Forum » Elektrotehnika in elektronika » Polariteta zvočnikov
Polariteta zvočnikov
uros21 ::
čav mafija.
Imam vprašanje glede polov na zvočnikih v prilogi. dobil sem zvočnike, kjer niso vidni poli. mogoče kdo ve, kje je + in kje -?
hvala in lp, uros
Ps: kako bi najenostavneje preveril izhodne polaritetev kablov za pravilen priklop zvočnikov?
Imam vprašanje glede polov na zvočnikih v prilogi. dobil sem zvočnike, kjer niso vidni poli. mogoče kdo ve, kje je + in kje -?
hvala in lp, uros
Ps: kako bi najenostavneje preveril izhodne polaritetev kablov za pravilen priklop zvočnikov?
uros21 ::
BluPhenix ::
Ja najlažje je, da ju priključiš enako,. torej na obeh recimo plus na desno, minus na levo sponko. Ali pa obratno, kot hočeš nima glih veliko veze.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
|Luka| ::
Ugotovit "polariteto" zvočnika je simpl, vzameš 1,5V mignon baterijo, 2 kona žice in skleneš + pol baterije na en kontakt, - pa na drugega. Če membrano potisne navzven je + "pol" zvočnika na tisti strani kamor si priklopil + baterije. Če ne je pač kontra. Seveda omenjeno deluje le če je membrana vidna
LP
Edit: upam da je dovolj razumljivo
LP
Edit: upam da je dovolj razumljivo
svizec75 ::
Ugotovit "polariteto" zvočnika je simpl, vzameš 1,5V mignon baterijo, 2 kona žice in skleneš + pol baterije na en kontakt, - pa na drugega. Če membrano potisne navzven je + "pol" zvočnika na tisti strani kamor si priklopil + baterije.
... In pa jasno ne počni tega celo dopoldne, ampak samo kratko pritakneš.
Verbae volant, scripta manent. Labor omnia vincit improbus.
Trancedeejay ::
Ja najlažje je, da ju priključiš enako,. torej na obeh recimo plus na desno, minus na levo sponko. Ali pa obratno, kot hočeš nima glih veliko veze.
Ne vem ce sem prav razumel, ampak ali si s tem mislil da ni vazno kako priklopis zvocnike(polariteta)?
Namrec razlika v zvoku je ce je polariteta obrnjena, najlazje se opazi, ker ni bas kot bi moral bit (manj ga je,spacan....)
Have a nice Day
Matt
Music is the key
BluPhenix ::
Problem je če sta zvočnika v protifazi, to je velik problem. Drugače pa nima polariteta toliko veze, res je da je nekoliko drugačen zvok, ampak v zelo malo opazljivi količini in na zelo dobrih zvočnikih.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Trancedeejay ::
HI
Ne vem koliko se spoznas na audio, upam da ves, da ce je obrnjena polariteta, da recimo basovec vlece noter in ne ven, in pa na zvoku se pozna, verjetno imas povprecen sistem, glede na to da nisi opazil, da je zelo pomembna polariteta. Enkrat je kolega v avtu narobe obrnil polariteto pri zvocnikih in je metalo membrane sem in tja, ampak basa je bilo pa zelo malo in pa se moten, nikakav zvok. Seveda je zadevo resil, da je obrnil zice.
Have a nice Day
Matt
Ne vem koliko se spoznas na audio, upam da ves, da ce je obrnjena polariteta, da recimo basovec vlece noter in ne ven, in pa na zvoku se pozna, verjetno imas povprecen sistem, glede na to da nisi opazil, da je zelo pomembna polariteta. Enkrat je kolega v avtu narobe obrnil polariteto pri zvocnikih in je metalo membrane sem in tja, ampak basa je bilo pa zelo malo in pa se moten, nikakav zvok. Seveda je zadevo resil, da je obrnil zice.
Have a nice Day
Matt
Music is the key
Trancedeejay ::
Vglavnem polariteta je zelo pomembna, mogoce pa tebe ne moti toliko in pac nisi posvecal take pozornosti.
Music is the key
kekz ::
Hm, jaz sem pa vedno mislil, da je na zvočnem izhodu ojačevalca izmenična napetost.
In kje ima izmenična napetost + in kje -?
In kje ima izmenična napetost + in kje -?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
A. Smith ::
Kekz izražanje je res napačno (gre za "signal" in "maso"), ampak polariteto je potrebno nekako določiti. Me pa zanima - prva stvar, ki jo izgubiš, je stereo efekt. A se jakost zvoka v prostoru tudi zmanjša?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
kekz ::
Ma ja. Kaj pa če nima signala in mase? Kaj pa, če imaš dva signala (v protifazi seveda). Vedno več so v uporabi diferencialni vhodi in izhodi.
Važno je, da enaka polariteta pri priključitvi več zvočnikov. Ostalo je nateg.
Kdor misli, da ni res, naj analitično (=računsko) dokaže (s silami in odmiki) in bom verjel tudi jaz.
Pri teh Hi-Fi čarovnikih je res veliko magije.
Nekateri očitno slišijo razliko v zvoku pri gibanju membrane ven-not-ven-not in not-ven-not-ven?
Važno je, da enaka polariteta pri priključitvi več zvočnikov. Ostalo je nateg.
Kdor misli, da ni res, naj analitično (=računsko) dokaže (s silami in odmiki) in bom verjel tudi jaz.
Pri teh Hi-Fi čarovnikih je res veliko magije.
Nekateri očitno slišijo razliko v zvoku pri gibanju membrane ven-not-ven-not in not-ven-not-ven?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
A. Smith ::
Dve sponki imaš. Lahko ju označiš A in B, lahko pa + in -. In pri slednji varijanti bo okrog tega še najmanj spraševanja
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
BluPhenix ::
Lepo povedano ja. Pač nekateri se ukvarjajo s stvarmi ki niso toliko pomembne. Ni dosti razlike ali zvočnik ustvari podtlak ali nadtlak, važno je, da pride do zračnega valovanja določene frekvence.
Tako kotje rekel A.Smith, tako kot je tam +/- bi lahko bilo A/B. Glavno je (spet ponavljamo), da so vsi zvočniki priključeni enako ( da niso v protifazi).
Drugače pa isto pravim kot kekz, lepo formule na plano pa zračunajte kakšna je razlika, v energiji. No, lahko tudi zraven frekvenčno karakteristiko pusha in pulla date, pa da vidimo če je resno tako velika razlika. To, da ti nekaj slišiš je čisto irelevantno, marsikdo sliši marsikaj (tako kot marsikdo vidi marsikaj).
