Prijavi se z GoogleID

» »

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane

Po vzoru Londona 'obdavčiti' vožnjo z avtomobilom po centru Ljubljane

strani: « 1 2 3 ... 6

dzinks63 ::

Idej za obdavčitev ne zmanjka. Po predlogu obdavčitev aktivnih optičnih vlakn, sedaj še avtomobilistična ideja za manjšo obremenitev mestnega jedra. Plačilo za vstop v center mesta mogoče kar z nalepkami- vinjetami? Videti ni konca, želje in načrti so veliki (stadion, železniška, avtobusna,...) in za vse uresničiti se ne izbira sredstev, udariti je treba tam, kjer se največ in najhitreje pridobi, kaj vse nas še čaka (mogoče še kakšna obdavčitev na vsak dimnik, CO2)?
  • spremenil: dzinks63 ()

mtosev ::

:Ddobro da ne zivim v LJ
i like:) [Dell Inspiron 13 7000 - i7 6500U, 8gb ddr3l, 256gb samsung, ips fhd]
moj oče darko 1960-2016
moj labradorec max 2002-2013

mihec87 ::

mtosev važno da je za tvojo leno rit poskrbljeno..

#000000 ::

Ma ja niso normalni samo neki bi vedno cuzal že tko obubožan narod. Mater bom še jest zaprl cesto mim bajte in naj vsak ki hoče mimo plača.

krneki0001 ::

Jst sm takoj zato, veliki avtomobili z dizelskimi mašinami naj ostanejo zunaj, da ne bodo smradili centra, pa še kombije in vse terence prepovedat, tovornjake itak, pol na koncu pa še avtobuse, pol nej pa "center" na roke nosi robo v trgovine.

Zadnč je ena ženska iz civilne iniciative prišla težit ker sem prišel s terencem v center in mi je izjavla, da drugič naj pridem z manjšim in lažjim avtom, pa ki ne bo "dizel"(????), ki onesnažuje ozračje, a avto je 3.6 metra dolg in je bencinar s samo 1600ccm in 63kW, je pa res terenc.
Lahko se pa še pohvalim, da 19 let star avto, ki je brez katalizatorja in ima dovoljeno zgornjo mejo 3.6g CO2 izpusta dosega zelo zavidljivih 0,20g CO2 izpusta, celo na tehničnem je 3X ponovil meritev (enkrat takoj in potem je en avto spustil vmes, da je videl, da mašina dela in potem še 2X), ker je mislil, da je mašina za merjenje pokvarjena.

bluefish ::

članek na Avto-Magazinu ima še par drugih dobrih pointov. Določanje zavarovalnine na podlagi kubature je preživeto. Je pa res, da je težko najti sistem, ki bi odgovarjal vsem. Določanje vsote na podlagi statistike pa se mi ne zdi prav dober predlog.

Matek ::

No ja, avtor teme je problematiko označil kot izključno pridobivanje denarja, primerljivo z dvigom DDV-ja ali trošarin na bencin. Omejevanje prometa v centru bi imelo še kako drugo korist, predvsem večjo pretočnost in posledično precej koristnejši javni promet.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

krneki0001 ::

Naj postavijo ceno za kilowatt in potem toliko kot imaš kW tok plačaš in cestnine in zavarovanja. To bi bil najbolj pošten sistem.

Karaya 52 ::

Matek> Omejevanje prometa v centru bi imelo še kako drugo korist, predvsem večjo pretočnost in posledično precej koristnejši javni promet.

To nekako ne gre vštric z dvigom cen LPP. Za študente in dijake drugih občin seveda, tako da nimam druge izbire kot kurblat 20 let star avto skozi center. :D

Matek ::

Lahko se pa še pohvalim, da 19 let star avto, ki je brez katalizatorja in ima dovoljeno zgornjo mejo 3.6g CO2 izpusta dosega zelo zavidljivih 0,20g CO2 izpusta, celo na tehničnem je 3X ponovil meritev (enkrat takoj in potem je en avto spustil vmes, da je videl, da mašina dela in potem še 2X), ker je mislil, da je mašina za merjenje pokvarjena.
V kakih enotah je to? Ker ponavadi se v gramih na km meri.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

dzinks63 ::

Malo je "zabrljal", nebivedu je mislil na CO in ne CO2, ga je pač premamila CO2 histerija.

