» »

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane

strani: 1 2 3 4 5 6

Utk ::

crnie ti si resno skregan s kakrsnokoli zdravo pmetjo...

Po moje so pa s kakršnokoli (niti ne nujno da zdravo) pametjo skregani vsi, ki v najbolj obdavčeni državi na svetu, v času največje recesije po letu 1929, ZAHTEVAJO nove davke.

Phil ::

Po moje so pa s kakršnokoli (niti ne nujno da zdravo) pametjo skregani vsi, ki v najbolj obdavčeni državi na svetu, v času največje recesije po letu 1929, ZAHTEVAJO nove davke


Na žalost je tako v Sloveniji. Zmeraj se najde skupina ki je davek ne prizadane direktno in ga ta potem brez obotaljanj podpre. In si tako vzajemno nabijamo davke.

#000000 ::

Tko ja, dej nej nekdo nalima link, kok v povpečju slovenci zaslužmo in kolk plačamo davkov ipd. napram drugim okoliškim državam kot so AU DE IT ipd.

Utk ::

Tko ja, dej nej nekdo nalima link, kok v povpečju slovenci zaslužmo in kolk plačamo davkov ipd. napram drugim okoliškim državam kot so AU DE IT ipd.

Ti jaz povem kolk. Trikrat premalo. Ker dvomim, da je kje tolk idiotov na kvadratni kilometer, ki podpirajo nove in višje davke.

live ::

Na žalost je tako v Sloveniji. Zmeraj se najde skupina ki je davek ne prizadane direktno in ga ta potem brez obotaljanj podpre. In si tako vzajemno nabijamo davke.


Ja sigurno bo kakšen podjetnik podprl večje davke. Samo slovenski zagnojeni politki nam višajo davke, tako da nakoncu več s tem izgubijo kot pridobijo. Kot zdej s trošarinami. Folk hodi ven rajš tankat, podjetniki pa odpirajo firme rajš v tujini.

Seznam davčnih rajev

Utk ::

Evo tu je par pfd-jev, kjer se lepo vidi kje smo. Ampak, ker je to kulturen forum, ne bom napisal. Edina država s katero se lahko primerjamo je Italija. Ki je pa bila v recesiji tudi ko so vsi drugi kar lepo rastli. Naključje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Phil ::

Ja sigurno bo kakšen podjetnik podprl večje davke.


Kot nekadilec in abstinent, bo takoj za višje trošarine na alkohol in cigarete, kar bo na usekalo po "raji". Po drugi strani pa bo "raja" takoj podprla višji davek na dobiček, kar bo vsekalo po podjetnikih. In tako naprej...

live ::

Ja to maš pa prav. Čeprav davek na cigarete in alkohol še ni neki zelo groznega(gre za preseravanje), če ne bi blo drugje tolk visokih davkov.

Ziga Dolhar ::

Evo tu je par pfd-jev, kjer se lepo vidi kje smo. Ampak, ker je to kulturen forum, ne bom napisal. Edina država s katero se lahko primerjamo je Italija. Ki je pa bila v recesiji tudi ko so vsi drugi kar lepo rastli. Naključje?


Uf.

Sicer dopuščam, da tole totalno narobe interpretiram - ampak smo pod Švedsko in Finsko, ki našim sindikatom predstavljata takšen ideal. Celo precej pod Avstrijo in Italijo ...?
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Utk ::

Še hujše je to, da imajo Švedi neke koristi od svojih visokih davkov. Mi imamo pa razbite ceste, razbito zdravstvo, razbito sodstvo... kolk bi morali plačat, da bi blo kolk tolk urejeno vse in da ne bi več prosili za še več davkov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Jst mislim, da bi se dalo promet v LJ hitro urediti z izboljšanjem LPP. Na vseh vpadnicah narediti parkirišča, z neko normalno mesečno ceno, in hkrati fizično rezervirati 1 pas dvopasovnic SAMO za LPP. Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro presedlal na javni prevoz. Zato, ker bi bilo hitreje. Recimo 50€ mesečno za parkiranje in vozovnico. Pripelješ npr. v Šentvid, parkiraš in se usedeš na bus, ki te v 7min pripelje do centra. Pa še eno krožno progo uvesti, ki bi povezovala vsa ta parkirišča.
To bi lahko hitro uredili - kaj pa je asfaltirati par parkirišč? Seveda bi se itak zapletlo pri zakupih zemljišč, kot vedno.
O podzemni lahko pa itak le sanjamo. Ko prideš po parih dneh z Dunaja ali Züricha se ti zdi promet v LJ patetičen.. ;(

live ::

Še hujše je to, da imajo Švedi neke koristi od svojih visokih davkov. Mi imamo pa razbite ceste, razbito zdravstvo, razbito sodstvo... kolk bi morali plačat, da bi blo kolk tolk urejeno vse in da ne bi več prosili za še več davkov?