A.Smith, si tisto spraševal, če jih vežeš v protifazo? Načeloma zgubiš precej nizkih tonov, ker so navadno v obeh kanalih isti, pa se potem "odštejejo". Višje frekvence pa so navadno različne tako da ni panike, skratka ni neke hude razlike v "glasnosti". Pride pa rpi protifazi do zanimivoh efektov v določenih točkah prostora, v določeni razdalji od zvočnikov pride en tak zanimiv efekt, ki pa zi kr malo zmeša glavo (kot flanger približno).
Tako kotje rekel A.Smith, tako kot je tam +/- bi lahko bilo A/B. Glavno je (spet ponavljamo), da so vsi zvočniki priključeni enako ( da niso v protifazi).
Drugače pa isto pravim kot kekz, lepo formule na plano pa zračunajte kakšna je razlika, v energiji. No, lahko tudi zraven frekvenčno karakteristiko pusha in pulla date, pa da vidimo če je resno tako velika razlika. To, da ti nekaj slišiš je čisto irelevantno, marsikdo sliši marsikaj (tako kot marsikdo vidi marsikaj).
A.Smith, si tisto spraševal, če jih vežeš v protifazo? Načeloma zgubiš precej nizkih tonov, ker so navadno v obeh kanalih isti, pa se potem "odštejejo". Višje frekvence pa so navadno različne tako da ni panike, skratka ni neke hude razlike v "glasnosti". Pride pa rpi protifazi do zanimivoh efektov v določenih točkah prostora, v določeni razdalji od zvočnikov pride en tak zanimiv efekt, ki pa zi kr malo zmeša glavo (kot flanger približno).
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
kekz ::
Ni dosti razlike ali zvočnik ustvari podtlak ali nadtlak, važno je, da pride do zračnega valovanja določene frekvence.
Pa nima veze polariteta s pod/nad-tlakom.
Če obrnemo polariteto, gre samo 1. nihaj membrane v drugo smer (npr. v zvočnik). Ker je tok izmeničen, gre takoj drugi nihaj ISTE PERIODE v smeri iz zvočnika.
Če obrnemo polariteto, se zamenjata samo prvi smeri nihaja, prvi iz zvočnika in drugi v zvočnik.
(Nad/pod)tlak ostane isti, frekvenca ista, jakost ista ...
Če bi zvočniku pripeljali samo pol ene periode, bi morda celo bila razlika, ampak glasba je sestavljena iz tisoče, milijone period. Ali gre prva polovica prve not ali ven, itak nikoli nihče ne ve.
Drugače bi bilo pomembno tudi, koliko transistorskih stopenj je v (pred)ojačevalnikih. Praviloma vsaka namreč obrne fazo.
VolkD ::
kekz, pomembno je ko se več zvočnikov veže v sistem. Naj bo zaporedna vezava ali pa vzporedna. Membrane morajo nihati z isto fazo, razen izjemoma, kar pa je pogojeno s posebnimi konstrukcijamo zvočnih omaric.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
VolkD ::
audiofili vseen slisjo razliko
Ja avdiofili čujejo tudi fizično velikost varovalk in barvo plastične izolacije na vodnikih do zbočnikov. Pri vsem tem je čudno, da ne slišijo mojega razočaranja nad njihovim nepoznavanjem fizike.
Dokazano je, da normalno razvit povprečen človek ne loči razlike v nivoju signala 3 db. Izjemni osebki so uspeli ločiti 2,18 db razlike v nivojih.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
kekz ::
Membrane morajo nihati z isto fazo
No, s tem se seveda strinjam. Je bilo že nekajkrat omenjeno, da je pomembno samo, da so vsi zvočniki priključeni enako.
Ampak še to velja predvsem za nizkotonske zvočnike. Pri višjih frekvencah uho ne zazna faznega premika.
BluPhenix ::
KAr smo pa že parkrat povedali vsi štromarji. Očitno vsi radi govorimo isto in bolj slabo beremo, kaj so napisali drugi.
Glede tranzistorskih stopenj je res, vseeno pa se nekako gleda, da ima izod isto fazo kot pa vhod. Aja ... zvočni z ojačevalnikom, torej kot zaključena celota tudi nekoliko obrača fazo .. me zanima če kdo sliši tudi to
Glede tranzistorskih stopenj je res, vseeno pa se nekako gleda, da ima izod isto fazo kot pa vhod. Aja ... zvočni z ojačevalnikom, torej kot zaključena celota tudi nekoliko obrača fazo .. me zanima če kdo sliši tudi to
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
SSH ::
Pozdrav!
Vidim, da se spet po nepotrebnem fiziki (teoretiki) vmešavajo v štromarske vode (zdaj pa nakladajte kako je štrom veja fizike...).
Razlika pri zamenjavi polaritete pa je lahko velika. Predvsem se pozna to pri kakšnih kmečkih bass enotah, saj so izdelane tako da je njihov pomik navzven različen od pomika navznoter pri isti napetostni razliki.(kdor ne verjame kar šubler v roke pa 1.5V baterijo pa naj se malo poigra) Pa za tiste fizike, ki tukaj na veliko računajo naj prosim razložijo pojav, da zvočnik, ki je namenjen za kompaktno ohišje (zaprto), ne da iz bass refleks ohišja popolnoma nobenega bassa pa čeprav so njegove fizične dimenzije (za fizike predvsem FI košare in njegova ploščina) enake/podobne?
Kar pa se tiče audiofilov, pa prosim VolkD ne pretiravaj po nepotrebnem. Kar pa se tiče tistih 3eh dB je pa tako da uho normalno zaznava frekvence nekje med 700Hz in 5kHz. Ker je pod in nad tem uho zaznava tišje oz. veliko tišje, zato je pri večino domačih "hi-fi" sistemih prav čudno in nenavadno, če bi dosegli takšno harmonijo, da bi uho zaznavalo različne frekvence z tako majhno razliko kot so 3je dB.
In NE nisem nek predan audiofil.
lp, FReAK.
Vidim, da se spet po nepotrebnem fiziki (teoretiki) vmešavajo v štromarske vode (zdaj pa nakladajte kako je štrom veja fizike...).