Zheegec ::

Glede na to, da se plačuje cestnina pri registraciji za obnovo cest bi bilo najbolje da se to plačuje glede na samo težo vozila.
Zavarovanje pa glede na moč (kW) vozila.

Je pa to glede avtomobilov v center tako-tako. Če bi znatno izboljšali javni prevoz je to OK. Čeprav vprašanje, če en dizelski avtobus manj onesnažuje ozračje, kot 20 bencinarjev z 1.0 do 1.6l motorjem. Sploh, če je avtobus starejšega tipa.

So pa nekateri res smešni s svojim "eko-vsem". Zadnjič je bil pred Kolosejem avto, ki je imel gor zelo kričeče zelene oznake "bio-nekaj" in napise, da "skrbijo za okolje", avtomobil je bil pa VW Touareg z dizelskim 3.0l motorjem :) Mogoče je mislil, da ker ima solidno porabo, je "green", pa čeprav ima huge dizla v katerem se vozi sam.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Rippy ::

V nemčiji imajo podoben sistem glede na pline dobiš 3 razredne nalepke, ki mislim da so BREZPLAČNE! a obvezne in določijo kje se lahko voziš, naprimer v center mesta lahko samo s zeleno nalepko. In posledično je tudi fajn videt to, da so v centrih novejši avtomobili.

http://www.ramstein.af.mil/news/story.a...

Recimo to je en dober sistem, ki je tudi prijazen do prebivalcev in tudi zmanjša osnaževanje v mestih. To kar pa naši politiki čarajo je pa popolna bedarija.

krneki0001 ::

Malo je "zabrljal", nebivedu je mislil na CO in ne CO2, ga je pač premamila CO2 histerija.


Ja, CO sem mislil. Ampak poanta je bila v nečem drugem - dovoljeno je 3.6 imam pa 0.2 kar je za 19 let star avto izredno dobro.

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

FYI, CO se pri dizlih ne meri :)

Nah, lepo trošarine na gorivo preračunat na 6L/100km in gasa.
Nobenih vinjet, nobenih listkov ipd ..
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

FYI, CO se pri dizlih ne meri :)

Nah, lepo trošarine na gorivo preračunat na 6L/100km in gasa.
Nobenih vinjet, nobenih listkov ipd ..

Kako to misliš?

Po mojem bi morali imeti gorivo rahlo cenejše, kot v sosednjih državah (da večina slovencev in tistih ki samo potujejo preko Slovenije tanka tukaj), cestino in zavarovanje pa precej poceni (mogoče malo dražje za težja vozila), ker država si dejansko želi vozil z višjo porabo, ker lahko od njih kasira veliko trošarin, kar prinese precej več €€, kot sama cestnina in zavarovanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Pyr0Beast ::

Natanko tako. S tem, da so cestnine in vse trošarine že vključene v ceno goriva ki je 0.1€ cenejša od vseh sosedov :D

Iz nemčije se model pripelje z kakšne 20L praznim tankom. Pri 0.9€/L je to lepih 18€ + kavica +nekaj hladne pijače ,,, :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amda ::

Natanko tako. S tem, da so cestnine in vse trošarine že vključene v ceno goriva ki je 0.1€ cenejša od vseh sosedov :D

Iz nemčije se model pripelje z kakšne 20L praznim tankom. Pri 0.9€/L je to lepih 18€ + kavica +nekaj hladne pijače ,,, :D


No saj to nebi bilo nič narobe, vrjetno bo še šel, na kosilo pa kje prespal na koncu bo pa opazil da je več zapravil kot je prihranil pri gorivu. Tako da se naslednjič nebo niti ustavil.

Enako bi lahko rekel nemec če bi se jaz pripeljal k njim pa v trgovini opravil nakup za 100e ki bi bil po količini večji za 30%, kot pa je pri nas.

Pyr0Beast ::

Jah naslednjič bi šel pa samo tankat potem, nekje bo moral :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

amda ::

Jah naslednjič bi šel pa samo tankat potem, nekje bo moral :D

Ja, samo vrjetno na hrvaškem ali kje drugot.

Hmm a ti če greš recimo v nemčijo, vrjetno neboš šel samo po nakupih, vrjetno boš moral tudi tankati, tako da...

jype ::

Pyr0Beast> FYI, CO se pri dizlih ne meri :)

Saj nebivedu nima dizla.

