» »

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih

«
1
2 3 4

jrtjtejtt ::

DAns sm na 24ur zasledil, da EU pritiska na Slovenijo naj ukrepa zaradi prevelikega izpusta CO2 oziroma slabega zraka. Tavzes je napovedal visoke takse na vožnjo z avtomobili v mestih. Prispevk je na netu, tam pri 5:40 se začne KLIK

Jst se strinjam, sam bo treba javni prevoz urihtat.

Yohan del Sud ::

Se strinjam. Gremo prižgat bakle in nabrusit vile. Se dobimo ob 23h pred garažno hišo Kozolec in gramo obračat avte. :\
www.strancar.com

Thomas ::

Tole ni več smešno. Zelena ideologija se je strgala s ketne.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

joker16_7 ::

>> Kdo zna ocenit gospodarsko škodo zaradi omejevanja prometa?

Hm.... Težko reči v točnem znesku, vendar zagotovo ne gre za majhne številke.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

Ziga Dolhar ::

Congestion charge? Kul.

Zmanjšanje prometa za 80 % v letu ali dveh?

>:D Roflmao.
https://dolhar.si/

joker16_7 ::

No toliko zagotovo ne. Kakšnih 10% bi pa uporaba avtomobilov po vsej verjetnosti res padla. Toda po mojem mnenju to ni smiselno, saj kot je že večkrat povedal naš profesor kemije (če je res, ne vem) naj bi močan izbruh, Etne ali kakšnega podobno velikega ali morda celo večjega vulkana, povzročil izpust večje količine toplogrednih plinov, kot ga je do sedaj izpustilo celotno človeštvo. Malo dvomljiva, a po vsej verjetnosti kar precej točna, izjava.
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley

JayKay ::

Pol bi mogli Madžarsko že zadavit. Za pot iz ene strani Budimpešte na drugo, po najbolj široki cesti (3 pasovnici), sem potreboval uro in pol. Pa nisem šel ravno akozi center.

noraguta ::

edino prav , glede na to da niti za pasivno kajenje ni konkretnih študij o škodljivih učinkih , podpiram tudi novo zašćito prebivalstva. še vsebnost EE odpravit z prehrane in stranse učinke zdravil pa smo na konju.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Super Sonic ::

A ni ful zanimiv.

Na eni strani te terajo in ridajo življenje na avto (mislim resno, kolk odraslih ljudi pa je dans lahko brez avtomobila?), po drugi strani te pa tolčejo in skušajo spraviti na javni prevoz. >:D

Mal represije bi reku človk!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

marsovcek ::

Metan je 20-x močnejši toplogredni plin kot CO2. Čreda krav (IMO) na dan "izprdi" >:D večji učinek kot enako število avtomobilov.

Prometna ureditev mestnih središč bi pa seveda bila potrebna - npr. če želiš v Lj. iz Rožne v BTC, greš obvezno skozi center. Nekaj novih cest, (poceni) učinkovit tramvaj na elektriko, kaka podzemna...

noraguta ::

marsovček udihn , pa dej en konkreten vir kolk je tega zares. polpa kolk se ga absorbera. pa tut kravjeke na pašnikih upoštevi. ka tale eko znanost ni niti tok prseba kt Zvezdni dnevnik Iona Tihega.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

zavajon ::

Ni panike! S taksami želijo dobiti le dodatna proračunska sredstva .
Sem pred časom, ob debatah glede protikadilskega zakona, v enem časopisu zasledil članek z naslovom "Kdo bo naslednji?" Očitno bodo naslednji lastniki avtomobilov v mestih. Seveda bo podeželsko prebivalstvo nove takse privoščljivo podpiralo. Nevedoč, da bodo naslednji oni.

Kar se pa tiče zmanjševanja onesnaženja z avtomobilskimi izpuhi, bi lahko to učinkovito dosegli tako, da bi enostavno ukinili povračilo stroškov za prevoz na delo. Me zanima, če bi se potem toliko ljudi vozilo samih z avtom npr. iz Bleda v Ljubljano v službo.

lp

Good Guy ::

Čreda krav (IMO) na dan "izprdi" >:D večji učinek kot enako število avtomobilov.


pol pa mleko dobivaj iz avtov če so ti manj strupeni..

jst sm za da se prepove vožnja z avtomobilom skozi mesta..

je dost avtobusov(+ neki bi jih še dodal) pa še gužve ne bi blo...
ker najbolj butasti so mi ljubljančani(pa brez zamer).. gre v trgovino k jo ma 200 metrov stran pa gre v avto, pa se zategne do nje.. pa komu na čast se gre 200 m vozit..
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

#000000 ::

Jest mislm je dobra alternativa trolam in vlakom za po mestu, Taxi!

