» »

Hitra železniška povezava LJ - KR

Hitra železniška povezava LJ - KR

fosil ::

Tramvaj bi bil kul, če bi že obstajal, ampak da bi ga pa danes gradili iz nič pa nima smisla. Trendi v svetu so nad/podzemna železnica, oziroma železnica, ki je popolnoma neodvisna od prometa. Tramvaj je namreč še vedno delno odvisen od razmer na cesti.

Če pogledaš recimo Berlin vidiš, da v zahodnem delu tramvaja praktično ni več, ker so ga zamenjali z mrežo S in U Bahna.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Pyr0Beast ::

Če pogledaš recimo Zürich vidiš da avtomobilov ni več. Pa tramvaj pelje po cesti in včasih v take klance da ti je težko hodit.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Trendi v svetu so nad/podzemna železnica, oziroma železnica, ki je popolnoma neodvisna od prometa.

Je treba platit taj burek... poleg tega pa se ta zadeva v malem mestu ljubljana nekak ne izzide. Pri nas ni denarja niti za en klinčev nadvoz glavne regionalke zasavje-ljubljana čez železniško progo, kaj šele neko ornk učinkovito omrežje javnega prometa po ljubljani. Kako si to sploh predstavljaš? Lj je enostavno premajhna in preveč zgužvana za kaj takega.

Mamo avtobuse, ki se danes gužvajo v prometu in so zato baje tako zelo počasni. Mamo taksije, ki se ravnotako gužvajo in se le malo hitrejši, ker nimajo postaje vsake 100m. Semaforji so največja ovira pretočnosti in hkrati največji krivec za prometne zastoje.

Kaj je najcenejši ukrep, ki prinese največ profita (brez fašističnega zaračunavanja vstopnine v mesto)? Rezervirani vozni pasovi povsod, kjer je to le možno plus prilagojeni semaforji, ki dajejo prednost javnemu prometu. To je možno narest danes brez velikih vlaganj.

Za pešce pa zgradit podhode, da ne bojo hodil čez cesto v čredah.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

Damn pa ta majhna miselnost. Očitno smo premajhni tudi za dolgoročno načrtovanje. Ti sistemi se ne postavljajo za teden ali dva temveč za rok vsaj 20 let ali še več.
Prometa je toliko in toliko. Šele potem ko se postavijo alternative in zapre dostop v določene dele mesta, šele potem se bodo ljudje začeli prilagajati. In to bo trajalo leto ali dve.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Thomas ::

Kot je enkrat nekje rekel WarpedOne - Point to point prevoz je bodočnost. Javni mestni prevoz je smiselen samo v obliki taksijev.

Pustite trole v preteklosti. Sej vidite, kako se zmanjšuje tudi avtobusni prevoz. Zaenkrat ga uporabljajo predvsem še šolarji, ki nimajo izpita in avto. A z avtomatizacijo šofiranja bo tudi to spremenjeno.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

WarpedGone ::

Damn pa ta majhna miselnost.

Od name do gospodarca naj pa folk hodi peš? Al boste metro potegnil do vsake večje štacune?

Kaj ko bi reševal probleme, ki so danes tuki namesto tistih, ki jih znate rešt, za one druge se pa delate da ne obstajajo? Glava v riti ne reši nobenga problema.

Prometa je toliko in toliko

Sedi, cvek, in starši v šolo. Količina prometa je predvsem funkcija razvoja.

zapre dostop v določene dele mesta

Priceless. Če že zapiraš, a ne bi raje zaprl kr celega mesta? Pa ne bo nobenga prometa in gužve več. Pa profita tut ne.

