» »

Avto z nizko porabo na avtocesti?

Avto z nizko porabo na avtocesti?

1 2
3
»

Dust ::

Kaj pametujete. Nekatera dostavna vozila menjajo olje na 45k, brez dolivanja. Jst sm ga meu v svojmu 35kkm not (30kkm bi mogu menjat), pa je mehanik reku, da še ni bil tako grozn.

Ales ::

Ne razumem pa ljudi, ki mislijo da so pametnejši od tovarniških specifikacij olj in motorjev. Kaj vi mislite, da se te stvari določajo kar tako malo na pamet, za hec? Ali da ste bolje podučeni od ljudi, ki se s tem profesionalno ukvarjajo? Če izdelovalec motorja definira olje teh in teh specifikacij in menjavo po toliko in toliko kilometrih, v takih in takih pogojih uporabe motorja, potem je daleč najpametneje kar lahko naredite, da se tega držite.

Če kdo misli da ve bolje, naj konkretno da dokaz oz. argumentacijo zakaj, drugače pa bi bilo za vse bolje, da ne nabijate... Nekako dvomim namreč, da imamo tukaj na forumu tak kup kemikov in mehanikov tega ranga, da bi se lahko prepucavali s strokovnjaki iz avto industrije.

Velik problem sodobnih avtomobilov je, da se servisirajo pri kvazi mehanikih, ki niso sposobni dojeti, da je treba kako stvar tu in tam zamenjati tudi zaradi nekega drugega, navidez nepovezanega dela. Potem pa zadeve predčasno crkujejo in ni nobenemu jasno, zakaj oz. je kriv "nekvaliteten" avto. Potem pa še lasntniki, ki so še bolj pametni... Spoštujte specifikacije proizvajalca, pa bo...

-valvoline- ::

Kar se motornih olj tiče leclerc nima konkurence,extralube polsintetično 5l 10-40 za 18-20e ali sintetično 5l 5-40 za 25e,skoz ga uporabljam pa tudi moji frendi,vsi zadovoljni,menjam ga na vsakih 10.000km pa je,čeprav uno sintetično lahka zdrži 20.000km. Za tistih 20-25e se ne splača tvegat,filter za olje pa menjaš pr vsaki drugi menjavi,torej na 20tkm.

Utk ::

Tema je o avtih, ne pa traktorjih na cviček...

primar ::

Vi kar enjavajte olja kot predpiše proizvajalec in serviserji vam bodo/bomo hvaležni. Veliko morotjev po tretji menjavi olja že tako "ruži" da je treba menjati kake dročnike, potem so tukaj turbine, ki jim zoglenelo olje šopa kanale itd....

Pa še nekaj me zanima, kaj ste tu sami megabogati ali se samo napihujete - če gdo omeni avto letnika 2000 je to za vaš že neki oldtimerski traktor pa ne vem kaj vse. Pa pol berem o golfu II češ kak je grd in da ne more biti referenca za dober avto?! Zakaj pa ne? Če ne bi bilo teh butasti kreditov in lizingov, ki sedaj dušijo cel svet bi se vas pol vozilo v jugecih pa stoenkah! Za nekoga je to lahko še vedno super ugoden in poceni avto, kjer servis stane nekaj 10 EUR in ne nekaj 100 EUR, ko sedaj vsi tako veselo plačujete.

Okoli jedra teme pa tako - lahko povem za štiri vozila:
vw hrošč - cca 10l, 130 nikoli ne doseže :)
Fiat punto 1.2 - 6l pri 130, če voziš do 110, je okoli 5l
Toledo 1.9tdi - 5,3 če voziš do 130, 4,2 če voziš do 110
Škoda oktavia 1.2TSI - 6,5 do 130, 5,7 do 110

To so moji testi pri približno enakih pogojih 90% avtoban.

errhec ::

@ priemar
Ali lahko razložiš, zakaj je slabo menjavati olje po specifikacijah proizvajalca?
In kaj pridobim če olje pustim dlje v motorju avtomobila?
Hvala
dd

-valvoline- ::

errhec je izjavil:

@ priemar
Ali lahko razložiš, zakaj je slabo menjavati olje po specifikacijah proizvajalca?
In kaj pridobim če olje pustim dlje v motorju avtomobila?
Hvala

Če lepo prebereš kaj je napisal nasvet je menjat PREJ kot je določeno po specifikacijah. Osebno zame je zgornja meja 10.000 prevoženih km,potle obvezna menjava. Sploh pa če maš dizla k je olje črno že takoj po menjavi.