Če bodo povečal število taxijev in predvsem znižali cene, ima da se ubijejo od posla in para.

Če me pride taxi iz obrobja Lj v center 5 € je to cca 200€ mesečno za obe smeri, ne rabm met niti svojega avta več, če greš čez vikend kam al pa za na morje pa vzameš rento, in maš letno manj stroškov kokr če bi imel svoj avto, sploh če si se zanj še dobro zakreditiral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

marsovcek ::

Nisem rekel, da avtomobili ne onesnažujejo. Pravim, da je preveč enostavno s prstom pokazati na lastnike vozil in reči, da so krivi za slab zrak.

Če bi bile glavne prometnice po mestih drugače načrtovane in predvsem če bi imeli bolj učinkovit javni prevoz (mislim price/performance), bi bilo stanje zagotovo drugačno. Dokler pa v našo vas trikrat dnevno vozi 50-sedežni avtobus s 5 potniki, dokler čez Ljubljano prej pridem z avtom, kot s trolo (in se ne vozim kakor vreča krompirja), mi nima kdo kaj oporekati tistih par gramov CO2, ki jih poženem skozi izpuh.

jst sm za da se prepove vožnja z avtomobilom skozi mesta..
Seveda, postavi zapore na Celovški pri Tivoliju, na Tržaški pri FE, Dolenjski npr. pri križišču z Roško in Dunajski pri štadionu. Garantiram da bo na obvoznici že prvi dan vojna in večurni zastoji.

jype ::

marsovcek> Pravim, da je preveč enostavno s prstom pokazati na lastnike vozil in reči, da so krivi za slab zrak.

Seveda so. Kdo pa naj bi bil? Jaz že zelo dolgo v Ljubljani nisem srečal črede krav. Vsaj ne take, ki spušča za sabo metan, no.

marsovcek> Garantiram da bo na obvoznici že prvi dan vojna in večurni zastoji.

Pa naj bo.

marsovcek> Dokler pa v našo vas trikrat dnevno vozi 50-sedežni avtobus s 5 potniki,

Jasno, če grejo pa ostali vsi vsak s svojim avtomobilom. No, zdaj bo cena vozovnice videti smešno nizka v primerjavi s stroški za avtomobilski prevoz v mesto. Zagotovo bo več ljudi uporabljalo javni prevoz.

dzinks63 ::

:)) Zgleda, da se bodo ljudje zopet razdeli na dva tabora, eni za, drugi proti ; katerih bo več, bo pa spet odločila politična opcija , ali pa kar referendum čez dve leti. Drugače je pa to spet nova kost za glodanje , da se malo pobegne od vsakdanjih tem.

jype ::

Tako kot kadilski zakon bo zame takale taksa prav blagodejna, zato jo podpiram.

Mislim, da tudi ne bo imela večjih gospodarskih učinkov. Tisti, ki jim je nujno, bodo plačali, tisti, ki si lahko brez težav privoščijo bodo plačali, ostali bodo pa pač parkirali zunaj mest in bodo posledično mesta malo manj zamašena. Big deal? Niti ne, je pa prijeten.

Avby ::

Tole ni več smešno. Zelena ideologija se je strgala s ketne.


Končno.

marsovcek ::

Lastniki vozil sicer so do neke mere odgovorni, pravi vzrok pa leži globlje - v zastaranem, neučinkovitem javnem prevozu in neprimernem načrtovanju prometnic v mestih. Primerjaj npr. železniški promet pri nas in v tujini.

Za našo vas me ne skrbi, ker je ~ 150 km od Ljubljane :D . Cena avtobusa za cca 2 km (do postaje v mestu, od koder so nadaljnje povezave) je - če se ne motim - okrog 2 € 8-O .

jype ::

marsovcek> Lastniki vozil sicer so do neke mere odgovorni, pravi vzrok pa leži globlje - v zastaranem, neučinkovitem javnem prevozu in neprimernem načrtovanju prometnic v mestih. Primerjaj npr. železniški promet pri nas in v tujini.

Zamešal si vzrok in posledico.