Razlika pri zamenjavi polaritete pa je lahko velika. Predvsem se pozna to pri kakšnih kmečkih bass enotah, saj so izdelane tako da je njihov pomik navzven različen od pomika navznoter pri isti napetostni razliki.(kdor ne verjame kar šubler v roke pa 1.5V baterijo pa naj se malo poigra) Pa za tiste fizike, ki tukaj na veliko računajo naj prosim razložijo pojav, da zvočnik, ki je namenjen za kompaktno ohišje (zaprto), ne da iz bass refleks ohišja popolnoma nobenega bassa pa čeprav so njegove fizične dimenzije (za fizike predvsem FI košare in njegova ploščina) enake/podobne?
Kar pa se tiče audiofilov, pa prosim VolkD ne pretiravaj po nepotrebnem. Kar pa se tiče tistih 3eh dB je pa tako da uho normalno zaznava frekvence nekje med 700Hz in 5kHz. Ker je pod in nad tem uho zaznava tišje oz. veliko tišje, zato je pri večino domačih "hi-fi" sistemih prav čudno in nenavadno, če bi dosegli takšno harmonijo, da bi uho zaznavalo različne frekvence z tako majhno razliko kot so 3je dB.
In NE nisem nek predan audiofil.
lp, FReAK.
MSI NEO4 SLI PLATINUM, A64 3000+@2500mhz, 2048mb geil 2.5-3-3-5 245mhz,
MSI NX7800GT 256DDR3, 300GB maxtor 16MB cache, LC6420 (420W)
MSI NX7800GT 256DDR3, 300GB maxtor 16MB cache, LC6420 (420W)
kekz ::
Predvsem se pozna to pri kakšnih kmečkih bass enotah, saj so izdelane tako da je njihov pomik navzven različen od pomika navznoter pri isti napetostni razliki.(kdor ne verjame kar šubler v roke pa 1.5V baterijo pa naj se malo poigra)
To ne igra nobene vloge, saj ko na zvočnik pripeljemo ENO periodo izmeničnega signala, gre pač ven IN noter. Če polariteto obrnemo gre pač noter IN ven.
Če je pač mehanika zvočnika taka, da gre ven bolj kot noter, gre pač v prvem primeru BOLJ ven IN manj noter, v drugem pa manj noter IN BOLJ ven.
BluPhenix ::
SSH, kolikor "poznam" ljudi, ki so se tukaj oglasili, smo vsi štromarji in ne teoretični fiziki, štromarji! s takšno in drzgačno izobrazbo.
Glede zvočnikov za zaprte in odprte škatle ... ne igra vloge samo obseg membrane, zvočniki imajo cel kup tehničnih podatkov. Ločijo se tudi po tem kje ima kateri resonančno frekvenco, kar igra pomembno vlogo pri gradnji škatle. Tudi nelinearnost (fazna in amplitudna) igrata veliko vlogo, vsak je narejen za drugačno škatlo in le zvočnik s škatlo deluje pravilno.
Glede odmika, ja nekateri zvočniki se odmaknejo manj v eno stran, kot v drugo, slabši toliko bolj, ampak kot je povedal kekz nima veliko veze.
3je dB so pa precej velika razlika, če si štromar bi moral to vedet. -3dB je polovična amplituda signala.
VolkD je sicer res nekoliko pretiraval, ampak je lepo nakazal kako stvari "stojijo" na tisti strani. Žalotno ampak resnično.
Glede zvočnikov za zaprte in odprte škatle ... ne igra vloge samo obseg membrane, zvočniki imajo cel kup tehničnih podatkov. Ločijo se tudi po tem kje ima kateri resonančno frekvenco, kar igra pomembno vlogo pri gradnji škatle. Tudi nelinearnost (fazna in amplitudna) igrata veliko vlogo, vsak je narejen za drugačno škatlo in le zvočnik s škatlo deluje pravilno.
Glede odmika, ja nekateri zvočniki se odmaknejo manj v eno stran, kot v drugo, slabši toliko bolj, ampak kot je povedal kekz nima veliko veze.
3je dB so pa precej velika razlika, če si štromar bi moral to vedet. -3dB je polovična amplituda signala.
VolkD je sicer res nekoliko pretiraval, ampak je lepo nakazal kako stvari "stojijo" na tisti strani. Žalotno ampak resnično.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
SSH ::
"3je dB so pa precej velika razlika, če si štromar bi moral to vedet. -3dB je polovična amplituda signala."
Samo toliko za Informacijo. Če recimo emitiraš nek signal frekvence 1khz z 40dB (kar je že kar lepo slišno) moraš ton z frekvenco 100Hz emitirati z nekje 60-65dB in ton 30hz nekje z(popravek) 80dB, da jih uho zazna z enako jakostjo. O fonih pa nebom pisal, ker ne spada več sem. (zato sem tudi napisal različne frekvence....) zaradi nelinearnosti "posluha" se efekt začne manjšat nekje nad 90dB.
Za tisto pa vam dam delno prav o polariteti. Sem se danes pogovoril o tej temi s prijateljem, ki je nekoč delal raziskovalno nalogo na to temo. Meri je dejanski SPL (sound preassure level) in pa posnet zvok je s pomočjo PCja primerjal med seboj. Prišel do rezultatov da je razlika pri menjavi polaritete od 0 do 5%, maksimalna vrednost, ki pa jo je zmeril je bla cca. 10% ampak je ne upošteva, ker ni bila narejena v popolnoma zvočno izoliranem studio.
Zdaj pa fantje, če šteje 5% pol se menjava pol. pozna če ne pač ne, sem pa jaz sicer mel v spominu tiste cifre okoli 10%, zato sem vztrajal, da se lahko pozna. My bad, i admit!
Kar pa se tiče priklapljanja samih zvočnikov pa včasih probajte namerno kakšno fazo zamenjat, se se lahko zaradi vseh možnih odbojev in različnih dolžin poti do ušes pozna na zvoku tudi pozitivno, lahko pa ga sicer popolnoma uniči
lp, FReAK.
Samo toliko za Informacijo. Če recimo emitiraš nek signal frekvence 1khz z 40dB (kar je že kar lepo slišno) moraš ton z frekvenco 100Hz emitirati z nekje 60-65dB in ton 30hz nekje z(popravek) 80dB, da jih uho zazna z enako jakostjo. O fonih pa nebom pisal, ker ne spada več sem. (zato sem tudi napisal različne frekvence....) zaradi nelinearnosti "posluha" se efekt začne manjšat nekje nad 90dB.
