» »

Evropski teden mobilnosti

Evropski teden mobilnosti

1 2 3
4
»

jype ::

xmetallic je izjavil:

Nakladaš. Gužvo na obvoznici povzročate neljubljančani.
Nah, so kar oboji, ker je obvoznica tako zelo udobna. Če bi imeli še kolesarske vpadnice in ringe, bi tudi kolesarilo precej več ljudi.

louser ::

jype je izjavil:

microchip je izjavil:

Pozivanje na odprte meje vodi v nacizem!
Nič ni narobe s pobijanjem nacistov.

Je pa problem, ko sezačne pobijati družine tistih, katerih posamezniki so vstopili v stik z naciji.
No, če bi nosili našitek rdeče peterokrake zvezde, bi še danes živeli. Morda pa jih so nosili. Ekstremizme je treba sproti reševati.

jype ::

louser je izjavil:

Je pa problem, ko sezačne pobijati družine tistih, katerih posamezniki so vstopili v stik z naciji.
Ja, to drži!

Ampak to je majhna cena za čistost in red in disciplino in bratstvo in enotnost in za domovino s titom naprej!

louser je izjavil:

No, če bi nosili našitek rdeče peterokrake zvezde, bi še danes živeli. Morda pa jih so nosili. Ekstremizme je treba sproti reševati.
Ja, sej zato pa pravim:

Rok Woot ::

jbj__ je izjavil:

@Pika na i
JP od mene prostovoljno ne bo dobil niti centa.

Zapret centre mest ali cela mesta za promet,
pa me zanima kako JP ne bi dobili niti centa.
(maš pa alternativo proti JP potem, še vedno lahko uporabiš kolo)
tko bi jih lohk pol res zaje....

(aj ma dobr, lokalci bi se lohk vozil z avti)
samo bi jim nabil drage davke, če bi se hotl vozt po mestu.
za ven iz mesta normalno, naj majo avto, da se vozjo po mestu (pa močni davki). auf, če bi jst bil župan, bi zdržu samo eno uro, ker bi se prebivalci uprl.


Sam gorivo je prepoceni.

scipascapa ::

javni prevoz bi moral biti ceneje.

Markus386 ::

SimplyMiha je izjavil:

Da ni pomote, se vsakodnevno vozim mimo (dajte zrihtajte no že to "obvoznico", ki jo zgleda uporabljate za vsako malenkost... Koliko teh vidim, ki pridejo iz LJ na obvoznico in jo zapustijo na naslednjem ali drugem naslednjem izvozu). Pred časom sem delal v Ljubljani in sem kratko malo ugotovil, da si gužvo najbolj delate ravno Ljubljančani. Delavci in študentji smo dokaj bolj organizirani.


Kako pa naj pridem drugače jarš do fužin?

jype je izjavil:

xmetallic je izjavil:

Nakladaš. Gužvo na obvoznici povzročate neljubljančani.
Nah, so kar oboji, ker je obvoznica tako zelo udobna. Če bi imeli še kolesarske vpadnice in ringe, bi tudi kolesarilo precej več ljudi.


Ob severni obvoznici je kar lepa kolesarska steza in pločnik, od jarš do kosez.
Je pa tudi precej prazna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

Markus386 ::

Rok Woot je izjavil:

jbj__ je izjavil:

@Pika na i
JP od mene prostovoljno ne bo dobil niti centa.

Zapret centre mest ali cela mesta za promet,
pa me zanima kako JP ne bi dobili niti centa.
(maš pa alternativo proti JP potem, še vedno lahko uporabiš kolo)
tko bi jih lohk pol res zaje....

(aj ma dobr, lokalci bi se lohk vozil z avti)
samo bi jim nabil drage davke, če bi se hotl vozt po mestu.
za ven iz mesta normalno, naj majo avto, da se vozjo po mestu (pa močni davki). auf, če bi jst bil župan, bi zdržu samo eno uro, ker bi se prebivalci uprl.


Sam gorivo je prepoceni.