Komot je otežit življenje drugim. Mal več inteligence nucaš, da jim ga z razpoložljivimi viri čimbolj in čimprej olajšaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

noraguta ::



Kaj je najcenejši ukrep, ki prinese največ profita (brez fašističnega zaračunavanja vstopnine v mesto)? Rezervirani vozni pasovi povsod, kjer je to le možno plus prilagojeni semaforji, ki dajejo prednost javnemu prometu. To je možno narest danes brez velikih vlaganj.

neumnost , če promet ni pošlihtan boš kvečjem ubil mesto(kar se že dogaja) . ker lj bolj rabbi štaidon promenade in avenije kot smotrno prometno politiko z konkretnimi rešitvami je in ostaja vas. zurich ma s-bahn+ tramvaje pa je malo večji od ljubljane, grenoble celo precej manjši. tiste tvvoje črte so pa post komunistični idiotizem katerega prodaja MOL v paketu z avenijami. ampak lj je vas in bo to donadaljnega tudi ostala. Črte ne delajo ker ne večajo propusnosti javnega prometa. in ja tramvaj hitreje pospešu in zavira pa še precej bolj zvezno , o kapaciteti potnikov pa sploh ni treba trapat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Pyr0Beast ::

Od name do gospodarca naj folk hodi peš? Kaj ko bi reševal probleme, ki so danes tuki namesto tistih, ki jih znate rešt?
Kar rešuj jih na forumih :D

Priceless. Če že zapiraš, a ne bi raje zaprl kr celega mesta? Pa ne bo nobenga prometa in gužve več. Pa profita tut ne.
Daj razmišljaj malo. Stari del ljubljane čisto brez problema živi z manj prometa. Za tiste, ki bi radi čimhitreje prišli iz enega dela mesta na drug to jedro in še marsikatero drugo, ni primerno.

Komot je otežit življenje drugim. Mal več inteligence pa nucaš, da jim ga z razpoložljivimi viri olajšaš.
Včasih je malce represije bolje kot nič.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

noraguta ::

Kot je enkrat nekje rekel WarpedOne - Point to point prevoz je bodočnost. Javni mestni prevoz je smiselen samo v obliki taksijev.

Pustite trole v preteklosti. Sej vidite, kako se zmanjšuje tudi avtobusni prevoz. Zaenkrat ga uporabljajo predvsem še šolarji, ki nimajo izpita in avto. A z avtomatizacijo šofiranja bo tudi to spremenjeno.
bedarija par exelence . tako tovor kot potniki se optimalno(cajt/cena) distribuirajo preko centrov.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

WarpedGone ::

Pyro:
Kar rešuj jih na forumih

Aja, sej res, tule sploh ni važno kaj ma smisel. Tule je važno samo kdo bolje trolla ? Kr strumno nadaljuj.

@noraguta:
Predlagaš kaj?
Zakaj točno bi tvoj predlog deloval bolje kot moj?
Kolk bo cena in kdo bo plačal?
Kolk let nuca, da se izvede?
Si spretno spregledal da sm omenu tut semaforje in se zapiču samo v črte. To škodi tvoji kredibilnosti, veš ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Thomas ::

Ne - hube je treba ubit iz razloga, ker je vsota dolžin katet večja od dolžine hipotenuze. Zato je point to point BOLJŠI od hub sistema.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

thramos ::

zaračunavanja vstopnine v mesto)? Rezervirani vozni pasovi povsod, kjer je to le možno plus prilagojeni semaforji, ki dajejo prednost javnemu prometu. To je možno narest danes brez velikih vlaganj.


Podpis pod tole. Povsem realna, poceni in trenutno izvedljiva rešitev.

Naslednja stopnja pa naj bodo tramvaji, metroji ...

Thomas ::

Javni promet je sveta krava. Ko bo dovolj shujšana, je lahko sveta koza. Potem ne bo več problem.

Vsako omejevanje zasebnega prevoza in vzpodbujanja javnega, je pa socialistična mera. Neproduktivna reč.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Pyr0Beast ::

Torej praviš da je bolje, da trpimo gužvo v mestih tako kot dnevne zastoje, kot pa imamo urejene zadeve?

Optimum je nekje vmes. Trole/bus&avtomobili. Javni ne zadovolji potreb vseh, zasebni pa večinoma dela gužvo. Trenutno stanje je daleč od optimuma.