Za tisto pa vam dam delno prav o polariteti. Sem se danes pogovoril o tej temi s prijateljem, ki je nekoč delal raziskovalno nalogo na to temo. Meri je dejanski SPL (sound preassure level) in pa posnet zvok je s pomočjo PCja primerjal med seboj. Prišel do rezultatov da je razlika pri menjavi polaritete od 0 do 5%, maksimalna vrednost, ki pa jo je zmeril je bla cca. 10% ampak je ne upošteva, ker ni bila narejena v popolnoma zvočno izoliranem studio.
Zdaj pa fantje, če šteje 5% pol se menjava pol. pozna če ne pač ne, sem pa jaz sicer mel v spominu tiste cifre okoli 10%, zato sem vztrajal, da se lahko pozna. My bad, i admit!
Kar pa se tiče priklapljanja samih zvočnikov pa včasih probajte namerno kakšno fazo zamenjat, se se lahko zaradi vseh možnih odbojev in različnih dolžin poti do ušes pozna na zvoku tudi pozitivno, lahko pa ga sicer popolnoma uniči
lp, FReAK.
MSI NEO4 SLI PLATINUM, A64 3000+@2500mhz, 2048mb geil 2.5-3-3-5 245mhz,
MSI NX7800GT 256DDR3, 300GB maxtor 16MB cache, LC6420 (420W)
MSI NX7800GT 256DDR3, 300GB maxtor 16MB cache, LC6420 (420W)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SSH ()
M@73Y ::
v bistvu ni važno kako je priklopljen. je pa važno za t.i. basovce. ker če ti membrano meče iz ničelne lege navzven je bas bolj občuten kot pa če membrano nabija navznoter. sicer je res skoraj neločljivo ampak se pa loči. če ne bi bilo važno potem ne bi na avtoradiju in hifi sistemu bilo + ozačeno z rdečo pa minus z modro; potem bi blo recimo vse črno.
lp. matej
lp. matej
..jump into psytrance tunnel..
BluPhenix ::
Glej je že A.Smith napisal, da bi lahko bilo namesto +/- označeno A/B ali pa pinko/palinko. Označba je tam večinoma zato, da zvočnike priključiš enako.
Bolj občuten ni merilo, četudi se tebi zdi tako. Tisto kar je naredil prijatelj od SSHja je nek pristop, ki mu lahko daješ neko težo in rezultatom neko kredibilnost.
Bolj občuten ni merilo, četudi se tebi zdi tako. Tisto kar je naredil prijatelj od SSHja je nek pristop, ki mu lahko daješ neko težo in rezultatom neko kredibilnost.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
gumby ::
SSH: se enkrat lepo pocasi preberi, kaj je VolkD napisal.
ti govoris o frekvencni karakteristiki usesa, kar nima veze z tem, kar je on napisal.
ti govoris o frekvencni karakteristiki usesa, kar nima veze z tem, kar je on napisal.
my brain hurts
VolkD ::
Ali mogoče tu kdo loči med db in dbm ?
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
Trancedeejay ::
HI, vidim, da je ta razprava presla na podobno temo kot: vpliv kablov na zvok:)
Je kaksna moznost, da bi sodelujoci v tej razpravi povedali kaksen HI-FI imajo doma oz. kje so testirali svoje ugotovitve. Pa se kost BTW, kabli imajo zelo velik vpliv na zvok sistema. Nekateri smo testiranju razlicnih kablov posvetili vec dni/tednov.
Have a nice Day
Matt
Je kaksna moznost, da bi sodelujoci v tej razpravi povedali kaksen HI-FI imajo doma oz. kje so testirali svoje ugotovitve. Pa se kost BTW, kabli imajo zelo velik vpliv na zvok sistema. Nekateri smo testiranju razlicnih kablov posvetili vec dni/tednov.
Have a nice Day
Matt
Music is the key
BluPhenix ::
Seveda, sej to je logično. Ampak bolj problem je kako ste to testirali? Tako, laboratorijsko, al na uho?
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
kekz ::
Logično?
Imam enega sošolca iz srednje elektro šole, ki je bil luzer in so ga preusmerili na lažji program.
Potem je nekaj časa opravljal v Iskri lažje posle kot računalniški operater (tiskanje, backup ipd delo).
Ko je šla firma v franže, je šel na svoje in se začel ukvarjati s Hi-Fi tehniko (to je prej delal za hobi) in potem je ultra obogatel (vila, jahta, limuzina ...).
S tem da prepričanim prodajaš pozlačene kontakte, prozorno izolacijo, predpotopne vinilke in cevne ojačevalce se očitno res dobro da živeti
Nekateri smo študirali še leta in znamo analitično izračunati karakteristiko idealnega ojačevalnika in dokazati, da njihov obstoj sploh ni možen. Izračunati magnetne sile, ki premikajo membrano, beselove funkcije po katerih vibrirajo okrogle vpete membrane (ne nihajo po harmoničnih =sin/cos funkcijah!) in so poseben primer rešitev laplace-ovih in helmholtzovih enačb. Nam nihče noče verjeti.
Počasi bom začenjal razumevati zdravnike.
Lahko pa začnemo tudi na začetku pri maxwellovih enačbah in pokažemo (izpeljemo), da električna energija sploh ne teče po žicah, ampak po izolaciji okoli žic. Tudi hitrost širjenja el. toka ni odvisen od materiala žice ampak od materiala izolacije...
Imam enega sošolca iz srednje elektro šole, ki je bil luzer in so ga preusmerili na lažji program.
Potem je nekaj časa opravljal v Iskri lažje posle kot računalniški operater (tiskanje, backup ipd delo).
Ko je šla firma v franže, je šel na svoje in se začel ukvarjati s Hi-Fi tehniko (to je prej delal za hobi) in potem je ultra obogatel (vila, jahta, limuzina ...).
S tem da prepričanim prodajaš pozlačene kontakte, prozorno izolacijo, predpotopne vinilke in cevne ojačevalce se očitno res dobro da živeti
Nekateri smo študirali še leta in znamo analitično izračunati karakteristiko idealnega ojačevalnika in dokazati, da njihov obstoj sploh ni možen. Izračunati magnetne sile, ki premikajo membrano, beselove funkcije po katerih vibrirajo okrogle vpete membrane (ne nihajo po harmoničnih =sin/cos funkcijah!) in so poseben primer rešitev laplace-ovih in helmholtzovih enačb. Nam nihče noče verjeti.
Počasi bom začenjal razumevati zdravnike.