Seveda ne bi bil župan, ker te s takimi idejami ne bi izvolili. Si pa isti, kot vsi neljubljančani, ki se pritožujejo čez zokija.

In kot sem rekel že 5x... regresiva=bad, progresiva=good.

Zrihtat javni prevoz, in ljudje bodo začeli uporabljat. Lep primer je bicikeLJ, postavili so ga in ljudje so začeli kolesarit. Pomojem je bolj pripomogel povečanju kolesarjenja kot vse podražitve goriva in parkiranja skupaj.

Utk ::

Tako je. Logika je ista kot pri 2 letnih otrocih. Če govoriš nekaj ne, ne in ne, ne bo nič pomagalo dokler ne ponudiš alternative.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Ob severni obvoznici je kar lepa kolesarska steza in pločnik, od jarš do kosez.
Je pa tudi precej prazna.
Najbrž zato, ker tako malo ljudi kolesari od Jarš do Kosez? Če bi lahko kam prišel po tej kolesarski stezi, ne da bi moral pri tem izvajati smrtno nevarne manevre zaradi zagotavljanja udobja in hitrosti potovanja voznikom avtomobilov, bi morda več kolesarjev imelo korist tudi od tega odseka.

microchip ::

jype je izjavil:

Če bi lahko kam prišel po tej kolesarski stezi, ne da bi moral pri tem izvajati smrtno nevarne manevre zaradi zagotavljanja udobja in hitrosti potovanja voznikom avtomobilov, bi morda več kolesarjev imelo korist tudi od tega odseka.


No ja, saj kolesarji niso taki nesposobneži in snežinkice kot jih hočeš predstaviti, da ne bi mogli voziti v normalnih pogojih. Če ti rabiš kolesca, pas izključno zate in inštruktorja, to ne smeš oceniti celotne kolesarske populacije po lastni podobi.

jype ::

Zame ni problem, ker sem nadrasa in mi vaših pravil in predpisov ni treba upoštevati, je pa problem za vse ostale, ki očitno ne uporabljajo te povezave pretirano množično, verjetno zato, ker v Jaršah in Kosezah ni kolesarskega teleporta.

Ideja, da bodo kolesarji vijugali sem in tja od Kosez do FRIja samo zato, ker nesposobni načrtovalci ne znajo potegniti funkcionalne kolesarske povezave skozi tisto hosto, je idiotska skoraj toliko, kot ideja, da se bo kdorkoli vozil s kolesom, če ga pri tem infrastruktura ovira, pri uporabi osebnega avtomobila mu pa k riti nosi zastonj parkirna mesta in široke ceste.

Markus386 ::

jype je izjavil:

Markus386 je izjavil:

Ob severni obvoznici je kar lepa kolesarska steza in pločnik, od jarš do kosez.
Je pa tudi precej prazna.
Najbrž zato, ker tako malo ljudi kolesari od Jarš do Kosez? Če bi lahko kam prišel po tej kolesarski stezi, ne da bi moral pri tem izvajati smrtno nevarne manevre zaradi zagotavljanja udobja in hitrosti potovanja voznikom avtomobilov, bi morda več kolesarjev imelo korist tudi od tega odseka.


To je ob severno obvoznici.. glede na število avtov tam, se kam da pridet tudi po tej poti. Zdaj, če ti nisi nikoli zadovoljen, je to drug problem.

jype je izjavil:

Zame ni problem, ker sem nadrasa in mi vaših pravil in predpisov ni treba upoštevati, je pa problem za vse ostale, ki očitno ne uporabljajo te povezave pretirano množično, verjetno zato, ker v Jaršah in Kosezah ni kolesarskega teleporta.

Ideja, da bodo kolesarji vijugali sem in tja od Kosez do FRIja samo zato, ker nesposobni načrtovalci ne znajo potegniti funkcionalne kolesarske povezave skozi tisto hosto, je idiotska skoraj toliko, kot ideja, da se bo kdorkoli vozil s kolesom, če ga pri tem infrastruktura ovira, pri uporabi osebnega avtomobila mu pa k riti nosi zastonj parkirna mesta in široke ceste.


