno potrebuje dolgoročno rešitev prometne infrastrukture (obvoznica je 3 leta po izgradnji že krepko zastarala - kar je v bistvu napol stran vržen denar).

Vzpenjača je res popolna bedarija, ampak tole se mi zdi ne samo dobra ideja - ampak kmalu tudi nujnost.
Da okoljevarstvenih prednosti ne omenjamo.

lp
s.
Adapt and overcome.

Cosmo ::

Moj predlog:
1. Naredijo naj poseben vozni pas samo za avtobuse (tam kjer je to možno)
2. Dieselske motorje obstoječih avtobusov menjajo s plinskimi.

Pa bo zadeva poceni, čista in hitra:D
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Cosmo ()

||_^_|| ::

zzyzx: ali pa naj začnejo proizvajat & tankat bio-diesel (če je to pri teh motorjihi mogoče)

LPP ::

Saj imamo v Ljubljani kar precej pasov rezerviranih za buse in avtomobilisti celo ne vozijo po njih... Vseeno pa so boljši fizično ločeni pasovi za tramvaj npr. po sredi Dunajske, Zaloške ali Celovške ceste, kjer je zdaj zelenica. Izgled mesta bodo skazile žice, to je res.. So pa tramvaji kar precej tišji od avtobusov - hrupa pa se človek bolj zaveda kot izpušnih plinov - teh tramvaj nima. Draga začetna investicija. Vsekakor. Predstavljaj pa si življenje, ko so vse krize že prebrodene in dejansko imaš tramvaj v mestu - a ni to fino.. pa da se ti še na tabli izpiše, koliko časa boš moral čakati na naslednjega - vsaj živčen ne boš.. V podzemni tramvaj pa zelo močno dvomim - je vseeno predrag. Razstava Lej ga, tramvaj! v Kresiji se je pa zaprla že v začetku meseca.

Še se bom oglasil :))
Ljubljanski potniški promet

Boeing ::

tramvaj vsekakor ni vsemogočna rešitev, je pa rešitev veliko problemov...
kake budale so bili tedanji oblastniki, da so šli tramvaj zmetat ven... kristus... po moje se sedaj, če še žvijo, tolčejo po svojih debilnih bučah... če pa se ne, bi se pa morali !
vsekakor sem ZA tramvaj v lj.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX

TESKAn ::

Lahko bi si tudi omislili avtobuse na vodik - ne bi blo treba spreminjat infrastrukture, ne bi bilo žic, izpuh takega avtobusa je voda, ker ga poganjajo elektromotorji je tudi zelo tih. Za ceno pa ne bi vedu.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

sketch ::

... je verjetno zelo visoko, predvsem kar se oskrbe z vodikom tiče (ne bi rad bil poleg ko tankajo >_<).
Še vedno pa bi bili avtobusi počasen in neučinkovit način prevoza. Zaradi tega bi torej ne bilo nič manj avtov na cestah - in je ergo stvar pointless.
Mislim, da je večji eko-problem tistih 10000 voznikov, ki se vozijo z avti, kot pa tistih 100 avtobusov, katere imamo. Torej je treba voznike spraviti v avtobuse... ali pa tramvaje.

lp
s.
Adapt and overcome.

LPP ::

Hmm... zanima me, kaj se zgodi, ko se avtobus na vodik zaleti... te iščejo v radju 50 ali 100 km? :\
Ljubljanski potniški promet

Thomas ::

Neumnost tole zaviranje avtomobilizma. Še naprej se bom vozil z njim - z avtomobilom.

Javni prevoz naj pa tudi bo - ampak za tiste, ki ga želijo uporabljati. Vsako siljenje je neumnost.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

jype ::

Thomas, eno osebno vprasanje:

Kolikokrat dnevno se peljes z avtomobilom in kako dalec?