Zato je point to point BOLJŠI od hub sistema.
Ne, krajši a niti slučajno boljši v vseh pogledih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Karaya 52 ::

Kritika funkcionalizma v začetku osemdesetih je padla na plodna tla in temeljito obračunala z brutalnim pristopom urejanja mest ki je vse podredil avtomobilu. Highway city koncept je propadel, če 4 pasovnica ne požira dovolj, postaviš še en pas, nato še enega in še naslednjih par. Rezultati so bili porazni zato se je rodila postmoderna. Koncept ulice se vrača, promet se bo umirjal, pešec bo na vrhu prometne hierarhije. Kaj si o tem misli tretja znanost ali disciplina sploh ni pomembno. Karava gre dalje, funkcionalizem je mrtev. Tramvaj, trola so detajli, fraktal v celotni sliki.

WarpedGone ::

Taksi služba spada pod javni promet. Evolucija javnega prometa bo šla pa v smeri čezdalje manjših "enot" ie. čezdalje manjši avtobusi, proti kombijem, proti osebnim vozilom in rikšam.

Osnova ideja je, da naj ima vozilo z dvema osebama prednost pred vozilom z eno samo - naj en čaka na dva, ne pa da dva čakata na enega. To je ideal, ki še ni uresničljiv danes. Obstječi avtobusi bi pa lahk mel prednost že ta mesec in 100 ljudi na njem nebi čakalo na rdeči na praznem križišču, recimo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Thomas ::

Ne verjamem, da je dajanje zelene luči avtobusu kakšna velika prednost. Že zato ne, ker kaj pa ko sta dva avtobusa? Kako se pa restavrira potem taka intervencija, koliko avtov in avtobusov ne pelje optimalno?

Določena mera gužve je mestu imanentna. Ko vse zoptimiziraš, se poveča promet zaradi tega. Kar je dobro.

Evolucija v smer vse manjših prevoznih enot javnega prometa - taxiji - in več avtov v zasebni lasti, ki pridejo lahko kamorkoli, to je trend, ki mu je racionalno biti friend.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Pyr0Beast ::

Nekaterim se ne mudi 99.9% časa, ki ga imajo. Ostareli in otroci zlahka uporabljajo tak prevoz, ker ne rabi nobene odgovornosti, ne izpita in ne sposobnosti vožnje oz. upravljanja le tega. Za te se da prav lepo poskrbeti z takimi načini prevoza.
Delček mlade populacije se lahko fura z biciklom brez problemov, dokler je poskrbljeno za njihovo varnost.
Še manjši delček marsikdaj prehodi kaj kar peš.

Ostali pa naj uporabljajo motoriziran osebni prevoz če se jim to zdi smiselno.

Parkirišč ni neskončno, kakor tudi ne moreš v neskončnost širiti ceste.

Podpiranje lenobe nekaterih dolgoročno ni najboljša rešitev, če zaradi tega trpijo vsi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedGone ::

Ne verjamem, da je dajanje zelene luči avtobusu kakšna velika prednost. Že zato ne, ker kaj pa ko sta dva avtobusa? Kako se pa restavrira potem taka intervencija, koliko avtov in avtobusov ne pelje optimalno?

Amdahlov zakon. Če pohitriš 90% primerov za faktor 100% si vse skup pohitril za 80%, kljub temu da tistih 10% dela po starem. Če bosta slučajno dva busa, bo pač en počakal. Zaenkrat, dokler ni kake boljše ideje komu dat prednost pred drugim. Otom potom.

Danes bi že ta simpl ukrep precej spremenil situacijo. Pelji se parkrat z avtobusom in štopaj čas vožnje in čas čakanja. In čas ko avtobus vozi kolikor hitro želi in čas ko je kdo pred njim in ga ovira. In ko cel avtobus poln folka čaka na semaforju da se ena oseba spravi čez prehod za pešce. Al pa morda še tista ne, ker je semafor brez senzorjev, samo na timer.