Lahko pa začnemo tudi na začetku pri maxwellovih enačbah in pokažemo (izpeljemo), da električna energija sploh ne teče po žicah, ampak po izolaciji okoli žic. Tudi hitrost širjenja el. toka ni odvisen od materiala žice ampak od materiala izolacije...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kekz ()
Trancedeejay ::
Na uho valda. Le zakaj bi sel v laboratorij ce to lahko vsak, ki ima soliden HI-FI sproba sam. Ce imas en sam kabel in si nisi kdaj vzel cas za testirat razlicne kable, ne mores vedet. Najbolj mi gre na k ko 3/4 folka ki bluzijo po forumih, da ni razlike med kabli tega nikoli ni probalo, vsi nekaj bluzijo o teoriji, pa skin efekt, pa presek kabla, pa rlc filter(kar dejansko tudi je), ampak na koncu so vsi glasni da razlik, ki bi jih clovek slisal ni, ampak bognedaj da bi kdaj probal. In to samo tisti govorijo, ki zadeve se sami niso probali in so kot studentje brez prakse. Sam imam sreco, da imam doma vec vrhunskih parov zvocnikov, vec razlicnih kablov in pa HI-FI sistemov in to lahko nenehno sprobavam. Vsakomur lahko v petih minutah dokazem, da so razlike med kabli (seveda ce je clovek popolnoma gluh potem tukaj odpovem, tak najbrz tudi nima HI-FIja doma), ampak ce z lahkoto moj foter slisi razliko med kabli(pa na en uho slisi slabo), potem lahko vsak slisi razliko med kabli.
Have a nice Day
Matt
Have a nice Day
Matt
Music is the key
BluPhenix ::
kekz no sej v lampaših ni point v tem, da bi bili idealni, ampak je ravno v tem, da zvok tako popačijo, da je ljudem to všečno. Da ima več topline se reče.
Sicer pa ja seveda je logično, da imajo kabli velik vpliv na zvok, no do neke mere velik, oz. ko to preneseš v tehnično področje (iz audiofilskega) lahko rečeš da nekoliko vplivajo. Pač za boljši prevodnik je manjša vdorna globina zunanjih valovanj, zaradi tega je manj popačenj. Zaradi idealnejšega prevodnika tudi manj elektromagnetne energije uide "izven samega kabla", itd. Dalo bi se dokazati, da boljši kabli prinašajo manj popačitev. No, tako se stvar glede seveda s tehničnega vidika. Z audiofilskega je samo boljši, slabši zvok.
Trancedeejay, na uho se ne dela tako, ker uho ni inštrument ki bi meril kvantitativno (niti kvalitativno) izboljšavo enega kabla glede na drugega. Nekaj kar je tebi všeč slišati lahko drugemu ni. Med drugim če delaš na uho, kaj je merilo za boljši zvok? Pri meritvah je logično, ampak pri ušesu .... ? Je boljši tisti, ki je tebi bolj všeč? Torej kako lahko določiš kaj je boljše, če nimaš normirane vrednosti?
Sej to je stalna debata med audifili in "tehniki", ki ne bo prišla nikoli nikamor, saj so eni vedno malo prepametni (in to navadno niso tehniki ...
Sicer pa ja seveda je logično, da imajo kabli velik vpliv na zvok, no do neke mere velik, oz. ko to preneseš v tehnično področje (iz audiofilskega) lahko rečeš da nekoliko vplivajo. Pač za boljši prevodnik je manjša vdorna globina zunanjih valovanj, zaradi tega je manj popačenj. Zaradi idealnejšega prevodnika tudi manj elektromagnetne energije uide "izven samega kabla", itd. Dalo bi se dokazati, da boljši kabli prinašajo manj popačitev. No, tako se stvar glede seveda s tehničnega vidika. Z audiofilskega je samo boljši, slabši zvok.
Trancedeejay, na uho se ne dela tako, ker uho ni inštrument ki bi meril kvantitativno (niti kvalitativno) izboljšavo enega kabla glede na drugega. Nekaj kar je tebi všeč slišati lahko drugemu ni. Med drugim če delaš na uho, kaj je merilo za boljši zvok? Pri meritvah je logično, ampak pri ušesu .... ? Je boljši tisti, ki je tebi bolj všeč? Torej kako lahko določiš kaj je boljše, če nimaš normirane vrednosti?
Sej to je stalna debata med audifili in "tehniki", ki ne bo prišla nikoli nikamor, saj so eni vedno malo prepametni (in to navadno niso tehniki ...
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Trancedeejay ::
Nekateri smo študirali še leta in znamo analitično izračunati karakteristiko idealnega ojačevalnika in dokazati, da njihov obstoj sploh ni možen. Izračunati magnetne sile, ki premikajo membrano, beselove funkcije po katerih vibrirajo okrogle vpete membrane (ne nihajo po harmoničnih =sin/cos funkcijah!) in so poseben primer rešitev laplace-ovih in helmholtzovih enačb. Nam nihče noče verjeti.
Lej, tocno to kar si povedal je problem - ti si prevec "matematicen". Mislis da se kretnice boljsih zvocnikov stelajo z izracunom? Fin tuning je namrec na uho, je pa seveda narejen na tist sistem na katerega je priklopljen. Ves, je razlika ali naredi zvocnike nekdo, ki je samo elektrotehnik in ni audiofil ali nekdo, ki tudi obvala elektrotehniko in ljubitelj vrhunskega zvoka, ki pa s svojo prakso v tem i poznavanjem majhnih detajlov, ki vplivajo na zvok naredi vrhunski zvocnik.
Je pa seveda tudi veliko nategov v HI-FI-ju kot povsod, kjer nekatere "audiofile" pritegne lepo izgledajoc kabel, brusen aluminij komponent in podobno in tukaj se neizkuseni nategnejo.
Have a nice Day
Matt
Music is the key
gumby ::
hja... razlike so, in to precej velike. (imo) 90% teh pade na zvocnike, 10% na ojacevalec - seveda, ce zanemarimo izvor zvoka, ki pomeni 99.99% kvalitete.
btw ste opazili razliko med danasnjimi posnetki, in tistimi iz 80' let? ( hint)
ko pa folk zacne nakladat o "zrnatosti" visokih tonov in cem podobnem, me pa mine... se sploh, ko o tem bluzijo "audiofili" starosti 40+ let, ki itak ne slisijo nic nad 15kHz
test, nato se menimo naprej, ok?
btw ste opazili razliko med danasnjimi posnetki, in tistimi iz 80' let? ( hint)
ko pa folk zacne nakladat o "zrnatosti" visokih tonov in cem podobnem, me pa mine... se sploh, ko o tem bluzijo "audiofili" starosti 40+ let, ki itak ne slisijo nic nad 15kHz
test, nato se menimo naprej, ok?
my brain hurts
BluPhenix ::
Glej vse kar je narejeno na uho rez inštrumentov je prilagojeno lastnim okusom in presoji posameznika, ki zadevo dela. To mora biti jasno kot beli dan.
