» »

Benz na rezervi zadni kilometri kako jih prevozit ?

Benz na rezervi zadni kilometri kako jih prevozit ?

1
2
3

Super Sonic ::

"CR je super zadeva, zato pa ga uporabljajo vsi novi dizli."

Seveda, kdo pa je rekel da ni super zadeva? Jaz sem samo rekel, da jo je kurac vzdrževat. Seveda jim leži to notr dajat - zadeva se kvari ravno prav, košta ravno prav in ravno prav je, da kmalu ne bo več nobenega vozila na voljo brez turba oz. CR. Za koga te vprašam, rabiš pod pokrovom 150 KM? Za koga rabiš v klanc letet po 180 km/h?

Ne vem od kdaj 100 KM (1,6 motor) ni dovolj za povprečneža, ki ne divja po cesti. IN po cesti se načeloma ne divja.

Varčevanje materiala in varčevanje goriva ne gre dobro skupaj. To je dejstvo. Če boš šparal na gorivu, boš požrl en kompromis na materialu.

"Ne voziti veliko v "L", ko ustavljaš z motorjem (torej nimaš noge na pedalu za gas) moderni motorji porabijo manj, kot pa v leru, ko se uporablja gorivo, da se motor ne ugasne."

Moderna vozila sama ugašajo motor na semaforjih in sploh takoj, kot se jim to zdi smiselno.

"Vozila NE ugasniti vsakič, ko stojiš minuto. "

Poglej si pripročnike vozil. Primer je Seat Ibiza, 1.4 motor. Poglej kaj svetujejo pod rubriko varčna vožna. Konkretno - do 35s stanja, potem ugasniti motor. Ti navajš turbo motorje - seveda, da se tisti način vožnje vrti samo okoli turbine. Zato pa pravim, da je gnil.

"Jaz vozim ZELO varčno (na Škodi Superb imam povprečno porabo 5,5 litra), pa vsekakor ne ogrožam nikogar, upam si celo trditi, da se nadpovprećno varen..."

Jaz pravim tako - vozi tako, kot je potrebno. Ne pa, da voziš po svoje. Na cesti je 100000 vozil, cesta je pa samo ena. Kdo se bo zdaj prilagajal komu? Ti, prometu, ali promet tebi in tvojemu matranju motorja, da bo ja popil čim manj? Sicer pa nič ne rečem, je odvisno od človeka, mašine, ipd. Ampak načeloma se opazijo padalci na cesti, ki šparajo bencin.

"To ne drži."
Seveda da drži. Držalo ne bi samo v primeru, če bi vsi vozili varčno.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> Seveda da drži. Držalo ne bi samo v primeru, če bi vsi vozili varčno.

Niti slučajno. Za vožnjo po cesti so predpisi. Nikakor ni rečeno, da je varčna vožnja zunaj teh predpisov. Pri nas je folklora na primer taka, da je treba vozit vsaj 20% nad omejitvami, kar niti približno ni varčno, še manj pa varno. Jaz vozim po omejitvah, ponekod pa tudi pod omejitvami, pa to ni niti nevarno, niti potratno - ravno nasprotno.

Dr_M ::

Dizel brez turbine (tudi stari PD) je kot moski brez jajc.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

koyotee ::

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Super Sonic ::

"Nikakor ni rečeno, da je varčna vožnja zunaj teh predpisov. "

Jah, jaz bi, po izkušnjah rekel, da je. Pod prepisi, čisto točno.

Ortovarčneži vozijo prepočasi in ovirajo promet - to je pa tudi smisel te teme, mar ne? Fant sprašuje od kje bi potegnil še kakšen meter ali dva, samo zato, da mu ne bi bilo peš treba. In on se ne ozira na promet, on bi šel lahko tud 10 km/h. In še par takih poznam.

Če pa bi se menila o nekih razumnih varčnih voznikih (teh ni prav veliko) je pa to čisto druga zgodba.

"Dizel brez turbine (tudi stari PD) je kot moski brez jajc."