:)

Pyr0Beast ::

Barva olja nima veze z negovimi lastnostmi. Dizel olje je črno zaradi saj, olje pa ima v sebi detergente, ki te saje lepo nosijo s seboj, drugače bi se vse nabrale na dnu karterja.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Adrijan0 ::

Ma eni res pretiravate. Kaj boš olje menjal na 10kkm, če naredi 15kkm ali 30kkm? Olje zdrži še več kot tistih 15kkm, če je narejeno za 15kkm. Potem bi usi avti na cestah zaribali.

-valvoline- ::

En nasvet za vse ki hočejo da mašina lavfa bp in da služi dolga leta. Zadnjih 200-300km pred menjavo olja spustiš kšn 1-1.5 liter olja ven,gor namest tega olja naliješ 1.5-2l nafte(oz dobiš mešanco olje nafta pol-pol)in se tako peleš kšnih 200km,spuče se ves drek po kanalih in še posebej umazanija pr oljnih obročkah da ne zaštekajo in zgubijo elastičnost. DIY na lastno odgovornost !!! Za starejše avte je tole zakon postopek,za novejših pa ne jamčim !!
:D

Zgodovina sprememb…

balocom ::

Dejstvo je, da če boš bolj pogosto menjal olje (na recimo 15kkm z normalnim oljem) bo obraba motorja manjša kot pa če bi menjal olje na 30kkm:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

-valvoline- ::

Adrijan0 je izjavil:

Ma eni res pretiravate. Kaj boš olje menjal na 10kkm, če naredi 15kkm ali 30kkm? Olje zdrži še več kot tistih 15kkm, če je narejeno za 15kkm. Potem bi usi avti na cestah zaribali.

Ne splača se tvegat,specifikacija gor-dol 10.000 je failsafe maksimum pa naj bo najdražje olje na trgu.

Andre ::

Kako je pa s starostjo olja? Menjati na dve leti?
Naredim namreč le nekaj več kot 3000km letno.

Pyr0Beast ::

Olje se menja 1x letno četudi ne prevoziš 0 (tako pravi Hynes)
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

-valvoline- ::

Pyr0Beast je izjavil:

Olje se menja 1x letno četudi ne prevoziš 0 (tako pravi Hynes)

Ni potrebe,če je mineralno ali polsintetično olje zdrži 3 leta kamot,če je 100% sintetično pa 5 let in več,vsekakor ne pretiravat in obvezno menjat po dveh letih.

Zgodovina sprememb…

BlazP ::

primar je izjavil:

Okoli jedra teme pa tako - lahko povem za štiri vozila:
vw hrošč - cca 10l, 130 nikoli ne doseže :)
Fiat punto 1.2 - 6l pri 130, če voziš do 110, je okoli 5l
Toledo 1.9tdi - 5,3 če voziš do 130, 4,2 če voziš do 110
Škoda oktavia 1.2TSI - 6,5 do 130, 5,7 do 110

To so moji testi pri približno enakih pogojih 90% avtoban.


Svaka cast! To me zanima :)
Toledo je najbrz ta star TDI 90/110 konjev?

primar ::

errhec - sam menjavam olje na 15kkm, kaj pridobiš? čisto odvisno, če si kupil nov avto, naredil 60kkm in ga potem prodal, je najbolje da ga na te kilometre sploh ne menjaš ampak samo dolivaš če ga zmanjka, sem videl tudi avto z 76kkm z enim oljem v enem letu, to je pogoj, saj se z leti tudi stara. Če pa si kupil avto z namenom da ga boš zvozil oz nameravaš narediti 300kkm ali kaj takega, pa je zelo pomembno da olje menjaš prej.
Drugače pa olje menjati vsaj na 3 leta, ker po 4 - 5 sem videl že kar nekaj zaribanim mašin - sicer pozimi, čez poletje ni panike.

-valvoline- ::

@blazP tule mas natančne specifikacije in podatke podatke za skoraj vse avte od l.90 naprej.Pa si sam poglej kaksne so porabe avtov ki te zanimajo.
http://www.allcardetails.com/car-specs....

primar ::

BlazP - ja toledo je l 2000, 90 konjev. Ma 300kkm, drugo turbino (prejšnji lastnik ni upošteval da TD moraš malo ohladiti predno ugasneš...), šobe, pumpa itd še vse original. Pri 250 sem kontroliral pumpo in šobe in še je vse OK, mora še kakih 100kkm zdržat. Zadnjih 100kkm se kot gorivo uporablja biodiesel.Olje koliko natočiš, toliko ven spustiš. Novejši dizli so žal še samo senca teh mašin - tukaj seveda ne mislim obratovalnih karakteristik, pač pa vzdržljivost, neobčutljivost na gorivo, poceni vzdrževanje in predvsem ko kaj šraufaš, relativno čist motor napram novim eko common rail motorjem, kjer so vse tiste drobne loputke zašopane z sajami. Me prav zanima kak je njihova EURO norma po 100kkm, ko pol stvari več ne opravlja svoje funkcije.