Idealen sistem, z najbolj idealnim zvokom bi bil tak, ki bi iz zvočnika na primerni razdalji spravil ven frekvenčno karakteristiko, ki bi bila inverzna karakteristiki ušesa. Oz. amplitudno, frekvečno in fazno. Vprašanje če bi bil komu ta zvok všeč, ampak to bi bil tisti pravi zvok. Lahko bi ti bilo nekaj bolj všeč kot tisto, nekaj manj. Ampak tako imaš neko normalno vrednost na katero lahko potem prilagajaš svojo zaznavo.
nekdo, ki tudi obvala elektrotehniko in ljubitelj vrhunskega zvoka, ki pa s svojo prakso v tem i poznavanjem majhnih detajlov, ki vplivajo na zvok naredi vrhunski zvocnik.
Vrhunske zvočnike se dela simulacijsko, torej z ogromno teorije spodaj, ne na uho.
ko pa folk zacne nakladat o "zrnatosti" visokih tonov in cem podobnem, me pa mine... se sploh, ko o tem bluzijo "audiofili" starosti 40+ let, ki itak ne slisijo nic nad 15kHz
Hehe dobra pripomba. No, sej nekateri lahko da slišijo, povprečje pa pač ne. Sam imam recimo 28 let pa preverjeno ne slišim nad 16,5kHz. Sicer pa je res potem tudi to, kaj visoki toni za koga pomenijo. Frekvence nad 16kHz so že izredno visoki toni in so navadno višje harmonske komponente inštrumentov.
Idealen sistem, z najbolj idealnim zvokom bi bil tak, ki bi iz zvočnika na primerni razdalji spravil ven frekvenčno karakteristiko, ki bi bila inverzna karakteristiki ušesa. Oz. amplitudno, frekvečno in fazno. Vprašanje če bi bil komu ta zvok všeč, ampak to bi bil tisti pravi zvok. Lahko bi ti bilo nekaj bolj všeč kot tisto, nekaj manj. Ampak tako imaš neko normalno vrednost na katero lahko potem prilagajaš svojo zaznavo.
nekdo, ki tudi obvala elektrotehniko in ljubitelj vrhunskega zvoka, ki pa s svojo prakso v tem i poznavanjem majhnih detajlov, ki vplivajo na zvok naredi vrhunski zvocnik.
Vrhunske zvočnike se dela simulacijsko, torej z ogromno teorije spodaj, ne na uho.
ko pa folk zacne nakladat o "zrnatosti" visokih tonov in cem podobnem, me pa mine... se sploh, ko o tem bluzijo "audiofili" starosti 40+ let, ki itak ne slisijo nic nad 15kHz
Hehe dobra pripomba. No, sej nekateri lahko da slišijo, povprečje pa pač ne. Sam imam recimo 28 let pa preverjeno ne slišim nad 16,5kHz. Sicer pa je res potem tudi to, kaj visoki toni za koga pomenijo. Frekvence nad 16kHz so že izredno visoki toni in so navadno višje harmonske komponente inštrumentov.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BluPhenix ()
Trancedeejay ::
MEd drugim če delaš na uho, kaj je merilo za boljši zvok? Pri meritvah je logično, ampak pri ušetu .... ? Je boljši tisti, ki je tebi bolj všeč?
Ravno to hocem povedat, lahko imas ne vem kaksne karakteristike, ampak to ti se vedno nic ne pove o zvoku. Lahko imas hude karakteristike, pa ni zvok nic posebnega. Recimo moja punca je imela vcasih stolp, kjer je vrtela en CD, kjer so bile posneti komadi znanih glasbenikov. Potem je ta isti CD prinesla do mene in sva samo oba gledala, ker izvajalci pesmi sploh niso bili originalni ampak pac neki oponasalci, pa sem imel takrat sistem nizjega ranga (mislim da sem imel NAD CD player in NAD integrirca, sposojen Audio Magic interkonekt in ene zvocniske kable nizjega cenovnega razreda s prozorno izolacijo - samo bohnedaj kupvat zvocniske kable v elektro stacuni), je pa res da je tist sistem dobr spilal.
Have a nice Day
Matt
Music is the key
BluPhenix ::
Sploh mi ni jasno kaj si hotel povedati s temi oponašalci. in kaj ima to veze s "kvaliteto".
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Trancedeejay ::
Evo lahko se komot zmenimo in lahko vsak slisi kako je ce zamenjam ene kable z drugimi in bo slisal razliko v zvoku, lahko komot ni problema, sam ne prevec naenkrat, ker mam majhno sobo:) Javite se mi na PM
Have a nice Day
Matt
Have a nice Day
Matt
Music is the key
Trancedeejay ::
To z oponasevalci je bilo misljeno, da se je pri punci slisalo kot da pojejo originalni izvajalci, recimo stevie wonder, je pa nekdo drug pel, kar se je opazilo sele na mojem tedanjem sistemu.
Have a nice Day
Matt
Have a nice Day
Matt
Music is the key
gumby ::
>>>Evo lahko se komot zmenimo in lahko vsak slisi kako je ce zamenjam ene kable z drugimi in bo slisal razliko v zvoku, lahko komot ni problema, sam ne prevec naenkrat, ker mam majhno sobo:) Javite se mi na PM
hja... na ta nacin bos verjetno se mene preprical, da je razllika.
*RES* se nocem ponavljat, ampak dajte skoz * double blind test* («- moderatorji dajte tu rumen glow okoli, ker ocitno noben ne opazi tega linka)
bluzov okoli zvoka je miliarda, opravljenih testov 0.
BluPhenix: ja, tud sam sem opazil, da ne slisim vec tako dobro... pri 34 letih slisim 15kHz le na spektralnih analizatorjih, v praksi niti pod razno.
hja... na ta nacin bos verjetno se mene preprical, da je razllika.
*RES* se nocem ponavljat, ampak dajte skoz * double blind test* («- moderatorji dajte tu rumen glow okoli, ker ocitno noben ne opazi tega linka)
bluzov okoli zvoka je miliarda, opravljenih testov 0.