Matev ::

ljudje se pritožujejo nad količino prometa v centru
ljudje se pritožujejo nad počastnostjo avtobusov
ljudje se rpitožujejo nad umazanim zrakom v centru

ko pa tem istim ljudem reček da naj ne vozijo z avtomobili v center - se pa začno bunit in iskat vse mogoče izgovore zakaj pa oni in glih oni morajo to početi

dvoličneži

opeter ::

članek na Avto-Magazinu ima še par drugih dobrih pointov. Določanje zavarovalnine na podlagi kubature je preživeto. Je pa res, da je težko najti sistem, ki bi odgovarjal vsem. Določanje vsote na podlagi statistike pa se mi ne zdi prav dober predlog.


Dejansko bi morali vse skupaj zaračunati v ceno bencina. Četudi to pomeni, da bi se cena goriva dvignila za npr. 100% (ali več). Takoj bi folk začel razmišljati, kdaj se bo dejansko vsedel v svoj avto in zakurblal. Dandanes se namreč dogaja, da nekateri sedejo v avto ter se peljejo 150-200 metrov (ali celo manj) do cilja. Tega bi bilo manj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Scorpia ::

Jst sem takoj za to idejo, ampak samo med delovnim časom. Recimo po 18-19ih naj bo dovoljeno z avtom hoditi v center. Trenutno se v službo vozim z avtom, čeprav zjutraj skoraj nič nisem hitrejši od avtobusa. Ta pride le nekaj minut za mano. Problem se pojavi ker je center tolk nabit z prometom, da se z avtobusom nazaj vozim dve uri. Z avtom, kjer se izogibam glavne ceste, pa manj k pol ure rabim. Če bi se to uvedlo, bom takoj na avtobus presedlal.
////

Vice ::

No ja takšne rešitve nima samo London, vendar je v teh mestih tako cenovno kot mobilno tudi urejeno z javnimi prevozi (podzemna, tramvaj, avtobus...). In če te vožnja z javnim prevozom do vsake željene točke pride ceneje kot ura parkiranja bi bila taka uvedba logična. Dokler pa med "sezono" lahko prideš v središče Ljubljane samo tako, da se ti še sardele v konzervi smejijo je pa logično, da je vsaka taka uvedba več kot degenska izven sezone pa bi rabil frizerski salon na avtobusni, da bi vsaj malo manj zaraščen dočakal avtobus. In zanimivo drugje, ki so to uvedli niso razmišljali toliko o "zdravem" središču mesta ali polni blagajni, temveč bolj na lepoto in samopromocijo, da turistom ni potrebno trenirati slaloma med vozili ipd. zadeve.

Phoebus ::

Vice- čisto med vsemi točkami ne prideš (ker nimamo časovne karte ampak samo fucking žetone), je pa prevoz p2p cenejši od parkiranja. Če kupiš mesečno karto si pa itak zmagal. Problem je v nas samih- nihče ne bo šel po karto za BUS in se vozil v "nabitem busu polnem ljudi"..to ni "slovensko".
Če bi usekali z nekim davkom pa bi se hitro vozili z busi :-)

Phil ::

nihče ne bo šel po karto za BUS in se vozil v "nabitem busu polnem ljudi"..to ni "slovensko".
Če bi usekali z nekim davkom pa bi se hitro vozili z busi :-)


Zanimivo. Meni se bolj slovensko zdi, da se za vsak še tako butast nov davek, najde dovolj velika masa ljudi, ki ga podpre. In potem mamo najbolj obdavčeno državo na svetu.

WarpedOne ::

Vidiš glavni problem:
ker nimamo časovne karte ampak samo fucking žetone


Ampak vseeno predlagaš:
Če bi usekali z nekim davkom pa bi se hitro vozili z busi :-)


Le zakaj? Ker ne znamo izboljšat javnega prometa, bomo pač podražili tistega, ki sedaj deluje bolje. Kako komunistično.
Do you know what you don't know?

opeter ::

Javni promet je treba nekako uredit in to je to.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Phoebus ::

Seveda je treba urediti javni promet. ampak to ne bo rešilo težave, ker je slovenska mentaliteta taka. Je bilo veliko razprav (in to ne forumskih) in je bilo vedno izpostavljeno da je problem v nas, da smo individualisti, še pod vplivom prejšnjega sistema- radi pridemo SAMI in ne družno na delo, (pre?)močno branimo svojo intimo, smo zelo komot in na koncu moramo tudi pred vrata parkirat da se vidi kaj vozimo.
Ko primerjate z londonom, primerjajte še vozni park tam in tu. Pa kupno moč tam in tu. In boste videli da nekaj ne klapa, da ni tu samo matematika ampak tudi karakter.

