Forum » Na cesti » Evropski teden mobilnosti
Evropski teden mobilnosti
Pika na i ::
Letos pod geslom, Združuj in učinkovito potuj.
Peš, kolo, vlak, trola...avto pustite doma in zamudite službo.
Sodeluje 77 slovenskih občin, ki bodo ...pometle z avtomobili?
Javni prevoz je v Sloveniji tako beden, da je ta teden mobilnosti ena velika smešnica.
Teden se bo zaključil z dnevom brez avtomobila. Preverite, kje bodo v ta namen, zaprta območja za avtomobile.
Gospod predsednik bo pa še naprej prehiteval kolono. Ali bo pač šel na vlak, za dober zgled?
"Zaradi posledic, ki jih s prometom povzročimo okolju in zdravju ljudi, v Sloveniji vsako leto izgubimo skoraj dve milijardi evrov, so že davnega leta 2002 izračunali avtorji zadnje celovite študije zunanjih stroškov prometa. Danes je številka le še večja. Več kot 90 odstotkov stroškov prometa namreč povzroča cestni motorni promet (potniški in tovorni), ta pa vztrajno raste. Osebne avtomobile imamo v Sloveniji tako radi, da smo v dobrih 20 letih njihovo število skoraj podvojili…"
Peš, kolo, vlak, trola...avto pustite doma in zamudite službo.
Sodeluje 77 slovenskih občin, ki bodo ...pometle z avtomobili?
Javni prevoz je v Sloveniji tako beden, da je ta teden mobilnosti ena velika smešnica.
Teden se bo zaključil z dnevom brez avtomobila. Preverite, kje bodo v ta namen, zaprta območja za avtomobile.
Gospod predsednik bo pa še naprej prehiteval kolono. Ali bo pač šel na vlak, za dober zgled?
"Zaradi posledic, ki jih s prometom povzročimo okolju in zdravju ljudi, v Sloveniji vsako leto izgubimo skoraj dve milijardi evrov, so že davnega leta 2002 izračunali avtorji zadnje celovite študije zunanjih stroškov prometa. Danes je številka le še večja. Več kot 90 odstotkov stroškov prometa namreč povzroča cestni motorni promet (potniški in tovorni), ta pa vztrajno raste. Osebne avtomobile imamo v Sloveniji tako radi, da smo v dobrih 20 letih njihovo število skoraj podvojili…"
- spremenila: Pika na i ()
jype ::
Javni prevoz je v Sloveniji tako beden, da je ta teden mobilnosti ena velika smešnica.Glede na to, da investirate znaten del DBP v gradnjo cest, reči ne morejo biti drugačne - če si lahko privoščite, da vsak od vas potuje z lastnim osebnim avtomobilom in državno infrastrukturo dimenzionirate tako, da je to edini praktičen način za potovanje, potem javni prevoz _ne more_ biti konkurenčen.
V državah, kjer so že ugotovili, kakšni so stroški tega, da se vsak vozi z lastnim osebnim avtomobilom, so take neumnosti že prenehali početi, drugi se boste pa tega šele naučili.
fikus_ ::
In ta kalkulacija je delana za mesto ????.
SLO ima premajhno gostoto prebivalstva za učinkovito izkoriščanje javnega prevoza! Mogoče Ljubljana, Maribor, . . . potem se pa konča. Funkcioniral bi verjetno kakšen P+R, kot je v LJ.
SLO ima premajhno gostoto prebivalstva za učinkovito izkoriščanje javnega prevoza! Mogoče Ljubljana, Maribor, . . . potem se pa konča. Funkcioniral bi verjetno kakšen P+R, kot je v LJ.
jype ::
specing ::
> Zaradi posledic, ki jih s prometom povzročimo okolju in zdravju ljudi, v Sloveniji vsako leto izgubimo skoraj dve milijardi evrov
Spomnil bi, da je Ljubljana leta 2016 bila zelena prestolnica Evrope. Nato bi spomnil, da ima kitajsko mesto Shenzhen v mestnem prometu floto 16359 popolnoma električnih avtobusov in več kot 8000 električnih taksijev, kar jim je zmanjšalo izpuste CO2 za vsaj 1.35 milijona ton letno.
Če oba mesta primerjamo po številu prebivalcev metro regije, bi morala zelena prestolnica Evrope imeti vsaj 360 električnih avtobusov (kar je najbrž več kot ima LPP vseh avtobusov skupaj), trenutno pa nima nobenega, prav tako pa ima le par deset avtobusov na metan.
