» »

Rešitev za slovenski javni prevoz

Rešitev za slovenski javni prevoz

jype ::

ce ne bi dodatno obremenilo obvoznice
Seveda bi jo, ampak če na obvoznici vse stoji še vedno lahko uporabljaš P+R ob obvoznici, da se temu izogneš, javni prevoz pa obvoznice že zdaj ne uporablja, ker to nima smisla, saj ob konicah obvoznica vsak dan obstane v zastoju.

Hm, citirani prispevek je izginil medtem ko sem pisal odgovor. Najbrž moderatorji niso navdušeni nad tem, da se obnašata kot jype in naciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

zmaugy ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

zmaugy je izjavil:

@Invictus:

Če te bo vlak iz Mb pripeljal v Lj v eni uri, se na to pot noben normalen dnevni migrant ne bo odpravil z avtom.
Enako za lokalne prevoze, če boš imel zjutraj vlake na deset minut in ne boš čakal na kakšnem avtocestnem parkingu pol ure in boš brez skrbi glede parkiranja v mestu, se bi samo totalne budale vozile v službo z avtom.
Potem pa se lahko dejansko uvedejo cestnine za vstop v vsa večja mesta.


No teh budal je vec kot si mislis, seveda zaprtje prometa znotraj mest zahteva ureditev javmega prevoza. Ampak tega ne mores narediti (vsaj v Sloveniji ne), brez tega, da ljudem zakompliciras/podrazis pot v sluzbo, sicer bos imel dovolj avtobusov/vlakov, ki pa bojo prazni, ker pac ne bo nihce niti probal iti na javmi prevoz. Potem bojo kaksno leto cvilili in jokali, cez 10 let pa si ne bo nihce niti predstavljal, kako se je lahko toliko casa cijazil z avtomobilom. Pac Slovenci imamo hudo trde glave.

zmaugy je izjavil:

PS: Pa pozdravi svojo rojstno vas, ko boš že tam...

Cuj, iz Maribora sem, cuj :)) Zakaj mislis, da tako dobro poznam lokalne navade :)) ccccc, tole branje med vrsticami ti pa res ne gre od rok :))


Odrasti.

_0\WA6m7Uzc ::

zmaugy: Odrasti.
:))

jype je izjavil:

ce ne bi dodatno obremenilo obvoznice
Seveda bi jo, ampak če na obvoznici vse stoji še vedno lahko uporabljaš P+R ob obvoznici, da se temu izogneš, javni prevoz pa obvoznice že zdaj ne uporablja, ker to nima smisla, saj ob konicah obvoznica vsak dan obstane v zastoju.

Hm, citirani prispevek je izginil medtem ko sem pisal odgovor. Najbrž moderatorji niso navdušeni nad tem, da se obnašata kot jype in naciji.


Mhm, ja, lahko bi funkcioniralo... efektivno bi dobil vec kroznih prometov, samo za obvoznico me malo slrbi, ker bi na tak nacin prisilil na obvoznico tudi tisti promet, ki sicer ne bi sel tja, pa seveda, ostane se problem stranskih cest. Bi se hitro trmoglavci zaceli vracati po stranskih cestah.

Mislim, da tokrat ni bil moderator, zmaugy izkazuje svojo odraslost.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

jype je izjavil:

ce ne bi dodatno obremenilo obvoznice
Seveda bi jo, ampak če na obvoznici vse stoji še vedno lahko uporabljaš P+R ob obvoznici, da se temu izogneš, javni prevoz pa obvoznice že zdaj ne uporablja, ker to nima smisla, saj ob konicah obvoznica vsak dan obstane v zastoju.

Hm, citirani prispevek je izginil medtem ko sem pisal odgovor. Najbrž moderatorji niso navdušeni nad tem, da se obnašata kot jype in naciji.


Citirani prispevek je izginil, ker sem izbrisal svoj odgovor nanj. Nekdo se pač mora odločiti in prvi prenehati s komunikacijo, ki ni prijazna in je off topic.

_0\WA6m7Uzc ::

Maksimalno prijazna, samo se nasmihal sem se...;)

starfotr ::

jype je izjavil:


Glede na letna poročila LPP bi javni prevoz bil brez težav brezplačen, ker bi s tem mesto prihranilo precej več, kot zdaj zapravi za saniranje posledic osebnega motornega prometa.


LPP ne bo nikoli zastonj. Ves javni holding je preveč mamljiv za denar. MOL lepo počrpa denar, tam kjer so presežki. Temu se ne bodo odpovedali.

Enako je z ostalimi občinami.

Wrop ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

No takole se tega lotijo po svetu, malo bolj napredna mesta, v malo manj zaplankanih drzavah, med njimi je tudi Bogota, samo toliko, da je jasno kam spadamo po mentaliteti Slovenci.

https://www.curbed.com/2017/4/10/152079...

