Prijavi se z GoogleID

» »

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane

strani: 1 ... 3 4 5 6

Okapi ::

O kakšnih "občinskih" davkih vi to?


Dohodnina je najpomembnejši vir financiranja nalog občine, ki jih ta mora opravljati po ustavi in zakonu. Občinam pripada 35% dohodnine, ki se zbere v posamezni občini.


Zbira se pa glede na naslov stalnega prebivališča in v tem je vsa srž problema.

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

noraguta ::

kaj pa prihodki od prodaje , davek na nepremičnine ,... vse to mesto dobi povrnjeno iz naslova podjetji + tega ima mol kar soliden portfelj nepremičnin katere bi ostale neizkoriščene , če nebi bilo migracije.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Okapi ::

Ja saj nekaj denarja mu je ostalo, ampak premalo:P Veliko ljudi financira infrastrukturo pri sebi doma, uporablja pa ljubljansko.

O.

jype ::

noraguta> kaj pa prihodki od prodaje

Ja - kaj z njimi? Mislim - tega denarja ne dobi mestna občina, ne? Sredstva pobrana v obliki davka na nepremičnine gredo tudi v proračun, prav tako DDV in vse ostalo.

Iz proračuna gre določen del občinam, seveda del tudi Ljubljani.

Okapi ::

Sredstva pobrana v obliki davka na nepremičnine gredo tudi v proračun

Slabo si poučen (lahko pa bi, preden to tule razkrivaš, tudi poguglal in se poučil;-). Davek na nepremičnine, v zdajšnji in napovedani obliki, je prihodek občin.

O.

noraguta ::

jure kolikor vem ne , iirc je aerodrom LJ bentil ko je moral plačati katasterski dohodek občini.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

A to je "novi" davek? Ker včasih ni bil prihodek občin, afaik.

noraguta ::

A to je "novi" davek? Ker včasih ni bil prihodek občin, afaik.

ne
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&vt...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Karaya 52 ::

fosil> Zakaj točno bi morali Ljubljančani financirati stvari, ki jih potrebujejo ljudje, ki ne živijo v Ljubljani?

Kot je že nekdo prej zapisal, Ljubljano občanom. Jaz pravim Triglavski narodni park občanom Bovca in Bohinja, obalo občanom Pirana in Izole, elektriko pa si lahko med seboj razdelijo štajerske občine, ostale pa pocrkajo. Zakaj pa bi morali prebivalci Šaleške doline gledati TEŠ, Krčani spati poleg jedrske elektrarne, Tenetiše vohati smeti prestolnice? Nekateri res ne vidite dlje od lastnega parkirišča, "omejenci" je preblaga beseda, ljubimci 5. kvadratnih metrov asfalta.

Tomi ::

Žal nekateri v tej temi niste sposobni videti tako dlje od svojega prepričanja, in vam je težko dopovedati, da ima vsako administrativno središče, pa naj gre za prestolnico države, pokrajine ali česa podobnega (velja za države, ki so prevelike, da bi imele samo eno središče) dvojno vlogo. Je adminstrativno, ekonomsko, socialno in še verjetno kakšno središče gravitacijskega območja, ki presega lokalne okvire, hkrati pa je še vedno zgolj mesto, ki naj bi služilo svojim prebivalcem.

Model, po katerem bi pravično uredili financiranje središča, vsaj v Sloveniji uganka, pa ne toliko zaradi političnih prepričanj, ampak predvsem zaradi slovenske miselnosti, ki težko dopušča neenakost, posebej, če si na strani, ki ima deficit.

Potrebno je pač nekaj dialoga in veliko strpnosti, pa se da veliko rešiti. Samo realizacija pa šepa.
metrodusa.blogspot.com

fosil ::

Kot je že nekdo prej zapisal, Ljubljano občanom. Jaz pravim Triglavski narodni park občanom Bovca in Bohinja, obalo občanom Pirana in Izole, elektriko pa si lahko med seboj razdelijo štajerske občine, ostale pa pocrkajo. Zakaj pa bi morali prebivalci Šaleške doline gledati TEŠ, Krčani spati poleg jedrske elektrarne, Tenetiše vohati smeti prestolnice? Nekateri res ne vidite dlje od lastnega parkirišča, "omejenci" je preblaga beseda, ljubimci 5. kvadratnih metrov asfalta.


