Forum » Problemi človeštva » Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?
Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?
SasoS ::
Berem https://siol.net/novice/slovenija/nov-z..., po desetih letih nismo nič bližje ureditvi tiste podrtije v centru...
Razmišljam pa, zakaj mora to bit vse v centru? Zjutraj, v največji gužvi, je poleg trume avtomobilov tudi nemalo busov, ki seveda zamujajo zaradi jutranje konice, delajo dodatno gužvo in smradijo zrak. Zato - da se prebijejo do centra in potem nazaj ven. Brezveze? Ali živi toliko ljudi okoli postaje, da grejo lahko tja peš, ali pa se jih večina tako ali tako pripelje z avtom, kjer potem sorodniki mrzlično iščejo prostor, kako jih bodo sredi ceste raz- in na-tovorili, preden dobijo kazen. Dokler niso uredili parkirišč ob Vilharjevi pa tako ali tako niti ni bilo dolgotrajnega parkiranja...ta parkirišča pa bodo verjetno ob prenovi šla.
Zakaj ni bus postaja nekje na obrobju, blizu obvoznice, skupaj z infrastrukturo (parkirišča...), s povezavo do centra. Mogoče celo železniško, majhen (električen, brez voznika?) vlakec ki vozi na 15min sem in tja + seveda LPP... Sanja svinja kukuruz
Razmišljam pa, zakaj mora to bit vse v centru? Zjutraj, v največji gužvi, je poleg trume avtomobilov tudi nemalo busov, ki seveda zamujajo zaradi jutranje konice, delajo dodatno gužvo in smradijo zrak. Zato - da se prebijejo do centra in potem nazaj ven. Brezveze? Ali živi toliko ljudi okoli postaje, da grejo lahko tja peš, ali pa se jih večina tako ali tako pripelje z avtom, kjer potem sorodniki mrzlično iščejo prostor, kako jih bodo sredi ceste raz- in na-tovorili, preden dobijo kazen. Dokler niso uredili parkirišč ob Vilharjevi pa tako ali tako niti ni bilo dolgotrajnega parkiranja...ta parkirišča pa bodo verjetno ob prenovi šla.
Zakaj ni bus postaja nekje na obrobju, blizu obvoznice, skupaj z infrastrukturo (parkirišča...), s povezavo do centra. Mogoče celo železniško, majhen (električen, brez voznika?) vlakec ki vozi na 15min sem in tja + seveda LPP... Sanja svinja kukuruz
zmaugy ::
A je težko spravit se na trolo zjutraj in se tako prisvaljkat do avtobusne?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
fikus_ ::
"Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?"
Ostanek preteklosti, ko še ni bilo toliko prometa. Že kar nekaj let (20+) se planira posodobitev/druga lokacija, konča se pri financah.
Ostanek preteklosti, ko še ni bilo toliko prometa. Že kar nekaj let (20+) se planira posodobitev/druga lokacija, konča se pri financah.
pegasus ::
Poglejte zgodovino, predvsem kako se je spremenila definicija centra.
Ko je bila zgrajena obstoječa železniška postaja, je bila zgrajena na obrobju mesta. In potem je mesto (tudi zaradi postaje) zrastlo ...
Ko je bila zgrajena obstoječa železniška postaja, je bila zgrajena na obrobju mesta. In potem je mesto (tudi zaradi postaje) zrastlo ...
MIHAc27 ::
Od kar sem jaz v LJ, se proge LPP niso skoraj nič spremenile. Od kaka 3 se je podaljšala do Škofljice in Grosuplja, pa 6 do Brezovice ali do kje že vozi.
Včasih, ko si plačal 1 vožnjo vsakič zastopim, da je fino da gre bus do drugega konca LJ. Sedaj pa lahko kar 90 minut prestopamo (oni z mesečnimi pa itak neomejeno). Po moje bi to morali bolje urediti. Da gre v sam center samo ene 5-6 busov, vsi ostali pa se z temi sekajo, da se lahko prestopa.
Glede glavne postaje...meni je v redu, tako kot je, torej da je v centru. Tako še najhitreje prideš na kateri koli drug konec.
Včasih, ko si plačal 1 vožnjo vsakič zastopim, da je fino da gre bus do drugega konca LJ. Sedaj pa lahko kar 90 minut prestopamo (oni z mesečnimi pa itak neomejeno). Po moje bi to morali bolje urediti. Da gre v sam center samo ene 5-6 busov, vsi ostali pa se z temi sekajo, da se lahko prestopa.
