Forum » Loža » Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih
Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih
tx-z ::
Js rabm do šole z busom 1 uro, z avtom slabih 10minu. Bi se vozu z busom, sam če sm avto kupu pa bencin me pride isto kt mesečna vozovnca(s tem da sm velik hitrej z avtom pa še lažje je vseskp)...Ne vem zakaj bi pol porabu 5x tok časa sam zato da pridm nekam.
tx-z
Ejsi_Disi ::
A ima slučajno prednost pred tistim, ki se vozi samo 5 min?
Rock n' roll ain't noise pollution!
Tear_DR0P ::
v barceloni in rotterdamu je parkirnina preko 4 EUR na uro, redarji pa so kr pogosti - so mi kot turistu, ki nima pojma vedno pogledali skozi prste in me poslali na nizkocenovna parkirišča izven centra mesta - sem jih seveda ubogal - ker če ne bi moral pa res plačat
javnega prevoza se ne da izboljšat, pa četudi se bo vozilo več ljudi. razen če se zgradi metroje/nadzemne železnice in poveča število prog, po katerih pa lahko tudi manjši avtobusi vozijo - ampak s tem smo rešili samo mestni in morda primestni promet, medkrajevni pa potrebuje hitre proge. vožnja z ICE skozi nemčijo pri 250 km/h je nekaj čisto drugega, kot vožnja z ICS po sloveniji - da ne govorimo o občutku ob škripanju in pokanju slovenskega vlaka
cenovno se mi zeloooo splača se po LJ voziti s kolesom ali hoditi peš, tudi časovno - ker pa živim skoraj v centru, se tja pripeljem z avtom 1x tedensko - če moram peljat kakšne težke zadeve, se tudi poslužim avta.
zaprtje centra za osebna vozila bi pomenilo veliko brezveznih težav - podražanje parkirnin pa prinese nekaj brezveznih delovnih mest - se pa zavzemam za slednje
javnega prevoza se ne da izboljšat, pa četudi se bo vozilo več ljudi. razen če se zgradi metroje/nadzemne železnice in poveča število prog, po katerih pa lahko tudi manjši avtobusi vozijo - ampak s tem smo rešili samo mestni in morda primestni promet, medkrajevni pa potrebuje hitre proge. vožnja z ICE skozi nemčijo pri 250 km/h je nekaj čisto drugega, kot vožnja z ICS po sloveniji - da ne govorimo o občutku ob škripanju in pokanju slovenskega vlaka
cenovno se mi zeloooo splača se po LJ voziti s kolesom ali hoditi peš, tudi časovno - ker pa živim skoraj v centru, se tja pripeljem z avtom 1x tedensko - če moram peljat kakšne težke zadeve, se tudi poslužim avta.
zaprtje centra za osebna vozila bi pomenilo veliko brezveznih težav - podražanje parkirnin pa prinese nekaj brezveznih delovnih mest - se pa zavzemam za slednje
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
balocom ::
Se strinjam z Microsoftom... ..aja, ljudi je treba naučit vozet skozi rondoje
Parkiraj in pelji je v osnovi dobra ideja, sm, kaj pa pogostost busov?
Parkiraj in pelji je v osnovi dobra ideja, sm, kaj pa pogostost busov?
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man
OZZY ::
poleg tega bi moral izboljšat še vedenje voznikov v mestih...Ko je gužva pa rumena jih še en kup zapelje v križišče in ga na koncu zabasa in se nikamor ne pride. Pač folk ostane na sred križišča z druge strani pa že drugi...
Ceste v mestih , ki so bile grajene za drugo obdobje, ko ni bilo tok avtov sedaj pač niso več dovolj....
Ceste v mestih , ki so bile grajene za drugo obdobje, ko ni bilo tok avtov sedaj pač niso več dovolj....
Go with the flow.
nastyboy ::
Ha, me zanima če bi v primeru, da bi se promet v mestu potem zmanjšal, če bi odstranili modre cone, glede na to, da so bile narejene za to da bo več prostora za parkiranje.
Seveda, zastopil bi miljonska mesta, ki se utapljajo v svinjariji, ne pa ene Ljubljane. Problem Ljubljane so slabo dimenzionirane ceste. Promet bi bil dosti bolj tekoč, avtomobili bi se dosti manj časa zadržeavali v Lj, in posledično bi bilo onesnaženje manjše.
LP
Seveda, zastopil bi miljonska mesta, ki se utapljajo v svinjariji, ne pa ene Ljubljane. Problem Ljubljane so slabo dimenzionirane ceste. Promet bi bil dosti bolj tekoč, avtomobili bi se dosti manj časa zadržeavali v Lj, in posledično bi bilo onesnaženje manjše.
LP
Karaya 52 ::
Lepo bi bilo če bi pogledali nekoliko širše. Pisal bom za Ljubljano ker jo z urabnističnega vidika poznam najbolje in lahko služi kot primer:
-Ljubljančani se dušitev prometu. Če se tega ne zavedate vam bo prekleto jasno postalo ko se bo LJ večala (in to se zelo hitro).
-Problem stoječega prometa. Nimate dovolj parkirnih mest.
-LPP je majka napram drugih mestnim prevozom po drugih mestih v Sloveniji.
-Podzemna železnica... no comment.
-Tramvaj, da. Na stenah FA so že visele dobre študije. Ob tem bi priporočal obisk Züricha. V jedru je sicer cesta, po katerih se vozijo večinoma dostavna vozila, tramvaj je zastonj, tako da uporbaljajo VSI.
-Slovenske železnice so v k****. Ta petek sem se iz LJ potreboval 3 ure z vlakom. Z avtom samo 1.15.
Problem prometa boste tako morali rešit, pa naj bo to iz zelenih razlogov ali pa čiste zdrave pameti, ko vam bo prekipelo.
-Ljubljančani se dušitev prometu. Če se tega ne zavedate vam bo prekleto jasno postalo ko se bo LJ večala (in to se zelo hitro).
-Problem stoječega prometa. Nimate dovolj parkirnih mest.
-LPP je majka napram drugih mestnim prevozom po drugih mestih v Sloveniji.
-Podzemna železnica... no comment.
-Tramvaj, da. Na stenah FA so že visele dobre študije. Ob tem bi priporočal obisk Züricha. V jedru je sicer cesta, po katerih se vozijo večinoma dostavna vozila, tramvaj je zastonj, tako da uporbaljajo VSI.
