Forum » Na cesti » Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane
Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane
Okapi ::
potem naj vsaj znižajo obdavčitev plač oz. kak drug davek.
Davki ne delujejo po principu daj dam, ampak po principu plati ili pati.
O.
frudi ::
potem ne bo potrebe obremenjevati ubogega mesta katero se duši od zajedalskih migrantov.
Kvečjemu, če se vsi ti zajedalski migranti vozijo okrog v avtomobilih s tablicami z oznako LJ in grbom MOL. Po mojem štetju je med gužvo v centru in na vpadnicah teh namreč za kakih 80%+ in v skoraj vseh sedi samo voznik.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
T0RN4D0 ::
Ja ljubljančani bodo tako al tako mogl plačat ta davek, sploh tisti s centra. Tako da v prihodnje boš lahko naštel še več tistih z grbom MOL. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Gandalfar ::
Ce se zvecer po 19h odpravim v Kiberpipo (center), me pride parkiranje v parkirni hisi 1,5 Eur kar je se zmeraj ceneje in bolj udobno kot bus.
Ce bi hotel pa naredit pot bezigrad - btc - center - bezigrad (torej, doma - job - kiberpa - domov), bi me pa z busom prislo 4 evre in 2 uri voznje z busom, kar je se zmeraj vsaj eno uro vec voznje in 1 evro stroskov kot z avtom.
Trenutni ni nobenih prednosti zame, ce uporabljam javni prevoz, ne financnih in ne drugacnih. Edina prednost bi bila, da bi lahko kaksno pivo spil ampak ce to odstejem se pa ne splaca.
Verjamem, da je se dosti ljudi naokoli, ki imajo iste poglede in vsekakor bi kaksna nalepka vec pomagala pri celem procesu.
Ce bi hotel pa naredit pot bezigrad - btc - center - bezigrad (torej, doma - job - kiberpa - domov), bi me pa z busom prislo 4 evre in 2 uri voznje z busom, kar je se zmeraj vsaj eno uro vec voznje in 1 evro stroskov kot z avtom.
Trenutni ni nobenih prednosti zame, ce uporabljam javni prevoz, ne financnih in ne drugacnih. Edina prednost bi bila, da bi lahko kaksno pivo spil ampak ce to odstejem se pa ne splaca.
Verjamem, da je se dosti ljudi naokoli, ki imajo iste poglede in vsekakor bi kaksna nalepka vec pomagala pri celem procesu.
BigWhale ::
Ce se zvecer po 19h odpravim v Kiberpipo (center), me pride parkiranje v parkirni hisi 1,5 Eur kar je se zmeraj ceneje in bolj udobno kot bus.
Srecnez! Mene pride ene 15 EUR sam da do tja pridem! :>
Okapi ::
bi me pa z busom prislo 4 evre
Če bi bil reden uporabnik javnega prevoza, bi imel mesečno in bi te prišlo precej manj. Pa po novem bo tudi tako, da boš lahko z eno karto prestopal in bo pol ceneje.
O.
T0RN4D0 ::
Kaj pa železniška postaja oz OF, tisto spada pod center ali je že bežigrad? :) Ker drugače tud če te kdo zapelje na železniško, rabi nalepko. Al pa te iz viča pelje nekje trikrat okoli da se izogne centru. In s tem izboljša zrak. Centra.
Sicer pa sem se dans spet po nekaj mesecih bil prisiljen na vlak =) Najprej me je nekdo moral zapeljat na vstopno postajo (15 minut časa ob praznih cestah, rabiš voznika), alternativa bi bla ura pešačenja, oziroma ura vožnje z nedeljskimi trolami (in 2€). Potem nakup karte in na popolnoma drug konec postaje do vlaka. Takoj za uvod odhod vlaka 6 minut kasneje kot predvideno, potem dobra ura 20 vožnje in na koncu je moral prit še nekdo po mene. (alternativa je sicer le dobre pol ure pešačenja po dežju). Cena karte ~5,5€, oziroma dvakrat več kot bi me prišlo gorivo za isto pot. Se pravi dvojna cena (za sam prevoz ni čisto res, če upoštevaš še dva dodatna prevoza pa je), porabil dvakrat več časa in potreboval še dva voznika ki sta tudi vsak zabila nekaj časa. In je takoj jasno v čem je problem.