Glede glavne postaje...meni je v redu, tako kot je, torej da je v centru. Tako še najhitreje prideš na kateri koli drug konec.
imagodei ::
"Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?"
Ostanek preteklosti, ko še ni bilo toliko prometa. Že kar nekaj let (20+) se planira posodobitev/druga lokacija, konča se pri financah.
Resničnih razlogov v ozadju jaz ne poznam, pa sam pri sebi špekuliram o mnogih možnih vzrokih... Žal pa je to v Sloveniji stalnica. Vse je predrago, nič se ne splača, dovoljenj se ne dobi, ko nekdo dobi javni razpis, sledijo tri pritožbe, revizije na revizije, kmet noče prodat pasu 5 metrov zemlje za cesto in občina, regija ali država je tako talka posameznikov, ki želijo iztržit 10-kratnik tržne cene... Zanimivo, načrtovana cena projektov se vedno zgreši najmanj za faktor 3 ...
Avstrijci bodo drugo cev Karavanškega predora na svoji strani že skoraj končali, ko mi še prve lopate ne bomo zasadili. Gradnja 2. tira se je začela najmanj 2 desetletji prepozno. Vemo, da bomo NEK morali slej ko prej ustaviti, ta elektrarna nam zagotavlja znatni del el. energije in je pomembni del hrbteničnega električnega omrežja - mi pa nimamo nobene strategije, kako bomo ta izpad nadoknadili (najverjetneje s podaljševanjem življenjske dobe do trenutka, ko se bodo zaradi dotrajanosti objekta res uresničile grožnje jedrskih apokaliptikov). Gorenjsko avtocesto, skupaj s Predorom Šentvid smo dokončno izgradili šele kakih 10 let nazaj, seveda po prvotnih planih - sedaj bi bilo vsaj pred Ljubljano potrebno graditi že tretji pas. Blejska obvoznica (proti Bohinju) je v planu že najmanj 25 let.
Skratka, v Sloveniji se bi neskončno dolgo pregovarjali in računali (ceno itak falimo za enormne faktorje), drugje pa gradijo. Pretežno hribovita in gorata Japonska gradi super-hitre železnice, stotine kilometrov, množico viaduktov in tunelov... Očitno se jim splača. Mi pa rabimo 20 let za tisti kilometer Šentviškega predora...
- Hoc est qui sumus -
zmaugy ::
In kdo ima v rokah škarje in platno večino časa po 1991? Samo tukaj se pa vse konča, ane? In enim nikoli ne zmanjka izgovorov, da podpirajo vedno znova eno in iste ljudi na oblasti.
Pa ne me narobe razumet, nisem podpornik SDSa.
Je pa tista žalost od avtobusne postaje v centru Lj res smešna za videt, ampak ima svoje prednosti, če je v centru, ker se da od tam marsikam priti kar peš (in obratno).
Pa ne me narobe razumet, nisem podpornik SDSa.
Je pa tista žalost od avtobusne postaje v centru Lj res smešna za videt, ampak ima svoje prednosti, če je v centru, ker se da od tam marsikam priti kar peš (in obratno).
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
pegasus ::
Zakaj žalost? Koliko avtobusnih po svetovnih prestolnicah ste že videli in doživeli, da lahko primerjate? Kaj bi radi imeli, da ne bi definirali kot "žalost"?
fuck_it_ ::
Je pa tista žalost od avtobusne postaje v centru Lj res smešna za videt, ampak ima svoje prednosti, če je v centru, ker se da od tam marsikam priti kar peš (in obratno).
Dafuq? zakaj žalost? Prepotoval sem že ogromno sveta in glavna avtobusna postaja v Ljubljani ne zaostaja nič za "glavnimi" avtobusnimi postajami drugod po svetu.
Kaj bi vi radi, da bi bili zadovoljni? Glavno avtobusno postajo v Vrhniki, tja pa pridite kot veste in znate?
lol.
Pa saj je logično, da je glavna avtobusna takoj zraven železniške proge...ogromno ljudi v Ljubljano pride z vlakom in od tam potem se vsedejo na avtobus ki jih pripelje v službo/šolo/kamorkoli pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
Cruz ::
Ljubljanska postaja je žalost, to je dejstvo. Če primerjamo druge postaje v Sloveniji, je res smešno, da imamo v glavnem mestu takšno greznico. Dejansko ne vem, če sem v katerem večjem slovenskem mestu videl slabšo od ljubljanske.