Osebno nisem za davek- sem za prepoved prometa po mestnih jedrih (lj je to do neke mere uredila, ampak samo tiste tri ulice niso nič). Itak da potem nastrada prebivalec- ampak pač, navadit se je treba da nekako ni normalno da živeči na čopovi tam vozijo avtomobile in da je cela stara LJ zaparkirana od stanovalcev in "stanovalcev".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Phoebus ()

ivanuscha ::

Naj zrihtajo sistem dolgi most na vseh mestnih upadnicah, pa bo zadeva rešena. S tem da bi morali busi do centra ustavljat samo ene 3x, da bi šlo hitreje. In sicer furat bi pa moral tudi ponoči, na 10 min. recimo. Bi promet v mestu upadel vsaj za 50%.

Phoebus ::

Live: ti bi da ustavi samo ene 3x na celi poti. Kaj pa stare mamce ki morajo iz tržnice prit v blok, bodo pešačile 3km od postaje do doma?

fosil ::

No s prvim septembrom bo Ljubljana dobila prvo Londonsko stvar, Oyster card, oziroma Ljubljanska kartica bo Urbana - klik

Upam da potem sledi še kakšen dober zgled.
Tako je!

thramos ::


ker nimamo časovne karte ampak samo fucking žetone



Urbana uvaja tudi časovno karto. 90 min z enim "žetonom".
Sicer je pri LPP še ogromno prostora za izboljšave, ampak je že sedaj uporaben.
No kolo pa v LJ še vedno zmaga ;)

bluefish ::

(lj je to do neke mere uredila, ampak samo tiste tri ulice niso nič)
Pravtzaprav še to ne. Edino kar so naredili je, da so namesto naokoli promet speljali direktno čez tržnico. Verjetno priprava na garažno hišo.

WarpedOne ::

Ok, časovna karta je sigurno korak v pravo smer.

Vprašaj se zakaj kolo zmaga. Ker si individualist? Ker hočeš pokazat kaj si lahko privoščiš? Ker braniš svojo intimo?

Ne eno, ne drugo, ne tretje. Ampak ker ko potrebuješ prevoz, se lahko takoj usedeš nanj in odpeleš točno do točke, kamor želiš pridit. Nikogar ti ni treba ČAKAT. Ko si bojo odločevalci končno dali dopovedat, da ljudje ne uporabljajo javnega transporta predvsem ker je to ogromna izguba časa, bo mogoče storjen kak korak, da se to izboljša.

Z avtom se pripeljem 60km daleč do ljubljane v dobre pol ure. Naslednje pol ure nucam da pridem do končne točke znotraj ljubljane. Če bi čakal na avtobus, bi bila to dodatna ura.

Čakanje je psihološki problem, ljudje ga enostavno ne maramo. Vsi ostali pomisleki so drugotnega pomena. Če bi obstajal javni transport, ki bi me na končni cilj pripeljal hitreje kot me danes avtomobil, le zakaj ga nebi uporabljal? Zato ker branim intimo? Jajca.
Do you know what you don't know?

thramos ::

Za moje poti po LJ, prej na faks (FRI) in sedaj v službo (strogi center) hitrejši LPP. Čakanje na avtobus je minimalno, v konicah vozijo dovolj pogosto, storitev BUSINFO pa dovolj natančna. Da o izgubljanju živcev zaradi nesposobnih in nesramnih voznikov, iskanju/plačevanju parkirnega prostora sploh ne govorim ...

IceIceBaby ::

V Londonu s podzemno prideš zelo hitro na vse konce mesta. Čakanja na vlake ni, redke so postaje, kjer čakaš več kot 3 minute. V kotičke, kamor tube ne vozi se pripelješ z avtobusom. Karta za neomejeno uporabo podzemne in avtobusov je relativno poceni. Poleg tega imajo še odlične taxije, ki sicer niso poceni, so pa zelo uporabni.

London si lahko privošči omejiti avtomobile v centru. LJ pa imho ne, ker ni osnovnih pogojev. Ljudje se bodo še vedno v enakem obsegu vozili z avtomobili, samo plačevati bo treba več.

