Forum » Na cesti » Hitrost mestnega prevoza
Hitrost mestnega prevoza
SplitCookie ::
Skuterji so večja packarija od avtomobilov.
#Bencin je se dalec prepoceni za moje pojme.
Go f* yourself
A futr do tvoje bajte pride pa po zraku ? Višje cene energentov pomeni samo neposredno višje cene hrane.
Vlak, bus in kolo niso alternative, ker niso vredne keša. Poleg tega za vlak vržeš enako kakor bi dal za gorivo. Je res bajni prihranek ja.
Če želite konstantno zbolevati ker se na avtobus rine prehlajen folk. Go ahead.
Na kratko: Practice what you preach. Folk na vse pretege oglašuje javni prevoz samo zato ker ga sam ne uporablja.
In edini razlog da je poceni so bajne subvencije in finančne inekcije
#Bencin je se dalec prepoceni za moje pojme.
Go f* yourself
A futr do tvoje bajte pride pa po zraku ? Višje cene energentov pomeni samo neposredno višje cene hrane.
Vlak, bus in kolo niso alternative, ker niso vredne keša. Poleg tega za vlak vržeš enako kakor bi dal za gorivo. Je res bajni prihranek ja.
Če želite konstantno zbolevati ker se na avtobus rine prehlajen folk. Go ahead.
Na kratko: Practice what you preach. Folk na vse pretege oglašuje javni prevoz samo zato ker ga sam ne uporablja.
In edini razlog da je poceni so bajne subvencije in finančne inekcije
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
puffs ::
Začarni krog javnih prevoznih sredstev pa je že bil omenjen. Javni prevoz ni kar brezplačen, če ga nihče ne uporablja, ne more imeti dobrih prevoznih sredstev, ne more imeti pogostih voženj in ne more biti hiter, zato ga nihče ne uporablja.
Daleč od tega da ga ne bi nihče uporabljal. Sem ga sama uporabljala leta in leta pa se razen novejših avtobusov z life saving klimo ni spremenilo nič. Ob jutrih so vedno ljudje natrpani kot sardine v konzervi in se s polžjo hitrostjo prebijajo med avtomobili ki se seveda stekajo v lj iz cele slavonije. V večernih urah in med vikendi so ceste praktično prazne, sem vedno v centru v 5 minutah. Meni najljubša rešitev bi bila ban avtomobilskega prometa v rush hours (z nekaj izjemami seveda, invalidi, vozila na nujni vožnji, taxiji in starši ki imajo froce še v vrtcih npr.) in povečanje frekvence busov. Ljubljančani po mestu itak komutiramo s kombinacijo koles in lpp-ja, vsi ki se vozikate vsak dan gore dole pa pač pustite avto pri obvoznici in presedlajte na bus/bicikelj
Zgodovina sprememb…
- spremenila: puffs ()
SplitCookie ::
Ljubljančani po mestu itak komutiramo s kombinacijo koles in lpp-ja, vsi ki se vozikate vsak dan gore dole pa pač pustite avto pri obvoznici in presedlajte na bus/bicikelj >:D
Sej ga
Če pa ni gužve se pa zapeljemo bližje.
Veliko prometa okoli središča je izključno folk ki išče parkirno mesto.
Sama ljubljana je itak katastrofa kar se tiče prometa in ureditve le tega.
Sedaj s plačljivimi parkirnimi prostori praktično povsod. Wtf!
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
bluefish ::
SplitCookie je izjavil:
Sedaj s plačljivimi parkirnimi prostori praktično povsod. Wtf!Ane, pa rampe in prepoved parkiranja za nestanovalce v spalnih naseljih. Groza.
SplitCookie ::
Meni ni všeč, da se skeširam 10€ sam zato da grem nekoga obiskat.
Cuzanje keša za financiranje zapufane občine.
Cuzanje keša za financiranje zapufane občine.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
jype ::
SplitCookie> Meni ni všeč, da se skeširam 10€ sam zato da grem nekoga obiskat.
Če greš s kolesom je parkiranje brezplačno.