Da bi vsaj streho dodali, bi bilo že malenkost boljše.
Da bi vsaj streho dodali, bi bilo že malenkost boljše.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
zmaugy ::
Tista stara, nizka, dolga in ozka baraka je malo dated. Edino kar si želiš, ko stopiš tja notri, je da greš čimprej ven od tam.
Avtobusni peroni pa kar na fraj, nič strehe, pločnikov ipd. Ni treba iti daleč, da najdeš boljše opremljeno avtobusno postajo.
Avtobusni peroni pa kar na fraj, nič strehe, pločnikov ipd. Ni treba iti daleč, da najdeš boljše opremljeno avtobusno postajo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
perci ::
Ja, avtobusna ni za zgled....se strinjam. Marsikje po svetu so veliko bolj zrihtane postaje, ne vem kje vi potujete. Že v Sloveniji imaš bolj urejene postaje.
pegasus ::
3p ::
No, no, kot je že nekdo zapisa. Železnica je bila izumljena malo pred internetom. Avtobusna pa je bila poleg zaradi povezave z železnico.
Glede lokacije železniške pa: "Zgrajena je bila leta 1849 kot prva železniška postaja v mestu, po tipskem načrtu za avstrijsko južno železnico, na kar spominja predvsem stolp z uro."
Takrat, ko so jo postavljali, je bilo tako povsem smiselno, ker tam do nekje 1960-70 avto ni bil glavna oblika prevoza na delo in v šole. Od takrat pa se o prenovi samo "filozofira".
Zdaj bi bila mogoče smiselna drugačna ureditev, ampak še vedno je večina stvari najbližje centru, kajne? Druga reč pa je to, da je avtobus dandanes počasen, ker so ločeni pasovi preredki, ceste pa polne pleha.
Glede lokacije železniške pa: "Zgrajena je bila leta 1849 kot prva železniška postaja v mestu, po tipskem načrtu za avstrijsko južno železnico, na kar spominja predvsem stolp z uro."
Takrat, ko so jo postavljali, je bilo tako povsem smiselno, ker tam do nekje 1960-70 avto ni bil glavna oblika prevoza na delo in v šole. Od takrat pa se o prenovi samo "filozofira".
Zdaj bi bila mogoče smiselna drugačna ureditev, ampak še vedno je večina stvari najbližje centru, kajne? Druga reč pa je to, da je avtobus dandanes počasen, ker so ločeni pasovi preredki, ceste pa polne pleha.
fuck_it_ ::
omg. first world problems.
Ja, ni pločnika.
Ja, ni strehe.
ti si že kdaj videl avtobusno postajo, kjer bi rad ostal na 1 tedenskem dopustu?
Pri avtobusni postaji je glavno da je takoj zraven vpadne točke v mesto. In to je v LJubljani pač glavna železniška postaja, glede na to da Ljubljana nima svojega letališča (temveč uporablja kranjski Brnik).
Kako je opremljena niti ni važno. Dokler bo strateška pozicija izpolnjena, bo promet tekel 100%, ne glede na to ali bodo imeli pločnik in streho in avtomat s kavo.
Ja, ni pločnika.
Ja, ni strehe.
Edino kar si želiš, ko stopiš tja notri, je da greš čimprej ven od tam.
ti si že kdaj videl avtobusno postajo, kjer bi rad ostal na 1 tedenskem dopustu?
Ja, avtobusna ni za zgled....se strinjam. Marsikje po svetu so veliko bolj zrihtane postaje, ne vem kje vi potujete. Že v Sloveniji imaš bolj urejene postaje.
Pri avtobusni postaji je glavno da je takoj zraven vpadne točke v mesto. In to je v LJubljani pač glavna železniška postaja, glede na to da Ljubljana nima svojega letališča (temveč uporablja kranjski Brnik).
Kako je opremljena niti ni važno. Dokler bo strateška pozicija izpolnjena, bo promet tekel 100%, ne glede na to ali bodo imeli pločnik in streho in avtomat s kavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
SasoS ::
Pa saj je logično, da je glavna avtobusna takoj zraven železniške proge...ogromno ljudi v Ljubljano pride z vlakom in od tam potem se vsedejo na avtobus ki jih pripelje v službo/šolo/kamorkoli pač.
