» »

Rešitev za slovenski javni prevoz

Rešitev za slovenski javni prevoz

starfotr ::

Čr nočeš zašvicat, je elektro kolo kar ok. Če ima firma wc, ni problem nareiti še tuš. Lahko se reskira en wc, saj ločitev na moške/ženske je passe. Če ni prostora, seveda.

Jaz sem imel v prejšnji firmi tuš.

buttcrack ::

Na prejšnji komentar lahko rečem samo LOL.

Sem bil na položaju, kjer so me žicali sodelavci za ureditev tušev na DM, pa so me šefi samo debelo gledali. Pa ne gre za revno firmo ..

LeQuack ::

buttcrack je izjavil:

Na prejšnji komentar lahko rečem samo LOL.

Sem bil na položaju, kjer so me žicali sodelavci za ureditev tušev na DM, pa so me šefi samo debelo gledali. Pa ne gre za revno firmo ..


Očitno je revna firma če nimajo za tuš. Prove me wrong.
Quack !

starfotr ::

Revščina v glavi je hujša, kot revščina v denarnici.

BigWhale ::

Tusi v firmah vsekakor niso resitev za slovenski javni prevoz.

Smrekar1 ::

BigWhale je izjavil:

Tusi v firmah vsekakor niso resitev za slovenski javni prevoz.


Lahko bi malenkost pomagali, več ne.

Drugače gredo stvari v pravo smer:
https://tl.finance.si/8947477?cctest&

Dobivamo enotno vozovnico in hitre linije med nekaterimi središči. Verjetno gre za očitne proge tipa Domžale-Ljubljana, Kamnik-Ljubljana (ti dve sta lahko tudi ena), Škofja Loka-Ljubljana in podobno.

Kmalu si lahko obetamo tudi spremembo zakonodaje, ki bo namesto nadomestila za vožnjo velevala nakup vozovnice za javni prevoz. Namesto tistih 20-200 evrov mesečno bomo tako dobili vozovnico za javni prevoz, kako se bomo vozili v službo bo izbira vsakega posameznika. To je neprijeten, a nujen korak v pravo smer. Podjetja bodo tudi nekaj prihranila, saj bo javni prevoz lahko dal določene količinske popuste, pričakovati je tudi boljše financiranje javnega prevoza.

Očitno Šarec le ni tako nesposoben kot deluje. Kul.

buttcrack ::

LeQuack je izjavil:

buttcrack je izjavil:

Na prejšnji komentar lahko rečem samo LOL.

Sem bil na položaju, kjer so me žicali sodelavci za ureditev tušev na DM, pa so me šefi samo debelo gledali. Pa ne gre za revno firmo ..


Očitno je revna firma če nimajo za tuš. Prove me wrong.

nič ti ne bom dokazoval, ti pa lahko samo omenim, da si vsaj polovico komentarja na to temo spregledal aka bistvo!

otago ::

@Smrekar1
in kako bos resil tezavo migriranja Murska Sobota->Ljubljana? Javni prevoz bo trajal 2-4ure v eno smer?

Smrekar1 ::

otago je izjavil:

@Smrekar1
in kako bos resil tezavo migriranja Murska Sobota->Ljubljana? Javni prevoz bo trajal 2-4ure v eno smer?


Kako velik del težave slovenskega javnega prevoza to predstavlja?

lufthammer ::

Kako velik del težave slovenskega javnega prevoza to predstavlja?

Večji del bo tole:
Do prve avtobusne postaje imam tri kilometre, do vlaka še kilometer dlje. Kaj mi reši enotna vozovica? Ne omenjaj bicikla, ni izvedljivo.

Smrekar1 ::

lufthammer je izjavil:


Večji del bo tole:
Do prve avtobusne postaje imam tri kilometre, do vlaka še kilometer dlje. Kaj mi reši enotna vozovica? Ne omenjaj bicikla, ni izvedljivo.


Skiro.

Če ti astrofizika ni tuja lahko uporabiš tudi kak P+R v neposredni bližini omenjene postaje vlaka in/ali avtobusa.

https://www.delo.si/novice/ljubljana/v-...