Tudi meni ni jasno kam gre ves denar. Ker država ga pobere ogromno. Očitno vse pokradejo al kaj? BDP recimo sploh nimamo blazno nižji od nemškega, pa so take razlike povsod.

amda ::

Še hujše je to, da imajo Švedi neke koristi od svojih visokih davkov. Mi imamo pa razbite ceste, razbito zdravstvo, razbito sodstvo... kolk bi morali plačat, da bi blo kolk tolk urejeno vse in da ne bi več prosili za še več davkov?


Tudi meni ni jasno kam gre ves denar. Ker država ga pobere ogromno. Očitno vse pokradejo al kaj? BDP recimo sploh nimamo blazno nižji od nemškega, pa so take razlike povsod.


O klakšnih razlikah ti govoriš? Razlika je zemlja, zemlja ne pa zemlja, nebesa.
Ni tako?

thramos ::

Jst mislim, da bi se dalo promet v LJ hitro urediti z izboljšanjem LPP. Na vseh vpadnicah narediti parkirišča, z neko normalno mesečno ceno, in hkrati fizično rezervirati 1 pas dvopasovnic SAMO za LPP. Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro presedlal na javni prevoz. Zato, ker bi bilo hitreje. Recimo 50€ mesečno za parkiranje in vozovnico. Pripelješ npr. v Šentvid, parkiraš in se usedeš na bus, ki te v 7min pripelje do centra. Pa še eno krožno progo uvesti, ki bi povezovala vsa ta parkirišča.
To bi lahko hitro uredili - kaj pa je asfaltirati par parkirišč? Seveda bi se itak zapletlo pri zakupih zemljišč, kot vedno.
O podzemni lahko pa itak le sanjamo. Ko prideš po parih dneh z Dunaja ali Züricha se ti zdi promet v LJ patetičen.. ;(


Podpis pod tole. Razni davki potem verjetno sploh ne bi bli potrebni.

Tear_DR0P ::

Recimo 50€ mesečno za parkiranje in vozovnico.

to si izračunal glede na kaj? strošek izgradnje parkirišč? strošek nakupa avtobusov in plačevanja šoferjev? gorivo? pol ko je treba minuse takih pavšalnih cen krit iz občinskih in državnih proračunov dobiš pa
Tudi meni ni jasno kam gre ves denar.
takele izjave - denar gre v filanje brezveznih lukenj

res je da sem v Barceloni bil vsega skupaj 14 dni, ampak vožnja po barceloni je bila super, tudi v konicah promet ni stal, pa v BCN živi in dela skoraj toliko ljudi kot v vsej sloveniji. če se hočeš znebiti gužve, morajo biti ponori prometa dovolj pretočni, v LJ pa to na žalost niso. obvoznica in mestne vpadnice so povezane z zelo slabo pretočnimi rampami, tako iz dunajske, kot šmartinke je faking nemogoče prit na obvoznico. isto je v kontra smer, ker ni dovolj parkingov v centru mesta, se ljudje mučijo z iskanjem prostih, zaradi česar se na cestah stoji. če se sedaj vrnem na BCN, kjer je v vsaki ulici parkirna hiša, dovozi na mestne vpadnice pa so pet ali več pasovni - seveda pa je barcelona še pred časom obilnega cestnega prometa načrtovala dovolj široke ulice za kaj takega, eno jebeno provincialno selo, kjer še vedno gledamo kateri vaški trgovec prodaja lepše sukno in kateri lokalni gasilski klub ima boljše fuzbalerje, pa raje načrtuje trgovinske površine v centru sela, brez zadostnega števila parkirnih mest, organizacija cestnega prometa okrog recimo bodoče emonike pa je prepuščena čarovnikom in ugibanju - prve prostorske umestitve emonike so pa tako ali tako bile v ameriško predmestje, vsaj po slikah ki so jih kazali sodeč
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

energetik ::

Recimo 50€ mesečno za parkiranje in vozovnico.

to si izračunal glede na kaj? strošek izgradnje parkirišč? strošek nakupa avtobusov in plačevanja šoferjev? gorivo? pol ko je treba minuse takih pavšalnih cen krit iz občinskih in državnih proračunov dobiš pa
Tudi meni ni jasno kam gre ves denar.
takele izjave - denar gre v filanje brezveznih lukenj