-Slovenske železnice so v k****. Ta petek sem se iz LJ potreboval 3 ure z vlakom. Z avtom samo 1.15.
Problem prometa boste tako morali rešit, pa naj bo to iz zelenih razlogov ali pa čiste zdrave pameti, ko vam bo prekipelo.
imagodei ::
BigWhale> Povprecno sedi v avtu mogoce 1.5 voznika na 100 vozil.
jype> Trenutno je povprečje za Ljubljano 1.04.
Eh? Se vama je to nerodno zapisalo? Na 100 avtomobilov najdeta v LJ enega dobrega voznika?
Verjetno to pomeni, da na VSAK avto pride 1.04 voznika...
jype> Trenutno je povprečje za Ljubljano 1.04.
Eh? Se vama je to nerodno zapisalo? Na 100 avtomobilov najdeta v LJ enega dobrega voznika?
Verjetno to pomeni, da na VSAK avto pride 1.04 voznika...
- Hoc est qui sumus -
OrkAA ::
Btw, ko sem šel letos z avtom v Amsterdam, ki ima dokaj zaprto mestno središče in približno urejen P+R sistem, sem se zjutraj znašel v nepopisni gneči. Za dobra 2 ali 3 kilometre obvoznice sem potreboval skoraj celo uro, tako da lahko z gotovostjo trdim, da ljubljanska dvopasovna obvoznica niti priblizno ni sposobna zdrzati zaprtega centra mesta.
WarpedGone ::
Se kaj študira o dodatnih rondojih v sami Ljubljani na večjih križiščih? Js osebno bi jih nastreljal na celo Dunajsko in Slovensko in zmetal VSE semaforje stran. Kako naj bo promet tekoč, če je semafor na vsakih 50m ali 100m?
Zbogom in hvala za vse ribe
Tear_DR0P ::
dejte zagovorniki rondojev kdaj malo na žale pogledat
ko nekulturni vozniki zabijejo rondo med linhartovo in pokopališko cesto, ker se gužvajo v BTC - če se ti to na dunajski naredi bo res neprehodna - oziroma niti niso tako nekulturni - tako kot je nasut rondo, niti ne vidiš če je na drugi strani prost izvoz, da bi se lahko noter zapeljal.
ko nekulturni vozniki zabijejo rondo med linhartovo in pokopališko cesto, ker se gužvajo v BTC - če se ti to na dunajski naredi bo res neprehodna - oziroma niti niso tako nekulturni - tako kot je nasut rondo, niti ne vidiš če je na drugi strani prost izvoz, da bi se lahko noter zapeljal.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
koyotee ::
@Master D. : ma kašni tramvaji, da bo še tisto delal gužvo na cesti, da ne govorim o hitrosti...
Rešitev za lj je podzemna železnica, zraven pa pašejo podzemna parkirišča, saj je na površini zmeraj manj prostora. Imeli bi npr. neki podobnega ABC sistemu, za x vstopov v lj, za vse ljubljančane v radiju 10km od centra pa bi prepovedal vožnjo z avtomobilom v center, če je pač poskrbljeno za javni prevoz.
Rešitev za lj je podzemna železnica, zraven pa pašejo podzemna parkirišča, saj je na površini zmeraj manj prostora. Imeli bi npr. neki podobnega ABC sistemu, za x vstopov v lj, za vse ljubljančane v radiju 10km od centra pa bi prepovedal vožnjo z avtomobilom v center, če je pač poskrbljeno za javni prevoz.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
frenk ::
evo jest loh povem kako je promet organiziran v Malmu (Švedska)...če na hitro ocenim 70% ljudi (mogoče tud več) uporablja kolo, avtobus al pa gre peš, avtobusi so ponavad skor na sekundo točni in po večini avobusnih postaj so tud led table ki majo tud podatke o zamudi avtobusa. Tle vozniki avtomobilov ustavjo če gre kdo čez prehod za pešce ne pa tko k u sloveniji k ne ustavjo dokler ne stopš na cesto. Pravtako majo tud takoimenovan rabatkortet (magnetna predplačilna kartica) in ne nekih balkanskih žetonov kot je to v sloveniji. Avtobusi vozijo na plin in elektriko, kar je velik bolj kot smrdljiv dizel pri nas. Skoraj kamorkol prideš maš urejena parkirišča za kolesa. Sicer je res da so parim kolegom tle že ukradl kolo in da to ni nobena redkost, ampak to nekako ne vpliva na uporabo koles. Po mestu je ogromno kolesarskih poti, ki so široke skor kot en pas ceste in ne tko kot pr nas kjer so ožje od pločnika. Zlo zanimiv se mi zdi da tam kjer gre kolesarska pot preko avtomobilske ceste, je cesta dvignjena na višino kolesarske poti (izgleda kot ležeči policaj) in ne obratno kot je to pr nas, ker dodatno pove katero prevozno sredstvo ma prioriteto. Poleg vsega tega majo pa švedinje zaradi uporabe koles super noge in seveda tud postavo, kar je še en plus. Sigurno sm še kej pozabu :) ...ja seveda so pol tud bl zdravi...pa švedi majo tud velik slabš vreme kot mi, vsaj tle v malmu
p.s.: poleg tega ravno gradijo tunel za vlak pod mestom (ne podzemne) kar bo še bol spodbudilo uporabo vlaka
p.s.: poleg tega ravno gradijo tunel za vlak pod mestom (ne podzemne) kar bo še bol spodbudilo uporabo vlaka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: frenk ()
Karaya 52 ::
koyotee: Ljubljana lahko računa na podzemno leta 2100, če se bo do takrat št. prebivalcev približalo 1.000.000.
V LJ ne moreš širiti cest, dunajska, slovenska, celovška itd. pa so že sedaj na robu zmogljivosti. Zato je bil predlog, spremenit 4 pasovnico v 2 pasovnico, po sredi ali pa po robu pa tramvaj linija v obe smeri. Cesta, ki tako še ostane je namenjena predvsem za dostavo. Na zunanjem robu, je hitra železnica, ki je povezana z medkrajevno železnico. Ta hitra železnica te pripelje do tramvaj postajališča, kjer pač prestopiš. Kdor je bil v Zürichu ve kaj mislim.