Miki N ::

Smrekar1 je izjavil:


Namesto tistih 20-200 evrov mesečno bomo tako dobili vozovnico za javni prevoz, kako se bomo vozili v službo bo izbira vsakega posameznika.


To bo še štos ... nadomestilo za prevoz je namreč v Sloveniji precej kompleksnejša finančno/fiskalna zgodba, kot se zdi. Definitivno bo zanimivo spremljati dogajanja okrog tega. ;)

lufthammer ::

A zdej naj se peljem v Domžale parkirat, da bom šel lahko potem z avtobusom, za katerega so mi dali karto?
Kje imaš P+R iz gorenjskega konca? Na Rudniku, na Viču? V Medvodah ali kar v Škofji Loki?
Enim je vse tako enostavno - za druge.

To bo še štos ... nadomestilo za prevoz je namreč v Sloveniji precej kompleksnejša finančno/fiskalna zgodba, kot se zdi. Definitivno bo zanimivo spremljati dogajanja okrog tega. ;)

Bo šel sindikat v luft, povračilo za vožnjo je socialni korektiv in tega ne bodo dali z lahkoto, tudi povračila za malice ne, isti štos.

Zgodovina sprememb…

Miki N ::

Smrekar1 je izjavil:


Drugače gredo stvari v pravo smer:
https://tl.finance.si/8947477?cctest&


Ta članek je prava mojstrovina okolišarjenja:
Naslov "glavna novost je izenačitev cen za vlake in avtobuse; pocenitve ne bo, razen za mesečne vozovnice" in izjava "vendar na SŽ pravijo, da podražitev ni predvidena" sešteto skupaj pomeni zgolj "podražile se bodo vožnje z busih". Super za njih, ker busi imajo več ad-hoc potnikov (brez mesečnih). EDIT: žal nimam dostopa do celega članka.

Ok, tukaj primerjamo tudi različne relacije ipd. vprašanje kaj je zdaj sploh dražje (se ne vozim z vlaki) - ampak verjamem, da bodo že kaj naumili... nekaj je jasno, kaj več potnikov to ne bo prineslo nikomur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

otago ::

Smrekar1 je izjavil:

otago je izjavil:

@Smrekar1
in kako bos resil tezavo migriranja Murska Sobota->Ljubljana? Javni prevoz bo trajal 2-4ure v eno smer?


Kako velik del težave slovenskega javnega prevoza to predstavlja?


min 15% zaposlenih v javnem sektorju v LJ: vojska, policija UKC, ministrstva, fakultete.. Pri SV, Policiji verjetno vec kot 25%, oba organa imata probleme s privabljanjem rekrutov. Kanonfuter je ponavadi iz SV Slovenije.

Se Dejan Zidan (resimo okolje, bodimo eko), ima svojega soferja, ki ga pride vsako jutro iz LJ iskat v MS, pelje nazaj in nato zvecer pelje v MS, se vrne v LJ, na repeat.

Meni se dopade avstrijski, nemski sistem. V osnovi se dogovoris za placo oz. so placilni razredi v JS. Malica ni placana. Potni stroski so kot davcna olajsava, financni urad lahko zahteva tudi racune, ce so prijavljeni racuni nadpovprecni.

Potni stroski, povracilo le teh je povezano z davcnim sistemom drzave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

zmaugy ::

Smrekar1 je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Tusi v firmah vsekakor niso resitev za slovenski javni prevoz.


Lahko bi malenkost pomagali, več ne.

Drugače gredo stvari v pravo smer:
https://tl.finance.si/8947477?cctest&

Dobivamo enotno vozovnico in hitre linije med nekaterimi središči. Verjetno gre za očitne proge tipa Domžale-Ljubljana, Kamnik-Ljubljana (ti dve sta lahko tudi ena), Škofja Loka-Ljubljana in podobno.