Ok, dve osebni vprasanji:

Si invalid?

jype ::

Obiskal sem razstavo v Filipovem dvorcu, in kar obeta. Lepo bi bilo, ce bi mestne oblasti malo hitreje stopile v akcijo, za zacetek bi lahko vsaj izgradile sodobne pespoti/kolesarske steze. Ce bi obstajala ustrezna infrastruktura bi z biciklom imel s kateregakoli konca Ljubljane na katerikoli konec Ljubljane zgolj 20 minut lezerne voznje.

Tramvaj bi tudi tiste, ki ne morejo potovati pes ali s kolesom (stare mame, majhni otroci) varno in hitro pripeljal kamorkoli v mestu. Invalidi bi seveda imeli privilegij voznje z motornimi vozili, prav tako taksiji, ob dolocenih urah pa bi bil promet omogocen tudi dostavnim vozilom. Tako bi bil hrup v mestu neznaten in mestno jedro bi spet zazivelo.

Da ni denarja za regionalni razvoj je kriva drzava. Predvsem je nedopustno, da gradi avtoceste, saj je Slovenija mnogo premajhna, da bi od njih bila korist. Ustrezno urejene lokalne ceste bi veliko pripomogle k vecji varnosti na cesti, ustrezna zelezniska infrastruktura pa bi omogocila okolju prijazen tezji tranzit in hiter potniski promet. Hkrati bi prihranili tudi precej denarja in tako bi ga vec ostalo za razvoj infrastrukture v naseljih.

Thomas ::

Na srečo nisem invalid. Vozim se, kolikor se mi zljubi.

Avtoceste, ki jih gradijo - so odlična zadeva.

Hipi zelene variante - so smešne.

:)


Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Tiger ::

BTW: vodik sploh ni eksploziven kot nekateri hočete nakazati v svojih odgovorih. Od kod vam ta glupa ideja?

Cosmo ::

Na zalost pa zelo dobro gori. Spomni se pristanka Hindenburga 1936.
I am Pentium of Borg. Division is futile. You will be approximated.

sifu ::

mene mot predvsem to da omejujejo promet z avtomobili....nej nardijo tramvaj ce hocjo...sam nej bo mesto odprto za avtomobile ker jest se pac hocem furat z avtom in ne z tramvajem al trolo

z viko pa dol

frudi ::

sifu, jaz pa hočem dihat malo manj smrdeč zrak sredi ljubljane in hočem, da me ne bi zjutraj zbujali avtobusi, ki speljujejo dvajset metrov od moje uboge sobice v študentu.
in tako kot s sprejetjem zakona o omejevanju kajenja (kakorkoli se mu že reče), se bodo tudi tokrat po mojem morali ukloniti 'onesnaževalci'... in čisto iskreno me prav boli za vse tiste, ki so preleni, da bi se malo sprehodili ali pa šli na avtobus...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Thomas ::

> jaz pa hočem dihat malo manj smrdeč zrak sredi ljubljane in hočem, da me ne bi zjutraj zbujali avtobusi, ki speljujejo dvajset metrov od moje uboge sobice v študentu.

Česa nočeš? Avtomobilov al avtobusov?

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

jype ::

Tako je. Avtomobile lahko komot prepovemo, ker skodijo tudi zdravju tistih, ki jih _ne_ uporabljajo in _ne_ potrebujejo.

Isto kot droge. Ce potrebujes antibiotike jih lahko dobis na recept. Ce potrebujes avto, ga bos lahko dobil na recept (ce se bo zdravnik strinjal, ce ne, pa ne).

Edini problem je da so nekateri prevec nobel.

Thomas, je kaj narobe ce ti zelim, da bi postal invalid? V resnici bi rad zgolj to, da bi bil ti sposoben precej enostavnega miselnega procesa, postavit se v kozo nekoga drugega in razmisliti reci iz se kake druge perspektive.

A nisi v threadu o spamu nekaj o svobodi govora, izrazanja in nevem kaj se? Me hoces utisati, ker se ne strinjam s teboj?