Ja, sej zato pa, zaenkrat še lahko, kupiš bencinarja, 1.6 -1.8, če maš dnar 2.0 in čao. Nobenih turbin, nobenih CR črpalk (ki mimogrede delajo pod enormnimi pristiki), nobenih čudnih informacij onboard računala o nekih čudnih vrednostih pump, ipd. To je za na dirkaško stezo, mehanika, da se jebeš lahk in razturavaš avto. Ne pa za na normalno cesto.

Sicer pa stvar okusa in zato ker folk po cesti divja in rad malo pokuri (ker ni denarja niti za bencin, nekaterim se pa samo fajn zdi) se je CR prijel. Samo zato.

In potem hočeš en avto, greš na sejem, avtonet (ipd) in se držiš za glavo, ker je več kot 70% avtomobilov, ki imajo CR mašine razfukanih, nevzdrževanih ipd. Folk pr 100k prodaja, ker ne more vzdrževat. Bravo!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> Pod prepisi, čisto točno.

Nazaj v šolo!

Omejitve hitrosti veljajo navzgor, ne pa navzdol!

Super Sonic> Ortovarčneži vozijo prepočasi in ovirajo promet

To niso nobeni ortovarčneži - najbolj varčna je vožnja med 70 in 100 kilometri na uro, kar pa ne pomeni, da smeš ves čas voziti s tako hitrostjo.

Super Sonic> Fant sprašuje od kje bi potegnil še kakšen meter ali dva, samo zato, da mu ne bi bilo peš treba.

Fant je (po mojem strokovnem mnenju) zmešan. Varčuje naj tako, da avtomobila ne uporablja takrat, ko ga ne potrebuje.

Super Sonic> Folk pr 100k prodaja, ker ne more vzdrževat. Bravo!

To so nemara tisti, ki si traktor kupijo za dirke. Čudaki. CR mašino kupiš za 10+ let in nanjo paziš. Ne teraš je dokler je mrzla, ne ugasneš ko so turbine še vroče, nikoli ne priganjaš nad 3000 obratov (razen parkrat na mesec, ko si z vročo mašino na prazni avtocesti, da se malo zavrti).

Ciklamen ::

A bi lahko nekdo, prosim povedal kaj pri PM je CR?
- End of the Post ->

Dr_M ::

Sicer sem pristav bencinarjev, ampak trenutno vozim dizla. In ce ze more bit dizel, bo to definitivno CR. :)
Je pa po defultu bil motor zelo len, zato je sel na popravilo programa, tako da je zdej cisto drugacna voznja. Prej je bil pa nekako enakovreden bencinarju 1.8 z cca 85kw.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Dr_M ::

The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

T0RN4D0 ::

Eh, 60 konjska dizlca stara 10 let, pije pod 6l, pa se vozim običajno 110-120, na AC 110-140... Samo redno vzdrževanje, z mrzlim lepo lagano in je to to. Par 100€ na leto ki jih prihranim s tem da mi avto bolj ropota kot bencin varjanta (?!), pa tud ni tko slaba zadeva za moje finance. Razen po AC pa tud ne vem če me je že kdo prehitel, medtem ko zadnje čase opažam da prehitim po 10 avtomobilov v 22km do faksa. Kaj čejo folku turbine in konji in ne vem kaj, če se pa za kombinirko zalima 1m zadi pol je pa niti po ravnini ne prehiti ker ne vidi nič čez (takšne in podobne fore).
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Zheegec ::

CR
Hmmm, mogoče pa tudi Wikipedia ne ve vsega?? :)
Ja, sej zato pa, zaenkrat še lahko, kupiš bencinarja, 1.6 -1.8, če maš dnar 2.0 in čao. Nobenih turbin, nobenih CR črpalk (ki mimogrede delajo pod enormnimi pristiki), nobenih čudnih informacij onboard računala o nekih čudnih vrednostih pump, ipd. To je za na dirkaško stezo, mehanika, da se jebeš lahk in razturavaš avto. Ne pa za na normalno cesto.

Ja 1.6 bencinar bo pa res bolj varčen od 2.0 CR dizla :) Kaj bi rad bil varčen ali ne, izjasni se? Sploh pri 130Km/h bo bencinar bolj varčen, ane :)

Drugače pa mi najdi na netu, koliko folku crkujejo JTD motorji (+turbina)... So eni izmed najmanj pokvarljivih motorjev...