Kmalu si lahko obetamo tudi spremembo zakonodaje, ki bo namesto nadomestila za vožnjo velevala nakup vozovnice za javni prevoz. Namesto tistih 20-200 evrov mesečno bomo tako dobili vozovnico za javni prevoz, kako se bomo vozili v službo bo izbira vsakega posameznika. To je neprijeten, a nujen korak v pravo smer. Podjetja bodo tudi nekaj prihranila, saj bo javni prevoz lahko dal določene količinske popuste, pričakovati je tudi boljše financiranje javnega prevoza.

Očitno Šarec le ni tako nesposoben kot deluje. Kul.


Tole je prava poteza.

GizmoX ::

lufthammer je izjavil:

Kje imaš P+R iz gorenjskega konca? Na Rudniku, na Viču? V Medvodah ali kar v Škofji Loki?
P+R Stanežiče?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Invictus ::

GizmoX je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Kje imaš P+R iz gorenjskega konca? Na Rudniku, na Viču? V Medvodah ali kar v Škofji Loki?
P+R Stanežiče?

Nekoč, ko bo svizec zavil čokolado :D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Smrekar1 ::

lufthammer je izjavil:

A zdej naj se peljem v Domžale parkirat, da bom šel lahko potem z avtobusom, za katerega so mi dali karto?
Kje imaš P+R iz gorenjskega konca? Na Rudniku, na Viču? V Medvodah ali kar v Škofji Loki?
Enim je vse tako enostavno - za druge.


Enega imaš na Vižmarjih se mi zdi, morda je še v gradnji. Vsekakor bi ga moral imeti tudi v Medvodah in v Škofji Loki, upam da čim prej.

Bo šel sindikat v luft, povračilo za vožnjo je socialni korektiv in tega ne bodo dali z lahkoto, tudi povračila za malice ne, isti štos.


Verjetno res, ampak to je naslednji logični korak reševanja javnega prevoza. Socialne korektive lahko dobimo tudi drugje. Ali ukinemo, če imamo že najnižjo ali eno najnižjih dohodkovnih neenakosti na svetu.

List of countries by income equality @ Wikipedia

otago je izjavil:


min 15% zaposlenih v javnem sektorju v LJ: vojska, policija UKC, ministrstva, fakultete.. Pri SV, Policiji verjetno vec kot 25%, oba organa imata probleme s privabljanjem rekrutov. Kanonfuter je ponavadi iz SV Slovenije.


Link?

Se Dejan Zidan (resimo okolje, bodimo eko), ima svojega soferja, ki ga pride vsako jutro iz LJ iskat v MS, pelje nazaj in nato zvecer pelje v MS, se vrne v LJ, na repeat.


Nihče ne trdi, da ni tudi takih pacientov. Sprašujem te kako velik del problema predstavljajo.

Meni se dopade avstrijski, nemski sistem. V osnovi se dogovoris za placo oz. so placilni razredi v JS. Malica ni placana. Potni stroski so kot davcna olajsava, financni urad lahko zahteva tudi racune, ce so prijavljeni racuni nadpovprecni.

Potni stroski, povracilo le teh je povezano z davcnim sistemom drzave.


Zakaj je to boljše od tega, kar imamo mi? Mi imamo minimum in maksimum, ki ga plača delodajalec, ta dohodek ni obdavčen. Zakaj bi bil avstrijski sistem boljši?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

GizmoX ::

Invictus je izjavil:

GizmoX je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Kje imaš P+R iz gorenjskega konca? Na Rudniku, na Viču? V Medvodah ali kar v Škofji Loki?
P+R Stanežiče?
Nekoč, ko bo svizec zavil čokolado :D
Izbran je že najugodnejši ponudnik. Leto, dve? Kdaj začneš s šolanjem svizcev?:)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

Kmalu si lahko obetamo tudi spremembo zakonodaje, ki bo namesto nadomestila za vožnjo velevala nakup vozovnice za javni prevoz. Namesto tistih 20-200 evrov mesečno bomo tako dobili vozovnico za javni prevoz, kako se bomo vozili v službo bo izbira vsakega posameznika. To je neprijeten, a nujen korak v pravo smer. Podjetja bodo tudi nekaj prihranila, saj bo javni prevoz lahko dal določene količinske popuste, pričakovati je tudi boljše financiranje javnega prevoza.

