Forum » Na cesti » Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane
Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane
Tomi ::
Če te že ravno zanima, grem na avtobus ob 6:27 (ko imam jutranji termin) in sem okoli 6:45 v službi (ker tehnično osebje ne sme prevzemati ključev in ne pozna kode alarma). Drugače bi bil med 7:00 in 7:15. Kot večina ostalih v organizaciji. Iluzorno je misliti, da lahko človek pride 10 minut preden se začne vidno delo, spije kavo, ostalo pa se magično uredi samo po sebi.
metrodusa.blogspot.com
jype ::
#000000> Nej nardijo kolesarske steze po celi LJ in en pas za trolo pa bo.
Vi, ki bi se radi razkomotl s plehom po mestu, pa za to plačajte. Al pa pejte tko kot vsi ostali.
Vi, ki bi se radi razkomotl s plehom po mestu, pa za to plačajte. Al pa pejte tko kot vsi ostali.
noraguta ::
#000000> Nej nardijo kolesarske steze po celi LJ in en pas za trolo pa bo.
Vi, ki bi se radi razkomotl s plehom po mestu, pa za to plačajte. Al pa pejte tko kot vsi ostali.
a zate bodo gradil kolesarko iz moje cestnine? plači si jo
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
noraguta> a zate bodo gradil kolesarko iz moje cestnine? plači si jo
Ne, zate bojo gradil cesto, ker zame je že narejena in mi zadostuje, če se pa še tvoja tona pleha gor zgužva pa nenadoma ni za nikogar več prostora na njej.
Ergo - če hočete ameriški promet, plačajte za desetpasovnice.
Ne, zate bojo gradil cesto, ker zame je že narejena in mi zadostuje, če se pa še tvoja tona pleha gor zgužva pa nenadoma ni za nikogar več prostora na njej.
Ergo - če hočete ameriški promet, plačajte za desetpasovnice.
#000000 ::
#000000> Nej nardijo kolesarske steze po celi LJ in en pas za trolo pa bo.
Vi, ki bi se radi razkomotl s plehom po mestu, pa za to plačajte. Al pa pejte tko kot vsi ostali.
Sej večina folka še vedno pride z avti v mesto, če bi mel stanovanje v centru recimo na topniški al pa zupančičevi jami bi tud jest pustu avto doma in pršu do mestne hiše prej peš kot pa s trolo, z biciklom pa bi zadevo že opravu ko tisti s trolo niti eno smer neb zvozu. Ampak zaenkrat je moja bajta še vedno tolk oddaljena da se mi bol splača it z avtom.
aja :) Ne vem če so Dunajsko, Tavčarjevo, Miklošičevo ipd. naredli za kolesarje.
ahac ::
aja :) Ne vem če so Dunajsko, Tavčarjevo, Miklošičevo ipd. naredli za kolesarje.
Za tolk avtov kot jih je zdaj gor... jih pa tud niso.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Utk ::
#000000> Nej nardijo kolesarske steze po celi LJ in en pas za trolo pa bo.
Vi, ki bi se radi razkomotl s plehom po mestu, pa za to plačajte. Al pa pejte tko kot vsi ostali.
Bi te rad videl kako voziš na balanci polpokretno 90 letno staro mamo. Ali pa 300 kilskega sorodnika. Ali pa nekoga, ki ima slučajno zlomljeno nogo. Naj grejo na bus, potem pa še prepešačijo tist kilometer. Ah, sej itak pa oni ne rabijo it v center. Center je samo za zdrave, mlade, lepe ljudi. Pravi četrti raich.
noraguta ::
aja :) Ne vem če so Dunajsko, Tavčarjevo, Miklošičevo ipd. naredli za kolesarje.
Za tolk avtov kot jih je zdaj gor... jih pa tud niso.
zato pa dobivajo denar od cestnine(kolesarji pa zunmo svojmo bradačem samo goflo gonjo). pa nima veze to konec koncev. lj ni london so le temperature cca 4 mesece prenizke za kolesarjenje.iz tega naslova bi moral biti pošlihtan javni transport, ter da je teba zaledje ljubljane spravit na šiht ,...
pa ne zagovarjam pleha v mestu celo na živce mi gre. zaparkirana rožna(ubožni študentje) , pločniki - kolesarke, ... je pa očitno zokijeva strategija potegnit hiter denar. parkplac je dve leti nazaj prišel cca 11k€ oddaja se pa za 100€ na mesec. se pravi 10 let amortizacija potem pa čisti profit ter minimum vzdrževanja.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
PaX_MaN ::
Bi te rad videl kako voziš na balanci polpokretno 90 letno staro mamo. Ali pa 300 kilskega sorodnika. Ali pa nekoga, ki ima slučajno zlomljeno nogo.