Učinkovit javni prevoz se lahko razvije le kot odgovor na potrebe trga. Če take potrebe ni, javni prevoz peša.

imagodei ::

S temle se jaz nekako ne strinjam, no.

Prvič, način, na katerega zgleda, da bo to izpeljano - nobenega prehodnega obdobja, nobene napovedi, enostavno v Bruslju zažvižgajo, naši poskočijo in zdaj bomo iznenada imeli takšno ureditev? Je*emo, a nimamo niti sledu od hrbtenice?

Drugič, kje so alternative? Se bom vozil s taksijem, ki je svinjsko drag? Bom moral najprej z avtom na Bavarca (če tam še prodajajo žetone), tam plačati takso, nato se odpeljat iz središča, na koncu pa še na trolo in v mesto? A bomo zdaj mi, ki nismo iz LJ, tudi kupovali mesečne karte za trole? A bodo parkirišča izven centra LJ zastonj, ali jih bomo plačevali? Glede na izjemno hitro vpeljavo tega (brez prehodnega obdobja), se je kdo vprašal, kako se bomo v prvih mesecih znašli tisti, ki v LJ ali MB hodimo bolj poredko? Bodo parkirišča dobro označena? Bodo usmerjevalne table kmalu na kandelabrih?

Tretjič, ali je sploh kdo kaj premislil, ali so takoj Zeleni zaslutili svojo priložnost? A imajo naši politiki kaj možganov? Bomo sedaj morali plačevati še dodatno takso, če se bomo iz periferije pripeljali v LJ v Kolosej gledat film? Hvala lepa, že trenutne cene so maksimalno napete - če iz Gorenjske pridem gledat film, dam za vožnjo in za dve vstopnici cca 25 EUR. Zdaj bom plačal še takso (napovedana je zelo visoka), morda še enkrat 20 EUR? Ja, a ste nori, da bom dal toliko za ogled enega filma?

Aja, kao lahko gremo do LJ z avtom, potem pa na trolo in 2x presedemo. Pa, ker nisem iz LJ, bom doma še na Internetu pogledal, na katere številke se moram usesti, da bom prišel iz Celovške do Letališke.

LOL! Cvetlično polje FTW!

Podobno tudi z ostalimi udejstvovanji, od kulture, do pitja. Očitno tej vladi kadilski zakon še ni prinesel dovolj gospodarske škode, pa se odločajo impulzivno. Tako, kot gospodje v Bruslju žvižgajo.

Pa ne me narobe razumet - sem za to, da se zapre mestna jedra in omeji promet. Ampak to naj se zgodi postopoma, z napovedjo vsaj 12 mesecev prej in hkratno uvedbo poceni alternativnega prevoza, zastonj parkiranja, vpeljavo jasnih označb za parkirna mesta izven brezprometnih con... Drugače je to podobna bedarija, kot lisičenje in odvozi s pajkom, če narobe parkiraš: parkirnih prostorov ni, predpogoji za pravilno parkiranje niso urejeni, zamujam na sestanek, zdaj bom pa iskal parkirno hišo 10 minut hoda proč od moje ciljne lokacije?
- Hoc est qui sumus -

KandazaR ::

Pa saj nam je EU dala čas do leta 2012 (takrat moraj biti vidni rezultati) tako da je čas da se ljudi in pa javni prevoz pripravi na spremembe. Javni prevoz pa bi moral v lj temeljiti na električnih avtobusih (trolejbus) in pa nadzemni železnici. Gradnja tramvaja je pomoje predraga in ravno tako kot avtobusi zaseda prostor na cesti.

zee ::

"Gradnja tramvaja je pomoje predraga in ravno tako kot avtobusi zaseda prostor na cesti."

točno tako. nikoli mi ni bilo jasno, kaj ljudje sanjajo s tramvaji. trajna rešitev za Ljubljano bi bila podzemna železnica, vendar mislm, da bi bila sama postavitev daleč od trivialne zaradi ustroja terena (barje pa to).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

5pellfire ::

Bruselj požuga s prstom, naša vrla vlada pa se je usrala dol do gležnjev in bojo zdaj v par dneh
porihtali problem. Jok brate, mislim da ne bo tako lahko. Preveč na hitro in na silo bi oni to izpeljali
(seveda ima najvišja gospoda tak službene avtomobile in jim bomo te takse plačevali mi). Tega da
drugih alternativ ni jih niti ne briga.

