Forum » Problemi človeštva » Hitra železniška povezava LJ - KR
Hitra železniška povezava LJ - KR
imagodei ::
Thomas> "Tehnologija ceni. Misli nsaprej! "
Enako lahko rečemo tudi za nadzemno železnico.
Enako lahko rečemo tudi za nadzemno železnico.
- Hoc est qui sumus -
Thomas ::
Sej vem. Zato pa ne bi zdej začel gradit neke tramvaje in podobne 20. stoletne fore.
Železnica v luftu je pa mau svinjska.
Železnica v luftu je pa mau svinjska.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Okapi ::
Če gledaš kakšne stare slike Pariza, lahko vidiš, da so bile "ceste" lih tolk široke, kot danes, samo da so imeli drevorede ipd.Samo ne smeš gledati Pariza, ampak kakšna po velikosti primerljiva mesta. In boš videl, da ni nič bolje - povsod je gneča
O.
imagodei ::
Sam to je dost lame izgovor. Zakaj pa ne bi bila Ljubljana boljša?
A da ni denarja? Ja kul, pol bo pa čez 20 let samo še slabše.
A da ni denarja? Ja kul, pol bo pa čez 20 let samo še slabše.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
Sam to je dost lame izgovor. Zakaj pa ne bi bila Ljubljana boljša?Saj je lahko boljša, samo ne moremo za sedanje stanje kriviti urbanistov izpred 150 let.
O.
l0g1t3ch ::
@Thomas
Kako ti takale sicer impresivna parkirna hiša reši problem prometne gužve ? Še vedno se moreš pripeljati v center do nje in ulice v centru lj so ozke. Še vpadnice so ob konicah za en kurac.
Kako ti takale sicer impresivna parkirna hiša reši problem prometne gužve ? Še vedno se moreš pripeljati v center do nje in ulice v centru lj so ozke. Še vpadnice so ob konicah za en kurac.
imagodei ::
Okapi> "Saj je lahko boljša, samo ne moremo za sedanje stanje kriviti urbanistov izpred 150 let."
To res ne. Lažje pa tiste izpred 50 in tiste izpred 25. Definitivno pa kamot tiste po letu 1991.
Ker res ne verjamem, da je bila pred 150 leti LJ tako hudičevo zatrpana, kot je danes. In da ni imela drevoredov ob cestah. Plus, leta 1895 je bil v LJ precej hud potres, po katerem so podrli precej zgradb. Tko da so imeli popravni izpit, pa so očitno spet padli na njem.
To res ne. Lažje pa tiste izpred 50 in tiste izpred 25. Definitivno pa kamot tiste po letu 1991.
Ker res ne verjamem, da je bila pred 150 leti LJ tako hudičevo zatrpana, kot je danes. In da ni imela drevoredov ob cestah. Plus, leta 1895 je bil v LJ precej hud potres, po katerem so podrli precej zgradb. Tko da so imeli popravni izpit, pa so očitno spet padli na njem.
- Hoc est qui sumus -
WarpedGone ::
Sama ideja sicer ni slaba. Sploh ce bi imel enih par taksnih stolpov ob obvoznici.
Ki bo sameval, če bom z avtom hitreje in ceneje na cilju. Taki ukrepi so že fajn ampak če je njihova cena astronomska je stvar fail.
Cena ukrepa (za investitorja in uporabnike) je najpomembnejša. Zakaj jo skorajda vsi ignorirate?
Kaj bo rešitev čez 20 let je men osebno gladko vseeno, ker me ne bo več blizu Lj. Me pa fejst zanima kak je promet tuki danes in kak bo jutri. Ker meni danes tuki krade čas in denar.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Karaya 52 ::
Potres je bil z vidika urbanizma dobra stvar (Plečnik in Fabiani). Poleg tega da je celotna AO financirala obnovo so se v LJ zgrnili vsi urbanisti ki so takrat kaj veljali. Najbolj znan zagotovo Camilo Sitte, Tavčar pa je o njem rekel: "Pa kdo je ta Sitte, da ni to kakšen diletant?". Skratka, spet nič od realizacije zaradi nemškega rodu. Na koncu je obveljal Fabianijev predlog - notranji ring in območje med kolodvorsko in Prešernovim.
imagodei ::
Ja, kt pravim: so imeli možnost popravnega izpita, pa vidimo, da je od takrat pa do danes (v dobrih 100 letih) šlo spet vse po zlu.
Mogoče je zajebalo socialistično plansko gospodarstvo, me sploh ne zanima, dejstvo je, da imamo fail z javnim prevozom. Roko na srce, tam po centru LJ težko realiziraš tramvaje, še težje kako nadzemno visečo progo, da o idejah za subway sploh ne govorimo.
Mogoče je zajebalo socialistično plansko gospodarstvo, me sploh ne zanima, dejstvo je, da imamo fail z javnim prevozom. Roko na srce, tam po centru LJ težko realiziraš tramvaje, še težje kako nadzemno visečo progo, da o idejah za subway sploh ne govorimo.