No ker teh motorjev več ni, sedaj vsem predlagam raje bencinarje, čeprav bodo tudi te z*jebali, da bodo postali dragi za šraufanje.

-valvoline- ::

primar je izjavil:

BlazP - ja toledo je l 2000, 90 konjev. Ma 300kkm, drugo turbino (prejšnji lastnik ni upošteval da TD moraš malo ohladiti predno ugasneš...), šobe, pumpa itd še vse original. Pri 250 sem kontroliral pumpo in šobe in še je vse OK, mora še kakih 100kkm zdržat. Zadnjih 100kkm se kot gorivo uporablja biodiesel.Olje koliko natočiš, toliko ven spustiš. Novejši dizli so žal še samo senca teh mašin - tukaj seveda ne mislim obratovalnih karakteristik, pač pa vzdržljivost, neobčutljivost na gorivo, poceni vzdrževanje in predvsem ko kaj šraufaš, relativno čist motor napram novim eko common rail motorjem, kjer so vse tiste drobne loputke zašopane z sajami. Me prav zanima kak je njihova EURO norma po 100kkm, ko pol stvari več ne opravlja svoje funkcije.

No ker teh motorjev več ni, sedaj vsem predlagam raje bencinarje, čeprav bodo tudi te z*jebali, da bodo postali dragi za šraufanje.

Kje nabaviš biodizel in za kaksno ceno?
Pripravljam se predelat svoj audi a4 1.9tdi l96 na 2 tank sistem in voznja na odpadni fritezni dzus.
Kak se je teb obnesel avto na biodizel?
Aja pa tole sem enkrat zasledil,čisto rastlinsko olje po 75c.
http://www.zeleni-avto.si/zeleni/node/10

p.s. Evo ti si profi majster,pa povej braniacom tle da je vrhunec dizelske tehnologije l.2000 in zadni VP motor. Vse novejše je sami klump.

XD

Zgodovina sprememb…

Pyr0Beast ::

IMO je namesto sistema z 2mi tanki bolje preprosto mešati dizel+olje
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T-h-o-r ::

ojej, kolk je enega sranja z dizli ;((
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Relanium ::

Glede olja na avtu, nikjer ni nekih potrjenih studij in dokazov, da bi katerokoli olje zdrzalo garantirano 30kkm, to je bolj neka stvar ki so si jo izmislili trgovci. Dali so notri vrjetno kak aditiv za podaljsanje zivljenjske dobe in to je to.
(take studije je zelo tezko naredit in so zelo drage)

Ce pa kdo dvomi, pa lahk povprasa kakega ki se na to spozna (pa ne pametnega uporabnika slo-techa), pa si lahk gre malo pogledat proizvodnjo in laboratorij v Olmo v Ljubljani, da dobi vsaj mal ideje kako se olje sploh naredi!!!

(vem da Olma se ne more ravno primerjat s Shellom ali Mobilom ampak konc koncev delajo tud za druge firme)
Tolk o mojem znanju iz tribologije.
Olje pa VEDNO menjam na 15kkm

Glede starih dizlov pa tudi sam se strinjam ,da takih kot vcasih jih ne delajo vec.
Zato sem ob menjavi avta kupil se zadnjega s starim sistemom (bosch pumpo)
ker je preverjena in robustna stvar, ki bo se dooolgo delovala.
(konjev je dost, poraba je vseeno se mala)
(Tisti ki pa mislite da so vsi stari dizli smrdljivi in kadijo, morte vedet da tistih par pacientov po cestah ki delajo crn oblak, tisti majo v k*rcu masino ker jo gonijo hladno, ne znajo vzdrzevat, ne menjujejo olja pravi cas,...)

Glede olja:
Bolje mesati, naredis letnemu casu primerno mesanico - vec olja vecja viskoznost (za poleti) pozimi raje manj ali pa nic ce je res mrzlo in to je to. Se ne zajebavas z drugim tankom.
Razen ce imas ogromne kolicine olja in se vozis res dalec, potem se splaca
Tak je moj predlog.

WarpedGone ::

Moj predlog je pa da nehate mislit z ritjo in upoštevajte nasvete proizvajalca. Kljub občasnim spodrsljajem načeloma vedo kaj pravijo, sploh pa pazijo kaj napišejo, da jim kdo na sodišču ne odtrga jajca.