Raja širom Slovenije se bo tak zbunila da jim nebo nič jasno. Kolikor sem razumel naj bi bila omejitev
prometa ne samo v strogih jedrih mesta ampak v mestu kot celem ...to je potem od table do table na
S, J, Z in V. Kar pomeni da bojo te takse takorekoč veljale za vse, ne samo tiste ki živimo v mestih.

Tudi tisti iz vasi bojo naje*ali ...kolikor vem noben večji Špar, Tuš, Merkator, itd ...ni postavljen sredi
gozdov in vasi, ljudje s podeželja pa verjetno kupujejo precejšen delež stvari v teh trgovinah. Kar pomeni
če greš 1x na mesec v mesto po nakup si že potencialni kandidat za takso ...z biciklom dvomim da bo kdo
tovoril tedenski nakup domov ...ne glede kako blizu ima.

Potem pa bojo tako in tako začeli jamrati lastniki avtomobilskih hiš kako je prodaja avtomobilov padla,
pa garažne hiše sredi mest bojo prazne (...kolikor vem ni še nobene garažne hiše na obrobju mesta oz na
podeželju), padla bo prodaja v trgovinah, lokalih itd.

Če pa omenim javni prevoz pa tako vemo kako je...sam sem ga v dijaških in študentskih letih dobro izkusil
...relacija Slovenska Bistrica-Maribor - 25km v eno smer ...pa je bila to ena boljših povezav predvsem zaradi
dijakov/študentov ..je bil avtobus na vsake pol ure...v bistvu druge možnosti prevoza niti ni...vožnja cca.
45min v eno smer ...zraven je treba računat še pot do postaje in potem domov ..in sem na dan porabil po
2 uri in pol samo za pot ...čas z avtomobilom ...cca. pol ure z iskanjem parkinga skupaj, nazaj 20 minut.

lonz ::

Sej, sej, najprej čiki, sedaj avtomobili v mestu - sledi alkos in meso. Še mal pa bodo menihi živeli bolj umazano kot mi...
...arrrrrr, shiver me timbers...

PaX_MaN ::

Za ekstra oddaljene kraje naj zrihtajo poceni prevoz z vlakom, za malo bližje "zelene" avtobuse, po mestu pa magar razpostavijo par kolesarnic.Potem pa še malo kombiniraš glede razmer na cesti in letnih časov. Aja, pa Hrvate naj oklopijo z NEK, da bodo zeleni avtobusi imel dosti elektrike.:D

Buggy ::

he he...lepo nam gre pod tole vlado.
Kot je bil na vrat na nos sprejet kadilski zakon tako bo tudi s tem. Kot je bilo zagovornikov pravice do cistega zraka v lokalu, tako lahko isti sedaj zagovarjajo tudi ta predlog. Konec koncev gre za odpravljanje istega problema.
Razlika je samo v tem, ker bo sedaj to prizadelo marsikoga tudi iz te skupine.
Se tipkamo pri naslednjem pametnem predlogu. Kako smo ze takrat reki "Najprej so bili kadilci potem....."

Horuk v nove case horuk v nove dni, zavihajmo rokave v jame se nam mudi.

jrtjtejtt ::

Jst sam pravim, da hvala bogu, da se je o tem začelo saj razpravljat. Zgleda da je blo treba mal EU spodbude. Ukrepi ki jih je Tavzes napovedal, mislim da je blo bolj tko počez. Pa sj v par minutah ne more predstaviti nekega resnega načrta, ki itak še nimajo. Upam samo, da bodo v par mescih, letu dni predstavil neko celovito paleto ukrepov.

Taksa, bi lahko bla en začetni ukrep, se bi sigurn mal zmanjšal promet. Tle ni treba nč prepovedat prometa, sam eno pošteno ceno zaračunat. Pol k se promet mal zmanjša (k sigurn se nekteri votijo z avtom brez pravega razloga, dost jih poznam, k bi se komot vsedl na bus, polet pa na kolo, ampak...) pa lahko sledijo drugi ukrepi. Se nekaj ulic v središču zapre, pa se mal prenovi LPP pa ostale možnosti javnega prevoza. Mislim da bi se tko počasi uredilo stanje. Saj do neke mere.

Ljudje bi pomoje spoznal, da se jim avto ne splača za v mest. Ker je dost dugih opcij (no trenutno še ne, ampak sedaj ko je taga gneča niti ni možno uvest nekega učinkovitega javnega transporta, ker pač avti vse zabašejo).