In potem hočeš en avto, greš na sejem, avtonet (ipd) in se držiš za glavo, ker je več kot 70% avtomobilov, ki imajo CR mašine razfukanih, nevzdrževanih ipd. Folk pr 100k prodaja, ker ne more vzdrževat. Bravo!

Hočeš reči, da so za CR avte dražji rezervni deli? Za motorje že mogoče (samo se malo kvarijo), za avtomobile pa čisto isto, kot pri drugih... Kako pa folk dela s svojimi avtomobili je pa druga.

P.s.: Ciklamen: CR je CommonRail, invented by Fiat, sedaj ga pa imajo praktično vsi dizli na trgu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zheegec ::

T0RN4D0: Jaz bi imel močen motor (trenutno ga nimam), da lahko lepo pospešuješ/prehitevaš na pregledni in lepi cesti. Kdor ne zna voziti, ali pa si ne upa "stisniti" na gas, pa močnega motorja pač ne rabi... Lahko ga pa ima zaradi mene :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Super Sonic ::

"Omejitve hitrosti veljajo navzgor, ne pa navzdol!"

Ne bi se šel neke vojne, samo zanima me, če lahko potrdiš tale stavek: "Na cesti, kateri koli, lahko vozim tako počasi kot želim, saj omejitev navzdol ni. Torej sledi - če vozim na avtocesti 10 km/h mi nihče ne more nič".

"To niso nobeni ortovarčneži - najbolj varčna je vožnja med 70 in 100 kilometri na uro, kar pa ne pomeni, da smeš ves čas voziti s tako hitrostjo."

TI ortovarčnežem rečeš, da so zmešani, jaz pa, da so ortovarčni. Če bi pa rad debatiral kaj je najbolj varčna hitrost (in za katero vozilo točno), pa odpri temo in nakladaj - če bo imelo kakšen smisel.

"To so nemara tisti, ki si traktor kupijo za dirke. Čudaki. "
Ne veš, da CR ponudi ogromno navora, črpalka pa kompenzira turbo lag - sledi, da so moderni CR zelo priročni za hitro vožnjo. Kot že rečeno, kurijo pa zelo malo. Zato jih mladi ljubijo!
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Drugače pa mi najdi na netu, koliko folku crkujejo JTD motorji (+turbina)... So eni izmed najmanj pokvarljivih motorjev..."

Rajši ti najdi, da so najmanj pokvarljivi. CR je tehnologija, ki jo vsaka znamka implementira v svoja vozila po svoje. Torej imaš slabe serije vozil. Kako boš to razdelil me tudi zanima.

"Ja 1.6 bencinar bo pa res bolj varčen od 2.0 CR dizla"

Ne ni, kar je čisto logično. Na motorjih brez turbine nihče ne razvija prav dosti. So nezanimivi, ker so poceni za vzdrževat. Sploh pa, moderen človek jih ne mara, ker zelo rad pumpa kurac na cesti, ko prehiteva vse povprek.

"Kaj bi rad bil varčen ali ne, izjasni se? "

Jaz se nimam kaj izjasniti. Namreč to sem že naredil nekaj postov nazaj, ko sem, zate povem še enkrat, obsodil varčno vožnjo. Varčna vožnja je paradoks, vsaj glede na javne ceste in promet (gužvo). Te pa sprašujem, kako bereš? Slabo?

"Za motorje že mogoče (samo se malo kvarijo), za avtomobile pa čisto isto, kot pri drugih... Kako pa folk dela s svojimi avtomobili je pa druga."

Aja? Se pravi je po tvoji ugotovitvi enako imeti pod pokrovom 100 KM ali pa 150 KM? Sprednja prema je enaka, diski so enaki, onboard računalnik je enak, amortizerji, ležaji, ipd.ravno tako? Čestitam za tole razmišljanje. Drugače sem pa samo izpostavil to, da povprečna turbina stane okoli 2000 €, CR črpalka pa rajš še kakšnega jurja več. Seveda vse odvisno od tipa motorja. In ni prav nobene potrebe, da tole pelješ pod pokrovom, če imaš precej cenejšo alternativo v nenavitih bencinarjih, ki tega stroška ne vozijo v sebi. To je vse.