- Hoc est qui sumus -
Thomas ::
Lahko naredijo samo kratkoročne, poceni ukrepe, ki bodo zboljšali stanje.
Načrtovanje tramvaja za čez 20 let, ima pa lahko TAKOJ slabe učinke. Sploh, če ga nikdar ne bo.
Načrtovanje tramvaja za čez 20 let, ima pa lahko TAKOJ slabe učinke. Sploh, če ga nikdar ne bo.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Gregor P ::
Mi imamo težave s prometom, pa niti mestnega prometa nimamo urejenega; tudi evropska mesta se spopadajo z vedno več pločevine, pa imajo mestni potniški promet dokaj dobro urejen; tako da mi ni čisto jasna kakšna je vizija našega glavnega mesta?
Sicer pa npr. tudi na Dunaju (okoli 1,7 milijona prebivalcev, velikost 414,90 km2) že razmišljajo, da bi uvedli pristojbine za vstop v mesto (City-Maut; kot to že imajo v Londonu, Stockholmu, Milanu) ker so strokovnjaki izračunali, da Avstrijci čakajo v vrstah povprečno 240 ur na leto, kar naj bi znašalo za 2,2 milijardi evrov stroškov (namreč podjetja naj bi imela gospodarsko škodo zaradi čakalnih vrst ipd.), poleg tega pa naj bi promet osebnih vozil odgovoren še za 2.300 ton izpusta C02 v ozračje (+ še 8 ton drugih delcev).
Sicer pa npr. tudi na Dunaju (okoli 1,7 milijona prebivalcev, velikost 414,90 km2) že razmišljajo, da bi uvedli pristojbine za vstop v mesto (City-Maut; kot to že imajo v Londonu, Stockholmu, Milanu) ker so strokovnjaki izračunali, da Avstrijci čakajo v vrstah povprečno 240 ur na leto, kar naj bi znašalo za 2,2 milijardi evrov stroškov (namreč podjetja naj bi imela gospodarsko škodo zaradi čakalnih vrst ipd.), poleg tega pa naj bi promet osebnih vozil odgovoren še za 2.300 ton izpusta C02 v ozračje (+ še 8 ton drugih delcev).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
fosil ::
Baje da naj bi Ljubljana doživela večji potres v povprečju vsakih 100 let. No od zadnjega sedaj mineva 115 let
Tako je!
Karaya 52 ::
imagodei> Mogoče je zajebalo socialistično plansko gospodarstvo, me sploh ne zanima, dejstvo je, da imamo fail z javnim prevozom.
V tem času smo postali država črnograditeljev. Prostorska politika je načrtno zaspala, vsak breg je dobil lastno bajto, tako da je danes vse skupaj podobno turškemu sračjemu gnezdu (po osamosvojitvi legalizirano). Zdaj pa vse poplavlja in plazi. Z javnim prevozom ne moreš pobirati razkropljenega prebivalstva na podeželju.
V tem času smo postali država črnograditeljev. Prostorska politika je načrtno zaspala, vsak breg je dobil lastno bajto, tako da je danes vse skupaj podobno turškemu sračjemu gnezdu (po osamosvojitvi legalizirano). Zdaj pa vse poplavlja in plazi. Z javnim prevozom ne moreš pobirati razkropljenega prebivalstva na podeželju.
WarpedGone ::
Mandatory je mal prehuda.
Sm pa že tuhtal, da če bi kak štopar mel na listu napisano 1 EUR ga poberem kjerkoli in kadarkoli in magari prepeljem iz MS v Piran, če sm slučajno na taki liniji. Samo za Hvala, se mi pa ne da bremzat in ahtat na varno hitro ustavlanje (da ne omnjam nujne prekrške ob pametnih štoparskih pozicijah).
What's in it for me?
Sm pa že tuhtal, da če bi kak štopar mel na listu napisano 1 EUR ga poberem kjerkoli in kadarkoli in magari prepeljem iz MS v Piran, če sm slučajno na taki liniji. Samo za Hvala, se mi pa ne da bremzat in ahtat na varno hitro ustavlanje (da ne omnjam nujne prekrške ob pametnih štoparskih pozicijah).
What's in it for me?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Saj jaz bi se tudi najrajši prežarčil v center, ampak ker zaenkrat to še ni mogoče, pač razmišljamo a alternativah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Okapi ::
What's in it for me?Družba, dober občutek, da si nekomu pomagal, nova poznanstva, bejbe ...
Drugače pa, po Rusiji to, s plačevanjem, veselo deluje. Pomahaš in hitro ti kdo ustavi, poveš, kam bi rad šel, se na brzino zmenita za ceno in - vozi miško.
O.
T0RN4D0 ::
Nekaterim pač ni jasno da javni prevoz za našo situacijo NI najugodnejša rešitev, pa če bi bil še tako dodelan. Pa glede na to da ne funkcionira niti tam, kjer bi lahko (ljubljana), je očitno da na državni ravni ne bo funkcioniral spljoh.
