» »

Evropski teden mobilnosti

Evropski teden mobilnosti

1
2
3 4

Markus386 ::

Kdo vam bo pa kolesa pripeljal iz fabrike do trgovine? In pralni stroj od trgovine do doma? Pa gajbo pira? Kdo bo vozil penzionerje ob nedeljah iz nadgorice do centra na kavico? Kako bo nekdo iz petrine, oslinice, oz. cele širše okolice prišel do ljubljane?

Dajte no...

Razumem, da se v parizu da brez avtomobila, ker imaš metroje, ki so dejansko hitri, peljejo na nekaj minut, in pripeljejo te na peš-razdaljo kjerkoli znotraj samega mesta.

Ampak v sloveniji, kjer pol lppja ob nedeljah sploh ne pelje, pa zvečer tudi ne? Pa kjer greš ob šestih na vlak v gorici, in si ob desetih v ljubljani? Ni šanse.

Pa ne me narobe razumet, jaz podpiram javni prevoz, samo hočem, da ga najprej naredimo dobrega, da bodo ljudje sami hoteli na bus/vlak (ker se jim ne bo dalo vozit, se gužvat, iskat parking, plačevat za bencin, pa servise, pa še kaj bodo lahko naredili med vožnjo, ali pa vsaj zadremali za tisto urico), od takrat naprej, se bo pa problem reševal sam. Pariz več-ali-manj ne omejuje avtomobilistov, pa se še vedno večina pelje z metroji.

jype ::

Markus386 je izjavil:

Kdo vam bo pa kolesa pripeljal iz fabrike do trgovine? In pralni stroj od trgovine do doma? Pa gajbo pira? Kdo bo vozil penzionerje ob nedeljah iz nadgorice do centra na kavico? Kako bo nekdo iz petrine, oslinice, oz. cele širše okolice prišel do ljubljane?
Sami nerešljivi problemi!

Markus386 je izjavil:

Dajte no...
Ja, saj dajemo - za to, da se lahko ti voziš z avtomobilom.

Markus386 je izjavil:

Ampak v sloveniji,
Tam, v Sloveniji, bo treba pa najprej izterjati nazaj vse subvencije, ki ste jih vozniki avtomobilov prejeli, potem bo pa toliko denarja na kupu, da se bo brez težav zgradilo infrastrukturo, ki bo zagotovila odlično izkušnjo javnega prometa, kolesarjenja in pešačenja, ter seveda skirojanja, rolanja, segwayanja in vsega ostalega, kar ljudi veseli.

Markus386 je izjavil:

jaz podpiram javni prevoz, samo hočem, da ga najprej naredimo dobrega,
Saj bi ga že, pa smo ves denar porabili za ustvarjanje prometne infrastrukture, ki je dobra izključno za osebna vozila, za vse ostale pa neprimerna, zdaj se pa praskate po glavi, čemu se vsi vozijo le z osebnimi vozili in skoraj nihče z neobstoječim javnim prevozom.

Markus386 je izjavil:

Pariz več-ali-manj ne omejuje avtomobilistov, pa se še vedno večina pelje z metroji.
Pariz ima na prebivalca približno stokrat manj asfaltiranih prometnih površin za osebna vozila v primerjavi z Ljubljano. Če se vsi spravijo v osebna vozila, se celo mesto ne premakne več, dokler ne gredo nazaj na metro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

GreenT ::

To omejevanje mest za promet je bolj kot ne ena bedarija in nespametna modna muha. Večina mestnih jeder je odkar se je uvedla ta politika totalno propadla. (Pustmo tuki Lublano). Kaj mate ekologi od tega, da je po centrih vse zapuščeno? Lokali so zaprti, štacune, mestna jedra umirajo,... etc... Kdo bo sploh šel karkol kupit, če mora pa potem to nest par kilometrov? Jest sigurno ne. Važn, da tista dva sprehajalca na dan dihata svež zrak. Dosegl ste edin to, da se je ves gost promet prestavil kake 3 do 5 kilometrov stran v nakupovalno cono. Enaki avtomobili, enaka guzva, enak smrad,...enko vse. Narava poka od sreče. Veste kok kmetijskih in gozdnih površin so pozidal s tem trgovskimi centri,... zarad vaše ekologije! Veste kolk avtomobilov je dvakrat već cajta na cesti, dvakrat več porabi, dvakrat več smradi in ropota,...kot bi pa sicer blo, če ne bi omejeval prometa z nekimi enopasovnicami in nardil normalne ceste in kakšno parkirno hišo? .................