No kolo pa v LJ še vedno zmaga ;)


Ja, če si iz LJ in je lepo vreme. Kaj se zgodi ko pada dež ali sneg? Kaj se zgodi, če se pripelješ v LJ v službo iz nekaj 10km oddaljenega kraja? Parkiraš v BTCju pa iz prtljažnika vzameš kolo?

noraguta ::

se strinjam z kstom. prej bi morali oponašat , kakšen zurich kateri je primerljiv tako po številu prebivalcev kot po klimi. (no ja ne pa po infrastrukturi. me pa zanima kdaj bodo vse opičine uvedle latne vinjete.

ni problem javnega transporta tolliko cena kot pa ,da namesto 1.5 na dan cloveku pobere 4 ure cajta.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Ziga Dolhar ::

Urbana bo omogočala še plačilo parkirnine in knjižnice.


Premalo, premalo. (No, a vsaj nekaj.). V Hong Kongu sem s Hobotnico lahko plačeval praktično kjerkoli, karkoli.

Usable in MTR, KCR, Light Rail, Trams, Peak Trams, Star Ferry, Buses, some minibuses, convenience stores such as 7-11, Circle K, supermarkets, fast food outlets, or public telephone booths


(Podzemna, nadzemna, tramvaji, vzpenjača :P, vožnja s trajektom iz C&C Generals, trafike, štacune, starbaks, mkdonalds ...)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

thramos ::

Ja, če si iz LJ in je lepo vreme. Kaj se zgodi ko pada dež ali sneg?


Nekateri se peljejo z dežnikom, nekateri z pelerino, no jaz grem tiste redke dni rajši z avtobusom, moja pot v službo se zaradi tega podaljša za 5 min.

Kaj se zgodi, če se pripelješ v LJ v službo iz nekaj 10km oddaljenega kraja? Parkiraš v BTCju pa iz prtljažnika vzameš kolo?


Sodelavci ki niso iz lj se v mesto pripelejo z vlakom, od glavne postaje do službe pa z kolesom ja.

bluefish ::

Premalo, premalo.
Končni namen Urbane je tudi plačevanje večine storitev v občini.

WarpedOne ::

Kaj manjka BA?
Do you know what you don't know?

Pyr0Beast ::

Hmm, pogoj za vstop v mesto 1 sopotnik ali več ? :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Daedalus ::

Meni pa to ni neka zgrešena ideja. Se bo precej bolj prijetno biciklat, rolat, al ap furat s trolo, če ne bojo ceste zabite do amena. Ker trenutno stanje je čista katastrofa.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Ziga Dolhar ::

WA: nič ji ne manjka. Je pa neprimerna za takšno uporabo, kjer je potrebna visoka pretočnost.

Urbana (in Octopus) deluje brezkontaktno.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

fosil ::

Premalo, premalo. (No, a vsaj nekaj.). V Hong Kongu sem s Hobotnico lahko plačeval praktično kjerkoli, karkoli. (Podzemna, nadzemna, tramvaji, vzpenjača :P, vožnja s trajektom iz C&C Generals, trafike, štacune, starbaks, mkdonalds ...)

Ne govori bedarij, si morda v Ljubljani videl kakšen trajekt, podzemno, nadzemno...?
Lahko boš plačeval vzpenjačo, pogovarjajo pa se tudi s slovenskimi železnicami.
Ne vidim pa nobenega smisla da bi s transportno kartico plačeval v mcdonaldsu, mercatorju in drugje. Sej tudi z mercator kartico ne moreš plačat busa.

Ampak to je pač standard v Sloveniji, tudi ko se vpeljejo dobre, nove stvari se takoj pojavijo nergači, ki ne znajo drugega kot jamrat in se pritoževat.
Tako je!

#000000 ::

Vse kar bi rad Jankovič in ostali je več evrov v proračunu, da bodo lahko "gradili" in "urejali" infrastrukturo in okolico, kdo bo pobral evre se pa tko ve.

V bližnji okolici LJ imajo projekt že skor 10 let, gre za razširitev ozkega grla dolgega 3 KM, zdaj so se odločili da bodo razširili samo prve 150 metrov te ceste, kar pa samo po sebi ne bo rešilo ničesar edino tistih 150 metrov bo nobl cesta pol pa lukna do lukne za naslednjih 10 let. Fora je samo da bodo določene firme in privatniki za letos imel zagarantiran posel ki bo na koncu stal več kot če bi naredli celo traso, enako kot šentviški tunel.