V resnici si ravno ti omejen, ker ne vidiš dalj od svojega nosa.

Bovec, Bohinj, Piran, Izola to so vse turistične občine. Oni si dejansko želijo čim več obiskovalcev. In seveda ti obiski niso zastonj. Pri obisku zgoraj naštetih plačaš vsaj parkiranje, kar je prebivalcem zgoraj naštetih v Ljubljani velik problem.

Kar se smetišč in elektrarn tiče. V vseh teh občinah dobijo precej denarja od onesnaževalcev, tako da svojega prostora spet ne nudijo zastonj.

V Ljubljani je pa tako, da če nekdo pride delat v Ljubljano in se nato odpelje domov, mesto od tega nima nič, razen gužve na cestah, ki jih mora vzdrževat občina.

Včasih je še nekako šlo, saj so občine dobile % dohodnine in ker v Ljubljani živijo ljudje z višjimi dohodki, se je zadeva nekako pokrila.
Sedaj pa šteje samo število prebivalcev, torej občine od države dobijo glavarino in ne več % dohodnine, zaradi česar je Ljubljana ostala brez tretjine proračuna.

Ob tem pa pridemo do absurda. Če torej občina hoče dobit čim več denarja, mora imeti čim več prebivalcev. Ni važno kako bogati, kako uspešno so podjetja v mestu, važno je samo število prebivalcev. (zakaj pa misliš da je Jankovič sprejel Strojanove v Ljubljano :)) ?).

Torej je v interesu občine, da dnevnim migrantom čim bolj oteži prihajanje v Ljubljano, tako da se bodo ti prisiljeni v Ljubljano preseliti.
Ali pa jim seveda zaračunat vstop v mesto.

Sliši se absurdno, ampak vedno ko Ljubljana reče, da bi rabila nekaj denarja kot glavno mesto, vsi takoj skočijo pokonc in Ljubljančani smo tega že naveličani.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

tsh2 ::

>Sedaj pa šteje samo število prebivalcev, torej občine od države dobijo glavarino in ne več % dohodnine, zaradi česar je Ljubljana ostala brez tretjine proračuna.

ljubljana je bolj gosto poseljena zato mora dobiti kar veliko denarja.

kaj bi ljubljančani sploh radi? itak so v priviligiranem položaju naproti prebivalcem izven centra. bi radi več denarja, da bodo spet začeli en debilni projekt, kot je bil vzpenjača?

politiki obdavčujejo, da bodo imeli čimveč za pokrasti. < -- prva misel

sicer pa kar naj obdavčijo, saj itak ni kje parkirat in moraš plačevat parkirišče. obenem pa naj od tega denarja zgradijo zastonj parkirišča ob robu mesta. ljubljana je tako majhna, da jo v 15 minutah lahko prehodiš.

amda ::

tsh2:
sicer pa kar naj obdavčijo, saj itak ni kje parkirat in moraš plačevat parkirišče. obenem pa naj od tega denarja zgradijo zastonj parkirišča ob robu mesta. ljubljana je tako majhna, da jo v 15 minutah lahko prehodiš.

Ma ja, a si ti mislil da bo tako, če bi bil davek,pa se motiš.Ta denar bi končal v džavnem proračunu, tako da Ljubljana bi imela bore malo od tega.

Glej jaz nisem iz Ljubljane pa vem da ni tako majna da bi jo prehodil v 15 min.
A si ti mogoče supermen?

JanezekNovak ::

//sarcasm on
Tako je dajmo obdvačit vožnjo po Ljubljani in zaprimo center.

To je odlična ideja, saj načeloma imamo ljudje v Sloveniji premalo davkov, Ljubljančani pa preveč denarja. (prov jim je kaj pa v glavnem mestu Slovenije živijo)

Sicer ne vem zakaj bi se ustavili pri Ljubljani.