Markus386 ::

@jype: saj ceste smo zgradili, da tebi lahko pripeljejo bicikl do hervisa pa pasulj do merkatorja, da lahko voziš na metan. Zgradili smo jih pa vozniki kar lepo sami, nekaj čez davke, nekaj čez trošarine, nekaj čez cestnine. In s temi naši plačili, subvencioniramo kolesarje, ki ne plačujejo ne trošarin ne cestnin, se pa vozijo po istih teh cestah in ovirajo tiste, ki so vse to plačali.

jb_j ::

Nekatera velemesta imajo centre zaprta za promet, in jih tam živi za več kot par Ljubljan.

Najbrž imajo izjeme za dostavna vozila in podobno.

Markus386 ::

> Nekatera velemesta imajo centre zaprta za promet, in jih tam živi za več kot par Ljubljan.

Seveda imajo. Ampak tam ti 4km od čistega centra ne rečejo "ej sori, danes je nedelja, avtobus ob nedeljah ne pelje".

jb_j ::

Markus386 je izjavil:

> Nekatera velemesta imajo centre zaprta za promet, in jih tam živi za več kot par Ljubljan.

Seveda imajo. Ampak tam ti 4km od čistega centra ne rečejo "ej sori, danes je nedelja, avtobus ob nedeljah ne pelje".


Sej če bi zaprl mesto, bi najbrž tut prlagodil avtobusni promet potrebam. Najbrž. A v lublani ob nedelah ne pele?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

Gagatronix ::

Cel kup prog ma take blesave vozne rede ob ned. da te srat prime.

jb_j ::

Gagatronix je izjavil:

Cel kup prog ma take blesave vozne rede ob ned. da te srat prime.


pa mogoče bi na račun zaprtja mest tolk več pobral za vozovnce, da bi na obrobjih bolj redno vozu avtobus oz. da bi uvedl dodatne linije.

Gagatronix ::

A pr ceni 1,20 bi ti se vec pobiru? As na glavo padu?

xmetallic ::

Pika na i je izjavil:

Problem ni center mesta, problem je z JP tja prit. Ker je JP tako beden.

JP je neučinkovit ravno zaradi takih, ki gredo v mesto za avtom in zabijejo ceste. V Ljubljani bi vse ceste v radiju 10km od centra morali zapreti za osebna vozila in uvesti plačevanje vstopa v mesto za osebne avtomobile. Za tiste, ki želijo z avtom v mesto 5EUR za vsak vstop, za ostale pa brezplačen javni prevoz, ki bi se financiral ravno iz te vstopnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

Gagatronix ::

Itak pa smrtno kazn za tiste k slucajno zvijo v centru. Koji kurac majo v centru za zvet! Centr je za turiste!

jb_j ::

več bi pobral, če bi ljubljano zaprl za promet, ker bi blo več potnikov na avtobusih.
v parizu npr.: je 60%prebivalcev brez avta.

normalno, da deluje potem tut potniški promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jb_j ()

xmetallic ::

GreenT je izjavil:

To omejevanje mest za promet je bolj kot ne ena bedarija in nespametna modna muha. Večina mestnih jeder je odkar se je uvedla ta politika totalno propadla. (Pustmo tuki Lublano). Kaj mate ekologi od tega, da je po centrih vse zapuščeno? Lokali so zaprti, štacune, mestna jedra umirajo,... etc... Kdo bo sploh šel karkol kupit, če mora pa potem to nest par kilometrov? Jest sigurno ne. Važn, da tista dva sprehajalca na dan dihata svež zrak. Dosegl ste edin to, da se je ves gost promet prestavil kake 3 do 5 kilometrov stran v nakupovalno cono. Enaki avtomobili, enaka guzva, enak smrad,...enko vse. Narava poka od sreče. Veste kok kmetijskih in gozdnih površin so pozidal s tem trgovskimi centri,... zarad vaše ekologije! Veste kolk avtomobilov je dvakrat već cajta na cesti, dvakrat več porabi, dvakrat več smradi in ropota,...kot bi pa sicer blo, če ne bi omejeval prometa z nekimi enopasovnicami in nardil normalne ceste in kakšno parkirno hišo? .................

Kaj imate jutranji vozniki avtomobilov od tega, da najebete 100 000 avtov vsak dan v Ljubljano, ter s tem ovirate JP? To o propadlih mestnih jedrih je neumnost. V mesto je še vedno mogoče priti z avtom. Še vedno bi se lahko pripeljal v BTC z avtom, še vedno bi se lahko peljal z avtom v službo. Le plačati bi moral vstopnino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: xmetallic ()

jype ::

GreenT je izjavil:

To omejevanje mest za promet je bolj kot ne ena bedarija in nespametna modna muha. Večina mestnih jeder je odkar se je uvedla ta politika totalno propadla.
Mhm, resnično! Škoda, da ni niti enega primera, ko bi se to zgodilo, ter številni primeri, ko se to ni zgodilo.

GreenT je izjavil:

Kdo bo sploh šel karkol kupit, če mora pa potem to nest par kilometrov? Jest sigurno ne. Važn, da tista dva sprehajalca na dan dihata svež zrak. Dosegl ste edin to, da se je ves gost promet prestavil kake 3 do 5 kilometrov stran v nakupovalno cono. Enaki avtomobili, enaka guzva, enak smrad,...enko vse. Narava poka od sreče. Veste kok kmetijskih in gozdnih površin so pozidal s tem trgovskimi centri,... zarad vaše ekologije! Veste kolk avtomobilov je dvakrat već cajta na cesti, dvakrat več porabi, dvakrat več smradi in ropota,...kot bi pa sicer blo, če ne bi omejeval prometa z nekimi enopasovnicami in nardil normalne ceste in kakšno parkirno hišo? .................
Ti si se odločil, da boš smrdel. Jaz grem s kolesom in prav nič ne smrdi.

Markus386 je izjavil:

@jype: saj ceste smo zgradili, da tebi lahko pripeljejo bicikl do hervisa pa pasulj do merkatorja, da lahko voziš na metan. Zgradili smo jih pa vozniki kar lepo sami, nekaj čez davke, nekaj čez trošarine, nekaj čez cestnine. In s temi naši plačili, subvencioniramo kolesarje, ki ne plačujejo ne trošarin ne cestnin, se pa vozijo po istih teh cestah in ovirajo tiste, ki so vse to plačali.
Bedarija. Za ceste sem plačal vsaj stokrat več kot katerikoli lastnik osebnega avtomobila, če upoštevamo obremenitev cest pa več tisočkrat. Meni nič ne vozijo biciklov do hervisa, fižol, krompir, lečo in korenje pa poberem kar lepo na njivi, ter ga s kolesom odpeljem domov.

starfotr ::

Jebeš javni prevoz. Časovno je potraten za znoret. Moj čas je več vreden, kot pa izguba časa na JP.

Subvencije ukinit. Če ne preživijo, bodo pač propadli. Who cares.