LPP ::

Kako je pa promet urejen v Piranu? Takole: vhod v mesto zapira zapornica, mimo katere lahko pride vsakdo - dobi listek in ob izhodu iz mesta mastno plača - no, prve pol ure je izven sezone brezplačno, sicer pa cene kar precej hitro rastejo. Tako se znebijo odvečne pločevine v mestu - parkirišče (tudi plačljivo) je pa zunaj mesta in organiziran je brezplačni avtobusni prevoz v mesto. Prebivalci mesta (oz. vasi; mesto ima semafor!) imajo prepustnice za dovoz v mesto, a tudi to ni brezplačno, saj mestu odvedejo veliko dajatev.
Bognedaj, da se kaj takega spomnijo v Ljubljani - še najbolj posrečen poskus česa takega je P+R, parkiraj in pelji se z avtobusom - mesto se želi znebiti pločevine tako, da vozačem iz vrhniškega konca omogoči parkiranje na Dolgem mostu za 340 SIT dobijo 2 žetona - prevoz s šestico do centra ali celo Črnuč in nazaj, pa še avto imajo lahko ves dan parkiran.
In dokler se tega sistema ne začno posluževati množice, se bomo Ljubljančani še naprej cjazili po cestah, preklinjali gnečo in vročino (ta je in bo tudi na avtobusih :| - morda pa na tramvaju ne :))), "oblasti" pa bojo nemočne.
Vse je v mišljenju meščanov - individualci z avti, tisti, ki pa nam je količkaj do okolja in imamo preveč časa, se bomo pa še naprej cjazili dvakrat, trikrat toliko časa z avtobusi, kot bi ga porabili, če bi šli z avtom.
Najboljša izbira sta pa še vedno bicikel ali pešhonda. :)
Ljubljanski potniški promet

TESKAn ::

LPP: pozabil si na rolerje. Majo prednost pred kolesom - lahko jih neseš s sabo in ti jih ne morejo ukrast:).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo, ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

LPP ::

Kar se tiče rolerjev me zanima tole - se z njimi voziš po pločniku al po kolesarski stezi? Si kot pešec (z omejitvijo do 5 km/h) ali kolesar (do 25 km/h). Kaj pa na podeželju, kjer ni pločnikov - se voziš po levi ali desni? Pa če te vleče pes in presegaš 25 km/h - a te lahko ustavjo in popišejo?
Je pa dost bolj pomembna kot stran vožnje kresnička v nočnem času, temu lahko pritrdijo tudi vozniki - brez kotalkarja brez kresničke mimogrede spregledaš!
Ljubljanski potniški promet

frudi ::

Česa nočeš? Avtomobilov al avtobusov?

nočem ne enih ne drugih, vsaj ne v trenutni obliki. oboji povzročajo smrad in hrup...
center in okolica zaprta za avtomobile, okrog bi se pa furali z električnimi/vodikovimi avtobusi, tramvaji ali podzemno; s tako ureditvijo bi bil recimo zadovoljen...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

LPP ::

Frudi, čist mal še počakej, pojutrišnjem bo Ljubljana že zaprta za promet, naslednji teden bojo mel pa vsi vodikove in električne avteke...

...al pa morda še 50 let ne :/
Ljubljanski potniški promet

Tomi ::

zzyzx: tako mimogrede, v nedeljo je bila oddaja o Hindenburgu, in so povedali, da je zgorel zaradi:
Fe(III) oksida in Al v plašču, ki je pokviral cepelin. Plahte so bile povezane z vrvmi, ki so se med dežjem navlažile. Ker je bila nevihta in je imel cepelin slabo ozemljitev, se je vžgal plašč (kombinacija se uporablja sedaj kot trdo gorivo pri raketah). Vodik ni bil kriv.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

frudi ::

LPP, sej ne pravim, da bo v bližnji prihodnosti karkoli od tega, ampak človek lahko sanja, kajne :).

za zdaj bi pa vseeno raje videl, da bi vsaj strogi center (slovenska, kongresni trg, tromostovje, tam okoli skratka) zaprli za avtomobile. se še dobro spomnim lanskega obiska gira v ljubljani in kako lepo se je bilo tisti dan sprehajat po mestu...

