Forum » Problemi človeštva » Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?
Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?
solatko ::
https://outsider.si/nova-ljubljanska-ze...
Projektov za novo logistično središče, kar avtobusna in železniška postaja vsekakor je, je kar nekaj, zatakne pa se pri razmišljanju železnice in države, ki bosta Zokijevim projektom iz političnih načel nasprotovali in projekte zavirali, dokler ne bo izvoljen nov župan, ki pa teh projektov sploh ne bo imel v planu, saj bo proračun zopet služil strankarskim apetitom in ne projektom za izboljšanje Ljubljane.
Projektov za novo logistično središče, kar avtobusna in železniška postaja vsekakor je, je kar nekaj, zatakne pa se pri razmišljanju železnice in države, ki bosta Zokijevim projektom iz političnih načel nasprotovali in projekte zavirali, dokler ne bo izvoljen nov župan, ki pa teh projektov sploh ne bo imel v planu, saj bo proračun zopet služil strankarskim apetitom in ne projektom za izboljšanje Ljubljane.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Tovorna železnica bi morala iti mimo Ljubljane, ne pa da se tovorni vlaki vozijo skozi Tivoli...
Tako ali tako bi morala Slovenija iz luke Koper zgraditi novo tovorno železnico proti Avstriji in madžarski, ki bi potekala tudi po novi trasi.
Avtobus mora pa biti v centru, saj drugače zgubi svoj pomen. Tam je vse, ne pa v nekem spalnem naselju...
Tako ali tako bi morala Slovenija iz luke Koper zgraditi novo tovorno železnico proti Avstriji in madžarski, ki bi potekala tudi po novi trasi.
Avtobus mora pa biti v centru, saj drugače zgubi svoj pomen. Tam je vse, ne pa v nekem spalnem naselju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Smurf ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Posebni pas za avtobus je bistveno cenejsa resitev.
Jeb** ceno. Namesto pasu za avtobuse, imam raje pas trave, in vlak pod zemljo.
Koliko si za to pripravljen placati?
zavajon ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Poznaš kakšno mesto z 280.000 prebivalcev, ki ima podzemno? Pa se ti sanja, koliko bi to stalo? In kdo naj bi plačal?
Dajte nehat že enkrat primerjat to "Dolgo vas" z velemesti!
SasoS ::
Avtobus mora pa biti v centru, saj drugače zgubi svoj pomen. Tam je vse, ne pa v nekem spalnem naselju...
Spalno naselje tudi ni za postajo...
Še vedno pa ne vem, zakaj te mora Flixbus pripeljat ravno v center, ker je tam vse? A če se pelješ še 5 min z nekim lokalnim shuttlom je preveč?
Gaius ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Posebni pas za avtobus je bistveno cenejsa resitev.
Jeb** ceno. Namesto pasu za avtobuse, imam raje pas trave, in vlak pod zemljo.
Koliko si za to pripravljen placati?
Vsakič ko vstopim v Ljubljano ene 5€ vstopnine za zeleno mesto. Vstopim pa recimo do 5x letno. Torej nekje 25€ letno sm pripravljen dat, če te že zanima.
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Poznaš kakšno mesto z 280.000 prebivalcev, ki ima podzemno? Pa se ti sanja, koliko bi to stalo? In kdo naj bi plačal?
Dajte nehat že enkrat primerjat to "Dolgo vas" z velemesti!
Ljubljana bi lahko bila prva. Sej ni treba da je podzemna, lahko je nadzemna, par metrov nad tlemi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gaius ()
Utk ::
Vsakič ko vstopim v Ljubljano ene 5€ vstopnine za zeleno mesto.
Komot. Ljubljančanom pa 20 vsakič ko grejo ven iz Ljubljane.
3p ::
3p ::
Poznaš kakšno mesto z 280.000 prebivalcev, ki ima podzemno? Pa se ti sanja, koliko bi to stalo? In kdo naj bi plačal?
Da, v zadnji Mladini imaš članek o malih mestih z podzemno. (Članek še ni prosto dostopen.)
Za začetek: Lausanne M%C3%A9tro @ Wikipedia
Reč je seveda draga.
Do kod grejo cene v ekscesnih primerih pa tule: https://www.vox.com/policy-and-politics...