Očitno Šarec le ni tako nesposoben kot deluje. Kul.
Še dodaten korak k večji centralizaciji države. Ljudje iz periferije bodo zapravljali še dodatne ure časa za pot v službo, Ljubljančani pa si bodo meli roke, ko bodo lahko zaračunavali tako visoke najemnine ali kupnine za stanovanje, da se bodo lahko kar takoj upokojili in od tega živeli.

otago je izjavil:

Se Dejan Zidan (resimo okolje, bodimo eko), ima svojega soferja, ki ga pride vsako jutro iz LJ iskat v MS, pelje nazaj in nato zvecer pelje v MS, se vrne v LJ, na repeat.
Me zanima, če se bo potem on tudi vozil z vlakom ali avtobusom.

Smrekar1 je izjavil:

Nihče ne trdi, da ni tudi takih pacientov. Sprašujem te kako velik del problema predstavljajo.
Če predstavljajo majhen del problema, potem se problem ne bo rešil s tem, da po njih udrihamo.

KAVINSKY ::

jernejl je izjavil:

Še dodaten korak k večji centralizaciji države. Ljudje iz periferije bodo zapravljali še dodatne ure časa za pot v službo, Ljubljančani pa si bodo meli roke, ko bodo lahko zaračunavali tako visoke najemnine ali kupnine za stanovanje, da se bodo lahko kar takoj upokojili in od tega živeli.


Zakaj? Kvečjemu se bodo ljudje organizirali. Imamo prevoze.org. Po 4 v avto iz oddaljenih krajev.

Master_Yoda ::

Heh torej bom namesto slabih 30 EUR ki jih dobim (kolikor stane mesecna vozovnica) dobil mesecno vozovnico za avtobus ? In kje je tu resitev, glede na to da se vecino leta vozim s kolesom (in gre del denarja za servisiranje), pozimi pa ce grem z avtobusom grem samo zjutraj, nazaj pa polurni sprehod pes. Idioti ce to sprejmejo.
Dovie'andi se tovya sagain.

Smrekar1 ::

Master_Yoda je izjavil:

Heh torej bom namesto slabih 30 EUR ki jih dobim (kolikor stane mesecna vozovnica) dobil mesecno vozovnico za avtobus ? In kje je tu resitev, glede na to da se vecino leta vozim s kolesom (in gre del denarja za servisiranje), pozimi pa ce grem z avtobusom grem samo zjutraj, nazaj pa polurni sprehod pes. Idioti ce to sprejmejo.


1. Več denarja pride v javni prevoz, ki lahko na ta način širi program, proge, investira
2. Javni prevoz lahko delodajalcem ponudi količinski popust in s tem zniža stroške podjetij

Ta druga točka ne bi smela biti visoka, morda 5%. S tem denarjem raje financirajmo javni prevoz kot kujmo dobičke podjetjem.

lufthammer ::

Enega imaš na Vižmarjih se mi zdi, morda je še v gradnji. Vsekakor bi ga moral imeti tudi v Medvodah in v Škofji Loki, upam da čim prej.

Vidiš, v tem je razlika. Tebi se ZDI, jaz pa VEM, da ga ni na nobeni od teh lokacij, ne na avtobusni in ne na postaji za vlak. Za Stanežiče se pa govori tudi o naselju s 3500 stanovanji, investitor pa v bankrot.

Smrekar1 ::

lufthammer je izjavil:


Vidiš, v tem je razlika. Tebi se ZDI, jaz pa VEM, da ga ni na nobeni od teh lokacij, ne na avtobusni in ne na postaji za vlak.


Torej jih je potrebno postaviti.

Kaj naj.

GizmoX ::

lufthammer je izjavil:

Enega imaš na Vižmarjih se mi zdi, morda je še v gradnji. Vsekakor bi ga moral imeti tudi v Medvodah in v Škofji Loki, upam da čim prej.