Nisem nič računal. Napisal sem eno številko, če je sedaj mesečna 35€, bi bil zravn še strošek za izgradnjo P+R pakirišč in male spremembe 2-pasovnic recimo 15€/mesec. Ali pa več, kaj pa vem.

username ::

Ne vem, ali sem že enkrat tukajle dal linke na tole:

The Right To Drive And To Park - Part 1

The Right To Drive And To Park - Part 2
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

jype ::

post, ki ga citira username> People legitimately expect to have a surface to walk on or cycle as they go about their errands around the city

Se strinjam. Dokler tega ni, nima smisla skrbeti za motorni promet.

JayKay ::

Congestion charge v Londonu je bolj tak. Zakaj pa se hočejo v center mesta vozit, če ni potrebno. Za Ljubljano ne vem, kako je urejeno parkiranje in prevoz do mesta, t.i. park&ride. Tukaj v Cambridgu je zadeva kar porihtana kar se tega tiče. Na vseh koncih mesta so parkirna mesta, pol pa avtobusni prevoz do centra. Celodnevno parkiranje + povratna bus karta staneta 2.20 funta. Mesečna karta te stane 38 funtov. Glede na to, da je tukaj parkiranje v nakupovalnih centrih plačljivo, se to splača.
Frontend developer @ TUI Travel
IGLOO: very cool

Utk ::

post, ki ga citira username> People legitimately expect to have a surface to walk on or cycle as they go about their errands around the city

Se strinjam. Dokler tega ni, nima smisla skrbeti za motorni promet.

Jaz se tudi strinjam. Čist nič ni treba skrbet za motorni promet. Samo naj se ga ne obdavčuje. Če se ga pa že, se naj nekaj naredi iz tega. Pa ne mislim garažne hiše, ki bo itak spet pobirala visoko parkirnino. Hiša se naj financira iz njenih parkirnin.
Če pa treba nekje, ob kakšni obvoznici, na željo kolesarjev postavit kolesarsko stezo, se naj lepo obdavči tudi njih. Pa ja ne bojo iz denarja, ki ga plačujem jaz za cestnino, gradili kolesarskih stez. Naj plača tist, ki pije!

BigWhale ::

res je da sem v Barceloni bil vsega skupaj 14 dni, ampak vožnja po barceloni je bila super, tudi v konicah promet ni stal, pa v BCN živi in dela skoraj toliko ljudi kot v vsej sloveniji. če se hočeš znebiti gužve, morajo biti ponori prometa dovolj pretočni, v LJ pa to na žalost niso.


Ah, Barcelono pokriva odlicno organizirana metro mreza. Podzemna vozi na 3 minute postaja je na vsakih 500 metrov, tako da iz ene postaje vidis na drugo postajo. Poleg tega je v Barceloni malo morje skuterjev in se ljudje bolj prevazajo s skuterji kot z avtomobili. Vsaj tak vtis sem dobil jaz, ko sem bil tam.

Ce bi bila barcelona brez podzemne bi bila guzva. Desetkrat vecja kot pri nas. :))

jype ::

CrniE> Jaz se tudi strinjam. Čist nič ni treba skrbet za motorni promet.

Naj se ga kar krepko obdavči, ker infrastruktura za motorni promet je že, čeprav je za pešce in kolesarje še vedno ni.

Zakaj? Bržkone zato, ker je Ljubljana mesto "od idiotov za idiote".

Utk ::

Seveda, če so sami idioti v njej, ne more bit drugač. Za vse so pa krivi tisti, ki sploh niso tam.
Če so ceste za motorni promet že, jih ni treba obdavčit, so že plačane, vzdržujejo se, kolk se, iz cestnin. Banda kolesarska si pa naj kar lepo sama zgradi steze, če jih rabi. A ne? Saj si rekel, kdor pije, naj plača.

darkolord ::

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro presedlal na javni prevoz.

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro... zavil na drugi pas in vse prehitel po desni.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

jype ::

CrniE> Za vse so pa krivi tisti, ki sploh niso tam.

To je mnenje mnogih Ljubljančanov, ja - ampak ne moje. Jaz menim, da bi morala mestna občina poskrbeti za infrastrukturo, ki omogoča udobno uporabo motornih vozil v Ljubljani, ampak ne tako, da se potem _Ljubljančani_ bašejo po tej infrastrukturi, ljudje od zunaj pa nimajo kje parkirat.