Če greš s kolesom je parkiranje brezplačno.
puffs ::
Ali peš. Čudno, ko grem jaz h komu na obisk se mi zdi čisto normalno plačat nekaj drobiža za parking mestu v katerega pripeljem tonsko mašino. Kot je rekel teardrop infrastruktura ni zastonj. Je pa res da ga ponavadi pustim v katerem od shopping centrov na robu mest in odpešačim naprej.
jype ::
puffs> Ali peš. Čudno, ko grem jaz h komu na obisk se mi zdi čisto normalno plačat nekaj drobiža za parking mestu v katerega pripeljem tonsko mašino. Kot je rekel teardrop infrastruktura ni zastonj. Je pa res da ga ponavadi pustim v katerem od shopping centrov na robu mest in odpešačim naprej.
Respect. Če bi bilo takih več, bi imelo mesto bistveno višjo kvaliteto življenja.
Respect. Če bi bilo takih več, bi imelo mesto bistveno višjo kvaliteto življenja.
Pithlit ::
SplitCookie je izjavil:
Poleg tega za vlak vržeš enako kakor bi dal za gorivo. Je res bajni prihranek ja.
Za gorivo... mogoče (sicer je vlak še vedno cenej kot samo gorivo, pa čeprav za par 'piškavih' centov). Odpadejo pa vsi ostali stroški (nakup, vzdrževanje, popravila, registracija...). Brez teh stroškov (samo gorivo) me mene izlet do LJ in nazaj stane nekje 18EUR. Ko pa skalkuliraš še te stroške zraven... pa rata cifra kar grozljivo velika. Tam okoli 70EUR... za en izletek z avtom do Ljubljane in nazaj.
Kombinacija bus+vlak me pa stane okoli 16EUR. Povratna to.
Ergo... če imaš v redu povezave dom-cilj-dom, je javni promet bistveno bolj ugoden. V kolikor avtomobila ne potrebuješ, seveda (in si ga torej ne lastiš).
Life is as complicated as we make it...
WarpedGone ::
Ali peš. Čudno, ko grem jaz h komu na obisk se mi zdi čisto normalno plačat nekaj drobiža za parking mestu v katerega pripeljem tonsko mašino. Kot je rekel teardrop infrastruktura ni zastonj. Je pa res da ga ponavadi pustim v katerem od shopping centrov na robu mest in odpešačim naprej.
Zakaj se pobira le najemnina za parkirni plac, za prostor ki ga zaseda tvoj kadaver pa ne? Pa za tvoje prdce ipd.?
Kombinacija bus+vlak me pa stane okoli 16EUR. Povratna to.
Ne zaslužimo vsi tako zanič, da bi bil naš čas brez vrednosti.
Zbogom in hvala za vse ribe
BigWhale ::
Mene zanima kaksna je opcija za P+R, ce si v sluzbi na Brdu v Tehnoloskem Parku. Tehnoloski Park je prakticno ob obvoznici. Dnevnega najema parkirnega prostora ni, mesecni najem za nekoga, ki pride tja maksimalno osemkrat na mesec se v bistvu ne splaca. Parkiranje v TPju je mala nocna mora.
Najbolj 'ugodna' opcija za P+R je, da pustim avto na dolgem mostu, grem na sestico, dol pri gimnaziji vic, in potem sprehodim preko zeleznice, do najblizjega postajalisca avtobusa st. 14.
Vse skupaj je precej bizarno. V LJ se pripeljem cca 120km dalec in bi potem za mestni prevoz porabil vsaj polovico casa, ki ga prabim na avtocesti. :)
Najbolj 'ugodna' opcija za P+R je, da pustim avto na dolgem mostu, grem na sestico, dol pri gimnaziji vic, in potem sprehodim preko zeleznice, do najblizjega postajalisca avtobusa st. 14.
Vse skupaj je precej bizarno. V LJ se pripeljem cca 120km dalec in bi potem za mestni prevoz porabil vsaj polovico casa, ki ga prabim na avtocesti. :)
_IKE_ ::
Kakšne neumnosti sprašuješ. Bicikl si sabo pripelji!
