» »

Hitra železniška povezava LJ - KR

Hitra železniška povezava LJ - KR

OrkAA ::

En podoben sistem imajo v Singapurju, pa mi je človek od tam razlagal, da se različne cene glede na uro obnesejo katastrofalno, ker ljudje čakajo ob/na cestah, vozijo počasi, dirkajo kot zmešani, da ujamejo poceni tarifo.

Pyr0Beast ::

V vsakem primeru bodo za samo napravo cestinjenja plačali vsi več, ne nujno pa da tisti, ki se manj vozijo, manj.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Phil ::

Ne sanjajte o tem brezveznem satelitskem cestninjenju, ko je pa že s stroškovnega vidika stvar en velik fail. Naj gre par let (DARS predvideva za postavitev 270MEUR, kar se bo v najboljšem primeru podvojilo) vseh prihodkov iz cestnin samo za postavitev sistema? In vse to za neko "pravičnost"? Ne hvala.

Pyr0Beast ::

So cestninske postaje bolj pravične. :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Thomas ::

Pravičnost?

Slovenci prevozimo kakšnih 15.000 km na avto na leto, kar znese 15 milijard kilometrov ali vsaj milijardo litrov bencina.

Že od tega ima država dovolj za vse cestne zadeve. Plus takse, plus vinjete, plus davke trošarine na avtomobile.

Tako dobijo vsako leto vsaj pol milijarde eurov in to je dovolj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

WarpedGone ::

V vsakem primeru bodo za samo napravo cestinjenja plačali vsi več, ne nujno pa da tisti, ki se manj vozijo, manj.

To je pa druga zadeva, ki folku nikor noče v glavo. Vsi vidijo le "pravičnost" in so čisto blaženi. Da bo pa vse skup za par velikostnih razredov dražje pa ne dojamejo. Tiskanje vinjet pride cca 3 milijone EUR na leto, satelitsko cestninjenje pa gre v milijarde EUR, katere bomo plačal guess who?

Razlika med milijon in milijardo je 1000 kratna, strošek satelitskega cestninjenja se tako izenači šele po cca 1000 letih vinjetnega sistema. Itak da bo pol cena morala bit taka kot jo omenja Okapi - po 8 EUR na / 100km. Dvakrat več kot pa pride gorivo, kjub temu da gre že več kot polovica cene goriva direkt državi.

Ne sanjajte o tem brezveznem satelitskem cestninjenju, ko je pa že s stroškovnega vidika stvar en velik fail.

Žal je iz političnega vidika to en velik WIN WIN WIN. Politika nas bo držala za jajca tako močno, kot nas že dolgo/nikoli ni.
Zbogom in hvala za vse ribe

T0RN4D0 ::

Hm, last time i checked je bla trošarina+DDV slabih 70 centov po litru. Je blo treba tudi vse te avte kupit. So vsi lepo obdavčeni. Se za te avte poleg goriva redno kupujejo še maziva, gume, rezervne dele, vse lepo obdavčeno. No, od takšne flote se živi tudi en kup mehanikov, kleparjev, ličarjev, prodajalcev, vulkanizerjev, pralnic ... ki so spet kar pošteno obdavčeni. Vinjete. Registracije. Zavarovanja. Nadomestila.

Pol miljarde?


Kar se tiče pa satelitskega sistema. Je WIN WIN ja, čist po slovenskem sistemu. Pogodba zmagovalna 200M, nepričakovana voda na luni, roki vsi prekoračeni, končna cena 500M, en odstop, par ljudi preskrbljenih za par generacij naprej. Na koncu sistem po možnosti sistem še ne bo deloval, odgovoren zopet nihče, mi pa lahko gremo nazaj na vinjete, tokrat po 500EUR, ker so se gospoda mal uštel. No, pretiravam, v resnici bi se zgodilo samo kakšna polovica od naštetega.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Gregor P ::

Ne vem, če smo ravno Slovenci primerni za testna uvajanja modernih na pol preizkušenih tehnologij kot je satelitsko cestninjenje, torej da sponzoriramo razvoj te tehnologije; namesto da bi počakali do takrat, ko bo dodobra uveljavljena, preizkušena v večjih državah in posledično seveda cenejša. Tudi na splošno ne razumem, da če mora celotna EU uvesti ta sistem, zakaj ne kupijo potem vse države skupaj vso to tehnologijo oz. poskrbijo za namestitev tega po celi EU?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Phil ::

Žal je iz političnega vidika to en velik WIN WIN WIN. Politika nas bo držala za jajca tako močno, kot nas že dolgo/nikoli ni.


