» »

Hitra železniška povezava LJ - KR

strani: « 1 2 3 ... 8

Zeberdee ::

Hitra železnica med Ljubljano, Kranjem in Jesenicami

Sicer pa se je Janković na novinarski konferenci odzval tudi na pobudo mestnega odbora Zares glede prehoda mestnega prometa v Ljubljani na tramvaj. Kot je dejal župan, osnutek novega prostorskega načrta občine ne predvideva tramvaja, ampak hitro železnico med Ljubljano, Kranjem in Jesenicami s "pentljo" na Brniku.

link

Teme zanalašč nisem dal v ložo ampak v probleme človeštva, ker si želim bolj resno debato.

Nekaj zanimivih iztočnic, pozabimo, da je zadeva šele v zametkih.
1. Verjetno gre za novo traso po levem bregu Save. Ne predstavljam si, da bi se gradila dva nova mostova čez Savo v okolici Kranja.
2. To pomeni, da bomo v Kranju dobili novo železniško postajo? Govorilo se je o postaji na Planini?
3. Koliko bi se skrajšal čas potovanja? Kranj - Ljubljana - 15 minut? Povezava tako ali tako ne bi bila primerna, če se ne bi uredil tudi mestni prevoz in parkirišča v Kranju. Če bo zadeva stala na vsakih 500 metrov, kako naj bo to "hitra" železnica?
4. Neglede na vse ne verjamem, da bi bila ta trasa speljana tako, da obide Medvode. Torej bo zadeva šla že spet zika zaka, hitrost spet nična.
5. Zanimivo se mi zdi tudi to, da povezava ni narejena samo do Kranja ampak celo do Jesenic. Povezava ni logična zaradi dejstva, da te proge, razen deset ali petnajst kilometrov od Kranja ni mogoče priključiti.

Snohman ::

Pripeljimo ljudi v mesto z vsemi sredstvi, v mestu se bodo pa že znašli...

LPP pa še zmeraj isti, že 50 let.


Hah, primestna železnica. Ne verjamem v rentabilnost zaradi premajhne gostote ljudi na obrobju Lj. Če ima kdo kako študijo, bi se z veseljem pustil podučiti, ker me je zmeraj zanimalo, če bi primestna železnica pri nas bila rentabilna. Na palec bi rekel, da ne. Kar ne pomeni, da ni dobra rešitev z vidika hitrosti, ekologije,...

Težko si predstavljam širitev vpadnic.

Zeberdee ::

Potencial rešitev ima, samo zaradi povezave z Brnikom.

Širitev letališča, trenutno je povprečno število letov od 70 do 80 dnevno, s širitvijo bi se število letov lahko povečalo za 50% na 120 dnevno. Lowpriced taxi prevoze in avtobusne prevoze se da omejiti s koncesijo. Seveda bi bilo smešno, da bi bil prevoz Brnik - Ljubljana 8 EUR, prevoz Kranj - Brnik - Ljubljana pa 2 EUR. :) A tako ponavadi je. Zato bi bila stroškovno gledano boljša rešitev samo povezava Brnik - Ljubljana. Kakšna bi bila investicija - pojma nimam, mislim pa da več kot 3 milijone na kilometer ne bi smela biti cena (http://www.finance.si/264378/V-povpre%E...

Če je to res, bi bila zadeva dokaj poceni Ljubljana - Brnik - Kranj (direktno) okoli 90 milijonov evrov. Če kdo najde cene za kilometer srednje hitre železnice, pa mu bomo še bolj hvaležni.

Zheegec ::

Uuuu, iz Kranja v Lj si v 15 minutah... Potem pa samo še eno uro od želežniške postaje do tam, kjer hočeš biti v centru Ljubljane.
Ali pa če se usedeš v avto, si lepo nastaviš glasbo in temperaturo in si iz Kranja do centra Lj v kakšnih 25 minut.

Dokler bo samo en del javnega prevoza ok je vse skupaj brezveze.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Za vse naenkrat ni denarja, posamič je brezveze, se pravi nima nič smisla.;((

V resnici bi bil že skrajni čas, da posodobimo in pohitrimo železnico. Ali je do Kranja res najbolj nujna povezava, je sicer vprašanje, ampak vsekakor bolje kot nič. Si lahko kdo predstavlja, kaj bi pomenilo, če bi vozil vlak LJ-CE-MB z 250 km/h?