Glede šopinga v vseh teh centrih - komot se uredi tko, da je promet omejen le čez teden, za vikend pa ne. Sej gneča v centrih je samo zaradi selitev mas ljudi na delo in domov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jrtjtejtt ()

OZZY ::

najbl bedni so taki , ki grejo v službo z avtom pa čeprav je le ta oddaljena 3-5 km od doma. Poznam velik folka iz Lj, ki gre raj z avtom kot pa na trolo. In to dela veliko Ljubljančanov, sploh poleti, saj se jim ne da it na bus po tisti vročini pol se pa še gužvat. Al pa pozimi, da bi čakal na mrazu na trolo...Al pa še kam drugam..raj v avto pa gremo kot trola.
Tle je en del problema.

Drugi del pa je en že neki govoru, da je pač javni prevoz v kur**. Sploh pa bi ljubljana mogla mal spremenit prometno politiko.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

Mr.B ::

Oprostite mojim sledečim besedam :
Debili NOVINARJI na 24ur.com, oziroma odgovorni na POP tv-ju, zaradi senzacij oziroma gledanosti , oprostite RAJE ali Ovc itd, pišejo oslarije, in vi lepo najprej reklamo gledate, ki je ne morete preklicati, cin cin cin, lastnikom v žep, in potem poslušate novinarko, ter odgovor gospoda ki je govoril nekaj, ki je vzeto izven konteksta članka, oziroma vneseno tako kot je želel POP tv, beden, poden od novinarja oprostite novinarke… Nekako tako kot je bilo za Janšo, un Nemc je rekel…. Poden od novinarstva in poden od POP TV-ja, no kvaliteta je pa tisto kar šteje, zato pa je taka gledanost, ker raja prebavi vse, .. Verjetno kriva šola, oziramo nerazgledanost….
Samo ena težava tega članka je :
Za primer Ljubljane : Recimo kje so pa parkirišča , ? V Ljubljano pride cc koliko dnevno vozil ? govorimo do 100k, in večina teh ne bo imela denarja da plača 50€ , parkirati pred Ljubljano tudi ne bo mogla….
No bo pa ena dobra zadeva: Potniški promet (bus in železnica) bo rešena….
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

WarpedGone ::

Današnja Tavzesova izjava (po spominu):

Taks pred letom 2010 ali 2011 sigurno še ne bo. Najprej bodo napore usmerili v izboljšanje javnega prometa. Če samo to ne bo dovolj, bodo razmislili o dodatnih 'iniciativah' za njihovo večjo uporabo. To pa bodo takse, vinjete, ...
Zbogom in hvala za vse ribe

ciki57 ::

Eh, ta ideja je preveč retardirana, da bi lahko postala realnost. Vsaj upam...

jype ::

Katera ideja?

Saj to večina glavnih mest razvite evrope že ima.

username ::

Poznam velik folka iz Lj, ki gre raj z avtom kot pa na trolo.
Pa si se vprašal, zakaj je tako? Bom kasneje jaz povedal (če bom pri volji), vmes pa premisli in poskusi najprej najti odgovor sam.

Saj to večina glavnih mest razvite evrope že ima.
Aja? Katera pa, znaš našteti? Jaz vem za London in Stockholm.
S tem da Stockholm velja le pogojno, ker je glavno mesto Švedske, slednja je pa napol fašistična država.
In preden se bo kdo smejal, naj se kar neha. Sem poleti na morju spoznal eno Švedinjo, mi je med drugim takole by the way povedala par stvari, kako je gor na Švedskem, ne bi si mislil da so take stvari možne.
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Ziga Dolhar ::

Dasiravno sem velik privrženec javnega prometa (že tretje leto z letno karto za tehle 2x50 km, ki jih skomutiram dnevno), moram priznat, da je izkušnja z LPPjem vsaj desetkrat slabša kot z medkrajevnim prometom na moji relaciji (Tržič-Lj-Tržič). Žal.
https://dolhar.si/

jype ::

username> In preden se bo kdo smejal, naj se kar neha. Sem poleti na morju spoznal eno Švedinjo, mi je med drugim takole by the way povedala par stvari, kako je gor na Švedskem, ne bi si mislil da so take stvari možne.

Ja, zmaga desnice na volitvah je zajebana reč...

username> Aja? Katera pa, znaš našteti? Jaz vem za London in Stockholm.