(Poslal tudi na MOL...)


Ha ha, primerjaš eno večjo vas, ki jo imenujemo Ljubljana, z več milijonskimi mesti. Še tisti dve, ki imata pod milijon, imata 2x več prebivalcev.
Se vidi, kam spada veliko "pristnih" Ljubljančanov po mentaliteti. Odprimo meje, zaprimo mesto. Tipični gizdalinski polenarji, ki ne vidijo preko svojega nosu.

scipascapa ::

Včeraj je bila zanimiva oddaja na Tarči glede avtobusnih prevoznikov.

Ljubljana Kamnik skoraj 1 uro za dobrih 20km......dejansko prideš v tem času z kolesom.

_0\WA6m7Uzc ::

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

No takole se tega lotijo po svetu, malo bolj napredna mesta, v malo manj zaplankanih drzavah, med njimi je tudi Bogota, samo toliko, da je jasno kam spadamo po mentaliteti Slovenci.

https://www.curbed.com/2017/4/10/152079...

(Poslal tudi na MOL...)


Ha ha, primerjaš eno večjo vas, ki jo imenujemo Ljubljana, z več milijonskimi mesti. Še tisti dve, ki imata pod milijon, imata 2x več prebivalcev.
Se vidi, kam spada veliko "pristnih" Ljubljančanov po mentaliteti. Odprimo meje, zaprimo mesto. Tipični gizdalinski polenarji, ki ne vidijo preko svojega nosu.


Ti imas pa malo tezave s sklepanjem, pa najdes v besedilu tudi kaj cesar tam ni (shizofrenija morda?) mogoce obisci med over net, tam imajo neke pro bono psihiatre, pa ti bojo pomagali.

scipascapa je izjavil:

Včeraj je bila zanimiva oddaja na Tarči glede avtobusnih prevoznikov.

Ljubljana Kamnik skoraj 1 uro za dobrih 20km......dejansko prideš v tem času z kolesom.


25 minut iz Domzal, s specialko se malo hitreje. Ja prides s kolesom. Je pa z avtobusi precej preprosto. Ce se nihce ne vozi, potem probajo obresti vse sosednje vasi, da naberejo vsaj za gorivo. Ko se bojo ljudje vec vozili, se bo to spremenilo.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

No takole se tega lotijo po svetu, malo bolj napredna mesta, v malo manj zaplankanih drzavah, med njimi je tudi Bogota, samo toliko, da je jasno kam spadamo po mentaliteti Slovenci.

https://www.curbed.com/2017/4/10/152079...

(Poslal tudi na MOL...)


Ha ha, primerjaš eno večjo vas, ki jo imenujemo Ljubljana, z več milijonskimi mesti. Še tisti dve, ki imata pod milijon, imata 2x več prebivalcev.
Se vidi, kam spada veliko "pristnih" Ljubljančanov po mentaliteti. Odprimo meje, zaprimo mesto. Tipični gizdalinski polenarji, ki ne vidijo preko svojega nosu.


Ti imas pa malo tezave s sklepanjem, pa najdes v besedilu tudi kaj cesar tam ni (shizofrenija morda?) mogoce obisci med over net, tam imajo neke pro bono psihiatre, pa ti bojo pomagali.



Te moram razočarati. Nimam kakšnih težav s sklepanjem. Težave imaš kvečjemu ti, ki primerjaš javni prevoz v Ljubljani z JP večmilijonskih mest. Težave imaš tudi s pošiljanjem teh in onih na različne kraje. Pa naj si bo na avtobuse, vlake, kolesa, druge forume ali k pro bono psihiatrom. Tipično za osebke tisočerih uprabniških imen, katerim ni poteklo niti 100 dni od 1. registracije.

Glugy ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


25 minut iz Domzal, s specialko se malo hitreje. Ja prides s kolesom. Je pa z avtobusi precej preprosto. Ce se nihce ne vozi, potem probajo obresti vse sosednje vasi, da naberejo vsaj za gorivo. Ko se bojo ljudje vec vozili, se bo to spremenilo.

25 min iz Domžal do Ljubljane? Pol pa očitno ne poznam prave trase al pa nimam tok kondicije ker sm se že kolesaril na tej relaciji pa mi je dost več časa vzel. Čeprav jz sm vedno gledal od središča mesta do središča mesta ; ne od obrobja do obrobja.

buttcrack ::

ja pa to si na specialki v kravati in obleki s salonarji na SPD, švicaš seveda isto ne.

ko štartaš ob 6ih, imaš pa itak reflektor na čeladi ane.