Narobe ! Kar z piciklom naj pride!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
jype ::
BigWhale> Vse skupaj je precej bizarno. V LJ se pripeljem cca 120km dalec in bi potem za mestni prevoz porabil vsaj polovico casa, ki ga prabim na avtocesti. :)
Pejt na P+R in s seboj pripelji bicikl. Daleč najmanj butasta možnost, pa še ekološko osveščen izpadeš!
Pejt na P+R in s seboj pripelji bicikl. Daleč najmanj butasta možnost, pa še ekološko osveščen izpadeš!
damjan1980 ::
SplitCookie je izjavil:
Skuterji so večja packarija od avtomobilov.
welcome to 2012. 4 taktni skuterji. Ring a bell?
SplitCookie je izjavil:
#Bencin je se dalec prepoceni za moje pojme.
Go f* yourself
ja, verjamem da take komot ljudi kot si ti, to strasno boli. Jaz imam sluzbo oddaljeno 30km v eno smer, avto bo kmalu star 3 leta in sem prevozil 20.000 km. eni se pac znamo prilagodit in znajt. Potnih stroskov dobim povrnjenim okrog 150€, porabim jih za prevoz na siht okrog 50. Ce bi se vsak dan sam fijakal na siht bi bila slika malo drugacna. Polek tega bi si na avtu nabil 15.000 km letno samo voznje na siht. To pomeni se en sevis zraven.
SplitCookie je izjavil:
A futr do tvoje bajte pride pa po zraku ? Višje cene energentov pomeni samo neposredno višje cene hrane.
ne bos verjel kaj vse bo optimizacija naredila, ko bodo avtoprevozniki prisiljeni malo bolj razmisljat da se ravno ne splaca imet pol kamionov praznih na cesti
SplitCookie je izjavil:
Če želite konstantno zbolevati ker se na avtobus rine prehlajen folk. Go ahead.
ja, za razcartane pussyje bus mogoce res ni, ker lahko kdo kihne v tebe
ahac ::
Mene zanima kaksna je opcija za P+R, ce si v sluzbi na Brdu v Tehnoloskem Parku. Tehnoloski Park je prakticno ob obvoznici. Dnevnega najema parkirnega prostora ni, mesecni najem za nekoga, ki pride tja maksimalno osemkrat na mesec se v bistvu ne splaca. Parkiranje v TPju je mala nocna mora.
Sej maš un kup blata, kjer je včasih še kaj prostora.
Drugače pa tisto je res orenk butasto. Tolk prostora okrog, parkirnih prostorov pa ni. Noro. :)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
BigWhale ::
Sej maš un kup blata, kjer je včasih še kaj prostora.
Drugače pa tisto je res orenk butasto. Tolk prostora okrog, parkirnih prostorov pa ni. Noro. :)
Na tistem kupu blata se ne sme vec parkirati, so postvil tablo:
Drugace pa, kolesa v avto ne morem zbasati, ker imam v avtu dva otroska sedeza, ki ju stalno s sabo prevazam. Ce bom kolo vozil na avtu, se mi pot v sluzbo precej podaljsa in podrazi. Morda, ce bi imel na P+R postajaliscu kaksno kolesarnico...
Pes od zivalskega vrta, do TPLja ni dalec, ampak tista parkirisca so namenjena obiskovalcem zivalskega vrta in biotehniske fakultete.
Glavni problem je to, da TPL nujno potrebuje parkirisca, tudi nizja cena najema parkirnega prostora ne bi bila tako zgresena (bojda so garaze spodaj prazne).
jype ::
BigWhale> Ce bom kolo vozil na avtu, se mi pot v sluzbo precej podaljsa in podrazi.
http://www.bolha.com/cestna-treking-kol...
http://www.bolha.com/cestna-treking-kol...