Tomi, vžgal se resda ni sam vodik, ampak ko je enkrat zagorelo, verjetno ni ravno pomagal pogasiti plamenov :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: frudi ()

Tomi ::

Drži, samo sam vodik se ne bi vžgal, plahte pa so se. In vodik je bil mačji kašelj proti njim.
metrodusa.blogspot.com

sifu ::

avtomobili oz osebna prevozna sredstva so prihodnost, mogoce ne v tej obliki ampak vseen....to da bi omejil promet v srediscu lj bi dal jest na referendum.....pa bi vidl kako bi zadeva propadla....jest ze cez 20 let zvim u lublan...sicer ne center ampak bezigrad...in se ne mislem vsak dan furat z busem za 200 sit x 2 u center za to da stopm na burek al pa sam za to da se sprehodm

frudi ::

...in se ne mislem vsak dan furat z busem za 200 sit x 2 u center... sam za to da se sprehodm

:D 8-O
sej se zavedaš, kaj si pravkar napisal, ne?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

Ziga Dolhar ::

Ideja mi je všeč. Kolk je pa ekonomična na recimo 75 let, pa ne vem.

Aja, ko naj se vsi postavimo v kožo drugih. Kaj ko bi pomislili še na tiste, ki nismo iz Ljubljane. Ja, nas, "invalide". Pridem v Ljubljano oz. obrobje, parkiram avto, čakam na JavniPrevoz (karkoli naj to že bo), se drenjam, da pridem do službe/šole, enako nazajgrede.

Koliko časa sem izgubil, koliko denarja? Upoštevajoč recimo to, da na obrobju za parkiranje porabim enako časa in denarja kot v "centru" nekje.

Jep, zelo zelo lep scenarij, gužvanje, čakanje... ... destimulativen pritisk na ne-ljubljančane... centralizem? :].

Jep, v tem primeru pa sem "invalid". (In to ponosen morda?)

Thomas ::

Dovolj parkirišč - kot jih je v BTC, dobre ceste in pa strogi predpisi kar se tiče čistosti izpuhov in tihosti motorjev - so edina realna opcija.

Ostalo je ... nerealno. Povsem.

:)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

sketch ::

jype, tvoje ideje so sicer romantične in havlevredne, a nerealne (tako ekonomsko kot logistično). Dokaz sem že jaz - res mi ni jasno, kako bi 100x140 kovček pretrogal do faxa na biciklu. Hej, še ko grem peš mi ga je zadnjič skoraj odpihnilo (skupaj z vsebino >_<).
Kar se pa tiče avtomobilov - trdo dejstvo je, da mi ne moremo tako hitro graditi cest, kot se povečuje promet. Obvoznica je dandanašnji pretočno ravno prav zasičena in ima še bore malo prostih kapacitet (ki se hitro zapolnijo konec avgusta, ko gredo Avstrijci in Nemci domov... se kdo spomni neskončnih kolon pri WTCju?) Enako velja za vpadnice...
V roku 15 let bi morali razširiti večino ljubljanskih cest za 1 pas, ker pomeni izdatna rušenja zgodovinskih in gospodarsko pomembnih zgradb. Parkirišča v/blizu centra pa niso realna zaradi zemljiške vrednosti. Če je parkirnina 1000SIT/h, bi bilo bolje, da parkirišča/garažne hiše sploh ni.
Raje tam postavimo gospodarsko-stanovanjski nebotičnik. Ali pa park. Seveda so tu še kombinacije obeh (ali pa kar treh), ampak še vedno pa ne moremo zadaovoljiti potrebe po parkirnih mestih. Niti slučajno.

lp
s.
Adapt and overcome.

jype ::

Strinjam in zavedam se, da je romanticna podoba mesta nerealna, je pa jasno da tudi danasnja podoba ni prevec realna (jaz sem samo podal drugo skrajnost).