Davke, trošarine, vinjete, "center vinjete" bi blo treba vsako posebej za en 100% podražit, da bi nefunkcionalen javni promet umetno naredil "konkurenčen" in tako sforsiral njegovo uporabo. In slovenceljni bi se s tem še strinja, vlada že ve, kaj je za nas najboljše. Bomo pač vstajali ob 3 zjutraj in hodili na šiht, ter ob 8 domov, pa bo.
Sicer pa sem se dans spet po nekaj mesecih bil prisiljen na vlak =) Najprej me je nekdo moral zapeljat na vstopno postajo (15 minut časa ob praznih cestah, rabiš voznika), alternativa bi bla ura pešačenja, oziroma ura vožnje z nedeljskimi trolami (in 2€). Potem nakup karte in na popolnoma drug konec postaje do vlaka. Takoj za uvod odhod vlaka 6 minut kasneje kot predvideno, potem dobra ura 20 vožnje in na koncu je moral prit še nekdo po mene. (alternativa je sicer le dobre pol ure pešačenja po dežju). Cena karte ~5,5€, oziroma dvakrat več kot bi me prišlo gorivo za isto pot. Se pravi dvojna cena (za sam prevoz ni čisto res, če upoštevaš še dva dodatna prevoza pa je), porabil dvakrat več časa in potreboval še dva voznika ki sta tudi vsak zabila nekaj časa. In je takoj jasno v čem je problem.
Davke, trošarine, vinjete, "center vinjete" bi blo treba vsako posebej za en 100% podražit, da bi nefunkcionalen javni promet umetno naredil "konkurenčen" in tako sforsiral njegovo uporabo. In slovenceljni bi se s tem še strinja, vlada že ve, kaj je za nas najboljše. Bomo pač vstajali ob 3 zjutraj in hodili na šiht, ter ob 8 domov, pa bo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Okapi ::
oziroma ura vožnje z nedeljskimi trolami
Pogledaš na splet za urnik trol in porabiš 15 minut do postaje. Ob nedeljah gre veliko hitreje kot med delovniki.
Drugače je pa precej nesmiselno, če bo sedaj vsak začel opisovati primere, ko je z avtom bolje kot z javnim prevozom. Kot kontraprimer se vprašaj, ali se ti zaradi tega, da se boš enkrat zapeljal do štacjona, splača imeti avto? Ne splača se ti. Pa če moraš pustiti avto v garažni hiši en teden ali še dlje, boš prav tako verjetno raje koga prosil, da te zapelje. Ali pa se peljal s taksijem, če nočeš drugih gnjavit, bus ti pa ni všeč.
Je pa verjetno vsakomur jasno, da bi bil lahko javni prevoz urejen bistveno bolje, kot je.
O.
Gandalfar ::
Point je, da je zdej guzva ker javni prevoz ni good enough in tudi ni dovolj velike financne spodbude, da bi se ga uporabljalo. Tako da dodatne nalepke itd. bi znale pomagat pri tem.
Okapi ::
Vsekakor bi bilo koristno, če bi vožnjo po mestu malo podražili in na ta račun izboljšali javni prevoz. Malo me le skrbi, da bodo vožnjo podražili, denar pa nesmotrno zapravili.
O.
O.
redo ::
Meni se zdi predpostavka, da če podražiš osebni promet, da se bo javni sam od sebe čudežno izboljšal iz trte izvita. Mislim, kako si to sploh predstavljate? Že sedaj so zjutraj trole nabito (res nabito) polne. Če se polovica ljudi neha vozit z avtom in se začne vozit s trolo, si upam trdit, da jih LPP pač ni sposoben prepeljat v nekih normalnih okvirih (tudi če ni nikogar drugega na cesti). To, da bo mitnina rešila problem je navadno sprenevedanje, IMHO (pa mi je vseeno če se uvede, ker me neposredno ne prizadane). Navsezadnje, kaj ni dovolj, da je treba za parkiranje v centru plačati? In če ljudje parkirajo na pločnikih, morda pa to pomeni, da je redarska služba neučinkovita (ker ima premalo ljudi? ...?).