LeQuack ::
Tehnološki park je odraz tehnološkega razvoja v Sloveniji, zakaj bi bil kaj drugačen kot je. Pobasali so lepe subvencije od države in to je več ali manj to, vse ostalo je sekundarne prioritete. Zakaj po toliko letih še ni nobene možnosti prehrane razen sendvičev? Odgovor je isti kot za parkirišča. Med podjetji nobenega povezovanja in sinergije, kot naj bi bil namen, dobro je že če veš katera podjetja so v istem nadstopju. Totalen polom od projekta.
Quack !
_IKE_ ::
Tele teorije o javnem prevozu se bomo lahko šli ko bo v realnosti le ta tudi pošlihtan v nulo ..
Za primer : uradnik ki je doma v centru Velenja in dela na ministrstvu za promet ( na langusovi )
Bi z vlakom ob 5.38 odšel iz velenja in prišel 7.40 v Ljubljano. Od železniške do Languseove je cca 2,2 km peš, za kar z normalno hojo rabi cca 20-30 min, torej bi prišel v službo med 8.00 in 8.10
Dela do 16.00-16.00 ure nato, sledi 20-30 min hoje do železniške, kjer ima vlak ob 16.50 odhod in prihod v Velenje ob 18.50
Z avtom in ob dejstvu da parkira na parkirišču pri tobačni rabi za isto pot max 1.5 ure
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet....pa ima javni promet precej solidno urejen ( na prestopu v Celju čaka le 4-5 min )...
Morda bo to sedaj nekaterim v tej temi odprlo oči zakaj se nekateri vozijo z avtom v lj. Ne zaradi tega ker bi se želeli, ampak ker se morajo....
Za primer : uradnik ki je doma v centru Velenja in dela na ministrstvu za promet ( na langusovi )
Bi z vlakom ob 5.38 odšel iz velenja in prišel 7.40 v Ljubljano. Od železniške do Languseove je cca 2,2 km peš, za kar z normalno hojo rabi cca 20-30 min, torej bi prišel v službo med 8.00 in 8.10
Dela do 16.00-16.00 ure nato, sledi 20-30 min hoje do železniške, kjer ima vlak ob 16.50 odhod in prihod v Velenje ob 18.50
Z avtom in ob dejstvu da parkira na parkirišču pri tobačni rabi za isto pot max 1.5 ure
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet....pa ima javni promet precej solidno urejen ( na prestopu v Celju čaka le 4-5 min )...
Morda bo to sedaj nekaterim v tej temi odprlo oči zakaj se nekateri vozijo z avtom v lj. Ne zaradi tega ker bi se želeli, ampak ker se morajo....
Okapi ::
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet.Kar seveda ni res. Na vlaku lahko tudi spi, ali pa dela kaj, kar bi sicer moral narediti doma ali v službi. Tudi mu ni treba iti od postaje do službe peš, ampak ima hitrejše možnosti. Če si zadeve optimiziraš in vse skupaj z upoštevanjem vseh dejanski stroškov preračunaš, je stvar lahko bistveno drugačna, kot se zdi na prvi pogled.
Poleg tega pa nihče ne trdi, da je javni prevoz v čisto vseh primerih boljši/hitrejši/cenejši od zasebnega, tako da je čisto brezveze navajati neke random primere in iz tega vleči zaključke.
O.
_IKE_ ::
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet.Kar seveda ni res. Na vlaku lahko tudi spi, ali pa dela kaj, kar bi sicer moral narediti doma ali v službi. Tudi mu ni treba iti od postaje do službe peš, ampak ima hitrejše možnosti. Če si zadeve optimiziraš in vse skupaj z upoštevanjem vseh dejanski stroškov preračunaš, je stvar lahko bistveno drugačna, kot se zdi na prvi pogled.
Poleg tega pa nihče ne trdi, da je javni prevoz v čisto vseh primerih boljši/hitrejši/cenejši od zasebnega, tako da je čisto brezveze navajati neke random primere in iz tega vleči zaključke.
O.
Random primer ? Slabo bereš, v dotičnem primeru je javni prevoz precej dobro urejen ...čakanje na prestop vlaka traja samo 5min..ostalo je pot do postaje...Vse skupaj traja 2,5 uri dnevno ne glede vmesno optimizacijo...