O.

Pyr0Beast ::

Hja, samo tisti vlak verjetno ne bo šel več po tleh (upam) :)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zheegec ::

Si lahko kdo predstavlja, kaj bi pomenilo, če bi vozil vlak LJ-CE-MB z 250 km/h?

Naj pomislim... Zadnjič sem šel po dolgem času na vlak iz Lj.

Torej iz BTC do železniške postaje 20minut (z avtom!!), čakanje na vlak 15minut, vožnja z vlakom 45 minut, čakanje na lokalni avtobus 30minut, vožnja z lokalnim avtomusom 20 minut, pešačenje 10 minut. Torej nekje 2:20 za vožnjo v eno smer. Če bi šel vlak 250Km/h (kar ne more, ker ustavi na praktično vsaki postaji), bi to pomenilo samo še 2 uri v eno smer... Z avtomobilom pa 30 minut v eno smer, s tem da me je prišla vožnja z našim javnim prevozom v eno smer skoraj 7EUR (več, kot me pride gorivo za obe smeri z avtom)!!

Cel sistem je slab, ne samo en posamičen del. Najboljša varijanta bi bila denar naložiti v 3-pasovne avtoceste in znižat obdavčitve za avtomobile, ki so najboljša možna oblika prevoza. Za ostalo pa majhne in hitrejše avtobuse in vlake, ki bi bili časovno natančno usklajeni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

Najboljša varijanta bi bila denar naložiti v 3-pasovne avtoceste in znižat obdavčitve za avtomobile, ki so najboljša možna oblika prevoza.
:)):)):))

O.

barbarpapa1 ::

Dobro jutro

Tole, kar je opisano v članku, je ekvivalen tega, kar v Nemčiji imenujejo "S-Bahn" (okrajšava za Stadtschnellbahn). To je železniški sistem, ki pokriva primestna, delno tudi regionalna področja okoli večjih mest. Značilnost teh sistemov so dokaj pogosta postajališča, gost takt vlakov ipd. V primeru s cestnim prometom so hitrejša predvsem na račun tega, da imajo ločene prometne poti in ne čutijo špic in zastojev, ki so dokaj običajni na cestah. Skratka, ne zamenjevati hitre (pri)mestne železnice in pa hitrih železnic za prevoz na dolge razdalje (kjer vozijo npr. vlaki tipa ICE in TGV).

Glavni problem ni pripeljati ljudi v mesto, problem je distribucija ljudi znotaj mesta, njihova dostava na končno lokcijo ali v neposredno bližino le-te. S-bahn bo bolj malo koristil, če potnika po izstopu s slednjega ne bo čakalo sredstvo javnega prevoza, ki ga bo hitro in točno dostavilo v bližino njegovega končnega cilja. Zaželjeno je, če lahko za obe obliki prevoza koristimo eno karto. Trenutno to verjetno ne bi tako funkcioniralo v nobenem vešjem Slo. mestu iz preprostega razloga, ker si javni prevoz deli iste prometne površine z ostalim prevozom. Vsled tega je občutljiv na vse zastoje, špice ipd. Odveč je govoriti, da je v takih razmerah nemogoče držati vozni red in ohranjati nek takt voženj. Rešitev so IMHO samo javna prevozna sredstva z lastnimi, od javnih poti ločenimi prometnimi površinami, npr metro, tramvaj s progami izven cest, "viseča železnica" ipd. Največji problem tega koncepta pa je, kako ga umestiti realizirati v trenutne urbane situacije s sprejemljivimi stroški.

Samo malo nakladnaj za dobro jutro....

LP

Jože

noraguta ::

eh itak se bodo ljudje vozili v poslovno cono na brniku, v lj pač čedačje manj. ker mol-u ni v interesu poslihtat prometa(baje se mestna železnica , ali tramvaj ne splačata). še en btc bo nastal, to bo pa tudi vse. drugače pa etališča donadalnega ni treba šitir. ker deluje v intervalih 2 ure dela 4 ure pauze.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

zee ::

Kak tramvaj lepo vas prosim? S tramvajem samo zamenjas avtobus z eno zadevo na tirih, ki enako kot avtobus dusi ulice mesta. Da ne omenjam same izgradnje omrezja.