BluPhenix: ja, tud sam sem opazil, da ne slisim vec tako dobro... pri 34 letih slisim 15kHz le na spektralnih analizatorjih, v praksi niti pod razno.
my brain hurts
BluPhenix ::
Huh če je tako pa sta potem precej slabo poznala te ljudi, ki naj bi peli. Kaj je sploh bilo drugačno? Tonaliteta glasu? Al zven glasa?
V to zadevo pa resno močno dvomim. Sem slišal že vrhunske sisteme, kako igrajo, ja zvok je bolj "poln" predvsem slišiš več detajlov višjih frekvenc in recimo temu preciznejše base ter bolj harmonične srednje tone. Ampak pretiravat pa spet ni treba.
Še vedno menim da je VolkD kar posrečeno napisal. Ob enem pa odstopam od te debate, ker se mi res ne da. Na to temo je bilo že mnogo napisanega in povedanega in še mnogo bo. Pti teh debatah me moti predsvem zključna poved marsikaterega audiofila: "glej če ti slabše delajo ušesa in zadeve pač ne slišiš (tudi zaradi neizkušenosti) je pač ne slišiš, nisi na naši ravni". Enkrat bi tudi jaz rad videl double blind test audofilov v živo. PA zraven bi delal harmonsko analizo zvoka tik ob njegovih ušesih. Me prav zanima do kakšnih rezultatov bo prišlo. Pazi, ne govorim, da različne komponente ne povzročijo všečnejšega ali manj všečnejšega zvoka, govora je bolj o tistih mini detajlih, ki jih samo audiofili slišijo.
V to zadevo pa resno močno dvomim. Sem slišal že vrhunske sisteme, kako igrajo, ja zvok je bolj "poln" predvsem slišiš več detajlov višjih frekvenc in recimo temu preciznejše base ter bolj harmonične srednje tone. Ampak pretiravat pa spet ni treba.
Še vedno menim da je VolkD kar posrečeno napisal. Ob enem pa odstopam od te debate, ker se mi res ne da. Na to temo je bilo že mnogo napisanega in povedanega in še mnogo bo. Pti teh debatah me moti predsvem zključna poved marsikaterega audiofila: "glej če ti slabše delajo ušesa in zadeve pač ne slišiš (tudi zaradi neizkušenosti) je pač ne slišiš, nisi na naši ravni". Enkrat bi tudi jaz rad videl double blind test audofilov v živo. PA zraven bi delal harmonsko analizo zvoka tik ob njegovih ušesih. Me prav zanima do kakšnih rezultatov bo prišlo. Pazi, ne govorim, da različne komponente ne povzročijo všečnejšega ali manj všečnejšega zvoka, govora je bolj o tistih mini detajlih, ki jih samo audiofili slišijo.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Trancedeejay ::
Ali je problem kablov povezan samo s tem, kako dobro je implementiran Ohmov zakon ali pa so tu kakšne skrivnosti, povezane s paraznanostjo? Bolj natančno povedano, ali je kakovost kabla predvidljiva vnaprej ali pa je odvisna od kakovosti in konstrukcije opreme, ki jo povezuje? Ali je mogoče zgraditi kabel, ki bo zvenel dobro neodvisno od komponent, ki jih povezuje?
Ohmov zakon vsekakor pride v poštev. Vendar pa so veliko bolj pomembni kapacitivnost, induktivnost in frekvenčni odziv. Mi tudi izvajamo zelo posebne nam lastne skupine meritev, ki veliko več odkrijejo o performansah kabla. Na primer: pred nekaj leti smo začeli testirati vpliv različnih pigmentov na izolacijo in kako so ti pigmenti vplivali na prehajanje signala skozi kabel. V naših testih smo odkrili, da pigment lahko spremeni dielektrično konstanto, kar vpliva na zvok. Ali so torej performanse kabla predvidljive samo na podlagi meritev? Za določene aplikacije je odgovor zdaj da. Vendar pa nimamo tega pristopa. Stalno primerjamo meritve s poslušanji. In kar smo se naučili, je zelo vznemirljivo. Naši izdelki so tudi načrtovani tako, da dobro delujejo v vseh sistemih. Ne nudimo "tonskih kontrol" za vaš pristop k sistemu. Naši izdelki tudi ne potlačijo informacij ali naravnih električnih fenomenov. Z drugimi besedami, naši kabli so zelo prevodni, ali če bolj pravilno povem, zelo podpirajo energijo.
Tale Ray Kimber je pa res picajzlast:) Se s pigmentom se ubada:)
Have a nice Day
Matt
Ohmov zakon vsekakor pride v poštev. Vendar pa so veliko bolj pomembni kapacitivnost, induktivnost in frekvenčni odziv. Mi tudi izvajamo zelo posebne nam lastne skupine meritev, ki veliko več odkrijejo o performansah kabla. Na primer: pred nekaj leti smo začeli testirati vpliv različnih pigmentov na izolacijo in kako so ti pigmenti vplivali na prehajanje signala skozi kabel. V naših testih smo odkrili, da pigment lahko spremeni dielektrično konstanto, kar vpliva na zvok. Ali so torej performanse kabla predvidljive samo na podlagi meritev? Za določene aplikacije je odgovor zdaj da. Vendar pa nimamo tega pristopa. Stalno primerjamo meritve s poslušanji. In kar smo se naučili, je zelo vznemirljivo. Naši izdelki so tudi načrtovani tako, da dobro delujejo v vseh sistemih. Ne nudimo "tonskih kontrol" za vaš pristop k sistemu. Naši izdelki tudi ne potlačijo informacij ali naravnih električnih fenomenov. Z drugimi besedami, naši kabli so zelo prevodni, ali če bolj pravilno povem, zelo podpirajo energijo.
Tale Ray Kimber je pa res picajzlast:) Se s pigmentom se ubada:)
Have a nice Day
Matt
Music is the key
Trancedeejay ::
BluPhenix, oglasi se pri meni, da bos dojel o cem govorim, kontaktiraj me na PM da se zmeniva, bos na forumu pol porocal. Mogoce celo najdem tist CD o katerem sem govoril.
Have a nice Day
Matt
Have a nice Day
Matt
Music is the key
VolkD ::
V naših testih smo odkrili, da pigment lahko spremeni dielektrično konstanto, kar vpliva na zvok.
Tole me spominja na dokazovanje obstoja duše:
Cevka oblikovana v U. Zaprta in narobe obrnjen U. Na vrhu U-ja je žuželka v obeh navzdol obrnjenih krakih pa je kislina. Vse skupaj je na enormno občutljivi tehtnici.
Ko narobe ubrnjeno U cevko postavimo pravilno, kislina umori žuželko in duša "odide".