Poleg tega LPP linij še vedno niso podaljšali v večino okoliških mest (Domžale, Kamnik, Trzin, ...), kar bi po mojem mnenju znatno prispevalo k povečanju uporabe javnega prevoza. Še več, po https://www.dnevnik.si/1042764702 število uporabnikov LPP stagnira.
Spomnil bi, da je Ljubljana leta 2016 bila zelena prestolnica Evrope. Nato bi spomnil, da ima kitajsko mesto Shenzhen v mestnem prometu floto 16359 popolnoma električnih avtobusov in več kot 8000 električnih taksijev, kar jim je zmanjšalo izpuste CO2 za vsaj 1.35 milijona ton letno.
Če oba mesta primerjamo po številu prebivalcev metro regije, bi morala zelena prestolnica Evrope imeti vsaj 360 električnih avtobusov (kar je najbrž več kot ima LPP vseh avtobusov skupaj), trenutno pa nima nobenega, prav tako pa ima le par deset avtobusov na metan.
Poleg tega LPP linij še vedno niso podaljšali v večino okoliških mest (Domžale, Kamnik, Trzin, ...), kar bi po mojem mnenju znatno prispevalo k povečanju uporabe javnega prevoza. Še več, po https://www.dnevnik.si/1042764702 število uporabnikov LPP stagnira.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: specing ()
Pika na i ::
Poleg tega LPP linij še vedno niso podaljšali v večino okoliških mest (Domžale, Kamnik, Trzin, ...), kar bi po mojem mnenju znatno prispevalo k povečanju uporabe javnega prevoza. Še več, po https://www.dnevnik.si/1042764702 število uporabnikov LPP stagnira.
Jih tud ne bodo, ker se KamBus nikoli ne bo strinjal s tem.
Če si prebral, LPP subvencionira Ljubljana samo na podlagi razlike med stroški in prihodki na letni ravni. Na Dunaju pa ima subvencioniran ponudnik že v pogodbi o financiranju, določene cilje, ki jih mora izpolniti.
jbj__ ::
@Pika na i
JP od mene prostovoljno ne bo dobil niti centa.
Zapret centre mest ali cela mesta za promet,
pa me zanima kako JP ne bi dobili niti centa.
(maš pa alternativo proti JP potem, še vedno lahko uporabiš kolo)
tko bi jih lohk pol res zaje....
(aj ma dobr, lokalci bi se lohk vozil z avti)
samo bi jim nabil drage davke, če bi se hotl vozt po mestu.
za ven iz mesta normalno, naj majo avto, da se vozjo po mestu (pa močni davki). auf, če bi jst bil župan, bi zdržu samo eno uro, ker bi se prebivalci uprl.
JP od mene prostovoljno ne bo dobil niti centa.
Zapret centre mest ali cela mesta za promet,
pa me zanima kako JP ne bi dobili niti centa.
(maš pa alternativo proti JP potem, še vedno lahko uporabiš kolo)
tko bi jih lohk pol res zaje....
(aj ma dobr, lokalci bi se lohk vozil z avti)
samo bi jim nabil drage davke, če bi se hotl vozt po mestu.
za ven iz mesta normalno, naj majo avto, da se vozjo po mestu (pa močni davki). auf, če bi jst bil župan, bi zdržu samo eno uro, ker bi se prebivalci uprl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jbj__ ()
jbj__ ::
Problem ni center mesta, problem je z JP tja prit. Ker je JP tako beden.
problem je ker ljudje nočejo uporablat JP, in bi morala večja mesta rečt, dost je.
že zdj majo na obrobju zastonj parkinge, pa so skor prazna, glede na število avt, ki jih pride npr. v LJ.
in ni problem v primestnih prevozih.
ker po mojem mnenju, če dajo zastonj prevoze, bi se ljudje raje vozili z avtom,
ker pridejo direkt do cilja, brez prestopov, pa tut če je 100EUR na mesec dražje.
komot je le, komot.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jbj__ ()
jbj__ ::
gendale2018 ::
Problem ni center mesta, problem je z JP tja prit. Ker je JP tako beden.
problem je ker ljudje nočejo uporablat JP, in bi morala večja mesta rečt, dost je.