Zamenjava avtobusov s taksiji danes v ljubljani naredi še hujšo katastrofo, kot že je. Ceste in semaforji enostavno ne pogoltnejo tega, še ne.
Pa tut avto ni nobena sveta krava. 4 ali 5 zicev z enim zasedenim je zopet nepotreben overhead, ki ima svojo ceno. Potrebujemo zares osebna vozila, ne osebne kombije in osebne minibuse.
Zbogom in hvala za vse ribe

Thomas ::

Zgleda, da noben velik projekt ni možen, kar se tiče prevoza. Taxiji se bodo sami pocenili, če jih bodo pustili birokrati pri miru. Avtobusi bodo tako sami propadli. Železnica ni za potnike, je sama zguba z njimi. Detektorje za semaforje bodo lahko uvedli vsaj take, da če nikogar ni iz neke smeri, je v pravokotni nanjo lahko nonstop zelena ...

Itd.

Take majhne zadeve in napredovanje že itak trendov - so možni. Kaj "več" pa ne.

IMO.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Karaya 52 ::

V projektivi zapadeš v iskanje najbolj praktične rešitve in hitro pozabiš politična načela. Aplicirati te na inerten sistem je težko, posebno ker moraš reševati aktualne težave. Trend spodujati, se strinjam, načinov kako to doseči je imo več. Praviloma gre za kombinacijo, ki pa gre celo do čiste arhitekture. Hibridna gradnja, kjer je v istem objektu več funkcij deluje na podoben način kot sodobna regalna skladišča, vse z namenom zmanjšati commute time. "Urejen kaos". Primer je novi Kolizej (stanovanjska + kulturno-umetniška + komercialni program). Sledi da je coning (ki je bil uveden da reši težave industrijskega mesta: bivanjska gradnja ob umazani industriji = porazni higienski standardi), kjer gre za monofunkcionalna območja preteklost. Zato je promet (mreža) le del celotne slike. Deluje pa MOL rahlo šizofreno, Dunajsko in Celovško bodo širili (tretji pas za trole), novi OPN pa že predvideva tramvaj - večina te zemlje je v lasti občine, vključno s predvidenimi obračališči. Tudi garažne hiše v centru mesta ne gredo skupaj s konceptom peš cone...

Okapi ::

in več avtov v zasebni lasti, ki pridejo lahko kamorkoli,
Thomas pri tem elegantno pozabi, da avto sicer res lahko pride kamorkoli, ne more pa tam ostati, ker ne najde prostega parkirišča. Bi rekel, da se v Ljubljani v povprečju približno enako napešačiš od tam, kjer parkiraš, kot od tam, kjer te odloži avtobus. Vsaj če parkiraš po pravilih in ne zapravljaš vsakokrat pol ure za kroženje in iskanje prostega mesta.

O.

Gregor P ::

Meni ni jasno, kako lahko trdite, da je recimo tramvaj, ali pa neka sodobna različica tega, zgrešeno prometno sredstvo, ko pa tako krasno deluje v vseh mogočih svetovnih mestih?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

zee ::

Ker je bil tramvaj v uporabi ze toliko casa, je mesto raslo (t.j. mestni urbanisti so mislili na to ob nacrtovanju novih sosesk) skupaj z njim. Ljubljana pa je zrasla brez tega in se marsicesa drugega (npr. ustreznega stevila parkirisc v blokovskih naseljih).

Izkaze se tako, da je Ljubljana en socialisticni monstrum, ki se siri kot kaksno rakasto tkivo - brez nacrta in vizije.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

thramos ::

Evolucija v smer vse manjših prevoznih enot javnega prometa - taxiji - in več avtov v zasebni lasti, ki pridejo lahko kamorkoli,


Ali ni očitno, da mesto z svojimi karakteristikami ne more prenesti tako velikega števila manjših enot?

noraguta ::

Amdahlov zakon. Če pohitriš 90% primerov za faktor 100% si vse skup pohitril za 80%, kljub temu da tistih 10% dela po starem.


to pač ni amdalov zakon!

