» »

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)

strani: 1 2 3 4 ... 15

kamikaze5 ::

Tilen je izjavil:

Poglej, rešitev tudi trenutno ni idealna in ne odgovarja vsem. Generalno je predlog boljši za večino in zelo pomembno, imel bo podporo kapitala, saj se bodo stroški nadomestil v gospodarstvu znižali. Lahko, da zate žal res ni boljša rešitev in boš moral pred parlament na protest.


Predlog NIKAKOR ni boljši za večino ampak samo za tiste, ki živite v centrih. Pri nas železnice sploh ni, vožnja z avtobusom do Ljubljane traja cca. 2x toliko kakor z avtom, brez upoštevanja še mestnega prevoza po Ljubljani. Da ne omenjam dveh nesreč avtobusa na naši liniji v zadnjih letih zaradi neustreznih gum pozimi. Glede avtobusnih prevozov je v Sloveniji ostalo le še nekaj firm, železnica je itak samo ena in temu primerno je tudi obnašanje teh podjetij: za uporabnike jim dol visi: dotrajana vozila, nemogoči urniki, dolgi časi prevozov in podobno. Predlagani ukrep je zgolj voda na mlin tem podjetjem, ki se jim bo potem potrebno še manj truditi, saj bodo imeli na enostaven način zagotovljen fiksen mesečni prihodek.
Zaradi centralizacije je žal večina delovnih mest v večjih centrih, kjer pa so nepremičnine 2x do 3x dražje od periferije. Vsem ki zagovarjate ta ukrep priporočam, da na lastni koži izkusite vse prednosti javnih prevozov.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Krigl ()

SeMiNeSanja ::

Škoda, da se niso domislili "davek na mobilnost", pa da bi potem bili vsi javni prevozi brezplačni.

Drugače pa še ni dva dneva, kar se je pisalo, da misli Bratuškova Žlendra odstreliti?

Potem privlečejo tako pogruntavščino na dan tik predenj naj bi se šlo na volitve.

Kaj se samo meni zdi vse skupaj malo čudno?

kamikaze5 ::

SeMiNeSanja je izjavil:

Drugače pa še ni dva dneva, kar se je pisalo, da misli Bratuškova Žlendra odstreliti?


S takimi predlogi kot je tale, za drugo kakor odstrel ni uporaben.

BTW, iz katere stranke pa je, da bom vedel koga ne voliti v prihodnje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kamikaze5 ()

SeMiNeSanja ::

kamikaze5 je izjavil:

SeMiNeSanja je izjavil:

Drugače pa še ni dva dneva, kar se je pisalo, da misli Bratuškova Žlendra odstreliti?


S takimi predlogi kot je tale, za drugo kakor odstrel ni uporaben.

BTW, iz katere stranke pa je, da bom vedel koga ne voliti v prihodnje?

Mislim, da je 'nikogaršnji'. Vsaj nikoli nisem imel občutek, da bi se kaj opredeljeval za neko stran. Mogoče je tudi to del problema... "Če nisi naš..."

Drugače pa ti raznorazni uradi....meni se zdijo, kot da so sami sebi namen. Toliko da se ustvari delovna mesta za kup birokratov, ki na silo nekaj 'producirajo', kar je večkrat popolna brca v temo, kakor pa neka res pametna zamisel.

Je pa to faj šiht, dokler ti nekdo ne stopi na rep, da bi sebe 'populariziral'. Menda ja ne misli kdo, da Bratuškovo res kaj sekira, če so na tistem uradu sproducirali kaj uporabnega ali ne. Smo pred volitvami in se mora pokazati kot 'delovno dekle'. Tako potem dobi še par ekstra minut v medijih, ki jih ne rabi plačat.
Čim bodo volitve mimo, bo že vse skupaj pozabljeno....

Utk ::

Menda ja ne misli kdo, da Bratuškovo res kaj sekira, če so na tistem uradu sproducirali kaj uporabnega ali ne. Smo pred volitvami in se mora pokazati kot 'delovno dekle'. Tako potem dobi še par ekstra minut v medijih, ki jih ne rabi plačat.


S tem je narobe samo to, da niso volitve vsak mesec.

Jure14 ::

Ta "predlog" bi še malo popravil.

Recimo s tem: "Delodajalec v primeru uporabe javnega prevoza plača 30% osnovne ure za čas porabljen na poti."