V LJ ne moreš širiti cest, dunajska, slovenska, celovška itd. pa so že sedaj na robu zmogljivosti. Zato je bil predlog, spremenit 4 pasovnico v 2 pasovnico, po sredi ali pa po robu pa tramvaj linija v obe smeri. Cesta, ki tako še ostane je namenjena predvsem za dostavo. Na zunanjem robu, je hitra železnica, ki je povezana z medkrajevno železnico. Ta hitra železnica te pripelje do tramvaj postajališča, kjer pač prestopiš. Kdor je bil v Zürichu ve kaj mislim.
Bojevnik ::
Kar se tiče naših kolesarskih stez šje širina čisto v redu, problemi so da jih je dosti premalo, ene par je tudi zelo čudno odrezanih (jih kar "zmanjka"). Potem so tu še pešci ki zelo radi hodijo po koleraskih stez (čeprav niso največji problem ker se jih zelo enostavno ognit) in pa seveda vozniki avtomobilov ki zelo radi zamenjajo kolesarko za parkirni prostor.
Pa "parkirišč" za kolesa je tudi malo
Glede podzemne se pa ne strinjam da jo rabimo (vsaj Ljubljana), mislim da bilo dobro malo prevetriti javni mestni prevoz, predvsem tukaj mislim da bi vozni časi morali prilagajati določenim uram (ko gre folk v službi, šolo...), ker da bi avtobusi vozili cel dan na 5min je zame preveč potratno (res pa je da se zelo dolgo nisem peljal z avtobusom, tako da točnega stanja ne poznam).
Tranvaj sicer ni slaba rešitev, bi bilo pa treba ceste kopat, kar bi spet povzročilo zastoje.
Lahko pa tudi vlada spremeni ZCPP tako ima javni prevoz povsod prednost (ne samo ko gre ven iz postaje, ampak tudi pri zavijanju v levo itd)
Pa "parkirišč" za kolesa je tudi malo
Glede podzemne se pa ne strinjam da jo rabimo (vsaj Ljubljana), mislim da bilo dobro malo prevetriti javni mestni prevoz, predvsem tukaj mislim da bi vozni časi morali prilagajati določenim uram (ko gre folk v službi, šolo...), ker da bi avtobusi vozili cel dan na 5min je zame preveč potratno (res pa je da se zelo dolgo nisem peljal z avtobusom, tako da točnega stanja ne poznam).
Tranvaj sicer ni slaba rešitev, bi bilo pa treba ceste kopat, kar bi spet povzročilo zastoje.
Lahko pa tudi vlada spremeni ZCPP tako ima javni prevoz povsod prednost (ne samo ko gre ven iz postaje, ampak tudi pri zavijanju v levo itd)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bojevnik ()
Infinity ::
Dokler me mesečna karta za avtobus košta več kukr bencin in usi stroški povezani z avtom bom js kr veselo z avtom hodu , k bodo pa busi mel primerno ceno se pa rade vole usedem gor do takt pa ko jih je.e se mi zdi za mal d plačujem nenormalne cene za avtobus in hkrat porabm 2x več časa za prevoz
Ziga Dolhar ::
Infinity,
koliko te pa pride mesečna karta, in na kateri relaciji to?
koliko te pa pride mesečna karta, in na kateri relaciji to?
https://dolhar.si/
ahac ::
Pri nas so kolesarske steze večinoma neuporabne. Speljane so po pločnikih in pri vsakem dovozu do kakšne hiše gre kolesarske steza dol (na višino ceste) in potem spet gor. Torej morajo vsi kolesarji na vsakih par metrov vozit čez kucle samo zato, da lahko do tiste bajte kakšen avto parkrat na dan zapelje po ravnem. Kje je tukaj logika? Kolesarska steza bi morala bit vedno na isti višini in naj avto zapelje mal gor, ko zavija na dovoz.
Glede cest bi pa jaz naredil bolj direkt ceste v mesto z glavnih smeri (z manj križišči, semaforji - magar po tunelih ali pa dvignjene nad ostale). Pa seveda dovolj parkirišč in visoke kazni za napačno parkiranje.
Glede cest bi pa jaz naredil bolj direkt ceste v mesto z glavnih smeri (z manj križišči, semaforji - magar po tunelih ali pa dvignjene nad ostale). Pa seveda dovolj parkirišč in visoke kazni za napačno parkiranje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Klemenn ::
Zakon ki bi veljal v mestnih centrih : Prepovedana uporaba avtomobila, če je edini potnik voznik.
Pa bi se po lj v povprečju pelalo ~5 avtov na uro
Pa bi se po lj v povprečju pelalo ~5 avtov na uro
gfighter ::
Klemenn:
hehe, glede na naše balkanske gene bi se najbrž zgolj povečala prodaja takšelih pripomočkov...
Zakon ki bi veljal v mestnih centrih : Prepovedana uporaba avtomobila, če je edini potnik voznik.
Pa bi se po lj v povprečju pelalo ~5 avtov na uro
hehe, glede na naše balkanske gene bi se najbrž zgolj povečala prodaja takšelih pripomočkov...
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput saxum immane mittam
Looooooka ::
heh...problem ljubljane je samo predrag mestni prevoz.cene avtobusa so naravnost smesne.se je cenej s taxiji in lastnim prevozom pelat.to je naravnost zalostno...ker bi se vecina folka rajs vozila z avtobusom.
imagodei ::
Ja, podzemna za LJ bi bila rešitev, s tem, da bi jo morali potegniti vsaj še po vseh okoliških mestih, če ne kar širše (recimo na Gorenjski konec do Kranja, seveda tudi Medvode, morda Škofja Loka, Brnik, pa tudi v drugih smereh, npr,Trzin, Kamnik, Vrhnika, Grosuplje...). Verjamem pa, da je to hud finančni zalogaj in da realno česa takšnega v bližnji prihodnosti ni mogoče pričakovat.
Druge rešitve so, npr. po Japonskem vzoru, dvignjene železnice. Takšno stvar bi verjetno kamot spravili NAD Celovško in Dunajsko, pa tudi kje drugje. Obstoječo železnico bi pa tudi nujno morali posodobiti, zgraditi dodatne tire... Za Gorenjsko lahko povem, da je en tir absolutno premalo - z npr. dvema, bi lahko uvedli non-stop hitre vlake na relaciji npr. Jesenice-Kranj in Kranj-Ljubljana. Na ta način bi marsikdo z Gorenjske v LJ raje hodil z vlakom, kot z avtobusom ali avtom. Če pa gre vlak ali avtobus iz Jesenic v LJ samo vsako uro oz. še bolj poredko, potem ni variante, da bi ljudi spravil na alternative.