Sadist en.
Daedalus ::
a zate bodo gradil kolesarko iz moje cestnine? plači si jo
Za začtek bi blo že lepo to, če bi se motoristi, skuteristi in avtomobilisti držali stran od kolesarskih. Ne pa da jih uporabljajo kot da so namenjene njim, objestneži eni.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Utk ::
Ja če nekdo z avtom zapelje čez kolesarsko, je kreten. Biciklisti te imajo pa vso pravico podret na pločniku, niti jim na pamet na pade, da ima pešec prednost pred njimi na prehodu za pešce, če je že na sred ceste. Samo druge kreten vidijo, sami sebe pa ne. Vsi so približno enako "kulturni", kolk koles ima kdo pod ritjo pa na to nič ne vpliva.
nosorog ::
definitivno sem za...
verjetno je ze kdo pred mano napisu, ampak ne da se mi cele teme cekirat...
dejansko mi ni jasno zakaj folk z avti sploh rine v center, ko pa prides s kolesom kamorkoli 5x hitreje...
stanovalci iz centra bi morali dobiti posebne dovolilnice, prav tako dostavljalci, ostale pa bi bilo treba posteno obdavciti...imo.
redni avtobusi skozi center, kolesa na kovance, podobno kot vozicki v trgovinah, pa mamo resitev...
dejstvo je, da bi se folk bunil, ravno tako kot pri vsaki spremembi, ampak hej, kaj drugega kot da se sprijaznis in privadis ti tako ali tako ne ostane..
verjetno je ze kdo pred mano napisu, ampak ne da se mi cele teme cekirat...
dejansko mi ni jasno zakaj folk z avti sploh rine v center, ko pa prides s kolesom kamorkoli 5x hitreje...
stanovalci iz centra bi morali dobiti posebne dovolilnice, prav tako dostavljalci, ostale pa bi bilo treba posteno obdavciti...imo.
redni avtobusi skozi center, kolesa na kovance, podobno kot vozicki v trgovinah, pa mamo resitev...
dejstvo je, da bi se folk bunil, ravno tako kot pri vsaki spremembi, ampak hej, kaj drugega kot da se sprijaznis in privadis ti tako ali tako ne ostane..
darkolord ::
Kar na vrat na nos to seveda ne gre.
Namreč (moja opažanja, v random vrstnem redu):
- busov je premalo, da bi lahko konkurirali običajnemu prometu (še posebej popoldne)
- kolesarske steze so nekje speljane tako naokoli, da prej prideš, če na kosu poti stopiš z bicikla in rataš pešec
- ko je dež je v vsakem primeru sranje; z avtom ali z busom se plaziš ko polž, z biciklom si pa moker
- pozimi (pa če še piha zravn) ni prijetno bit na biciklu
- ko je normalno vreme si po centru biciklom prej kot s čimerkoli ostalim
- na biciklu si precej omejen, kaj lahko nosiš s seboj
Osebno mi je najbolj všeč v Amsterdamu, kjer se v centru vozijo samo taksiji in tramvaji (avtomobili stanovalcev so pa parkirani, tako da gužve ne delajo)
Namreč (moja opažanja, v random vrstnem redu):
- busov je premalo, da bi lahko konkurirali običajnemu prometu (še posebej popoldne)
- kolesarske steze so nekje speljane tako naokoli, da prej prideš, če na kosu poti stopiš z bicikla in rataš pešec
- ko je dež je v vsakem primeru sranje; z avtom ali z busom se plaziš ko polž, z biciklom si pa moker
- pozimi (pa če še piha zravn) ni prijetno bit na biciklu
- ko je normalno vreme si po centru biciklom prej kot s čimerkoli ostalim
- na biciklu si precej omejen, kaj lahko nosiš s seboj
Osebno mi je najbolj všeč v Amsterdamu, kjer se v centru vozijo samo taksiji in tramvaji (avtomobili stanovalcev so pa parkirani, tako da gužve ne delajo)
jype ::
CrniE> Bi te rad videl kako voziš na balanci polpokretno 90 letno staro mamo. Ali pa 300 kilskega sorodnika. Ali pa nekoga, ki ima slučajno zlomljeno nogo. Naj grejo na bus, potem pa še prepešačijo tist kilometer. Ah, sej itak pa oni ne rabijo it v center. Center je samo za zdrave, mlade, lepe ljudi. Pravi četrti raich.