Smurf ::
pegasus ::
Smurf ::
Jeb** ceno. Namesto pasu za avtobuse, imam raje pas trave, in vlak pod zemljo.
Jaz tudi. A povej še preostalim someščanom, da dobimo nov 3% mestni davek iz katerega se bo financirala izgradnja.
3% je bistveno premalo. Za tak projekt bi to moral itak biti drzavni projekt in ne projekt MOLa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smurf ()
3p ::
Za začetek: LausanneKako pogosto si v Luzani? Veš, kakšna je tam topologija mesta?
Nikoli nisem bil. Topologija ne zgleda nič posebnega?
3% je bistveno premalo. Za tak projekt bi to moral itak biti drzavni projekt in ne projekt MOLa.
Eh, številka je bila čisto naključna. Čeprav. S to čez palec številko bi zbral nekje med 100 in 200 milijonov letno. Za kar dobiš nekako 1-2 km podzemne, če gradiš po bolj "španskih" cenah. Več kot toliko naši gradbinci itak ne bomo zmogli, tudi če jim damo milijardo letno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
pegasus ::
Naj ti citiram: "The line is steeply sloped, with an average incline of 5.7% and as steep as 12% in some places.". V praksi to izgleda tako, kot da bi celo mesto postavil v breg Krima. Kar je dober argument, da marsikomu pride tak transport zelo prav. Na ravninskem mestu, kot je Lj, ta argument ne drži.
3p ::
Naj ti citiram: "The line is steeply sloped, with an average incline of 5.7% and as steep as 12% in some places.". V praksi to izgleda tako, kot da bi celo mesto postavil v breg Krima. Kar je dober argument, da marsikomu pride tak transport zelo prav. Na ravninskem mestu, kot je Lj, ta argument ne drži.
Uh. To pa si napletel. Kaj ima teh par % naklona z uporabnostjo/hitrostjo podzemne? A misliš, če ima kdo bicikel brez prestav?
pegasus ::
Daj zapelji se kdaj tja in si oglej. Ali pa vsaj na kakšno domačo alpsko cesto. Nato pa si predstavljaj vsakodnevno življenje ob njej, upokojence, invalide, etc. Če tega ne zmoreš, se umikam iz debate.
3p ::
Daj zapelji se kdaj tja in si oglej. Ali pa vsaj na kakšno domačo alpsko cesto. Nato pa si predstavljaj vsakodnevno življenje ob njej, upokojence, invalide, etc. Če tega ne zmoreš, se umikam iz debate.
Si predstavljam da je komu mogoče peš problem, ja. Ampak glede na to, da se večina ljudi izak vozi z avti in avtobusom, ali pa z električnimi vozički (invalidi), je to precej nepomembno? Saj se pred podzemno niso prevažali z vprego. Pa tudi zdaj moraš od postaje podzemne do cilja peš ali kako drugače.
Ne vidim, da bi bil nagib terena, kak argument, da se avtobus prej nadomesti s podzemno. Pa tudi, če se umakneš iz debate. :)
Gaius ::
Vsakič ko vstopim v Ljubljano ene 5EUR vstopnine za zeleno mesto. Vstopim pa recimo do 5x letno. Torej nekje 25EUR letno sm pripravljen dat, če te že zanima.
To je premalo. Tak projekt stane nekaj miljard.
Se naredi nadzemno par metrov nad tlemi, ni treba podzemno. Stroški izgradnje bodo takoj padli. Razen stebrov in postaj pa imaš lahko travco spodej.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gaius ()
jernejl ::
A zato so poslovni prostori v centru skoraj zastonj, ker nihče noče biti tam?A zato so nepremičnine v centru skoraj zastonj, ker nihče noče biti tam?
Stanovanje ni poslovni prostor.
Recimo, v stavbi MP in MF na Župančičevi ni stanovanj. Lahko se to sicer predela v trgovino ali hotel ali podre....ampak nekateri tega nočemo.
Prav tako ne bi bilo prav, da bi imeli v stavbi univerze (ki je mimogrede kranjski deželni dvorec) Emporium. Ali stanovanja.