Potem pa naj si vsak izračuna, kaj se mu bolj splača.
Da ne bodo samo delavci na slabšem.
Oz. da povem bolj politično korektno "da bodo tudi delodajalci dali svoj prispevek pri zmanjševanju prometa in popularizaciji javnega prevoza"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jure14 ()

Invictus ::

kamikaze5 je izjavil:


BTW, iz katere stranke pa je, da bom vedel koga ne voliti v prihodnje?

On je iz stranke alkoholikov.

Očitno dovolj močna stranka, da ga še niso odstrelili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Master_Yoda ::

Se en dodatek k Jure14 predlogu: V primeru zamujanja avtobusa/vlaka/kocije se uposteva da je delavec prisel na delovno mesto ob "pravem" casu in se ga placa ne glede na to da ga ni bilo, saj ni njegova krivda da javni prevoz zamuja.
Dovie'andi se tovya sagain.

Invictus ::

Delodajalca načeloma nič ne briga kako prideš v službo.

Če pa je dober kader, naj mu pa da večjo plačo.

Potni stroški so potuha delodajalcem, ne delojemalcem.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Bi šel z veseljem z javnim prevozom, ampak ...



Še malo bolj detajlno, za primer javnega prevoza:



Tudi, če bi na obvoznici en pas zagotovili za avtobuse, bi še vedno večino časa izgubil, da bi prišel s trolo od stanovanja do postaje, kjer bi presedel na pravi avtobus. Tisti avtobus potem vozi "samo" še 40 minut do moje službe, pa še ta ne gre na obvoznico. Enostavno ne gre hitreje ...

SeMiNeSanja ::

Itak je 'predlog' navaden bullshit.

V mojem konkretnem primeru ima 6 km od doma do delovnega mesta.
Če bi hotel uporabiti javni prevoz, bi moral kombinirati primestni + mestni prevoz.
Strošek javnega prevoza je dvakratnik stroška kilometrine.

No, pa da ne omenim, da z avtom rabim 6 minut, z avtobusom pa v eni uri ne pridem....

Pa tudi z 'fleksibilnim delovnim časom' je potem konec. Ne greš domov, ko si naredil, kar si imel v planu. Stranki, ki ji nudiš podporo na telefonu rečeš "zdaj pa moram iti na bus.."?!?.
Če zamudiš bus ob 18h, bo naslednji ob 22h...ali pa naslednje jutro.

No, mogoče pa kar zasilna ležišča uredimo v firmah za tiste, ki bodo avtobuse za domov v rovte zamudili?

GupeM ::

Na poti pa ne bom ~1h, kot sedaj, ampak ~4 ure. Že zdaj nisem veliko doma.

Daliborg ::

Tudi sam vidim to kot korak v pravo smer da bi zmanjšali število vozil na cestah. Resda ni najbolj optimalno zaenkrat ampak če bomo bolj vlagali v javne prevoze bomo tudi prej dobili boljše povezave, ker se bo povečalo povpraševanje za prevoz in morda prej dosežemo tudi to da bi imel vlak npr. Kranj-Ljubljana vsaj vsakih 15min, avtobus lokalce na 10 min itd...Sedaj pač vsi gledate iz stališča stanja na cestah kot je danes ampak dajte si predstavljat da je na cestah vsaj 50% manj vozil potemtakem tudi take gneče in zastojev ne bi bilo več.
Ne vemo pa kaj bo to prineslo na dolgi rok državi, kjer smo zasvojeni z jeklenimi konjički in bo donos DMV-ja upadel če ne bomo več tako vneto kupovali vozila.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

WhiteAngel ::

Predlog je super ... če država najprej vrže 10mrd evrov v nove železniške povezave. Da se ti bo pa Štajerc vozil vsak dan 4h namesto 2h samo za to, da bo dobil povrnjene potne stroške. Yeah right... pol jih bo šlo v AT, pol bo pa brezposelnih. Res super za državo in proračun :|

k--p ::

Predlog ni preveč fajn niti za center, saj zgubiš denar, če se trudiš s kolesom.

SeMiNeSanja ::

Bus na 10 minut? Pa to še linije mestnega prometa nimaš na toliko. Na periferiji pa bi marsikje bili srečni, če bi imeli več kot EN (1) bus na DAN (zjutraj ob 5h pelje proti LJ, popoldne pa pripelje delavce nazaj)!

Pa kaj ljudje niste še nikoli pomolili svoj nos ven iz območja mestnega prometa, da mislite, kako čudovit javni prevoz imamo v Sloveniji?