Kot ste že rekli, po podeželju pobirat ljudi z javnim prevozom je obsojeno na propad. Železniška postaja na vsakih 15km je spet ena taka megla... po eni strani ima relativno malo ljudi postajo dovoj blizu za pešačenje, vlaki so redki, dragi, in ker se pač povsod ustavljajo nakoncu tudi počasni. Tudi če pozabimo da imajo SŽ vlaki praviloma vsak dan zamude. Bi človek mislil da je z ICji, ki preskakujejo postaje kaj bolje... če nebi imeli ti vlaki posebne tendence po občasnih OGROMNIH zamudah. Iz obrobja ljubljane, prideš nekako zvečer postaje, po možnosti moraš še prestopit na troli in čakat dvakrat, kupiš karto, in *ding* 45 minutna zamuda. Sam potovanja itak daljši kot z avtom. Odloži te nekje da spet spet rabiš nekoga da te pobere. Dvakrat več časa, tud če odmislimo zamudo. Ma ni vredno, če bi bilo zastonj, največja komedija pa je da stane vse skupaj vsaj toliko kot osebni prevoz, če si sam v avtu.
Izboljšati bi se dalo učinkovitost osebnega prevoza, ker se precej ljudi vozi ob istem času na praktično iste destinacije, nekateri imajo bolj fiksne čase, nekateri malo fleksibilnejše. Ena zabavna rešitev, ki se najbrž ne bi nikoli prijela, je ena dobr, razširjen spletni portal, kamor bi vpisal točno kdaj točno kam želiš it, kdaj se želiš vrnit, koliko prostora še imaš v avtu (če ga imaš). Potem pa portal išče najoptimalnejše parčke oziroma skupinice in vse obvešča. Zjutri se sprehodi 1km do tega, ven te lahko brez dodatne poti odloži v bližini službe. Ali na primerni avtobusni postaji. Ali pa na točki, kjer lahko "presedeš" v shuttle do kopra. :) Za nazaj ti spet poišče najoptimalnejšo povezavo, saj želi tisti, ki gre istočasno s tabo v službo potem še po nakupih, ampak nima veze, ker se nekdo drug tako ali tako pelje mimo tvoje hiše. Stroški? Lahko bi taisti servis za iskanje povezav skrbel tudi za pošteno deljene stroške, po kakršni koli formuli že.
Seveda bi za uspešno funkioniranje takega servisa morala sodelovati ogromna masa ljudi, ki bi se jim ljubilo posodabljat destinacije. Poleg tega bi morala vsa ta masa ljudi biti tudi precej odprta, saj nam ni ravno v navadi da bi spuščali tujce v svoj avto. Evo, še en feature servisa, ocenjevanje uporabnikov kot na e-bayu. Ko je skupna pot obojestransko potrjena, je pogodba sklenjena. Če se en ne prikaže, bum, negativni rating. Ta smrdi, pa tečn je, isto... Tako bi kmalu ločili zrno od plevela.
No ja, malo sanjati ne škodi. Morda, nekoč, ko bomo vsi čipirani, ko bomo podatke na skupno mrežo poslali direkt iz glave, in ko bomo za nafto za osebni avto zdeval polovico plače.
Kot ste že rekli, po podeželju pobirat ljudi z javnim prevozom je obsojeno na propad. Železniška postaja na vsakih 15km je spet ena taka megla... po eni strani ima relativno malo ljudi postajo dovoj blizu za pešačenje, vlaki so redki, dragi, in ker se pač povsod ustavljajo nakoncu tudi počasni. Tudi če pozabimo da imajo SŽ vlaki praviloma vsak dan zamude. Bi človek mislil da je z ICji, ki preskakujejo postaje kaj bolje... če nebi imeli ti vlaki posebne tendence po občasnih OGROMNIH zamudah. Iz obrobja ljubljane, prideš nekako zvečer postaje, po možnosti moraš še prestopit na troli in čakat dvakrat, kupiš karto, in *ding* 45 minutna zamuda. Sam potovanja itak daljši kot z avtom. Odloži te nekje da spet spet rabiš nekoga da te pobere. Dvakrat več časa, tud če odmislimo zamudo. Ma ni vredno, če bi bilo zastonj, največja komedija pa je da stane vse skupaj vsaj toliko kot osebni prevoz, če si sam v avtu.