Sc0ut ::
4 ogromna parkirišča na robu ljubljane in redne, hitre avtobusne linije v center.
Verjetno bo to edina rešitev za dolgi rok, saj boš porabil manj časa kot zdaj, ko čakaš da prideš sploh kam in preden še parkirišče najdeš...
Verjetno bo to edina rešitev za dolgi rok, saj boš porabil manj časa kot zdaj, ko čakaš da prideš sploh kam in preden še parkirišče najdeš...
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Sc0ut ::
Poleg tega uvest dodatne avtobuse v sami Lj. Je pa da na 6 al 1 sploh ni več placa zjutraj.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Phil ::
@Gandalfar
Eno off-topic vprašanje. A si ti mogoče posredno/neposredno priklopljen na državni proračun? Sprašujem zaradi tvojega forsiranja davkov.
Eno off-topic vprašanje. A si ti mogoče posredno/neposredno priklopljen na državni proračun? Sprašujem zaradi tvojega forsiranja davkov.
jype ::
cman> A si ti mogoče posredno/neposredno priklopljen na državni proračun? Sprašujem zaradi tvojega forsiranja davkov.
Ne, ni. Vem, ker so najini dohodki odvisni od dela obeh.
Razume pa, da ljudje sami od sebe lahko tolk zamašijo mesto, da bo neuporabno - pa se bodo še vedno vozili z avtomobili, dokler stroškov tega ne bodo direktno videli.
Ne, ni. Vem, ker so najini dohodki odvisni od dela obeh.
Razume pa, da ljudje sami od sebe lahko tolk zamašijo mesto, da bo neuporabno - pa se bodo še vedno vozili z avtomobili, dokler stroškov tega ne bodo direktno videli.
Pyr0Beast ::
Poleg tega uvest dodatne avtobuse v sami Lj. Je pa da na 6 al 1 sploh ni več placa zjutraj.
Pohitriti in optimirati prevoze. Povprečno hitrost imajo ti avtobusi okoli 30km/h, vlak 70-50km/h ali še manj kar je neuporabno za kaj resnega.
Udobje je v ku* sploh kar se tistih starih TAM-ovih ropotulj tiče.
Na avtobuse kakšno televizijo in dober AP pa brez problema privabijo še kakšnega uporabnika več. Mogoče še mini avtomat za par flaš pijače ter masažni stoli, no ampak to je že predrago
Pohitriti in optimirati prevoze. Povprečno hitrost imajo ti avtobusi okoli 30km/h, vlak 70-50km/h ali še manj kar je neuporabno za kaj resnega.
Udobje je v ku* sploh kar se tistih starih TAM-ovih ropotulj tiče.
Na avtobuse kakšno televizijo in dober AP pa brez problema privabijo še kakšnega uporabnika več. Mogoče še mini avtomat za par flaš pijače ter masažni stoli, no ampak to je že predrago
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zeberdee ::
Nekje smo o tem že pisali, toda šeenkrat. Sam se vozim iz Kranja, največkrat za Bežigrad. Iz centra Kranja (avtobusna postaja) potrebujem do WTCja (ali še boljše, EF) 25 minut. Znesek izleta znaša 0,7*6€= 4,2 € + 1,5 € parkirnine. Za pot potrebujem maksimum uro. 5,7€.
Avtobus pride kranj - šiška - kranj 6,2 €.
Zato bi tudi z veseljem kupil Ljubljansko kartico za 50 € letno.
Če pa bi se cena in predvsem čas (pol ure do šiške še razumeš, ampak to, da greš skozi rit v varžet - skozi center za bežigrad, pa pač ne), zmanjšal na nekih kulturnih 45 minut, potem pa bi razmislil.