_0\WA6m7Uzc ::

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

No takole se tega lotijo po svetu, malo bolj napredna mesta, v malo manj zaplankanih drzavah, med njimi je tudi Bogota, samo toliko, da je jasno kam spadamo po mentaliteti Slovenci.

https://www.curbed.com/2017/4/10/152079...

(Poslal tudi na MOL...)


Ha ha, primerjaš eno večjo vas, ki jo imenujemo Ljubljana, z več milijonskimi mesti. Še tisti dve, ki imata pod milijon, imata 2x več prebivalcev.
Se vidi, kam spada veliko "pristnih" Ljubljančanov po mentaliteti. Odprimo meje, zaprimo mesto. Tipični gizdalinski polenarji, ki ne vidijo preko svojega nosu.


Ti imas pa malo tezave s sklepanjem, pa najdes v besedilu tudi kaj cesar tam ni (shizofrenija morda?) mogoce obisci med over net, tam imajo neke pro bono psihiatre, pa ti bojo pomagali.



Te moram razočarati. Nimam kakšnih težav s sklepanjem. Težave imaš kvečjemu ti, ki primerjaš javni prevoz v Ljubljani z JP večmilijonskih mest. Težave imaš tudi s pošiljanjem teh in onih na različne kraje. Pa naj si bo na avtobuse, vlake, kolesa, druge forume ali k pro bono psihiatrom. Tipično za osebke tisočerih uprabniških imen, katerim ni poteklo niti 100 dni od 1. registracije.


Daj ostani raje pri navijanju, pa se kaj zelenega daj notri, bos imel vsaj izgovor, zakaj ti ni nic jasno.

buttcrack je izjavil:

ja pa to si na specialki v kravati in obleki s salonarji na SPD, švicaš seveda isto ne.

ko štartaš ob 6ih, imaš pa itak reflektor na čeladi ane.


Sta z Wropom enojajcna dvojcka? Daj naj ti pokaze med over net, ocitno je nasel zdravilca, je zacel strukturirane stavke tvorit, mogoce tudi tebi pomaga. Verjetno pa je dobil tudi kaj na recept.

(Matr, med kaksnimi kreteni zivim)

Glugy je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


25 minut iz Domzal, s specialko se malo hitreje. Ja prides s kolesom. Je pa z avtobusi precej preprosto. Ce se nihce ne vozi, potem probajo obresti vse sosednje vasi, da naberejo vsaj za gorivo. Ko se bojo ljudje vec vozili, se bo to spremenilo.

25 min iz Domžal do Ljubljane? Pol pa očitno ne poznam prave trase al pa nimam tok kondicije ker sm se že kolesaril na tej relaciji pa mi je dost več časa vzel. Čeprav jz sm vedno gledal od središča mesta do središča mesta ; ne od obrobja do obrobja.


Do centra Lj bi rabil se 20 minut zaradi mestne guzve. Domzale pa sem gledal center. Celo pot je ravnina, mirno lahko 35 gonis. Ni pa najbolj prijetna voznja, ker je na regionalki kupe plehnatih kretenov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

jype ::

starfotr je izjavil:

LPP ne bo nikoli zastonj. Ves javni holding je preveč mamljiv za denar. MOL lepo počrpa denar, tam kjer so presežki. Temu se ne bodo odpovedali.
Bilanca je vseeno negativna. Vsak prevožen kilometer z avtom tebe stane x, družbo pa približno 10x, vsak prevožen kilometer z javnim prevozom pa manj kot 2x (peš ali s kolesom pa manj kot 0.1x).

Glugy je izjavil:

25 min iz Domžal do Ljubljane?
Jaz praktično vsakič pridem v 14 minutah, ker ignoriram semafor v Dragomlju.

Glugy je izjavil:

Čeprav jz sm vedno gledal od središča mesta do središča mesta ; ne od obrobja do obrobja.
OK, od središča mesta potrebuješ še 15 minut dlje, se strinjam - pa bi lahko samo 10, če bi bile kolesarske poti urejene.

buttcrack je izjavil:

ja pa to si na specialki v kravati in obleki s salonarji na SPD, švicaš seveda isto ne.
Kaj je pa narobe s tem, da se stuširaš in preoblečeš na delovnem mestu, razen da je bistveno udobneje in vzdržneje?

buttcrack je izjavil:

ko štartaš ob 6ih, imaš pa itak reflektor na čeladi ane.
Seveda, ampak saj ga ne potrebuješ, če ni jeklenih kant, ki ti z visoko hitrostjo ves čas strežejo po življenju.

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Ni pa najbolj prijetna voznja, ker je na regionalki kupe plehnatih kretenov.
AFAIK je cesta od Belinke (ki je še v Ljubljani) do Domžal zelo prazna, odkar se vsi vozijo prek Trzina ali po štajerski AC, drži pa, da komot držiš 35 povprečno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Wrop ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Daj ostani raje pri navijanju, pa se kaj zelenega daj notri, bos imel vsaj izgovor, zakaj ti ni nic jasno.