Dolgorocna resitev bi bila posodobitev vseh zelezniskih prog tako, da bi bila povprecna hitrost lahko vsaj 150 km/h. Ta posodobitev bi zajemala vkop prog tam, kjer je to mogoce, prestavitev celotne trase tako, da bi omogocala vecjo hitrost (zlasti odsek Ljubljana-Celje).
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

sloxl8 ::

zee:
Dolgorocna resitev bi bila posodobitev vseh zelezniskih prog tako, da bi bila povprecna hitrost lahko vsaj 150 km/h. Ta posodobitev bi zajemala vkop prog tam, kjer je to mogoce, prestavitev celotne trase tako, da bi omogocala vecjo hitrost (zlasti odsek Ljubljana-Celje).


S tem še vedno nisi rešil problem zastojev v mestu, le čas potovanja med mesti si skrajšal.

thramos ::

Uuuu, iz Kranja v Lj si v 15 minutah... Potem pa samo še eno uro od želežniške postaje do tam, kjer hočeš biti v centru Ljubljane.
Ali pa če se usedeš v avto, si lepo nastaviš glasbo in temperaturo in si iz Kranja do centra Lj v kakšnih 25 minut.

Dokler bo samo en del javnega prevoza ok je vse skupaj brezveze.


Iz želežniške postaje si peš v centru povsod v 10 minutah.

V eni uri pa že prehodiš Golovec. 8-O

zee ::

S tem še vedno nisi rešil problem zastojev v mestu, le čas potovanja med mesti si skrajšal.


Zastoje v mestu lahko resis samo tako, da ljudi stimuliras, da bodo uporabljali javni prevoz, kar lahko dosezes tako:
- povececas pokritost mesta z javnim prevozom
- poceni parkirnimi hisami na obrobju mesta in dragimi parkirnimi hisami v mestu (izjema so stanovalci)
- visokimi kaznimi za napacno parkiranje (to se ze uresnicuje)
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

sloxl8 ::

...potemtakem potrebuješ NAJPREJ učinkovit javni prevoz znotraj mesta, šele NATO hiter medmestni prevoz.

Mavrik ::

Zakaj točno?
The truth is rarely pure and never simple.

Snohman ::

Zato ker drugače ljudi navoziš v mesto, potem pa oni nimajo s čim do željene lokacije. In ker nimajo s čim, spet izberejo avto.

Okapi ::

S tem še vedno nisi rešil problem zastojev v mestu
Nisi popolnoma odpravi, si ga pa precej omilil. Ker če več ljudi pride v Lj. z vlakom, namesto s svojim avtom, to pomeni manj avtov na ljubljanskih ulicah in manj gneče ter hitrejši pretok mestnih avtobusov.

Prihranek na času pri vožnji s (hitrim) vlakom je poleg tega dvojen. Prej prideš v mesto, kot z avtom, pa še med vožnjo lahko počneš kaj koristnega (bereš časopiš, knjigo, se učiš, pripravljaš na sestanek, gledaš poročila ali kakšno drugo oddajo ...).

Zakaj se recimo toliko Nizozemcev vozi na delo v Amsterdam in Rotterdam z vlaki, pa imajo boljše avtoceste kot mi?
Zato ker drugače ljudi navoziš v mesto, potem pa oni nimajo s čim do željene lokacije. In ker nimajo s čim, spet izberejo avto.
:)) A misliš, da imajo v Lj. parkiran rezervni avto za vožnjo po mestu?

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

OrkAA ::

Če bi se kdaj znašel v jutranjih zastojih v Amsterdamu, bi vedel. :)

Okapi ::

Sem študiral pol leta v Rotterdamu in mi je precej jasno, kako in zakaj;) Hotel sem povedati, da je na Nizozemskem nekaj povsem običajnega, da imaš hišo v kakšni vasi ali mestecu 50+ km daleč od Amsterdama ali Rotterdama, kamor se vsak dan voziš v službo. In to zaradi dobre železniške povezave, ne zaradi širokih & osvetljenih avtocest.

O.