Avtobus pride kranj - šiška - kranj 6,2 €.
Zato bi tudi z veseljem kupil Ljubljansko kartico za 50 € letno.
Če pa bi se cena in predvsem čas (pol ure do šiške še razumeš, ampak to, da greš skozi rit v varžet - skozi center za bežigrad, pa pač ne), zmanjšal na nekih kulturnih 45 minut, potem pa bi razmislil.
Phil ::
Razume pa, da ljudje sami od sebe lahko tolk zamašijo mesto, da bo neuporabno - pa se bodo še vedno vozili z avtomobili, dokler stroškov tega ne bodo direktno videli
Očitno ne. Saj trenutno ni zamašeno do neuporabnosti pa ni nobenega banana davka. Gužva je pač cena centralizacije. Ljudi z davki siliti da uporabljajo neučinkovit javni prevoz pa tudi bedarija.
jype ::
cman> Ljudi z davki siliti da uporabljajo neučinkovit javni prevoz pa tudi bedarija.
Ja, nekje po svetu tega ni treba, ker ljudje ne rabijo računa, da vidijo kako drag je v resnici mestni promet z osebnimi avtomobili.
Pri nas bo pač davek, ker se ljudje zaradi skritih stroškov ne bodo odpovedali ničemur.
Ja, nekje po svetu tega ni treba, ker ljudje ne rabijo računa, da vidijo kako drag je v resnici mestni promet z osebnimi avtomobili.
Pri nas bo pač davek, ker se ljudje zaradi skritih stroškov ne bodo odpovedali ničemur.
redo ::
jype> Razume pa, da ljudje sami od sebe lahko tolk zamašijo mesto, da bo neuporabno - pa se bodo še vedno vozili z avtomobili, dokler stroškov tega ne bodo direktno videli.
A tako kot zamašijo trolo, da je neuporabna, pa se še vedno vozijo z njo? Ali pa so v atomobilih tisti, ki računajo koliko je vrednih 15 min, ko čakaš v mrazu na naslednjo prenabasano trolo, ker je "tovornjakar" ocenil, da si prevelik za njegovo.
jype ::
redo> A tako kot zamašijo trolo, da je neuporabna, pa se še vedno vozijo z njo?
Trole ne zamašijo ljudje ampak tesla, ki se jim zdi fino, da je trola prekomerno nabasana (uprava LPP), naslednja pa pride šele čez pol ure.
redo> Ali pa so v atomobilih tisti, ki računajo koliko je vrednih 15 min, ko čakaš v mrazu na naslednjo prenabasano trolo, ker je "tovornjakar" ocenil, da si prevelik za njegovo.
Ljudje nič ne računajo.
Trole ne zamašijo ljudje ampak tesla, ki se jim zdi fino, da je trola prekomerno nabasana (uprava LPP), naslednja pa pride šele čez pol ure.
redo> Ali pa so v atomobilih tisti, ki računajo koliko je vrednih 15 min, ko čakaš v mrazu na naslednjo prenabasano trolo, ker je "tovornjakar" ocenil, da si prevelik za njegovo.
Ljudje nič ne računajo.
Phil ::
Pri nas bo pač davek, ker se ljudje zaradi skritih stroškov ne bodo odpovedali ničemur
Imaš to v mislih kakšne konkretne stroške? Daj naštej jih ene par (z dejansko oceno v €).
Thomas ::
Mah nehejte s temle "javnim prevozom". Zadeva je neučinkovita in neoptimalna po definiciji. Poleg tega smradi ozračje bolj kot avtomobili. Zgubljena bitka, vnaprej.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
T0RN4D0 ::
No, nabijanje mitnin je za večino ljudi pri nas _zniževanje_ življenskega standarda. Denar bo šel za kakšno neumnost, javni promet bo še naprej v kurcu, osebni se bo pa podražil. Edino kar tuki nardiš je to, da revežem preprečiš dostop do centra. Če high-class tako zagovarja javni promet, naj ga izvoli sam uporabljat, bicikle prav tako. Skratka, zadeve bi morale postati privlačnejše, bi ljudje hitro ugotovili da se bolj splača it na bus. Ampak dokler je stanje takšno kot je, nimajo kej praskat z mitninami.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Thomas ::
Sej sem se že velikokrat peljal z busom. Dovolj pogosti so prazni in je učinek majhen. Taki ki peljejo enkrat na dan pa bodo (morda) (pre)polni.