Glede na tempo življenja ljudje danes zelo cenimo svoj čas. Tako nihče ne želi od doma na delo porabiti 2x toliko časa z javnim prevozom, kot bi ga z avtom. Če bi bile ponujene ustrezne alternative, poceni in non-stop javni prevoz, bi jih marsikdo izkoristil. Pol ure prijetnega dremeža na vlaku iz Gorenjske v LJ, nato prestopiš na podzemno/nadzemno železnico in si v 5-10 minutah praktično pred svojo službo... Kaj je lepšega? Ali pa čas na vlaku izkoristiš za pisanje tedenskega poročila na laptopu.
Ja, bo morala Slovenija še precej denarja primakniti, da bo kaj takšnega možno. Ampak, dokler ne bo narejeno, bomo pač glede na prometno ureditev med najslabšimi vzori na svetu.
Druge rešitve so, npr. po Japonskem vzoru, dvignjene železnice. Takšno stvar bi verjetno kamot spravili NAD Celovško in Dunajsko, pa tudi kje drugje. Obstoječo železnico bi pa tudi nujno morali posodobiti, zgraditi dodatne tire... Za Gorenjsko lahko povem, da je en tir absolutno premalo - z npr. dvema, bi lahko uvedli non-stop hitre vlake na relaciji npr. Jesenice-Kranj in Kranj-Ljubljana. Na ta način bi marsikdo z Gorenjske v LJ raje hodil z vlakom, kot z avtobusom ali avtom. Če pa gre vlak ali avtobus iz Jesenic v LJ samo vsako uro oz. še bolj poredko, potem ni variante, da bi ljudi spravil na alternative.
Glede na tempo življenja ljudje danes zelo cenimo svoj čas. Tako nihče ne želi od doma na delo porabiti 2x toliko časa z javnim prevozom, kot bi ga z avtom. Če bi bile ponujene ustrezne alternative, poceni in non-stop javni prevoz, bi jih marsikdo izkoristil. Pol ure prijetnega dremeža na vlaku iz Gorenjske v LJ, nato prestopiš na podzemno/nadzemno železnico in si v 5-10 minutah praktično pred svojo službo... Kaj je lepšega? Ali pa čas na vlaku izkoristiš za pisanje tedenskega poročila na laptopu.
Ja, bo morala Slovenija še precej denarja primakniti, da bo kaj takšnega možno. Ampak, dokler ne bo narejeno, bomo pač glede na prometno ureditev med najslabšimi vzori na svetu.
- Hoc est qui sumus -
Thomas ::
Mene moti, ker vsi implicitno predlagate državne rešitve.
Private enterprise je taprav odgovor.
Kakšna naj bi bila rešitev, jaz ne vem. To naj zgruntajo svobodni podjetniki in dajo zadevo na trg, da jo odobri ali pa ne.
Morda je rešitev poslovno stanovanjska piramida na Barju, ki bo vsebovala milijon ljudi in bila visoka cel kilometer.
Kaj jest vem. Vem samo, da naj se država umakne s poti.
Private enterprise je taprav odgovor.
Kakšna naj bi bila rešitev, jaz ne vem. To naj zgruntajo svobodni podjetniki in dajo zadevo na trg, da jo odobri ali pa ne.
Morda je rešitev poslovno stanovanjska piramida na Barju, ki bo vsebovala milijon ljudi in bila visoka cel kilometer.
Kaj jest vem. Vem samo, da naj se država umakne s poti.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
kopernik ::
Se strinjam s tistimi, ki pravijo, da je ključen _čas_ in nemara niti ne toliko cena. Tudi če bi bil javni prevoz nemarno poceni, to še vedno ne bi bilo dovolj, v kolikor bi človek rabil 2x ali 3x več časa kot z osebnim avtom. Dandanes je enostavno čas preveč dragocen.
imagodei ::
Železnice, ceste in mestni promet so ponavadi tudi v tujini državne firme oz. so izdatno subvencionirane s strani države.
Nekako poceni javni prevoz ne gre skupaj z visokimi stroški vzdrževanja in velikimi dobički. Gre pač za interese države, da reši določene posledice (prometne zamaške, onesnaženje, število nesreč, stroški zdravljenja poškodovancev, učinkovitost in ažurnost transporta in s tem povezana večja učinkovitost gospodarstva, manjši stroški vzdrževanja prometne infrastrukture...)
Tako da res ne vem, katera privat firma bi se spustila v en tak podvig brez izdatne pomoči države.
Nekako poceni javni prevoz ne gre skupaj z visokimi stroški vzdrževanja in velikimi dobički. Gre pač za interese države, da reši določene posledice (prometne zamaške, onesnaženje, število nesreč, stroški zdravljenja poškodovancev, učinkovitost in ažurnost transporta in s tem povezana večja učinkovitost gospodarstva, manjši stroški vzdrževanja prometne infrastrukture...)
Tako da res ne vem, katera privat firma bi se spustila v en tak podvig brez izdatne pomoči države.
- Hoc est qui sumus -
Thomas ::
Trg že daje odgovor. Mesto se seli v BTC in podobne becirke, kjer je zraven avtocesta.
Država, tako lokalna, kot centralna, pa vidita v tem nekaj slabega. Omejujeta visoke gradnje, si prizadevata "oživiti stara mestna jedra" in podobne crape.
Ne vem jest. Če se komu splača obnavljat Staro Ljubljano - naj jo. Da pa se take reči dela preko proračunov, je pa potrata.
Država, tako lokalna, kot centralna, pa vidita v tem nekaj slabega. Omejujeta visoke gradnje, si prizadevata "oživiti stara mestna jedra" in podobne crape.
Ne vem jest. Če se komu splača obnavljat Staro Ljubljano - naj jo. Da pa se take reči dela preko proračunov, je pa potrata.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Karaya 52 ::
Oživljanje mestnega jedra in omejevanje gabaritov stavb je stvar urbanizma. Na Japonskem pojma "urban planning" ne poznajo, rezultat pa je precej kaotično mesto (Tokio npr). Če hočemo ohraniti kulturno zapuščino potem takšne omejitve morajo obstajati.