Po naših cestah se ne vozi 98% ljudi s polpokretnimi starimi mamami in 300 kilskimi sorodniki na zadnjih sedežih ali v prtljažnem prostoru in nekoga z zlomljeno nogo na strehi. Ne. Vozijo se sami, s tovorom ki ne presega enega prenosnega računalnika oziroma enega zvezka.
Vsi ti ljudje obremenjujejo ceste _bistveno bolj_ kot jih obremenjujemo tisti, ki se ne vozimo z avtomobili, čeprav kot lastniki avtomobilov vsi plačamo enako cestnine.
Zato je motorni promet in parkiranje po mestu subvencionirano od tistih, ki se mu odpovejo.
Po naših cestah se ne vozi 98% ljudi s polpokretnimi starimi mamami in 300 kilskimi sorodniki na zadnjih sedežih ali v prtljažnem prostoru in nekoga z zlomljeno nogo na strehi. Ne. Vozijo se sami, s tovorom ki ne presega enega prenosnega računalnika oziroma enega zvezka.
Vsi ti ljudje obremenjujejo ceste _bistveno bolj_ kot jih obremenjujemo tisti, ki se ne vozimo z avtomobili, čeprav kot lastniki avtomobilov vsi plačamo enako cestnine.
Zato je motorni promet in parkiranje po mestu subvencionirano od tistih, ki se mu odpovejo.
noraguta ::
CrniE> ...
Zato je motorni promet in parkiranje po mestu subvencionirano od tistih, ki se mu odpovejo.
ergo ter tistih kateri živijo v mariboru!
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
noraguta> ergo ter tistih kateri živijo v mariboru!
Ja, tudi. Torej - naj plača tisti, ki pije!
Ja, tudi. Torej - naj plača tisti, ki pije!
noraguta ::
noraguta> ergo ter tistih kateri živijo v mariboru!
Ja, tudi. Torej - naj plača tisti, ki pije!
torej naj vsaka občina postavi svoje mitnice. odlično.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
nosorog ::
prevec komplicirate.
zaradi taksnih komplikatorjev, skreganih z logiko in zdravo pametjo, potem razpisujemo referendume, katerih rezultate cez en mesec razveljavimo..
zaradi taksnih komplikatorjev, skreganih z logiko in zdravo pametjo, potem razpisujemo referendume, katerih rezultate cez en mesec razveljavimo..
noraguta ::
prevec komplicirate.
zaradi taksnih komplikatorjev, skreganih z logiko in zdravo pametjo, potem razpisujemo referendume, katerih rezultate cez en mesec razveljavimo..
seveda komplicirajo v mestni hiši. namesto da bi reševali promet.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
jype ::
Promet se rešuje z regulacijo.
Normalna mesta imajo dostop v mestno jedro omejen _zaradi_ večje prometne pretočnosti.
Avtobusi bi bili v Ljubljani bistveno učinkovitejši, če ne bi čakali na motorni promet, prav tako bi brez težav naredili kolesarske steze ob vseh mestnih vpadnicah, hkrati pa tudi podražili parkiranje v centru in omogočili zastonj parkiranje ob kliničnem centru in upravnih zgradbah tistim, ki morajo tja.
Normalna mesta imajo dostop v mestno jedro omejen _zaradi_ večje prometne pretočnosti.
Avtobusi bi bili v Ljubljani bistveno učinkovitejši, če ne bi čakali na motorni promet, prav tako bi brez težav naredili kolesarske steze ob vseh mestnih vpadnicah, hkrati pa tudi podražili parkiranje v centru in omogočili zastonj parkiranje ob kliničnem centru in upravnih zgradbah tistim, ki morajo tja.
BigWhale ::
Stvar je v bistvu preprosto resljiva. Hkrati treba omejiti promet v mestu IN izboljsati stanje javnega prevoza.