Sedaj pa v to enačbo dodaj družino oziroma otroke, in upoštevaj "vrednost" dejstva kjer si doma ob 17,30 ali pa 19,00....
ahac ::
Tudi mu ni treba iti od postaje do službe peš, ampak ima hitrejše možnosti.
Kolo? Taxi?
Pri nas je parking pred žel. postajo vedno čisto poln, zraven pa zapuščen vrt, kjer so rajš postavl štant za prodajalca kebaba. Okrog postaje je sicer še ogromno prostora, kjer bi lahko imel parking za P+R, ampak....
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
jype ::
Kar _IKE_ pravi je predvsem to, da bi morali ceste zapreti za motorni promet, ker bi se potem vsi namesto z avtomobili vozili s čim hitrejšim.
jype ::
Bicikelj je še vedno izjemno popularen, tako da očitno povpraševanja po učinkovitem mestnem prevozu ne zmanjka ob prvem deževju.
Okapi ::
Ko si že ravno omenil, Ljubljana morda res nima najbolj vzorno urejenih kolesarskih stez (čeprav v resnici tudi po centru Amsterdama ni dosti bolje), je pa v povprečju vreme pri nas bistveno boljše za bicikliranje kot na Nizozemskem.
O.
O.
ahac ::
Tam so tud kolesarske steze mal drugačne.Ja, vsak izgovor prav pride:-)
O.
Vsak primer tud.
Sej v LAju so pa vse glavne ceste 4 pasovne, parkirišča so povsod pa vpadnice so 6 do 10 pasovne. Pa ni nobene potrebe po kolesarskih stezah več.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
jype ::
ahac> Sej v LAju so pa vse glavne ceste 4 pasovne, parkirišča so povsod pa vpadnice so 6 do 10 pasovne. Pa ni nobene potrebe po kolesarskih stezah več. :P
Kalifornijski zakon omogoča kolesarjenje po sredini pasu za avtomobile, zato so kolesarji vidni in varni pred normalnimi vozniki.
Kalifornijski zakon omogoča kolesarjenje po sredini pasu za avtomobile, zato so kolesarji vidni in varni pred normalnimi vozniki.
SplitCookie ::
SplitCookie> Meni ni všeč, da se skeširam 10€ sam zato da grem nekoga obiskat.
Če greš s kolesom je parkiranje brezplačno.
Ni zavarovanih parkirišč za kolesa, do sedaj so mi še vsako kolo ukradli ali pohabili
Pa rad bi te videl skolesarit 200km v 2h urah.
Respect. Če bi bilo takih več, bi imelo mesto bistveno višjo kvaliteto življenja.
Ja ziher. Zraven pa toplarna ki puha premogove izpuhe 24/7
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
jype ::
SplitCookie> Ni zavarovanih parkirišč za kolesa, do sedaj so mi še vsako kolo ukradli ali pohabili
Verjetno so bli kolesarji, ki te poznajo.
SplitCookie> Pa rad bi te videl skolesarit 200km v 2h urah.
Za to potrebuješ 18% klanec, pa gre.
SplitCookie> Ja ziher. Zraven pa toplarna ki puha premogove izpuhe 24/7
Ja, ziher, ker je toplarna v Ljubljani bistveno manjši in lažje obvladljiv problem kot dnevna migracija.
Verjetno so bli kolesarji, ki te poznajo.
SplitCookie> Pa rad bi te videl skolesarit 200km v 2h urah.
Za to potrebuješ 18% klanec, pa gre.
SplitCookie> Ja ziher. Zraven pa toplarna ki puha premogove izpuhe 24/7
Ja, ziher, ker je toplarna v Ljubljani bistveno manjši in lažje obvladljiv problem kot dnevna migracija.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: SplitCookie ()
SplitCookie ::
SplitCookie je izjavil:
Poleg tega za vlak vržeš enako kakor bi dal za gorivo. Je res bajni prihranek ja.