Tehtnica torej pokaže njeno težo, ali pa dokaže, da duša nima teže.
Trancedeejay, ali mi lako poveš:
1.Koliko znaša relativni epsilon (dialektrična konstanta)?
2.Kakšen je vpliv epsilon glede na epsilon relativni pri kondenzatorju glede na površino kondenzatorja?
3.Kakšna je vrednost kondenzatorja glede na oddaljenost dvek kondenzatorskih površin?
4.Kolikšna bi morala biti vrednost kondenzatorja, da bi pri frekvenci recimo 10.000 Hz in inpedanci recimo 16 ohm na prenosno karakteristiko voda vplivala za 3db?
5.Kakšna je razlika med db in dbm?
6.Kolikšna je induktivnost 10 m dolgega twinlead kabla?
7.Kakšen je izkoristek dobrega zvočnika?
8.Kje in zakaj nastajajo v zvočniku izgube?
9.Kaj pomeni % popačenja?
10. Kakšna je razlika med linearnim in nelinearnim popačenjem?
Če mi pravilno odgovoriš na vsaj 3 zastavljena vprašanja, potem lahko kar se mene tiče tu še naprej prodajaš buče, v nasprotnem, pa prosim knjigo v roke in nauči se še kaj drugega kot mahanje z bajalico !
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
BluPhenix ::
Jao komplicirate. Tipično. Bi bilo fino, da bi si audiofili najprej pregledali malo teorije elektromagnetnega valovanja.
VolkD, no no ne delat take primerjave. Pigment verjetno res vpliva (nekoliko) na "prenos signala", sej je napisano, da so ugotovili, da imajo različni pigmenti različne relativne dielektrične konstante, če gre za kakšne čudne pigmente so verjetno te konstante tudi precej tenzorske. Sej pravim, meritve, simulacije in izračuni lahko pokažejo marsikaj, a so v makroskopski sliki te zadeve tako zelo zanemarljive, da posnatejo že smešne.
Trancedeejay, resno kakšno knjigo v roke in bo takoj marsikaj bolj jasno. To kar ta človek piše je malo bluzenje, mislim tako marketinško nakladanje, uporaba znanih besed (Ohmov zakon, kapacitivnost) in tvorjenje uau stavkov ven. Sploh tole:
Ne nudimo "tonskih kontrol" za vaš pristop k sistemu. Naši izdelki tudi ne potlačijo informacij ali naravnih električnih fenomenov. Z drugimi besedami, naši kabli so zelo prevodni, ali če bolj pravilno povem, zelo podpirajo energijo.
Kaj to pomeni ve samo človek ki je to napisal, napisano je lahko smiselno samo laiku.Ne potlačijo informasij naravnih električnih fenomenov? Kaj naj bi to pomenilo? Jaz bi to bral: Naravni električni fenomeni, so fenomeni, ki so prisotni v naravi, brez posredovanja človeka. Torej stvari kot so kozmično sevanje, svetloba, magnetno polje zemlje itd. Torej so njihovi kabli narejeni tako, da niso zaščiteni od vseh teh dejavnikov? To je bad bad. Prevodnost kabla igra v prenosu moči vsekakor veliko vlogo, ni pa edini dejavnik.
Skratka, očitno smo štromarji zavzeli isto stališče (kako logično ). Kakšno knjigo v roke in začeti razmišljati ob takih sestavkih, pa bo kmalu marsikaj jasno. Če inštrument (recimo tak, ki zazna vse, recimo da obstaja) ne zazna razlike, je tudi uho ne bo. Še več, največkrat inštrument zazna razliko, a je uho ne, to je še posebno vidno ko se meri popačenje sistema.
VolkD, no no ne delat take primerjave. Pigment verjetno res vpliva (nekoliko) na "prenos signala", sej je napisano, da so ugotovili, da imajo različni pigmenti različne relativne dielektrične konstante, če gre za kakšne čudne pigmente so verjetno te konstante tudi precej tenzorske. Sej pravim, meritve, simulacije in izračuni lahko pokažejo marsikaj, a so v makroskopski sliki te zadeve tako zelo zanemarljive, da posnatejo že smešne.
Trancedeejay, resno kakšno knjigo v roke in bo takoj marsikaj bolj jasno. To kar ta človek piše je malo bluzenje, mislim tako marketinško nakladanje, uporaba znanih besed (Ohmov zakon, kapacitivnost) in tvorjenje uau stavkov ven. Sploh tole:
Ne nudimo "tonskih kontrol" za vaš pristop k sistemu. Naši izdelki tudi ne potlačijo informacij ali naravnih električnih fenomenov. Z drugimi besedami, naši kabli so zelo prevodni, ali če bolj pravilno povem, zelo podpirajo energijo.
Kaj to pomeni ve samo človek ki je to napisal, napisano je lahko smiselno samo laiku.Ne potlačijo informasij naravnih električnih fenomenov? Kaj naj bi to pomenilo? Jaz bi to bral: Naravni električni fenomeni, so fenomeni, ki so prisotni v naravi, brez posredovanja človeka. Torej stvari kot so kozmično sevanje, svetloba, magnetno polje zemlje itd. Torej so njihovi kabli narejeni tako, da niso zaščiteni od vseh teh dejavnikov? To je bad bad. Prevodnost kabla igra v prenosu moči vsekakor veliko vlogo, ni pa edini dejavnik.
Skratka, očitno smo štromarji zavzeli isto stališče (kako logično ). Kakšno knjigo v roke in začeti razmišljati ob takih sestavkih, pa bo kmalu marsikaj jasno. Če inštrument (recimo tak, ki zazna vse, recimo da obstaja) ne zazna razlike, je tudi uho ne bo. Še več, največkrat inštrument zazna razliko, a je uho ne, to je še posebno vidno ko se meri popačenje sistema.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [Hi-Fi] - Oprema / naprave (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Zvok in slika | 75831 (1536) | dvihtelic |
» | [Hi-Fi] - O zvočnikih (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Zvok in slika | 190234 (55377) | Janac |
» | [Hi-Fi] - Fizikalna razlaga pri napajalnem kablu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 10713 (5889) | Trancedeejay |
» | Kako je folk naiven - ne vedo kaj kupujejo (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Zvok in slika | 29660 (14984) | CoolBits |
» | [Hi-Fi] - Debata: Kabli, kabli, kabli ... (strani: 1 2 3 4 … 16 17 18 19 )Oddelek: Zvok in slika | 64331 (31155) | rs1975 |