Ni ga čez učinkovitost avta. Prevoz od vrat do vrat in posledično velika mobilnost, ni dosegljiva z nobenimi vlaki in avtobusi. Morda bi bila s taxiji, to pa ne rečem. Samo zato je treba avtomatizirat šoferja.
Ni ga čez učinkovitost avta. Prevoz od vrat do vrat in posledično velika mobilnost, ni dosegljiva z nobenimi vlaki in avtobusi. Morda bi bila s taxiji, to pa ne rečem. Samo zato je treba avtomatizirat šoferja.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
redo ::
jype> Trole ne zamašijo ljudje ampak tesla, ki se jim zdi fino, da je trola prekomerno nabasana (uprava LPP), naslednja pa pride šele čez pol ure.
WTF mi mar, kdo je kriv za slabo storitev? Če imaš zanič prevoznika, ga pač ne uporabljaj, se pa vozi z osebnim. Oh da, to ljudje zares počnejo, tebi gre pa v nos, ker še vedno uporabljaš zanič prevoznika. Zdaj bi rad pa za to okrivil ljudi, ki niso taki bedaki, da bi se pustili nategovati s prepolnimi trolami? Kaj je tvoj namen? Dokazati, da če se avtomobilisti spravijo na trole, da bo sistem popolnoma razpadel? Ne rešuješ problema, veš to?
Pyr0Beast ::
Če nimaš gužve na troli jo imaš pa na cesti ali parkiriščih.
Poleg tega se sredi zime ali poletja ne rabiš vsesti v mrzel/vroč avto.
Ne rabiš zadeve peljati na servis ali tankanje.
Zavarovanja in morebitnih stroškov trapastih voznikov na parkiriščih ne rabiš prenašati.
Ko prideš domov ne iščeš še parkir platza še naslednje pol ure in ker ga ne najdeš ne zapelješ kar na bližnjo zelenico.
Ponoči te ne rabi biti strah da ti kdo avto preprosto odpelje.
Poleg tega se sredi zime ali poletja ne rabiš vsesti v mrzel/vroč avto.
Ne rabiš zadeve peljati na servis ali tankanje.
Zavarovanja in morebitnih stroškov trapastih voznikov na parkiriščih ne rabiš prenašati.
Ko prideš domov ne iščeš še parkir platza še naslednje pol ure in ker ga ne najdeš ne zapelješ kar na bližnjo zelenico.
Ponoči te ne rabi biti strah da ti kdo avto preprosto odpelje.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Daedalus ::
+1
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tear_DR0P ::
ljubljana je jebena provincialna vas - pa ma pač neučinkovit javni promet. poleg tega nima nobene jasne urbanistične vizije, zato je polna prometnih ozkih grl - tako kot ne moreš s kolesom v ravni črti preko ljubljanje, tako ne moreš z avtom ali z busom - in kot je že marsikdo napisal - dokler mi javni prevoz vzame 3x toliko časa kot kar koli drugega ga ne bom uporabljal!!!