že zdj majo na obrobju zastonj parkinge, pa so skor prazna, glede na število avt, ki jih pride npr. v LJ.
in ni problem v primestnih prevozih.
ker po mojem mnenju, če dajo zastonj prevoze, bi se ljudje raje vozili z avtom,
ker pridejo direkt do cilja, brez prestopov, pa tut če je 100EUR na mesec dražje.
komot je le, komot.
prideš direkt pol pa 15 min iščeš parking in na koncu itak parkiraš bolj daleč kot bi te odložil avtobus
raje bi videl da bi uredili, da tudi ponoči vozijo avtobusi
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Utk ::
gendale2018 ::
Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.
Who's with me?
bo ceneje če izboljšamo obstoječe proge in zamenjamo vlake
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Tr0n ::
Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.
Who's with me?
Katera podzemna je tako hitra?
Katerakoli. :) Ko zadeva vozi vsakih 5 minut, in najvec stoji po 5-7 sekund na postaji, gre vse skupaj zelo hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
jbj__ ::
gendale2018 je izjavil:
Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.
Who's with me?
bo ceneje če izboljšamo obstoječe proge in zamenjamo vlake
po keri računici?
30km nove proge po zemlji je nekak 2miljarde al kolk v Sloveniji?
Utk ::
Zaradi posledic, ki jih s prometom povzročimo okolju in zdravju ljudi, v Sloveniji vsako leto izgubimo skoraj dve milijardi evrovNajbrž res. Jih pa zaslužimo kakšnih 10 do 20.
jbj__ ::
gendale2018 ::
gendale2018 je izjavil:
Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.
Who's with me?
bo ceneje če izboljšamo obstoječe proge in zamenjamo vlake
po keri računici?
30km nove proge po zemlji je nekak 2miljarde al kolk v Sloveniji?
po tisti da je una pod zemljo še ornk dražja
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
čuvajte se žene, bit ćete jebene
jbj__ ::
Tr0n ::
Ne, saj niso tak hitri, ampak dopade se mi ze to, da prides kadarkoli in v najvec 5 minutah se ze vozis. Pri nas bos cakal na avtobus vsaj 10-15 minut + zamuda, ki je ze skoraj obicaj.
jbj__ ::
Deset let že delajo/obnavljajo 50 kilometrov
A je treba še kaj povedati?
Ma nč, presel se v Bosno.
Kakor pa vem, so šele zdj oz. pred kratkim začel neki delat na železncah.
(mogoče zarad tega, ker se gradi pomembna tovarna za celotno evropo)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jbj__ ()
jype ::
jbj__ ::
A je treba še kaj povedati?Je. Da se nihče ne sekira, ker vsi čakajo avtocesto do Kočevja, ker "JP ne dam niti centa".
Pa ja, avtocesto, problem je pa le v dveh krajih in sicer Škofljica in Lavrica, drugače je baje kar tekoč promet. (ne vem zakaj ne nardijo priključka na AC pred tema dvema krajema). Baje je avtocesta čez celotno barje cenejša alternativa.
Obstoječa cesta bi sicer lahko bila malo boljša ali širša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jbj__ ()
Pika na i ::
windigo ::
... prav tako pa ima le par deset avtobusov na metan.
2016, ko smo bili zelena prestolnica, jih je bilo nekaj čez 70 od skupno nekaj čez 200. A se je od takrat število kaj spremenilo, ne vem, ker so sicer ažurni z objavami kot katoliška cerkev v pedofilskih aferah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: windigo ()
louser ::
Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.
Who's with me?
Katera podzemna je tako hitra?
Z avtomobilom je 45 minut.
Musk ima sicer rešitev za nas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: louser ()
Markus386 ::
Zapret centre mest ali cela mesta za promet,
A dej no dej...
Sami regresivci...
Vožnja od NG do LJ z vlakom traja 3-4 ure. Zdaj, nekdo pameten bi rekel "dajmo naredit novo, hitro progo, moderne vlake, vtičnice in male mizice/pladnje na vlakih, da kaj narediš, pa da si v eni uri v LJ in v eni uri spet nazaj". pa še "dejmo to progo še sinhronizirat z drugimi, da prideš z vlaka, pa da direkt prestopiš na drug vlak ali bus, brez pol ure čakanja". Pa še kdo bi dodal idejo: "ja, pa dejmo poenotit kartice/urbane/... za vožnjo, da se z eno kartico lahko pelješ z vsemi prevoznimi sredstvi"... itd. itd.
Nekateri ste pa : "gremo podaljšat vožnjo pa AC na 5+ ur, pa bo vlak izgledal bolje".
Zdaj pa povej kaj misliš da bo ljudem naredilo javni prevoz bolj atraktiven?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markus386 ()
PunkDude ::
Preprosto, meni bi bil javni prevoz bolj atraktiven, če bi bil cenejši, hitrejši in bolj prilagojen glede na delovni čas.