IceIceBaby ::

Nekateri se peljejo z dežnikom, nekateri z pelerino, no jaz grem tiste redke dni rajši z avtobusom, moja pot v službo se zaradi tega podaljša za 5 min.


Ful udobno. Prideš na kak sestanek ves premočen in umazan. Ali pa potem v službi par ur sediš v mokrih kavbojkah.


Sodelavci ki niso iz lj se v mesto pripelejo z vlakom, od glavne postaje do službe pa z kolesom ja.


Ko sem hodil v LJ v službo sem z javnim prevozom porabil vsaj 1 uro več za pot (oz. za čakanje), pa sem imel od postaje samo cca 10 min. peš. Kasneje sem delal na drugem koncu LJ in bi se težko vozil s kolesom, avtobus bi mi vzel pa še dodatne pol ure.

Ne rečem, da ni mogoče, je pa avto neprimerno bolj udoben.

Ziga Dolhar ::


Ne govori bedarij, si morda v Ljubljani videl kakšen trajekt, podzemno, nadzemno...?


Ne, sem pa videl mestni promet (LPP), primestni promet (LPP), in non-LPP promet. Videl sem tudi železnico.


Lahko boš plačeval vzpenjačo, pogovarjajo pa se tudi s slovenskimi železnicami.


Hvalabogu. Čemu torej "traparija"?

Ne vidim pa nobenega smisla da bi s transportno kartico plačeval v mcdonaldsu, mercatorju in drugje. Sej tudi z mercator kartico ne moreš plačat busa.


Ne vidiš smisla? Hja, če ne vidiš smisla v tem, da se proces plačila skrajša iz kakih 10 sekund (štetje denarja, vlečenje kartic, tipkanje pina, podpisovanje, čakanje na avtorizacijo ...) na 1 sekundo, potem res nimam drugih argumentov.

Ampak to je pač standard v Sloveniji, tudi ko se vpeljejo dobre, nove stvari se takoj pojavijo nergači, ki ne znajo drugega kot jamrat in se pritoževat.


Nergači? :D Ker želimo, da dober projekt RES zaživi in izkoristi svoje potenciali že ASAP ob začetku? Upravičeno nergam proti (dragim!) javno financiranim tehničnim projektom, ki niti ne nameravajo parirat podobnim že postavljenim projektom s podobno infrastrukturo. Tle govorijo le o tem, da se pogovarjajo - CELO Z MUZEJI. Wau. V muzej grem kolikokrat na leto - in koliko mi bo to na dnevni ravni okrajšalo čakanje? Mizerno.

V Spar, Merkator, Mkdonalds, Trafiko, grem vsak dan.

V Hong Kongu recimo sem varno količino dolarjev vplačal na kartico, in nato šibal skozi mesto. Štacune (Merkatorji) se ponašajo z obiskom, ki je bil zame nepojmljiv - trgovine v primerjavi z našimi "hipermarketi" manjše, a z blagajnami ob eni ali dveh stranicah, vsaka blagajna "polna", pa vendar petkrat bolj pretočne kot pri nas. Čez palec rečeno, v eni uri gre skozi trgovino petkrat toliko ljudi kot pri nas skozi štirikrat večji hipermarket.

In še en razlog proti ozki omejitvi na "avtobuse, železnice, muzeje in knjižnjice" - nepotrebna parcelacija denarja na različne nosilce in vezanost posamičnega nosilca na konkretne ponudnike. Na vseh nosilcih (BA, Urbana ...) so enaka sredstva - evri - pa vendar medsebojno nekompatibilni. Žalost.

Tako bom ob nalaganju denarja na Urbano precej bolj zadržan, saj jo bom lahko uporabil LE za bus/muzeje. (Medtem ko sem v HKju kamot nanjo naložil 100 evrov, saj sem VEDEL, da mi kartice ob odhodu ne bo potrebno vnovčevat, saj bom lahko 100 EUR kamot porabil kjerkoli za karkoli. Jaz sem jih. Tako kot še par milijonov tam živečih brezsmiselnih nergačev.)
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.
strani: « 1 2 3 ... 6


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37727460 (16838) jest10
»

Nemške 'eko' vinjete

Oddelek: Loža
424217 (3069) Utk
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1826316 (6316) kekz
»

Podražitev življenko pomembne tekočine - Bencina. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1667473 (4973) Phil
»

Lej ga, tramvaj! (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
693984 (3029) sketch

Več podobnih tem