Dokler se politiki furajo s spremstvom n avtov in avionov, pa da zaprejo pol države zaradi njih, me prav boli k za vse te nebuloze ala teden mobilnosti.

jype ::

starfotr je izjavil:

Subvencije ukinit.
Tako je. Če se hočeš vozit, izvoli svojo cesto gradit.

branimirII ::

Z mobilnostjo sem vedno zaostajal za vrstniki. Oni so fural najprej kolo bmx. Ko sem jaz koncno dobil bmx so oni ze fural mountain bike z 14 prestavami. Ko sem jaz koncno dobil mountain gorsko kolo so oni ze pobiral dekleta na skuterju. Ko sem si koncno privoscil rabljen skuter sem zgledal kot bebec v primerjavi z vrstniki. Takrat so ze fural svoj prvi avto in s svojimi dekleti preizkusal avmotizerje na zadnjih sedezih.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Plačujem cestino, davke, DMV, bencin in trošarine. Tako, da vse plačujem in nisem nič dolžan.

GreenT ::

Lublančani. :) A veš uno, ko neki prodajaš na bolhi in prva stvar k jo lublančan vpraša: A boš kej u lublanooo hodu??? ... Poj pa pridejo do Medvod s kolesam. Mislm, sej mate prav, jest tut če bi bil v mestu verjetno avta ne bi mel. Avto košta vsaj 3.000 evrov na leto. Za ta denar bi lahko kej drucga počel/imel/požru ponos. Mi na periferiji, ga pač rabimo. To ni luksuz, ampak osnova, ker brez avta si uglavnm lahko doma al pa pešačiš vsak dan po eno uro. Pa vse ostalo bi še nekak šlo, ampak šiht bi pa trpel. Že sam tja pridit,..pa službene vožnje, pa kakšne izredne poti, zaklučki šihta ob nemogočih urah,... Če bi reku, da nimam avta bi me sam debelo gledal,....

Reycis ::

Ko sem letos iskal službo mi je bila top prioriteta, da je v peš dometu. In na koncu sem sprejel službo oddaljeno samo 600m za 100€ manj plače kot so bile druge podobne možnosti, kjer bi se moral voziti. No brainer.

jype ::

GreenT je izjavil:

Mi na periferiji, ga pač rabimo. To ni luksuz, ampak osnova, ker brez avta si uglavnm lahko doma al pa pešačiš vsak dan po eno uro.
Tako je! Le kako jim uspe to v vsakem drugem večjem mestu urediti tako, da vozijo avtobusi ali električni vlaki ali podzemne železnice ali tramvaji ali eneloop al monorail al teleport al koji kurac palac že majo na 3 minute? Morda tako, da ne zmečejo celotnih proračunov v asfaltiranje vedno več vedno širših prometnih površin?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

kingsix ::

Pred nekaj časa smo imeli s kolegi gostilniško debato glede podzemne.. Češ da bi lahko v Mariboru naredili podzemno.. Čist glup premise... Ampak smo debatirali tam 1h glede tega. Seveda kak joint in pivo pomagata.

Skratka vedno je odgovor.. Premajhno mesto in ni računice. Hm ok.. Amoak pomoje mesto raste s podzemno in ne obratno. Torej podzemna je navadno prišla prvo (vsaj začetki v mestih kažejo na to) in nato naval ljudi. Mesto ki ima izključno ceste namreč zavira ravno to - omejena pretočnost. Ne vem..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

jype ::

Nah, večina izračunov pravi, da je podzemna smiselna pri 1M prebivalcih, prej ne, navadna nadzemna železnica je pa pogosto že precej prej.

No, pa ljudje se morajo odvadit ideje, da bodo pešačili največ 60 korakov na dan.

kingsix ::

Sem potem gledal, da jih zrenutno gradijo bistveno manjši kraji. Motivacija seveda ni zaslužek oz ni "računica" edino merilo.

jype ::

Ja, jasno. Švicarska mesta si jih lahko privoščijo že pri 200k prebivalcev :)

vostok_1 ::

Da mestna jedra izumirajo brez avtomobilov?
Not really. Za ljubljano je to bila čista zmaga.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jype ::

vostok_1 je izjavil:

Za ljubljano je to bila čista zmaga.
Za vsa mesta, ki so do zdaj implementirala take spremembe, je bila "čista zmaga".

http://www.copenhagenize.com/

http://www.greenkeys.org/

https://www.interreg-central.eu/Content...