Vidiš, v tem je razlika. Tebi se ZDI, jaz pa VEM, da ga ni na nobeni od teh lokacij, ne na avtobusni in ne na postaji za vlak. Za Stanežiče se pa govori tudi o naselju s 3500 stanovanji, investitor pa v bankrot.
Ko bo v Stanežičah, ga boš uporabljal?
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Master_Yoda ::

Smrekar1 je izjavil:

Master_Yoda je izjavil:

Heh torej bom namesto slabih 30 EUR ki jih dobim (kolikor stane mesecna vozovnica) dobil mesecno vozovnico za avtobus ? In kje je tu resitev, glede na to da se vecino leta vozim s kolesom (in gre del denarja za servisiranje), pozimi pa ce grem z avtobusom grem samo zjutraj, nazaj pa polurni sprehod pes. Idioti ce to sprejmejo.


1. Več denarja pride v javni prevoz, ki lahko na ta način širi program, proge, investira
2. Javni prevoz lahko delodajalcem ponudi količinski popust in s tem zniža stroške podjetij

Ta druga točka ne bi smela biti visoka, morda 5%. S tem denarjem raje financirajmo javni prevoz kot kujmo dobičke podjetjem.


1) Glede na to kako se delajo projekti v sloveniji dvomim.
2) Kaj mi to da bo sef imel vec dobicka pomeni ? Nic, sem samo teh 30 eur na izgubi.

S to drugo tocko ravno povecas dobicek podjetju ker podjetje da manj za karto namesto polno ceno delavcu.
Dovie'andi se tovya sagain.

zmaugy ::

Master_Yoda je izjavil:

Heh torej bom namesto slabih 30 EUR ki jih dobim (kolikor stane mesecna vozovnica) dobil mesecno vozovnico za avtobus ? In kje je tu resitev, glede na to da se vecino leta vozim s kolesom (in gre del denarja za servisiranje), pozimi pa ce grem z avtobusom grem samo zjutraj, nazaj pa polurni sprehod pes. Idioti ce to sprejmejo.


Se pravi da delodajalca "večinoma" zavajaš in dobivaš namenski denar za namen, za katerega ga ne rabiš?

To se da hitro rešiti: vsem normalno fizično sposobnim se do obvladljive kolesarske razdalje potni stroški sploh ne krijejo večino leta. Recimo da se krijejo v času 15.11. do 15.03., ko se je težje voziti s kolesom (in to v obliki mesečne vozovnice).
Rešeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Miki N ::

Kaj pa tisti, ki delajo v nočnih izmenah? Ti so glede javnega prevoza precej na slabšem hkrati pa ne delajo gužve na cestah?
Hkrati pa jih spet ni toliko, da bi spreminjal urnike.

Avto je za take racionalna rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

zmaugy ::

Jaz bi dodal še, da bi bilo zelo uporabno in dobrodošlo, če bi bila urejena parkirišča za kolesa, kar pomeni da se da kolo kvalitetno zakleniti z lastno ključavnico na nek kovinski element ustrezne višine in velikosti in ne nekakšni neuporabni boksi, kjer lahko zgolj zakleneš eno kolo na nek nizek kovinski profil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Malajlo ::

Malo se zapelji mimo ljubljanskih vpadnice. Je malo morje konkretnih profilov, na katere lahko pecikel prikleneš. V Mestnem logu (vadnica na Slovensko) je cel gozd rostfraja. Razen če je za street workout namenjen...

Invictus ::

Očitno se ne voziš s kolesom...

Večina teh profilov je tako zanič, da se niti dobro ne da postavit kolesa noter šele zaklenit.

Pač manjši fetiš slabih obrtniških oblikovalcev in kovinarjev...

Da ne govorim o strehah, ki jih nikjer ni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

scipascapa ::

smrekar 1: wow to bi bilo super.

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:

Če predstavljajo majhen del problema, potem se problem ne bo rešil s tem, da po njih udrihamo.


Saj nihče ne udriha po njih. Če predstavljajo majhen del problema se lahko ta del zanemari in naj polnijo ceste. Ko bodo postali relativno velik del še obstoječega problema se bomo lotili njih in poiskali primerne rešitve.

Master_Yoda je izjavil:


2) Kaj mi to da bo sef imel vec dobicka pomeni ? Nic, sem samo teh 30 eur na izgubi.