Na splošno je celotna organizacija javnega prevoza totalno na psu.
Namesto da bi se delalo na izgradnji omrežja kratkih lokalnih prog, ki bi potnike prepeljale do prvih večjih vozlišč, od tam pa do centrov, so lokalni promet uničili, za ostalo pa preko koncesij onemogočili konkurenco. Tako imaš samo še direktne linije od vukojebine do npr. Ljubljane - ampak te samo 1x na dan. Namesto da bi do prvega vozlišča npr. 10 km daleč vozil lokalni mini bus na vsake pol ure ali uro, od vozlišča pa spet naprej vsako uro...

Z optimizacijo in nekaj konkurence bi se dalo naresti čuda. Če pa politika z palico žene potnike na bus, potem pa se ne bo noben avtobusar pretegnil. No, saj se že tako ne....saj dobijo lepe subvencije od občin, tako da potniki niti niso bistvo...

Daliborg ::

@SeMiNeSanja
Roka roko umije, drugače ne gre. Kar hočem povedati, da kot sem omenil če gledamo iz trenutnega stanja je to katastrofalno. Ampak če bi pa vlagali v javni promet bi pa hitro tudi finance našli za izgradnjo novih povezav in nakup več javnih transportnih vozil. S predpostavko, da se ne bi s financami dogajal DARS kompleks - žep z luknjo.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

WhiteAngel ::

Zdaj še enkrat berem interviju. Pa ta tip nima pet čistih. Vključno z ministrstvom in Bratuškovo. Za slednjo sem vedel, da je nesposobna povzpetnica in nekdanja bankirka, ampak da ima tudi ostale kolege iz istega zosa... boh nam pomagaj.

Glede trajnostne mobilnosti - kaj če bi za začetek ministrstvo uredilo kolesarske steze ob državnih cestah? Vsaj četrtina mrtvih na cesti je kolesarjev in pešcev - v glavnem zaradi slabe infrastrukture. Ampak za to je treba delati, misliti, načrtovati, odkupovati zemljo, se pogovarjati, se pogajati itd.

Polozweii ::

Daliborg je izjavil:

@SeMiNeSanja
Roka roko umije, drugače ne gre. Kar hočem povedati, da kot sem omenil če gledamo iz trenutnega stanja je to katastrofalno. Ampak če bi pa vlagali v javni promet bi pa hitro tudi finance našli za izgradnjo novih povezav in nakup več javnih transportnih vozil. S predpostavko, da se ne bi s financami dogajal DARS kompleks - žep z luknjo.


Javni prevoz je zgodba, ki se bo ob funkcioniranju in pogostejši rabi amortizirala. Sam če niti ene nove linije ne bo... smo lahko še 20 let odvisni od avtomobila.

matobeli ::

Odvzem potnih stroškov je edina možna možna varjanta da ljudje začnejo volit politične opcije ki bodo poskrbele za probleme in jih ne samo ustvarjale.

WhiteAngel: ne bit trapast, za 99% vseh žrtev na cesti so krivi avtomobilisti, ker se jim mudi na šiht/iz šihta.

otago ::

Znanec se fura z LJ v MB na siht. Je tik pred selitvijo v KP... narascaj. Z avtom mu uspeva... z vlakom?

Ce zelimo vzpodbuditi javni prevoz in koriscenje le tega, to ni nacin. Naj se zacasno uredi 90-80-70-60% nadomestilo v roku nekaj let, ce gres z avtom. Ljudje morajo najti alternativo obstojec sluzbi, ce jim le tukaj nadomestilo predstavlja toliksen del dohodka... Bo imel pa UKC probleme, zdravstveno osebje iz SV bo reklo bye-bye.

Magic1 ::

Kar naprej s takimi. Se takoj zakreditiram in kupim dodatno stanovanje v Ljubljani. Bom fajn navil najemnino, ko bodo to uvedli. Že zdaj so 500€+, še je plac za rast. Na delovnem mestu se mi bo konkurenčnost tudi dodatno povečala. Jaz bom prišel spočit v 10min na delo in ne bom rabil povišic, da bom lahko preživel. Eni bodo pa cele dneve od doma, ali pa bodo velik del plače zapravili za prevoz, oz visoko najemnino. Fenomenalen predlog za sodobno suženjstvo nekaterih.
Magic

SeMiNeSanja ::

WhiteAngel je izjavil:

Glede trajnostne mobilnosti - kaj če bi za začetek ministrstvo uredilo kolesarske steze ob državnih cestah? Vsaj četrtina mrtvih na cesti je kolesarjev in pešcev - v glavnem zaradi slabe infrastrukture. Ampak za to je treba delati, misliti, načrtovati, odkupovati zemljo, se pogovarjati, se pogajati itd.