"invented by Fiat, sedaj ga pa imajo praktično vsi dizli na trgu."

Invented by Fiat my ass, prve načrte za CR je naredil Mercedez in to okoli leta 1987. Kasneje je ta tehnologija res romala v Italijo, prvi avto s tem motorjem je bila Alfa 156 JTD.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Invented by Fiat my ass, prve načrte za CR je naredil Mercedez in to okoli leta 1987. "

Se popravljam, prvo delujočo verzijo motorja, ki bi lahko bila v serijski izdelavi so oni naredil, načrte za CR pa so nehote naredil že nekaj deset let prej. Mercedezu je šel v nos VW in hoteli so jih dobit na foro glasnosti, CR je namreč dosti bolj kultiviran in tih. Kasneje se za to niso nikoli odločili, ker je bilo predrago. Kar so kasneje obžalovali.

Vse to izveste v Stuttgartu, kjer ima MB svoj muzej.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

SuperSonic> Ne bi se šel neke vojne, samo zanima me, če lahko potrdiš tale stavek: "Na cesti, kateri koli, lahko vozim tako počasi kot želim, saj omejitev navzdol ni. Torej sledi - če vozim na avtocesti 10 km/h mi nihče ne more nič".

Ne ga lomt, no. Omejitev navzdol je bodisi označena z znakom, bodisi je 50% omejitve navzgor. Na avtocestah je omejitev navzdol na nekaterih odsekih 50 km/h, pa to ne pomeni, da se moraš v stoječo kolono kar zaleteti, ali pa kršiš zakon!

SuperSonic> Varčna vožnja je paradoks

Ne pa ni, samo ti očitno ne znaš.

Dr_M ::

Drugače sem pa samo izpostavil to, da povprečna turbina stane okoli 2000 €,


Khm, 700-800€. Razen ce gres na najdrazji pooblascen servis v drzavi, potem te verjetno nategnejo za 2 jurja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zheegec ::

Torej imaš slabe serije vozil. Kako boš to razdelil me tudi zanima.

Torej hočeš reči, da pri ne-CR vozilih nimaš slabih serij vozil? Kako boš to razdelil me tudi zanima.

Pa o čem drugače ti sploh govoriš?

Če se greš nizko porabo, potem vzameš CR. Moj ima 105KM, kar je nekje na ravni 1.6 modernega bencinarja. Vzdrževanje je nekje isto, težav na JTD motorjih pa praktično ni... Kaj je sedaj tukaj problem?

Drugače sem pa samo izpostavil to, da povprečna turbina stane okoli 2000 €,

Khm, 700-800€. Razen ce gres na najdrazji pooblascen servis v drzavi, potem te verjetno nategnejo za 2 jurja.

Če na turbino lepo paziš, potem crkne prej praktično vse ostalo, kot turbina in motor. Razen v redkih primerih. Servis ostalega pa stane enako, ker vse ostalo je enako.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Dr_M ::

ALIEn3001: kok nizko porabo pa imas?
Moj HDi modificiran pride do 6.3L pri zelo "lahki" voznji. To ni nekaj, kar bi reku malo. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

jype - lomiš ga ti, ne jaz.

Kar se pa tiče varčne vožnje - sam vozim raje varno. Varčno pa nočem voziti - to je nekakšen GW stuff med vozniki. Če te kaj več zanima v tej smeri se pojdi izobrazit in videl boš, da se vlečeš za jajca.

Dr_M - jaz sem govoril o povprečni ceni turbine, je pa res, da sem imel v mislih original stvari. Če takšne stvari niso narejene tako kot morajo biti,...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

Super Sonic> sam vozim raje varno.

To pomeni pod omejitvami, s počasnim pospeševanjem in zaviranjem, z veliko varnostno razdaljo, da imaš čas predvidevati in mehko reagirati? Bravo - voziš varčno!