Ker sem ze potoval s kolesom po severni evropi vem, da je mozno promet ustrezno urediti. V skandinaviji avtomobili niso nikjer prepovedani _ker to ni potrebno_. Potrebno ni predvsem zato, ker se ljudje, ki imajo z biciklom ali pes manj kot 20 minut do cilja, ne peljejo z avtom (tako kot na primer sifu, ki gre na sprehod v center mesta z avtomobilom, ceprav zivi za bezigradom, ki je, btw, manj kot 10 minut stran s kolesom ali slabe pol ure pes).

O centralizmu ne prica dejstvo da si nekateri Ljubljancani zelimo zapreti mestno jedro za motorni promet, ampak dejstvo, da morajo ljudje iz oddaljenih krajev sploh hoditi v Ljubljano. Nekateri celo vsak dan. To je popolnoma nesprejemljivo in nesmotrno. Zakaj bi se sploh moral nekdo voziti v Ljubljano? Urejat dokumente? V sluzbo? Po nakupih? Vse to bi, ce bi drzava kaj dala na usklajen regionalni razvoj, lahko pocel blizu svojega doma.

Glavni razlog da sem ostro proti motornemu prometu je seveda nezrelost voznikov, ki jih vsak dan srecujem na cestah. Ob odnosu, ki ga imajo avtomobilisti (v povprecju, nocem pljuvati kar cez vse, na zalost pa je takih dovolj, da so ceste nevarne) do ostalih udelezencev v prometu, je gibanje po mestu zelo nevarno. Ce ne verjamete poglejte v kroniko. Vsak dan.

Jaz na primer administriram nekaj racunalniskih omrezij. Avtomobila za to dejavnost ne potrebujem in ga zato nimam. Zivim 15 kilometrov od sredisca in se v mesto vozim s kolesom. Kadar dezuje imam rumeno pelerino (da me v slabem vremenu ne spregledajo).

Sketch, da moras nositi s seboj tisto veliko zadevo je kriva drzava, ne ti. Saj ves kaj je to campus. Ni denarja, ne? Za avtocesto, ki jo bodo vecinoma uporabljali tuji turisti in tovornjaki, ki bodo skozi naso drzavo le drveli, pa je. Avstrija ima tudi avtoceste, ampak precej bolj prazne. Zakaj? Zato, ker je tranzitni prevoz avtomobila ali tovornjaka z zeleznico cenejsi (in seveda mnogo cistejsi). Pri nas zeleznica tega ne omogoca.

Ko se peljem naravnost po kaki glavni cesti, pa ce ima kolesarsko stezo ali ne, me pogosto poskodujejo avtomobilisti, ki zavijajo desno. Kriminal. Policija ne stori nicesar, ceprav pojav lahko vidi. Prav tako ne ukrene nic proti kraji koles in ceprav je lahko s prstom pokazal na storilca, kolega kolesa nikoli ni vec videl.

Vinjeni kolesarji niso nic boljsi od vinjenih soferjev, samo bolj ogrozajo same sebe in malo manj druge (kar pa je bistvena razlika za tistega, ki nastopa kot zrtev).

sifu ::

vcasih je cloveku ljubse da se z avtom odfura do centra...recimo, ko ima ceu kup stvari s sabo za pelat, pa potem ko recimo dezuje, itd...

avto sem na koncu le kupu za to da se furam kamor hocem in ne samo za douge relacije....

rd se furam cez center z odprtimi okni in muzko do konca...to je uzitek...zakaj bi mi ga kdo prepovedu? ostali pa bi lahko malo potrpel (tisti ki niste z lj, skrbite za svojo vas)...jest bom tuki ceu moj lajf..

kaj naj recem za invalide...res je da bi biu svet lepsi, ce bi biu svet krojen za dobro invalidov,...samo tko ni in tudi nikol ne bo...