40 let nazaj sem se že kot mulc čudil kako to, da imajo v Nemčiji marsikje poleg glavnih cest med naselji še cca. 3m široko makedamsko kolesarsko 'cesto'.

Saj nenazadnje ne potrebuješ imeti vse asfaltirano. Če je makedam lepo vzdrževan, je tudi čisto v redu za kolesariti po njemu.
Pri nas, ki smo pa bolj bogati, pa moramo imeti asfaltirane ali nič. No, potem se običajno konča pri nič....
Očitno velja tista "bolje nič, kakor makedam"?

tomazic89 ::

Avto -> 40 minut
Javni prevoz -> 2h
Pa sploh nisem v kakih vukoje*inah. 15km od AC in 10km od zeleznice.
Does not compute.. Ze trenutno mi je uro in pol na dan v avtu na meji sprejemljivega, plus da lahko delam remote (cesar se sicer posluzujem le ob "cudnih" razmerah na cesti).
Tako kot je nekdo predlagal zgoraj.. Naj se potni postopma manjsajo in se razlika vlaga v infrastrukturo. Hkrati imajo delavci v prehodnem obdobju moznost najti drugo sluzbo oz boljso placo.

Jaz mislim, da tako preprosto ni kot si je gospod zamislil. Avti (in z njimi kompenzacija) izven mest bodo morali ostati v igri vsaj za prevoz do tirov ali busnih linij, katere pa morajo svoj nivo kvalitete najmanj potrojiti.

Absolutno sem za razvoj JAVNE infrastukture prevoza. Amapk naj bo ta planiran ter dolgorocni in v interesu drzave/javnosti, ne pa da si zasebniki z enim avtobusom pod kozolcem ze manejo roke.

kamikaze5 ::

Daliborg je izjavil:

Resda ni najbolj optimalno zaenkrat ampak če bomo bolj vlagali v javne prevoze bomo tudi prej dobili boljše povezave, ker se bo povečalo povpraševanje za prevoz in morda prej dosežemo tudi to da bi imel vlak npr. Kranj-Ljubljana vsaj vsakih 15min, avtobus lokalce na 10 min itd...


Kdo bo vlagal v javne prevoze? Javne prevoze opravljajo zasebna podjetja, ki jih zanima samo dobiček. Ni dvakrat za reči, da so omenjeni predpis zlobirali prav oni, saj ni nič drugega kot potuha zanje.

Tear_DR0P ::

Kaj pa če bi ukinili povrnitev stroškov poti?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

XIIT ::

tomazic89 je izjavil:

Naj se potni postopma manjsajo in se razlika vlaga v infrastrukturo.

A potem bo delodajalec namesto tebi, del tvojih potnih nakazal ministrstvu za infrastrukturo?
The only permanency in politics is permanent self interest, never fairness.

otago ::

XIIT je izjavil:

tomazic89 je izjavil:

Naj se potni postopma manjsajo in se razlika vlaga v infrastrukturo.

A potem bo delodajalec namesto tebi, del tvojih potnih nakazal ministrstvu za infrastrukturo?


Potem imas nemski model, uveljavljas potne stroske kot davcno olajsavo. Ce imas nizek prihodek ne pomaga veliko, ce imas visok prihodek, spet ne pomaga. Razen ce delas 200km dnevno.

Koncno bi tudi place bile primerljive in delodajalci ne bi mogli mutiti. Ti si 50km, preveliki potni stroski.

Z ukinitvijo potnisih stroskov-prestopom le teh v davcno olajsavo bi zagotovili tudi vecjo mobilnost pri zaposlovanju, delodajalcu bi delavec iz 50km kraja stal v osnovi enako kot en iz 5km oddaljenega kraja. Plusi za delodajalca in delojemalca.

PrihajaNodi ::

jype je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ta ukrep je voda na mlin tistim, ki živijo v mestih; tistim, ki oddajajo stanovanja v mestih; in korak k še večji centralizaciji.
Morda. Morda je pa ta ukrep prvi korak k temu, da bodo avtobusne linije postale bolj uporabne, prevoz pa hitrejši in učinkovitejši, ter ob zadostnem povpraševanju morda celo zagotovile pogoje za gradnjo hitre potniške železnice, kakršne poznajo drugje.

S subvencioniranjem osebnih avtomobilov vsakemu posamezniku pa seveda nazadujemo - družba postaja manj produktivna, vedno več časa in denarja se porabi za idiotizem, ki mu rečete "z avtom je pa samo 15 minut" (v 1981, ko je bilo na cesti 9 avtomobilov), vplivi na okolje in kvaliteto življenja v mestih in na podeželju so pa katastrofalni.