S to drugo tocko ravno povecas dobicek podjetju ker podjetje da manj za karto namesto polno ceno delavcu.


Gre se samo zato, da je potrebno podjetja motivirati, da kupijo karte za javni prevoz, namesto da bi izplačevali kilometrino. Če bo cena ista (ali karta dražja) s tem nisi naredil dovolj. Če je karta cenejša za nekaj evrov na delavca na mesec bo to že kar dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Miki N ::

Malajlo je izjavil:

Malo se zapelji mimo ljubljanskih vpadnice. Je malo morje konkretnih profilov, na katere lahko pecikel prikleneš. V Mestnem logu (vadnica na Slovensko) je cel gozd rostfraja. Razen če je za street workout namenjen...


Meni je enkrat eden na enih teh profilov zaklenil moje kolo skupaj s svojim! Po pomoti, predvidevam. ;)

buttcrack ::

+1

in ne, še zdaleč ni fino :(

Master_Yoda ::

zmaugy je izjavil:

Master_Yoda je izjavil:

Heh torej bom namesto slabih 30 EUR ki jih dobim (kolikor stane mesecna vozovnica) dobil mesecno vozovnico za avtobus ? In kje je tu resitev, glede na to da se vecino leta vozim s kolesom (in gre del denarja za servisiranje), pozimi pa ce grem z avtobusom grem samo zjutraj, nazaj pa polurni sprehod pes. Idioti ce to sprejmejo.


Se pravi da delodajalca "večinoma" zavajaš in dobivaš namenski denar za namen, za katerega ga ne rabiš?

To se da hitro rešiti: vsem normalno fizično sposobnim se do obvladljive kolesarske razdalje potni stroški sploh ne krijejo večino leta. Recimo da se krijejo v času 15.11. do 15.03., ko se je težje voziti s kolesom (in to v obliki mesečne vozovnice).
Rešeno.


Seveda, ker kolo in njegovo vzdrzevanje je zastonj. Ter ker ni dezevnih dni zunaj zime ko se ne mores s kolesom peljati razen ce bi rad bil cel moker v sluzbi. Razen ce bi tudi pelerine oz. opremo za dez delodajalci krili ?
Dovie'andi se tovya sagain.

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Če predstavljajo majhen del problema, potem se problem ne bo rešil s tem, da po njih udrihamo.

Saj nihče ne udriha po njih. Če predstavljajo majhen del problema se lahko ta del zanemari in naj polnijo ceste. Ko bodo postali relativno velik del še obstoječega problema se bomo lotili njih in poiskali primerne rešitve.
Se pravi, en kup izjem? Tisti, ki imajo daleč do službe; tisti, ki imajo daleč do najbližjega postajališča; tisti, ki živijo v zaselkih, kjer avtobus pelje mimo vsakih nekaj ur; tisti, ki delajo ponoči ali čez vikend in takrat nimajo urejenega javnega prevoza; tisti, ki sicer imajo na razpolago javni prevoz, ampak ta traja 5x dlje od prevoza z avtom...

Smrekar1 je izjavil:

Gre se samo zato, da je potrebno podjetja motivirati, da kupijo karte za javni prevoz, namesto da bi izplačevali kilometrino.
Podjetja že zdaj lahko izplačujejo manj kot je maksimalni dovoljeni znesek, pa jih veliko izplačuje maksimum. Zakaj, verjetno ni treba posebej razlagati.

Smrekar1 je izjavil:

Če bo cena ista (ali karta dražja) s tem nisi naredil dovolj. Če je karta cenejša za nekaj evrov na delavca na mesec bo to že kar dovolj.
Če bo človek namesto pol ure do službe porabil eno uro, bomo družbi res naredili strašen profit. Bodo pač delavci zahtevali višje plače. Ali pa se tistim s periferije ne bo splačalo več delati, in bodo namesto njih podjetja zaposlila tiste, ki živijo v istem mestu. Aja, ne morejo, ker taki tako ali tako že vsi delajo. Torej se bodo morali ljudje iz periferije preseliti v mesto. Ergo visoke cene stanovanj in najemnin. Točno to, kar sem že prejšnjikrat zapisal. Večja centralizacija.