Če bi bili ti pogoji izpolnjeni bi se z veseljem vozil. Pa ne bodo. Še dolgo ne.
Če bi bili ti pogoji izpolnjeni bi se z veseljem vozil. Pa ne bodo. Še dolgo ne.
BlaY0 ::
Preprosto, meni bi bil javni prevoz bolj atraktiven, če bi bil cenejši, hitrejši in bolj prilagojen glede na delovni čas.
Če bi bili ti pogoji izpolnjeni bi se z veseljem vozil. Pa ne bodo. Še dolgo ne.
Saj bo... malo moraš še počakat, da se avtomobili pa nafta še malo podražijo, pa da ti še kakšen davek na emisije nabijejo ter prepovejo vožnjo z avtom po mestu pa bodo vsi zgoraj našteti pogoji izpolnjeni. Po moje ne bo trajalo tako dolgo...
Markus386 ::
Saj bo... malo moraš še počakat, da se avtomobili pa nafta še malo podražijo, pa da ti še kakšen davek na emisije nabijejo ter prepovejo vožnjo z avtom po mestu pa bodo vsi zgoraj našteti pogoji izpolnjeni. Po moje ne bo trajalo tako dolgo...
Še ena regresivna. Namesto, da bi izboljšali javni prevoz, bi poslabšali ostalo.
jype ::
Nekateri ste pa : "gremo podaljšat vožnjo pa AC na 5+ ur, pa bo vlak izgledal bolje".Tako je - če smo prihodnost planeta šenkali v zameno za to, da je potovanje z avtomobilom za posameznika najcenejše in najhitrejše, bo eventuelno treba reči obrniti.
Ti temu rečeš regresija, jaz pa ukinitev subvencioniranja osebnih avtomobilov s strani države:
Markus386 ::
Vse kar mi ta slika, popolnoma brez virov in izračunov pove, je, da staneš državo 8x več kot povprečen pešec. Glede na to, da s cestninami in trošarinami plačujem ceste, po katerih se lahko tudi ti pelješ, se mi lahko za to zahvališ. Pa prosim, pojdi v bodoče peš, da boš cenejši.
jype ::
Vse kar mi ta slika, popolnoma brez virov in izračunov pove, je, da staneš državo 8x več kot povprečen pešec. Glede na to, da s cestninami in trošarinami plačujem ceste, po katerih se lahko tudi ti pelješ, se mi lahko za to zahvališ. Pa prosim, pojdi v bodoče peš, da boš cenejši.Ker se voziš z osebnim avtomobilom, morava najprej poračunati milijarde, ki sem jih plačal državi, da se sploh lahko voziš, potem bomo pa ugotavljali, ali obstaja še kakšen cenejši način za kolesarjenje.
Pomembno je tudi, da sem energetsko učinkovitejši od pešca, zato manj prispevam k globalnemu segrevanju.
vostok_1 ::
Jz razmišljam, da bi res raje presedlal na kolo, pa ne zato ker je nujno bolj eko ali ker hočem biti hipster faggot, ampak zato ker sem pogledal moderno avtomobilsko sceno in mi je res začelo mešat v želodcu. Resno odvratna je. Brez elegance, polno nekih gimmickov, lažnega napredka, kvaliteta na podnu, butasto servisiranje, draga registracija.
Zima pa deževni dnevi so edino res malce nerodni, če delaš daljše relacije.
Če še kdo rabi anti-avto motivacijo, look no further
Po ogledu se mi je bruhalo še 15 minut.
Zima pa deževni dnevi so edino res malce nerodni, če delaš daljše relacije.
Če še kdo rabi anti-avto motivacijo, look no further
Po ogledu se mi je bruhalo še 15 minut.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vostok_1 ()
vostok_1 ::
(I'm not kidding. Resno se mi je bruhalo... A Clockwork Orange style)
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
vostok_1 ::
Hey, a niste kolesarji odprti za vse sorte ljudi, al moramo res vsi postat hipster faggoti...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
jype ::
Zaradi mene si lahko kar želiš - ti si tisti, ki te je strah bit tisto, kar si očitno tako želiš postati.
GreenT ::
Pelem se lahko iz predmestja Kranja v industrijsko cono v Škofji Loki.
-Najprej 15minut, da pridem, seveda peš, do lokalne avtobusne postaje, ki me prpele v Kranj na glavno avtobusno.
-Tm čakam bus za v Loko
-Se cca 20minut vozim v Loko ...na glavno postajo.