Saj vemo, da imaš fašistonacistične težnje, ampak vsaj en incident z živobarvno rampo, mi da vedet, da si ti toliko nadrasa, kot je bil Adolf arijec.

Na trasi jesenice - kranjska gora - rateče je lepa, široka kolesarska steza, ločena od ceste, z dodatno infrastrukturo (beri: pica in pivo) zraven, pa je birbauharji v pajkicah (kriza srednjih let?) nočejo uporabljat, ampak se očitno raje stiskajo na regionalki s šleperji in 160km/h bmwji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

microchip ::

jype je izjavil:

Zame ni problem, ker sem nadrasa in mi vaših pravil in predpisov ni treba upoštevati, je pa problem za vse ostale, ki očitno ne uporabljajo te povezave pretirano množično, verjetno zato, ker v Jaršah in Kosezah ni kolesarskega teleporta.

Ideja, da bodo kolesarji vijugali sem in tja od Kosez do FRIja samo zato, ker nesposobni načrtovalci ne znajo potegniti funkcionalne kolesarske povezave skozi tisto hosto, je idiotska skoraj toliko, kot ideja, da se bo kdorkoli vozil s kolesom, če ga pri tem infrastruktura ovira, pri uporabi osebnega avtomobila mu pa k riti nosi zastonj parkirna mesta in široke ceste.


Morda pa so si gradbinci za vzgled povprečnega kolesarja vzeli tebe in niso vedeli da je preostanek populacije tako primitiven?

Morda je čas da se opravičiš za škodo ki si jo s svojim obstojem povzročil?

Markus386 ::

microchip je izjavil:

jype je izjavil:

Zame ni problem, ker sem nadrasa in mi vaših pravil in predpisov ni treba upoštevati, je pa problem za vse ostale, ki očitno ne uporabljajo te povezave pretirano množično, verjetno zato, ker v Jaršah in Kosezah ni kolesarskega teleporta.

Ideja, da bodo kolesarji vijugali sem in tja od Kosez do FRIja samo zato, ker nesposobni načrtovalci ne znajo potegniti funkcionalne kolesarske povezave skozi tisto hosto, je idiotska skoraj toliko, kot ideja, da se bo kdorkoli vozil s kolesom, če ga pri tem infrastruktura ovira, pri uporabi osebnega avtomobila mu pa k riti nosi zastonj parkirna mesta in široke ceste.


Morda pa so si gradbinci za vzgled povprečnega kolesarja vzeli tebe in niso vedeli da je preostanek populacije tako primitiven?

Morda je čas da se opravičiš za škodo ki si jo s svojim obstojem povzročil?


Čisto validna teorija. Če bi ogromno mojega denarja šlo za izgradnjo kolesarskih stez, ki jih potem kolesarji ne bi uporabljali, ker raje vohajo izpuhe kamionov, ne vem če bi naslednjič podprl tak projekt.

maco-maco ::

Ob severni obvoznici je kar lepa kolesarska steza in pločnik, od jarš do kosez.
Je pa tudi precej prazna.

Tam je tudi dokaj OK PST. Edino za Bežigradom je med bloki.


Mogoče res manjka neka podobna zadeva še bolj proti centru.
Kaj?

SimplyMiha ::

Ko smo že pri vrlih Ljubljančanih... Vse bi imeli na dosegu roke, ne dovolijo pa delavcem vozit se na šiht tja...

Ajde, decentralizacija!

Zgodovina sprememb…

jype ::

SimplyMiha je izjavil:

ne dovolijo pa delavcem vozit se na šiht tja...
Komot se vozijo: S kolesom.

Markus386 je izjavil:

Saj vemo, da imaš fašistonacistične težnje, ampak vsaj en incident z živobarvno rampo, mi da vedet, da si ti toliko nadrasa, kot je bil Adolf arijec.
Če ne bi bil nadrasa, se ne bi polomila rampa, ampak jaz.

Hkrati je pa jasno, da bi lahko naredili Večno pot enosmerno in bi tam bil širok pas za kolesarje.