To bi bila pa res tragedija. Harrods ima sicer v Londonu še starejšo stavbo kot je kranjski deželni dvorec, hotel Danieli v Benetkah pa je v Palazzo Dandolo iz 14. stoletja, podobno star je Grad Mokrice pri nas, v katerem je hotel. Čudno, da slednji ni dovolj dober za kakšno ministrstvo. Aja, ni v Ljubljani, potem je pa državi res čisto vseeno, kaj se notri dogaja.
Glugy ::
Z vsem spoštovanjem ne moreš pričakovat da se avtobus umakni avtomobilom. Če že se avtomobile umakne avtobusom al pa zapre zadevo za ves promet. Ne rabiš spodbujat že tako nevzdržne kulture avtomobilizma: vsepovsod moramo pridt z avtom; povečat širino cest; naredit nove obvoznice; narediti več parkirišč; umakniti avtobuse iz centra. To tako ne gre. Bolj kamot k je več k temu pritegneš ljudi; in več k ljudi pritegneš bolj nevzdržno postaja; to ni nikol konca ne kraja. To ni rešitev; je zasilno krpanje luknje če že. Treba je zrihtat javni prevoz; ga naredit privlačnega z hitrostjo; ceno in udobjem; to je edina rešitev na dolgi rok. In ja to zahteva ogromne vložke ker se ga je vsa ta leta zanemarjal in vse vlagal sam v to da bi bilo čim bolj kamot avtomobilom. Zato bo treba veliko let da se pride do tega; ampak kaj k imajo politiki 4 letne mandate in morajo že prej dokazat volivcem da so nekaj naredil. In potem pridemo spet do ujčkanja voznikov. Kao glej kok sm velik naredu za mesto; sem razširil obvoznico...ha...neumnost.
nevone ::
Se vedno bodo astronomski, vi pa tega niste pripravljeni plačati.
Kot da se koga sprašuje, kaj bi plačal in česa ne. Kadar je interes se sredstva najdejo. In ni treba vedno govoriti o astronomskih cenah, ker nazadnje bo po tej logiki vse astronomsko drago.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
jype ::
zavajon ::
Se naredi nadzemno par metrov nad tlemi, ni treba podzemno. Stroški izgradnje bodo takoj padli. Razen stebrov in postaj pa imaš lahko travco spodej.
A za nadzemno ne rabiš zemljišča pod njo? Če da, kje pa je to zastonj zemljišče? Jaz ga ne opazim. torej bi morali odkupiti hiše, jih podreti, zgraditi železnico na stebrih in spodaj posaditi travo. Vse se da, ampak problem je, ker vse precej stane, pri nas najbrž 2x več kot drugod. Tako da kar pozabite na podzemne, nadzemne in tudi primerjave z Lausanno. Druga Švica pa to ...
Gaius ::
Se vedno bodo astronomski, vi pa tega niste pripravljeni plačati.
Za Ljubljano bi zadostovalo 25km podzemne. To bi prišlo stat po madridskem modelu 1.5 miljarde. Po Singapurskem 3.2 miljarde.
Internationally, subway construction costs remain considerably lower. Sao Paulo's new 11-km Yellow Line, completed last year, cost $1.6 billion, with fully automated trains and free high-speed wireless Internet at each of 11 stations.
Singapore's new Circle Line runs 22 miles with 28 stations and cost $4.8 billion, or $130 million per kilometer. Upon completion next year, it will become the world's longest fully automatic underground transit line, and among its most advanced.
In Europe, too, subways cost less. Madrid's recently-opened Metrosur line is 41 km long, with 28 stations, yet was completed in four years at around $58m per km. Recent expansions in Paris and Berlin cost about $250 million per km.
https://www.citylab.com/transportation/...
zavajon ::
Z vsem spoštovanjem ne moreš pričakovat da se avtobus umakni avtomobilom.Kako da ne? Mestne oblasti že desetletja planirajo promet natanko tako: Vsi se morajo umikat avtomobilom.
Saj zato planiraj promet tako, da avtomobili v glavnem stojijo, tako se jim je lažje umikati.
digitalcek ::
Zakaj morajo biti vse javne institucije in javna uprava v centru Ljubljane, ko bi lahko bile recimo nekje 10km stran v gozdu? Tako Ljubljana ne bi imela več problema s prometom.