-Čakam v Loki lokalca za v Loko za v industrijsko cono.
-Delam na dve izmeni in po 22h busa ni več.
-Z avtom 10minut.
-Poserjem se na tovrstno mobilnost.
-Vlak v Kranju je pa zgleda samo za tiste iz Bronxa. Ostali mamo do postaje kilometre........
-Najprej 15minut, da pridem, seveda peš, do lokalne avtobusne postaje, ki me prpele v Kranj na glavno avtobusno.
-Tm čakam bus za v Loko
-Se cca 20minut vozim v Loko ...na glavno postajo.
-Čakam v Loki lokalca za v Loko za v industrijsko cono.
-Delam na dve izmeni in po 22h busa ni več.
-Z avtom 10minut.
-Poserjem se na tovrstno mobilnost.
-Vlak v Kranju je pa zgleda samo za tiste iz Bronxa. Ostali mamo do postaje kilometre........
jype ::
-Z avtom 10minut.Da je do tega prišlo, je bilo treba šenkati ogromno javnih površin za tvojo uporabo, jih asfaltirati, komunalno urediti in poskrbeti za zakonodajo, ki ti omogoča ohranjati vratolomno hitrost na poti.
Brez vsega tega bi bil prej peš.
BTW, s kolesom imaš do tja 20 minut.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Markus386 ::
Pelem se lahko iz predmestja Kranja v industrijsko cono v Škofji Loki.
-Najprej 15minut, da pridem, seveda peš, do lokalne avtobusne postaje, ki me prpele v Kranj na glavno avtobusno.
-Tm čakam bus za v Loko
-Se cca 20minut vozim v Loko ...na glavno postajo.
-Čakam v Loki lokalca za v Loko za v industrijsko cono.
-Delam na dve izmeni in po 22h busa ni več.
-Z avtom 10minut.
-Poserjem se na tovrstno mobilnost.
-Vlak v Kranju je pa zgleda samo za tiste iz Bronxa. Ostali mamo do postaje kilometre........
Čakaj na tukajšnje regresivce, bodo hitro predlagali, da ti upočasnijo in podražijo vožnjo z avtom, ter prepovejo vožnjo avta ponoči.
Da je do tega prišlo, je bilo treba šenkati ogromno javnih površin za tvojo uporabo, jih asfaltirati, komunalno urediti in poskrbeti za zakonodajo, ki ti omogoča ohranjati vratolomno hitrost na poti.
Seveda, in povzročilo razcvet gospodarstva in ekonomije, da lahko zdaj tipkaš na računalniku, in pelješ specialko namesto gorskega kolesa.
jype ::
Čakaj na tukajšnje regresivce, bodo hitro predlagali, da ti upočasnijo in podražijo vožnjo z avtom, ter prepovejo vožnjo avta ponoči.Tako je - vožnja avtomobila ima ogromne stroške za družbo, zato je nezaželjena.
Seveda, in povzročilo razcvet gospodarstva in ekonomije, da lahko zdaj tipkaš na računalniku, in pelješ specialko namesto gorskega kolesa.Tam, kjer se dogaja razcvet, avtomobili ne igrajo nobene vloge in so že zdavnaj podobni kočijam: Nihče več jih ne uporablja, ker so zastarela ostalina neke pozabljene družbe.
BlaY0 ::
Saj bo... malo moraš še počakat, da se avtomobili pa nafta še malo podražijo, pa da ti še kakšen davek na emisije nabijejo ter prepovejo vožnjo z avtom po mestu pa bodo vsi zgoraj našteti pogoji izpolnjeni. Po moje ne bo trajalo tako dolgo...
Še ena regresivna. Namesto, da bi izboljšali javni prevoz, bi poslabšali ostalo.
Meni se pa zdi progresivna... končno si bo vsak na jasnem, koliko zares vožnja z avtomobilom stane in si bomo nehali lagati. V tem pogledu se strinjam z jypetom, čeprav bi jaz začel pri ladjah in nadaljeval pri šleperjih...
Čakaj na tukajšnje regresivce, bodo hitro predlagali, da ti upočasnijo in podražijo vožnjo z avtom, ter prepovejo vožnjo avta ponoči.
To je že... glej Lärmschutz in EKO omejitve v AT...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
pegasus ::
https://www.theguardian.com/cities/2018... ... sej to ste videli, da?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pegasus ()
jype ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129394 (102599) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81610 (71019) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42870 (32248) | jest10 |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32982 (27383) | BigWhale |