o katetah in hipotenuzah je pa še ena kraljevska neumnost , ker se na sečiščih koncentrirajo čakalne vrste. povezave med centri lahko rešujejo to z multilevel rešitvami , vaški promet gre pa z semaforčki.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

energetik ::

Tudi jaz zagovarjam fizično ločene pasove za buse. Trole v nedeljo dobesedno divjajo. Prideš iz Centra v Zalog v 15-20min, medtem ko v konici celo več kot 1h. IMHO je to res najhitreje uresničljiv in najcenejši način ureditve prometa v LJ. Plus večja pogostost busov v konicah, ko so sedaj prenapolnjeni. Ko bi folk stal v kolonah na 1 pasu in gledal buse, ki šibajo mimo, bi si kmalu premislil...
Dolgoročno bi bila pa vizija decentralizacija! Ne pa da vse rine v LJ. In pa seveda delo od doma prek interneta - ogromno služb je takih, kjer se uslužbenci totalno brez veze vozijo na delovno mesto, ker bi praktično vse lahko opravili z domačega računalnika.

Thomas ::

 Ttkole.

Ttkole.

Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

zee ::

in potem se bomo zbudili s copato v ustih.

Sama ideja sicer ni slaba. Sploh ce bi imel enih par taksnih stolpov ob obvoznici.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Okapi ::

Ja, še posebno, če spregledamo par podrobnosti, recimo o "nakladalnem" in "razkladalnem" času.

O.

thramos ::

In pa jutranjo konico, ko se 3/4 stolpa odpravi v službo ...

Thomas ::

Vprašanje tehnologije. V stavbo 100 krat 100 krat 100 metrov spraviš vse avtomobile ki pridejo v LJ. A ne rabiš ene, ampak 100, precej manjših.

Pa ni problema, nobenega.

Vedno je rešitev tehnološka, če je.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Pyr0Beast ::


Ajde, pa recimo da bi se dalo do še malenkost bolj optimizirati. Izvoz na sredini, namesto na dnu. Zagrabi po 2 avta na enkrat, etc.

Ampak poglej to z drugega stališča. Ta garaža je skladišče za kup neuporabne premičnine. Izposoja avtov je dosti dosti boljša varianta.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Pa ni problema, nobenega.
Raaajt. Kaj je s temi hubi in hipotenuzami katere si maloprej omenjal ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Thomas ::

Tole ni hub. Semle človek nikoli ne pride. Odda avto na vhodu in gre 100 m maksimalno daleč. Pod zemljo je dovolj prostora za vse takele zadeve.

Ta garaža je skladišče za kup neuporabne premičnine.


Uporabna ali ne, ljudje jo imajo radi. Zmečejo olala denarja zanjo. Ker jim da SVOBODO, zato. Gre kadar če, kamor če.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

imagodei ::

Mislim, rly...

Čas bi bil, da se začne gledat naprej, ne pa na sedaj ali pa celo na pretekle izkušnje. Količina jekla v mestih se povečuje. Nobenemu ni všeč, da je treba v LJ iskat parkirplac, da je treba plačevat zanj, da se zaradi gužve čez LJ voziš toliko časa, kot se sicer voziš iz Postojne do LJ, da je zaradi tega zrak v LJ toliko slabši... Že sedaj je tako, kako bo šele čez 20, 30 let? Infrastruktura, ki bi jo postavili danes, bo čez 30 let še vedno v uporabi.

Pri nas je pa v gradbeništvu moderno gledat samo na zaslužek za 3 leta naprej. Urejen promet v mestih je pač nekaj, kar ne prinaša nujno dobička mestnim oblastem ali državi. Avtoceste se pri nas gradijo s planom, ki je star 10 let, pa že takrat je bil narejen na analizah, ki so bile stare 10 let. Namesto, da bi se že zdavnaj predivdevalo tretji pas na kritičnih delih, namesto da bi se že pred 15 leti začelo aktivno s postopki in pripravo za priključek na severno LJ obvoznico iz gorenjske strani... Namesto da bi se že pred 15 leti planiralo posodobit dokaj pomembno železniško povezavo LJ-Jesenice, se študenti iz Jesenic vozijo v LJ dobro uro, plus commute time od postaje do faksa - če si pa sposodijo avto od staršev, so pa tudi po najbolj črnem scenariju pred fakulteto v 50 minutah.