Zakaj pa so butalci trame ukinili? Tram je bil in je edina najboljsa varianta + metro linija za mesto, hitri vlaki pa za izven mest. Vse ostalo je crap. Slovenija nic od tega ne ponuja.

Spekuliranje cen kriptovalut in ICOjev part 2= O smrti in življenju po njej

Smrekar1 ::

Furbo je izjavil:

Moje strokovno stališče pa je, da se bo sedaj pojavila ponudba poceni vozovnic na bolhi.


Terminske vozovnice so izdane na ime.

Tear_DR0P je izjavil:

Kaj pa če bi ukinili povrnitev stroškov poti?


Če ta denar prelijemo v plače, kul. Samo potem bomo diskriminirali proti tistim, ki živijo v malo bolj oddaljenih krajih. To bo dvignilo ceno nepremčinin v gospodarsko bolj perspektivnih mestih in še bolj potlačilo manj perspektivna mesta.

To seveda lahko sprejmemo kot nujno zlo, a zavedati se moramo, da bo končni učinek tak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Gogyto ::

Leo232 je izjavil:

Sicer močno podpiram spodbujanje alternativnih prevozov in zmanjšanje uporabe osebnih vozil, ampak tale ukrep je pa precej škodljiv za večino ljudi in vse prej kot dobro premišljen. Problem je namreč v tem, da kot so nekateri že rekli, je ukrep izvedljiv/smiseln samo za tiste, ki živijo v relativni bližini večjih mest. Vsi ostali bodo samo na precej slabšem.

Primer: oseba iz LJ hodi na delo v Celje. Takšna oseba bo dobila povrnjeno najcenejšo vozovnico, kar je v tem primeru vlak, ker avtobus je pač pri nas neverjetno drag. Vse lepo in prav, ampak hudič je v tem, da ti prevoz z vlakom vzame skorajda 2 uri (ob predpostavki, da je vlak dejansko točen, kar je bolj čudež kot pa realnost). Ok gre ta oseba vseeno na avtobus in požre razliko. Hja, žal časovna razlika ni veliko manjša, ker avtobus vozi pa cca. 1 uro in 40 minut. Torej edina realna opcija za takšno osebo, če ne želi pač dobesedno 12-14 ur na dan dati zgolj za službo, je vožnja z avtom. Kar pa bo seveda udarilo po žepu.


Tole je mimo.

Oseba, ki iz Lj hodi na delo v Ce že danes dobi povrnjeno zgolj najcenejšo obliko potovanja - v tem primeru karto za vlak. In se najverjetneje vozi s svojim avtom na šiht. In je že v minusu. Redke so namreč firme, ki svojim zaposlenim plačujejo po kilometrini in s 100% kritjem. Že zdaj je uzakonjeno, da podjetje lahko krije tudi samo 70% (ali 60% nisem ziher) stroškov prevoza na delo. Poleg tega, nemalo je podjetij, ki v razpisih za delo iščejo ljudi, ki so s stalnim prebivališčem oddaljeni manj kot dve avtobusni postaji mestnega prometa, da se sploh izognejo stroškom prevoza.
Žal se te anomalije pojavljajo.

Po drugi strani imaš pa modele, ki bi si zidali bajte na Triglavu, imeli tam optiko, letališče, postajo francoskega TGV in seveda še najmanj 1km okoli bajte čistino, brez nadležnih sosedov... Pajade.
So prednosti mestnega lajfa in lajfa na selu, imaš pa seveda tudi slabosti v enem ali drugem načinu. In pač, ena od slabosti kmetov je slabša kvaliteta javnega prevoza.

Smrekar1 ::

GupeM je izjavil:

Bi šel z veseljem z javnim prevozom, ampak ...



Še malo bolj detajlno, za primer javnega prevoza:



Tudi, če bi na obvoznici en pas zagotovili za avtobuse, bi še vedno večino časa izgubil, da bi prišel s trolo od stanovanja do postaje, kjer bi presedel na pravi avtobus. Tisti avtobus potem vozi "samo" še 40 minut do moje službe, pa še ta ne gre na obvoznico. Enostavno ne gre hitreje ...


Podobno je pri meni, živim 300 m od postaje avtobusa. Enostavno ni računice, da bi šel z javnim prevozom. Okolje gor ali dol, 3 ure na dan je več kot sem pripravljen dati za to.