Thomas ::
Kdor jo hoče, naj jo kar ohranja.
Na svoje stroške.
Na svoje stroške.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Ziga Dolhar ::
> Kdor jo hoče, naj jo kar ohranja.
A lahko enako rečeva za recimo Vojsko?
A lahko enako rečeva za recimo Vojsko?
https://dolhar.si/
Thomas ::
Ne. Vojska je sestavni del države. Izdelava medenih kruhkov ni.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Azrael ::
Glede rdeče niti te teme.
IMO bo tu pregovor: Nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha.
Iin še nekaj, vmes bodo volitve (vsaj 2x) in drugič, kdo pravi, da bo EU 2012 sploh še obstajala, sploh v taki zavoženi obliki kot je sedaj, ko s svojo multikulturnostjo in podobnim crapom postaja vedno bolj očitna ječa narodov?
IMO bo tu pregovor: Nobena juha se ne poje tako vroča kot se skuha.
Iin še nekaj, vmes bodo volitve (vsaj 2x) in drugič, kdo pravi, da bo EU 2012 sploh še obstajala, sploh v taki zavoženi obliki kot je sedaj, ko s svojo multikulturnostjo in podobnim crapom postaja vedno bolj očitna ječa narodov?
Nekoč je bil Slo-tech.
Loki ::
Ja, podzemna za LJ bi bila rešitev, s tem, da bi jo morali potegniti vsaj še po vseh okoliških mestih, če ne kar širše (recimo na Gorenjski konec do Kranja, seveda tudi Medvode, morda Škofja Loka, Brnik, pa tudi v drugih smereh, npr,Trzin, Kamnik, Vrhnika, Grosuplje...). Verjamem pa, da je to hud finančni zalogaj in da realno česa takšnega v bližnji prihodnosti ni mogoče pričakovat.
huhu, v temo ne prispevam nic, samo quotam, da slucajno ne bo nikamor izginilo.
podzemna do tokia!
I left my wallet in El Segundo
Super Sonic ::
"Iin še nekaj, vmes bodo volitve (vsaj 2x) in drugič, kdo pravi, da bo EU 2012 sploh še obstajala, sploh v taki zavoženi obliki kot je sedaj, ko s svojo multikulturnostjo in podobnim crapom postaja vedno bolj očitna ječa narodov?"
Ja no, trezno gledano je že res. Toda glede na to, da morajo oddati osnutek do 15. decembra se nam en obeta nič dobrega. Poleg tega bo (verjetno) vsaka vlada vmes hotela "dokazat", da ona pa le nekaj dela.
Z vso gotovostjo pa gre trditi, da bodo osnutek pisali ali motorični debili ali ljudje, ki jim je najdražje odnesla cesta ali ljudje, ki jim prevoz ne pomeni kakšnega bistvega dela življenja.
Gužva, gužva, gužba in še enkrat gužva na vidilku! I like it, I like it alot (not)!
P.s.
Glede na to, da Zeleni resno prodirajo v vse državne strukture, mi je na glavo padla že druga tržna niša (ena je oskrba osamljenih starejših ljudi na domu - sedaj še ni (takšne) panike, ker ima še vsakdo vsaj nekoga, računam pa, da naša generacija že izpljune nekaj 10 jurjev osamljenih duš na stara leta za katere ne bo skrbel nihče). Ta bo, vsaj tako izgleda, uresničljiva precej prej - peštanje avtomobilov. Ne sicer odluženih ampak tistih, ki jih ljudje ne bodo imeli kam postavit ali prodati.
"Marš na kalo, roler ali pa na avtobus - samo ne tlele anesnaževati akolja, ker je že tak al tak taplo preveč."
Ja no, trezno gledano je že res. Toda glede na to, da morajo oddati osnutek do 15. decembra se nam en obeta nič dobrega. Poleg tega bo (verjetno) vsaka vlada vmes hotela "dokazat", da ona pa le nekaj dela.
Z vso gotovostjo pa gre trditi, da bodo osnutek pisali ali motorični debili ali ljudje, ki jim je najdražje odnesla cesta ali ljudje, ki jim prevoz ne pomeni kakšnega bistvega dela življenja.
Gužva, gužva, gužba in še enkrat gužva na vidilku! I like it, I like it alot (not)!
P.s.
Glede na to, da Zeleni resno prodirajo v vse državne strukture, mi je na glavo padla že druga tržna niša (ena je oskrba osamljenih starejših ljudi na domu - sedaj še ni (takšne) panike, ker ima še vsakdo vsaj nekoga, računam pa, da naša generacija že izpljune nekaj 10 jurjev osamljenih duš na stara leta za katere ne bo skrbel nihče). Ta bo, vsaj tako izgleda, uresničljiva precej prej - peštanje avtomobilov. Ne sicer odluženih ampak tistih, ki jih ljudje ne bodo imeli kam postavit ali prodati.
"Marš na kalo, roler ali pa na avtobus - samo ne tlele anesnaževati akolja, ker je že tak al tak taplo preveč."
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
JohanP ::
Tolo nabijanje s taksami za mestno središče je streljanje u prazno oz. v lastno nogo.
Rajši bi spodbudili razvoj (magari lasten) t.i. mokrih filtrov za problematične delce ter spremenili zasnovo bajnih katalizatorjev, ki proizvajajo večino ozona, ki onesnažuje mesto.
Zanima me kaj na vse to poreče mestna oblast - se bodo sploh uskladili ali vlada spet strelja brez konsenza?
Npr. v Ljubljani se resneje pripravljajo na gradnjo šestpasovnic (večja pretočnost) na zdajšnih mestnih vpadnicah, ki je predpriprava za uvedbo mestne železnice v daljni bodočnosti (začnite raje z gradnjo podzemne)(poleg tega bo imel bus izključno svoj pas). Glede na dejstva, da ima ljubljana žarkasto zasnovo, da notranji ring ni sklenjen, ter da sem iz lahko Črnuč v Murglah hitreje čez center Ljubljane, kot pa po bolj nevarni in obremenjeni obvoznici se sprašujem, če ima, glede na predlog, kdo od budal na ministrstvu za onesnaževanje okolja in prostora sploh možgane?
Menim, da je temelj za uvedbo takšne takse, urejena infrastruktura in javni promet.