Nakup se kaksnih 200 avtobusov in zaposlovanje novih soferjev, da bodo pokrite povecane potrebe po prevozu in da bodo avtobusi vozili dovolj pogosto. Uvesti nocne voznje na vseh progah, magari samo na vsaki dve uri, samo da je.
Nakup se kaksnih 200 avtobusov in zaposlovanje novih soferjev, da bodo pokrite povecane potrebe po prevozu in da bodo avtobusi vozili dovolj pogosto. Uvesti nocne voznje na vseh progah, magari samo na vsaki dve uri, samo da je.
noraguta ::
v sled regulacije potem predlagam da se za promet zapre center pri jadraanski , drenikovi , bežigrajskem dvoru , KC-ju etc.
ter da se porušijo stavbe okoli kolizeja , saj zastirajo pogled na ta biser prestolnice.
ter da se porušijo stavbe okoli kolizeja , saj zastirajo pogled na ta biser prestolnice.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
Daedalus ::
Biciklisti te imajo pa vso pravico podret na pločniku, niti jim na pamet na pade, da ima pešec prednost pred njimi na prehodu za pešce, če je že na sred ceste. Samo druge kreten vidijo, sami sebe pa ne. Vsi so približno enako "kulturni", kolk koles ima kdo pod ritjo pa na to nič ne vpliva.
A to sebe opisuješ? Pa pomanjkanje kulture aside - en nekulturni kolesar predstavlja še vedno bistveno manjšo nevarnost za ostale udeležence v prometu, ko en badass madafaka "japi", ki se mu na semaforju tako mudi, da rajši ubere bližnjico po pločniku s svojim pettonskim egom, ups, terencem. Al pa obrača pri gospodarcu čez prehod za pešče. Al pa se preprosto naparkira na pločnik in kolesarsko. Pol je pa še užaljen, če mu nakažeš, da se naj spakira s poti. Da manjših kretenizmov sploh ne začnem omenjat.
torej naj vsaka občina postavi svoje mitnice. odlično.
Ja. Ker drugače pač ne gre več. Pridi v Lj ob dveh/treh/štirih popoldan. In boš stal v koloni, povprečna hitrost premikanja pa bo znašala tam od 0 do 5 km/h. Ker pa folku kr ne potegne, da je to malo mim, jim je treba pač drugače dopovedat.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
#000000 ::
Ker drugače pač ne gre več. Pridi v Lj ob dveh/treh/štirih popoldan. In boš stal v koloni, povprečna hitrost premikanja pa bo znašala tam od 0 do 5 km/h. Ker pa folku kr ne potegne, da je to malo mim, jim je treba pač drugače dopovedat.
Kje pa ob špicah ni gužve na cesti ? Ga ni mesta na svetu se mi zdi.
jype ::
#000000> Kje pa ob špicah ni gužve na cesti ? Ga ni mesta na svetu se mi zdi.
Slabo se ti zdi.
Slabo se ti zdi.
Daedalus ::
Kje pa ob špicah ni gužve na cesti ?
Eno je gužva. Drugo je deadlock, kjer se promet še komajda premika.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
username ::
#000000> Kje pa ob špicah ni gužve na cesti ? Ga ni mesta na svetu se mi zdi.Jype ima prav, v naprimer Pyongyangu verjetno ni velike gužve avtov. Srečno mesto...
Slabo se ti zdi.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)
#000000 ::
Kaj pa v Berlinu, Celovcu, Trstu ki je ravno tako naš Dunaju tam je tud ni ane. Da o Bologni, Milanu ipd ne zgubljam besed.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
noraguta ::
Tudi v Københavnu je ni, pa je precej večje mesto od Ljubljane, s precej več avtomobili.zaradi davka na center mesta?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
noraguta ::
Biciklisti te imajo pa vso pravico podret na pločniku, niti jim na pamet na pade, da ima pešec prednost pred njimi na prehodu za pešce, če je že na sred ceste. Samo druge kreten vidijo, sami sebe pa ne. Vsi so približno enako "kulturni", kolk koles ima kdo pod ritjo pa na to nič ne vpliva.