V vsakem selu, vasi in mestu bi morali zapreti center in obdvavčiti vožnjo, pa če ma občina 1 ali 1.000.000 prebivalcev.

Pa še za ziher, da ne bo nihče parkiral na pločnikih, na vsak pločnik količke.

Za vsak drug vogal pa dva redarja, ki pišeta listke, pa še vsakemu redarju pištolo in radar, da bo lovil še zločince zraven (v primeru, da kdo prehitro vozi, metek v glavo, prav mu je barabi, kaj pa divja in je potencialni morilec).

Aja pa za ziher, da preženemo 4 kolesno golazen iz Slovenije, še podražimo bencin na vsaj 4 EUR, cestnino in vinjete pa podvojimo.

Z denarjem, ki se ga dobi od vseh teh ukrepov pa vsakemu prebivalcu Slovenije, eno Alu kolo v kovčku in naj skrbi za kondicijo.

Seveda, ker bi tako dobil kondicijo, lahko še dvignemo dobo za upokojitev na vsaj 85 let.
//sarcasm off
http://www.euroairsoft.com/

Karaya 52 ::

Fosil, zakaj se ne preseliš? Utrip prestolnice pač ni skladen s tvojim karakterjem.

fosil ::

Fosil, zakaj se ne preseliš? Utrip prestolnice pač ni skladen s tvojim karakterjem.

Karaya, na nivo osebnega obračunavanja se ne mislim spuščat, ker forum temu ni namenjen, sploh pa ne ta tema.
Tako je!

noraguta ::

mene pa moti letališče , preselite ga v lj. pa pozerski brezdelni ljubljančani , ki hodijo na krvavec, ter delajo gužvo na cesti.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

fosil ::

Eni dejansko ne razumete problema.

V Ljubljano se vsak dan pripelje 130.000 avtomobilov.
To je več, kot ima recimo Maribor prebivalcev.

Rednih prebivalcev (ki v Ljubljani plačujejo davke) je 276.000, medtem ko je v mestu vsak dan okoli 500.000 ljudi.

Ljubljana ima zaradi vseh teh avtomobilov že tako slab zrak, da je dobila opozorila že od evropske unije.

In ko pridemo do točke, ko udobje nekaterih ljudi ogroža zdravje vseh, ki živijo v mestu, potem je jasno, da ima prednost zdravje.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

WarpedOne ::

fosil:
V Ljubljano se vsak dan pripelje 130.000 avtomobilov.

To je pač golo dejstvo. Se je kdo vprašal zakaj je tako?
Kaj ko bi raje odpravljali te vzroke in ne le sipali soli na rano z davki?
Do you know what you don't know?

noraguta ::

Eni dejansko ne razumete problema.

V Ljubljano se vsak dan pripelje 130.000 avtomobilov.
To je več, kot ima recimo Maribor prebivalcev.

Rednih prebivalcev (ki v Ljubljani plačujejo davke) je 276.000, medtem ko je v mestu vsak dan okoli 500.000 ljudi.

Ljubljana ima zaradi vseh teh avtomobilov že tako slab zrak, da je dobila opozorila že od evropske unije.

In ko pridemo do točke, ko udobje nekaterih ljudi ogroža zdravje vseh, ki živijo v mestu, potem je jasno, da ima prednost zdravje.
res je ne razumemo čemu prometne zagate reševati z davkom, tolikšen presežek inteligence premorete le največji, če karaya ni rekel bom pa jaz , zaplankanci.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

Kakšen davek - reče se mitnina!

Poleg tega je povsem smiselno stroškovno naravnano nadomestilo za obremenitev mestnega okolja, zmanjšano za nadomestilo, ki ga država lahko zagotovi prebivalcem podeželja, za svojo nesposobnost pri izgradnji infrastrukture, zavoljo pomanjkanja katere se morajo ljudje s podeželja voziti v mesto.

Ker je to prekomplicirano, je najlažje in najbolj pravično, če se promet v mestu prepusti samemu sebi, tako kot je zdaj, ljudje pa za varnost in udobnost investirajo v vedno večje in vedno več avtomobilov - pa smo vsi srečni!

ahac ::

Eni dejansko ne razumete problema.