zmaugy je izjavil:

To se da hitro rešiti: vsem normalno fizično sposobnim se do obvladljive kolesarske razdalje potni stroški sploh ne krijejo večino leta.
Torej je rešitev v uvedbi posebnih komisij, ki bodo za vsakega delavca določile, kaj je za njegovo zdravstveno stanje obvladljiva kolesarska razdalja? Kaj pa, če ga bo nekega dne zbodlo v kolenu in nekaj dni ne bo zmogel take razdalje? Kaj pa, če nekdo že ima 8 ur težkega fizičnega dela in bi še dodatno kolesarjenje pomenilo preobremenitev?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:

Se pravi, en kup izjem? Tisti, ki imajo daleč do službe; tisti, ki imajo daleč do najbližjega postajališča; tisti, ki živijo v zaselkih, kjer avtobus pelje mimo vsakih nekaj ur; tisti, ki delajo ponoči ali čez vikend in takrat nimajo urejenega javnega prevoza; tisti, ki sicer imajo na razpolago javni prevoz, ampak ta traja 5x dlje od prevoza z avtom...


V bistvu generalni sistem, ki pokrije kar največ posameznikov. Ko bo ta sistem deloval se bomo lotili tudi izjem. Če se ti zdi to narobe in bi začel obratno je problem v tem, da si nesposoben, ker bi začel pri izjemah.

Podjetja že zdaj lahko izplačujejo manj kot je maksimalni dovoljeni znesek, pa jih veliko izplačuje maksimum. Zakaj, verjetno ni treba posebej razlagati.


Jup, neobdavčen dohodek za delavce. Naj ta denar raje namenijo plačam in bo.

Če bo človek namesto pol ure do službe porabil eno uro, bomo družbi res naredili strašen profit.


Če bo javni prevoz učinkovitejši tudi ne bo rabil 1 uro namesto 30 minut ampak denimo 40 minut namesto 30 minut. Preostanek je zgolj natolcevanje.

starfotr ::

Smrekar1 je izjavil:

starfotr je izjavil:


Čisto enostavno. En pas vseh 2 pasovnih cest, dovoljen samo za bus. Zadeva rešena, nič mi ni treba nikamor risat.


Misliš takole?



Genij si, kako izvirna in učinkovita rešitev. Ko bi le mesto imelo tebe, vsi naši problemi bi bili takoj rešeni.


Ne. Mislim takole:

https://siol.net/avtomoto/promet/v-esto...

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

V bistvu generalni sistem, ki pokrije kar največ posameznikov. Ko bo ta sistem deloval se bomo lotili tudi izjem. Če se ti zdi to narobe in bi začel obratno je problem v tem, da si nesposoben, ker bi začel pri izjemah.
Aha, ti bi naredil sistem, ki bi udaril po tistih iz periferije, ki predstavljajo manjšino problema, čeprav si zgoraj namigoval, da po njih ne bi udrihal. Potem bi ta sistem proglasil za delujoč. Potem, ko bi te ljudi pahnil na rob revščine, pa bi se lotil reševanja izjem. In ko bi jih rešil, bi imel sistem s kupom izjem in kupom prizadetih ljudi. Vidiš, to je nesposobnost, ne tisto, kar sem zgoraj zapisal.

Smrekar1 je izjavil:

Podjetja že zdaj lahko izplačujejo manj kot je maksimalni dovoljeni znesek, pa jih veliko izplačuje maksimum. Zakaj, verjetno ni treba posebej razlagati.

Jup, neobdavčen dohodek za delavce. Naj ta denar raje namenijo plačam in bo.
Jup, naj torej plačajo več davkov, namesto manj. To je v nasprotju s tistim, kar si zgoraj napisal: podjetja bodo nekaj prihranila. Ne bodo prihranila, samo več bodo izgubila.

Smrekar1 je izjavil:

Če bo človek namesto pol ure do službe porabil eno uro, bomo družbi res naredili strašen profit.