A to sebe opisuješ? Pa pomanjkanje kulture aside - en nekulturni kolesar predstavlja še vedno bistveno manjšo nevarnost za ostale udeležence v prometu, ko en badass madafaka "japi", ki se mu na semaforju tako mudi, da rajši ubere bližnjico po pločniku s svojim pettonskim egom, ups, terencem. Al pa obrača pri gospodarcu čez prehod za pešče. Al pa se preprosto naparkira na pločnik in kolesarsko. Pol je pa še užaljen, če mu nakažeš, da se naj spakira s poti. Da manjših kretenizmov sploh ne začnem omenjat.
torej naj vsaka občina postavi svoje mitnice. odlično.
Ja. Ker drugače pač ne gre več. Pridi v Lj ob dveh/treh/štirih popoldan. In boš stal v koloni, povprečna hitrost premikanja pa bo znašala tam od 0 do 5 km/h. Ker pa folku kr ne potegne, da je to malo mim, jim je treba pač drugače dopovedat.
glede prvega ti niti ne oporekam. se je pa izkazalo (tudi v svetu),da je velika bedarija gradit kolesarske steze ob vpadnicah, ravno zaradi zavijanja ter nevarnosti pri tem za pešce ter kolesarje.
pod drugo pa nikakor ne. promet se ne rešuje z mitnicami. v nasprotnem te bodo domžalčani ter kaminičani pričakali z rampami ko boš hotel na veliko planino(in to ni namen prometa). rešuje se ga z ustrezno infrastrukturo , katero pa je ljubljana zanemarjala vrsto let, niti po zokijem pa ne kaže kaj dosti bolje. Kajti kolikor kaže je večina strateških ciljev izpuhtela in izvedbenih planov. ampak počakajmo na novo razgrnitev. v ostalem pa z različnim neumnim omejevenjem pretoka ljudi skozi center tega še bolj omrtviš kakor že je.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
ahac ::
Stadion je pač veliko bolj pomemben od urejenega prometa...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
jype ::
noraguta> zaradi davka na center mesta?
Seveda. Če hočeš v center, ves čas stojiš pred rdečo lučjo, kolesarji in pešci se pa sprehajajo skozi zeleno. Javni promet je hiter, z avtomobilom pa potrebuješ vsaj dvakrat toliko.
In reč dejansko deluje, ker debili tako ne morejo ovirat normalnih ljudi.
Seveda. Če hočeš v center, ves čas stojiš pred rdečo lučjo, kolesarji in pešci se pa sprehajajo skozi zeleno. Javni promet je hiter, z avtomobilom pa potrebuješ vsaj dvakrat toliko.
In reč dejansko deluje, ker debili tako ne morejo ovirat normalnih ljudi.
Daedalus ::
Malo neracionalno se mi zdi optimizirat za konice.
Če ti ob konici vse počaka (pa ni važno al je to promet, al pa spletna storitev), pol delaš nekaj fundamentalno narobe. In lih za konice rabiš met neko rezervo - al narediš dodatno cesto (ki bo itak kmal spet zabita), al pa sfiltriraš promet na obstoječi - tako da ponudiš cenejšo in učinkovito alternativno pot po njej.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
iso2000 ::
Sicer mi ta ideja ni preveč všeč, ker sem pač Ljubljančan, pa denarja ravno ne sadim na vrtu, a če bo sprememba v prometu bistvena, se do določene meje strinjam z uvedbo davka.
Sicer pa bi rad opisal svoje izkušnje.
SLužbo imam na drugem koncu ljubljane, po najkrajši poti je ca. 10km poti. Lokacija službe je blizu obvoznice, ravno tako stanujem relativno blizu obvoznice.
No, kadar vreme in zdravje dopuščata se v službo odpravim s kolesom za kar porabim približno 25 minut do pol ure. Z avtom po obvoznici porabim po krajši in prometnejši smeri okrog pol ure. Po daljši strani pa med 15 in 25 minut, ker je promet toliko redkejši. No, z avtobusom LPP pa porabim v povprečju dobro uro!!! Pozimi sem se 2 meseca prevažal z avtobusom. V tem času sem porabil ca. 80 ur le za transfer. Da ne omenjam, da sem ustajal 1 uro prej, kar je imelo za posledico težave z zdravjem. Pa čakanje na postajah pri konkretnih minus Celzija temperaturah itd.
No, ker mi je to dopiz**o, sem si kupil avtomobil in sedaj prihranim precej časa. Sicer se mi finančno ne izplača popolnoma - je mesečna vozovnica še vedno cenejša, a če upoštevam še 40 ur na mesec, kar je 5 delavnih dni, ki jih lahko namenim čemu koristnemu, ali pa popoldanskemu delu, se mi absolutno splača imeti avto. PA tudi če se vsako popoldne za eno uro vležem in zaspim je bolje, kot uporaba javnega prevoza, ki si tega imena skoraj ne zasluži.