Zakaj rabiš medmestne avtobusne povezave zraven železnice? Če se pelješ v službo/šolo je najbrž LPP dovolj?
fuck_it_ ::
Pa saj je logično, da je glavna avtobusna takoj zraven železniške proge...ogromno ljudi v Ljubljano pride z vlakom in od tam potem se vsedejo na avtobus ki jih pripelje v službo/šolo/kamorkoli pač.
Zakaj rabiš medmestne avtobusne povezave zraven železnice? Če se pelješ v službo/šolo je najbrž LPP dovolj?
Zato ker vsak gleda samo na to kaj on rabi, ne kaj je boljše za infrastrukturo.
Saj pravim, naj naredijo glavno avtobusno v Vrhniki, pa bo mir.
Ampak pač ne bo mir, spet nekomu ne bo všeč da je tam. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fuck_it_ ()
Tear_DR0P ::
Avtobusna in železniška sta v centru mesta, ker sta bili postavljeni na obrobje, pa je mesto zraslo čez, kot je že Pegasus povedal.
V sodobne svetu je tudi jasno, da mora javni potniški promet biti lahko dostopen ljudem brez avtomobilov - centri mesta so ponavadi bolj dostopni, kot obrobja. Posledično je kr fino imeti avtobusno v centru.
Kar se tiče pa lepote in ureditve. Zadnja mednardodna avtobusna, ki sem jo videl, je Erdberg na Dunaju. Priporočam malo googlanja. Videti je tako kot da bi postajo / parkirišče zgradili na dolgem mostu pod avtocestnim mostom.
V sodobne svetu je tudi jasno, da mora javni potniški promet biti lahko dostopen ljudem brez avtomobilov - centri mesta so ponavadi bolj dostopni, kot obrobja. Posledično je kr fino imeti avtobusno v centru.
Kar se tiče pa lepote in ureditve. Zadnja mednardodna avtobusna, ki sem jo videl, je Erdberg na Dunaju. Priporočam malo googlanja. Videti je tako kot da bi postajo / parkirišče zgradili na dolgem mostu pod avtocestnim mostom.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
KAVINSKY ::
Večina mest, katera so zrastla ima tudi več avtobusnih postaj.
Vprašanje pa je zakaj graditi Emoniko poleg in ne kje na obrobju z lažjim dostopom do obvoznice. Trenutna avtobusna in železniška bi še vedno lahko obratovali.
Vprašanje pa je zakaj graditi Emoniko poleg in ne kje na obrobju z lažjim dostopom do obvoznice. Trenutna avtobusna in železniška bi še vedno lahko obratovali.
digitalcek ::
"Zakaj je LJ avtobusna postaja v centru?"
Zato, da starejši, ki precej potujejo z avtobusi in le zelo redki z lastnimi avtomobili, ne hodijo do avtobusa 35 minut v eno smer, zato, da ne dajo za taksi 7-10 evrov ali več v eno smer.
Jih bo na postajo, ki bo 10 km iz centra, vozil Janković?
Ne, ne, na mestu železniške in avtobusne raje zgradimo 25-nadstropne stolpnice z lux stanovanji po 5-8.000 evrov kvadrat, obe postaji pa premaknimo vsaj 15 km iz centra.
Mogoče bi bila nova železniška postaja lahko na Brezovici, ali v Borovnici?
Kaj pa je to za enega upokojenca, ki ima cel dan čas in tudi toliko denarja, da bo dal iz centra Ljublajne 3+3 evre, kolikor bi stal bus do Borovnice...
6 evrov DNEVNO, da pride do železniške postaje.
Če nima teh 150 evrov mesečno, pa naj bo doma. Ali pa naj potuje le enkrat mesečno...
Zato, da starejši, ki precej potujejo z avtobusi in le zelo redki z lastnimi avtomobili, ne hodijo do avtobusa 35 minut v eno smer, zato, da ne dajo za taksi 7-10 evrov ali več v eno smer.
Jih bo na postajo, ki bo 10 km iz centra, vozil Janković?
Trenutna avtobusna in železniška bi še vedno lahko obratovali.
Ne, ne, na mestu železniške in avtobusne raje zgradimo 25-nadstropne stolpnice z lux stanovanji po 5-8.000 evrov kvadrat, obe postaji pa premaknimo vsaj 15 km iz centra.
Mogoče bi bila nova železniška postaja lahko na Brezovici, ali v Borovnici?