Skratka, če bi se v LJ gledalo vsaj za 25 let naprej (če se že noče za 50), potem je izdelava npr. dvignjene/spuščene železnice za javni prevoz seveda čisto sprejemljiva zadeva. Mogoče bi bilo kje treba porušit kakšno stavbo, mogoče bi kje morali narest tunel ali podvoz... Ampak na dolgi rok bi bila to precej kul rešitev. Seveda je pa treba uredit tudi železniške povezave iz periferije.

Res pa je, da je LJ, tako kot večina prometne infrastrukture, zgrajena brez vsake vizije in pameti. Ko se vozim po ostalih evropskih velemestih, se čudim, a so pred 150 leti res imeli tako vizijo, ali so za kočije res rabili 40m široke avenije/mestne vpadnice, ali pa so zgradbe, stoječe ob ozkih uličicah (pardon, vpadnicah) kasneje podrli - ker v teh mestih so danes vpadnice pač res orenk zgrajene. Že takoj Dunaj ima na južni vpadnici 3-4 pasove konstantno.
- Hoc est qui sumus -

Gregor P ::

 Ttkole.

Ttkole.

Čakaj malo, a ni to VW "ultra sodobna" tovarniška garaža oz. skladišče? Torej daleč od tega, da bi jo nekje normalno uporabljali navadni prebivalci kot zasebne garaže?:| In če se prav spomnim, so rabili najmanj 30 min, da so lahko avtomobil pripeljali do kupca?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Okapi ::

A ne rabiš ene, ampak 100, precej manjših. Pa ni problema, nobenega.
Še vedno pa ima mestni potniških promet precej več kot 100 postaj, kar pomeni, da te čaka po parkiranju v eni od teh 100 parkirnih hiš v povprečju več pešačenja, kot če bi se peljal z busom.

O.

noraguta ::

pri tej garazi ni prav nič impresivnega namesto dvigala ima lahko tudi izvozno rampo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Okapi ::

a so pred 150 leti res imeli tako vizijo, ali so za kočije res rabili 40m široke avenije/mestne vpadnice,
Brez skrbi, da niso gradili tako širokih ulic "na rezervo", ker bi računali, da bo čez 100 let toliko prometa. Takrat so jih potrebovali za parade, kot protipožarne ovire, morda za kakšne vojaško-strateške namene, da so na njih postavili stojnice in šotore, ko je bil kakšen praznik, ali ker so se jim zdele pač lepe in veličastne, po možnosti z drevoredom po sredini.

O.

Thomas ::

Poglejmo recimo Kongresni trg. Totalno zaparkiran! Ena takale struktura pod njim, pa da prostora za 10 krat več avtov. Plus sploh ne iščeš parkplaca, pustiš na nekaj (10) vhodnih rampah in bye. Tam te avto tudi počaka. Kongresni trg je potem frej. Itd, po celi Ljubljani. Tudi ni razloga, da že na začetku šiške Celovška ne bi potonila pod površje in greš po tunelu do Kongresnega, kjer pustiš avto v podzemni rampi in se odšetaš ali odpelješ z liftom pod Ljubljanico na Tržnico.

Treba razmišljat naprej, ne nazaj.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Ales ::

Ja, s stališča prebivalcev bi bilo najlepše vse glavne prometne žile potopiti pod zemljo. Jaz sem za. Tukaj se seveda odpre še cel kup drugih problemov, od psiholoških in varnostnih dalje...

Ampak če samo pogledaš cesto in železnico med Tivolijem in centrom... kateri genij je to gradil v nivoju s površino?

Thomas ::

Poglobitev LJ železnice s postajo vred, je itak nujna. Poznam dobro nekoga, ki si za to močno prizadeva. Preko 100 ulic zdaj železnica seka, ko bo pod zemljo, ne bo nobene več.