Še vedno nisi nič pametnega napisal. Škoda. Mogoče boš pa z drugim upo. imenom kaj. Ne bom zadrževal diha.

LeQuack ::

Vinjeta glede na prevožene kilometre bo tudi rešila nekaj problemov, potem ko jo uvedejo. Infrastruktura je sedaj že narejena, ker so jo morali narediti zaradi tovornjakov, npr. na obvoznici je kar nekaj tistih stebrov s senzorji.
Quack !

Superboyy ::

DexterBoy je izjavil:

Khm... ko se že razmetava z denarjem, bi prosil za LAIČNO STROKOVNO razlago, zakaj ne uvedemo, vsaj zame, najnaprednejši javni prevoz: Maglev.
Je to teren, ki ne bi podpiral betonskih stebrov, potresna dejavnost, društvo ljubiteljev ptic, puntanje lastnikov zemljišč, kjer bi se postavljalo nosilce, inspiracija na horror črno bele filme ali kaj bolj obskurnega... Da boste razumeli, o čem govorim:
Maglev @ Wikipedia
Da zaključim zgornji post; to bi uporabil za medkrajevne povezave, ne bi to šopal po mestih. Ampak, priti iz MB v LJ v manj kot uri ali pa obratno... ejga, šment, če ne bil šel v MB na laško pivo in belo kawo samo zato, da bi gledal postavne štajerske plavolase blondinke ;)


Maglev MB do LJ je podobno kot, da bi rešili dobavo elektrike po oddaljeni vasi, tako da bi postavili novo nuklearko in postavili samo en vod od elektrarne do občinske stavbe - ja župan bo vesel, ker bo lahko strele delal, ampak problema ne bodo rešili.

V LJ se dnevno vozi cca 100k ljudi, ki so razpršeni po vaseh in mestih v vseh smereh od Ljubljane. Kaj točno ti pomaga dobra linija MB-LJ, ki ne ustavlja nikjer druge? Za rešitev rabiš komplet prenovo prometne infrastrukture v mestu in vpadnicah.

Cesta od Tomačevega do žal je dobro speljana - enako tudi pri BTCju od kajuhove do letališke. Enako bi moral narest tudi povsod drugje.

Denarja za krožne nimamo, pa bi nekateri Maglev postavljal :)

starfotr ::

Slovenija je premajhna za maglev. Oziroma potnikov je premalo, tudi, če se začnrmo vsi vozit z javnim prometom.

https://svetkapitala.delo.si/mobilnost/...

blink ::

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.

hendriks ::

blink je izjavil:

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.


Kje si dobil to shemo? Če oz. ko me vlak pripelje v 1 uri iz Ribnice do LJ-Črnuče, takoj parkiram avto in se vozim z vlakom na šiht. Do tedaj pa ali avto in 50min do šihta ali pa avtobus in 1h in 50m do šihta. V eno smer seveda. Gledam proti 2021, ko začne vozit vlak. Fingers crossed.

_0\WA6m7Uzc ::

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Daj ostani raje pri navijanju, pa se kaj zelenega daj notri, bos imel vsaj izgovor, zakaj ti ni nic jasno.


Še vedno nisi nič pametnega napisal. Škoda. Mogoče boš pa z drugim upo. imenom kaj. Ne bom zadrževal diha.


Pojdi gume rezat z zmaugijem, ni vrag, da tudi tebi pomaga.

jype je izjavil:

AFAIK je cesta od Belinke (ki je še v Ljubljani) do Domžal zelo prazna, odkar se vsi vozijo prek Trzina ali po štajerski AC, drži pa, da komot držiš 35 povprečno.


Zal ni (vedno vozil v rush hour, en krog pred sihtom), pa polnost niti ni problem, bolj je tezava, da se moras za lastno varnost umikati kretenom, pa nisem eden od cepcev, ki po sredi vstric vozijo, vedno sem na robu, kolikor pac razdrapan asfalt dopusca. Za objestneze je tudi to prevec.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: zmaugy ()

_0\WA6m7Uzc ::

blink je izjavil:

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.


Jah,,, ima enako pomanjkljivost kot LPP, ki izgleda pribljizno enako. Pajek cez zemljevid. Ko pa bi rad prisel iz ene tacke v drugo si pa f* up. Recimo, ko bi rad iz Fuzin v BTC. Do centra pa potem nazaj. 2 busa, ki bi povezovala vse krake preko obvoznice bi to resila, pa ne vem zakaj se tega nihce ne spdavi resiti.

blink ::

hendriks je izjavil:

blink je izjavil:

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.