Mercier ::

No, js v svoji vasi avto rabim. Zato ga imam. Če bi živel v večjem mestu, avta ne bi imel. Malo preveč stane ta hec. Ampak bi pa moralo biti res mesto.

Yohan del Sud ::

Naj še sam dodam svoje mnenje, če smem.

Kot predmestni Ljubljančan ne morem tako brez kolesa, kot tudi brez avta, čeprav po novem delam kar lepo od doma.

Prvega rabim za v center in po bližnji okolici, nekako do 15 km od doma, drugega za daljše razdalje. Ker pa teh ni veliko se mi avto seveda ne izplača. Ampak ker želim biti neodvisen in nočem fehtat familije/sosedov kadar ga slučajno le rabim, imam tudi tega.

Promet v Ljubljani ni tako katostrofalen, če se znaš prilagajat. To da avti izszljujejo kolesarje je treba vzet v zakup in bremzat tudi tam kjer naj bi ne bilo treba.

Se pa strinjam, da je javni prevoz v LJ katastrofa. Rešitev bi sicer lahko bila kombinacija podzemne (v strogem centru) in nadzemne mestne železnice, ampak taka stvar košta več, kot obvoznica okrog mesta, ki je imho njaboljša stvar po namazanem kruhu.

jype ::

Sifu, nekako se ne morem strinjat, da bi moral biti ogrozen zato ker ti nekaj rad pocnes. Ce bi bilo tako, bi lahko jaz kupil tank ali bager in uzival v voznji po parkiriscih, ostali pa naj malo potrpijo. Ce komu izmalicim avto ali kar njega, jah, smola. Tudi jaz tukaj zivim ze od rojstva, pa ne delam z mestom in njegovimi prebivalci kot svinja z mehom.

To da avti izsiljujejo kolesarje je nesprejemljivo, ker je nevarno in protizakonito. Na Nizozemskem, v Nemciji in Avstriji so me avtomobilisti vedno debelo gledali, ko sem se na kriziscu ustavil in gledal nazaj. Kaj neki se ustavljam, ce pa vidim da imam zeleno luc in ocitno prednost. Hja, ce tega ne bi pocel bi bil zdaj ze pokojni.

Sifu: poslusanje glasne glasbe pri voznji skozi mesto je nevarno (mogoce ne zate kot soferja, ampak vseeno). Ce se ne mores vzdrzati takega pocetja, potem to pocni tam, kjer vsaj ne ogrozas drugih.

To mesto ni cisto nic bolj tvoje kot od kateregakoli drugega prebivalca.

sketch ::

Sifu

Hej, vsi poznamo užitek "cruisinga"... ampak pač to ne moremo početi vsi (naenkrat), ker bi se zadušili. In zakaj bi se moral peljati skozi center? Ker so tam stolpnice? Prosim.

Kar se pa tiče invalidov - dolžnost nas, ki nismo prikrajšani za nobeno stvar glede zdravja (okej, nekateri za inteligenco ;)) pa je, daomogočimo ostalim čimboljše življenje. Res ni potrebno veliko - da bi večino glavnih področij in zgradb v LJ priredili za invalide ne bi bilo potrebnih izjemno veliko sredstev. Imamo že avtobuse, ki so primerni za invalide (=se spuščajo do nivoja pločnika), a kaj, ko ne vozijo po določenem redu in nekdo na vozičku nikoli ne ve, a bo naslednji avtobus primeren ali ne. Rabili bi samo spodobne vozne rede - pa bi bilo bolje.