Sicer pa sem velik pristaš kolesarjenja in če se le da uporabljam ta način prevoza. Konec koncev je moje kolo vredno več kot avto. To najbrž pove dovolj.
LP
Sicer pa bi rad opisal svoje izkušnje.
SLužbo imam na drugem koncu ljubljane, po najkrajši poti je ca. 10km poti. Lokacija službe je blizu obvoznice, ravno tako stanujem relativno blizu obvoznice.
No, kadar vreme in zdravje dopuščata se v službo odpravim s kolesom za kar porabim približno 25 minut do pol ure. Z avtom po obvoznici porabim po krajši in prometnejši smeri okrog pol ure. Po daljši strani pa med 15 in 25 minut, ker je promet toliko redkejši. No, z avtobusom LPP pa porabim v povprečju dobro uro!!! Pozimi sem se 2 meseca prevažal z avtobusom. V tem času sem porabil ca. 80 ur le za transfer. Da ne omenjam, da sem ustajal 1 uro prej, kar je imelo za posledico težave z zdravjem. Pa čakanje na postajah pri konkretnih minus Celzija temperaturah itd.
No, ker mi je to dopiz**o, sem si kupil avtomobil in sedaj prihranim precej časa. Sicer se mi finančno ne izplača popolnoma - je mesečna vozovnica še vedno cenejša, a če upoštevam še 40 ur na mesec, kar je 5 delavnih dni, ki jih lahko namenim čemu koristnemu, ali pa popoldanskemu delu, se mi absolutno splača imeti avto. PA tudi če se vsako popoldne za eno uro vležem in zaspim je bolje, kot uporaba javnega prevoza, ki si tega imena skoraj ne zasluži.
Sicer pa sem velik pristaš kolesarjenja in če se le da uporabljam ta način prevoza. Konec koncev je moje kolo vredno več kot avto. To najbrž pove dovolj.
LP
Pyr0Beast ::
Teh 40-ur je treba tudi z nečim vzdrževati, tako da moraš delati nekoliko dlje in si spet na istem :)
Drugače pa je kolo za po mestu zakon :)
Drugače pa je kolo za po mestu zakon :)
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Tomi ::
Teh 40-ur je treba tudi z nečim vzdrževati, tako da moraš delati nekoliko dlje in si spet na istem :)
Dvomim, da ga prevoz z avtom stane 200-250€ več kot z avtobusom. Recimo 20 km dnevno* 22 dni je zaokroženo navzgor 500 km, kar je spet zaokroženo navzgor, en tank. 50 €, ali manj. Mesečna je pa 34 €.
metrodusa.blogspot.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tomi ()
jype ::
Največji del stroškov mestnega prevoza z avtomobilom pogosto predstavljajo kazni za napačno parkiranje.
noraguta ::
Največji del stroškov mestnega prevoza z avtomobilom pogosto predstavljajo kazni za napačno parkiranje.
strokovnjoko je govoril.
a je napisal , da ima šiht ter dom ob obvoznici?
no tam ni mestnega redarstva, saj tam Javno podjetje Ljubljanska parkirišča in tržnice, d.o.o nima svojih izpostav.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Utk ::
Eno je gužva. Drugo je deadlock, kjer se promet še komajda premika.
Deadlocka v Ljubljani praktično ni. V dosti manjših mestih po Sloveniji, je dosti večji. Da ne govorimo o Evropi. Da se boš ob 4h popoldan čez center pripeljal v dveh minutah, pa pač ni možno. In ne vem zakaj te to moti. Kot da kdo iz čistih sado-mazo užitkov brez veze rine v center ob 4h popoldan. Ti verjetno nisi med njimi, zato ne vem kaj te moti. Če si, pa izvoli peš ali z biciklom, da bo manj gužve za druge.
Po centru ni treba nič gradit, naj se zgradi samo še kakšna obvoznica stran od centra, razni zavodi itd, se pa naj preselijo malo ven.
jype ::
To ne pomeni, da lahko parkiraš kar kjerkoli. Kazni za parkiranje zadnje čase talajo tudi v novem ljubljanskem tehnološkem parku, kjer je parkiranje urejeno porazno.