Kje si dobil to shemo? Če oz. ko me vlak pripelje v 1 uri iz Ribnice do LJ-Črnuče, takoj parkiram avto in se vozim z vlakom na šiht. Do tedaj pa ali avto in 50min do šihta ali pa avtobus in 1h in 50m do šihta. V eno smer seveda. Gledam proti 2021, ko začne vozit vlak. Fingers crossed.


Mislim, da je tale avtor.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid...

zmaugy ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Daj ostani raje pri navijanju, pa se kaj zelenega daj notri, bos imel vsaj izgovor, zakaj ti ni nic jasno.


Še vedno nisi nič pametnega napisal. Škoda. Mogoče boš pa z drugim upo. imenom kaj. Ne bom zadrževal diha.


Pojdi gume rezat z zmaugijem, ni vrag, da tudi tebi pomaga.

jype je izjavil:

AFAIK je cesta od Belinke (ki je še v Ljubljani) do Domžal zelo prazna, odkar se vsi vozijo prek Trzina ali po štajerski AC, drži pa, da komot držiš 35 povprečno.


Zal ni (vedno vozil v rush hour, en krog pred sihtom), pa polnost niti ni problem, bolj je tezava, da se moras za lastno varnost umikati kretenom, pa nisem eden od cepcev, ki po sredi vstric vozijo, vedno sem na robu, kolikor pac razdrapan asfalt dopusca. Za objestneze je tudi to prevec.


Zdele bo pa konec interneta, ko boš za vikend v rojstni vasi.:)) Pa res pazi na gume, ker praviš da v tistih krajih režete gume Ljubljančanom - ponoči te lahko kakšen tvoj pijani sovaščan še zamenja za pravega Ljubljančana...:D

PS: Glede na to, da si tudi sam priznal, da ste ta frišni Ljubljančani ravno tisti, zaradi katerih imajo vsi Ljubljančani hohštaplerski imidž, sem za to, da se takim dajo posebne tablice, da zaradi na primer tebe pravi Ljubljančani ne bojo trpeli v tvoji in podobnih vaseh. Pa seveda vam bojo vsepovsod opilili vinjete za vstop v naselje, ker itak delate samo gužvo vsepovsod in se izgubite v krajih z dvema semaforjema in parkingom pred vaško gostilno.:D:))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

vostok_1 ::

Rešitev je smešno lahka in brez drastičnega impakta na življenski standard ali državne finance.
Je pa potrebno dekonstruirat 50 let mentalne inercije.
There will be chutes!
Fun times ahead.
It came from the lab.

_0\WA6m7Uzc ::

zmaugy je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

Wrop je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:


Daj ostani raje pri navijanju, pa se kaj zelenega daj notri, bos imel vsaj izgovor, zakaj ti ni nic jasno.


Še vedno nisi nič pametnega napisal. Škoda. Mogoče boš pa z drugim upo. imenom kaj. Ne bom zadrževal diha.


Pojdi gume rezat z zmaugijem, ni vrag, da tudi tebi pomaga.

jype je izjavil:

AFAIK je cesta od Belinke (ki je še v Ljubljani) do Domžal zelo prazna, odkar se vsi vozijo prek Trzina ali po štajerski AC, drži pa, da komot držiš 35 povprečno.


Zal ni (vedno vozil v rush hour, en krog pred sihtom), pa polnost niti ni problem, bolj je tezava, da se moras za lastno varnost umikati kretenom, pa nisem eden od cepcev, ki po sredi vstric vozijo, vedno sem na robu, kolikor pac razdrapan asfalt dopusca. Za objestneze je tudi to prevec.


Zdele bo pa konec interneta, ko boš za vikend v rojstni vasi.:)) Pa res pazi na gume, ker praviš da v tistih krajih režete gume Ljubljančanom - ponoči te lahko kakšen tvoj pijani sovaščan še zamenja za pravega Ljubljančana...:D

PS: Glede na to, da si tudi sam priznal, da ste ta frišni Ljubljančani ravno tisti, zaradi katerih imajo vsi Ljubljančani hohštaplerski imidž, sem za to, da se takim dajo posebne tablice, da zaradi na primer tebe pravi Ljubljančani ne bojo trpeli v tvoji in podobnih vaseh. Pa seveda vam bojo vsepovsod opilili vinjete za vstop v naselje, ker itak delate samo gužvo vsepovsod in se izgubite v krajih z dvema semaforjema in parkingom pred vaško gostilno.:D:))


Ojej, ta revcek se kar trpi pohojen ego... :))

zmaugy ::

Lahko bi me že prebolel, ne pa da si še kar obseden z mano in me omenjaš v vsakem svojem prispevku. Kot sem ti že napisal, NE pomeni NE. >:D
Sam si omenil med.over.net, tisto bo res pravi naslov za tvoje frustracije, morda boš pa tam našel sorodno dušo.:))

_0\WA6m7Uzc ::

:)) saj sem ti povedal, da nimam nobenega namena spolno obcevati s tabo :)) med over net pa vidim, da dobro obvladas...