Iz Črnuč sem v centru hitreje z biciklom, kot z busom - javni promet v Ljubljani je živa groza. Ko je dež, se večkrat mnogo raje usedem v avto, kot pa tvegam okužbo na natlačenih avtobusih, kjer 30min stojim kot sardina v konzervi.
Notranji ring ni izgrajen, zato večina folka migrira direktno čez center, da pride na željeno mesto, zdaj ko bo Trnovo zares povezano s centrom, bo vse skupaj še toliko lažje in bolj obremenjeno. Pomojem je problem v ljubljani migracija, ki poteka direktno čez center na vse strani, kar se bo lahko rešilo šele z izgradnjo notranjega ringa.
Na mestu je tudi vprašanje; Ali bodo vladni uslužbenci in ostali zaposleni v tej privlačni veji plačevali takso?
Rajši bi spodbudili razvoj (magari lasten) t.i. mokrih filtrov za problematične delce ter spremenili zasnovo bajnih katalizatorjev, ki proizvajajo večino ozona, ki onesnažuje mesto.
Zanima me kaj na vse to poreče mestna oblast - se bodo sploh uskladili ali vlada spet strelja brez konsenza?
Npr. v Ljubljani se resneje pripravljajo na gradnjo šestpasovnic (večja pretočnost) na zdajšnih mestnih vpadnicah, ki je predpriprava za uvedbo mestne železnice v daljni bodočnosti (začnite raje z gradnjo podzemne)(poleg tega bo imel bus izključno svoj pas). Glede na dejstva, da ima ljubljana žarkasto zasnovo, da notranji ring ni sklenjen, ter da sem iz lahko Črnuč v Murglah hitreje čez center Ljubljane, kot pa po bolj nevarni in obremenjeni obvoznici se sprašujem, če ima, glede na predlog, kdo od budal na ministrstvu za onesnaževanje okolja in prostora sploh možgane?
Menim, da je temelj za uvedbo takšne takse, urejena infrastruktura in javni promet.
Iz Črnuč sem v centru hitreje z biciklom, kot z busom - javni promet v Ljubljani je živa groza. Ko je dež, se večkrat mnogo raje usedem v avto, kot pa tvegam okužbo na natlačenih avtobusih, kjer 30min stojim kot sardina v konzervi.
Notranji ring ni izgrajen, zato večina folka migrira direktno čez center, da pride na željeno mesto, zdaj ko bo Trnovo zares povezano s centrom, bo vse skupaj še toliko lažje in bolj obremenjeno. Pomojem je problem v ljubljani migracija, ki poteka direktno čez center na vse strani, kar se bo lahko rešilo šele z izgradnjo notranjega ringa.
Na mestu je tudi vprašanje; Ali bodo vladni uslužbenci in ostali zaposleni v tej privlačni veji plačevali takso?
Tody ::
Zakaj pa bi plačevali ? Če jim zdaj ni treba parkinga ? Bodo pa 100x dražjo takso ? Malce resnosti no :)
T0RN4D0 ::
Javni promet... easyer said then done- trole se ob mal bol prometnih urah nafilajo že na prvih dveh postajah, in se precejkrat zgodi da folk zuni ostane že zdej. Nekatere proge majo zjutri recimo vsake pol ure trolo...
slovenske železnce so tud ena cvetka, zamude se jim zdijo samoumnevne, če slučajno vmes kakšnga vlaka 1 uro ni je tud vse kul. Ob petkih seveda tud ponavad tko nafilan da se folk komi gor sprav (in pol po možnosti 2 uri stojiš)...
Javni promet je definitivno v k*, samo izboljšat ga pa tud ni tko enostavno kot se sliš...
slovenske železnce so tud ena cvetka, zamude se jim zdijo samoumnevne, če slučajno vmes kakšnga vlaka 1 uro ni je tud vse kul. Ob petkih seveda tud ponavad tko nafilan da se folk komi gor sprav (in pol po možnosti 2 uri stojiš)...
Javni promet je definitivno v k*, samo izboljšat ga pa tud ni tko enostavno kot se sliš...
krneki0001 ::
Iz črnuč v BTC ne pelje direktna linija. Potrebno je it na šestico in potem prestopat na 17 ali 7, da prideš v BTC. Pozimi potrebuješ 1,5 ure da prideš iz črnuč v btc. Če bi naredili tako linijo, ki bi šla skozi črnuče direktno v BTC, potem bi se jaz vsako jutro lepo usedel na bus in se odpeljal v službo, dokler pa tega ne bo, se bom vsako jutro vozil s svojim avtom tistih 7 minut do btc-ja.
Gandalfar ::
frenk: isto izkušnjo lahko potrdim tudi za Stockolm. V letu študija tam nisem nikoli čutil potrebe po avtu. Tako avtobusi kot podzeman so odlično izvedeni in ljudje jih masovno uporabljajo. Cena pa tudi ni pretirana( (za tisto okoje) - 62 evrov/mesec je neomejena vozovnica za vse oz. 31 evrov za pod 21 let.
Sicer sem pa vsak dan porabil eno uro za prevoz do faksa, in eno uro nazaj in sem glede na počutje in plane kombiniral podzemno in buse in mi ne glede na sneg ali utrujenost sploh ni bil problem.
Izkušnja ob povratku na LPP je bila toliko bolj boleča.
--
mmg, sedaj se 3 mesece poslužujem Londonskega javnega prevoza in razen visoke cene (2 funta za eno single vožnjo) dejansko nimam večjih pripomb.
Za začetek bi si za LPP želel bolj jasno definiran vozni red, in nočne avtobuse.
Sicer sem pa vsak dan porabil eno uro za prevoz do faksa, in eno uro nazaj in sem glede na počutje in plane kombiniral podzemno in buse in mi ne glede na sneg ali utrujenost sploh ni bil problem.
Izkušnja ob povratku na LPP je bila toliko bolj boleča.
--
mmg, sedaj se 3 mesece poslužujem Londonskega javnega prevoza in razen visoke cene (2 funta za eno single vožnjo) dejansko nimam večjih pripomb.
Za začetek bi si za LPP želel bolj jasno definiran vozni red, in nočne avtobuse.
koyotee ::
Ravno danes sem govoril z nekom iz pooblascenega servisa hyundai, pa pravi, da se obeta tudi nov zakon, ko bo po 5-7letih ali 100kkm potrebno zamenjati celoten izpusni sistem, in zraven se kaj drugega...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
dj cotto ::
Ja pri nas je res vse v k...u, zunaj pa cvetijo rožice!