Kaj pa je to za enega upokojenca, ki ima cel dan čas in tudi toliko denarja, da bo dal iz centra Ljublajne 3+3 evre, kolikor bi stal bus do Borovnice...
6 evrov DNEVNO, da pride do železniške postaje.
Če nima teh 150 evrov mesečno, pa naj bo doma. Ali pa naj potuje le enkrat mesečno...
3p ::
digitalcek je izjavil:
Kaj pa je to za enega upokojenca, ki ima cel dan čas in tudi toliko denarja, da bo dal iz centra Ljublajne 3+3 evre, kolikor bi stal bus do Borovnice...
6 evrov DNEVNO, da pride do železniške postaje.
Če nima teh 150 evrov mesečno, pa naj bo doma. Ali pa naj potuje le enkrat mesečno...
Ne, da se mi zdi ideja dobra, a:
"S 1. februarjem bodo brezplačne prevoze že lahko koristili mladi registrirani športniki s statusom študenta ali dijaka ter študentje invalidi. S 1. julijem 2020 pa bo uveden brezplačen medkrajevni javni prevoz za upokojence oz. starejše od 65 let ter vojne veterane in invalide z evropsko kartico invalidnosti."
Torej bi se lahko peljali brezplačno, z vlakom.
SasoS ::
Noben ni pisal, da se avtobusna postaja naredi v Borovnici ali v Kranju. Če pa jo prestaviš 4 km nižje (samo kot primer) na Barjanko, pa ne bo noben upokojenec do tja rabil 35 min več, niti ga to ne bo stalo 150 EUR, ampak bi počakal 3 postaje več na troli da pride dol po Barjanki, kene? Še več, lahko narediš hitri, avtomatski shuttle, kot na letališčih med žel. postajo in avtobusno...ki se ustavi se na sredi pri "Pošti" in si tam v treh minutah...
Eni res živite v tistih časih, kot je zgornji zemljevid...
Eni res živite v tistih časih, kot je zgornji zemljevid...
LeQuack ::
Zakaj morajo biti vse javne institucije in javna uprava v centru Ljubljane, ko bi lahko bile recimo nekje 10km stran v gozdu? Tako Ljubljana ne bi imela več problema s prometom.
Quack !
nejcek74 ::
Večina mest, katera so zrastla ima tudi več avtobusnih postaj.
Vprašanje pa je zakaj graditi Emoniko poleg in ne kje na obrobju z lažjim dostopom do obvoznice. Trenutna avtobusna in železniška bi še vedno lahko obratovali.
1. ker je avtobusna postaja del javnega prometa in je tako edino smiselno, da je skupaj z železnico v centru mesta. Zato, da se z vlakom pripelješ iz Maribora v Ljubljano, potem pa skocis na avtobus do Horjula. Ko bomo ukinili osebna vozila ne bo vec prometnih zamaškov.
2. obvoznica je namenjena kamionom, da pripeljejo solato v merkator, pa aluminj iz kidricevega v pipistrel.
3. osebni promet je anomalija, ki ga trenutno izkoriščajo hribovci da se iz svojih razpadajočih bajt z razpokano greznico vozijo v merkator po solato, namesto da bi jo pridelali doma.
SasoS ::
Vazelin ::
kar je precej izven centra...
Ja, 200 metrov
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
zmaugy ::
Edino kar si želiš, ko stopiš tja notri, je da greš čimprej ven od tam.To velja za praktično vse avtobusne postaje, ki sem jih srečal v svojem življenju.
Ja. Pri ljubljanski imam sam refleks "brr, gremo hitro iz te luknje" in ne "no dejmo, ker moram biti nekje drugje".
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Vazelin ::
A majo še vedno slastne sendviče s šunko in sirom na avtobusni not? :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
zmaugy ::
omg. first world problems.
Ja, ni pločnika.
Ja, ni strehe.
Edino kar si želiš, ko stopiš tja notri, je da greš čimprej ven od tam.
ti si že kdaj videl avtobusno postajo, kjer bi rad ostal na 1 tedenskem dopustu?
Kot prvo, popolnoma nič napačno ne bi bilo, če bi bila od železniške do avtobusne streha na enem delu, tako da človek, ki pride z vlaka, ne hodi po snegu, plundri, dežju iz železniške do avtobusne.
Kot drugo, streha in pločniki na peronih so civilizacijski minimum v 21. stoletju.