No jaz tak pesimist vendarle nisem, bo pa ja tistih par politikov, ki tako ljubijo "pravičnost" (Vlačič je recimo ene take sorte človek) dojelo kaj je njihova vloga v državi - če ne drugače z referendumom. Mislim da si lupljenja* na vsak km mobilnosti vendarle velika večina ne želi.

* v smislu povečevanja davkov, saj dejansko nas že zdaj lupijo s trošarinami in DDVjem preko vseh razumnih meja

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phil ()

T0RN4D0 ::

Kakor berem, bi tule nekateri podprli po mojem vsaj še dvojne davke, obdavčili še enkrat ceste, dodali dodatek za C02, H20, 02, CO, SO4, obdavčili nepremičnine, povečali trošarine na bencin, nafto, alkohol, cigarete in avtomobile, kazni vse povečali, uvedli zaporno kazen za napačno parkiranje in prehitro vožnjo in potem bi bili vsi srečni. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

noraguta ::

: ~) do tacga zaključka smo prišli že v "Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane " , mitnico v vsako občino, drugač ne bom zadovoljen.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Anteus ::

Ne vem, če smo ravno Slovenci primerni za testna uvajanja modernih na pol preizkušenih tehnologij kot je satelitsko cestninjenje, torej da sponzoriramo razvoj te tehnologije; namesto da bi počakali do takrat, ko bo dodobra uveljavljena, preizkušena v večjih državah in posledično seveda cenejša. Tudi na splošno ne razumem, da če mora celotna EU uvesti ta sistem, zakaj ne kupijo potem vse države skupaj vso to tehnologijo oz. poskrbijo za namestitev tega po celi EU?


Sam ne bi mogel povedati bolje.

Tale debata je šla predvsem v smeri razprave o davkih - torej o sredstvih prisile.
Imate mogoče kakšne ideje z nasprotnim pristopom - korenček namesto gorjače, ker imam občutek, da nam vsem tega manjka.
S tem ne mislim samo na ta forum ali Slovenijo.

WarpedGone ::

Sm že napisal enepar relativno poceni stvari, ki bi obstoječe stanje izboljšale. Evo jih še enkrat, posebej zate.

Dolge in kratke proge:
Splačalo bi se bolje izkoristit obstoječ privat prevoz, ki sedaj v ene 99,99% primerih služi prevozu ene osebe v enem avtomobilu.

Ljudje ne štopajo, ker folk načeloma ne ustavlja rad. Folk pa ne ustavlja, ker je precejšen delež štoparjev "enmau čudnih tipov", večina urejenega folka pa na štop niti ne pomisli. En konc začaranega kroga. Plus vozniki od pobiranja štoparjev nimajo nobenega konkretnega profita in s tem nobenega resnega motiva.

Kakšna kampanija v stilu Štop za Euro, da ti štopar prispeva en evro za furo bi znal situacijo bistveno spremenit. Ljudje bi bistveno pogosteje ustavljali, ker bi meli od tega konkreten profit. Avtomatsko bi se kdo zarad tega kdaj odloču da ne bo šel z avtom ampak na štop, ker bo vedu da ga bo takoj dobil in še ceneje skos pršu kot z lastnim avtomobilom. Brez čakanja in gužvanja po vlakih in prilagajanja voznim redom in iskanju postaj.

Na dolge proge:
Več reklame za portale kot je Prevoz.Org in njihovo izboljšanje.

Mestni promet:
Kot drugo, avtobusom omogočit pogoje, kakršne majo tramvaji pa bo tut bistveno bolje. Že če bi se samo semaforje opremilo s senzorji, da se ne stoji pred praznimi križiši na rdeči luči bi blo ogromno narejenega.