Glavni razlog je v tem, da je v povprečju malo več kot 1 postaja javnega prometa na kilometer poti. Če bi to uredili bi JP z mojega vidika postal konkurenčen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

urosh ::

Tako je Avstriji:
https://www.bmf.gv.at/steuern/arbeitneh...
Zaradi mene je lahko isto v Sloveniji. To je kot bruto olajsava, ki se pac kot neto niza glede na visino bruto place. In naj potem vsak hodi/dela kako zeli. Prisila na javni promet pa je strinjam tam, kjer je mozen (mesta, delno obmestja), za vse ostalo pac AT sistem. Ali pac nikjer, da ne prikrajsamo kolesarjev, recimo. Vsi dobimo isto po zgornji tabeli, in to je to.
Razlika med "malo" in "veliko" je v tem, ce obstaja moznost javnega prevoza oz. ce ne traja vec kot dupli cas, potem se smatra, da ni opcije javnega prevoza. Ce je moznost, potem je mala, ce ni, potem je velika.

DexterBoy ::

Knez Fjodor je izjavil:

Lahko je s polno ritjo kakati.
Primer Ljubljana: takoj ko se preseliš iz LPP območja, se zelo pokaže razlika v času prevoza. Sam imam srečo, da imam v Kamniku železniško postajo precej blizu. Vendar vlak pelje enkrat na uro, neprestano ima zamude in vikendi odpadejo. Dejansko sem s kolesom hitreje prihajal na šiht kot z vlakom! Pa še to ljudje pozabljajo - če ne delaš zraven železniške postaje, je treba šteti še čas hoje/avtobusa do dela. Če je to Vič, Trnovo, Rudnik, je treba prišteti okoli pol ure. Vsak dan torej kombinirano potovanje zjutraj in po delu. Utrujajoče. To je problem, ki se pozablja.
Na dan imaš do šihta uro in pol prevoza. Delaš osem ur in 11 ur s prevozom skupaj te ni doma. Da ne omenjamo, da so v Sloveniji delavniki postali bolni z neplačanimi nadurami in pohlepnimi šefi, tako da si ves čas na šihtu. Keša za stanovanje zraven službe v LJ itak nimaš in nekako kompenziraš to s svojim časom. Nekako je razumljivo, da bi za prevoz porabil do ene ure, to se še da. Več pa je zelo neprijetno.
Vedno me preseneča, kako ljudje z odličnimi plačami, šihtom v bližini in parkingom pred delovnim mestom kritizirajo vse tiste, ki se morajo za preživetje voziti iz hribov. Češ, da delajo gužvo v njihovem mestu. Kako jim privoščijo neučinkovito cijazenje v počasnih predpotopnih vlakih, izgubo časa za družino in pri tem ne razumejo, kako da si ne najdejo šihta pred svojim pragom. Sveta preproščina.

THIS!
Pri nas v službi je že vsa leta tako; povrnejni potni stroški so v višini najcenejše mesečne vozovnice. Ostalo je na tebi, kako si organiziraš prihod v službo. Osebno imam na relaciji PO-LJ štiri opcije; stara cesta, avtocesta, BUS in vlak. Če bi bil svoboden (no family), bi se fural z vlakom; ena ura spanja do prestolnice. Z BUSom sem šel samo enkrat. Najdražja opcija in najmanj udobna... Avto je jeba s parkiranjem v službi, ampak se tudi to da. Časovni vidik je pa takšen; do železniške je 15-20 minut v eno smer. Tire poslušam eno uro. Torej je dnevna časovnica z vlakom dolga 150 - 160 minut. Avto je max 120 minut (povprečje je 100). Kar je na dnevni bazi razlike pol ure. Se ne sliši veliko? Kaj pa, če vam rečem, da je to na mesec vsaj 600 minut. Kar je pa že 10 ur!
Tako, da, ja, verjamem, da bi veliko ljudi stres vrtenja volana takoj zamenjalo za javni prevoz. Če bi le ... bil učinkovit. Tako pa je vse skupaj "cijazenje" po tirih in asfaltu....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

steev ::

Smrekar1 je izjavil:

Če ta denar prelijemo v plače, kul. Samo potem bomo diskriminirali proti tistim, ki živijo v malo bolj oddaljenih krajih. To bo dvignilo ceno nepremčinin v gospodarsko bolj perspektivnih mestih in še bolj potlačilo manj perspektivna mesta.