Ales ::

:)) A misliš, da imajo v Lj. parkiran rezervni avto za vožnjo po mestu?
Misli na to, da greš enkrat z vlakom in ko vidiš v kaj si padel, greš naslednjič spet z avtom. In ponavadi si tako izkušnjo zapomniš, tako da rabiš volovsko vprego da ti znova premakne mišljenje, poleg tega pa jo preneseš vsem prijateljem, sorodnikom in drugim naključnim žrtvam.

Iz želežniške postaje si peš v centru povsod v 10 minutah.
Kar veliko ljudi ne gre ravno do prešerca... Od postaje do npr. Šiške rabiš cca. 20 min do pol ure. Še več do Viča, Rudnika, itd. Kakorkoli, hoja po moje ni sprejemljiva rešitev, četudi bi bila zdrava za telo in mestni zrak.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Snohman ::

Okapi, Ales ti je razrešil misterij. Hvala.

Okapi ::

Ljubljana ima železniške proge speljane na praktično vse konce (Vič, Šiška, Bežigrad, Moste, Rudnik). Z nekaj spretnosti in mogoče položitvijo kakšnega dodatnega tira ali obračališča bi to lahko izkoristili za mestni potniški promet.

O.

thramos ::

Šiška, Vič, Rudnik niso center ... da si v delih poleg obvoznice prej z avtomobilom (če imaš zagotovljeno parkirno mesto) je jasno.

Hoja, oziroma še bolje kolo, kot nadaljevanje poti iz železniške postaje po Ljubljani je zaradi majhnosti mesta ne samo sprejemljiva, ampak v večini primerov daleč najbolj praktična, hitra, poceni ...

Mavrik ::

Saj glavna postaja v Ljubljani je direktno v centru mesta. Kaj točno še rabiš?
The truth is rarely pure and never simple.

Okapi ::

da si v delih poleg obvoznice prej z avtomobilom (če imaš zagotovljeno parkirno mesto) je jasno.
Zdaj, ko vozijo vlaki povprečno s 50 km/h. Pogovarjamo se o hitrih vlakih, o možnosti, da si iz Celja v Ljubljani v 20 minutah.

O.

Ales ::

Se strinjam, kolo / hoja je super. Narediti brezplačno izposojevalnico mestnih koles, ki jih prevzameš in pustiš v katerikoli izsposojevalni točki. Ponoči jih mestna služba znova razvozi in porazdeli glede na uporabo. Jaz bi to z veseljem uporabil, ko bom znova živel zunaj Ljubljane.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Tear_DR0P ::

In to zaradi dobre železniške povezave

khem khem - bi rekel da je razlog v visokih cenah zemljišč v teh dveh središčih in so dobre prometne povezave zgolj posledica. vsaj glede na to da je rotterdam že imel prek miljona prebivalcev, sedaj pa jih ma 750k - če me spomin ne vara.
imajo pa nizozemci en drug zelo zanimiv fenomen - TV mesto, 2 uri od rotterdama stoji mestece, kjer imajo sedež vse TV hiše - ker pač morajo biti tam če želijo oddajati
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Okapi ::

bi rekel da je razlog v visokih cenah zemljišč
Ne, ampak v željeni kakovosti življenja. V Rotterdamu cene za neko povprečno stanovanje niso pretirane, v nekaterih predelih (praktično v centru), kjer živijo različni priseljenci, pa še sploh ne. Ampak povprečen Holandec ima raje hiško nekje na deželi, kot stanovanje v mestu. Ampak za to debato bistveno vprašanje je, zakaj se od tam v mesto raje vozi z vlakom kot z avtom.

O.

Gregor P ::

Naši vlaki so tudi zelo drago prevozno sredstvo. Če stane npr. karta v MB (torej v eno smer) za pendolino (ker vse ostalo je pač zares prepočasi) 13,59 evra, potem je to večji luksuz kot se peljati tja z avtomobilom (ali pa iz MB v LJ).

Tramvaje pa smo kot vam je znano že imeli Lj. a smo jih kar ukinili (edini daleč naokoli; me prav zanima, kdo je bil ta strokovnjak, ki je to svetoval mestu;((), danes jih je pa seveda zelo težko vpeljati nazaj v mestno prometno infrastrukturo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

gokky ::

@zee: Tramvaj je ožji kot avtobus in ima pri enaki hitrosti vožnje manjšo toleranco poti levo-desno. To pomeni, da za dvosmerno tramvajsko progo porabiš manj prostora, kot za dvosmerno avtobusno progo.