Izboljšati bi se dalo učinkovitost osebnega prevoza, ker se precej ljudi vozi ob istem času na praktično iste destinacije, nekateri imajo bolj fiksne čase, nekateri malo fleksibilnejše. Ena zabavna rešitev, ki se najbrž ne bi nikoli prijela, je ena dobr, razširjen spletni portal, kamor bi vpisal točno kdaj točno kam želiš it, kdaj se želiš vrnit, koliko prostora še imaš v avtu (če ga imaš). Potem pa portal išče najoptimalnejše parčke oziroma skupinice in vse obvešča. Zjutri se sprehodi 1km do tega, ven te lahko brez dodatne poti odloži v bližini službe. Ali na primerni avtobusni postaji. Ali pa na točki, kjer lahko "presedeš" v shuttle do kopra. :) Za nazaj ti spet poišče najoptimalnejšo povezavo, saj želi tisti, ki gre istočasno s tabo v službo potem še po nakupih, ampak nima veze, ker se nekdo drug tako ali tako pelje mimo tvoje hiše. Stroški? Lahko bi taisti servis za iskanje povezav skrbel tudi za pošteno deljene stroške, po kakršni koli formuli že.
Seveda bi za uspešno funkioniranje takega servisa morala sodelovati ogromna masa ljudi, ki bi se jim ljubilo posodabljat destinacije. Poleg tega bi morala vsa ta masa ljudi biti tudi precej odprta, saj nam ni ravno v navadi da bi spuščali tujce v svoj avto. Evo, še en feature servisa, ocenjevanje uporabnikov kot na e-bayu. Ko je skupna pot obojestransko potrjena, je pogodba sklenjena. Če se en ne prikaže, bum, negativni rating. Ta smrdi, pa tečn je, isto... Tako bi kmalu ločili zrno od plevela.
No ja, malo sanjati ne škodi. Morda, nekoč, ko bomo vsi čipirani, ko bomo podatke na skupno mrežo poslali direkt iz glave, in ko bomo za nafto za osebni avto zdeval polovico plače.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
WarpedGone ::
Kater problem točno zipcar pravzaprav rešuje?
Problem dragih avtomobilov? Ni videt da bi to bil kak hud problem.
Tornado razmišlja v pravo (= realno) smer, tut dejanske probleme vidi. Prvi korak v smeri njegove rešitve so štoparji s ceglcem "1 EUR", al pa "2 EUR" če se mu zelo mudi :).
Poskusi takih portalov so že bili ampak nekak se ne primejo, ne dosežejo kritične mase da stvar zaživi.
Sm se vpisal na enega kot ponudnik vsakodnevnega prevoza Lj - Zasavje pa ni bilo nobenega odziva.
Edit: mislim na tole - Prevoz.Org.
Dejte delat mal reklame med študenti. Ponudnikov prevoza vsaj 3x več kot iskalcev.
Problem dragih avtomobilov? Ni videt da bi to bil kak hud problem.
Tornado razmišlja v pravo (= realno) smer, tut dejanske probleme vidi. Prvi korak v smeri njegove rešitve so štoparji s ceglcem "1 EUR", al pa "2 EUR" če se mu zelo mudi :).
Poskusi takih portalov so že bili ampak nekak se ne primejo, ne dosežejo kritične mase da stvar zaživi.
Sm se vpisal na enega kot ponudnik vsakodnevnega prevoza Lj - Zasavje pa ni bilo nobenega odziva.
Edit: mislim na tole - Prevoz.Org.
Dejte delat mal reklame med študenti. Ponudnikov prevoza vsaj 3x več kot iskalcev.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Okapi ::
Nedvomno, problem javnega prevoza in prometne gneče bomo rešili s plačljivim & organiziranim štopanjem. Geniji.
O.
O.
T0RN4D0 ::
Da bi zaživelo, bi moral bit interface že iz prve doteran do konca, da bi lahko hitro določil vse uporabne parametre, brez da bi se vse skupaj zakompliciralo. Natančnost do naslova, ne na 10km okoli. Pa motivacija da vsak dan prideš pogledat svoj profil. Zadeva bi mogla najt pare iz prve, ne samo nekih meglenih opcij... Potem pa marketing da bi bila razširjenost na nivoju facebooka in twitterja skupaj. S perfektnim portalom bi viral marketing najbrž špilal.
Problemček je, da se takšne stvari splača razvijat tam kjer je ogromno ljudi, ampak v tem primeru večja (javna) prevozna sredstva špilajo.
Problemček je, da se takšne stvari splača razvijat tam kjer je ogromno ljudi, ampak v tem primeru večja (javna) prevozna sredstva špilajo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Thomas ::
problem javnega prevoza in prometne gneče bomo rešili s plačljivim & organiziranim štopanjem.
Gneče, ne vem. Je pa dovolj prostora za vse, ki se peljejo naprimer iz Jesenic v Ljubljano z avtobusi in vlaki, na praznih sedežih avtomobilov, ki se tudi peljejo iz Jesenic v Ljubljano.
Vredno premisleka.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
imagodei ::
Jah, problem je, da če nimaš tako kot v Havani, kjer je štoparjem pač TREBA ustavljat, imaš pač tako, kot je pri nas, kjer štoparjem NI TREBA ustavljat.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
Je pa dovolj prostora za vse, ki se peljejo naprimer iz Jesenic v Ljubljano z avtobusi in vlaki, na praznih sedežih avtomobilov, ki se tudi peljejo iz Jesenic v Ljubljano.V Ljubljani je po zasebnih stanovanjih in hišah več praznih postelj kot v hotelih. Internetne storitve, ki izkoriščajo te proste postelje, so stara že vsaj 20 let in (preizkušeno) delujejo.