V Londonu bi za isto zračno razdaljo (med dvema naključno izbranima točkama) kot je med Leclercom in BTC-jem v najboljšem primeru porabil 1 uro in 9 minut (čiste) vožnje z javnim prometom. S tem da greš na bus, pa na podzemno, pa malo peš, pa spet na bus. Bus, podzemna, podzemna, bus pa traja 1:14 ure. Vam pa se ne da enkrat presesti v LJ! Pa jamrate in jamrate. Če bi vsi parkirali le tam, kjer se sme in bi bilo več redarjev in policistov po mestu in bi "laufala" izterjava kazni, bi se pol ljudi vozilo z javnim prevozom, ne glede na vse težave, ki jih le-ta prinaša. Tako pa se še naprej obnašamo balkansko in se imamo za najbolj pomembne, češ: "Jaz moram pa res nujno z avtom." Povprečna hitrost po Londonu je bila leta 1998 16 km/h, kakšna je sedaj ne vem, a to je nekje na hitrosti naših avtobusov.
Res je, da je v LJ javni promet na psu, a to je začaran krog, ki ga bo treba nekje presekati. Avtobusi so počasni zaradi gužve, zaradi vožnje po rumenih pasovih, zaradi zabasanih križišč,... Gužva je, ker so avtobusi počasni in grejo vsi z avtom, ki ga nimajo kje parkirati, pa potem parkirajo na pločnike, kolesarske steze,... Kolesarji bi se vozili, pa ni stez, če pa so, pa so zaparkirane. Pa grejo raje z avtom. Pa je še večja gužva,... Namesto, da bi se gradilo v višino, se gradi v širino. 500m dolga ulica, 20 hiš na vsaki strani, slabih 100 duš živečih tam in vsak bi imel postajo pred svojo hišo. Bog ne daj, da bi šel peš 250 ali 500m, saj se bo zamudil celih 5 minut. Slovenija se suburbanizira, ljudje se selijo iz LJ, na delo pa potem hodijo v LJ, z avtom seveda. Naši vrli politiki in gospodarstveniki pa se zavzemajo za to, da bi se vozili še dlje v službo in razpredajo, kako smo Slovenci nemobilni. Infrastruktura, urbanizem pa totalno na psu! Na Roško postavijo šole, pa takorekoč nobenega avtobusa, ki bi vozil tam mimo.
Podzemna - ne bo šlo.
Tramvaj - mogoče, a le če bo fizično ločen od ostalih pasov. Da bi Slovenci ne vozili po tramvaj progi, kot vozijo sedaj po rumenem pasu za bus in taxi? Seveda, da ne. Še "Balkanci" (Zagrebčani) so glede tega bolj kulturni. Pa da ne bi mislili, da tramvaji rešijo vse! Ko se kakšen pokvari, ali pride do karambola z osebnim avtom pol mesta stoji.
V Londonu bi za isto zračno razdaljo (med dvema naključno izbranima točkama) kot je med Leclercom in BTC-jem v najboljšem primeru porabil 1 uro in 9 minut (čiste) vožnje z javnim prometom. S tem da greš na bus, pa na podzemno, pa malo peš, pa spet na bus. Bus, podzemna, podzemna, bus pa traja 1:14 ure. Vam pa se ne da enkrat presesti v LJ! Pa jamrate in jamrate. Če bi vsi parkirali le tam, kjer se sme in bi bilo več redarjev in policistov po mestu in bi "laufala" izterjava kazni, bi se pol ljudi vozilo z javnim prevozom, ne glede na vse težave, ki jih le-ta prinaša. Tako pa se še naprej obnašamo balkansko in se imamo za najbolj pomembne, češ: "Jaz moram pa res nujno z avtom." Povprečna hitrost po Londonu je bila leta 1998 16 km/h, kakšna je sedaj ne vem, a to je nekje na hitrosti naših avtobusov.
Res je, da je v LJ javni promet na psu, a to je začaran krog, ki ga bo treba nekje presekati. Avtobusi so počasni zaradi gužve, zaradi vožnje po rumenih pasovih, zaradi zabasanih križišč,... Gužva je, ker so avtobusi počasni in grejo vsi z avtom, ki ga nimajo kje parkirati, pa potem parkirajo na pločnike, kolesarske steze,... Kolesarji bi se vozili, pa ni stez, če pa so, pa so zaparkirane. Pa grejo raje z avtom. Pa je še večja gužva,... Namesto, da bi se gradilo v višino, se gradi v širino. 500m dolga ulica, 20 hiš na vsaki strani, slabih 100 duš živečih tam in vsak bi imel postajo pred svojo hišo. Bog ne daj, da bi šel peš 250 ali 500m, saj se bo zamudil celih 5 minut. Slovenija se suburbanizira, ljudje se selijo iz LJ, na delo pa potem hodijo v LJ, z avtom seveda. Naši vrli politiki in gospodarstveniki pa se zavzemajo za to, da bi se vozili še dlje v službo in razpredajo, kako smo Slovenci nemobilni. Infrastruktura, urbanizem pa totalno na psu! Na Roško postavijo šole, pa takorekoč nobenega avtobusa, ki bi vozil tam mimo.
Podzemna - ne bo šlo.
Tramvaj - mogoče, a le če bo fizično ločen od ostalih pasov. Da bi Slovenci ne vozili po tramvaj progi, kot vozijo sedaj po rumenem pasu za bus in taxi? Seveda, da ne. Še "Balkanci" (Zagrebčani) so glede tega bolj kulturni. Pa da ne bi mislili, da tramvaji rešijo vse! Ko se kakšen pokvari, ali pride do karambola z osebnim avtom pol mesta stoji.
Modri dirkač ::
V Londonu bi za isto zračno razdaljo (med dvema naključno izbranima točkama) kot je med Leclercom in BTC-jem v najboljšem primeru porabil 1 uro in 9 minut (čiste) vožnje z javnim prometom. S tem da greš na bus, pa na podzemno, pa malo peš, pa spet na bus. Bus, podzemna, podzemna, bus pa traja 1:14 ure.
Osebno imam v Londonu zelo drugačne (hitrejše) izkušnje, kot ji pa ti opisuješ tukaj...
Anyway,
problem mestnega prometa je zabasanost cest in pa nedodelanost linij in voznega reda le-teh.