V Ljubljano se vsak dan pripelje 130.000 avtomobilov.
To je več, kot ima recimo Maribor prebivalcev.

Rednih prebivalcev (ki v Ljubljani plačujejo davke) je 276.000, medtem ko je v mestu vsak dan okoli 500.000 ljudi.


OK.

Ampak Ljubljani ni treba vlečt ceste do vsake vaške vasi z 10 prebivalci, ker jih nima. Zdaj si pa predstavljaj eno občino, kjer pa je prebivalstvo razmetano po majhnih vaseh in z kmetijami nekje v hribih.
A misliš, da oni nimajo stroškov z cestami? Sicer je res, da jih uporablja manj ljudi.. ampak to pomeni tudi, da morajo potegnit velik več kilometrov asfalta na prebivalca.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

PaX_MaN ::

A misliš, da oni nimajo stroškov z cestami? Sicer je res, da jih uporablja manj ljudi.. ampak to pomeni tudi, da morajo potegnit velik več kilometrov asfalta na prebivalca.

Sej jim ni treba lih SCTja vzet...

fosil ::

Dejstvo je, da javni prevoz nikoli ne bo tako komot, kot je avto, ki te pripelje od vrat do vrat, sploh če upoštevamo slovensko pravilo parkiranja, ki pravi, da če ni praznega parkirnega prostora v neposredni bližini, lahko parkiram kjer hočem (na pločniku, zelenici...).

Dejstvo je, da imamo Slovenci balkansko mentaliteto, kar pomeni, da je na lep način stvari skorajda nemogoče doseči. Poglejmo samo prometne nesreče, krivulja se je navzdol obrnila šele ko so bile uveden stroge kazni in oster nadzor. Razne preventivne kampanje niso imele praktično nobenega učinka.

Sicer se pa balkanskost, kaže tudi v tej temi, kjer smo Ljubljančani takoj označeni kot zlobni prasci, ki vedno hočemo nekaj hudega ostalim Slovencem.

Počasi pa bo ljudem v zavest moralo priti, da življenje izven mesta prinaša določene prednosti, kot so čisto okolje in zrak, cenejše nepremičnine... vendar pa prinese tudi slabost, da pač traja nekoliko dalj da prideš v službo.

In treba se bo tudi navadit, da je vožnja in parkiranje v centru mesta luksuz, ki ga je treba plačat. Tako kot je recimo luksuz spit kavico ob tromostovju, ki je vsaj ene 5x dražja od tiste, ki jo kupiš na kakšnem avtomatu ali pa skuhaš doma.
Tako je!

Tomi ::

res je ne razumemo čemu prometne zagate reševati z davkom, tolikšen presežek inteligence premorete le največji, če karaya ni rekel bom pa jaz , zaplankanci.

Ker Slovenci nekaj res začutimo, če nas pošteno udari po žepu. As simple as that.
metrodusa.blogspot.com

T0RN4D0 ::

Tako lepo podpiramo davke, če nam le trenutno niso v breme. Najboljš da si vsaka občina zmisli še nalepke za prevoz skozi svojo vas za uničevanje narave. In ima da ne prevoziš več slovenije brez da plačaš kakšnih 300€ za mitnine. :)

Pol nakoncu pa ves denar zberemo in ga damo SCTju da odpre svoj vesoljski program...
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Karaya 52 ::

Rednih prebivalcev (ki v Ljubljani plačujejo davke) je 276.000, medtem ko je v mestu vsak dan okoli 500.000 ljudi.

In ko pridemo do točke, ko udobje nekaterih ljudi ogroža zdravje vseh, ki živijo v mestu, potem je jasno, da ima prednost zdravje.


Ljudje migrirajo v LJ ker so tam službe. Vsakodnevna migracija ne sodi v kategorijo udobja, niti vožnja v gneči. Verjetno ne veš koliko časa, živcev in € stane potovanje z SŽ, večina migrantov pa je tako ali tako iz okoliških občin. Iz Kamnika v LJ potrebuje vlak 40 minut + X do delovnega mesta.