To sicer niso povsem zanemarljivo nepomembne stvari, so pa vseeno marginalne in nikoli ne bodo več kot to. Podobno kot recimo pas za carpool na ameriških obvoznicah. S tremi v avtu si veliko hitrejši, ampak velika večina se še vedno vozi sama.
O.
WarpedGone ::
Okapi?
Funkcionalna nepismenost strikes again.
Kje sm reku da je to REŠITEV problema javnega prevoza?
Pravim le, da je to neizkoriščen potencial. Profitirali bi reveži, ki se sedaj svaljkajo po postajah, vlakih in busih, kot tudi reveži, ki sedaj samostojno nosijo stroške privat prevoza.
Nedvomno, problem javnega prevoza in prometne gneče bomo rešili s plačljivim & organiziranim štopanjem. Geniji.
Funkcionalna nepismenost strikes again.
Kje sm reku da je to REŠITEV problema javnega prevoza?
Pravim le, da je to neizkoriščen potencial. Profitirali bi reveži, ki se sedaj svaljkajo po postajah, vlakih in busih, kot tudi reveži, ki sedaj samostojno nosijo stroške privat prevoza.
Zbogom in hvala za vse ribe
noraguta ::
Funkcionalna nepismenost strikes again.nepismen si ti , ne govori se o potencialih ampak rešitvah. potencial je tudi obvoznica prek lune itak feynmanov diagram prau da je to trivialno. pa nehaj bit že žaljiv.
Kje sm reku da je to REŠITEV problema javnega prevoza?
Pravim le, da je to neizkoriščen potencial. Profitirali bi reveži, ki se sedaj svaljkajo po postajah, vlakih in busih, kot tudi reveži, ki sedaj samostojno nosijo stroške privat prevoza.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
T0RN4D0 ::
Rešitve ni. Kaj ti predlagaš, železnico na vsak hrib? :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Okapi ::
Funkcionalna nepismenost strikes again. Kje sm reku da je to REŠITEV problema javnega prevoza?
Torn4do je napisal:
Nekaterim pač ni jasno da javni prevoz za našo situacijo NI najugodnejša rešitev, ... Ena zabavna rešitev ...
Ti si pa potem napisal:
Tornado razmišlja v pravo (= realno) smer, tut dejanske probleme vidi. Prvi korak v smeri njegove rešitve so štoparjiČe ne razumeš, kaj si prebral in napisal, ti pa ne morem pomagati.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Zheegec ::
Ja, tukaj na hrib želim železnico, da mi ne bo treba 3x prestopati in se peljati 2 uri in pol v ENO SMER...
Ali pa če se usedem v avto in grem kamor želim kadar želim... Samo še en pas bi rabili na avtocestah kakšnih 5 let nazaj pa bi mogoče celo šli v koraku s časom kar se tiče urejenosti transporta.
V mestih pa je seveda potrebno delati na javnem prevozu, to je pa druga...
Ali pa če se usedem v avto in grem kamor želim kadar želim... Samo še en pas bi rabili na avtocestah kakšnih 5 let nazaj pa bi mogoče celo šli v koraku s časom kar se tiče urejenosti transporta.
V mestih pa je seveda potrebno delati na javnem prevozu, to je pa druga...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
noraguta ::
Rešitve ni. Kaj ti predlagaš, železnico na vsak hrib? :)
no ja no , dejansko tudi promet povratno definira poseljenost.če si z krvavca z avtom v btc-ju v enakmu času kot iz centra(kadar je gužva). potem seveda niti javni prevoz niti lokacija v mestu nista ugodna. v trenutku ko pa bi zadeve stekle ter bi se lahko rešil 2h avtov v familiji bi pa nekak dobilo smisel stanovati v mestu. razumem kura in jajc ...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
WarpedGone ::
@Okapi:
PRVI KORAK v smeri njegove rešitve.
Obstajajo parcialne rešitve, ki izboljšajo stanje in dokončne rešitve, ki so dobile slabo ime dobre pol stoletja nazaj.
Okapi:
Se tole sliši kot kritika delne rešitve oz. izboljšanja ali kot kritika Dokončne Rešitve?
Ja, funkcionalna nepismenost. Žal moraš bit funkcionalno pismen, da to dojameš.
PRVI KORAK v smeri njegove rešitve.
Obstajajo parcialne rešitve, ki izboljšajo stanje in dokončne rešitve, ki so dobile slabo ime dobre pol stoletja nazaj.
Okapi:
Nedvomno, problem javnega prevoza in prometne gneče bomo rešili s plačljivim & organiziranim štopanjem. Geniji.