Kako pa trenutni sistem ni diskriminatoren do ljudi ki živijo v Ljubljani? Ne dobijo nič za prevoz, nepremičnine pa dražje 50% napram okoliškim mestom.
:|

BlaY0 ::

steev je izjavil:

Smrekar1 je izjavil:

Če ta denar prelijemo v plače, kul. Samo potem bomo diskriminirali proti tistim, ki živijo v malo bolj oddaljenih krajih. To bo dvignilo ceno nepremčinin v gospodarsko bolj perspektivnih mestih in še bolj potlačilo manj perspektivna mesta.


Kako pa trenutni sistem ni diskriminatoren do ljudi ki živijo v Ljubljani? Ne dobijo nič za prevoz, nepremičnine pa dražje 50% napram okoliškim mestom.

Čaki mal. Sej to kar dobiš za prevoz ni namenjeno za plačilo najemnine! WTF? To kar dobiš za prevoz je namenjeno stroškom prevažanja.

BTW, jaz bi tole (prevoz in malico) itak vse lepo ukinil, ker delodajalci tole večinoma izkoriščajo za prikaz višje neto "plače" in delavec od tega ne samo da nima nič, ampak ima še minus.

Ukinit malico in prevoze potem se lahko naprej pogovarjamo...

Smrekar1 ::

steev je izjavil:


Kako pa trenutni sistem ni diskriminatoren do ljudi ki živijo v Ljubljani? Ne dobijo nič za prevoz, nepremičnine pa dražje 50% napram okoliškim mestom.


Za prevoz dobiš karto za LPP, če si bližje kot 2 km res ne rabiš prevoza.

Nadalje, iz drage Ljubljane se lažje preseliš v cenejšo okolico kot obratno.

BlaY0 ::

urosh je izjavil:

Tako je Avstriji:
https://www.bmf.gv.at/steuern/arbeitneh...
Zaradi mene je lahko isto v Sloveniji...

Ja normalno, podpišem takoj.

Druga varianta je da se uvede job-ticket kot je v nekaterih drugih EU državah. Delodajalec se poveže z lokalnim konzorcijem prevoznikov in subvencionira prevoz svojih zaposlenih. Zaposleni dobijo job-ticket (mesečna) po znižani ceni (odvisno koliko pač delodajalec subvencionira) in potem si zaposleni sami izberejo tip javnega prevoza. Poleg tega ta job-ticket omogoča recimo še commute med vikendi za celo družino. Job-ticket košta enako za vse na območju ki ga pokriva konzorcij.

jype ::

SeMiNeSanja je izjavil:

V mojem konkretnem primeru ima 6 km od doma do delovnega mesta.
Peš pejt, lenuh.

K0K0 je izjavil:

Zalog - šiška z avtomobilom cca 10 minut. Z trolo slaba ura če ni gužve.
Da smo ti plačali milijarde za obvoznico, si pa pozabil? In ker je obvoznica namenjena avtomobilom, namesto da bi bila izključno za javni prevoz, si pač prej z avtomobilom, kot bi bil z javnim prevozom.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: ALT ()

Smrekar1 ::

BlaY0 je izjavil:


Ja normalno, podpišem takoj.

Druga varianta je da se uvede job-ticket kot je v nekaterih drugih EU državah. Delodajalec se poveže z lokalnim konzorcijem prevoznikov in subvencionira prevoz svojih zaposlenih. Zaposleni dobijo job-ticket (mesečna) po znižani ceni (odvisno koliko pač delodajalec subvencionira) in potem si zaposleni sami izberejo tip javnega prevoza. Poleg tega ta job-ticket omogoča recimo še commute med vikendi za celo družino. Job-ticket košta enako za vse na območju ki ga pokriva konzorcij.


To bi morali imeti na nivoju cele države. Največji del JP je vožnja v službo in nazaj, ampak JP lahko služi tudi rekreaciji, da nam ne bi bilo treba povsod z avtom.

gtfo ::

tole ni ok, razen na zelo frekventnih območjih, kar bi se lahko ugotavljalo od primera do primera (če bi bila volja) - tsti, ki imajo možnost normalnega prevoza, lahko koristijo za karto... javni prevoz je neučinkovit, ko si enkrat izven urbaniziranih območij, ni pričakovati hipnih rešitev brez nekega prehodnega obdobja... avti so (sorazmerno) affordable in hitri, velja za vsako vreme, slaba posledica so gneča in (potrebno je izmeriti in primerjati z vlakom/busom!!) morda onesnaževanje... nimam sploh ničesar proti kolesom ali "sprehodom" (še podpiram tole), ampak (kot izgleda) ni rešitev, ko gre za pot v službo in nazaj, 260 dni v letu. nekateri srečneži, ki živijo 5 minut od delovnega mesta ali so predčasno upokojeni, niso večji faktor, potrebno je gledati na celoto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gtfo ()

nikjozo ::

Ukinitev porvracila stroskov v taksni obliki kot je v Sloveniji sedaj, je neizogibna.