Pravzaprav ne vem kaj te bolj moti, to da se migranti pripeljejo z osebnim avtomobilom (ker druge razumne izbire ni) ali to da ljudje sploh migrirajo v LJ?

Matev ::

Najboljš da si vsaka občina zmisli še nalepke za prevoz skozi svojo vas


v priemru ljubljane imaš obvoznico
in ti res ni treba skozi center riniti

tudi vse trgovine in vse nasploh maš zunaj mesta

v centru je samo še za turiste - ti se pa itak z avtobusom pripeljejo in hodijo peš

T0RN4D0 ::

A klinični center je za turiste? ZZZS je za turiste? Vsa ministrstva so turistične točke? Tisto kar je za turiste, je tako ali tako že zaprto za promet.

Tudi okoli vsako občino se da obvozit, ni rzloga da vsaka občina nebi mela svoje nalepke. Se ti ni treba nič vozit če ti kej ne paše.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

koyotee ::

Ja, kar naj plačajo ljubljančani, ki se z avtom peljejo "za vsak drek", pa tut, če je to 200m. Tarifa, pa naj se izračuna, na podlagi števila povprečnih obiskov ljubljane(vseh slovencev), ter kolikšna je prevožena razdalja in kakšne so ceste, po katerih nekateri pridemo v lj.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Gandalfar ::

kako pa ti ves kdo je ljubljancan in kdo ne?

Matev ::

govorimo o centru

klinični center je res tudi center

a tam ni panike s parkir placom

zaenkrat

sicer pa če potrebuješ klinični center, te ponavadi nekdo drug zapelje tja

Tomi ::


sicer pa če potrebuješ klinični center, te ponavadi nekdo drug zapelje tja

Ne samo Univerzitetni klinični center (kar alergijo dobim, ko niti mediji ne navajajo uradnega imena UKC), ampak ostale zdravstvene ustanove okoli (OI, recimo), letno opravijo desettisoče neurgentnih preiskav in terapij, kjer so pacienti večinoma sposobni, da se pripeljejo sami (ali s sorodniki), manjši del opravijo reševalci. Da niti ne omenjam, da je bilo februarja samo v UKC in OI zaposelnih okoli 7100 ljudi (UKC ima sicer manjši del na dislocirani enoti).

Toliko o tem, koliko je dejansko potrebe na Zaloški in koliko ljudi pride v UKC tako, da jih pripelje kdo drug.
metrodusa.blogspot.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tomi ()

Matev ::

samo v UKC in OI zaposelnih okoli 7100 ljudi


zato bi bilo pa potrebno odvrniti od centra tiste ljudi, ki nimajo kaj iskati tam

fosil ::

Eni očitno niste sposobni videt širše slike.

Kaj bi se zgodilo ob takem "davku".
Promet v mestu bi se precej zmanjšal in postal spet tekoč. Avtobusi bi lahko vozili veliko hitreje. Dejansko bi bil potem z avtobusom v mestu hitreje, kot si sedaj z avtom. Če bi se ti mudilo, bi plačal in bil v mestu še hitreje. Pridobili bi vsi, saj bi bil ne glede na transport v mestu in iz njega hitreje kot danes.

Ampak ne, bolje da zganjamo histerijo, vpijemo da je to nov davek ter držimo glavo v pesek in delamo naprej vse po starem in lepo stojimo ure in ure v prometnih zamaških in počakamo, da se zgodi popoln prometni kolaps, ko bo treba sprejet še bolj drastično ukrepe.

Pač tipično slovensko.
Tako je!

Karaya 52 ::

Do avtobusne pa s teleportom. Zdaj mi je jasno.

Pyr0Beast ::

Bicikel na izposojo na vsaki avtobusni.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jype ::

Karaya 52> Do avtobusne pa s teleportom. Zdaj mi je jasno.

Ej, sponzoriram ti nove baterije za invalidski voziček, če je to tak problem.

T0RN4D0> A klinični center je za turiste? ZZZS je za turiste? Vsa ministrstva so turistične točke? Tisto kar je za turiste, je tako ali tako že zaprto za promet.

Ne, turistični del ljubljane še ni zaprt za promet, bi pa komot bil, če se ne bi Jankoviću zdelo, da mora v službo vedno priti z avtomobilom.