Se tole sliši kot kritika delne rešitve oz. izboljšanja ali kot kritika Dokončne Rešitve?
Ja, funkcionalna nepismenost. Žal moraš bit funkcionalno pismen, da to dojameš.
Zbogom in hvala za vse ribe
imagodei ::
Problem je, ker ljubljančani jokajo in stokajo nad dnevno migracijo in nevzgojenimi "periferci", ki zaparkirajo vse zastonj parkirne ter ostale površine. Gre jim na živce, da je v centru mesta gneča, da jim nevljudni posamezniki zaparkirajo dovoze, da parkirajo na pločnike in ob strani ceste, celo 2m pred križiščem.
Ljubljančani bi želeli, da se "periferci" pripeljemo v LJ z železnico oz. drugimi oblikami javnega prevoza, da se pripeljemo na rob mesta in pustimo avto parkiran na P+R parkiriščih. Samo ne bi pa želeli uredit javnega prevoza, ne po mestu, ne do mesta
IOW, železnica do LJ vozi, ne gnoji z avtom po mestu - vstani 1 uro prej kot ponavadi, zjutraj (v vsakem vremenu) odidi z avtom ali avtobusom na najbližjo železniško postajo, počakaj na vlak, se pripelji do LJ, v jutranji gužvi počakaj na trolo, se usedi nanjo, izstopi, počakaj na naslednjo trolo, se odpelji, izstopi in se sprehodi še 5 minut do svoje službe/faksa. Če boš imel srečo, boš v službi/na predavanju pravočasno. Vse to ob višjih stroških, večji porabi časa in manjšem udobju.
Prepričljivo, ni kaj.
Ljubljančani bi želeli, da se "periferci" pripeljemo v LJ z železnico oz. drugimi oblikami javnega prevoza, da se pripeljemo na rob mesta in pustimo avto parkiran na P+R parkiriščih. Samo ne bi pa želeli uredit javnega prevoza, ne po mestu, ne do mesta
IOW, železnica do LJ vozi, ne gnoji z avtom po mestu - vstani 1 uro prej kot ponavadi, zjutraj (v vsakem vremenu) odidi z avtom ali avtobusom na najbližjo železniško postajo, počakaj na vlak, se pripelji do LJ, v jutranji gužvi počakaj na trolo, se usedi nanjo, izstopi, počakaj na naslednjo trolo, se odpelji, izstopi in se sprehodi še 5 minut do svoje službe/faksa. Če boš imel srečo, boš v službi/na predavanju pravočasno. Vse to ob višjih stroških, večji porabi časa in manjšem udobju.
Prepričljivo, ni kaj.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
Ja, funkcionalna nepismenostŠkoda samo, da ne uspeš zapopasti, da je to tvoj problem, ne moj. Torn4do je predlagal rešitev. Napisal je, da je rešitev zabavna, ne da je delna. Ti si se razpisal o prvem koraku v smeri njegove rešitve. Kakšni bi bili drugi koraki v smeri njegove rešitve sicer ne vem, in me niti ne zanima. Jaz sem se smejal njegovi rešitvi (in tvojemu prvemu koraku v smeri njegove rešitve), pa je čisto vseeno, ali je ta rešitev delna, dokončna, zabavna ali kakršnakoli že.
O.
Gregor P ::
Nedvomno, problem javnega prevoza in prometne gneče bomo rešili s plačljivim & organiziranim štopanjem. Geniji.Si bom sposodil kratek komentar prijatelja -> "MB + BJ"
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
energetik ::
imagodei - misliš da Ljubljančani nočemo urediti javnega prevoza? Kaj naj grem po službi kopat plac za P+R parkirišče zraven AC obroča? Ne govori da tega prebivalci nočemo, to moraš vprašati Zokija, zakaj se ne spravi k stvari. In ne, nisem ga volil.
IMHO je za medkrajevni prevoz še vedno avto zakon. Samo okoli večjih mest bi bilo potrebno urediti P+R parkirišča in posodobiti avtobusni prevoz. Torej poceni parkirišča pri AC obroču (npr. Šentvid, Črnuče, BTC, Rudnik, Vič) urediti frekventno krožno progo, ki bi vse te P povezovala in nato radialne proge v center. Seveda na fizično ločenih pasovih. Recimo.
IMHO je za medkrajevni prevoz še vedno avto zakon. Samo okoli večjih mest bi bilo potrebno urediti P+R parkirišča in posodobiti avtobusni prevoz. Torej poceni parkirišča pri AC obroču (npr. Šentvid, Črnuče, BTC, Rudnik, Vič) urediti frekventno krožno progo, ki bi vse te P povezovala in nato radialne proge v center. Seveda na fizično ločenih pasovih. Recimo.
Okapi ::
IMHO je za medkrajevni prevoz še vedno avto zakon. Samo okoli večjih mest bi bilo potrebno urediti P+R parkirišča in posodobiti avtobusni prevoz.Zdaj pa še razloži, zakaj bi se bilo bolje s svojim avtom pripeljati do predmestja, kot z vlakom v center?