TOČNO TAKO, čemu mora biti vse skoncentrirano v centru, madona
Iz enega enostavnega razloga.
Slovenc se najbolje počuti, če lahko z avtom zapelje na dvorišče svoje hiše.
Še bolje pa se počuti, če se zapelje (skoraj) v dnevno sobo.
Slovenc se najbolje počuti, če se z avtom lahko zapelje na dvorišče firme, kjer dela.
Še bolje pa se počuti, če s z avtom lahko zapelje (skoraj) v svojo pisarno.
Zato.
zavajon ::
Za Ljubljano bi zadostovalo 25km podzemne. To bi prišlo stat po madridskem modelu 1.5 miljarde. Po Singapurskem 3.2 miljarde.
Aha, ni vam dovolj primerjanje Slovenije s Švico, zdaj bi jo primerjali še s Španijo in Singapurjem ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zavajon ()
perci ::
A zato so poslovni prostori v centru skoraj zastonj, ker nihče noče biti tam?
Nimam teh podatkov. Jih imaš ti?
Dejstvo je, da IBM, Microsoft, Cisco, Pwc, Deloitte, KPMG... Nimajo prostorov v centru. Zakaj ne, če so tok dobri?
Smurf ::
Vsakič ko vstopim v Ljubljano ene 5EUR vstopnine za zeleno mesto. Vstopim pa recimo do 5x letno. Torej nekje 25EUR letno sm pripravljen dat, če te že zanima.
To je premalo. Tak projekt stane nekaj miljard.
Se naredi nadzemno par metrov nad tlemi, ni treba podzemno. Stroški izgradnje bodo takoj padli. Razen stebrov in postaj pa imaš lahko travco spodej.
V Edinburghu so dali za 14km tramvaja 900mio€+. Stozice so stale 43mio€ in je bil cel halo.
energetik ::
digitalcek je izjavil:
To bi lahko lažje naredili ravno v obratni situaciji, torej če firme ne bi bile v centru LJ...
TOČNO TAKO, čemu mora biti vse skoncentrirano v centru, madona
Iz enega enostavnega razloga.
Slovenc se najbolje počuti, če lahko z avtom zapelje na dvorišče svoje hiše.
Še bolje pa se počuti, če se zapelje (skoraj) v dnevno sobo.
Slovenc se najbolje počuti, če se z avtom lahko zapelje na dvorišče firme, kjer dela.
Še bolje pa se počuti, če s z avtom lahko zapelje (skoraj) v svojo pisarno.
Zato.
Smurf ::
zavajon ::
nejcek74 ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Poznaš kakšno mesto z 280.000 prebivalcev, ki ima podzemno? Pa se ti sanja, koliko bi to stalo? In kdo naj bi plačal?
Dajte nehat že enkrat primerjat to "Dolgo vas" z velemesti!
ti pa ne razpredaj o stvareh o katerih nimas pojma:
Lausanne ima 140.000 in metro.
Zaenkrat je centralna zelezniska postaja, v drzavah ki nimajo dovolj razvitega zelezniskega sistema (Slovenija) kar v redu v kombinaciji z avtobusno postajo, sploh v mestih reda velikosti Ljubljane. Problemov je seveda veliko:
- zeleznica bi morala biti na nizjem nivoju, ker pa so SZ drzava zase ne jebejo Ljubljane, ceprav so oni tisti ki bi morali financirati poglobitev
- podobno je z obvozom tovornih vlakov (kar bi ze precej zmanjsalo obremmenitev)
- btw zeleznica sedi na tako velikih prostih povrsinah v centru, da bi velik del lahko sfinancirala s prodajo le teh. V bistvu so v nadaljevanju ljubljanske zelezniske postaje ze desetletja predvidene nove stavbe javne uprava
- in pa seveda izgon vozacev iz mesta
Smurf ::
Zvezdica27 ::
lp,
če bi se ob prenovah cest upoštevalo prihodnje potrebe čez 20 let, bi se prišlo čez ceneje. Recimo zakaj ni na LJ ringu vsaj med vič - šiška - bež - BTC metroja oz.vlaka? Na to naj se navlečejo linije po tržaški, celovški in dunajski in kritična proti fužinam. Težava rudnika/golovca ne vem kako bi se vkomponiralo. MOrda bi namesto tunela imeli to in naprej na Dolenjsko. Vse to bi se lahko križalo na železniški in je zadeva rešena, center pa v nobenem primeru ni več kot 5 min hoje. Vse dopolnjujejo busi
Ob vpadnicah se naredi p+r ob centrih in enotna SLO karta za bus + železnice.