Vedno več je tega, drži pa, da tako mesta postanejo dražja, ker se percipirana vrednost prebivanja v takem mestu močno dvigne, z njo pa cene nepremičnin in za njimi tudi storitev.

gendale2018 ::

vostok_1 je izjavil:

Da mestna jedra izumirajo brez avtomobilov?
Not really. Za ljubljano je to bila čista zmaga.

pa še tista kolesa, ki si jih lahko sposodiš in se voziš z njimi.. še posebej zdaj ko so povečali število mest za izposojo
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

vostok_1 ::

Honestly, na tem delu slovenske me tud busi motijo. Rad bi se potepal svobodno, ampak vseeno moram pazit.

Dejansko če pomisliš, koliko prostora smo namenili zgolj avtomobilom. To je bil infrastrukturni projekt stoletja. Večji od elektrifikacije in vodovoda.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

scipascapa ::

Slovenija ima 1.1. milion avtomobilov ipd....občutno preveč. Ta številka bi morala biti max 750k.

Markus386 ::

jb_j je izjavil:

A v lublani ob nedelah ne pele?


Nope.. marsikatera proga ob nedeljah ne pelje, ali pa ima skrajšano progo. Tudi recimo 27. ne pelje do leclerca, ampak samo do centra, 21 ne pelje, pa odreže vse od črnuč naprej (ježa, nadgorica, beričevo) od sveta (torej stare babice ne morejo niti do mesta na kavo), pa še marsikatera druga.

Markus386 ::

xmetallic je izjavil:

Pika na i je izjavil:

Problem ni center mesta, problem je z JP tja prit. Ker je JP tako beden.

JP je neučinkovit ravno zaradi takih, ki gredo v mesto za avtom in zabijejo ceste. V Ljubljani bi vse ceste v radiju 10km od centra morali zapreti za osebna vozila in uvesti plačevanje vstopa v mesto za osebne avtomobile. Za tiste, ki želijo z avtom v mesto 5EUR za vsak vstop, za ostale pa brezplačen javni prevoz, ki bi se financiral ravno iz te vstopnine.

Ah dej no dej...

Kaka sončna sobota popoldne, prazno mesto... štopaj koliko časa rabiš iz recimo šentvida do rudnika in nazaj. Busi peljejo "na koledar", vozni redi pa nesinhronizirani.

V jutranji konici pa imajo ponavadi itak "dedicated" pasove, ampak se večina časa zgubi na postajah. Vstop samo spredaj, na sredini se ljudje ustavijo, zadaj prazno. Potem se gužvajo, pa "prosimo pomaknite se proti zadnjemu delu avtobusa", pa gresta dva naprej, ostali se pa gužvajo. Potem že spelje, ampak ker je prej stal za drugim avtobusom, bo še enkrat ustavil na koncu postaje. Pa dretje "vrataaaaa!" ker gumb ne prime. Potem se pa zaradi gužve še zgodi, da je končna postaja prazna, na vseh postajah naprej gužva čakajočih ljudi, do končne pripeljejo trije avtobusi... zdaj, pameten človek bi štartal dva avtobusa naenkrat, da se malo razbremeni prvi, ker bo po dveh postajah že zabasan.. ampak seveda v LPP to ne gre.

Aja, pa da ne govorim o kakih masovnih prireditvah v centru zvečer... namesto, da bi poslali kak dodaten avtobus, ali podaljšali zadnje vožnje za kake pol ure, uro, se očitno vdajajo "lobiju taksistov".

jb_j je izjavil:

več bi pobral, če bi ljubljano zaprl za promet, ker bi blo več potnikov na avtobusih.
v parizu npr.: je 60%prebivalcev brez avta.

normalno, da deluje potem tut potniški promet.