It's plenty of room in the bottom, so to speak.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Karaya 52 ::

imagodei> Res pa je, da je LJ, tako kot večina prometne infrastrukture, zgrajena brez vsake vizije in pameti. Ko se vozim po ostalih evropskih velemestih, se čudim, a so pred 150 leti res imeli tako vizijo, ali so za kočije res rabili 40m široke avenije/mestne vpadnice, ali pa so zgradbe, stoječe ob ozkih uličicah (pardon, vpadnicah) kasneje podrli - ker v teh mestih so danes vpadnice pač res orenk zgrajene. Že takoj Dunaj ima na južni vpadnici 3-4 pasove konstantno.

To je pomembno. Ti boulevardi so nastajali v času baroka in klasicizma. Okapi ima prav, potrebovali so jih tudi za vojaške namene, bile so osi med vojašnicami. Napoleon 3 in Pariz npr. Geneza urbanizma posameznega mesta pove VSE o zgodovini, v LJ npr. mreža sledi carda maximi iz rimskega castruma. Izredno inerten sistem, zato se napake kažejo v stoletjih. Dunajski ring je bil pozidan po spremembi Napoleonivih taktik obleganj. Prej je bil to brisan prostor za topništvo, zato radodarnost s prostorom. Fabiani je pobral ta motiv in po 100tih letih bo končno uresničen ljubljanski notranji ring z mostom pri Cukrarni. Tako potekajo stvari v tej državi. Strategije so se sprejemale na 25 let, realizirane so pa površno, če sploh. Komedija z železniško postajajo je stara 150 let, poglobitev skoraj toliko... Politika je kriva, kdo pa drug.

Gregor P ::

Garaže so vsekakor dobrodošle, samo to ni rešitev za težave ljubljanskega mestnega prometa. Ker rešitev po mojem namreč ni še več prostora za še več avtomobilov v Lj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

imagodei ::

Okapi,

saj, točno tako si jaz predstavljam. Če gledaš kakšne stare slike Pariza, lahko vidiš, da so bile "ceste" lih tolk široke, kot danes, samo da so imeli drevorede ipd. Dvomim, da pri nas tega ni bilo, bolj verjamem, da so z neracionalno gradnjo kasneje vse zajebali.
- Hoc est qui sumus -

Steinkauz ::

Sanja svinja kukuruz

Cene gradnje pod zemljo niso male

Thomas ::

Tehnologija ceni. Misli nsaprej!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

thramos ::

Poglejmo recimo Kongresni trg. Totalno zaparkiran! Ena takale struktura pod njim, pa da prostora za 10 krat več avtov. Plus sploh ne iščeš parkplaca, pustiš na nekaj (10) vhodnih rampah in bye. Tam te avto tudi počaka. Kongresni trg je potem frej. Itd, po celi Ljubljani. Tudi ni razloga, da že na začetku šiške Celovška ne bi potonila pod površje in greš po tunelu do Kongresnega, kjer pustiš avto v podzemni rampi in se odšetaš ali odpelješ z liftom pod Ljubljanico na Tržnico.

Treba razmišljat naprej, ne nazaj.


Sej ni problem samo parkiranje, ampak tud ozke ulice, ki ne prenesejo števila avtomobilov. Gradnja velikih parkirnih hiš v centru ne rešuje problema "dostave" avtomobilov do njih. Četudi bi bila ta pod zemljo, bi se še vedno zapolnile kapacitete cest ...

Steinkauz ::

Thomas mi nč ne pomaga, če bodo čez 20 let končno cnej zadeve. Ma še kr neki let ne boš vidu podzemne.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19928038 (18124) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35572220 (61629) starfotr
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634787 (28860) DuleKrtola
»

Maglev-tehnologija superlativov (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
917142 (5773) davids5a
»

Vlada napoveduje velike omejitve prometa v mestih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18210570 (10570) kekz

Več podobnih tem