Zheegec ::

Največ sem na relaciji naredil 950Km s cca 46l (tank zdrži 50l), torej nekje čez 5l/100Km. Bilo je poleti, nisem vozil počasi (150Km/h po AC brez klime), pa nekaj malega klime kdaj pa kdaj.

Sedaj pa okoli 7l (7-7.5l) pri kar precej "težki" vožnji - torej pozimi, pa po 50Km v eno smer. Se mi ne gre za minimalno porabo, tako da z zelo "rahlo" vožnjo še nisem probal :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Dr_M ::

jaz sem govoril o povprečni ceni turbine, je pa res, da sem imel v mislih original stvari. Če takšne stvari niso narejene tako kot morajo biti,...


No jaz sem ti pa povedal pravo povprecno ceno (sigurno pa za npr bmw 3.0 ne stane enako kot za 1.6HDi). Drugace pa turbine ne delajo neki levaki, ampak prakticno vsi vgrajujejo priznane znamke.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

"Torej hočeš reči, da pri ne-CR vozilih nimaš slabih serij vozil? Kako boš to razdelil me tudi zanima."

In kaj gre lahko pri bencinarju v seriji tako zelo narobe? Razen vodne pumpe, skoraj nič. Elektronika je pa svet zase. Govorimo o motorjih.

"Če se greš nizko porabo, potem vzameš CR. Moj ima 105KM, kar je nekje na ravni 1.6 modernega bencinarja. Vzdrževanje je nekje isto, težav na JTD motorjih pa praktično ni... Kaj je sedaj tukaj problem?"

Jaz ti čisto privočim, da nimaš problemov. Poznam pa res ogromno ljudi, ki je imelo težave. S CR tehnologijo namreč.

"Če na turbino lepo paziš, potem crkne prej praktično vse ostalo, kot turbina in motor."

No, tu moram reči, gre za tipično zatiskanje oči.

Drugače pa moderni bencinarji žrejo po 5, 6, 7 litrov - odvisno kolk folka pelješ kam. Seveda velja za 1.4, 1.6 serijo motorjev.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zheegec ::

Niti ni res, kolega je dal 500€ za ~2.0TDI, je pa res, da je crknila že pri 300.000Km :):)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ciklamen ::

Hmm, no ja, ne bi se povsem strinjal, da 1,6 bencinar da "dol" 2.0 dizlaša. Mi ga imamo (2.0), pije nam 4,6-4,4 na 100km(seveda, na daljše ture, po mestu gre od 5,2 do 6,0), ob čisto normalni vožnji. Bencinar bo verjetno imel 6,x bi si skoraj upal trditi, da gre redko kateri bencinar z "močnejšo" mašinco (1,6-2,0) pod 5L/100km.

Je pa vse odvisno od vožnje, to je res, če se greš supermena na cesti, ali pa voziš lagano brez nepotrebnih pospeševanj in podobnega.
- End of the Post ->

jype ::

ALIEn3001> Največ sem na relaciji naredil 950Km s cca 46l (tank zdrži 50l), torej nekje čez 5l/100Km. Bilo je poleti, nisem vozil počasi (150Km/h po AC brez klime), pa nekaj malega klime kdaj pa kdaj.

Vidiš, jaz sem pri 80-100km/h (po omejitvah) pripeljal od Jesenic do malo severno od Berlina (1100km) s 40L (+rezerva) tankom, pa še ni začela mižikat rezerva. Nisem prehiteval, razen občasnega tovornjaka, ki je resnično šel pod 80 km/h.

Super Sonic ::

"drugace pa turbine ne delajo neki levaki, ampak prakticno vsi vgrajujejo priznane znamke."

Ha, ha, ravno kolega mi je dva dni nazaj isto flozal. Popolnoma isti stavek. Namreč šla je turbinca na 147-tki. Cena 1100€, ker pozna tam ene šušmarje, bo dal še nekaj manj. In ker res prepričan v kvaliteto te turbine, misli avto, ko se bo popravilo, takoj prodat. Avto je na 120k.