problem avtobusa pa ni da bi prepočasi vozil - ampak da je njegov proga speljana neučinkovito - zakaj moram iz šiške do btcja prko centra, zakaj ni nekih prog, ki bi krožilo ob obvoznici in nekaj takšnih , ki bi krožile nekje vmes - na razdalji stadiona (aja za te ni cest :/). še večji problem so pa postajališča - trole so počasne zarad vseh postankov na poti in posledično so izbira le kadar je zunaj mokro in kolo ni najbolj uporabno
problem avtobusa pa ni da bi prepočasi vozil - ampak da je njegov proga speljana neučinkovito - zakaj moram iz šiške do btcja prko centra, zakaj ni nekih prog, ki bi krožilo ob obvoznici in nekaj takšnih , ki bi krožile nekje vmes - na razdalji stadiona (aja za te ni cest :/). še večji problem so pa postajališča - trole so počasne zarad vseh postankov na poti in posledično so izbira le kadar je zunaj mokro in kolo ni najbolj uporabno
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
Karaya 52 ::
Verjetno obstaja kakšen software, ki izračuna optimalne razporeditve prog, št. trol, čas potovanja?
noraguta ::
je kar nekaj sw-ja za modelirat promet na različnih ravneh. in se tudi uporablja , problem je potem z vhodnimi podatki ,ukrepi , ter denarjem.
pri vhodnih podatkih se dostikrat zanašamo na neke svetovne študije o vedenju v prometu , kar pa dostikrat v kakšnem mesoscale modelu prinese precej napačne rezultate.
drugače pa je pri nas lani potekal http://www.tra2008.si/
ter se je dalo navezati stike z večino podjetij , katera se ukvarjajo z simulacijami v prometu.
pri vhodnih podatkih se dostikrat zanašamo na neke svetovne študije o vedenju v prometu , kar pa dostikrat v kakšnem mesoscale modelu prinese precej napačne rezultate.
drugače pa je pri nas lani potekal http://www.tra2008.si/
ter se je dalo navezati stike z večino podjetij , katera se ukvarjajo z simulacijami v prometu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Daedalus ::
problem avtobusa pa ni da bi prepočasi vozil - ampak da je njegov proga speljana neučinkovito - zakaj moram iz šiške do btcja prko centra, zakaj ni nekih prog, ki bi krožilo ob obvoznici in nekaj takšnih , ki bi krožile nekje vmes - na razdalji stadiona (aja za te ni cest :/). še večji problem so pa postajališča - trole so počasne zarad vseh postankov na poti in posledično so izbira le kadar je zunaj mokro in kolo ni najbolj uporabno
Jap, proge so čisto foo. Verjetno bi se s krožnimi progami in povezavami med njimi dalo marsikaj bolj učinkovito rešit, ne pa da s iz Viča v Šiško pelješ čez celo mesto.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
energetik ::
Verjetno obstaja kakšen software, ki izračuna optimalne razporeditve prog, št. trol, čas potovanja?
Mislim, da se da ves promet v nekem mestu v nulo izračunat, ampak to naši vrli občinski strokovnjaki verjetno ne vedo. Ali pa vedo in uporabljajo, ampak dajo denar rajš za stadione in vzpenjače..
Še vedno mislim, da bi se dalo z nekaj poceni in hitrimi rešitvami dosti izboljšati promet v LJ - par velikih parkirišč na obrobju (nek strošek) in spremenjene/dodane proge LPP (praktično zastonj) z dodanimi krožnimi progami in fizično ločenimi pasovi vsaj na 2-pasovnicah. Pred zavodi, bolnicami, uradi, sodišči pa rezervirana parkirna mesta, ki bi bila zastonj s potrdilom, da si prišel res opraviti storitev. Pri vsem tem bi bil po mojm še največji strošek zgraditi parkirišča pri AC obroču, časovno bi se pa vse dalo zlo hitro nardit, če bi nekdo delal, za kar je plačan...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
noraguta ::
Mislim, da se da ves promet v nekem mestu v nulo izračunat, ampak to naši vrli občinski strokovnjaki verjetno ne vedo. Ali pa vedo in uporabljajo, ampak dajo denar rajš za stadione in vzpenjače..
izvoli narediti omenjeno zadevo, če boš zadel z manj kot 20% ekonomskega pogreška te bodo vabili na vse konce sveta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30845 (20931) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80789 (70198) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12280 (10877) | noraguta |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42666 (32044) | jest10 |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32833 (27234) | BigWhale |