Če bo javni prevoz učinkovitejši tudi ne bo rabil 1 uro namesto 30 minut ampak denimo 40 minut namesto 30 minut. Preostanek je zgolj natolcevanje.
Naredi učinkovit javni prevoz in potem ljudi spravi nanj. V bistvu jih sploh ne bo treba v to prisiliti, ker bodo šli sami. Če ljudi siliš v uporabo tega prevoza, to pomeni, da jih siliš v nekaj, kar je zanje manj učinkovito. Vse ostalo je natolcevanje.

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:

Aha, ti bi naredil sistem, ki bi udaril po tistih iz periferije, ki predstavljajo manjšino problema


Ne. Ti ljudje predstavljajo večino problema.

Smrekar1 je izjavil:

Jup, naj torej plačajo več davkov, namesto manj. To je v nasprotju s tistim, kar si zgoraj napisal: podjetja bodo nekaj prihranila. Ne bodo prihranila, samo več bodo izgubila.


Če si prišel do tega zaključka ti svetujem, da se držiš lažjih tem. Ta je zate pretežka.

Smrekar1 je izjavil:

Naredi učinkovit javni prevoz in potem ljudi spravi nanj.


Če ti ni jasno kaj je s tem narobe je tole zate res povsem pretežka tema.

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

Če si prišel do tega zaključka ti svetujem, da se držiš lažjih tem. Ta je zate pretežka.
Če sem ti pojasnil, da so tvoje izjave neumnosti, in ti je zmanjkalo argumentov za nadaljnjo debato, pomeni zgolj to, da je debata prezahtevna zate. Pa saj ni prvič, boš že preživel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Smrekar1 ::

jernejl je izjavil:

Če sem ti pojasnil, da so tvoje izjave neumnosti,


V pomoč:
Straw man @ Wikipedia

jernejl ::

Smrekar1 je izjavil:

jernejl je izjavil:

Če sem ti pojasnil, da so tvoje izjave neumnosti,


V pomoč:
Straw man @ Wikipedia
Le dobro si preberi vsebino, pa se boš v prihodnje morda malo manj smešil.

zmaugy ::

Malajlo je izjavil:

Malo se zapelji mimo ljubljanskih vpadnice. Je malo morje konkretnih profilov, na katere lahko pecikel prikleneš. V Mestnem logu (vadnica na Slovensko) je cel gozd rostfraja. Razen če je za street workout namenjen...


Mislil sem na trgovske centre, trgovine, šole, mestno središče. Velja za vsa slovenska mesta.

ahac ::

buttcrack je izjavil:

jype je izjavil:

buttcrack je izjavil:

Roko gor vsi tisti, ki imate opcijo tuširanja na šihtu, razen jureta seveda...
Jure je kar lepo sam poskrbel, da se je namestil tuš, če ga kje ni bilo, razumem pa, da nesposobni jamrači tako zahtevnega projekta niso sposobni zvozit.

Še kar ne vem kdo ima možnost, da se na šihtu lahko stušira pred delom, kaj šele da bi se lahko npr. vsak drugi/tretji od recimo 200 zaposlenih invsi imajo gibljiv DČ med 7. in 8. Utopija...


Jaz sem v lepem vremenu hodil 2x na teden s kolesom v službo (20km v eno smer) in bil enako hitro tam kot z vlakom.
Furam se v kolesarskih cunjah, ko pridem v office se stuširam in preoblečem.
Ko še ni bilo tuša sem se pa vseeno vsaj umil pri umivalniku.

V prejšnji firmi smo pa kdaj pred šihtom s sodelavci šli na Šmarno in se potem stuširali v pisarni.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

neverlucky ::

Sem se tudi sam vozil 4 leta 13km v vsako smer s kolesom v sluzbo. Tusev nismo imeli in se je kljub temu vse lepo izslo brez kaksnih zapletov. Tako da se da, ce ti ni odvec vsako dan se malo sportati na kolesu.

zmaugy ::

To je pa kar lepa rekreacija vsak dan.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19927221 (17307) jb_j
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110364 (83569) Pika na i
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
5211413 (10010) noraguta
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18130640 (25041) BigWhale

Več podobnih tem