Če bi to storili po celem mestu, bi se vsi vozili s kolesi, ker z avtomobilom ne bi nihče nikamor prišel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

scipascapa ::

https://www.24ur.com/novice/slovenija/z...

diaster...celo polletje so imeli čas, dajmo drkat zdej.

SimplyMiha ::

Pa saj je bilo čez poletje največ prometa?

zmaugy ::

jype je izjavil:

microchip je izjavil:

Sploh ko je bilo treba izven Balkana, če si hotel kupiti kavo, kavbojke, satelitsko, riž brez kamenja, pipo ki ne pušča, kontroler za centralno, ... ker teh stvari si v tem času blaginje balkana tu večina ni mogla privoščiti, ali pa se sploh niso prodajale.
Drži, to lahko v novi iteraciji vsekakor izboljšamo.


Aha. Delati isto in pričakovati drugačne rezultate. Kako se že reče temu?

zmaugy ::

Nizozemci bodo prepovedali uporabo mobilnih telefonov na kolesu:

http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti...

Gagatronix ::

So pa za cajtom. Ze pri nas je nedovoljena uporaba mobilnih telefonov na kolesu.

zmaugy ::

Ampak a to potem pomeni tudi prepoved poslušanja glasbe na in-ear slušalke?

jype ::

zmaugy je izjavil:

Delati isto
Isto? Ne nakladaj, no.

zmaugy je izjavil:

Nizozemci bodo prepovedali uporabo mobilnih telefonov na kolesu:
/zabava/zanimivosti/

zmaugy je izjavil:

Ampak a to potem pomeni tudi prepoved poslušanja glasbe na in-ear slušalke?
Če to počneš, si za okolico približno tako nevaren, kot če bi vozil avto.

zmaugy ::

1. Glede na butasto ikonografijo Levice in nekatere njihove zabite izjave, verjamem da imajo v planu ponovitev istega.
2. RTV Slo. Hočeš reči da ne zaupaš temu mediju?
3. Tega ne počnem. Bi me pa zanimala kolesarska čelada z ekvivalentom žepkov na smučarski čeladi, kamor se lahko da slušalke v obliki ploščic, ki torej ne dušijo zvokov iz okolja in omogočajo poslušanje glasbe in telefoniranje.

jype ::

zmaugy je izjavil:

1. Glede na butasto ikonografijo Levice in nekatere njihove zabite izjave, verjamem da imajo v planu ponovitev istega.
Motiš se.

zmaugy je izjavil:

2. RTV Slo. Hočeš reči da ne zaupaš temu mediju?
Motiš se.

zmaugy je izjavil:

3. Tega ne počnem. Bi me pa zanimala kolesarska čelada z ekvivalentom žepkov na smučarski čeladi, kamor se lahko da slušalke v obliki ploščic, ki torej ne dušijo zvokov iz okolja in omogočajo poslušanje glasbe in telefoniranje.
Motiš se.

Glasba in pogovor med vožnjo kolesa motita dovolj, da je to nevarno.

zmaugy ::

Ne. Ne. Ne.

jype ::

Dve leti pred tabo sem se registriral, moja obvelja!

zmaugy ::

Jaz nisem png, zato sem zmagovalec.

jype ::

Če si jpg, pol ni čudno, da si lossy.

zmaugy ::

Tudi če bi bil, tega ti ne bi zaznal.

Pika na i ::

"GREMO PEŠ!
je slogan letošnje izvedbe Evropskega tedna mobilnosti.
Hoja nas sicer resda premika od točke A do B, a hkrati poskrbi tudi za vsaj minimalno raven fizične aktivnosti. Na krajših razdaljah je hoja najučinkovitejši in časovno zelo konkurenčen prometni način. Je drugi najpogostejši način premikanja v slovenskih naseljih, saj je primerna za krajše razdalje (do 2 km), kar je tudi približna dolžina pri nas opravljenih vsakokratnih poti. Zaradi vsega tega bomo v septembru slavili hojo. Pridružite se nam!"