Šefe je vozil Forda TDCi motor - menjal črpalko in turbino, ker je Ford, pač Ford. Cena popravila (+ delo) = 3000€+ Summit Avto

"Niti ni res, kolega je dal 500€ za ~2.0TDI, je pa res, da je crknila že pri 300.000Km"
Večina ljudi ni mehanikov. Sploh pa teh pravljic imam že čez glavo (nč ni narobe, vse dela, ipd. 2 minuti kasnej pa, jah veš, sam to sem menjal, pa to,... pa tist...).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zheegec ::

Vidiš, jaz sem pri 80-100km/h (po omejitvah) pripeljal od Jesenic do malo severno od Berlina (1100km) s 40L (+rezerva) tankom, pa še ni začela mižikat rezerva. Nisem prehiteval, razen občasnega tovornjaka, ki je resnično šel pod 80 km/h.

Kaj ima to veze z debato?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jype ::

ALIEn3001> Kaj ima to veze z debato?

Kaže na to, da eni ne znate vozit :)

Zheegec ::

ALIEn3001> Kaj ima to veze z debato?

Kaže na to, da eni ne znate vozit :)

Seveda znam, jaz bi bil že pol poti nazaj, ko ti še ne bi bil v Berlinu. In to za 10€ več... Kar dam takoj.

Pa je to debata o tem, koliko kdo zna voziti?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Super Sonic ::

"Pa je to debata o tem, koliko kdo zna voziti?"

Ne, to je debata o tem, kako dobit vsak meter na cesti. In lahko rečem, da si skoraj edini, ki je kaj pametnega napisal, s predpostavko, da si fan turbačev, fant, ki je pa temo odpru, vozi pa Renault 5, 1,4 bencin.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Namreč šla je turbinca na 147-tki


Dobro, jaz poznam cloveka, ki ima v 166 2.4 JTD pri 75.000km ze tretjo turbino, pa to se ne pomeni, da je pri vseh tako.
Turbina je tako kot zarnica, zelo velika verjetnost je, da bo zelo dolgo delala, obstaja pa tudi (zelo) manjhna moznost, da bo kmalu crknila.
Ni stvari, ki se nebi pokvarila.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Super Sonic ::

"Dobro, jaz poznam cloveka, ki ima v 166 2.4 JTD pri 75.000km ze tretjo turbino, pa to se ne pomeni, da je pri vseh tako."

Ja ok, se strinjam. Ampak jaz poznam vsaj 15 primerov iz glave, ko so imeli težave s CR-ji. Pa gre to preko Alfe, Audija (no, ta je bla zakon, ko je tipu mesec dni po preteku garancije čez avspuh spustil turbino - škode je bilo čez 15.000€, Audi A4 2.0 TDi, letnik 2004. Rešitev je pa izgledalo tako, da je poslal jezno ženo na VW in so vse zhirhtal v garanciji.), Renojev, Hyundajev, VW-jev, Toyot, Citroenov, Fiatov... skratka vseh. In ne, nihče izmed njih ni letel takoj po bencinarja, samo jaz zase vem kaj mi paše.

Mel sem CR-ja, blo je fino, do prvih težav. Potem sem se pa pozanimal kaj me čaka, se zgrozil in se za vedno odpovedal turbinam. Extra denarja metat zato, da bom lahko vozil nekoristne dodatne konje, nočem. Dokler me en dan ne bodo prislili in bom spet na turbini.

Verjetno bo fajn, do prve okvare.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

jype ::

ALIEn3001> Seveda znam, jaz bi bil že pol poti nazaj, ko ti še ne bi bil v Berlinu. In to za 10€ več... Kar dam takoj.

Smešno. Če se ti mudi, greš na ICE vlak - je ceneje, udobneje in hitreje.

Če si na dopustu, potem pa voziš tako, kot vozim jaz.

Zheegec ::

Vožnja z vlakom iz Zagorja Ob Savi do Kopra je nekje 3ure... Pri nas nikakor ni hitreje.

Če sem pa na dopustu pa vozim, kakor želim (no, v mejah razuma, saj veste).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jype ::

ALIEn3001> Pri nas nikakor ni hitreje.