Ce se hocete iti zahodni standard, bo treba slediti zahodu, kjer se dobi tudi ustrezno visja placa, namesto teh potno / malcnih izplacil.

njyngs ::

Če hočejo ukinit povračila prevoznih stroškov morajo PREJ urediti javni prevoz.
Če bodo javni prevoz začeli urejati PO ukinitvi povračila prevoznih stroškov smo v riti ker:
1) je tempo teh del v totalnem kurcu
2) verjetno sploh ne bo prišlo do ureditve, le do ukinitve prevoznih stroškov.

Torej o ukinitvi prevoznih stroškov podporniki govorite takrat, ko bo javni prevoz UREJEN.

EDIT: Hkrati naj se prisili slovenska IT podjetja, da zaposleni začnejo delati od doma (vključno s povračilom za el. energijo in internet ali pa ustrezno višjo plačo). Seveda kje je to možno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

BlaY0 ::

njyngs je izjavil:

Če hočejo ukinit povračila prevoznih stroškov morajo PREJ urediti javni prevoz.

To seveda ne drži. Najprej je treba ukinit, potem pa z denarjem ki priteče od te ukinitve podpreti JP projekte.

njyngs ::

Ja, točno to bi oni radi. Dont u get it...

BlaY0 ::

Kateri oni? A tisti ki se v tvojih sanjah borijo proti tebi? Tvoji sovražniki?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

njyngs ::

Torej po tvojem je boljša varianta:
1) skinimo stroške za prevoz
2) za tem začnimo urejati JP, kar bo z vsem dobro znanim tempom trajalo par let in par miljard (poglej za koliko nas hočejo nategnit pri drugem tiru)

Kako bodo potem shajali tisti, ki bodo imeli prvih par let zanič javni prevoz? Jih boš ti vozil na šiht, da ne bodo 5 ur na dan na vlaku sedeli?

Baja ::

logično bi bilo da se prvo uredi JP. in ukine potne takrat, ko te ta JP pripelje na delovno mesto v istem času kot avto.

drugače pa kot je nekdo omenil, naj firma plača ure za razliko prebito na JP.

edit: ko sem še živel v LJ, je lpp od vižmarj do brnčičeve vozil skoraj eno uro. po nemški cesti sem bil z avtom tam v 5 minutah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

Utk ::

BlaY0 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Če hočejo ukinit povračila prevoznih stroškov morajo PREJ urediti javni prevoz.

To seveda ne drži. Najprej je treba ukinit, potem pa z denarjem ki priteče od te ukinitve podpreti JP projekte.

15 let vmes naj pa kaj?

BlaY0 ::

njyngs je izjavil:


Kako bodo potem shajali tisti, ki bodo imeli prvih par let zanič javni prevoz? Jih boš ti vozil na šiht, da ne bodo 5 ur na dan na vlaku sedeli?

Tako da se bodo dogovorili s sindikatom, da jim firma plačuje potne stroške, ki bodo obdavčeni in bodo del bruto plače...

Utk je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

njyngs je izjavil:

Če hočejo ukinit povračila prevoznih stroškov morajo PREJ urediti javni prevoz.

To seveda ne drži. Najprej je treba ukinit, potem pa z denarjem ki priteče od te ukinitve podpreti JP projekte.

15 let vmes naj pa kaj?

Najbolš da kr umreš takoj, ker bo to zate Armageddon očitno...

Baja je izjavil:

logično bi bilo da se prvo uredi JP. in ukine potne takrat, ko te ta JP pripelje na delovno mesto v istem času kot avto.

To se uredi zelo enostavo... prepove se vožnja z avtomobili po določenih cestah od 6h do 9h... in boš z avtobusom definitivno prišel prej kot z avtom. Tisti ki se bodo pa še vedno hoteli vozito z avtom, bodo šli pa na pot ob 4ih zjutraj...

Baja je izjavil:


edit: ko sem še živel v LJ, je lpp od vižmarj do brnčičeve vozil skoraj eno uro. po nemški cesti sem bil z avtom tam v 5 minutah.

S kolesom pa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
strani: 1 2 3 4 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35511776 (1185) starfotr
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1804209 (2128) zmaugy
»

Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
523685 (2282) noraguta
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37726726 (16104) jest10
»

rekordne cene bencina...vsak v svojem avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576439 (4943) Pithlit

Več podobnih tem