Samo v parizu javni promet deluje dobro, tako, da niti niso rabili zapret centra. Progresiva namesto regresije.

jype je izjavil:

GreenT je izjavil:

Mi na periferiji, ga pač rabimo. To ni luksuz, ampak osnova, ker brez avta si uglavnm lahko doma al pa pešačiš vsak dan po eno uro.
Tako je! Le kako jim uspe to v vsakem drugem večjem mestu urediti tako, da vozijo avtobusi ali električni vlaki ali podzemne železnice ali tramvaji ali eneloop al monorail al teleport al koji kurac palac že majo na 3 minute? Morda tako, da ne zmečejo celotnih proračunov v asfaltiranje vedno več vedno širših prometnih površin?


Sam res... ta pariz sploh nima nič asfalta, vse zeleno, nič cest pa tega. Ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

Utk ::

Morda tako, da ne zmečejo celotnih proračunov v asfaltiranje vedno več vedno širših prometnih površin?

V Berlinu, Parizu in Rimu se še zmeraj lahko (praktično) zastonj pripelješ z avtom direkt v center, pred ena in druga vrata, ali pa do Koloseja. Vlagajo v javni prevoz, ampak ceste pa vseeno ostajajo.

Markus386 ::

> V Berlinu, Parizu in Rimu se še zmeraj lahko (praktično) zastonj pripelješ z avtom direkt v center, pred ena in druga vrata, ali pa do Koloseja. Vlagajo v javni prevoz, ampak ceste pa vseeno ostajajo.

Saj to je rešitev... naredit javni prevoz tako dober, da se ti ne bo dalo z avtom, ker si hitro in udobno z metrojem/vlakom/čemurkoli. Ne pa imet obupno zanič javni prevoz, pa slabšat avtomobilski promet do nivoja konjskih vpreg.

Marsikater odsek slovenskih železnic omogoča enake hitrosti kot v času avstroogrske, pa ne mi rečt, da se vmes ni vlagalo v progo, tehnologijo vlakov, nadzor, ipd zadeve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

Invictus ::

Slovenec dober javni promet smatra tako, da se naprdne, da nekam gre, pa ga vlak/bus/podzemna čaka pred vrati njegove bajte v gmajni...

Pač to ne gre tako...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markus386 ::

Zadosti bi bilo, če bi se vsaj iz ene od velikih ljubljanskih sosek (npr. šiška, fužine, štepanjc, bežigrad, vič,..) dalo priti do druge velike soseke in "interesnih območij" (center, btc, rudnik) v nekem doglednem času. Pa tudi ob nedeljah.

Saj sem že drugje pisal... višja frekvenca, krožna proga po notranjem in ob zunanjem ringu, nočne proge, pa še proge po ostalih "zaselkih" tako, da lahko rečeš da imajo urnik in ne koledar.

jype ::

Utk je izjavil:

V Berlinu, Parizu in Rimu se še zmeraj lahko (praktično) zastonj pripelješ z avtom direkt v center, pred ena in druga vrata, ali pa do Koloseja. Vlagajo v javni prevoz, ampak ceste pa vseeno ostajajo.
A se ti ne zdi, da so na zoprn način ugotovili, da asfaltiranje ne deluje, ker je gneča vedno večja, zato zdaj financirajo javni prevoz z denarjem, ki je prej šel za ceste?

Markus386 je izjavil:

Saj sem že drugje pisal... višja frekvenca, krožna proga po notranjem in ob zunanjem ringu, nočne proge, pa še proge po ostalih "zaselkih" tako, da lahko rečeš da imajo urnik in ne koledar.
Komot se to uredi za ceno enega 5km odseka obvoznice - pa je obvoznica prišla prej. Čemu le? Ker ste preveč komot, da bi šli z javnim prevozom, zato.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Utk ::

A se ti ne zdi, da so na zoprn način ugotovili, da asfaltiranje ne deluje, ker je gneča vedno večja, zato zdaj financirajo javni prevoz z denarjem, ki je prej šel za ceste?