Mestni in primestni promet:
Ukinitev semaforjev in uvedba enopasovnih rondojev z namenskim pasom za desno, ki je vedno frej in odprt. Za pešce pa podhode namesto semaforjev.
Zbogom in hvala za vse ribe

Anteus ::

Vseeno je pa lepo imeti te stvari skupaj na enem mestu, hvala.
Začeti bi res morali s tem, ker so stroški minimalni.

Ravno sem se spomnil na navo italjansko žel. progo skozi Kanalsko dolino. Zgradili so novo drago progo, ne da bi pomislili na alternative (celo boljše) - Soška proga konkretno.
Torej stvar kaže na to da je politika v takih zadevah bolj kot ne škodljiva.

zee ::

Ravno sem se spomnil na navo italjansko žel. progo skozi Kanalsko dolino. Zgradili so novo drago progo, ne da bi pomislili na alternative (celo boljše) - Soška proga konkretno.


Lahko razlozis?

Soska proga, ki je v Sloveniji je obupna. To, da gres iz Ljubljane v Novo Gorico cez celo Gorenjsko je nedopustno. Dodaten bonus je to, da ne mores iti iz Nove Gorice v staro Gorico z vlakom (poglej vozne rede).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zee ()

noraguta ::

avtobuse ven iz prometnic, progo lj - kamnik ker ne služi več tovornemu prometu predelat v sbahn z 20 min frekvenco in časom vožnje(pa da vidimo kako se obnese kam-bus za vse zagovornike avtobusov). kolesarje v centru na cesto, izven centra pa stran od prometnic. proga v kranju iz luknje na plan. pa prek brnika povezat z ljubljano , krpanje obstoječe trase je bedatija je solidna za tranzit kaj več pač ne. če se ne motim je vozi vlak NM-Ljubjana nekaj več kot dve uri (ukinit zadevo) z busom si prej kot v eni uri.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

energetik ::

Itak da bo pol cena morala bit taka kot jo omenja Okapi - po 8 EUR na / 100km. Dvakrat več kot pa pride gorivo, kjub temu da gre že več kot polovica cene goriva direkt državi.
Če bi postavili tako ceno, se praktično neben ne bi več vozil po AC, razen tisti, ki se jim zelo mudi in kakšni službeni avti. Sigurno ne bodo ne ministrstvu tako neumni, da bi izgubili ta prihodek, ampak bodo verjetno postavili tako ceno, da bodo max iztržili iz elektronskega cestninjenja.
Še vedno pa pravim - kaj hudiča je bilo narobe z ABC? Razširili bi ga na več mitnic, naredili sistem, kot je bil na primorski AC in vsem Slovencem obvezno kartico ABC. Bili bi minimalni stroški.
In ne, že 95€ za vinjeto za veliko folka ni primerna cena. Ker subvencioniramo prevoz vsem "vozačem".
Ko grem 2x na leto na morje in 10x v hribe pa ne bom vozil po regionalki, ampak bi rad takrat po AC. Zato ne pride v poštev ne tedenska ne mesečna, ampak samo letna, ki jo preplačam vsaj 2x.
Tako, da vidite, da niso vinjete s tako ceno kar za vse ugodne. Meni bo sigurno bolj ugodno plačevanje po km (seveda bi to razširil tudi na regionalke). Še lažje bi pa bilo ukiniti vse cestnine in lepo pri bencinu ustrezno pobrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

noraguta ::

ma glede AC cestninjenja , bi moral itak ukint razločevanje med AC in ostalimi cestami(voziš se pač po najugodnejši varianti), konec koncev je Dars dd sam na papirju , lastnik je še vedno država.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

zee ::

Še lažje bi pa bilo ukiniti vse cestnine in lepo pri bencinu ustrezno pobrati.


To bi bilo seveda najcenejse, vendar najcenejse ni dovolj dobro (sic!) za naso drzavo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

WarpedGone ::

Oba pozablata na tranzitni promet. Slovenijo prevoziš po dolgem in počez z enim samim tankom goriva.