Vesel bi bil, če bi v se LJ lahko vozili vsaj s takim javnim prometom, kot v glavnih mestih "zaostalih" vzhodnih dežel (Budimpešta,...).

DixieFlatline ::

Me pa tudi žalosti, da je cilj do leta 2020 speljat nov tir do Brnika. Kot da ne bi šlo za zelo majhno razdaljo in razmeroma lahek teren. Saj vem da morajo tire še prej umestiti v prostor, ampak vseeno gre za premajhno ambicioznost.
The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.

Gregor P ::

Tramvaj so ukinili kar po hitrem postopku; če bi tako zavzeto delali na novih povezavah in umeščanju novih prevoznih sredstev, bi imeli že "tire" na luno:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

noraguta ::

kdor trapa da je tramvaj brezveze naj si ogleda zurich(ok tu imaš tudi podzemno), ali pa še bolje miniaturni grenobl. v tramvaj lahko natrpaš ti boga potnikov ter zagotoviš dokaj toliko solidno natančnost. kar pri busih pač ne gre.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

ahac ::

Sej ni treba, da gre tramvaj po cesti. V čistem centru že... drugje se pa najde plac za ločeno progo.
This post is awesome. I should get a medal.

zee ::

Bil v obeh mestih in se mi je zdal tramvaj uporaben, ker sta mesto in tramvaj nekako zrasla skupaj. V Ljubljani tega ni oz. je bilo do takrat, ko so vrli oblastniki sklenili, da je tramvaj prevec "posh" za delavno ljudstvo.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
erwin3: Dual Xeon X5650, 32 GB RAM, 14 TB HDD

WarpedOne ::

Prednost tramvaja pred avtobusom je le bolj "prazna cesta". Speljeta in peljeta oba približno enako hitro. Na naše ljubljanske trole se lahko not naloži tut trikrat več ljudi kot pa na klasične tramvaje. Tako da sploh ni treba nobenih novih tirov polagat, le skrajni desni vozni pas se naj dejansko rezervira izključno in samo za avtobuse in taksije in morda še za avtomobile s po tremi ali štirimi potniki. Semaforje na križiščih pa opremit s senzorji, ki bojo zaznali avtobus in mu odprli prosto - vozilom, ki mu križajo pot, prižgali rdečo.

Pa policaji naj hodjo po Ljubljani peš in prekrškarje štrafajo na licu mesta. Vse dvopasovnice po Ljubljani se lepo prekvalificirajo v enopasovnice + pas za javni promet ter nato dejansko izvajat kontrolo in kaznovanje prekrškarjev.

Železniška povezava je pa tragikomedija svoje vrste. Hitra povezava, ki vozi vsaki 2 uri? In skoraj vsak dan drugače, tako da moraš čisto vsakič it posebej gledat, kdaj maš pa tisti dan vlak? Če sploh, ker ob vikendih je vsake 3 al pa 4 ure, če niso ravno prejšnji teden tvoje linije ukinili...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

jeryslo ::

Prednost tramvaja pred avtobusom je le bolj "prazna cesta". Speljeta in peljeta oba približno enako hitro. Na naše ljubljanske trole se lahko not naloži tut trikrat več ljudi kot pa na klasične tramvaje. Tako da sploh ni treba nobenih novih tirov polagat, le skrajni desni vozni pas se naj dejansko rezervira izključno in samo za avtobuse in taksije in morda še za avtomobile s po tremi ali štirimi potniki. Semaforje na križiščih pa opremit s senzorji, ki bojo zaznali avtobus in mu odprli prosto - vozilom, ki mu križajo pot, prižgali rdečo.


Se strinam, ko bi ljudje videli kako hitro se vozijo na pasu za avtobus-e, bi si mogoče marsikdo premislil in naslednjič pustil avto na obrobju mesta ter potem šel z avtobusom.

Pyr0Beast ::

Ja, dizelska prdalica in še več njih sredi mesta je naravnost super.
Lahek tramvaj, regeneracija energije v omrežje ali pa v gretje kabine, nič baterij in ogromna moč na mestu pokoplje še tako dober dizelski hibrid.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Okapi ::

Mah, varčevanje z energijo je popolnoma zadnja stvar, ki te mora skrbeti pri javnem prometu.