Pri nas ti tudi trobijo, če voziš 100 po avtocesti. Tako je pač na Balkanu.

ALIEn3001> Če sem pa na dopustu pa vozim, kakor želim (no, v mejah razuma, saj veste).

Jasno - laid back!

T0RN4D0 ::

Če se ti počutiš fino ko se furaš 80, še ne pomeni da v tem uživajo vsi. Jst postanem živčn če se za kom takšnim vozim. Nism pa živčn če se vozim za kakšnim tovornjakom, ker vem da je zadeva pač omejena. Ampak da se pa folk s clioti fura počasnej kokr hijap s prikolco, to pa težko prebavljam.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

WarpedGone ::

Dobro, jaz poznam cloveka, ki ima v 166 2.4 JTD pri 75.000km ze tretjo turbino, pa to se ne pomeni, da je pri vseh tako.

Enkrat je nesreča, trikat pa pomeni da problem vrti volan.

Sicer pa res, bi se spodobilo če se malo približamo nazaj sami temi. Preberte si topic pa povejte, kar še ni blo povedano.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

T0RN4D0> Ampak da se pa folk s clioti fura počasnej kokr hijap s prikolco, to pa težko prebavljam.

Potem pač prehiti, človek božji!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

T0RN4D0 ::

Nič se bat, prehitim. Samo včasih ne gre takoj, tako hudo pa tudi ni da bi v nepreglednih ovinkih preizkušal srečo. :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

Aja ne - tega pa jaz ne delam, da bi koga oviral. Počasi vozim po avtocesti, če se pa kdo za mano znajde na regionalki ali ovinkasti cesti, pa si ne drznem hitreje, se vedno umaknem takoj ko se lahko. Če se meni ne mudi to še ne pomeni, da se komu drugemu morda ne.

;-) ::

Nič se bat, prehitim. Samo včasih ne gre takoj, tako hudo pa tudi ni da bi v nepreglednih ovinkih preizkušal srečo. :)


Hja če so ovinki pol to ni avtocesta predvidevam in je tako ali tako 80 ali 90 omejitev (niti sam nevem:Dker se nikoli ne držim), po avtocesti pa grejo tud men taki imbicili na živce ki vozijo pod 100. Vsaj na avtocesti ko ga lahko mal prtisneš ko so nižje kazni še tam te ovirajo.

Drugače pa glede teme. V čimvišji prestavi probaš še naredit čimveč kilometrov, ko ti avto ugasne pa kontakt gretje zadne šipe pa porivat=)

T0RN4D0 ::

Ma kako te lahko na avtocesti kdo moti? No, razen če se hočeš v gužvi furat 180, potem ja. Ampak tud takrat niso problem tisti ki se vozjo 100 po desnem pasu, ampak tisti ki prepočasi prehitevajo po levem :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

jype ::

;-)> Vsaj na avtocesti ko ga lahko mal prtisneš ko so nižje kazni še tam te ovirajo.

Tam imaš pas za prehitevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

TribesMan ::

Zakaj človek rabi 150KM dizla?
- Zato da ga lahko čipa na 180KM, čisto preprosto, ter delno zato da lahko varno prehitevaš kretene, ki mislijo da bodo varni, če vozijo 60km/h povsod.

Dizli porabijo približno toliko manj goriva, kot je večja energijska vrednost dizla in kot je večji izkoristek dizelskega motorja zaradi večje kompresije. Vendar to ne bo 30% nikoli. Avto porabi toliko kot ga tiščiš.
Moja italjanska krača komot kuri pod 4l na 100km. Sam spravim se na avtocesto in naštimam tempomat na 100km/h... noben problem. Pravtako ni noben problem spravit porabe na 8l, vendar takrat se človek začne počutiti ogroženega sam od sebe.

Glede pritiskov Common Rail črpalk. Ki jih poznavalec dizel motorjev SuperSonic omenja kot problematične, naj omenim da so ti pritiski bili pri prvih generacijah okoli 1000 barov, zdaj pa počasi prihajajo proti 2000 barom. Medtem ko VWjev PumpeDuse TDI že zelo dolgo deluje na 2000 barih pritiska...