To je treba rešiti tako, da imajo Ljubljančani interes uporabljati javni prevoz oziroma oblike transporta, ki ne blokirajo prometa prebivalcev okolice in drugih krajev.

ahac ::

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro presedlal na javni prevoz.

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro... zavil na drugi pas in vse prehitel po desni.


To se ne bi dogajalo, če bi ga malo naprej čakala policija / redarstvo in mu napisala dovolj visoko kazen.
Ampak, ker še norcev na cestah nočejo umirit, tud ni za pričakovat, da bi to urejal.

V ZDA smo pa lepo drvel mimo kolone po "HOV lane" pa ni nihče od tistih, ki so bili sami v avtu, upal zapeljat gor.
This post is awesome. I should get a medal.

noraguta ::

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro presedlal na javni prevoz.

Ko bi folk gledal mimovozeče buse in stal v nepremični koloni na drugem pasu, bi hitro... zavil na drugi pas in vse prehitel po desni.


To se ne bi dogajalo, če bi ga malo naprej čakala policija / redarstvo in mu napisala dovolj visoko kazen.
Ampak, ker še norcev na cestah nočejo umirit, tud ni za pričakovat, da bi to urejal.

V ZDA smo pa lepo drvel mimo kolone po "HOV lane" pa ni nihče od tistih, ki so bili sami v avtu, upal zapeljat gor.


ja ampak zadeva je bol ali manj omejena na autoceste ter obvoznice , po mestih zaradi križanja prometa zadeva ne deluje vredu in ga tega pasu bolj ali manj ni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

jype ::

ahac> V ZDA smo pa lepo drvel mimo kolone po "HOV lane"

KOMUNISTI!!!

Karaya 52 ::

Zgleda da še niste seznajeni s tretjim pasom Dunajske in Celovške. Ta pas bo fizično ločen od ostalih dveh in namenjen izključno javnemu prevozu. Rušili bodo par hiš v Šiški in Bežigradu, Tržaške ne bo mogoče širiti. Obvoznica bo razširjena še na odstavni pas, tehnične rešitve pa tukaj ne poznam.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

Matev ::

obvoznica že ima odstavni pas

Tomi ::

Odstavni pas ne bo več ostavni, ampak naj bi se spremenil v tretji pas.
metrodusa.blogspot.com

Gandalfar ::

Zgleda da še niste seznajeni s tretjim pasom Dunajske in Celovške.


Mas kej vec o tem? Ker tule ob WTC-ju kar ne vidim kje bi se en pas naredili na vsako stran.

Tomi ::

Če pogledaš, so vse novogradnje toliko umaknjene od ceste, da je prostora za dva pasova dovolj.

Sicer pa na forumu iz linka najdeš verjetno še kakšno zanimivost, samo malo je treba brskati.
metrodusa.blogspot.com

amda ::

ahac> V ZDA smo pa lepo drvel mimo kolone po "HOV lane"

KOMUNISTI!!!


HMM Komunisti, socijalisti... saj ni važno, vozimo se vsi!!!

ahac ::

ja ampak zadeva je bol ali manj omejena na autoceste ter obvoznice , po mestih zaradi križanja prometa zadeva ne deluje vredu in ga tega pasu bolj ali manj ni.

Ja. Sej nisem mislil to kot rešitev za LJ, ampak sem samo hotel dat primer kako ljudje ne upajo vozit tam, kjer ne smejo, če obstaja dovolj velika možnost, da jih dobijo.
(btw. Če koga zanima kako izgleda HOV lane v Los Angelesu: drugi movie tukaj - čeprav nismo posnel tam, kjer je bilo največ gužve)

Odstavni pas ne bo več ostavni, ampak naj bi se spremenil v tretji pas.

Enkrat sem bral, da je tako že bilo ob odprtju severne obvoznice, ampak priključki so šli direkt na desni pas in so ga moral zarad tega ukinit (da se lahko pospeši preden se zapelje gor). 8-O
This post is awesome. I should get a medal.

energetik ::

CrniE> Za vse so pa krivi tisti, ki sploh niso tam.

To je mnenje mnogih Ljubljančanov, ja - ampak ne moje. Jaz menim, da bi morala mestna občina poskrbeti za infrastrukturo, ki omogoča udobno uporabo motornih vozil v Ljubljani, ampak ne tako, da se potem _Ljubljančani_ bašejo po tej infrastrukturi, ljudje od zunaj pa nimajo kje parkirat.