Parkiranje v centru se dvigne na 3 na uro.
Bicikelj je že ok, dopolni vse skupaj
Zdaj ali je to metro ali tramvaj ali nadzemna linija, je stvar izvedbe. Poleg tega boste vsi hoteli, da je lepo, ane. Sajje lahko nadzemna, je pa to najgrša (ampak poceni)
Recimo v budimpešti je linija 1 vkopana minimalno. Hvala bodu v Lj teren ni skalnat, tako da tole bi se dalo narediti dokaj enostavno, če bi se le hotelo v preteklosti.
Ampak ne... poznam iz svoje občine prenove križišč, da bomo točno 2 leti kasneje spet prenavljali vse, celo cesto.
MB ni kritičen glede prometa (je pa glede javnega prevoza), drugo premalo. LJ pa to nujno rabi. saj se bo le še večala.
Aja... železnica do letališča, halo??? Proga do kamnika predpotopna...
Je pa res, da je štala samo 2 uri na dan, zjutraj in pop. Ostalo je znosno. Bi bilo pa lepo to imeti porihtano - rajš kot pa da smo 5 mlrd vgli v jebeno NLB.
še dobro, da nisem ljubljančan. Škoda da sem slovenec...
zz
če bi se ob prenovah cest upoštevalo prihodnje potrebe čez 20 let, bi se prišlo čez ceneje. Recimo zakaj ni na LJ ringu vsaj med vič - šiška - bež - BTC metroja oz.vlaka? Na to naj se navlečejo linije po tržaški, celovški in dunajski in kritična proti fužinam. Težava rudnika/golovca ne vem kako bi se vkomponiralo. MOrda bi namesto tunela imeli to in naprej na Dolenjsko. Vse to bi se lahko križalo na železniški in je zadeva rešena, center pa v nobenem primeru ni več kot 5 min hoje. Vse dopolnjujejo busi
Ob vpadnicah se naredi p+r ob centrih in enotna SLO karta za bus + železnice.
Parkiranje v centru se dvigne na 3 na uro.
Bicikelj je že ok, dopolni vse skupaj
Zdaj ali je to metro ali tramvaj ali nadzemna linija, je stvar izvedbe. Poleg tega boste vsi hoteli, da je lepo, ane. Sajje lahko nadzemna, je pa to najgrša (ampak poceni)
Recimo v budimpešti je linija 1 vkopana minimalno. Hvala bodu v Lj teren ni skalnat, tako da tole bi se dalo narediti dokaj enostavno, če bi se le hotelo v preteklosti.
Ampak ne... poznam iz svoje občine prenove križišč, da bomo točno 2 leti kasneje spet prenavljali vse, celo cesto.
MB ni kritičen glede prometa (je pa glede javnega prevoza), drugo premalo. LJ pa to nujno rabi. saj se bo le še večala.
Aja... železnica do letališča, halo??? Proga do kamnika predpotopna...
Je pa res, da je štala samo 2 uri na dan, zjutraj in pop. Ostalo je znosno. Bi bilo pa lepo to imeti porihtano - rajš kot pa da smo 5 mlrd vgli v jebeno NLB.
še dobro, da nisem ljubljančan. Škoda da sem slovenec...
zz
pegasus ::
Zvezdica27 je izjavil:
če bi se ob prenovah cest upoštevalo prihodnje potrebe čez 20 let, bi se prišlo čez ceneje. Recimo zakaj ni na LJ ringu vsaj med vič - šiška - bež - BTC metroja oz.vlaka?Napovedovati je težko, še posebej prihodnost ... al kako že gre ta slavni izrek? ;)
Zanima me, kdo bo prvi prišel na idejo v trenutni vkop obvoznice vzidat podzemno, vseskup zasut in gor narest novo tripasovnico :D
(ne bo šlo, ker bodo obramboslovci proti press)
perci ::
Za Ljubljano bi zadostovalo 25km podzemne. To bi prišlo stat po madridskem modelu 1.5 miljarde. Po Singapurskem 3.2 miljarde.