In kaj je tu v 10 letih drugače naredil tvoj heroj Jankovič? Še zmeraj ni krožnih prog, še zmeraj je gneča, je pa naredil kar nekaj cest. Morda je par linij več, ampak to ni nek uspeh.

jype ::

Utk je izjavil:

In kaj je tu v 10 letih drugače naredil tvoj heroj Jankovič?
Lastnoročno je premagal Litvansko vojsko, ki je že bila na tem, da obkoli Kočevje, potem je pa še bazo na Luni zgradil.

Utk je izjavil:

Še zmeraj ni krožnih prog, še zmeraj je gneča, je pa naredil kar nekaj cest. Morda je par linij več, ampak to ni nek uspeh.
Moj heroj Janković se vozi okoli z ogromnim črnim mercedesom in njegove anti-avtomobilske poteze riše tip, ki se vozi s kolesom, ker je profesor, arhitekt in urbanist, ki je prebral že kakšno knjigo, za razliko od župana in tistih od vas, ki klečite pred avtomobili in poljubljate asfalt.

Utk ::

Aha, torej ima nekega tipa, ki veliko bere, in bolj malo naredi (v smeri, ki jo bi ti rad). A se nisi še ti pohvalil z vožnjo po cesti čez nek nov most, ki ima zraven neko neuporabno kolesarsko stezo.

MonoPattern ::

V Ljubljani je JP prevoz uporaben samo, če moraš nekam v center. Še vedno gredo vse proge skozi center in ne povezujejo med sabo sosesk, kot bi morale. Potem pa je situacija, kjer potrebuje večina avtobusov 10 minut, da pride od Bavarca do Aškerčeve. Jaz pridem prej peš to relacijo kot pa avtobus. Pa tudi kolo v Ljubljani ni tako zelo uporabno. Čez center se recimo v poletnih mesecih ne da peljati, ker je preveč ljudi, še vedno je premalo kolesarskih stez in še vedno je preveč voznikov, ki ne pazijo na kolesarje. Tudi moje zdravje ima ceno. V avtu narediš 1000x več kilometrov pred nesrečo kot na kolesu, tudi če se držiš pravil do pike.

jype ::

Utk je izjavil:

Aha, torej ima nekega tipa, ki veliko bere, in bolj malo naredi (v smeri, ki jo bi ti rad). A se nisi še ti pohvalil z vožnjo po cesti čez nek nov most, ki ima zraven neko neuporabno kolesarsko stezo.
Ja, drži. Ta most uteleša vse, kar je še vedno narobe z mestom.

Če bi želel, da naredi veliko v smeri, ki je skladna z nakladanji, ki jih ves čas poslušamo, bi moral imeti jajca - tega pa že iz primera farmacevtke vemo, da nima.

MonoPattern je izjavil:

V avtu narediš 1000x več kilometrov pred nesrečo kot na kolesu, tudi če se držiš pravil do pike.
To sicer ne drži, pa tudi posledice so precej bolj trajne kot če te zbijejo na biciklu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Spxy ::

Hiter izračun za moj prevoz v službo za 1 leto:
Vlak letna vozovnica: 473€
Avto: 585€ (samo gorivo)
Vlak+popust za mlade: 624€
Vlak: 888€

Letna vozovnica za vlak je dobrih 100€ ugodnejša, kar pa pomeni vsak dan 2,5 km hoje do postaje. Glede na meteo.si imamo v povprečju 106 dni s padavinami(>1mm). Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza. Bi se z veseljem vozil z javnim prevozom, ampak je razlika v ceni zanemarljivo majhna (9,3 na mesec). Pa brez upoštevanja čakanja na javni prevoz in odvisnosti od njega ter dodatnega časa, ki bi ga porabil s tem.

Pika na i ::

jype ::

Spxy je izjavil:

Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza.
Pa ti veš, da je dež samo navadna voda?

Spxy ::

jype je izjavil:

Spxy je izjavil:

Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza.
Pa ti veš, da je dež samo navadna voda?