To je treba rešiti tako, da imajo Ljubljančani interes uporabljati javni prevoz oziroma oblike transporta, ki ne blokirajo prometa prebivalcev okolice in drugih krajev.

Aha, torej praviš, da tisti, ki ste iz okolice Ljubljane, imate pravico se vozit po LJ, medtem ko jaz, ki živim v centru moram uporabiti javni prevoz, če grem po 20kg hrane v štacuno (1x na teden)? Če grem po kakšen tehnični material, ki ga ne morem nesti na bus? Ali se peljati 1x na teden k babici na obisk na drug konec mesta?
Medtem ko vsi, ki živite v okolici lahko to v svojih krajih počnete, nimate gužve in imate zastonj parkirišča. Če bi se po LJ vozili samo Ljubljančani, bi bilo tako kot v nedeljo - čudovito, vse prazno, nobene gužve, plac za parkirat. Tako pa vsi, ki se dnevno pripeljete v LJ ovirate normalno življenje tukaj.
Aja, da ne bo kdo mislil - ponavadi se vozim z biciklom ali hodim peš (v službo), ampak parkrat na teden pa rabim avto in takrat se tlačim v gužvi.
Itak je pa to napaka LJ županov - vse firme, uradi, štacune mora biti znotraj AC obroča - zakaj že? Namesto da bi bile firme, industrija lepo razporejene po celi SLO in ne bi bilo več masovnih dnevnih selitev naroda..
Še enkrat - LJ za turiste in stanovalce.

EDIT: sicer pa itak nabiram denar, da se končno odselim iz te smrdljive LJ... >:D

jype ::

energetik> Aha, torej praviš, da tisti, ki ste iz okolice Ljubljane, imate pravico se vozit po LJ

Jaz _nisem_ iz okolice in ja, mislim, da je naloga glavnega mesta države, da zagotovi kapacitete, ki jih prebivalci države potrebujejo v njem.

energetik> medtem ko jaz, ki živim v centru moram uporabiti javni prevoz, če grem po 20kg hrane v štacuno (1x na teden)?

Ma kakšen javni prevoz! Po kolenih moraš!

energetik> Tako pa vsi, ki se dnevno pripeljete v LJ ovirate normalno življenje tukaj.

Ne ga biksat no - saj se nočejo prit v Ljubljano drenjat - samo izbire pač nimajo!

energetik ::

Sej vem, da nimajo kakšne hude izbire, ampak lahko pa recimo parkirajo v BTC in iz prtljažnika potegnejo tisto Alu zložljivo kolo, ter se odpeljejo v center. Lahko se ga tudi nosi kot kovček, in greš z njim z lahkoto na vlak. Recimo. Pa tudi, če ne bi mel vsak študent svojega avta, bi bilo že bolje.

Problem je, ker se oblast ureditve prometa noče lotiti. Raje delajo stadion. In vzpenjačo. In raje bodo nabili davke tudi za stanovalce, tako da bo življenje v LJ še dražje. Ampak firme z delovnimi msti se bodo pa še vedno odpirale tukaj.

Karaya 52 ::

energetik> Še enkrat - LJ za turiste in stanovalce.

Kolega, pozanimaj se kako se občine financirajo. Lahko ti povem kam gre dohodnina dnevnih migrantov in davki podjetij ki te zaposlujejo, pa ti nočem sramote delat. Je pa res da se skozi finančno izravnavo stvari nekoliko oklestijo.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

noraguta ::

Zgleda da še niste seznajeni s tretjim pasom Dunajske in Celovške. Ta pas bo fizično ločen od ostalih dveh in namenjen izključno javnemu prevozu. Rušili bodo par hiš v Šiški in Bežigradu, Tržaške ne bo mogoče širiti. Obvoznica bo razširjena še na odstavni pas, tehnične rešitve pa tukaj ne poznam.

za celovško sem slišal za dunajsko pa še ne. sem pa skeptičen do teh rešitev(predvsem zaradi križišč). se mi zdi podobna neumnost kot kolesarko speljat ob vpadnici namesto 200 m stran. ker dodaten prometni pas blokira zavijalce, ter stem povzroča zastoje. v praksi kolikor se pomnim rešitev se to ni obneslo.

za obvoznico pa kolikor vem so problem praktično vsi objekti na njej.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Karaya 52 ::

Skratka, LJ ima veliko več koristi od dnevnih migrantov ampak nekateri vidite samo svoj park plac. Usoda mestne oblasti je v vaših rokah.
"I find myself more and more relying for a solution of our problems on the
invisible hand which I tried to eject from economic thinking twenty years ago."
John Maynard KEYNES

jype ::

Kar se tiče kolesarskih - ko si enkrat preko Karavank, se lahko s kolesom po kolesarski stezi pelješ do Nizozemske - južno od Karavank moraš pa po robu ceste vozit.

ahac ::

južno od Karavank moraš pa po robu ceste vozit.