Tadva, ja. Saj to je večina, a ni?

Če je Jankovič zaprl center, mora zdaj vlada narediti nekaj več.

Po pravici povedano se mi zdi v luči tega, da imamo totalen podn od javnega prevoza, ker ga nihče ne potrebuje, ker je totalno neučinkovit, ker ga nihče ne potrebuje smiselno, da se ukrepa.

Posledično imamo zaradi tega nonstop gnečo na cestah in občutno slabši zrak, kar zmanjša tudi število tistih, ki bi na lep dan utegnili potovati po mestu s kolesom, rolerji ali peš.

Na koncu si še drznemo (mi, Ljubljančani) vozit po mestu z avtomobili, da tisti, ki pridejo v Ljubljano opravljat svoje obveznosti iz drugih krajev, dejansko ne morejo nikjer parkirati. Situacija se prepočasi popravlja, zato se mi zdi, da ukrepi morajo priti čimprej.

Da bi se zares strinjal z uvedbo takse na mestni promet mi ne pade na kraj pameti, bi pa po moje veljalo najprej narediti javni promet prijetnejši in učinkovitejši. Grem stavit, da bi se marsikdo poslužil poceni parkiranja v garažni hiši v Gameljnah, od koder bi v 15 minutah bil na postajališču podzemne železnice pod Bavarskim dvorom ali pa pod pošto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

krneki0001 ::

Japonci so rešili problem s preonesnaženostjo mest že pred mnogo leti. Prepovedali so dizle v mestih in imajo mesta čistejša in manj strupena.

Mr.B ::

"Mi izven Ljubljene ne moremo opravljati stvari v Ljubljani"

Pritoži se na uradnike, ki vsi hočejo ali pa politične osebnosti hočejo imeti vse v centru mesta... Se počutijo bolj pomembne..
Javni prevoz je podn v Ljubljani. Prestopati bi moral 2x do službe in nazaj. Sedaj sem v 20 minutah v službi. Če bi šel z mestnim potniškim prometom, bi potreboval 10 minut do postaje prestopanje in nazaj... Porabim vsaj 2x toliko, pa točno ob uri bi moral iti itd... Z avtom grem in pridem kadar mi paše, tako bi se še zjutraj živciral kdaj iti ven, da ujamem trolo, ki bo ali ne bo točna, po možnosti prehitra….Pa še iz službe bi skoz na uro gledal, kdaj iti…
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Freezy ::

Mogoče bi bilo pametno vse skupaj urediti po točkah - 50 točk na leto pomeni 50 izletov po mestu. Morda bi morala biti številka številka manjša/večja odvisno od zahtev EU. To bi prav prišlo vsem ruralcem, ki nakupujejo v mestih in hodijo v kino. Predvsem pa bi nekako morali izboljšati javni prevoz, mislim da se v tej točki vsi strinjamo.

tx-z ::

Torej 50€ bi plaču za vstop v ljubljano. Če pa živiš v ljubljani je pa vse uredu, bi se lahk vozu z avtom? Torj greš na izlet, in boš plaču vaskič 50€ da lahko pridš domou. 8-O Če bi mogl plačat še tisti k žvimo v ljubljani, ... Pol bom popizdiu.

edit: pa si kupu motor.
tx-z

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tx-z ()

Zheegec ::

Javni prevoz je katastrofa - če grem z javnim prevozom (lokalni avtobus + vlak + LPP), porabim preko 2h v eno smer, sedaj z avtom pa do 90min (parking + gužva) v obe smeri po avtocesti.
Da sploh ne omenjam, da na poti iz službe nimam več lokalnega avtobusa in bi moral iti s taksijem (8€/dan ekstra stroškov), ali pa prespati na kakšni klopci.

Naj drastično izboljšajo javni promet, potem se bomo pa pogovarjali naprej. Če pa mislijo, da bodo z uvedbo takse "rešili planet" (pred čem že??), se pa kar pošteno motijo. Še povečanje prometa ne bi imelo kakšnega vpliva na globalno okolje, kot tudi ne zmanjšanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

BigWhale ::

Javnega prometa ne bo nihce izboljsal, ce se ne bo nihce vozil z njim. Povprecno sedi v avtu mogoce 1.5 voznika na 100 vozil.

Nihce se ne vozi z avtobusi zato, ker so tako zanic.

Mnja, nekje treba zacet.