Zaradi obračunavanja cestnine skozi gorivo, bi bilo gorivo pri nas precej dražje kot zunaj. Posledica? Praktično nobene pobrane cestnine od turistov, ki danes navrže po par deset milijonov EUR. To pomeni za vsakega od nas za par deset EUR dražja cestnina vsako leto in polne ceste kamionov in turistov, ki se bojo tuki fural zastonj. To si želite?

V jedru vsega je politična fora: regionalne ceste plačujemo državljani sami. Turisti se po njih lahko furajo zastonj. Le za AC oz. ceste s posebnih statusom se lahko obračunava posebna cestina. Kako zdej to združit, da se maksimizira izplen brez da koga preveč diskriminiraš v plus ali minus in da cena celega sistema za celoštevilčni večkratnik ne preseže letnih potrebovanih zneskov?

progo lj - kamnik ker ne služi več tovornemu prometu

Je tole res? Samo potniški promet še teče tam? Pa je vseeno tako v k***?
Razumem, da enotirna železnica ne izkoristi najbolje razpoložljivih kapacitet. Postavitev drugega tira poleg prvega zato absolutno ja. Kej veliko več pa v naših razmerah postane utopija.
Zbogom in hvala za vse ribe

noraguta ::

Je tole res? Samo potniški promet še teče tam? Pa je vseeno tako v k***?
Razumem, da enotirna železnica ne izkoristi najbolje razpoložljivih kapacitet. Postavitev drugega tira poleg prvega zato absolutno ja. Kej veliko več pa v naših razmerah postane utopija.

bolj ali manj zgolj še potniški, v jaršah je crknil induplati , slovenija les , papirnica se oskrbuje drugače, lek tudi , kolma se ne vozi več ...
skrajni čas , da se status proge spremeni , ter tudi dober testni poligon za ostale. ker vozni režim , je razen dodatnega vlaka iz domžal bolj ali manj nekje iz osemdesetih. in ob špicah sta dva vagona premalo. frekvena je pa tudi po standardu 80ih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Gregor P ::

kaj hudiča je bilo narobe z ABC? Razširili bi ga na več mitnic
Proti čemurkoli kar predstavlja dejansko prepreko na avtocesti sem odločno proti:|

Sicer mi pa ni povsem jasno, kje je sedaj taka težava pri modernizaciji prog? Saj se jih verjetno ne zamenja vse naenkrat, ampak odsek po odsek; v času dela na določeni trasi pač vozijo na tej relaciji avtobusi in tovornjaki. In verjetno obstajajo v svetu povsem elegantne rešitve za celovito reševanje železniške problematike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ahac ::

progo lj - kamnik ker ne služi več tovornemu prometu predelat v sbahn z 20 min frekvenco in časom vožnje(pa da vidimo kako se obnese kam-bus za vse zagovornike avtobusov).

Vozni red od Kam-busa in SŽ bi moral tako naredit, da se povezujeta. Potem bi ljudje, ki ne živijo zraven proge šli na bus + vlak. Ne pa, da bus vozi od Kamnika do LJ okrog čez vsako vas, da spotoma pobere čim več ljudi.

kolesarje v centru na cesto, izven centra pa stran od prometnic.

Hm, ja... ampak če v Trzinu niso sposobni niti naredit tolk kolesarske steze, da se ne bi blo treba po blatu vozit z enga konca vasi na drugega, potem ne moreš velik pričakovat.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

noraguta ::

Hm, ja... ampak če v Trzinu niso sposobni niti naredit tolk kolesarske steze, da se ne bi blo treba po blatu vozit z enga konca vasi na drugega, potem ne moreš velik pričakovat.
župana na kol.
sicer je pa trenutno razkopavanje v trzinu tragi komično. en z zastavco trzinka pa zabita do amena. policije , da bi urejala promet pa nikjer. pa nadejamo se lahko , da bo tiste par cevi položenih v roku pol leta.

sploh pa glede nato da se bo gradila obvoznica nevem kater monstrum je dal sploh dovoljenje za zaporo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Nesta ::

Zdaj je tema spet aktualna in ima že veliko možnih tras z pod-možnostmi :) In z Evropskim denarjem... Vprašanje ce bo ta denar porabljen pravi cas? :)

Vanich ::

Naj se najprej znebijo Gomulk iz leta 1971 in kupijo nove garniture. + elektrifikacija primorskega kraka.