Zgodovina sprememb…

hendriks ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

blink je izjavil:

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.


Jah,,, ima enako pomanjkljivost kot LPP, ki izgleda pribljizno enako. Pajek cez zemljevid. Ko pa bi rad prisel iz ene tacke v drugo si pa f* up. Recimo, ko bi rad iz Fuzin v BTC. Do centra pa potem nazaj. 2 busa, ki bi povezovala vse krake preko obvoznice bi to resila, pa ne vem zakaj se tega nihce ne spdavi resiti.


Ja, to je res. Ne vem zakaj morajo vse proge iti skozi center?

zmaugy ::

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

:)) saj sem ti povedal, da nimam nobenega namena spolno obcevati s tabo :)) med over net pa vidim, da dobro obvladas...


Ti si res obseden. Dej se odklopi od mene. Brrr, fuj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

borut_p ::

hendriks je izjavil:

_0\WA6m7Uzc je izjavil:

blink je izjavil:

Meni se zdi tale ideja dobra za izhodišče. Ljubljanski S-Bahn.


Jah,,, ima enako pomanjkljivost kot LPP, ki izgleda pribljizno enako. Pajek cez zemljevid. Ko pa bi rad prisel iz ene tacke v drugo si pa f* up. Recimo, ko bi rad iz Fuzin v BTC. Do centra pa potem nazaj. 2 busa, ki bi povezovala vse krake preko obvoznice bi to resila, pa ne vem zakaj se tega nihce ne spdavi resiti.


Ja, to je res. Ne vem zakaj morajo vse proge iti skozi center?


manjka ena krožna proga, ki bi zajela vse krake hkrati. da bi bilo mogoče menjati proge tudi drugje, ne samo v centru. verjetno bi bilje laufalo

ahac ::

Tukaj je tudi čisto preveč postaj. Vlak te ne more hitro pripeljat nekam, če se nonstop ustavlja. Sicer so narisani taki, ki se ne bi ustavljal, ampak vseeno Trzin že zdaj ne rabi 3 postaj, Mengeš pa tudi nikoli ne bo 4. Pa 2 v vasi kot so Moste? Ne more bit postaja na vsakih 100 metrov...
Plus, boljša (in ful bolj realna) je ideja, da bi šel vlak mimo Mengša naprej do Brnika, ne pa da se zaradi letališča zgradi še ena proga proti Gorenjski.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

scipascapa ::

1.2 mio avtov in raste.....Slovenija bi morala imeti max 800k, da bi bilo še znosno.

cesnja ::

scipascapa je izjavil:

1.2 mio avtov in raste.....Slovenija bi morala imeti max 800k, da bi bilo še znosno.

Si svoj avto ze prodal? >:D
https://www.theonion.com/report-98-perc...

DexterBoy ::

starfotr je izjavil:

Slovenija je premajhna za maglev. Oziroma potnikov je premalo, tudi, če se začnrmo vsi vozit z javnim prometom.
https://svetkapitala.delo.si/mobilnost/...

Maglev sem omenil zaradi tega, ker je res hiter, na rodni grudi pobira zgolj tiste kvadrate zemlje, kjer so betonski stebri in tako še najmanj posega v okolje. Če bi pa bilo po moje, ampak ponavljam, po moje, pa bi tole kokoško postavil 100 let nazaj, ko so kraljevale železnice. Basta.
Če pogledamo vlak;
- ima svojo progo, tudi tam, kjer je prečkanje s cesto, počakajo vozila
- nima nenadnih pospeševanj in zaviranj, veš, da te ne bo premetavalo kot vrečo krompirja
- med samo vožnjo ne povzroča onesnaževanja, razen hrupa
- pozimi zna biti prevroče in poleti premrzlo, za tiste, ki ste se vozili s Siemensi, veste, o čem je govora :)
- če piše, da pot traja 17 minut, lahko računaš, da res traja 17 minut
- posledično je vozni red lahko reees točen. Pustimo tukaj SŽ in njihove zamude
- sama zgraditev postaje za potnike ni dražja od zgraditve postaje za potnike avtobusa
- dvotirna proga po širini ne posega v prostor bolj kot regionalna cesta
- železnice imajo svojo optiko, torej bi bil www na vlakih reees hiter :)
Pa zagotovo je še kaj drugega...
Je pa tukaj tako kot povsod: če želimo, lahko takoj najdemo 100 in en razlog nasprotovanju...
Eni pravijo, da ni denarja? Povprašajte banke. Imajo ga preveč v štunfu. In zato so posledično ene že plačale kazni...