O.

WarpedOne ::

@pyrobeast:
Boš ti plačal par sto milijonov EUR za polaganje tirov in par deset milijonov EUR za novo floto tramvajev plus bogsigavedi kolk milijonov EUR za usposobitev podpornih služb za nov sistem?

In kaj bo v prehodnem času, ko bo Ljubljana razkopana zaradi polaganja tirov in bo še manj prostega vozišča in se bodo avtobusi gužvali po edinem preostalem pasu skupaj z vsem ostalim prometom? Razumeš kaj pomeni 4x nižja povrečna potovalna hitrost?

Moj predlog v prvi fazi zahteva samo mal drugače poštrihane ceste, kar za celo Ljubljano košta kolk, 10.000 EUR? Štrihanje se lahko izvaja postopno, plus farba je suha v parih urah in je že na voljo za uporabo.
V drugi fazi pridejo pa senzorji v semaforjih, katere se uvaja postopoma po potrebi v najbolj obremenjenih križiščih.

Ni lepšega kot stat na vroči smrdljivi troli, ki stoji pred rdečo lučjo v križišču.

Sicer pa: Ne vem zakaj ti sploh odgovarjam.... Še več dizelskih prdalic? Troll.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

overlord_tm ::

Tale z priziganjem luci mi ni vsec, ker trole ponavad vozijo ravno v takih presledkih, da se ti z gosposvetske pomoje nebi nikoli prizgala zelena na slovensko :)

Pyr0Beast ::

Mah, varčevanje z energijo je popolnoma zadnja stvar, ki te mora skrbeti pri javnem prometu.
Briga me za energijo. Tistih 50-70L/100km ki ga avtobus pokuri pa me še kako matra. Sploh tisti TAMovi konjički, ki puhajo bolj črno od kake stare lokomotive.

Boš ti plačal par sto milijonov EUR za polaganje tirov in par deset milijonov EUR za novo floto tramvajev plus bogsigavedi kolk milijonov EUR za usposobitev podpornih služb za nov sistem?
Ja, če se vlada (in tisti pri koritu) vmešajo bo en je*ni vagon res stal kak milijon evrov.

Razumeš kaj pomeni 4x nižja povrečna potovalna hitrost?
Kje si pa tega vraga pobral ?

Moj predlog v prvi fazi zahteva samo mal drugače poštrihane ceste, kar za celo Ljubljano košta kolk, 10.000 EUR? Štrihanje se lahko izvaja postopno, plus farba je suha v parih urah in je že na voljo za uporabo.
Ja. In kaj potem. Folk bo naredil *klik* in se bo nehal gužvati. .. yeah right.

Ni lepšega kot stat na vroči smrdljivi troli, ki stoji pred rdečo lučjo v križišču.
Ni lepšega kot stati na vročem smrdljivem busu ki ima rdečo ?

Klima se v trolo namontira popolnoma brez problema, pravtako ogrevanje. Če si se kdaj peljal s kakšno bolj sodobno trolo, tako ki ima celo W-less povezavo do centrale in LCD na katerem se ne prikazujejo reklame temveč tvoja točna lokacija boš vedel o čem govorim.

Sicer pa: Ne vem zakaj ti sploh odgovarjam.... Še več dizelskih prdalic? Troll.
Govori zase.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

WarpedOne ::

@overlord_tm:
To je stvar optimizacije parametrov posameznega križišča. Se pač doda kak maksimum čakanja iz drugih smeri. Noben poseben problem.

Pyrobeast pa spet z mitraljezem po debati...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

fosil ::

Tisti stari tamovi busi vozijo sedaj na biodiesel, se jih prepozna po vonju, če je sploh še kakšen.

Sicer pa so mestni busi idealni za kakšno alternativno metodo, recimo plin, biodiesel ali vodik, ker imajo na lpp svojo lastno črpalko in dovolj veliko porabo da si lahko organizirajo lastno dobavo.

Glede na to, da na končni postaji vsake pol ure stojijo kar nekaj časa, ko se lahko polnijo, pa ni izključen tudi kakšen električen hibrid.