MB - "Napovedujejo Pešbus, inkluzijski sprehod med drevesi, pohod po mestnih gričih in zajtrk za kolesarje."

LJ - Tedenske aktivnosti
Trajni ukrepi

Kočevje - "V Kočevju bomo to storili tako, da bomo mestno jedro začasno zaprli za promet in ga prepustili pešcem, prebivalcem in obiskovalcem mesta. Zapora mestnega jedra za promet bo trajala od 16. do 21. 9., od 8. do 19. ure. V tem času bo prostor namenjen druženju, igram, dogodkom - preizkusite se lahko v partiji šaha, risanju po cesti, igrah kot so ristanc, gumitvist ali s kolebnico. Vsi pripomočki bodo na voljo v bližnjih lokalnih. V mestu boste morda zasledili tudi glasbenike Društva kočevskih glasbenikov v vlogi uličnih umetnikov, najbolj živahna dneva pa bosta torek in petek."

Bohinj -Pumptrack poligon

Ankaran - Brezplačen javni prevoz Ankaran - Kp - Ankaran

49106 ::

Pred kratkim sem po dolgem času sem namesto avta uporabil javni prevoz(medkrajevni avtobus). Prvič sem bil zelo zadovoljen, čeprav sem na pot odšel 50 minut prej kot bi sicer. Drugič je bil avtobus poln, jaz pa sem zamudil v službo. Žal sem avto posodil, ker sem se zanašal na javni prevoz.

Flea ::

Od junija dalje je mnogo novih avtobusnih linij med večjimi mesti in Ljubljano.
Med Ljubljano in Mariborom npr. so v popoldanskem času dodali buse ob 13.00, 15.30 in 16.30 na že obstoječe termine ob 14.30, 17.20 in 20.00. S tem, da busi vozijo okrog 1.40h in so točni.

Egidij88 ::

49106 je izjavil:

Pred kratkim sem po dolgem času sem namesto avta uporabil javni prevoz(medkrajevni avtobus). Prvič sem bil zelo zadovoljen, čeprav sem na pot odšel 50 minut prej kot bi sicer. Drugič je bil avtobus poln, jaz pa sem zamudil v službo. Žal sem avto posodil, ker sem se zanašal na javni prevoz.



hahahaaaa :)) Pač to pri nas ne gre. Avto in wroooom.

jype ::

Egidij88 je izjavil:

hahahaaaa :)) Pač to pri nas ne gre. Avto in wroooom.
Mladina ti lahko v samoobrambi legalno molotovko vrže v avto.

Komaj čakam, da se to začne masovno prakticirat, da boste videli, kam ste s takim odnosom pripeljali družbo.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

Pika na i ::

49106 je izjavil:

Pred kratkim sem po dolgem času sem namesto avta uporabil javni prevoz(medkrajevni avtobus). Prvič sem bil zelo zadovoljen, čeprav sem na pot odšel 50 minut prej kot bi sicer. Drugič je bil avtobus poln, jaz pa sem zamudil v službo. Žal sem avto posodil, ker sem se zanašal na javni prevoz.

8-)
Zamislila sem si, da bi se z vlakom peljala na Štajersko. Kar zgodaj zjutraj.
Tko, knjiga v roki, vozi me vlak v daljave, izstopim, grem na kostanj, na kosilo, se mam fajn.
Karta skoraj 11e (ena smer). Nakar ugotovim, da moram v Ce prestopit na avtobus. Kva? Kva že spet majo?
Minilo me je. Grem z avtom.
Požrla bi in ceno in dve uri vožnje, busa pa ne.

jype ::

https://siol.net/avtomoto/novice/bi-ga-...

Lahko kar za vse voznike uvedemo, da se bodo ljudje končno začeli odločat za manj okoljsko nevzdržne oblike osebnega prevoza.

Pika na i ::

Tričetrt slotecha občepi za ves dan :)

jype ::

Naslednji dan se pa odločijo, da bodo šli s kolesom, ker bo tako hitreje.