Če živiš v zakotni vasi, se z avtom pripelješ do najbližje železniške postaje, greš na (hiter, udoben in cenovno dostopen) vlak in se pripelješ v center mesta hitreje in udobneje, kot bi prišel s svojim avtom do predmestja. Poleg tega čas, ko se voziš z vlakom, lahko tudi bolj koristno porabiš kot čas, ko se voziš z avtom, kar bi moral upoštevati vsak, ki racionalno izrablja svoj čas.
O.
Gregor P ::
Tako bi tudi bilo manj nesreč na cestah zaradi nervoznih ljudi, ki bi se jim mudilo v službo. Če je na vlaku dovolj prostora, se resnično da veliko koristnega narediti na poti v službo, šolo, sestanek; vendar se na žalost večkrat zgodi, da so ti jutranji vlaki (pač ob prometnih konicah) nabito polni in ponavadi stojiš, če se ravno ne prerivaš "na mrtve" za sedež. Pa kot že prej rečeno, sploh niso tako poceni oz. cenejši od vožnje z avtomobili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
WarpedGone ::
Okapi:
Stvar si porinu v absurd in se delal norca iz naju, čeprav nihče od naju ni mislu tako, kot si ti stvar postavil in se ji nato smejal. To je povsem jasno iz konteksta.
Js se držim "don't attribute to malice what can be sufficiently explained by incompetence" in te mam pač za funkcionalno nepismenega. Al se motm in samo trolaš?
Back to the subject ...
Na koncu folk ljubi P2P promet.
Stvar ki se jo pa da zmanjšat je gužvanje lokalnega prebivalstva ljubljane z avtomobili po ljubljani. Tuki ma javni prevoz svojo vlogo. Od ljudi, ki se furajo v ljubljano iz drugih krajev, pričakovat, da bojo na obrobju presedal na avtobuse, pač ni realno in bojo vase DELNE rešitve oz. izboljšanja (gledam Okapija...), ki bojo na to računale avtomatsko kilave.
Jaz sem se smejal njegovi rešitvi (in tvojemu prvemu koraku v smeri njegove rešitve), pa je čisto vseeno, ali je ta rešitev delna, dokončna, zabavna ali kakršnakoli že.
Stvar si porinu v absurd in se delal norca iz naju, čeprav nihče od naju ni mislu tako, kot si ti stvar postavil in se ji nato smejal. To je povsem jasno iz konteksta.
Js se držim "don't attribute to malice what can be sufficiently explained by incompetence" in te mam pač za funkcionalno nepismenega. Al se motm in samo trolaš?
Back to the subject ...
Na koncu folk ljubi P2P promet.
Stvar ki se jo pa da zmanjšat je gužvanje lokalnega prebivalstva ljubljane z avtomobili po ljubljani. Tuki ma javni prevoz svojo vlogo. Od ljudi, ki se furajo v ljubljano iz drugih krajev, pričakovat, da bojo na obrobju presedal na avtobuse, pač ni realno in bojo vase DELNE rešitve oz. izboljšanja (gledam Okapija...), ki bojo na to računale avtomatsko kilave.
Zbogom in hvala za vse ribe
thramos ::
Stvar ki se jo pa da zmanjšat je gužvanje lokalnega prebivalstva ljubljane z avtomobili po ljubljani. Tuki ma javni prevoz svojo vlogo. Od ljudi, ki se furajo v ljubljano iz drugih krajev, pričakovat, da bojo na obrobju presedal na avtobuse, pač ni realno in bojo vase DELNE rešitve oz. izboljšanja (gledam Okapija...), ki bojo na to računale avtomatsko kilave.
V podjetju kjer delam (v centru Ljubljane, 10 min peš od glavne železniške) že sedaj praktično vsi neljubljančani, počnejo točno to kar je napisal Okapi:
se z avtom pripelješ do najbližje železniške postaje, greš na (hiter, udoben in cenovno dostopen) vlak in se pripelješ v center mesta hitreje in udobneje, kot bi prišel s svojim avtom
preostali pa kar si napisal ti, na obrobju presedajo na avtobuse.
Gregor P ::
Verjetno "neljubljančani" izkoriščajo tudi ostale možnosti parkiranja npr. parkirne oz. garažne prostore nakupovalnih centrov (vsakič ko grem v Mercatorjev Hipermarket so garaža in parkirišča polna, trgovina pa prazna)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
imagodei ::
@energetik,
saj vem... saj nisem mislil specifično meščanov Ljubljane. Govorim seveda o mestnih politikih/veljakih in seveda tudi o politiki. LJ je konec koncev glavno mesto Slovenije, problem prometa v prestolnici in v prestolnico je tudi problem (Vse)Slovenske politike.