Čez Trzin še to ne. Edina možnost je po blatu...
This post is awesome. I should get a medal.

fosil ::

Jaz _nisem_ iz okolice in ja, mislim, da je naloga glavnega mesta države, da zagotovi kapacitete, ki jih prebivalci države potrebujejo v njem.

Zakaj točno bi morali Ljubljančani financirati stvari, ki jih potrebujejo ljudje, ki ne živijo v Ljubljani?

Sploh sedaj, ko je prejšnja vlada Ljubljani vzela denar in ga dala drugim občinam.

Kolega, pozanimaj se kako se občine financirajo. Lahko ti povem kam gre dohodnina dnevnih migrantov in davki podjetij ki te zaposlujejo, pa ti nočem sramote delat. Je pa res da se skozi finančno izravnavo stvari nekoliko oklestijo.

Po novem velja sistem glavarine, torej vsaka občina dobi toliko denarja kolikor ima prebivalcev in tako Ljubljana nima nobenih koristi od dnevnih migrantov in davkov podjetij, ki tukaj poslujejo.
Tako je!

jype ::

fosil> Zakaj točno bi morali Ljubljančani financirati stvari, ki jih potrebujejo ljudje, ki ne živijo v Ljubljani?

Sej MOL dobi denar za to od (cele) države, porkamadona!

fosil> Sploh sedaj, ko je prejšnja vlada Ljubljani vzela denar in ga dala drugim občinam.

To nič ne spremeni obveznosti MOL, v resnici.

fosil> Po novem velja sistem glavarine, torej vsaka občina dobi toliko denarja kolikor ima prebivalcev in tako Ljubljana nima nobenih koristi od dnevnih migrantov in davkov podjetij, ki tukaj poslujejo.

To ni res - biznis v Ljubljani vlaga v Ljubljano, očitno. Zakaj pa misliš, da je mesto vedno bolj zabasano?

fosil ::

Sej MOL dobi denar za to od (cele) države, porkamadona!

MOL od države ne dobi nobenega denarja.
In ravno v tem je problem.

To ni res - biznis v Ljubljani vlaga v Ljubljano, očitno. Zakaj pa misliš, da je mesto vedno bolj zabasano?

To je tako kot bi rekel, da če ti gradiš hišo v Ljubljani s tem vlagaš denar v Ljubljano.
Biznis ne vlaga denarja v Ljubljano ampak v lastne projekte/zgradbe.

Infrastrukturo mora pa seveda gradit mesto samo.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

jype ::

fosil> To je tako kot bi rekel, da če ti gradiš hišo v Ljubljani s tem vlagaš denar v Ljubljano.
fosil> Biznis ne vlaga denarja v Ljubljano ampak v lastne projekte/zgradbe.
fosil> Infrastrukturo mora pa seveda gradit mesto samo.

Če MOL od države ne dobi denarja (seveda ga), iz česa naj bi torej gradil infrastrukturo? Samoprispevkov?

Okapi ::

Iz različnih davkov, ki ostajajo v občinah. Saj ravno v tem je štos. Ljudje služijo denar v Ljubljani, v Ljubljani kupujejo, hodijo v kino ..., ti davki pa ostanejo v njihovi barjanski ali gorenjski spalni vasi.

O.

jype ::

Ne razumem kako "ti davki" ostanejo ljubljani, če se davke vedno pobira centralno in grejo takoj v proračun. O kakšnih "občinskih" davkih vi to?

gzibret ::

Moje mnenje - Ljubljana ni London in je premajhna, da bi si lahko kaj takega dovolila narediti.

Sicer pa glih zdajle sem prišel iz Beograda in tisto, kar mi pravimo gužva, ni nič, kar lahko tam gledaš vsakodnevno med 8.00 in 18.00.
Vse je za neki dobr!
strani: 1 2 3 4 5 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37715469 (4847) jest10
»

Nemške 'eko' vinjete

Oddelek: Loža
423276 (2128) Utk
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1823275 (3275) kekz
»

Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1665368 (2868) Phil
»

Lej ga, tramvaj! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
692793 (1838) sketch

Več podobnih tem