Utk ::
Jaz ne rabim parkirat, ker grem peš v center, če že moram it. Vseeno sem pa proti komunajzarsko-fašističnim davkom, dokler se ne naredi vse drugo kar je možno in skoraj zastonj.
jype ::
Kakšen davek, človek božji? Nekdo mora plačat povezane stroške in trenutno se ti razdelijo med vse, tudi tiste, ki vljudno odstopajo kapacitete osebnega motornega prometa ostalim.
Daedalus ::
Deadlocka v Ljubljani praktično ni. V dosti manjših mestih po Sloveniji, je dosti večji. Da ne govorimo o Evropi. Da se boš ob 4h popoldan čez center pripeljal v dveh minutah, pa pač ni možno. In ne vem zakaj te to moti. Kot da kdo iz čistih sado-mazo užitkov brez veze rine v center ob 4h popoldan. Ti verjetno nisi med njimi, zato ne vem kaj te moti.
Deadlock seveda je. Odvisno od ure, na poti v ali iz mesta. Drugače si težko razlagam komaj premikajočo se kolono vozil po celotni Dunajski iz mesta recimo, medtem ko se trola v nasprotno smer premika dokaj normalno. Vsaj do gospodarca, kjer je ponavadi konec fešte. Al pa totalno zabasane izvoze iz obvoznice, al pa občasno dvojno kolono po obvoznici, ki se naprej premika z zelo patetično nizko hitrostjo. Moti me pa zato, ker mi avtomobili usmrajujejo zrak, po nepotrebnem trobijo in ker kup živčnih in nestrpnih voznikov običajno počenja svašta, da bi se "hitreje" kam prerinli. Vključno z vožnjo čez rdečo, vožnjo po pločnikih/kolesarskih in podobno. Videno praktično vsak dan, all inclusive.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BigWhale ::
Deadlocki so se dogajali ze takrat, ko sem se jaz po ljubljani vozil in sem se precej prevozil po ljubljani. Deadlock, ko je krizisce dunajske in linhartove tko zabasano, da se tri cikle ne spuca. Nakar en cikel spet zdrzi, potem se pa spet najdejo trije pametni, ki speljejo v oranzno in spet zabasejo vse skupaj.
amda ::
Sicer mi ta ideja ni preveč všeč, ker sem pač Ljubljančan, pa denarja ravno ne sadim na vrtu, a če bo sprememba v prometu bistvena, se do določene meje strinjam z uvedbo davka.
Sicer pa bi rad opisal svoje izkušnje.
SLužbo imam na drugem koncu ljubljane, po najkrajši poti je ca. 10km poti. Lokacija službe je blizu obvoznice, ravno tako stanujem relativno blizu obvoznice.
No, kadar vreme in zdravje dopuščata se v službo odpravim s kolesom za kar porabim približno 25 minut do pol ure. Z avtom po obvoznici porabim po krajši in prometnejši smeri okrog pol ure. Po daljši strani pa med 15 in 25 minut, ker je promet toliko redkejši. No, z avtobusom LPP pa porabim v povprečju dobro uro!!! Pozimi sem se 2 meseca prevažal z avtobusom. V tem času sem porabil ca. 80 ur le za transfer. Da ne omenjam, da sem ustajal 1 uro prej, kar je imelo za posledico težave z zdravjem. Pa čakanje na postajah pri konkretnih minus Celzija temperaturah itd.
No, ker mi je to dopiz**o, sem si kupil avtomobil in sedaj prihranim precej časa. Sicer se mi finančno ne izplača popolnoma - je mesečna vozovnica še vedno cenejša, a če upoštevam še 40 ur na mesec, kar je 5 delavnih dni, ki jih lahko namenim čemu koristnemu, ali pa popoldanskemu delu, se mi absolutno splača imeti avto. PA tudi če se vsako popoldne za eno uro vležem in zaspim je bolje, kot uporaba javnega prevoza, ki si tega imena skoraj ne zasluži.
Sicer pa sem velik pristaš kolesarjenja in če se le da uporabljam ta način prevoza. Konec koncev je moje kolo vredno več kot avto. To najbrž pove dovolj.
LP
To si lepo povedal in se strinjam.Samo nekateri pa imajo bistveno večji problem.Nekje sem prebral da v Ljubljani je več kot 20% ljudi zaposlenih, ki niso doma v Ljubljani.