To pomeni 2000€-4000€ na delovno aktivno osebo v Sloveniji.
A ti namiguješ na to, da naj Mariborčani plačajo ljubljanski metro?
Ljubljančani ne potrebujemo metroja, ostali ga.
zavajon ::
Za Ljubljano bi zadostovalo 25km podzemne. To bi prišlo stat po madridskem modelu 1.5 miljarde. Po Singapurskem 3.2 miljarde.
To pomeni 2000€-4000€ na delovno aktivno osebo v Sloveniji.
A ti namiguješ na to, da naj Mariborčani plačajo ljubljanski metro?
Ljubljančani ne potrebujemo metroja, ostali ga.
Že, že, a vseeno... Razumem, da nekdo zaradi nekakšnega lokakpatriotizma ali iz kakšnih drugih nagibov ne mara Mariborčanov, a tak, ki bi si želel, da Mariborčani plačujejo ljubljanski metro, ta je vendarle sadist...
jernejl ::
Dejstvo je, da IBM, Microsoft, Cisco, Pwc, Deloitte, KPMG... Nimajo prostorov v centru. Zakaj ne, če so tok dobri?Ker je predrago. Ne zato, ker nihče ne bi želel biti v centru. Če bi se država od tam umaknila, bi bilo naenkrat ponudbe več in cene nižje.
Ampak ti verjetno predpostavljaš, da tja ne bi šel nihče, četudi bi bilo zastonj.
Ljubljančani ne potrebujemo metroja, ostali ga.Tudi ostali ne potrebujejo metroja, zgolj dostopne službe. Problem je torej rešljiv tudi brez metroja, samo "tistim ki metroja ne potrebujejo" alternative niso po godu.
The Player ::
Avtobusna postaja je v centru zato, ker je to najbolj praktično, ker kot ste rekl, imaš vse na kupu in je lahko dostopno peš ali s trolo. Če bi bila glavna postaja na obrobju se nihče nebi peljal, ker bi mu bilo isti šmoren, če bi se zapeljal kar z avtom do svojega cilja.
Npr. iz zadnjega potovanja iz Slovaške lahko rečem, da je bila kar muka, ko sem prišel v mesto, ki ni imel postaje v centru, ker takrat se ti ne da študirat kako priti do centra in katera trola vozi do tja. Takrat hočeš čimprej iti in to ta trenutek. Na srečo je to bilo le v 2 mestih.
Potem kar se tiče gneče v LJ. Prvo je problem, ker so ljudje razvajeni in nočejo uporabljati javnega prevoza. V povprečju potrebujem približno 30 minut ob konicah, da pridem iz obrobja LJ do centra, kar se mi ne zdi veliko, dvomim, da bi z avtom prišel kaj hitreje, je pa veliko bolj na komot in to je glavni razlog zakaj se vsi vozijo z avti.
Potem je pa tu še problem centralizacije, ki jo OP omenja. Enostavno ni dovolj služb v Sloveniji in se vsi vozijo v LJ (ali pa kontra, poznam kar ene par takih, ki se vozijo iz LJ v KR ali MB). To pa se lahko zahvalite oportunistom, ki so zafural slovensko gospodarstvo. Imeli smo ogromno industrije, ki je po osamosvojitvi propadla in po tem ni bilo druge možnosti, kot, da so ljudje začeli iskati službo v LJ.
Potem se stalno omenja podzemna/nadzemna železnica. Kdo pa bo to plačal/uporabljal? Saj še trenutnega javnega prevoza nihče noče uporabljati. Potem, kje bi to zgradili? Saj še ceste ne moremo razširiti nikjer, ker je vse pozidan. Npr. zaloška bi bila čisto lepo pretočna, če se nebi vedno naredil zamašek v mostah.
Namesto nadzemne bi recimo lahko združili urbano s trenutno mrežo SŽ in bi lahko namesto s trolo šel v center z vlakom. Je kar nekaj postaj na obrobju LJ za vlak. Problem je ta, da urbano gredo lahko na vlak samo študentje.