Sam živim v Novih Jaršah in ne more bit, da pride naenkrat(v roku 5 min) 2,7,27 in po možnosti še 12, naslednjih 20 min je pa tema - s tem, da je vse tako tempirano, da niti slučajno ne moreš pridit ob polni uri v center - se pravi če hočem biti zjutraj ob 7.00 v mestu moram it 40-45 min prej od doma.
Tako pač rečem "k vas gleda na LPP", se vsedem v avtu in porabim za vse skupaj max. 10 min.
In če zračunaš to porabiš na teden 5x30min samo za LPP - 2,5 uri mojega dragocenega spanja ...
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
krneki0001 ::
Če greš iz črnuč v jarše, potrebuješ tudi 1,5 ure, pa je vse skupaj samo 5km. Ampak moraš skozi center, ker drugačnih linij ni.
Če bi pa naredil direktno linijo iz jarš v črnuče in obratno, pa bi rabil 7 minut, da pridem v službo.
Če bi pa naredil direktno linijo iz jarš v črnuče in obratno, pa bi rabil 7 minut, da pridem v službo.
ahac ::
V Londonu nisem čakal 45 minut na vlak, v Ljubljani pa vsak dan (da ne omenjam stanja glavne postaje v LJ) in to po tistem, ko moram 2 ulici prehodit, ker LPP proga 6 pač ne pride do žel. postaje, čeprav pelje skoraj direkt mimo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Karaya 52 ::
Ko sem prišel v LJ, sem bil navdušen nad LPP. Prej sem se vozil z Izletnikom Celje 4 leta. Mesečna je stala 50€ (za 10km), veljala je seveda samo za eno relacijo. S to karto seveda nisem smel uporabljati mestnih avtobusov, ki so roko na srce drek na palci. V nedeljo sem imel cca 3 avtobuse na dan, med tednom so imeli grozne zamude, na avtobusih pa nas je več stalo kot sedelo. Preveč ste razvajeni.
zee ::
- parkirne hiše po principu P+R na obrobju Ljubljane, denimo ob obvoznici
- podzemna železnica ali kaj podobno hitrega in skritega od obvoznice do centra. seveda je postavitev podzemne železnice velik zalogaj, zato bi lahko na podzemno železnico navesili še bližnje kraje (Vrhnika, Kranj, ...). Tramvaj ni opcija, ker imaš potem na cesti namesto avtobusov tramvaje, ki pa zapovrh še vozijo po svoji progi.
Alternativa železnici je recimo t.i. lahka železnica v Parizu in Madridu, ki povezuje bližnje kraje s samim mestom.
Ti dve ideji uresničiti je sicer druga zgodba, ki mora potekati usklajeno z državo, ki bi lahko obnovila železnico in njene tire, s čimer bi omogočila večje hitrosti vlakov.
- podzemna železnica ali kaj podobno hitrega in skritega od obvoznice do centra. seveda je postavitev podzemne železnice velik zalogaj, zato bi lahko na podzemno železnico navesili še bližnje kraje (Vrhnika, Kranj, ...). Tramvaj ni opcija, ker imaš potem na cesti namesto avtobusov tramvaje, ki pa zapovrh še vozijo po svoji progi.
Alternativa železnici je recimo t.i. lahka železnica v Parizu in Madridu, ki povezuje bližnje kraje s samim mestom.
Ti dve ideji uresničiti je sicer druga zgodba, ki mora potekati usklajeno z državo, ki bi lahko obnovila železnico in njene tire, s čimer bi omogočila večje hitrosti vlakov.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zee ()
imagodei ::
MasterD,
katastrofalno delovanje enega servisa ne more biti ne razlog niti opravičilo za slabo delovanje drugega. Mentaliteta "Pa kaj, če smo slabi, drugi so še slabši od nas" vodi kvečjemu v to, da se bo pojavil nekdo tretji, ki bo dober in popapcal oba.
V vmesnem času naje*emo samo stranke teh servisov. Poleg tega je to tudi dokaz nesposobnosti vodstva ponudnika storitve. Še vedno največjo dodano vrednost in dobiček ustvarjaš s tem, da ponujaš kvaliteto, za katero so ljudje pripravljeni plačati ustrezno ceno.
Že dolgo čakam na kvalitetnega ponudnika taksi storitev, ki bi imel normalne cene. V obstoječih taksi službah imajo v voznih parkih Audije in Mercedese, jasno da je vzdrževanje, zavarovanje in gorivo zelo drago - to pa plača kupec. Sem povsem pripravljen se voziti v taksi avtomobilih srednjega razreda, kjer bi bila kakovost poudarjena predvsem v dostopnosti in prilagodljivosti linij, ne pa toliko v lederzicih.
Verjetno je takšna taksi služba (tudi z grozečo in bližajočo se novo ureditvijo po mestnih jedrih) vsaj za večja mesta vse bolj realna. Že povsem na vidiku.
katastrofalno delovanje enega servisa ne more biti ne razlog niti opravičilo za slabo delovanje drugega. Mentaliteta "Pa kaj, če smo slabi, drugi so še slabši od nas" vodi kvečjemu v to, da se bo pojavil nekdo tretji, ki bo dober in popapcal oba.
V vmesnem času naje*emo samo stranke teh servisov. Poleg tega je to tudi dokaz nesposobnosti vodstva ponudnika storitve. Še vedno največjo dodano vrednost in dobiček ustvarjaš s tem, da ponujaš kvaliteto, za katero so ljudje pripravljeni plačati ustrezno ceno.
Že dolgo čakam na kvalitetnega ponudnika taksi storitev, ki bi imel normalne cene. V obstoječih taksi službah imajo v voznih parkih Audije in Mercedese, jasno da je vzdrževanje, zavarovanje in gorivo zelo drago - to pa plača kupec. Sem povsem pripravljen se voziti v taksi avtomobilih srednjega razreda, kjer bi bila kakovost poudarjena predvsem v dostopnosti in prilagodljivosti linij, ne pa toliko v lederzicih.
Verjetno je takšna taksi služba (tudi z grozečo in bližajočo se novo ureditvijo po mestnih jedrih) vsaj za večja mesta vse bolj realna. Že povsem na vidiku.
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru? (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 14764 (12566) | buttcrack |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81232 (70641) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42819 (32197) | jest10 |
» | Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 20235 (15156) | noraguta |