Soseda je zaposlena v kliničnem centru in ima do službe 110km.Če bi šla z vlakom ki je najcenejši bi za mudila 25 minut, če bi šla prej bi čakaka 2 in pol ure. Tako da to odpade. Sedaj se vozi z avtomobilom in jo stane več kot 600e oziroma več kot 600e dobi za potne stroške( sicer je mati samohranilka z 8 let starim otrokom). Samo tu je še drug problem če bi hotela parkirati v atohiši bi jo stalo nekje 180e kar je zelo veliko sedaj pa parkira tako kot ostali pa skoraj vsak mesec dobi kakšno kazen ki znese 30e, samo zato ker center ni načtoval parkirnega prostora za zaposlene in obiskovalce, kar bi v današnjem času moralo biti ali ne?
Jaz se strinjam da, bi morali nekaj storiti za čisto okolje, samo prvo je potebno omogočit TA prevoz ki bo nadomestil osebnega, ki bi pa moral biti vsaj 50% cenejši, saj bi takrat pritegnilo veliko večino. Nebi bilo slabo tudi če bi imeli taxiji enako ceno kot javni prevoz, V takšnem primeru bi se rešilo, ozirma razbremenilo mesto.
Izven mesta bi morali narediti velika parkirišča, da bi ljudje ki niso doma v Ljubljani lako parkirali in uporabili "javni prevoz" ali taxi.Parkirišča be nebi smela biti predraga, recimo 10 do 15% na mesec.
Seveda bi pa morali ti javni prevozi voziti tako pogosto recimo vsakih 15 do 20 minut, Po kakšnem mesecu ali dva bi se pa tako vase prilagodilo, da nebi vozili preveč ali premalo.
To je zelo enostavna rešitev in bi bila dobra skoraj za vse, vrjetno najmanj za državo, ki bi morala to omogočit in nebi nič zaslužila,razen veliko bolj čisto okolje.
V mesto bi pa lahko vozila dostavna vozila ki so čimbolj ekološki.
Tudi službena vozila v mestu ( recimo policija )se nebi smela voziti s terenci, ampak z vozilom ki je okolju prijazen, še bolje, če bi bil na plin.
Rešitve so lahko dokaj preproste, samo ti ki o tem odločajo se v večini odločajo tako, kako bi še pritem zaslužili, kar pa povzroči negodovaje nižjega sloja, saj postanejo še bolj obremenjeni.Se morda motim? lp.
Utk ::
Kakšen davek, človek božji? Nekdo mora plačat povezane stroške in trenutno se ti razdelijo med vse, tudi tiste, ki vljudno odstopajo kapacitete osebnega motornega prometa ostalim.
Kakšne stroške, človek božji? A si že videl glavno mesto brez cest? Lahko so tudi zaprte za promet, ampak vseeno so tam. In če so tiste zaprte za promet, je dost drugih nekje drugje.
Če Ljubljani tako smrdi promet, naj hudo obdavči podjetja, gostilne in vse v centru oz. tam kjer noče gužve, pa se bojo hitro ven preselila. Ne pa da jih vabijo not, zaposlene in stranke pa zajebavajo.
LuiIII ::
Sam se vozim na delo iz Ljubljane na Gorenjsko in se zaradi tega smatram za srečneža. Z obvoznico nimam težav saj se nanjo vključim na Litijski kar pomeni, da grem lahko po južni (običajno) ali severni obvoznici (včasih je ob 7h gnečljivo). Do delovnega mesta imam cca. 65km, ki jih skoraj vedno opravim pod 45 minutami. No to je pravzaprav zelo lepo a ne? Pa ni ker se mi zdi neumno zapravljati čas zato, da sem izpostavljen na cesti, da onesnažujem,... če lahko enako delo, z res da malo manj človeškega stika, opravljam od kje bliže. Optiko v vsako slovensko vas in pamet v glave direktorjev pa bo lahko kar nekaj ljudi delalo od doma ali iz bližnje lokacije. S pomočjo multi monitor remote desktopa, se da marsikaj narediti. To (near home office) nameravam v kratkem storiti tudi sam.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30823 (20909) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80697 (70106) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12277 (10874) | noraguta |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42646 (32024) | jest10 |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32772 (27173) | BigWhale |