I can dream...

imagodei ::

Po obstoječih tirih kaj drugega kot Gomulke ne morejo vozit.
- Hoc est qui sumus -

Matako ::

Ogromno se da narediti v bistvu z najcenejšo varianto: optimizacija voznih redov in prog. Velja za ogromno slovenskih medmestnih, primestnih in mestnih prometov. Sploh LPPjeva "zvezda" linij kar kliče po kaki spremembi... in to seveda vključuje tudi (bolj dinamične?) urnike.

Če zraven še kako gomulko zamenjaš z udobnejšo (čeprav enako počasno) varianto mogoče celo še koga izvabiš iz osebnega avtomobila. Samo bo težka, ker folk ljubi oseben prevoz - nekako pri nas velja, da je še vedno bolj nobel, če si sam svoj šofer (kar je načeloma čudno, v praksi pa razumljivo).
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Vanich ::

imagodei je izjavil:

Po obstoječih tirih kaj drugega kot Gomulke ne morejo vozit.


Ja ni res, če vozijo novi Siemensi!

MODERATORCEK ::

Matako je izjavil:

Ogromno se da narediti v bistvu z najcenejšo varianto: optimizacija voznih redov in prog. Velja za ogromno slovenskih medmestnih, primestnih in mestnih prometov. Sploh LPPjeva "zvezda" linij kar kliče po kaki spremembi... in to seveda vključuje tudi (bolj dinamične?) urnike.

Če zraven še kako gomulko zamenjaš z udobnejšo (čeprav enako počasno) varianto mogoče celo še koga izvabiš iz osebnega avtomobila. Samo bo težka, ker folk ljubi oseben prevoz - nekako pri nas velja, da je še vedno bolj nobel, če si sam svoj šofer (kar je načeloma čudno, v praksi pa razumljivo).

lpp je še ok če dobiš bus s klimo pa da jo ma pržgano

vlak je pa katastrofa do morja rabis lih ene 2x tok kokr z avtom

umes se pa še skuaš in polomš na neudobnih sedežih

Aston_11 ::

Do morja iz Lj prideš prej z biciklom kot z vlakom.

BALAST ::

To bi pa rad videl, aston nariši mi pot do Pulja?
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Aston_11 ::

Pulje je po notranjsko polje, za Pulj pa (menda) še nisem slišal.

Zadnjič je Jype bil v 4 urah iz LJ v Piranu. Z vlakom malo morgen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

BALAST ::

Pulj (hrvaško Pula, italijansko Pola) je mesto na Hrvaškem, največje mesto Istrske županije
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Aston_11 ::

Ok, se mi je zdelo. Zakaj bi sedaj rad pot do Pulja, če vlak potegne zgolj do Kopra?

BALAST ::

"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."

Utk ::

No, 180 km, dober kolesar bi prišel v petih urah, vlak pa ne prav dost manj.

Aston_11 ::

Nah, jaz sem pisal "do morja", ne do Pulja ali Dubrovnika. Pa še za Pulj nisem siguren, da ne bi prej prišel tja z biciklom. 206 km - ne bi - morda jure vseeno bi.

Utk ::

Ni 206, 180 je, s kolesom greš lahko po vsaki bližnjici.

Aston_11 ::

180, pa če bi ga gnal 30, je 6 ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

imagodei ::

Vanich je izjavil:

imagodei je izjavil:

Po obstoječih tirih kaj drugega kot Gomulke ne morejo vozit.


Ja ni res, če vozijo novi Siemensi!

No, res je, tudi čisto spuščene športne avte s trdim vzmetenjem lahko voziš po najhujših rovtah.

Ampak to ne pomeni, da je nakup smiseln.
- Hoc est qui sumus -

LuiIII ::

OK resno o tejle hitri železnici KR -LJ ne vem kaj dosti. Ali je to tista varianta mimo Letališča J. Pučnika?