Kot tretje, tista barakca je potrata prostora, lahko bi bila vsaj v dveh nadstropjih in bi se gornja nadstropja lahko oddajala za poslovne prostore, spodaj pa bi bilo vse skupaj malo bolj apetitlih narejeno. A avtobusarji nimajo interesa prodat kakšen bolj spodoben obrok (vsaj McDonalds nivo - ne McDonalds, ker vemo da je en že na železniški) potnikom?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Zvezdica27 ::
dokler ne bomo vkopavali zadev (recimo železnice) ali nadvozov delali (spet železnice, ekspress busi itd) nimamo kaj. Postaja mora biti v centru, je pa naj bo - samo kako se pa do nje pride je pa drugo.
zz
zz
perci ::
Katere institucije? Kolikor vem, je večina javne uprave v tobačni, kar je precej izven centra...
Motiš se. Večina javne uprave je razmetane po celem mestu (večinoma center). In tobačna ni precej iz Centra. Prešernovo imaš 1 minuto hoje stran.
Kar je večjega izven centra....FURS, MORS, del Policije, Sova....
Pa vprašanje kaj je zate center...
Ministrstva so v glavnem v centru (MZZ, MP, MF, ....)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
soncee1 ::
anketar ::
perci ::
Jah, lej, v centru imaš stare zgodovinske stavbe, ki jih je treba vzdrževat in to je za poslovni sektor predrago. Noben noče bit v dragih, starih stavbah, kjer še klime ne moreš normalno napeljat. To je funkcija države in če lahko ob tem še uporablja prostore....
Drugo je izpostavljanje teh funkcij za pomembnost mestnega jedra.
Tretje pa dosegljivost storitev za ranljive skupine.
Če bi se dalo, bi jaz na obrobje (izven ringa) prestavil UKC in naredil ogromno parkirišče. Danes tam prav lupijo star folks parkirninami.
So pa to zgolj glasbene želje, ker tak projekt ni realen.
Drugo je izpostavljanje teh funkcij za pomembnost mestnega jedra.
Tretje pa dosegljivost storitev za ranljive skupine.
Če bi se dalo, bi jaz na obrobje (izven ringa) prestavil UKC in naredil ogromno parkirišče. Danes tam prav lupijo star folks parkirninami.
So pa to zgolj glasbene želje, ker tak projekt ni realen.
zavajon ::
Utk ::
A da bo? V Franciji so dvignili za 15 centov pa niso nič rešili. Še več problemov so si nakopali.
otago ::
Postaja ni presezek. Imamo pa v Mariboru ogromno postajo z vsemi nastetimi atributi. Potnikov pa le malo, zivljenja skoraj ni. Razen par pijanckov in dezurnega mercatorja.
V tujini imas avtobusne postaje za mednarodni prevoz na obrobju. Recimo Frötmaning na obrobju (z U/S-Bahn) ter ZOB v centru Münchna. Vincek oz Flixbus ima precej tezav, da mora cez celo mesto v center velemesta lazit.
Nadstresek z zelezniske do avtobusne, vec pokritega prostora zunaj bi bilo dobrodoslo.
Ultimativno pa iscemo nadgradnjo zelezniske in avtobusne postaje... Recimo Stutgart 21 je en tak lep financni fail. Pri slovenski mentaliteti, trenutnem zupanu in stanja gospodarstva je to precej oddaljeno.
V tujini imas avtobusne postaje za mednarodni prevoz na obrobju. Recimo Frötmaning na obrobju (z U/S-Bahn) ter ZOB v centru Münchna. Vincek oz Flixbus ima precej tezav, da mora cez celo mesto v center velemesta lazit.
Nadstresek z zelezniske do avtobusne, vec pokritega prostora zunaj bi bilo dobrodoslo.
Ultimativno pa iscemo nadgradnjo zelezniske in avtobusne postaje... Recimo Stutgart 21 je en tak lep financni fail. Pri slovenski mentaliteti, trenutnem zupanu in stanja gospodarstva je to precej oddaljeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
energetik ::
Jah, lej, v centru imaš stare zgodovinske stavbe, ki jih je treba vzdrževat in to je za poslovni sektor predrago. Noben noče bit v dragih, starih stavbah, kjer še klime ne moreš normalno napeljat. To je funkcija države in če lahko ob tem še uporablja prostore....Zgodovinskih stavb je po mojem mnenju odločno preveč. Jaz sem že ves čas zato, da se ohrani po 1 stavbo iz vsakega obdobja/sloga za muzej - ostalo bager in/ali prodaja privat sektorju. Slabo mi je, ko gledam kaj delajo s Cukrarno. Zaradi nje so zožali pomembno cesto, morali v podenj speljati kolesarske/pločnike, zdaj pa že leta in leta pacajo tiste stare cegle samo sebi v namen. Gradbinci pa še kdo, si pa verjetno manejo roke, ko tisto pacajo izven vseh časovnih okvirjev.