Npr. iz zadnjega potovanja iz Slovaške lahko rečem, da je bila kar muka, ko sem prišel v mesto, ki ni imel postaje v centru, ker takrat se ti ne da študirat kako priti do centra in katera trola vozi do tja. Takrat hočeš čimprej iti in to ta trenutek. Na srečo je to bilo le v 2 mestih.
Potem kar se tiče gneče v LJ. Prvo je problem, ker so ljudje razvajeni in nočejo uporabljati javnega prevoza. V povprečju potrebujem približno 30 minut ob konicah, da pridem iz obrobja LJ do centra, kar se mi ne zdi veliko, dvomim, da bi z avtom prišel kaj hitreje, je pa veliko bolj na komot in to je glavni razlog zakaj se vsi vozijo z avti.
Potem je pa tu še problem centralizacije, ki jo OP omenja. Enostavno ni dovolj služb v Sloveniji in se vsi vozijo v LJ (ali pa kontra, poznam kar ene par takih, ki se vozijo iz LJ v KR ali MB). To pa se lahko zahvalite oportunistom, ki so zafural slovensko gospodarstvo. Imeli smo ogromno industrije, ki je po osamosvojitvi propadla in po tem ni bilo druge možnosti, kot, da so ljudje začeli iskati službo v LJ.
Potem se stalno omenja podzemna/nadzemna železnica. Kdo pa bo to plačal/uporabljal? Saj še trenutnega javnega prevoza nihče noče uporabljati. Potem, kje bi to zgradili? Saj še ceste ne moremo razširiti nikjer, ker je vse pozidan. Npr. zaloška bi bila čisto lepo pretočna, če se nebi vedno naredil zamašek v mostah.
Namesto nadzemne bi recimo lahko združili urbano s trenutno mrežo SŽ in bi lahko namesto s trolo šel v center z vlakom. Je kar nekaj postaj na obrobju LJ za vlak. Problem je ta, da urbano gredo lahko na vlak samo študentje.
Dimnik ::
https://outsider.si/nova-ljubljanska-ze...
Projektov za novo logistično središče, kar avtobusna in železniška postaja vsekakor je, je kar nekaj, zatakne pa se pri razmišljanju železnice in države, ki bosta Zokijevim projektom iz političnih načel nasprotovali in projekte zavirali, dokler ne bo izvoljen nov župan, ki pa teh projektov sploh ne bo imel v planu, saj bo proračun zopet služil strankarskim apetitom in ne projektom za izboljšanje Ljubljane.
Ti tudi pohaš...kot sintaro
perci ::
Zakaj ne, če so tok dobri?
Ker je predrago. Ne zato, ker nihče ne bi želel biti v centru.
Torej se strinjamo. Jaz pravim, da je center predrag za gospodarstvo. Ti tudi. O čem potem pametujete za dve strani? Misliš, da ni bilo nobene priložnosti za investicije v poslovne prostore v centru?
Gaius ::
Ljudje se bodo raje kot z javnim prevozom vozili z avti v službo in domov skozi prometne konice v mestih dokler bo udobnost tega početja pretehtala nad hitrostjo dosege cilja. Javni prevoz ni niti hitrejši niti udobnejši od avta. Nesmiselno je torej pričakovati, da bodo ljudje brez prisile samovoljno presedlali na avtobuse.
Bistveno bi torej bilo, da javni prevoz postane opazno hitrejši od avtomobila na relaciji A --> B.
Ne gre pričakovati, da bo javni prevoz (avtobus) kdaj udobnejši od avta, zatorej je edini način, da konkurira avtomobilu ta, da postane hitrejši pri dosegi cilja in da se poceni.
Ker avtobus še ne leti, in nima nobenega revolucionarnega pogona, ki bi mu omogočal hitrejšo vožnjo od avta, je edini način, da postane hitrejši od avta v mestnih okoljih ta, da se vedno bolj omejuje vožnjo z avti (omejitev hitrosti za avte, višje takse, in podobne zahteve).
No, ko bodo samovozeči avti, leteči taksiji itd.. teh težav ne bo več. Tako kot danes ni več težava konjski drek, kot je bila pred 100 leti v New Yorku zaradi tega ker je 200 tisoč konj vleklo vprege po mestu.
Bistveno bi torej bilo, da javni prevoz postane opazno hitrejši od avtomobila na relaciji A --> B.