Za gorivo... mogoče (sicer je vlak še vedno cenej kot samo gorivo, pa čeprav za par 'piškavih' centov). Odpadejo pa vsi ostali stroški (nakup, vzdrževanje, popravila, registracija...). Brez teh stroškov (samo gorivo) me mene izlet do LJ in nazaj stane nekje 18EUR. Ko pa skalkuliraš še te stroške zraven... pa rata cifra kar grozljivo velika. Tam okoli 70EUR... za en izletek z avtom do Ljubljane in nazaj.
Kombinacija bus+vlak me pa stane okoli 16EUR. Povratna to.
Ergo... če imaš v redu povezave dom-cilj-dom, je javni promet bistveno bolj ugoden. V kolikor avtomobila ne potrebuješ, seveda (in si ga torej ne lastiš).
Ja. Slovenske železnice pa v takem minusu da peče in vse to financiraš iz lastnega žepa.
Te kombinacije javnega prometa so poceni zato ker se ti v faco lažejo ko ti iz žepa kradejo keš.
Seveda bo poceni če so te ta mesec oropali za vsaj polovico jurja evrov v kešu.
In avtomobili so dragi _izključno_ zaradi dragih zavarovanj. Servisi, če nimaš največje krntije pridejo max. 300€ letno. Če jih delaš sam pa še manj.
Ali peš. Čudno, ko grem jaz h komu na obisk se mi zdi čisto normalno plačat nekaj drobiža za parking mestu v katerega pripeljem tonsko mašino. Kot je rekel teardrop infrastruktura ni zastonj. Je pa res da ga ponavadi pustim v katerem od shopping centrov na robu mest in odpešačim naprej.
Za vso infrastrukturo smo že plačali, drugače je nebi bilo tam.
In ne se mi lagat v faco ko se na 30 let starem parkirplacu postavi ura in to opravičuje z vlaganjem v infrastrukturo
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
SplitCookie ::
welcome to 2012. 4 taktni skuterji. Ring a bell?
Brez katalizatora in zaradi dostopnosti ponavadi tudi brez izpušnega lonca da bolj prdi.
Ring a bell ?
ja, verjamem da take komot ljudi kot si ti, to strasno boli. Jaz imam sluzbo oddaljeno 30km v eno smer, avto bo kmalu star 3 leta in sem prevozil 20.000 km. eni se pac znamo prilagodit in znajt. Potnih stroskov dobim povrnjenim okrog 150€, porabim jih za prevoz na siht okrog 50. Ce bi se vsak dan sam fijakal na siht bi bila slika malo drugacna. Polek tega bi si na avtu nabil 15.000 km letno samo voznje na siht. To pomeni se en sevis zraven.
In pol se zbudiš ko delaš terensko delo in priklapljaš bebce na internet. Raje skoraj nebi.
To da imaš ti avtobus do šihta ali kakšen podoben javni prevoz ne pomeni da je javni prevoz karkoli cenejši ali ugodnejši od avtomobila.
Za 10km razdalje tule zaračunajo okroglih 150€ na mesec. Potem ko pa gor nabiješ ohoho subvencije pa je 'poceni'
ne bos verjel kaj vse bo optimizacija naredila, ko bodo avtoprevozniki prisiljeni malo bolj razmisljat da se ravno ne splaca imet pol kamionov praznih na cesti
Ja, ta optimizacija ko so se par let furali okoli cestninskih postaj da prišparajo tistih 20€
Samo manj bodo avtoprevoznike plačevali, vse ostalo bo popolnoma enako.
ja, za razcartane pussyje bus mogoce res ni, ker lahko kdo kihne v tebe
Od kar se izogibam takega folka še nisem rabil bolniške.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
jype ::
SplitCookie> Prevoziš RDEČO !
jype> Ja? A to je kaj posebnega?
http://www.nytimes.com/2012/07/18/world...
http://www.nytimes.com/2012/08/05/opini...
Learn some english!
jype> Ja? A to je kaj posebnega?
http://www.nytimes.com/2012/07/18/world...
http://www.nytimes.com/2012/08/05/opini...