V vsakem primeru, pa tudi najbolj umazan bus dosti manj onesnažuje okolje, kot pa bi ga avtomobili vseh ljudi, ki se peljejo v njem.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

Gregor P ::

Če je "cesar Jožef" menil, da je bil tramvaj v Lj. OK (oz. Ljubljanski župan Ivan Hribar - in to pred 105-imi leti!!!8-O), potem ne vidim težav za tramvaj v Lj. ... domnevam, da so tiste čase Lj. tudi zasnovali tako, da je lahko tramvaj vozil nemoteno, in verjetno bi lahko tudi dandanes.

Wiki: Ljubljanski tramvaj

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedOne ::

fosil:
Sicer pa so mestni busi idealni za kakšno alternativno metodo, recimo plin, biodiesel ali vodik, ker imajo na lpp svojo lastno črpalko in dovolj veliko porabo da si lahko organizirajo lastno dobavo.

Ja, so dober poligon za takšno "igranje" in probavanje. Mogoče celo na "paro", tankal bi lahk v toplarni, magari vsake par ur. Just a thought ...
Neki cajt nazaj so se hvalili, da jih imajo ene par ku furajo na plin. To še laufa?

@GregorP:
Odgovori si na vprašanja:
- Kaj so pogoji, da tramvaj vozi nemoteno?
- Ali ti pogoji omogočijo tudi nemoteno vožnjo avtobusov?
- Kaj je potem profit v tramvajih, če bi avtobusi v takih pogojih tut vozili nemoteno?
- Kako zgleda uvedba tramvajev v mesto kot je Lj v praksi in kakšne probleme povzroča sama uvedba (razkopavanje cest in posledične motnje)?

Tramvaje mate v lepem spominu, ker majo poseben status na cesti. Če bi imeli tramaji enak status kot ljubljanski avtobusi, bi imeli enako zanič menjenje o njih - morali bi čakat na zeleno luč, moral bi se gužvat v ostalem prometu, vsak kekec bi jih izsiljeval in oviral, ...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Gregor P ::

Ti kar poskušaj izsiliti tramvaj npr. na Dunaju:D ... pa veliko sreče>:D

Dobro, šalo na stran. Tramvaj so pri nas na silo odstranili, lahko bi rekli iztrgali iz ljubljanskih cest.

Kot čisto prvo sam nisem strokovnjak za promet, zato je moje debatiranje tukaj res bolj domače narave :-)

1. tračnice so prvi pogoj; sicer pa imajo tudi oni svojo signalizacijo in se morajo tu in tam ustaviti na njihovo "rdečo"
2. avtobusi običajno ne vozijo po njihovih progah, temveč običajno povezujejo proge medseboj; sem pa videl recimo da nočni trolejbusi tudi uporabljajo njihove trase in pa predvsem vozila na nujni vožnji.
3. običajno močnejši na cesti dominira; kot voznik avtomobila točno veš, da ima tramvaj svojo progo in da se ti ne more umakniti; rajši si želiš trčenja z avtobusom kot pa to jekleno pošastjo in vozniki se redno umikajo tem vozilom ... vendar pa bi se dalo ponekod v Lj. traso tudi tako speljati, da je avtomobilom skorajda onemogočeno peljati po njej oz. da je ima le tu in tam vhod in izhod iz trase namenjeno predvsem vozilom na nujni vožnji ... tudi sicer kot že večkrat rečeno tu tramvaj zavzame manj prostora na cesti itd.
4. če so lahko zalili tračnice direkt z asfaltom takrat, ko se jim je tako mudilo odstraniti to prevozno sredstvo s cest, se bodo pa sedaj po najmodernejših standardih potrudili ga umestiti nazaj ... zagotovo gre za drag projekt, domnevam pa da ga je bilo leta 1905 še toliko dražje uresničiti
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Pyr0Beast ::

Tramvaj ima iste pogoje kot avtobus, le da je ta potem omejen na svoje tire. Prednost avtobusa je dinamika proge. Prednost tramvaja izredno poceni vzdrževanje. Ko je proga položena je to to.
Prostora na cesti pa rabi manj kot bus.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

jan01 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jan01 ()
strani: « 1 2 3 ... 8


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smučišče 2864 (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45355944 (1348) mitja73
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1568971 (3537) solatko
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
616552 (1767) krho

Več podobnih tem