Ne gre pričakovati, da bo javni prevoz (avtobus) kdaj udobnejši od avta, zatorej je edini način, da konkurira avtomobilu ta, da postane hitrejši pri dosegi cilja in da se poceni.
Ker avtobus še ne leti, in nima nobenega revolucionarnega pogona, ki bi mu omogočal hitrejšo vožnjo od avta, je edini način, da postane hitrejši od avta v mestnih okoljih ta, da se vedno bolj omejuje vožnjo z avti (omejitev hitrosti za avte, višje takse, in podobne zahteve).
No, ko bodo samovozeči avti, leteči taksiji itd.. teh težav ne bo več. Tako kot danes ni več težava konjski drek, kot je bila pred 100 leti v New Yorku zaradi tega ker je 200 tisoč konj vleklo vprege po mestu.
Phantomeye ::
digitalcek je izjavil:
"Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?"
Zato, da starejši, ki precej potujejo z avtobusi in le zelo redki z lastnimi avtomobili, ne hodijo do avtobusa 35 minut v eno smer, zato, da ne dajo za taksi 7-10 evrov ali več v eno smer.
Jih bo na postajo, ki bo 10 km iz centra, vozil Janković?
Trenutna avtobusna in železniška bi še vedno lahko obratovali.
Ne, ne, na mestu železniške in avtobusne raje zgradimo 25-nadstropne stolpnice z lux stanovanji po 5-8.000 evrov kvadrat, obe postaji pa premaknimo vsaj 15 km iz centra.
Mogoče bi bila nova železniška postaja lahko na Brezovici, ali v Borovnici?
Kaj pa je to za enega upokojenca, ki ima cel dan čas in tudi toliko denarja, da bo dal iz centra Ljublajne 3+3 evre, kolikor bi stal bus do Borovnice...
6 evrov DNEVNO, da pride do železniške postaje.
Če nima teh 150 evrov mesečno, pa naj bo doma. Ali pa naj potuje le enkrat mesečno...
ok, boomer!
----
drugače pa Kranj ni nič boljšega, še huje.
Železniška spodaj v luknji, glavna avtobusna, ki naj bi bila njega dni začasna, pa na vrhu v centru.
Sej imaš kao lokalne buse, ki furajo do tja in od tam, ampak eden sploh ne gre direkt do glavne, ampak naokoli 8 km. Eni busi odpeljejo, preden vlak pripelje (očitno so se odločali a bodo čakali vlak, ki pride iz ljubljane ali jesenic). Če hočeš pa z busom na do železnice, se pa včasih sprašuješ ali gre bus do železnice, da pobere potnike ali, da jih pelje dol. Zato, ker na postajo pride 3 minuti PO tem, ko vlak že odpelje naprej.
Mislim malo bedno je iti po tistem klancu gor vsak dan - te malo mine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
buttcrack ::
Phantomeye je izjavil:
drugače pa Kranj ni nič boljšega, še huje.
Železniška spodaj v luknji, glavna avtobusna, ki naj bi bila njega dni začasna, pa na vrhu v centru.
Sej imaš kao lokalne buse, ki furajo do tja in od tam, ampak eden sploh ne gre direkt do glavne, ampak naokoli 8 km. Eni busi odpeljejo, preden vlak pripelje (očitno so se odločali a bodo čakali vlak, ki pride iz ljubljane ali jesenic). Če hočeš pa z busom na do železnice, se pa včasih sprašuješ ali gre bus do železnice, da pobere potnike ali, da jih pelje dol. Zato, ker na postajo pride 3 minuti PO tem, ko vlak že odpelje naprej.
Mislim malo bedno je iti po tistem klancu gor vsak dan - te malo mine.
i feel you
sicer, ko je lepo vreme še gre, ta teden ipd pa je groza, ko bo snežilo pa še toliko bolj.
če domov pridem mal mokr, me še ne mot, ampak v službo mi pa pač ne sede. sicer če dobiš vagon s savno se lahko že do loke posušiš :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31247 (21333) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129360 (102565) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81584 (70993) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42869 (32247) | jest10 |
» | Kako iz letališča v Benetkah v Ljubljano?Oddelek: Loža | 9826 (8999) | darkolord |