Vem, sem celotno srednjo šolo in del faksa počel točno to, hodil z vlakom. Tam sem si lahko privoščil kdaj bit moker ali pa umazan od blata, s katerim te pošpricajo avtomobili (na vaseh ni pločnikov). V službi to žal ne gre.

louser ::

Spxy je izjavil:

Hiter izračun za moj prevoz v službo za 1 leto:
Vlak letna vozovnica: 473€
Avto: 585€ (samo gorivo)
Vlak+popust za mlade: 624€
Vlak: 888€

Letna vozovnica za vlak je dobrih 100€ ugodnejša, kar pa pomeni vsak dan 2,5 km hoje do postaje. Glede na meteo.si imamo v povprečju 106 dni s padavinami(>1mm). Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza. Bi se z veseljem vozil z javnim prevozom, ampak je razlika v ceni zanemarljivo majhna (9,3 na mesec). Pa brez upoštevanja čakanja na javni prevoz in odvisnosti od njega ter dodatnega časa, ki bi ga porabil s tem.

Ne, ni. Je bistveno več.

Spxy je izjavil:

jype je izjavil:

Spxy je izjavil:

Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza.
Pa ti veš, da je dež samo navadna voda?


Vem, sem celotno srednjo šolo in del faksa počel točno to, hodil z vlakom. Tam sem si lahko privoščil kdaj bit moker ali pa umazan od blata, s katerim te pošpricajo avtomobili (na vaseh ni pločnikov). V službi to žal ne gre.


Zakaj ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

thramos ::

Spxy je izjavil:

Glede na meteo.si imamo v povprečju 106 dni s padavinami(>1mm). Torej 29% dni bi mi bila muka hodit do javnega prevoza.


Maš pa ful smolo, da tiste dni, ko pada, pada ravno tiste pol ure ko hodiš.

The Player ::

Tr0n je izjavil:

Podzemna, ki bi povezala celo Slovenijo. Iz MB v LJ v 30 minutah.

Who's with me?


Ne vem no, ko sem bil v Koreji sem potreboval samo 30 min, da sem sploh prišel iz enega konca Seoul-a do drugega konca mesta (pa ne govorim o kaki vukojebini izven Seoula), kaj šele, da bi samo v 30 minutah prišel iz LJ do MB (edino, če nebi bilo vmesnih postajališč).

Mislim, da je podzemna mal precenjena. Res je bila dobra izkušnja za doživet, ampak se mi ni zdela preveč praktična, ker je postajališč toliko vmes, da ko vlak komaj dobro pospeši, mora že zavirati, zaradi nove postaje. Je pa fajn, da ko si enkrat not, lahko prestopaš kolikor hočeš, vsaj v Koreji je tako bilo.

Kar se tiče LPP-ja spet ni tako slab kot nekateri pravijo. Seveda je prostora za izboljšave ogromno, ampak je znosen za uporabo.

Vam povem skrivnost? Samo organizirati se moraš. Telefone imamo skoraj vsi (če imaš internet še bolje). Greš na LPP stran in pogledaš kdaj ti gre avtobus in si lepo narediš plan kdaj boš štartal. Za pot domov, če vidiš, da bo avtobus pozen in če vodi več avtobusov do tvojega doma, izkoristiš ta čas, da greš do druge postaje, kjer bo bus prišel prej. Sliši se bizarno, ampak v povprečju sem prišel v 30 minutah iz centra do Polja v največji gužvi, kar ni tako veliko, včasih pa tudi v 10 minutah (ne v času gneče med tednom).

Drugače je pa LJ tut zlo majhno mesto in je praktično tudi za peš, če ne živiš kje daleč seveda. Ampak ljudje smo pač radi praktični in imamo radi udobje, za kar je pač treba sprejet neko ceno. Ne moreš pričakovat, da se boš fural iz situle do centra, potem pa bentil, ker ti uni iz periferije vzamejo parkirišče...bi raje šel peš, trolo ali kolo ;)
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020) (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
802129357 (102562) Pika na i
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35581580 (70989) starfotr
»

Hitra železniška povezava LJ - KR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
37742869 (32247) jest10
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132974 (27375) BigWhale

Več podobnih tem