Learn some english!
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: SplitCookie ()
SplitCookie ::
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet.Kar seveda ni res. Na vlaku lahko tudi spi, ali pa dela kaj, kar bi sicer moral narediti doma ali v službi. Tudi mu ni treba iti od postaje do službe peš, ampak ima hitrejše možnosti. Če si zadeve optimiziraš in vse skupaj z upoštevanjem vseh dejanski stroškov preračunaš, je stvar lahko bistveno drugačna, kot se zdi na prvi pogled.
Poleg tega pa nihče ne trdi, da je javni prevoz v čisto vseh primerih boljši/hitrejši/cenejši od zasebnega, tako da je čisto brezveze navajati neke random primere in iz tega vleči zaključke.
O.
Na vlaku boš spal ? V sedečem položaju ?
Delal ? Resno. Ob takem ropotu
Od momenta ko se vsedem na vlak je edina želja da samo čimprej mine, in razmišljanje, ali bi danes moral vzeti marelo ali ne.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO !
jype> Ja? A to je kaj posebnega?
http://www.nytimes.com/2012/07/18/world...
http://www.nytimes.com/2012/08/05/opini...
Learn some english!
Learn some CPP
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
jype ::
SplitCookie> Od momenta ko se vsedem na vlak je edina želja da samo čimprej mine, in razmišljanje, ali bi danes moral vzeti marelo ali ne.
Obstaja fraza za takšne kot si ti: Kraljična na zrnu graha.
SplitCookie> Learn some CPP
Že vse poznam, saj zato so me pa považali, ko sem jih bebec upošteval.
Obstaja fraza za takšne kot si ti: Kraljična na zrnu graha.
SplitCookie> Learn some CPP
Že vse poznam, saj zato so me pa považali, ko sem jih bebec upošteval.
SplitCookie ::
Obstaja fraza za takšne kot si ti: Kraljična na zrnu graha.
Obstaja beseda ki te odlično opiše: napuh
Že vse poznam, saj zato so me pa považali, ko sem jih bebec upošteval.
Lies
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Ni te povozil
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ahac ()
jype ::
SplitCookie> Ni te povozil
Ker sem kršil predpis in nisem vozil po kolesarski stezi, čeprav bi po prvem odstavku 93. člena ZPrCp moral - sicer bi me.
Ker sem kršil predpis in nisem vozil po kolesarski stezi, čeprav bi po prvem odstavku 93. člena ZPrCp moral - sicer bi me.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ahac ()
SplitCookie ::
Naj nekdo pobriše vse te moje neumnosti
Tnx
Tnx
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: ahac ()
BigWhale ::
Vsak dan torej izgubi dve ure, če uporablja javni promet.Kar seveda ni res. Na vlaku lahko tudi spi, ali pa dela kaj, kar bi sicer moral narediti doma ali v službi.
No, jaz sem se leto in pol vozil vsak dan iz MB v LJ. Najprej sem iz Tezna odrolal do zelezniske postaje ~20 minut (nazaj je trajalo se kaksnih 10-15 minut dalj, zaradi klancev in poraznega asfalta na plocnikih), se peljal v LJ in potem odrolal to BTCja. Od doma sem sel okrog pete ure zjutraj, domov sem pa prisel okrog sedmih zvecer.
Ce sem sel z avtom sem startal ob pol sedmih iz MB, nazaj sem pa prisel ob kaksnih pol sestih.
Cas, ki sem ga prezivel na vlaku, je bil izgubljen. V prostem casu rad vrtnarim in na vlaku tega ne morem poceti. ;>
BigWhale ::
Saj sem si ga, pa tudi z vlakom se vec ne vozim. A vseeno, javni prevoz je za marsikoga dodatna izguba casa. Problem je pa predvsem ta, da imamo zanic javni prevoz. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 31247 (21333) | jb_j |
» | Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Loža | 129357 (102562) | Pika na i |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81580 (70989) | starfotr |
» | Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 42869 (32247) | jest10 |