Drugo je izpostavljanje teh funkcij za pomembnost mestnega jedra.
Tretje pa dosegljivost storitev za ranljive skupine.
Če bi se dalo, bi jaz na obrobje (izven ringa) prestavil UKC in naredil ogromno parkirišče. Danes tam prav lupijo star folks parkirninami.
So pa to zgolj glasbene želje, ker tak projekt ni realen.
Upravo pa bi dal ob obvoznico ali še dalj. UKC in vse pripadajoče bolnice prav tako.
Kar se tiče avtobusne/železniške pa se mi zdi čisto OK, da je na tistem mestu. Namenjena je osebam, ki se tja pripeljejo od drugod brez avta in nato lahko peš dosežejo center. Ali pa nadaljujejo pot z LPP. Lahko pa bi le komplet Trg OF zaprli za osebni promet oz. dali za rampe za obiskovalce do 15min zastonj, ostalo se plača.
Gaius ::
Zakaj ni še prišlo do prenove?
Mestni veljaki vedo, da bo kmalu vse po luftu letalo, in nima smisla trošit novcev za zadeve, ki bodo kmalu pase.
Mestni veljaki vedo, da bo kmalu vse po luftu letalo, in nima smisla trošit novcev za zadeve, ki bodo kmalu pase.
perci ::
Energetik, z vsem spoštovanjem - zelo ga mimo pihaš. Zgodovinske stavbe so del narodne identitete.
Lahko greš v Skopje pogledat, kaj se zgodi z mestom, katerega previvalci nacionalne idetitete nimajo in jo na vso moč iščejo na take in drugače načine.
Lahko se vprašaš, zakaj se je ISIS tako potrudila, da je uničila Palmyro.
Lahko greš v Skopje pogledat, kaj se zgodi z mestom, katerega previvalci nacionalne idetitete nimajo in jo na vso moč iščejo na take in drugače načine.
Lahko se vprašaš, zakaj se je ISIS tako potrudila, da je uničila Palmyro.
energetik ::
Energetik, z vsem spoštovanjem - zelo ga mimo pihaš. Zgodovinske stavbe so del narodne identitete.Saj sem napisal, ohranil bi po 1 komad na vsako obdobje. Sicer meni stare stavbe ne pomenijo neke identitete, ampak so mi kvečjemu zanimivost. Poleg tega pa so to ogromni požiralci prostora, resursov za vzdrževanje, hkrati pa skurijo ogromne količine MWh zgolj za ogrevanje.
Lahko greš v Skopje pogledat, kaj se zgodi z mestom, katerega previvalci nacionalne idetitete nimajo in jo na vso moč iščejo na take in drugače načine.
Lahko se vprašaš, zakaj se je ISIS tako potrudila, da je uničila Palmyro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Gaius ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Smurf ::
jernejl ::
Gaius ::
V ljubljani manjka podzemna. Iz vsake vpadnice (Celovška, Tržaška..) proti centru, ali pa nadzemna zaradi mene, ene par metrov nad tlemi ob cestah.
Posebni pas za avtobus je bistveno cenejsa resitev.
Jeb** ceno. Namesto pasu za avtobuse, imam raje pas trave, in vlak pod zemljo.
perci ::
A zato so nepremičnine v centru skoraj zastonj, ker nihče noče biti tam?
Stanovanje ni poslovni prostor.
Recimo, v stavbi MP in MF na Župančičevi ni stanovanj. Lahko se to sicer predela v trgovino ali hotel ali podre....ampak nekateri tega nočemo.
Prav tako ne bi bilo prav, da bi imeli v stavbi univerze (ki je mimogrede kranjski deželni dvorec) Emporium. Ali stanovanja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30612 (20698) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 127075 (100280) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80179 (69588) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42552 (31930) | jest10 |
» | Kako iz letališča v Benetkah v Ljubljano?Oddelek: Loža | 9774 (8947) | darkolord |