Kogar resno skrbi olje naj raje neha ugašat motor in ga pusti laufat nonstop. Izklopi ga naj le enkrat na leto, ko mu bo menjal olje. In sploh ni važno koliko bo v tistem letu prevozil, 100 ali pa 100.000 km.
Kaj je tako magičnega v cifri 15k da je boljša od 30k? Pri sebi razčistite zakaj zagovarjate 15 in zakaj ne 10 ali pa 5k. Vse te cifre so namreč enako NEUMNE.

Glede porabe na AC: najmanj pokuri www.prevoz.org.
Zbogom in hvala za vse ribe

Isotropic ::

novejsi avti imajo itak ze senzor, ki kaze, kdaj je treba menjat olje...

WarpedGone ::

To ni senzor ampak kos programa, ki spremlja delovne parametre motorja in iz njih sklepa kaj se dogaja z oljem.
Zbogom in hvala za vse ribe

energetik ::

Zelo verjetno je samo konstanta, pomnožena z nekim faktorjem, ki je odvisen od kilometrine v določenem režimu vožnje.

Relanium ::

WarpedGone je izjavil:

Moj predlog je pa da nehate mislit z ritjo in upoštevajte nasvete proizvajalca. Kljub občasnim spodrsljajem načeloma vedo kaj pravijo, sploh pa pazijo kaj napišejo, da jim kdo na sodišču ne odtrga jajca.

Kogar resno skrbi olje naj raje neha ugašat motor in ga pusti laufat nonstop. Izklopi ga naj le enkrat na leto, ko mu bo menjal olje. In sploh ni važno koliko bo v tistem letu prevozil, 100 ali pa 100.000 km.
Kaj je tako magičnega v cifri 15k da je boljša od 30k? Pri sebi razčistite zakaj zagovarjate 15 in zakaj ne 10 ali pa 5k. Vse te cifre so namreč enako NEUMNE.

Glede porabe na AC: najmanj pokuri www.prevoz.org.


Ja to ko si omenil je res.
(ceprav znajo bit marsikdaj tudi ti marketinsko namazani ampak se vseeno so najboljsi glede nasvetov)
Drsni lezaji v motorju (in turbini) so na oljnem filmu, filma ni samo ob priziganju motorja (najvecja obraba), ob tecenju je obraba prakticno nic, ampak vseeno olje s pretakanjem izgubi mazalne lastnosti.
Tako da ja, ce vozite taxi bi olje menjal se prej, ce po nemciji pa nazaj pa teoreticno kasnej, ampak najboljse se je vedno drzat 15km da vsaj mirno spis.
In nikoli nebom zaupal takim z 30kkm intervalom pa pika!
Ker je vseeno boljse menjavat predcasno kot pa prepozno, ko je motor hin je hin.

negot ::

v bistvo povsem enostavno:

bolj kot kvaliteta olja je pomembna pravočasna menjava,

in obvezna menjava oljnega filtra- če ga ne menjaš je tako kot da greš pod tuš in potem oblečeš nazaj umazane gate,lp

Golden eye ::

sicer nisem vsega bral, mogoče je že kdo dal link na to stran.
Poraba goriva glede na avto: (zelo velika baza, podobna stran kot www.poraba.com)
http://www.spritmonitor.de/en/search.ht...

Steinkauz ::

Glede menjave olja. Osebno menjam olje 1x letno, ker naredim zgolj 12kkm na leto. Če bi do 20kkm bi še vedno menjal samo enkrat. Za več bi menjal 2x(če je za olje predpisano na 15kkm)
Tudi če bi bilo olje za 100kkm pa se ga menja vsako leto! To folk pozablja, ker pri št. km ALI 1 leto, gledajo ali kot tisto kar je najkasneje.
Ta spiritmonitor je kul, za avtocesto lahko gledaš nižje porabe v grafu.

Moj avto/motor
http://www.spritmonitor.de/en/overview/...
se precej dobro ujema z mojo:
http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...

Za avtocesto bi pa gledal v Mileage histogram eno nižje od najbolj pogostega, torej 5,2

Ne kupuj prešvoh motorja, za 25kkm na leto je dizel kr dobra odločitev. Razni 1.2 TSI in podobno imajo relativno dobre pospeške, na avtocesti pa jih moraš vrteti v visokih obratih in poraba raste.
Osebno bi gledal kakšnega Fiat Bravo 1.9 M-jet 120 ali 150 KM
Prišparaš precej tisoč eurov, tako da imaš za servis, če že kej crkne.