Ne, resno, če se mene vpraša, se zapre celo področje med Tržaško na Z, Resljevo (Zmajski most, tunel še odprta) na V, Tivolsko na S ter gradom in staro ljubljano na J. Ceste se vrže ven, nadomesti se jih s parki in sprehajališči. Slovensko cesto se naredi podzemno, ali pa se naredi podzemni tramvaj.

Nažalost je pa to zgolj utopija. Zaenkrat? Upam.

lp
s.
Adapt and overcome.

Mercier ::

Nekaj takega, ja. Ampak na finance se ne spoznam. Najbrž je res utopija.

V Londonu se nasmejiš. Imajo avte, ampak peljejo se s hitrostjo pešca. Pešec pa razliko nadoknadi, ko šofer parkira. Kje je tu fora?
Nekaj takega bomo imeli kmalu tu. Sploh ker problem, da bo dete naslednji mesec dopolnilo 18, pa še vedno nima avta, niti ni tako redek.

Vozim sicer nerad, v užitek mi je le kadar Potujem. Ampak moje stališče je čisto praktično, ne anti-avto.
Zakaj ne bi v nekem času v prihodnosti reševali stvari z učinkovitim javnim prevozom, dostavami in podobnim? Ko bi pa avto potreboval - rent-a-car (še vsakič bi se lahko z drugim vozil, pa s takim, ki res ustreza potrebam).

LPP ::

Eh, avto je pri nas še vedno statusni simbol. Imam avto, lejte me! A pa se ljudje sploh zavedajo, koliko denarja se zmeče stran za ta precej uporabni kos plastike in kovine? Naš Clio, ki bi si skorajda zaslužil en TM :)) nas pride po osmih letih uporabe preračunano mal manj kot 40 SIT/km, če računamo nakupno vrednost, pa odštejemo trenutno vrednost in prištejemo vse litre bencina, vse servise in zavarovanja, pa nove gume itd. in to delimo s številom kilometrov... kar pomeni, do centra in nazaj (20 km) 800 SIT (recimo da ne bom parkiral na modri coni in odštel za to 100 SIT/uro niti na varovanem parkirišču za 220 SIT/uro), do morja (150 km) pa nas stane pot z avtom 6000 SIT +cestnina, če si privoščimo AC. Takšna je cena udobja.

Ampak najbolj srce boleče za take kot jaz, ki si v sanjah predstavljamo mesto z minimalnim številom avtov in s super javnim prevozom, je pa gledati avtomobile zjutraj - eden ali dva sedita v njem.. ko bi bili vsaj 3 ali 4, ne pa da se dela gneča in smradi zrak.. ne bom reku, da vzemite kalkulator v roke, k trije individualci, ki sodelujete v tej temi, res ne morate bistveno prispevat k temu :/
Ljubljanski potniški promet

Thomas ::

Edino kar bi lahko očitali avtomobilizmu, so nesreče in žrtve.

Toda te so tudi (še) v takoimenovanem javnem prevozu.

Sanjati o neki "utopiji", kjer se vsak vozi z vlakom ali avtobusom, na kratke razdalje pa kolesari ... je nekoliko dolgočasna utopija za sanjat. Uresničena - pa takorekoč nič doseženega s tem.

Naj živijo avtomobili! 8-)

Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

||_^_|| ::

Vi ki ste tako proti avtom, en primer:

Jst naprimer sem iz Domžal. In morm it v šolo (na vegovi ulici) po en papir. Po vašem bi pršu z avtom nekje do gospodarca, se tm stepu za parkirno mesto in pol odpešačil ali odtramvajil do šole? Bedarija. Draga bedarija! Zdej pa lepo pridem na kongresca, al pa celo na vegovo, zataknem listek za 100 flik gor in to je to.

Thomas ma tuki prav.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35518678 (8087) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37729063 (18441) jest10
»

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28813234 (8155) noraguta
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1827065 (7065) kekz

Več podobnih tem