Vanich ::

imagodei je izjavil:

Vanich je izjavil:

imagodei je izjavil:

Po obstoječih tirih kaj drugega kot Gomulke ne morejo vozit.


Ja ni res, če vozijo novi Siemensi!

No, res je, tudi čisto spuščene športne avte s trdim vzmetenjem lahko voziš po najhujših rovtah.

Ampak to ne pomeni, da je nakup smiseln.


Očitno se ne voziš z vlakom.
Takole, od oka, je ene 1/2 redne potniške garniture SŽ še starih Gomulk, druga polovica pa novih Siemensov, ki čisto brez problema vozijo po istih tirih kot Gomulke.

mihaf ::

Vanich je izjavil:


Očitno se ne voziš z vlakom.
Takole, od oka, je ene 1/2 redne potniške garniture SŽ še starih Gomulk, druga polovica pa novih Siemensov, ki čisto brez problema vozijo po istih tirih kot Gomulke.


A se voziš samo na relaciji LJ - Jesenice? Po kateri logiki je, pa čeprav od oka, ena polovica potniških garnitur na SŽ Gomulk, druga polovica pa Siemensov, če pa imamo v Sloveniji veliko neelektrificiranih prog?

Vanich ::

mihaf je izjavil:

Vanich je izjavil:


Očitno se ne voziš z vlakom.
Takole, od oka, je ene 1/2 redne potniške garniture SŽ še starih Gomulk, druga polovica pa novih Siemensov, ki čisto brez problema vozijo po istih tirih kot Gomulke.


A se voziš samo na relaciji LJ - Jesenice? Po kateri logiki je, pa čeprav od oka, ena polovica potniških garnitur na SŽ Gomulk, druga polovica pa Siemensov, če pa imamo v Sloveniji veliko neelektrificiranih prog?


Ma, nima veze koliko jih je. Polovica, tretjina,... Vozijo po istih tirih in progah kot Siemensi.
Nekdo je rekel, da se lahko samo Gomulke vozijo po naših progah.
Seveda sem mislil električnih vlakov in ne dizel.

imagodei ::

Vanich je izjavil:


Očitno se ne voziš z vlakom.
Takole, od oka, je ene 1/2 redne potniške garniture SŽ še starih Gomulk, druga polovica pa novih Siemensov, ki čisto brez problema vozijo po istih tirih kot Gomulke.

Ne, res se že nekaj let ne vozim več z vlakom, živim in delam pa v bližini proge Jesenice - LJ, tako da vem, kaj vozi po tej progi. IEC (al kva so že) vlaki niso Siemensovi. Tovorni ravno tako ne. Lokalni potniški pa - ja, sem ter tja res vidiš kakšnega Siemensa.

Ampak, to niti ni bil moj point.

Vanich je izjavil:

mihaf je izjavil:

A se voziš samo na relaciji LJ - Jesenice? Po kateri logiki je, pa čeprav od oka, ena polovica potniških garnitur na SŽ Gomulk, druga polovica pa Siemensov, če pa imamo v Sloveniji veliko neelektrificiranih prog?

Ma, nima veze koliko jih je. Polovica, tretjina,... Vozijo po istih tirih in progah kot Siemensi.
Nekdo je rekel, da se lahko samo Gomulke vozijo po naših progah.
Seveda sem mislil električnih vlakov in ne dizel.

Mal podtikaš. Nikol nisem rekel, da lahko vozijo samo Gomulke. Rekel sem, da nima smisla kupovati predimenzioniranih vlakov (v smislu hitrosti), zato da na 75% proge lahko vozijo kvečjemu kakih 70-80km/h, na posamičnih 3 kilometrskih odsekih pa lahko dosežejo celo neverjetnih 100 km/h.