Pa ne glej toliko na porabo. Pri 25000km na leto je pri razliki enega litra porabe prihranek pod 300eur na leto.

Fizikalko ::

Škoda Superb TDI (star model, 96 kW) pri 130 km/h: približno 5,5 - 6 l / 100 km
MB C klasa, karavan, Kompressor, 120 kW, pri 130 km/h: približno 7,5 - 8 litrov.

Isotropic ::

Prišparaš precej tisoč eurov, tako da imaš za servis, če že kej crkne.

a to so bravoti tuk cenejsi al na dizlu (prisparas)?

carota ::

Imel sem golfa TDI 90 km in vanj nalival olje za traktor 10W-40. Ko sem ga prodal pri, 230.000 km, je še vedno tekel kot urca. Ko sem šel v Nemčijo in nazaj ter pri tem naredil 1020 km je sem natankal dobrih 48 litrov. Ko ga je mehanik odprl pri velikem servisu je rekel, da ni skoraj nič obrabljen.

Invictus ::

Kupi škodo octavio greenline.

Meni navadna TDI kuri 5,5 - 6,0.

Večinoma pa vozim po avtocesti, pa ne 120 km/h :D.

LP I.

Blinder ::

jaja eno greenline z manjšim zračnim uporom pa daljšimi prestavami
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Isotropic ::

alpa bmw 320d efficient dynamics al kaj je ze.
btw, kuk je koeficient upora take skode greenline?

amigo_no1 ::

Blinder ::

0.285.
poraba pa je švoh, 5.1 L, al so falili podatke. Nimajo te eco variante manjšo porabo? Motor je pa 1.9 tdi, to ma tut neki veze
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Isotropic ::

phuh, pa 0.285 je tut kar slabo za green avto. bmw in prius imata 0.26-0.27 se mi zdi (prius prvega, bmw pa ne vem vec)

Pyr0Beast ::

Eco varianta naj bi imela samo manjše emisije od obične.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

kixs ::

Noben pa ne pomisli, da imajo motorji z daljsimi intervali boljse olje in skoraj enkrat vec - cca 7L. Kot vidim velja 30kkm ali na 2 leti - kar prej pride. Torej ne prisparas nic, le manjkrat gres na servis. Za motor je pa to verjetno vseeno.

Glede porabe se mi zdi, da ima Focus TDCI 1.6 80kw kar lepo porabo in dokaj ugodno ceno.

lp

Utk ::

kixs je izjavil:


Glede porabe se mi zdi, da ima Focus TDCI 1.6 80kw kar lepo porabo in dokaj ugodno ceno.

lp

In to z razlogom.

kixs ::

Ker crkuje vsakih 100 metrov?? :O

Blinder ::

Pyr0Beast je izjavil:

Eco varianta naj bi imela samo manjše emisije od obične.


Vse eco variante imajo nižji zračni upor, med drugim tudi zato, ker imajo nižje podvozje. Do nižjih emisij pa pridejo z nižjo porabo ane.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

amigo_no1 ::

Tudi gume vgrajene na tak varčen avto so "energy saver", torej verzija z zmanjšanim kotalnim uporom -> posledično je tudi oprijem malce slabši.

Matwic ::

BlazP je izjavil:

Budget okoli 15 jurjev, vendar me srce boli dat toliko za avto. Karavani obvezno odpadejo. Gledal sem Seat Leona, Alfa 147 in Giulietta, Megane coupe (zelo verjetno premali), Golf bi najbrz bil predrag. Dobro ohranjen rabljen avto do 4 leta bi bil super.

Volvo S40 2.0D (100 kW / 136 KM), 6 prestav, MY 2005 - poraba pri 120 km/h: cca 5,6; poraba pri 130 km/h: cca 6,0

Enako velja za Audi A4 1.9 TDI (96 kW), MY 2002, 6 prestav

Skratka za 15 jurjev (najverjetneje celo za kake 3000 EUR manj), dobiš manjšo limuzino s polno opremo, bolj uglednih znamk (audi A4, bmw 3, mercedes C, volvo S40, VW passat). Edino kar imej v mislih je moč okoli 100 kW (raje kakih 10 kW več kot pa manj), dizel, 6 prestav, in modelno leto 2004 in več (tu so kake izjeme... A4 recimo)
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14528572 (24374) krneki0001

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12846210 (41918) Mavrik
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743197860 (162873) Spajky
»

Poraba, nasvet pri nakupu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
539445 (8320) Blinder
»

Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9828406 (25829) IceIceBaby

Več podobnih tem