Dodatek; tale je pa zmagovita :))

" Morning rush hour on one of Los Angeles' economical, environmentally friendly buses. "
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

Zgodovina sprememb…

buttcrack ::

Roko gor vsi tisti, ki imate opcijo tuširanja na šihtu, razen jureta seveda...

Smrekar1 ::

hendriks je izjavil:


Ja, to je res. Ne vem zakaj morajo vse proge iti skozi center?


Zato:



Center Ljubljane je stisnjen med Golovec na eni strani in Rožnik ter Šišenski hrib na drugi strani. Ti dve geografski značilnosti definirata mesto, ki se je širilo na ravnicah severno in južno od diagonale, ki jo definirata ta dva hriba. Če hočeš iz severnega dela na južni del moraš čez center. Vsi radi govorijo o krožni progi, le redki so junaki, ki razmislijo kako bi krožna proga potekala. Na JV strani imaš možnosti samo čez center po Roški ali dosti dlje, po obvoznici, za kar so avtobusi LPP neprimerni. Na SZ strani imaš Večno pot, kjer avtobusna linija že vozi.

Zakaj ni krožne proge? Kjer je logična jo LPP že izvaja, dokler ne bomo imeli avtobusov, ki lahko pridejo čez Golovec pametnih alternativ ni.


Lušno, a manj primerno za mestni avtobus.

scipascapa ::

cesnja 2 osebi 1 avto, bo ok zate? imaš pa primer ko so druine 3-4, ko imajo 4-5 avtov.

Smrekar1 ::

DexterBoy je izjavil:

[
Maglev sem omenil zaradi tega, ker je res hiter, na rodni grudi pobira zgolj tiste kvadrate zemlje, kjer so betonski stebri in tako še najmanj posega v okolje.


Hitrost MagLeva pride do izraza samo pri dolgih progah. Kjer imaš postaje vlaka na 800 metrov je hitrost drugotnega pomena. Na dvignjenih stebrih lahko gradiš tudi klasično progo.


Chicago. Ni MagLev.

Če bi imeli vseevropski MagLev sem seveda za, da gre tudi čez Slovenijo in ustavlja npr. pri Kopru, Ljubljani in Mariboru, ostale lokacije so verjetno nezanimive. Še Koper in Maribor sta vprašljiva, zaradi bližine Trsta (Koper) in Gradca (Maribor).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Lonsarg ::

Proper narejeni javni prevoz v EU bi pomenil 300kmh hitre vlake za večje razdalje, kot omenjeno zgoraj. Ampak potem pa nujno tudi hiter drugostopenjski 150kmh, ki bi bolj ali manj obsegal obstoječe želežniške proge. Nato pride na vrsto tretjestopenjski 50-100kmh, ki bi imel gostoto avtobusnih postaj ampak ločene proge brez ali minimalno semaforjev(npr dvignjeno).

Potem še na nivoju EU sprejeti standardne priključke za mini vagončke in mesh network avtomatiko, ki omogoča avtomatizirani prehod vagončkov med tremi stopnjami. Za take na podeželju bi ti vagončki bli v bistvu kar avto v velikosti Smartov, da se potem po cesti konča pot, torej 4. stopnja, torej bi v bistvu katerkoli proizvajalec avtov lahko naredil takega s standardiziranimi priključki, ki se pripelje do tirnice in gre z 300kmh proti Berlinu(poceni elektromotorcek in manjša baterija, ni razloga za več kot 90kmh če greš za dalše razdalje na tire).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

scipascapa ::

Lonsarg: naše vlade tega nočejo, bi manj pilili narod.

jype ::

buttcrack je izjavil:

Roko gor vsi tisti, ki imate opcijo tuširanja na šihtu, razen jureta seveda...
Jure je kar lepo sam poskrbel, da se je namestil tuš, če ga kje ni bilo, razumem pa, da nesposobni jamrači tako zahtevnega projekta niso sposobni zvozit.

Invictus ::

scipascapa je izjavil:

Lonsarg: naše vlade tega nočejo, bi manj pilili narod.

Vzpostavitev takega javnega prevoza bi šele olupila narod...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

jype ::

Invictus je izjavil:

Vzpostavitev takega javnega prevoza bi šele olupila narod...
Kakih 80% manj kot ga trenutno, ko znaten delež gospodinjstev za avtomobile zmeče skoraj polovico vseh prihodkov, tudi če nimajo avtomobila, ker morajo subvencionirat lastništvo in infrastrukturo drugim lastnikom.