Potem ta ukrep uvedejo še ZDA, EU, Indija in Kitajska, pa smo že na 40% pariških ciljev, pa še za 80% zmanjšamo bolezni srca in ožilja ter diabetes.

Pika na i ::

jype je izjavil:

Naslednji dan se pa odločijo, da bodo šli s kolesom, ker bo tako hitreje.

Tako hitro jih pa ne bi izučilo.

jype ::


21:12< a> se bols kr za vse uvest obvezno cakanje
21:12< a> pol se bo se bju splacal z biciklom u sluzbo hodt
21:14< b> sj to se mi bo ze kmal samo po seb
21:15< b> prejsn tedn sm 3/5 dni rabu dlje do sluzbe pa nazaj, kt ceb su z biciklom
21:15< b> 4/5 dni, ce stejes se to, da sm su pol popoldne se na furo z biciklom ze tko
21:23< c> jesbi biu hitrej pes zadnc k je dezval
21:23< c> brez parkiranja


Pa res!

Bo treba en pas na obvoznici permanentno zapret, potem bo pa šlo.

Pika na i ::

Ti kar sanjaj, sanje so zdrave.

Urbano#Desno ::

Egidij88 je izjavil:

49106 je izjavil:

Pred kratkim sem po dolgem času sem namesto avta uporabil javni prevoz(medkrajevni avtobus). Prvič sem bil zelo zadovoljen, čeprav sem na pot odšel 50 minut prej kot bi sicer. Drugič je bil avtobus poln, jaz pa sem zamudil v službo. Žal sem avto posodil, ker sem se zanašal na javni prevoz.



hahahaaaa :)) Pač to pri nas ne gre. Avto in wroooom.



Bumper stickerji "Fuck you Greta" za evolucijsko napredna prevozna sredstva bi šli za med.

jype je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/bi-ga-...

Lahko kar za vse voznike uvedemo, da se bodo ljudje končno začeli odločat za manj okoljsko nevzdržne oblike osebnega prevoza.


Oni norčki iz ekstinšen rebelijon bi se strinjali s tabo. Vsi ste pa na dobri poti da zaradi redikalizma končate na kakšni kmetiji obkoljeni s specjalci. :=)

Zgodovina sprememb…

k4vz0024 ::

Evropski teden mobilnosti je samo pesek v oči. Nič se naredi za usklajenost železniškega in avtobusnega potniškega prometa. Ukinjajo se občinske linije. Ena sama propaganda malomeščanov in vlade, ki Evropi servilno sledi v trobljenju.

ziga1990 ::

^^ se strinjam mogoče bi mesta naredili bolj čista če bi omejili, da v mesta lahko vstopijo dostavna vozila, javni prevoz ter EV in hibridna vozila(elektrika/bencin)
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

scipascapa ::

Porazdelitev uprave in služb, ne daje 2/3 vse v LJ. Recimo za Kranj lokalno, čemu ima folk avto? Iz Planine do Zlatega Polja 3km...kamorkoli greš več kot 3-4km max ni....

avani ::

Če koga zanima, Hong Kong ima zelo zanimiv princip delovanja javnega prometa - njihov "LPP" je pogost, točen, in - profitabilen. Ni pa za posnemat...

jype ::

Urbano#Desno je izjavil:

Oni norčki iz ekstinšen rebelijon bi se strinjali s tabo. Vsi ste pa na dobri poti da zaradi redikalizma končate na kakšni kmetiji obkoljeni s specjalci. :=)
O, lej, navdušenci nad nasiljem se že naslajate nad tem, kako bo končno apokalipsa.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: jest10 ()

jb_j ::

Ljubljana Maribor,
55min....

https://www.24ur.com/novice/slovenija/i...


Zanimiva, ob električnih skirojih in kolesih.


Bi se mnogi vprašal zakaj z avtom,
ob takih časih bi se pa mogoče tut razbremenilo,
študentske in dijaške domove....

Pa šit load delovne sile ne pozabt...
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802110362 (83567) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35569952 (59361) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37739818 (29196) jest10
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18130640 (25041) BigWhale

Več podobnih tem