Glede odpovedovanja turbin kar po spisku. Je večina problemov med volanom in sedežem. Prav tako je veliko problemov na račun tega da dizle kupujejo (ljudje) kreteni ki se vozijo z njimi dvakrat na teden 2km stran v trgovino po kruh. Dizel se dobro obnese na dolge proge in to je to. Če kdo misli imet dizla za to da bo šparal pri tem da dela 5k km na leto je kronan bedak in dela škodo sebi okolju in mašini.
Sicer pa tudi bencinarja ni težko ferderbat... Parkrat ga mrzlega našponaš tja do 7000rpm pod veliko obremenitvijo pa ni hudič da ne bo kaj crknilo.

Prav tako moram poznavalca SuperSonica opomniti da je audi začel izdelovati 2.0 TDI Common Rail motorje nekje 2007 in prva avtomobila ki sta jih imela vgrajena sta bila novi Audi A4 ter VW Tiguan. Vse 2.0 TDI mašine do takrat in še malo naprej v nekaterih drugih modelih VAG pa so bili PumpeDuse.

Aja, pa cena turbine za AR 147 JTD 16V po uradnem katalogu rezervnih delov AR pride okoli 750€ (proizvajalca Garrett). To je "priporočena" cena, za katero se da vedno dobiti popust. Visokotlačna črpalka (Common Rail) pa stane 600€.

Pa da se spet malo vrnemo na tisto kar je bil namen te teme.
Nisem še slišal da bi kdorkoli odzračeval sistem v dizlu potem ko mu je zmanjkalo nafte, če je kupil avto v zadnjih 5 letih. Večina dizlov ima zdaj tudi črpalko goriva v rezervoarju, tako da bo črpalka dobila gorivo praktično takoj ko ga boste nalili v rezervoar.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

Ampak jaz poznam vsaj 15 primerov iz glave, ko so imeli težave s CR-ji.


No vidim, da ne ves kaj je CR sploh.
Audi oz VAG, kot navajas, ima CR sele od lani (ali predlani nevem 100%) , tako nekaj let star ni mogel met tezav z CR.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

šernk ::


Aja, pa cena turbine za AR 147 JTD 16V po uradnem katalogu rezervnih delov AR pride okoli 750€ (proizvajalca Garrett). To je "priporočena" cena, za katero se da vedno dobiti popust. Visokotlačna črpalka (Common Rail) pa stane 600€.


in kdo ti bo delal zastonj? niso vsi ki znajo to narediti doma ali pa poznajo sosedovega mehanika ki naredi to za 20€.

recimo pelji na uraden servis...menjava črpalke za vodo 350€ (grande punto). mar so nori??
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TribesMan ::

Menjava črpalke za vodo je bistveno težji poseg, kot pa menjava turbine ali črpalke skupnega voda.
Če menjaš črpalko za vodo, je ravno toliko dela kot če moraš zamenjati zobati jermen, ker je črpalka za vodo gnana preko zobatega jermena. Glede na to da je cena velikega servisa za avto ranga grande punto cca 500€, je 350€ čisto "razumna" številka. Verjetno ti bo vsak pametn mehanik zraven zamenjal še jermen in šponarje, ker stroški materiala predstavljajo malenkost v prierjavi z ceno dela če bi ta postopek delal naknadno.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

T0RN4D0 ::

Na uradnih servisih se pač plačuje dvojno. :) Sem ravno včeraj sicer pri lokalnem mehaniku (ne h kakem šalabajzerju ki dela na črno) povprašal kolk me bo koštala menjava zobatga jermena in pride cca 150€ za material in 70€ delo (vodne pumpe nimam prek zobatga jermena gnane, v tem primeru bi pršlo še en 40€ zravn). To je sicer za staro corso, ampak samo za pumpo menjat je 350 precej navita cena.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14526162 (21964) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187358 (152371) Spajky
»

Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14650992 (47873) Matwic
»

Bencin ali Dizl (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
63638047 (28162) energetik
»

Nakup avta (dizla) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19523539 (19848) ivanuscha

Več podobnih tem