Lonsarg je izjavil:

Proper narejeni javni prevoz v EU bi pomenil 300kmh hitre vlake za večje razdalje
A take:

High-speed rail in Europe @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Lonsarg ::

Ja točno take, smo naprimer na 25% pokritosti s takimi vlaki po EU. Ampak to je nadomestilo za letala oziroma res dolge vožnje, redko za vsakdanje vožnje. Kjer šepa je 2. stopnja, torej 150kmh, ki bi morala biti po čisto vseh obstoječih tirih (lahko so kaki odseki pač 100kmh, če je res težak teren), pri tej stopnji smo pomoje šele na 5% v EU kot bi morali biti za proper, manjka tako hitrost kot nadgradnja pomožne infrastructure.

Potem pa pride 3. stopnja z gostoto avtobusov, tu smo tut nikakvi, ker učinkovita 3. stopnja je lahko le z ekskluzivno progo brez semaforjev, pa nujno mora šibat hitro(povprečna hitrost z ustavljanjem vred vsaj 80kmh).

Tisti moj "dodatek" avtomatskega prehajanje med stopnjami z istim vagonom ter mesh network namesto prog niti ni nujem za začetek, je pa edini logični naslednji korak. Dokler boš imel na poti do morja dve ločeni 3. stopnji (tu in na destinaciji), ter vmes še drug koncep in kupovanje vozovnic za 2. stopnjo boš že prej obupal in šel z avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

starfotr ::

Če ne bi bilo na tem svetu toliko bedakov, bi komot pametni ljudje uporabili 3. dimenzijo, to je zrak, za tranaport. Vendar tam ni heca, če padeš dol, ubiješ sebe in še ostale v prevoznem sredstvu in na tleh.

Mi pa še 0,0 pri alkoholu ne moremo uvesti, ker smo taki pezdetje, da se to tolerira. Torej, letanje odpade.

Bi pa bilo fino. Ne bi bilo treba dela cest, železnic...

Smrekar1 ::

Lonsarg je izjavil:

Proper narejeni javni prevoz v EU bi pomenil 300kmh hitre vlake za večje razdalje, kot omenjeno zgoraj. Ampak potem pa nujno tudi hiter drugostopenjski 150kmh, ki bi bolj ali manj obsegal obstoječe želežniške proge. Nato pride na vrsto tretjestopenjski 50-100kmh, ki bi imel gostoto avtobusnih postaj ampak ločene proge brez ali minimalno semaforjev(npr dvignjeno).


Gostota avtobusnih postaj pomeni, da so hitrosti nad 50 km/h utopija, če potniki niso trdno privezani na sedeže.


Nekje v tem stilu.

Lonsarg ::

Smrekar1 je izjavil:


Gostota avtobusnih postaj pomeni, da so hitrosti nad 50 km/h utopija, če potniki niso trdno privezani na sedeže.

Ta trditev velja zgolj za ceste, vse z ločenimi nadziranimi programi nima nanadnega ustavljanja in tega problema. Metroji po svetu recimo imajo 80-100kmh top hitrosti. Povprečna hitrost je sicer precej manjša zaradi gostote postaj, to pa zvišaš samo tako, da imaš dedicated vagončke, ki letijo mimo postaj brez ustavljanja, če notri ni nobenega, ki ima tisto postajo kot končno izbrano. Za prvi začetek bo tudi varjanta z ustavljanjem povsem ok, torej nivo zdajšnih metrojev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

buttcrack ::

jype je izjavil:

buttcrack je izjavil:

Roko gor vsi tisti, ki imate opcijo tuširanja na šihtu, razen jureta seveda...
Jure je kar lepo sam poskrbel, da se je namestil tuš, če ga kje ni bilo, razumem pa, da nesposobni jamrači tako zahtevnega projekta niso sposobni zvozit.

Še kar ne vem kdo ima možnost, da se na šihtu lahko stušira pred delom, kaj šele da bi se lahko npr. vsak drugi/tretji od recimo 200 zaposlenih invsi imajo gibljiv DČ med 7. in 8. Utopija...

hendriks ::

buttcrack je izjavil:

jype je izjavil:

buttcrack je izjavil:

Roko gor vsi tisti, ki imate opcijo tuširanja na šihtu, razen jureta seveda...
Jure je kar lepo sam poskrbel, da se je namestil tuš, če ga kje ni bilo, razumem pa, da nesposobni jamrači tako zahtevnega projekta niso sposobni zvozit.

Še kar ne vem kdo ima možnost, da se na šihtu lahko stušira pred delom, kaj šele da bi se lahko npr. vsak drugi/tretji od recimo 200 zaposlenih invsi imajo gibljiv DČ med 7. in 8. Utopija...


Kar ti je Jure povedal je to, da imaš, če si sposoben, možnost najti službo, kjer z veseljem poskrbijo za zaposlene in primaknejo zraven še tako ugodnost, kot je tuš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
80233719 (6924) Pika na i
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1988913 (3361) jype
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
526929 (5526) noraguta
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18117440 (11841) BigWhale

Več podobnih tem