Edina prednost novih Siemensovih vlakov proti Gomulkam je ta, da ti pozimi "radiator", ki je nameščen pod sedeži, ne stopi gume na zimskih čevljih.
- Hoc est qui sumus -

Vanich ::

imagodei je izjavil:

Vanich je izjavil:


Očitno se ne voziš z vlakom.
Takole, od oka, je ene 1/2 redne potniške garniture SŽ še starih Gomulk, druga polovica pa novih Siemensov, ki čisto brez problema vozijo po istih tirih kot Gomulke.

Ne, res se že nekaj let ne vozim več z vlakom, živim in delam pa v bližini proge Jesenice - LJ, tako da vem, kaj vozi po tej progi. IEC (al kva so že) vlaki niso Siemensovi. Tovorni ravno tako ne. Lokalni potniški pa - ja, sem ter tja res vidiš kakšnega Siemensa.

Ampak, to niti ni bil moj point.

Vanich je izjavil:

mihaf je izjavil:

A se voziš samo na relaciji LJ - Jesenice? Po kateri logiki je, pa čeprav od oka, ena polovica potniških garnitur na SŽ Gomulk, druga polovica pa Siemensov, če pa imamo v Sloveniji veliko neelektrificiranih prog?

Ma, nima veze koliko jih je. Polovica, tretjina,... Vozijo po istih tirih in progah kot Siemensi.
Nekdo je rekel, da se lahko samo Gomulke vozijo po naših progah.
Seveda sem mislil električnih vlakov in ne dizel.

Mal podtikaš. Nikol nisem rekel, da lahko vozijo samo Gomulke. Rekel sem, da nima smisla kupovati predimenzioniranih vlakov (v smislu hitrosti), zato da na 75% proge lahko vozijo kvečjemu kakih 70-80km/h, na posamičnih 3 kilometrskih odsekih pa lahko dosežejo celo neverjetnih 100 km/h.

Edina prednost novih Siemensovih vlakov proti Gomulkam je ta, da ti pozimi "radiator", ki je nameščen pod sedeži, ne stopi gume na zimskih čevljih.

+ klima poleti. + boljše udobje + urejene & moderne sanitarije na vlaku + odsotnost hrupa. Prednosti je veliko. Če gremo pa gledati samo hitrost, potem je pa še Gomulka prehitra za nekatere odseke. Gremo kar na drezine, al kaj je že tisto na ročni pogon...

mihaf ::

Vanich je izjavil:


+ klima poleti. + boljše udobje + urejene & moderne sanitarije na vlaku odsotnost hrupa. Prednosti je veliko. Če gremo pa gledati samo hitrost, potem je pa še Gomulka prehitra za nekatere odseke. Gremo kar na drezine, al kaj je že tisto na ročni pogon...


No, pri teh Siemensih tudi ni vse OK. To so praktično primestni vlaki, primerni za vožnjo od glavne postaje v LJ do največ Medvod. Če pa se pelješ na Jesenice, te pa že vse boli. Sedeži so trdi, ni naslonjal za roke, tudi glave ne moreš nasloniti na stran.

Če gledam samo na udobnost sedenja in zanemarim vse drugo, potem so dosti boljši 40 let stari (in malo predelani) dizel Fiati, s katerimi se lahko pelješ od Jesenic proti Novi Gorici. Mehkejši sedeži, naslonjala za roke in stranska naslonjala za glavo. Se da komot spat na vlaku ...

Karaya 52 ::

Saj zato imamo avtomobile, ker so slovenski tiri dobri samo za prevazanje kontejnerjev in razsutega tovora, vlada pa niti zacetih projektov ni sposobna dokoncati (600m poljanske obvoznice), sanja pa o velikih infrastrukturnih projektih. Ceprav je res, da so prejsnji teden v neki stajerski vasi robnike plocnikov menjavali.

dstr17_ ::

SŽ tudi letos z dobičkom:
Slovenske železnice (SŽ) so v prvem polletju ustvarile 4,26 milijona evrov dobička iz poslovanja, čisti dobiček pa je dosegel sedem milijonov evrov.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/slove...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930950 (21036) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581035 (70444) starfotr
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12636575 (30648) DuleKrtola
»

Maglev-tehnologija superlativov (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
917627 (6258) davids5a
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18211409 (11409) kekz

Več podobnih tem