Pa sodišče v Ljubljani, to je tudi za turiste.

Ziga Dolhar ::

Hehe - če zmanjšajo pritisk na center Ljubljane (zaprtje prometa, in/ali decentralizacijo recimo sodišča in drugih pomembnih točk), se bodo centraši še bolj zbunili - ker bodo padle cene njihovih nepremičnin :).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

BigWhale ::

Ljubljana nuca 200 novih avtobusov, ki bodo vozili na 3 minute, 100 novih avtobusnih postaj, ki bodo na vsakih 500 metrov, mesecno takso za voznjo po mestu v visini kakih 100 EUR, da se bodo po mestu vozili samo tisti, ki se res morajo.

Tezava je v tem, da je vse skupaj potrebno hkrati.

noraguta ::

ne ljubljana naj ministerstvo za promet preseli na vrhniko , univerzo v kranj , vremenarje v kamnik , ... , kliničnega v celje. potem ne bo potrebe obremenjevati ubogega mesta katero se duši od zajedalskih migrantov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

"Ljubljana" tega žal ne more.

noraguta ::

pa bi blo vredu , potem bi plačevali vsaki občini recimo samo po 10€. torej samo za tiste inštitucije katere rabimo. treba je biti obdavčen po dejanski izrabi mar ne ? načelo pravičnosti pa to ...
(zakaj bi moral nekdo ki rabi le okolsko ministerstvo plačevati še dostop do univerze?????)
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

jype ::

Bilo bi OK, ja. Cela država bi od tega imela precej koristi, promet bi se močno razpršil in delovna mesta bi bila dostopna po vsej državi, prav tako bi se bistveno hitreje gradilo infrastrukturo, ki bi bila nekoliko dražja, a v primerjavi s prihranki, ki bi prišli od manjših razlik pri regionalni razvitosti, bi se reč zagotovo izplačala. Saj "politika" to obljublja že od osamosvojitve naprej, pa za zdaj še ni nič od tega.

Ziga Dolhar ::

ne ljubljana naj ministerstvo za promet preseli na vrhniko , univerzo v kranj , vremenarje v kamnik , ... , kliničnega v celje. potem ne bo potrebe obremenjevati ubogega mesta katero se duši od zajedalskih migrantov.


Zajedalski migranti? :-)

V nobenem prostorskem načrtu še nisem opazil, da bi bila Ljubljana opredeljena kot spalno naselje :).
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

jype ::

Seveda - ker je že tisočletja "marketplace" !

Karaya 52 ::

jype> Ej, sponzoriram ti nove baterije za invalidski voziček, če je to tak problem.

Ne gre se za mojo lenobo, le avta ne morem pustiti na pločniku pred postajo (razen Dolgi most,...). Ko prideš enkrat do LPP je stvar ok.

Regionalni prevozniki pa so drugo poglavje (še bolj žalostno). Brez države bi jih likvidirali v enem tednu, njihove storitve pa pomilovanja vredne.

Matev ::

ja karajla
vsak izgovor je dober

Karaya 52 ::

Z razliko od večine javni prevoz uporabljam. Z vlakom do LJ, potem pa s kolesom naprej in po LJ, v soncu in snegu. Pa ne po lastni izbiri.

l0g1t3ch ::

Ljubljana rabi eno ogromno količino biciklov in sistem njihove izposoje. Se pripeljem z vlakom v lj si izposodim bicikel se zapeljem kamor pač hočem in tam bicikel pustim da ga lahko kdo drug uporabi. Nazaj grede se zadeva ponovi v obratni smeri.

Pa če že morajo obdavčevati vožnjo v center ljubljane ter nevem kaj še, potem naj vsaj znižajo obdavčitev plač oz. kak drug davek.
strani: 1 ... 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37727511 (16889) jest10
»

Nemške 'eko' vinjete

Oddelek: Loža
424222 (3074) Utk
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1826358 (6358) kekz
»

Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1667478 (4978) Phil
»

Lej ga, tramvaj! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
693989 (3034) sketch

Več podobnih tem