Tody ::

Glupost je to da zaprejo celo mesto ! Mislim to je en tak grd monopol... Sploh pa mi je všeč to k hočjo kr 80 % vozil ukinit heheh in potem kaj ? Ko bo svež in čist zrak ? Ampak nobenga tam da bi ga užival ? Če se spravi tistih 150.000 ljudi na buse ob že tak polnih linijah, ki jih zasedejo šolarji srednjih šol in faksov, upokojenci in tisti ki se peljejo z avtobusom...

Če zaprejo center ljubljane, torej tam od avtobusne postaje, do kliničnega centra, pa dol do aškrčeve in tobačne potem je to sprejemljivo. se pač naj folk fura po obvoznici in parkira kje na obrobju ljubljane in potem se vozi z avtobusi. Seveda morajo pa avtobusi vozit 24/7 al pa uvest tako imenovane shuttle, kjer se bo vozilo ene 10 ljudi...

Drugače mi je pa všeč da se taki kreteni lotevajo tako kompleksnega problema, od tega da niso niti prebral kaj jim je EU napisala, do tega da blebetajo za 2 leti vnaprej kako bodo oni levo in desno :) Da ne govorimo o tem da ministrstvo za promet nič ni vedelo.. Model pa vrjetno ne ve ali bo jutri sploh še mel službo...

miko 55 ::

dajte mi 500.000€ po glavi pa vam odpihnem vsakega ki vam na zulj stopi. za člane slo-techa 75% popust.

bi se vozil s kolesom, če bi vedel da bi me tam počakal. ker vem da me ne bo torej ne bom probal. pa vse narkomane ven vržt.
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA

jype ::

BigWhale> Povprecno sedi v avtu mogoce 1.5 voznika na 100 vozil.

Trenutno je povprečje za Ljubljano 1.04.

Microsoft ::

Jst bi par stvari uredil:

- Dopovedat tistim, ki zivijo v Ljubljani, da se svet ne verti okoli njih. (Resno!)
- Migrirat in vzpodbujat gradnjo novih poslovnih objektov izven obroca (Starejsa populacija ponavadi zaradi avta nima tezav se odpeljati nekaj 10km stran, mlajsi pa lahko ostanejo v mestu)
- Vzpodbujat razvoj v ostalih vecjih krajih in regijah (Kranj in visje, Novo Mesto, Koper, Celje, in seveda Maribor ter Slovenj Gradec)
- Nehati z neumnostmi kot je zelezniski promet za daljse razdalje (kdo se bo vozil 2 uri, ce z avto pride tudi do 3x hitreje s tem, da moras v prvem primeri priti do zelezniske postaje, kar drasticno povec cas potovanja recimo od doma v solo)
- Gradnja rondojev, ce se ti izkazejo za varnejse in z vecjim stevilom pretoka (Ne vem no, samo se nisem srecal rondoja nad katerim ne bi bil navdusen in hkrati semaforja, katerega bi sovrazil)

Ce bodo prepovedali voznjo po mestu, ne bodo naredili nic drugega, kot prestavili problem na AC prikljucke na obroc. Gorenjci lahko ze sedaj obcodujejo to v simukaciji, pa iz ostalih treh AC prikljuckov (Koper, Novo Mesto, Celje) ob jutranjih urah pretocnost prometa pravtako ni kaj blesceca.


by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr

TekO ::

Vem še za Oslo, da ima neke takse, če se prav spomnim.

Jaz pa čisto razumem folk ki se na 3-5 km oddaljene službe pelje z avtom. (ne rečem pa, da jih podpiram) Sam imam šolo oddaljeno cca dobra 2km in rabim za peš pot cca 25min (normalna hoja). Z busom pa... za v šolo, še gre, ker lahko pogledam na vozni red (pridem v ~ 10minutah), ko pa grem domov se velikokrat zgodi da moram na BUS čakat pof*ukanih 20min ali pa še več. Torej me pot z busom za dobra 2km košta pou ure časa. Z avtom traja 5min :)
Ideas are bulletproof.

koyotee ::

Ta vlada je že popušila na naslednjh volitvah 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

KandazaR ::

@Tek0 se stirnjam s tabo. Največja žalost je da prideš od doma do službe/šole peš hitreje kot pa z javnim prevozom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru? (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
9612073 (9875) buttcrack
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35569953 (59362) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37739818 (29196) jest10
»

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28818873 (13794) noraguta

Več podobnih tem