In ja, menim, da bi navkljub nerentabilnosti in ogromnim stroškom pač mestni veljaki in slovenska politika morala začeti razmišljati o radikalni posodobitvi primestnega in mestnega prometa. To se dela za 50 in več let. Si ne predstavljam, da bi leta 2030 hrbtenico javnega prevoza v LJ tvorile trole. Ali pa, da bi leta 2030 imeli med Gorenjsko in LJ samo en tir.
Že samo če se osredotočimo na žel. povezavo Gorenjska-LJ, bi ob enem dodatnem tiru verjetno lahko vpeljali par novih ekspres vlakov, ki bi non-stop vozili na relaciji Jesenice-Kranj, Kranj-LJ in Jesenice-LJ (ter obratno). In seveda obdržali mednarodne potniške vlake na relaciji AUT-Jes-Lj-HR. Sem prepričan, da če bi non-stop pomenilo nekako na 10-15 minut, in bi bil iz Jesenic v LJ v max. 40-45 minutah (celokupni čas od doma do službe, npr.), da bi marsikdo uporabljal ta način prevoza.
EDIT: Pojasnilo glede časa
saj vem... saj nisem mislil specifično meščanov Ljubljane. Govorim seveda o mestnih politikih/veljakih in seveda tudi o politiki. LJ je konec koncev glavno mesto Slovenije, problem prometa v prestolnici in v prestolnico je tudi problem (Vse)Slovenske politike.
In ja, menim, da bi navkljub nerentabilnosti in ogromnim stroškom pač mestni veljaki in slovenska politika morala začeti razmišljati o radikalni posodobitvi primestnega in mestnega prometa. To se dela za 50 in več let. Si ne predstavljam, da bi leta 2030 hrbtenico javnega prevoza v LJ tvorile trole. Ali pa, da bi leta 2030 imeli med Gorenjsko in LJ samo en tir.
Že samo če se osredotočimo na žel. povezavo Gorenjska-LJ, bi ob enem dodatnem tiru verjetno lahko vpeljali par novih ekspres vlakov, ki bi non-stop vozili na relaciji Jesenice-Kranj, Kranj-LJ in Jesenice-LJ (ter obratno). In seveda obdržali mednarodne potniške vlake na relaciji AUT-Jes-Lj-HR. Sem prepričan, da če bi non-stop pomenilo nekako na 10-15 minut, in bi bil iz Jesenic v LJ v max. 40-45 minutah (celokupni čas od doma do službe, npr.), da bi marsikdo uporabljal ta način prevoza.
EDIT: Pojasnilo glede časa
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
WarpedGone ::
Thramos:
Pri nas obstaja kak hiter, udoben in cenovno dostopen vlak?
Furanje z vlakom iz Lj v Hrastnik mi je v vzelo cca 3,5 ure časa in cca 10 EUR dnevno (lokalni taksi + karta). Furanje z avtom mi vzame 2 uri in cca 6 EUR za gorivo. Če najdem še koga, ki se bo fural z mano, se ta cena še zniža.
Na srečo mam "privilegij" privat parkirplaca tle v službi.
Na koncu ene idealne enotne Rešitve vseh problemov pač ni. Treba je iskat majhne izboljšave, ker te pa so možne in tut na dohvat ruke.
Pri nas obstaja kak hiter, udoben in cenovno dostopen vlak?
Furanje z vlakom iz Lj v Hrastnik mi je v vzelo cca 3,5 ure časa in cca 10 EUR dnevno (lokalni taksi + karta). Furanje z avtom mi vzame 2 uri in cca 6 EUR za gorivo. Če najdem še koga, ki se bo fural z mano, se ta cena še zniža.
Na srečo mam "privilegij" privat parkirplaca tle v službi.
Na koncu ene idealne enotne Rešitve vseh problemov pač ni. Treba je iskat majhne izboljšave, ker te pa so možne in tut na dohvat ruke.
Zbogom in hvala za vse ribe
energetik ::
Če živiš v zakotni vasi, se z avtom pripelješ do najbližje železniške postaje, greš na (hiter, udoben in cenovno dostopen) vlak in se pripelješ v center mesta hitreje in udobneje, kot bi prišel s svojim avtom do predmestja. Poleg tega čas, ko se voziš z vlakom, lahko tudi bolj koristno porabiš kot čas, ko se voziš z avtom, kar bi moral upoštevati vsak, ki racionalno izrablja svoj čas.O.No to je tud dobra ideja, o kateri sploh nisem pomislil. V bližini lokalnih želeniških postaj malce povečati parkirišča, po možnosti opremiti s kamerami in povečati frekventnost vlakov. Potem se lahko vsak iz svoje vasi pripelje tistih nekaj km do lokalne postaje in presedla na hitri vlak, ki vozi na ca. 10min in ima dovolj prostora, da vsi sedijo. Pa še kakšen brezžični internet bi bil dober.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30823 (20909) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80697 (70106) | starfotr |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36482 (30555) | DuleKrtola |
» | Maglev-tehnologija superlativov (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 7608 (6239) | davids5a |
» | Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 11373 (11373) | kekz |